Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:22:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diagnosztika  (Megtekintve 1790331 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #3400 Dátum: 2016.03.18 péntek, 17:17:32 »

Hello. ismételten ez:
DTC P02EA:00-28===
P02EA - Diesel Intake Air Flow Position Sensor Circuit
P02E8 - Diesel Intake Air Flow Position Sensor Circuit Low status

na mostanában többet nézegetem. törlés óta nem dobta egyik hibát sem. ellenben nem csinált még regenerációt.
lehet összefüggés a regeneráció és ezen hibakódók közt?
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #3401 Dátum: 2016.03.25 péntek, 08:37:37 »

Létezik olyan ELM327-es ami nem látja az én 2006-os Galaxymat?
Beszereztem egy direkt USB-s darabot, hogy tutira menjek, de nem ismeri fel a kocsit, nem kapcsolódik Forscannal. Lementettem a képet amit kiírt, de az otthoni gépen van falbav
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3402 Dátum: 2016.03.25 péntek, 09:40:09 »

Létezik olyan ELM327-es ami nem látja az én 2006-os Galaxymat?
Beszereztem egy direkt USB-s darabot, hogy tutira menjek, de nem ismeri fel a kocsit, nem kapcsolódik Forscannal. Lementettem a képet amit kiírt, de az otthoni gépen van falbav

persze-létezhet.miután ahhoz nem elm327 kell.Az nem ford,hanem vw konszern.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3403 Dátum: 2016.03.25 péntek, 09:45:04 »

na mostanában többet nézegetem. törlés óta nem dobta egyik hibát sem. ellenben nem csinált még regenerációt.
lehet összefüggés a regeneráció és ezen hibakódók közt?

Nem tartom valószínűnek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #3404 Dátum: 2016.03.25 péntek, 09:50:49 »

persze-létezhet.miután ahhoz nem elm327 kell.Az nem ford,hanem vw konszern.
A TDCi hez Huh?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3405 Dátum: 2016.03.25 péntek, 09:54:45 »

A TDCi hez Huh?
a tdci már ford.a vw-s még tdi volt.akkor nem tudja az eszközöd a ford protokollokat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #3406 Dátum: 2016.03.25 péntek, 09:59:50 »

a tdci már ford.a vw-s még tdi volt.akkor nem tudja az eszközöd a ford protokollokat.
Milyen jó hogy direkt rákérdeztem az eladónál hogy ugye menni fog exploserderage
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3407 Dátum: 2016.03.25 péntek, 10:02:22 »

Milyen jó hogy direkt rákérdeztem az eladónál hogy ugye menni fog exploserderage
Budaörs?

Egyszer ugorj át hozzám halásztelekre,és megnézem.Van vw diagom is,ha mégis az kellene hozzá....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #3408 Dátum: 2016.03.25 péntek, 10:08:46 »

Budaörs?

Egyszer ugorj át hozzám halásztelekre,és megnézem.Van vw diagom is,ha mégis az kellene hozzá....
Pont ott vettem át tegnap előtt este, csak nem az én kocsimmal voltam falbav
Köszönöm a felajánlást worship de sajnos nem sűrűn járok arra

Mindenképp szeretnék beszerezni egyet, mert több furcsa dolog is van amit szeretnék megnézni.

Apropó...

Ugye a vélhetően félbe maradt regenek miatt van Service Oil üzenetem, ami masszívan jön minden indításnál. Sakos infója alapján a leírás szerint próbáltam törölni, de nem tűnik el???  Valamelyik hétvégén lecserélem az alig 2000 km-es olajat és szűrőket is szomoru1
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3409 Dátum: 2016.03.25 péntek, 13:07:19 »

Pont ott vettem át tegnap előtt este, csak nem az én kocsimmal voltam falbav
Köszönöm a felajánlást worship de sajnos nem sűrűn járok arra

Mindenképp szeretnék beszerezni egyet, mert több furcsa dolog is van amit szeretnék megnézni.

Apropó...

