Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:19:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
58
59
60
61
62
63
64
[
65
]
66
67
68
69
70
71
72
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1790274 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3200 Dátum:
2015.08.28 péntek, 06:02:53 »
Idézetet írta: khorvat - 2015.08.28 péntek, 00:17:23
Azt tudja vki pontosan miben más egy sima USB-s ELM327 csatlakozó és egy ugyanilyen de Ford feliratos kapcsolós csatlakozó?
Másik kérdésem, hogy bluetooth-os ELM327-el tudtok járó motoros autóhoz is csatlakozni, mert nekem csak akkor sikerül ha kizárólag gyújtást adok rá de nem indítom be a motort!?
tudja.úgy csatlakozz,hogy már jár a motor.a korai tdci miatt van ez.még külön van az icu....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3201 Dátum:
2015.08.28 péntek, 06:28:31 »
Idézetet írta: khorvat - 2015.08.28 péntek, 00:17:23
Azt tudja vki pontosan miben más egy sima USB-s ELM327 csatlakozó és egy ugyanilyen de Ford feliratos kapcsolós csatlakozó?
Másik kérdésem, hogy bluetooth-os ELM327-el tudtok járó motoros autóhoz is csatlakozni, mert nekem csak akkor sikerül ha kizárólag gyújtást adok rá de nem indítom be a motort!?
A kapcsolós az MSCAN hálózatot használó vezérlőkkel is tud kommunikálni. Mondjuk kérdés, hogy facelift előttiekben van-e MSCAN.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3202 Dátum:
2015.08.28 péntek, 07:11:33 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.08.28 péntek, 06:28:31
A kapcsolós az MSCAN hálózatot használó vezérlőkkel is tud kommunikálni. Mondjuk kérdés, hogy facelift előttiekben van-e MSCAN.
Mk3-nál nincs jelentősége a kapcsolónak.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3203 Dátum:
2015.08.28 péntek, 07:20:44 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.28 péntek, 07:11:33
Mk3-nál nincs jelentősége a kapcsolónak.
Nekem az mk3 dízelen néhány dolgot csak átkapcsolás után lát. De lehet, hogy az csak a navigáció, és a hozzá tartozó dolgok, majd megnézem, ha visszajön a fényezőtől.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3204 Dátum:
2015.08.28 péntek, 07:26:39 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.08.28 péntek, 07:20:44
Nekem az mk3 dízelen néhány dolgot csak átkapcsolás után lát. De lehet, hogy az csak a navigáció, és a hozzá tartozó dolgok, majd megnézem, ha visszajön a fényezőtől.
Erre kíváncsi leszek.
Az a néhány modul, ami van az mk3-ban, azoknál nincs kommunikáció azon a CAN sebességen.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.28 péntek, 07:38:33 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3205 Dátum:
2015.08.28 péntek, 08:56:27 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.28 péntek, 07:26:39
Erre kíváncsi leszek.
Az a néhány modul, ami van az mk3-ban, azoknál nincs kommunikáció azon a CAN sebességen.
de.néhány mk3-nál a klíma,a rádió és a navi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3206 Dátum:
2015.08.28 péntek, 10:06:44 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.08.28 péntek, 07:20:44
Nekem az mk3 dízelen néhány dolgot csak átkapcsolás után lát. De lehet, hogy az csak a navigáció, és a hozzá tartozó dolgok, majd megnézem, ha visszajön a fényezőtől.
nekem is van olyan ami csak átkapcsolva jön be. de már meg nem mondom fejből, hogy melyik az
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3207 Dátum:
2015.08.28 péntek, 11:30:04 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.28 péntek, 08:56:27
de.néhány mk3-nál a klíma,a rádió és a navi.
Az a másikon van vagy talán GEM szoftvertől is függhet, hogy a diagnosztikai modul konvertálja-e.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.28 péntek, 11:32:48 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3208 Dátum:
2015.08.28 péntek, 11:47:21 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.28 péntek, 11:30:04
Az a másikon van vagy talán GEM szoftvertől is függhet, hogy a diagnosztikai modul konvertálja-e.
