Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:22:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
62
63
64
65
66
67
68
[
69
]
70
71
72
73
74
75
76
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1790331 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3400 Dátum:
2016.03.18 péntek, 17:17:32 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.03.08 kedd, 18:46:29
Hello. ismételten ez:
DTC P02EA:00-28===
P02EA - Diesel Intake Air Flow Position Sensor Circuit
P02E8 - Diesel Intake Air Flow Position Sensor Circuit Low status
na mostanában többet nézegetem. törlés óta nem dobta egyik hibát sem. ellenben nem csinált még regenerációt.
lehet összefüggés a regeneráció és ezen hibakódók közt?
Naplózva
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3401 Dátum:
2016.03.25 péntek, 08:37:37 »
Létezik olyan ELM327-es ami nem látja az én 2006-os Galaxymat?
Beszereztem egy direkt USB-s darabot, hogy tutira menjek, de nem ismeri fel a kocsit, nem kapcsolódik Forscannal. Lementettem a képet amit kiírt, de az otthoni gépen van
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3402 Dátum:
2016.03.25 péntek, 09:40:09 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.03.25 péntek, 08:37:37
Létezik olyan ELM327-es ami nem látja az én 2006-os Galaxymat?
Beszereztem egy direkt USB-s darabot, hogy tutira menjek, de nem ismeri fel a kocsit, nem kapcsolódik Forscannal. Lementettem a képet amit kiírt, de az otthoni gépen van
persze-létezhet.miután ahhoz nem elm327 kell.Az nem ford,hanem vw konszern.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3403 Dátum:
2016.03.25 péntek, 09:45:04 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.03.18 péntek, 17:17:32
na mostanában többet nézegetem. törlés óta nem dobta egyik hibát sem. ellenben nem csinált még regenerációt.
lehet összefüggés a regeneráció és ezen hibakódók közt?
Nem tartom valószínűnek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3404 Dátum:
2016.03.25 péntek, 09:50:49 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.25 péntek, 09:40:09
persze-létezhet.miután ahhoz nem elm327 kell.Az nem ford,hanem vw konszern.
A TDCi hez
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3405 Dátum:
2016.03.25 péntek, 09:54:45 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.03.25 péntek, 09:50:49
A TDCi hez
a tdci már ford.a vw-s még tdi volt.akkor nem tudja az eszközöd a ford protokollokat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3406 Dátum:
2016.03.25 péntek, 09:59:50 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.25 péntek, 09:54:45
a tdci már ford.a vw-s még tdi volt.akkor nem tudja az eszközöd a ford protokollokat.
Milyen jó hogy direkt rákérdeztem az eladónál hogy ugye menni fog
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3407 Dátum:
2016.03.25 péntek, 10:02:22 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.03.25 péntek, 09:59:50
Milyen jó hogy direkt rákérdeztem az eladónál hogy ugye menni fog
Budaörs?
Egyszer ugorj át hozzám halásztelekre,és megnézem.Van vw diagom is,ha mégis az kellene hozzá....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3408 Dátum:
2016.03.25 péntek, 10:08:46 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.25 péntek, 10:02:22
Budaörs?
Egyszer ugorj át hozzám halásztelekre,és megnézem.Van vw diagom is,ha mégis az kellene hozzá....
Pont ott vettem át tegnap előtt este, csak nem az én kocsimmal voltam
Köszönöm a felajánlást
de sajnos nem sűrűn járok arra
Mindenképp szeretnék beszerezni egyet, mert több furcsa dolog is van amit szeretnék megnézni.
Apropó...
Ugye a vélhetően félbe maradt regenek miatt van Service Oil üzenetem, ami masszívan jön minden indításnál. Sakos infója alapján a leírás szerint próbáltam törölni, de nem tűnik el??? Valamelyik hétvégén lecserélem az alig 2000 km-es olajat és szűrőket is
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3409 Dátum:
2016.03.25 péntek, 13:07:19 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.03.25 péntek, 10:08:46
Pont ott vettem át tegnap előtt este, csak nem az én kocsimmal voltam
Köszönöm a felajánlást
de sajnos nem sűrűn járok arra
Mindenképp szeretnék beszerezni egyet, mert több furcsa dolog is van amit szeretnék megnézni.