Ugye a vélhetően félbe maradt regenek miatt van Service Oil üzenetem, ami masszívan jön minden indításnál. Sakos infója alapján a leírás szerint próbáltam törölni, de nem tűnik el???  Valamelyik hétvégén lecserélem az alig 2000 km-es olajat és szűrőket is szomoru1

nem kell lecserélni az olajat.gurulsz egy hosszabbat,és elpárolog a gázolaj az olajból.a hibát meg törölni kell.mégis jó lenne ha elnéznél 1x felém... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #3410 Dátum: 2016.03.25 péntek, 13:31:25 »

nem kell lecserélni az olajat.gurulsz egy hosszabbat,és elpárolog a gázolaj az olajból.a hibát meg törölni kell.mégis jó lenne ha elnéznél 1x felém... vigyor3
Igen, jó lenne egyszer összefutni, mert az egy dolog hogy lesz egyszer talán egy használható diag kütyüm, de észt azt nem fogok kapni hozzá hogy magabiztosan tudjam használni is vigyor3 Ami Neked van azzal parkradart is lehet nézni? A bal elsőm meg van hülyülve szerintem random csipog és sípol, van hogy néha kikapcsol magától egy hátulról jövő sípolás után. Ehhez jön még hozzá a Oil service bimbam induláskor, szóval nem kell kávé a reggeli induláshoz zavart2

De mi a túrót ronthatok el a Service oil resetelésnél?!? Mindent leírás szerint csinálok. El is tűnik, de indításnál, vagy az eltűnése után a menübe odalépve ott van a meszidzsek közt Huh?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #3411 Dátum: 2016.03.25 péntek, 15:00:27 »

Igen, jó lenne egyszer összefutni, mert az egy dolog hogy lesz egyszer talán egy használható diag kütyüm, de észt azt nem fogok kapni hozzá hogy magabiztosan tudjam használni is vigyor3 Ami Neked van azzal parkradart is lehet nézni? A bal elsőm meg van hülyülve szerintem random csipog és sípol, van hogy néha kikapcsol magától egy hátulról jövő sípolás után. Ehhez jön még hozzá a Oil service bimbam induláskor, szóval nem kell kávé a reggeli induláshoz zavart2

De mi a túrót ronthatok el a Service oil resetelésnél?!? Mindent leírás szerint csinálok. El is tűnik, de indításnál, vagy az eltűnése után a menübe odalépve ott van a meszidzsek közt Huh?


semmit nem rontasz el.

nálam van olyan, amikor ezt csak diaggal tudom törölni.

A diagon belül sem hibakódként / tárolt hibakódként jelentkezik, (Forscan) hanem az "összes adaptációs érték nullázása" után tűnik el.  wave
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3412 Dátum: 2016.03.25 péntek, 22:12:49 »

Igen, jó lenne egyszer összefutni, mert az egy dolog hogy lesz egyszer talán egy használható diag kütyüm, de észt azt nem fogok kapni hozzá hogy magabiztosan tudjam használni is vigyor3 Ami Neked van azzal parkradart is lehet nézni? A bal elsőm meg van hülyülve szerintem random csipog és sípol, van hogy néha kikapcsol magától egy hátulról jövő sípolás után. Ehhez jön még hozzá a Oil service bimbam induláskor, szóval nem kell kávé a reggeli induláshoz zavart2

De mi a túrót ronthatok el a Service oil resetelésnél?!? Mindent leírás szerint csinálok. El is tűnik, de indításnál, vagy az eltűnése után a menübe odalépve ott van a meszidzsek közt Huh?
ha gyári a parkradar,akkor igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #3413 Dátum: 2016.04.02 szombat, 17:52:44 »

Elmconfignál az normális, ha nyomok egy ReadCCD From BCM - et akkor televeri hibakóddal az autót + Engine Malfunction lesz a végeredmény?
Szerencsére hibakód törlés, után no problem.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3414 Dátum: 2016.04.02 szombat, 22:10:30 »

Elmconfignál az normális, ha nyomok egy ReadCCD From BCM - et akkor televeri hibakóddal az autót + Engine Malfunction lesz a végeredmény?
Szerencsére hibakód törlés, után no problem.
ilyen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #3415 Dátum: 2016.04.08 péntek, 09:59:53 »

Elmconfignál az normális, ha nyomok egy ReadCCD From BCM - et akkor televeri hibakóddal az autót + Engine Malfunction lesz a végeredmény?
Szerencsére hibakód törlés, után no problem.


Igen.