2005ös modelleken jellemző,aminek icu-ként is lát modult....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3209 Dátum:
2015.08.29 szombat, 10:12:53 »
Off:
Tud esetleg valaki kölcsönbe Opelhez jó diagnózis cuccot Bp-n?
Elvileg lehetne scanxl+ elm327 kombóval is, de nem mindig megbizható.
G Astra hűtőventilátor hibát kellen kigoboznom miután egy autóvillamossági műhely a hibalámpa kikotésével és a venti elektromos rendszerének szétfarágásával gondolta orvosolni a hibát.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3210 Dátum:
2015.08.29 szombat, 21:05:21 »
GSR!
Köszönöm a mai diagnosztikai segítséget.
Üdv, Ferqó
ui: a műszerfalon látott átlagfogyasztási értéket csak ügyvéd jelenlétében használhatod fel, bármilyen vérre menő B/D vitában
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3211 Dátum:
2015.09.08 kedd, 20:02:22 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.28 péntek, 07:26:39
Erre kíváncsi leszek.
Az a néhány modul, ami van az mk3-ban, azoknál nincs kommunikáció azon a CAN sebességen.
Visszajött a kocsi, ránéztem forscannel. Tényleg csak a Denso és az arra akasztott dolgokhoz kell az MSCAN állás, vagyis GDM, ACM, EATC, NAV.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3212 Dátum:
2015.09.08 kedd, 20:04:38 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.09.08 kedd, 20:02:22
Visszajött a kocsi, ránéztem forscannel. Tényleg csak a Denso és az arra akasztott dolgokhoz kell az MSCAN állás, vagyis GDM, ACM, EATC, NAV.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3213 Dátum:
2015.09.08 kedd, 20:16:52 »
nissan navara d40 2.5 dci-hez tud valaki jó programot, ami megy elm-mel?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3214 Dátum:
2015.09.11 péntek, 20:34:57 »
Valaki tudna segíteni,hogy elm-el milyen progival tudom olvasni a peugeot 206 2.0 HDI-t?
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3215 Dátum:
2015.09.11 péntek, 21:05:26 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2015.09.11 péntek, 20:34:57
Valaki tudna segíteni,hogy elm-el milyen progival tudom olvasni a peugeot 206 2.0 HDI-t?
Generic OBD-s adatokat láthatsz max és azt talán akár pár play áruházban találhatóval is.
Többre ne számíts.
Mivel Hdi, gondolom motor problémád van. Oda gyártó specifikus protokoll-ok kellenek.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3216 Dátum:
2015.09.12 szombat, 16:36:31 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.11 péntek, 21:05:26
Generic OBD-s adatokat láthatsz max és azt talán akár pár play áruházban találhatóval is.
Többre ne számíts.
Mivel Hdi, gondolom motor problémád van. Oda gyártó specifikus protokoll-ok kellenek.
Abs hibát jelez,azt szeretném kiolvasni de elm-el nem látja a ecu-t.Már vagy 5 progival próbáltam.Ja és az enyém usb,úgyhogy valami pc verzió kellene.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3217 Dátum:
2015.09.13 vasárnap, 13:48:46 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2015.09.12 szombat, 16:36:31
Abs hibát jelez,azt szeretném kiolvasni de elm-el nem látja a ecu-t.Már vagy 5 progival próbáltam.Ja és az enyém usb,úgyhogy valami pc verzió kellene.
ELM-re -tudtommal- nincs Peugeot/Citroen gyártóspecifikus protokollokat is ismerő szoftver.
Hiszen ott az interface más, tehát ha az ELM nem jó, akkor szoftver sem lesz hozzá.
Tudok segíteni Bp-n estefele vagy Szentendrén. Egyeztetés......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3218 Dátum:
2015.09.13 vasárnap, 17:03:02 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.13 vasárnap, 13:48:46
ELM-re -tudtommal- nincs Peugeot/Citroen gyártóspecifikus protokollokat is ismerő szoftver.