Sőt van, hogy az első indítás után is dob egy hibát.
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3416 Dátum: 2016.04.08 péntek, 10:33:00 »

Elmconfignál az normális, ha nyomok egy ReadCCD From BCM - et akkor televeri hibakóddal az autót + Engine Malfunction lesz a végeredmény?
Szerencsére hibakód törlés, után no problem.
Én már rég használtam, de nekem nem csinált ilyet...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #3417 Dátum: 2016.04.08 péntek, 16:44:52 »

Én már rég használtam, de nekem nem csinált ilyet...
Te melyik ELM-el használtad? FTDI vagy CH340 vagy eredeti?
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3418 Dátum: 2016.04.08 péntek, 17:48:24 »

Te melyik ELM-el használtad? FTDI vagy CH340 vagy eredeti?

foggalma sincs.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #3419 Dátum: 2016.04.08 péntek, 18:22:49 »

foggalma sincs.
Smiley
Akkor vegyem úgy hogy ez így jó.
Kövi lépés. Vissza merjem így íratni vele a változtatások után? Vagy esélyes hogy tréleren végzi az autó?
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3420 Dátum: 2016.04.08 péntek, 22:06:06 »

Smiley
Akkor vegyem úgy hogy ez így jó.
Kövi lépés. Vissza merjem így íratni vele a változtatások után? Vagy esélyes hogy tréleren végzi az autó?
nem tudod tönkre tenni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #3421 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 16:18:08 »

Smiley
Akkor vegyem úgy hogy ez így jó.
Kövi lépés. Vissza merjem így íratni vele a változtatások után? Vagy esélyes hogy tréleren végzi az autó?

Egy mentést mindenképpen érdemes csinálnod, mielőtt bármit teszel.

Illetve figyelj a notebook /PC folyamatos áramellátására, egyedül akkor van esélyed egy jó téglát készítened az ECUból, ha írás közben elmegy az áram -kikapcsol a noti- stb.

 wave
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3422 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 20:37:36 »

Egy mentést mindenképpen érdemes csinálnod, mielőtt bármit teszel.

Illetve figyelj a notebook /PC folyamatos áramellátására, egyedül akkor van esélyed egy jó téglát készítened az ECUból, ha írás közben elmegy az áram -kikapcsol a noti- stb.

 wave
akkor sem.nem törölhető az ecu.jól néznénk ki. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3423 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 21:32:42 »

Egy mentést mindenképpen érdemes csinálnod, mielőtt bármit teszel.

Illetve figyelj a notebook /PC folyamatos áramellátására, egyedül akkor van esélyed egy jó téglát készítened az ECUból, ha írás közben elmegy az áram -kikapcsol a noti- stb.

 wave
Csak central config-ot írod, nem a firmware-t. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #3424 Dátum: 2016.04.15 péntek, 22:05:04 »

Van valaki aki tudna mondani, megbízható bt-s 2002-es mk3-as ban használható, odb2 adaptert. Sajna már 2* mellé nyultam, és csak a portokat pörgeti, de az ecu-val nem tud beszélgetni. Sad torque progival használnám.. Linkek jöhetnek. Wink üdv. Nino
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3425 Dátum: 2016.04.16 szombat, 00:38:39 »

Van valaki aki tudna mondani, megbízható bt-s 2002-es mk3-as ban használható, odb2 adaptert. Sajna már 2* mellé nyultam, és csak a portokat pörgeti, de az ecu-val nem tud beszélgetni. Sad torque progival használnám.. Linkek jöhetnek. Wink üdv. Nino
fl elotti dizel altalaban nem megy torque vel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #3426 Dátum: 2016.04.16 szombat, 14:33:13 »

Jó all!!!
Erről valakinek tapasztalat van?
Illetve valaki szaki le tudná fordítani, hátha használhatóvá lehetne tenni a mini bt-s emlékethttp://www.talkford.com/community/topic/194099-elm327-interface-not-connecting-to-ecu/page-2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3427 Dátum: 2016.04.16 szombat, 16:03:44 »

Jó all!!!
Erről valakinek tapasztalat van?
Illetve valaki szaki le tudná fordítani, hátha használhatóvá lehetne tenni a mini bt-s emlékethttp://www.talkford.com/community/topic/194099-elm327-interface-not-connecting-to-ecu/page-2

El kell vágni a fóliát a T2 és a T5 között, és beforrasztani helyette egy vezetéket a T5 és a T1 közé.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3428 Dátum: 2016.04.16 szombat, 22:59:38 »