Hiszen ott az interface más, tehát ha az ELM nem jó, akkor szoftver sem lesz hozzá.
Tudok segíteni Bp-n estefele vagy Szentendrén. Egyeztetés......
Eobd facile nevű progit ajánlottak,még azt megpróbálom.köszi
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3219 Dátum:
2015.09.29 kedd, 19:28:07 »
Nem tudom hogy hova kellene írni, ha nem jó helyre írom ide, akkor az illetékes törölje
kérdezem, hogy lehet-e ide betenni több forddal kapcsolatos szoftver letöltési linkjeit
mint pl.: Professional_EGR_Remover,FoCOM,Ford_ECAT,Microcat_Ford_Europe,Ford_IDS,Ford_Etis
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3220 Dátum:
2015.09.29 kedd, 19:29:47 »
Idézetet írta: rstwingo - 2015.09.29 kedd, 19:28:07
Nem tudom hogy hova kellene írni, ha nem jó helyre írom ide, akkor az illetékes törölje
kérdezem, hogy lehet-e ide betenni több forddal kapcsolatos szoftver letöltési linkjeit
mint pl.: Professional_EGR_Remover,FoCOM,Ford_ECAT,Microcat_Ford_Europe,Ford_IDS,Ford_Etis
Inkább pü-ben kell intézni az ilyeneket.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3221 Dátum:
2015.09.29 kedd, 19:30:31 »
Idézetet írta: rstwingo - 2015.09.29 kedd, 19:28:07
Nem tudom hogy hova kellene írni, ha nem jó helyre írom ide, akkor az illetékes törölje
kérdezem, hogy lehet-e ide betenni több forddal kapcsolatos szoftver letöltési linkjeit
mint pl.: Professional_EGR_Remover,FoCOM,Ford_ECAT,Microcat_Ford_Europe,Ford_IDS,Ford_Etis
Link ne jelenjen meg az oldalon nyilvánosan.
Ámbár, ha valaki PÜ-ben küld valamit, akkor az nem látszódik nyilvánosan.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3222 Dátum:
2015.09.29 kedd, 19:32:08 »
Ezért kérdeztem, hogy itt mi a szokás
köszönöm a válaszokat
ha esetleg kell valakinek PM és küldöm
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3223 Dátum:
2015.09.29 kedd, 19:32:53 »
Idézetet írta: rstwingo - 2015.09.29 kedd, 19:32:08
Ezért kérdeztem, hogy itt mi a szokás
köszönöm a válaszokat
ha esetleg kell valakinek PM és küldöm
akkor nekem jöhetnek püben.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3224 Dátum:
2015.09.30 szerda, 00:14:10 »
Sziasztok,
Van olyan aki ELM327 Bluetooth Mini-vel nem tud csatlakozni? Akkufeszültséget kiolvassa, de aztán az ECU-hoz már nem tud csatlakozni. Van rá megoldás, vagy kuka?
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3225 Dátum:
2015.09.30 szerda, 19:59:42 »
Idézetet írta: schecter - 2015.09.30 szerda, 00:14:10
Sziasztok,
Van olyan aki ELM327 Bluetooth Mini-vel nem tud csatlakozni? Akkufeszültséget kiolvassa, de aztán az ECU-hoz már nem tud csatlakozni. Van rá megoldás, vagy kuka?
Én is így jártam,pár napja jött kínából nem csatlakozik.Nem tudom a megoldást,szerintem kuka.A kábeles elm-el tökéletesen megy a Ford.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Lacika71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3226 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 20:20:26 »
Idézetet írta: rstwingo - 2015.09.29 kedd, 19:28:07
Nem tudom hogy hova kellene írni, ha nem jó helyre írom ide, akkor az illetékes törölje
kérdezem, hogy lehet-e ide betenni több forddal kapcsolatos szoftver letöltési linkjeit
mint pl.: Professional_EGR_Remover,FoCOM,Ford_ECAT,Microcat_Ford_Europe,Ford_IDS,Ford_Etis
Ez jöhet nekem is.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3227 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 20:54:03 »
Idézetet írta: rstwingo - 2015.09.29 kedd, 19:32:08
Ezért kérdeztem, hogy itt mi a szokás
köszönöm a válaszokat
ha esetleg kell valakinek PM és küldöm
Szia.