Jó all!!!
Erről valakinek tapasztalat van?
Illetve valaki szaki le tudná fordítani, hátha használhatóvá lehetne tenni a mini bt-s emlékethttp://www.talkford.com/community/topic/194099-elm327-interface-not-connecting-to-ecu/page-2

Ha jól emlékszem ez a leírás nem a mini/kék elm-ekhez, hanem a nagy, kék-sárga matricásokhoz készült. Aztán hogy át lehet-e ültetni valahogy a minire azt nem tudom.
Naplózva
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #3429 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 07:20:06 »

Ha jól emlékszem ez a leírás nem a mini/kék elm-ekhez, hanem a nagy, kék-sárga matricásokhoz készült. Aztán hogy át lehet-e ültetni valahogy a minire azt nem tudom.
Van olyanom is.. Cheesy És annak is ugyan az a baja mint a kis mininek, csak pörgeti a protokollokat, sé nem kapcsolódik az ECU-hoz.. Sad
Lehet teszek egy próbát, sokat nem veszíthetek vele Wink
Naplózva
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #3430 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 16:27:18 »

Jóó .. Ez a leírás nem jó az én sárga/kékemhez.. Sad Halál más a nyák/beültetések.. :S Smiley
Valszeg azért nem is működik.. Cheesy Sad
Nahh meg ytovább a keresés a működő képes BT-s elm327 csati után... Sad
Naplózva
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #3431 Dátum: 2016.04.26 kedd, 22:07:39 »

Te melyik ELM-el használtad? FTDI vagy CH340 vagy eredeti?


Sziasztok

Aki vett már olyat, ami működik a forscan-nel az árulja már el nekem   angel vettem egyet, amire azt írták, hogy oké, de sajnos nem az
ezt vettem: http://bolthely.hu/obddiag/id/25295_ELM327_USB_INTERFESZ_KAPCSOLOVAL

főleg kényszerített regen miatt kellene

Köszönöm a segítséget!!
Naplózva

tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3432 Dátum: 2016.04.26 kedd, 22:54:14 »

Sziasztok

Aki vett már olyat, ami működik a forscan-nel az árulja már el nekem   angel vettem egyet, amire azt írták, hogy oké, de sajnos nem az
ezt vettem: http://bolthely.hu/obddiag/id/25295_ELM327_USB_INTERFESZ_KAPCSOLOVAL

főleg kényszerített regen miatt kellene

Köszönöm a segítséget!!

Én ezt vettem, és hibátlanul működik
http://www.ebay.co.uk/itm/ELM327-USB-modified-for-Ford-ELMconfig-FTDI-chip-HS-CAN-MS-CAN-Forscan-OBD2-/271959014957?hash=item3f52053e2d:g:KKAAAOSw3ydV0HxI
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3433 Dátum: 2016.04.27 szerda, 08:29:38 »


20 FONT?!?!?! B+, van bőr a képükön...  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #3434 Dátum: 2016.04.27 szerda, 08:42:07 »


Köszi,  nekem ennyit megér,  be is rendeltem!
Amit drivert adnak hozzá mukodik,  vagy ehhez is nekem kell vadászni?
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.27 szerda, 08:51:57 írta szemisun » Naplózva

tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3435 Dátum: 2016.04.27 szerda, 09:51:51 »

20 FONT?!?!?! B+, van bőr a képükön...  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA

Na most erre számold rá, hogy itthon is ennyi, ráadásul nem is működik.
Ezenkívül mennyi egy alap, garantáltan működő ELM? Erre rászámolod az időt, hogy mennyi amíg a kapcsolót beépíted, és máris nem olyan sok.

Köszi,  nekem ennyit megér,  be is rendeltem!
Amit drivert adnak hozzá mukodik,  vagy ehhez is nekem kell vadászni?