Nekem is jöhet
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3228 Dátum:
2015.10.03 szombat, 12:23:13 »
Idézetet írta: rstwingo - 2015.09.29 kedd, 19:32:08
Ezért kérdeztem, hogy itt mi a szokás
köszönöm a válaszokat
ha esetleg kell valakinek PM és küldöm
Én is kérném a linkeket
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
yartam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 377
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3229 Dátum:
2015.10.03 szombat, 14:20:56 »
Idézetet írta: rstwingo - 2015.09.29 kedd, 19:32:08
Ezért kérdeztem, hogy itt mi a szokás
köszönöm a válaszokat
ha esetleg kell valakinek PM és küldöm
Szia .
Szívesen várom!
Naplózva
2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
khorvat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3230 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 16:29:58 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.28 péntek, 07:11:33
Mk3-nál nincs jelentősége a kapcsolónak.
Konkrétan ez azt jelenti, hogy nálam helyes az a működés, hogy bármelyik kapcsoló állásba is vagyok mindig tudok csatlakozni és mindig ugyanazokat a modulokat érem el? Abban se látok különbséget, hogy járó motornál vagy csak gyújtásnál csatlakozok ugyanúgy jó mindig.
Naplózva
MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3231 Dátum:
2015.10.06 kedd, 17:57:23 »
Győr környékén nem tud nekem segíteni valaki peugeot 206 HDI hibakód olvasásban?
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3232 Dátum:
2015.10.06 kedd, 17:58:55 »
Idézetet írta: khorvat - 2015.10.04 vasárnap, 16:29:58
Konkrétan ez azt jelenti, hogy nálam helyes az a működés, hogy bármelyik kapcsoló állásba is vagyok mindig tudok csatlakozni és mindig ugyanazokat a modulokat érem el? Abban se látok különbséget, hogy járó motornál vagy csak gyújtásnál csatlakozok ugyanúgy jó mindig.
nem.csak az egyik állásban látod a modulokat(Hs-can).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3233 Dátum:
2015.10.06 kedd, 22:31:29 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.06 kedd, 17:58:55
nem.csak az egyik állásban látod a modulokat(Hs-can).
Úgy rémlik, nekem is lát mindent az mk3-mon MS-CAN állásban, de majd holnap megnézem.
Pl hibakód-törlés után az mk4 kéri, hogy tegyen HS-be, majd vissza MS-be, hogy mindent megnézegessen, de az mk3-nál nem kéri.
Naplózva
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3234 Dátum:
2015.10.06 kedd, 23:18:31 »
Idézetet írta: rstwingo - 2015.09.29 kedd, 19:32:08
Ezért kérdeztem, hogy itt mi a szokás
köszönöm a válaszokat
ha esetleg kell valakinek PM és küldöm
Szia!
Én is szeretném, ha küldenéd!
Kösz!
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
khorvat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3235 Dátum:
2015.10.10 szombat, 13:12:21 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.10.06 kedd, 22:31:29
Úgy rémlik, nekem is lát mindent az mk3-mon MS-CAN állásban, de majd holnap megnézem.
Pl hibakód-törlés után az mk4 kéri, hogy tegyen HS-be, majd vissza MS-be, hogy mindent megnézegessen, de az mk3-nál nem kéri.
Erre kiváncsi lennék nálad is megy-e mind2 állásban MK3-al?
Azt hogy lehet eldönteni,hogy nálam mikor van a kapcsoló MS-SCAN és mikor HS-SCAN állásba, vagy mind1 is míg MK3-al használom hiszen mind2 állásban megy?
Naplózva
MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
yartam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 377
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3236 Dátum:
2015.10.10 szombat, 16:54:58 »
Idézetet írta: khorvat - 2015.10.10 szombat, 13:12:21
Erre kiváncsi lennék nálad is megy-e mind2 állásban MK3-al?
Azt hogy lehet eldönteni,hogy nálam mikor van a kapcsoló MS-SCAN és mikor HS-SCAN állásba, vagy mind1 is míg MK3-al használom hiszen mind2 állásban megy?
Helló!
Milyen beállítással látod az MK3-at mert nekem csak N/A dob ki illetve ha a READ gombra kattintok hibaüzenteket ad.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.10 szombat, 16:58:18 írta yartam
»
Naplózva
2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
khorvat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3237 Dátum:
2015.10.13 kedd, 14:01:46 »
Idézetet írta: yartam - 2015.10.10 szombat, 16:54:58
Helló!
Milyen beállítással látod az MK3-at mert nekem csak N/A dob ki illetve ha a READ gombra kattintok hibaüzenteket ad.
Milyen programmal próbálkozol? Milyen operációs rendszeren?
Illetve milyen módon csatlakozól USB vagy BT? Valamint pontosan milyen OBD2 eszközzel?
Ha tudsz esetleg képeket is csatolhatsz vszínű tudunk majd neked segíteni!
Naplózva
MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
yartam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 377
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3238 Dátum:
2015.10.13 kedd, 20:06:46 »
Idézetet írta: khorvat - 2015.10.13 kedd, 14:01:46
Milyen programmal próbálkozol? Milyen operációs rendszeren?
Illetve milyen módon csatlakozól USB vagy BT? Valamint pontosan milyen OBD2 eszközzel?
Ha tudsz esetleg képeket is csatolhatsz vszínű tudunk majd neked segíteni!
Szia!
ELMConfig 0.2.16c
Windows 7 Ultimate 32 bit.
USB-s (valami ilyesmi:
http://www.ebay.com/itm/2015-ELM327-USB-Interface-OBDII-OBD2-Diagnostic-Auto-Car-Scanner-Scan-Tool-Cable-/331508166559?hash=item4d2f6d2f9f&item=331508166559&vxp=mtr
) ForScan-nal tökéletesen működik.
képek:
https://plus.google.com/+M%C3%A1trayOtt%C3%B3/posts/TWKhfx1TeBt
Ottó
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.13 kedd, 20:14:34 írta yartam
»
Naplózva
2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3239 Dátum:
2015.10.13 kedd, 20:18:32 »
Idézetet írta: yartam - 2015.10.13 kedd, 20:06:46
Szia!
ELMConfig 0.2.16c
Windows 7 Ultimate 32 bit.
USB-s (valami ilyesmi:
http://www.ebay.com/itm/2015-ELM327-USB-Interface-OBDII-OBD2-Diagnostic-Auto-Car-Scanner-Scan-Tool-Cable-/331508166559?hash=item4d2f6d2f9f&item=331508166559&vxp=mtr
) ForScan-nal tökéletesen működik.
képek:
https://plus.google.com/+M%C3%A1trayOtt%C3%B3/posts/TWKhfx1TeBt
Ottó
hahó.az elmconfig nem tud mk3-at......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Paxtoll
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3240 Dátum:
2015.10.13 kedd, 20:56:46 »
Sziasztok!
Műszerfali diaggal e201 és e199 kódokat kaptam. Forscan nem írta egyiket sem. Visszaviszem a porlasztókat mert még garanciás, de nincs izzító villogás és menet tulajdonságban sem érzek problémát.
Először generátor meghibásodásra gondoltam, de a 201 megzavart kicsit, hogy a befecskendező hibás. Tippetek van?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3241 Dátum:
2015.10.14 szerda, 06:04:37 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2015.10.13 kedd, 20:56:46
Sziasztok!
Műszerfali diaggal e201 és e199 kódokat kaptam. Forscan nem írta egyiket sem. Visszaviszem a porlasztókat mert még garanciás, de nincs izzító villogás és menet tulajdonságban sem érzek problémát.