Adnak hozzá drivert, de mivel nekem a legelső (nem ez) ELM327-eshez adott driver CD-m vírusos volt, ezért sosem használom amit adnak hozzá. Az FTDI oldaláról kell letölteni a legfrissebbet.
Mondjuk nézz utána előtte, mert nyilván ezekben nem eredeti FTDI chip van, és volt most két FTDI-gate, amikor az FTDI kiadott olyan drivert, ami kinyírja a koppintott FTDI alapú vezérlőket.
Először viszonylag gyorsan visszavonták, nem tudom a másodikkal mi lett.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3436 Dátum: 2016.04.27 szerda, 09:52:15 »

20 FONT?!?!?! B+, van bőr a képükön...  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
viszont legalább tuti működik forscannel, nem úgy, mint a sok UK-ból kínaitól rendelhető f.o.s klón-klón elm327, amiben nincs meg a teljes utasításkészlet. És a kapcsolóval sem kell mókolni, ami nem nagy macera amúgy, ha van hozzá időd/alkatrészed/szerszámod(/felkészültséged).
Összehasonlításként, 2008-ban az első elm327 illesztőt (ver1.2) 90EUR ellenében vettem, ami akkor ~20eFt volt. És rögtön spóroltam vele ~300eFt-ot, mivel sikerült rávennem a ford petrányit, hogy ne akarjanak egyből porlasztó+cr pumpa+tank mosást csinálni a kocsin az én költségemre a P0251-es hibakód láttán. Egy résolajcső cserével megúsztam. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3437 Dátum: 2016.04.30 szombat, 20:16:45 »

ma sikeresen kipróbáltam a forscan 2.3.1b PATS programozás funkcióját a saját gépemen. Smiley
(Ez az outcode-incode dolog nem tűnik űrtudománynak. Nagyon egységsugarú autólopónak kell lenni ahhoz, hogy ez tényleg gátolja a tevékenységet.  rinya)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3438 Dátum: 2016.04.30 szombat, 21:44:04 »

ma sikeresen kipróbáltam a forscan 2.3.1b PATS programozás funkcióját a saját gépemen. Smiley
(Ez az outcode-incode dolog nem tűnik űrtudománynak. Nagyon egységsugarú autólopónak kell lenni ahhoz, hogy ez tényleg gátolja a tevékenységet.  rinya)
hogy megy most az extended license, ha ellőttem már az 1x free verziót?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #3439 Dátum: 2016.04.30 szombat, 23:22:16 »

hogy megy most az extended license, ha ellőttem már az 1x free verziót?
Megvárod míg lejár ugyanazzal az ID vel kérsz másik FORscanLicense keyt  és ennyi.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #3440 Dátum: 2016.05.02 hétfő, 19:27:24 »

Megvárod míg lejár ugyanazzal az ID vel kérsz másik FORscanLicense keyt  és ennyi.


A statikus regenerációt el lehet indítani standard licensel vagy ahhoz kell az extended license?
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3441 Dátum: 2016.05.02 hétfő, 22:12:16 »

A statikus regenerációt el lehet indítani standard licensel vagy ahhoz kell az extended license?
nem kell hozzá
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #3442 Dátum: 2016.05.03 kedd, 22:48:57 »

nagy a boldogság, megjött az adapter és sikerült eltüntetnem a dpf hibakódokat
az első kényszerített regen kb 15 perc után hibával leállt és valami olyasmit írt ki, hogy a regen ugyan sikeres volt, de még mindig túl magas a koromlerakódás és megint kaptam hibakódokat
azokat is töröltem és újabb regent kapott, na azt már 40! percig csinálta és hibakód nélkül befejezte (még időben, mert 6% volt a laptop, majd jól lehibernálódott)

szóval boldogság van!!
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3443 Dátum: 2016.05.04 szerda, 06:00:00 »

nagy a boldogság, megjött az adapter és sikerült eltüntetnem a dpf hibakódokat
az első kényszerített regen kb 15 perc után hibával leállt és valami olyasmit írt ki, hogy a regen ugyan sikeres volt, de még mindig túl magas a koromlerakódás és megint kaptam hibakódokat
azokat is töröltem és újabb regent kapott, na azt már 40! percig csinálta és hibakód nélkül befejezte (még időben, mert 6% volt a laptop, majd jól lehibernálódott)

szóval boldogság van!!
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3444 Dátum: 2016.05.04 szerda, 06:36:59 »

nagy a boldogság, megjött az adapter és sikerült eltüntetnem a dpf hibakódokat
az első kényszerített regen kb 15 perc után hibával leállt és valami olyasmit írt ki, hogy a regen ugyan sikeres volt, de még mindig túl magas a koromlerakódás és megint kaptam hibakódokat
azokat is töröltem és újabb regent kapott, na azt már 40! percig csinálta és hibakód nélkül befejezte (még időben, mert 6% volt a laptop, majd jól lehibernálódott)

szóval boldogság van!!

 eljen
Most az élő adatokban mit ír a DPF load és DPF soot load-ra?
Naplózva
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #3445 Dátum: 2016.05.04 szerda, 07:12:24 »

eljen
Most az élő adatokban mit ír a DPF load és DPF soot load-ra?

Előtte
Load 178% Soot 181% (azt mondjuk nem értem,  hogy a full tele,  hogyan lehet telibb..)
1. regen után
Load 54% Soot 101%
2. Regen
Még nem tudom,  mert lemerült a laptop,  de este meglesem meló után,  mert nagyon érdekel
Naplózva

zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #3446 Dátum: 2016.05.04 szerda, 07:21:10 »

nagy a boldogság, megjött az adapter és sikerült eltüntetnem a dpf hibakódokat
az első kényszerített regen kb 15 perc után hibával leállt és valami olyasmit írt ki, hogy a regen ugyan sikeres volt, de még mindig túl magas a koromlerakódás és megint kaptam hibakódokat
azokat is töröltem és újabb regent kapott, na azt már 40! percig csinálta és hibakód nélkül befejezte (még időben, mert 6% volt a laptop, majd jól lehibernálódott)

szóval boldogság van!!

Honnan és milyen adaptert rendeltél?
Szeretnék tutira menni a beszerzésnél mert egyszer már mellé nyúltam szomoru1
Ez az a stat. regen amikor ezek szerint 40 percig ~4000-es fordulaton pörög a motor?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3447 Dátum: 2016.05.04 szerda, 07:45:10 »

Előtte
Load 178% Soot 181% (azt mondjuk nem értem,  hogy a full tele,  hogyan lehet telibb..)
1. regen után
Load 54% Soot 101%
2. Regen
Még nem tudom,  mert lemerült a laptop,  de este meglesem meló után,  mert nagyon érdekel

Mert nem méri (hogyan is tudná?!?!), hanem a legutóbbi regen óta eltelt adatokból számítja. Ez azt jelenti, hogy már ennyi idővel ezelőtt esedékes lett volna a regen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #3448 Dátum: 2016.05.04 szerda, 07:56:48 »

Honnan és milyen adaptert rendeltél?
Szeretnék tutira menni a beszerzésnél mert egyszer már mellé nyúltam szomoru1
Ez az a stat. regen amikor ezek szerint 40 percig ~4000-es fordulaton pörög a motor?

kicsit fentebb én is kérdeztem...
http://www.ebay.co.uk/itm/ELM327-USB-modified-for-Ford-ELMconfig-FTDI-chip-HS-CAN-MS-CAN-Forscan-OBD2-/271959014957?hash=item3f52053e2d:g:KKAAAOSw3ydV0HxI

talán szerdán rendeltem és hétfőn már ott volt az értesítő a postaládában
alapból 25 percet ír a regenre, nem tudom, h ez miért tartott ilyen sokáig
a fordulat szerintem meg motor függő, mert láttam youtubon 1.6os-t 4000-enm de az enyém 2.0 meg 2750-en pörgött

Mert nem méri (hogyan is tudná?!?!), hanem a legutóbbi regen óta eltelt adatokból számítja. Ez azt jelenti, hogy már ennyi idővel ezelőtt esedékes lett volna a regen.

AndyA

Köszi, ezt (sem) nem tudtam
Naplózva

zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #3449 Dátum: 2016.05.04 szerda, 08:33:28 »

kicsit fentebb én is kérdeztem...
http://www.ebay.co.uk/itm/ELM327-USB-modified-for-Ford-ELMconfig-FTDI-chip-HS-CAN-MS-CAN-Forscan-OBD2-/271959014957?hash=item3f52053e2d:g:KKAAAOSw3ydV0HxI

talán szerdán rendeltem és hétfőn már ott volt az értesítő a postaládában
alapból 25 percet ír a regenre, nem tudom, h ez miért tartott ilyen sokáig
a fordulat szerintem meg motor függő, mert láttam youtubon 1.6os-t 4000-enm de az enyém 2.0 meg 2750-en pörgött

 worship
Akkor én is nekiugrok
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.