Először generátor meghibásodásra gondoltam, de a 201 megzavart kicsit, hogy a befecskendező hibás. Tippetek van?
E199 (U2199)
Invalid data for engine coolant temperature
(Invalid CAN message)
E200 (U2200) Invalid data for odometer (Invalid CAN message)
E201 (U2201)
Invalid data for ambient temperature
(Invalid CAN message)
nem hinném,hogy köze lehet a csúcsokhoz.....
forrás:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php/Instrument_Cluster_Self-Diagnostic_Mode
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Paxtoll
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3242 Dátum:
2015.10.14 szerda, 10:21:49 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.14 szerda, 06:04:37
E199 (U2199)
Invalid data for engine coolant temperature
(Invalid CAN message)
E200 (U2200) Invalid data for odometer (Invalid CAN message)
E201 (U2201)
Invalid data for ambient temperature
(Invalid CAN message)
Hú, én már kezdtem megijedni, hogy szedhetem szét az egész üza. rendszert. Simán átváltottam p0201-re, azért tévedtem el. Azt hittem arra kell. Akkor ez ami mostt van az mire utalhat. Azt látom, hogy hőmérséklet de mit keressek, esetleg kábel hiba lenne?
Bocsánat de telefonról írok.
forrás:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php/Instrument_Cluster_Self-Diagnostic_Mode
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3243 Dátum:
2015.10.14 szerda, 10:29:19 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2015.10.14 szerda, 10:21:49
Hú, én már kezdtem megijedni, hogy szedhetem szét az egész üza. rendszert. Simán átváltottam p0201-re, azért tévedtem el. Azt hittem arra kell. Akkor ez ami mostt van az mire utalhat. Azt látom, hogy hőmérséklet de mit keressek, esetleg kábel hiba lenne?
Bocsánat de telefonról írok.
rendes diagot kell csináltatni.ez nem sokat mond,vagy akár félre is vezethet.Talán a hengerfej érzékelő csatlakozója-kábelezése lehet kontakthibás,esetleg az érzékelő halódik....de felesleges tippelgetni.Ha van hiba,az benne lesz a tárolóban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Paxtoll
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3244 Dátum:
2015.10.14 szerda, 14:37:24 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.14 szerda, 10:29:19
rendes diagot kell csináltatni.ez nem sokat mond,vagy akár félre is vezethet.Talán a hengerfej érzékelő csatlakozója-kábelezése lehet kontakthibás,esetleg az érzékelő halódik....de felesleges tippelgetni.Ha van hiba,az benne lesz a tárolóban.
Elmegyek majd rendes diagra is, de még 1 kódot találtam, ami a 9318 (B1318) Battery voltage low (less than 10V), ez már jelentheti a többi értéknél is a problémát? Csak a véleményedet kérem, mindenképp elviszem a Ford márkaszervizbe.
Pont most hívtak péntek de10-re vihetem a vasat.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.14 szerda, 15:41:44 írta Paxtoll
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3245 Dátum:
2015.10.14 szerda, 16:05:43 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2015.10.14 szerda, 14:37:24
Elmegyek majd rendes diagra is, de még 1 kódot találtam, ami a 9318 (B1318) Battery voltage low (less than 10V), ez már jelentheti a többi értéknél is a problémát? Csak a véleményedet kérem, mindenképp elviszem a Ford márkaszervizbe.
Pont most hívtak péntek de10-re vihetem a vasat.
alacsony akkufesz miatt érkezhetnek fals hibakódok is.de azt írtad,hogy forscan nem lát hibát.nagy baj nem lehet.
lehetséges,hogy inkább akkut,töltést kellene ellenőrizni alacsony fesz hibánál....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Paxtoll
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3246 Dátum:
2015.10.14 szerda, 16:22:08 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.14 szerda, 16:05:43
alacsony akkufesz miatt érkezhetnek fals hibakódok is.de azt írtad,hogy forscan nem lát hibát.nagy baj nem lehet.
lehetséges,hogy inkább akkut,töltést kellene ellenőrizni alacsony fesz hibánál....
Igen percekig, járattam és semmi hiba nem volt a hibatárolóban és nem is jött elő semmi. Egyébként sem érzékelek teljesítményvesztést vagy nehézkes indulást vagy túlzott kormolást sem. A porlasztók értékei +-0,5 alatt voltak esetenként 0,1 alatt is, már bemelegedett motornál, a nagynyomású értékei is jónak tűntek, 26000-től felfelé emelkedő fordulatnál 120000kpa-ig figyeltem. Abból gondoltam a generátorra, hogy amikor ráadtam a fogyasztókat alapjáraton, rángatózni is kezdett a motor. Mértem a feszültséget, terheletlenül 14,4 körüli, de terhelésnél akár 12alatt is volt, ez forscan adat. A műszerfali teszt jelentés 13,4 körül mutatott amikor felkapcsoltam a lámpát. Az a baj, hogy 1éve lett cserélve a szénkefe. Meg ami elbizonytalanított, hogy amikor régebben rossz volt a generátor, akkor hullámzó volt a lámpák fénye, és fura jelenségek tarkították az autó működését, automatikus gázadás és hasonlók. Na ilyen most nincs.
Nagyon kíváncsi vagyok a Ford gyári diagra, hogy ott miről adnak jelentést, remélem beengednek a műhelybe.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3247 Dátum:
2015.10.14 szerda, 16:57:48 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2015.10.14 szerda, 16:22:08
Igen percekig, járattam és semmi hiba nem volt a hibatárolóban és nem is jött elő semmi. Egyébként sem érzékelek teljesítményvesztést vagy nehézkes indulást vagy túlzott kormolást sem. A porlasztók értékei +-0,5 alatt voltak esetenként 0,1 alatt is, már bemelegedett motornál, a nagynyomású értékei is jónak tűntek, 26000-től felfelé emelkedő fordulatnál 120000kpa-ig figyeltem. Abból gondoltam a generátorra, hogy amikor ráadtam a fogyasztókat alapjáraton, rángatózni is kezdett a motor. Mértem a feszültséget, terheletlenül 14,4 körüli, de terhelésnél akár 12alatt is volt, ez forscan adat. A műszerfali teszt jelentés 13,4 körül mutatott amikor felkapcsoltam a lámpát. Az a baj, hogy 1éve lett cserélve a szénkefe. Meg ami elbizonytalanított, hogy amikor régebben rossz volt a generátor, akkor hullámzó volt a lámpák fénye, és fura jelenségek tarkították az autó működését, automatikus gázadás és hasonlók. Na ilyen most nincs.
Nagyon kíváncsi vagyok a Ford gyári diagra, hogy ott miről adnak jelentést, remélem beengednek a műhelybe.
gyári diaggal a generátor működését is lelehet ellenőrizni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3248 Dátum:
2015.10.18 vasárnap, 19:54:13 »
Sziasztok!
H.Balázs fórumtárs segítségével az alábbi adatokat láttuk:
http://kepfeltoltes.hu/view/151018/DSC_1275_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A látott értékek mennyire rosszak (vagy jók)? Semmilyen hibakódot nem dobott. Remélem, nincs nagy baj.
Üdv: Gyuri
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3249 Dátum:
2015.10.18 vasárnap, 21:02:51 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2015.10.18 vasárnap, 19:54:13
Sziasztok!
H.Balázs fórumtárs segítségével az alábbi adatokat láttuk:
http://kepfeltoltes.hu/view/151018/DSC_1275_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A látott értékek mennyire rosszak (vagy jók)? Semmilyen hibakódot nem dobott. Remélem, nincs nagy baj.
Üdv: Gyuri
kb normálisak.ha rossz lenne valamelyik csúcs az értéke 6-8-10 fölé menne,de akkor már jár hozzá a vészüzem is....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
58
59
60
61
62
63
64
[
65
]
66
67
68
69
70
71
72
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