Apropó...
Ugye a vélhetően félbe maradt regenek miatt van Service Oil üzenetem, ami masszívan jön minden indításnál. Sakos infója alapján a leírás szerint próbáltam törölni, de nem tűnik el??? Valamelyik hétvégén lecserélem az alig 2000 km-es olajat és szűrőket is
nem kell lecserélni az olajat.gurulsz egy hosszabbat,és elpárolog a gázolaj az olajból.a hibát meg törölni kell.mégis jó lenne ha elnéznél 1x felém...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3410 Dátum:
2016.03.25 péntek, 13:31:25 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.25 péntek, 13:07:19
nem kell lecserélni az olajat.gurulsz egy hosszabbat,és elpárolog a gázolaj az olajból.a hibát meg törölni kell.mégis jó lenne ha elnéznél 1x felém...
Igen, jó lenne egyszer összefutni, mert az egy dolog hogy lesz egyszer talán egy használható diag kütyüm, de észt azt nem fogok kapni hozzá hogy magabiztosan tudjam használni is
Ami Neked van azzal parkradart is lehet nézni? A bal elsőm meg van hülyülve szerintem random csipog és sípol, van hogy néha kikapcsol magától egy hátulról jövő sípolás után. Ehhez jön még hozzá a Oil service bimbam induláskor, szóval nem kell kávé a reggeli induláshoz
De mi a túrót ronthatok el a Service oil resetelésnél?!? Mindent leírás szerint csinálok. El is tűnik, de indításnál, vagy az eltűnése után a menübe odalépve ott van a meszidzsek közt
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3411 Dátum:
2016.03.25 péntek, 15:00:27 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.03.25 péntek, 13:31:25
Igen, jó lenne egyszer összefutni, mert az egy dolog hogy lesz egyszer talán egy használható diag kütyüm, de észt azt nem fogok kapni hozzá hogy magabiztosan tudjam használni is
Ami Neked van azzal parkradart is lehet nézni? A bal elsőm meg van hülyülve szerintem random csipog és sípol, van hogy néha kikapcsol magától egy hátulról jövő sípolás után. Ehhez jön még hozzá a Oil service bimbam induláskor, szóval nem kell kávé a reggeli induláshoz
De mi a túrót ronthatok el a Service oil resetelésnél?!? Mindent leírás szerint csinálok. El is tűnik, de indításnál, vagy az eltűnése után a menübe odalépve ott van a meszidzsek közt
semmit nem rontasz el.
nálam van olyan, amikor ezt csak diaggal tudom törölni.
A diagon belül sem hibakódként / tárolt hibakódként jelentkezik, (Forscan) hanem az "összes adaptációs érték nullázása" után tűnik el.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3412 Dátum:
2016.03.25 péntek, 22:12:49 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.03.25 péntek, 13:31:25
Igen, jó lenne egyszer összefutni, mert az egy dolog hogy lesz egyszer talán egy használható diag kütyüm, de észt azt nem fogok kapni hozzá hogy magabiztosan tudjam használni is
Ami Neked van azzal parkradart is lehet nézni? A bal elsőm meg van hülyülve szerintem random csipog és sípol, van hogy néha kikapcsol magától egy hátulról jövő sípolás után. Ehhez jön még hozzá a Oil service bimbam induláskor, szóval nem kell kávé a reggeli induláshoz
De mi a túrót ronthatok el a Service oil resetelésnél?!? Mindent leírás szerint csinálok. El is tűnik, de indításnál, vagy az eltűnése után a menübe odalépve ott van a meszidzsek közt
ha gyári a parkradar,akkor igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3413 Dátum:
2016.04.02 szombat, 17:52:44 »
Elmconfignál az normális, ha nyomok egy ReadCCD From BCM - et akkor televeri hibakóddal az autót + Engine Malfunction lesz a végeredmény?
Szerencsére hibakód törlés, után no problem.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3414 Dátum:
2016.04.02 szombat, 22:10:30 »
Idézetet írta: bviktr - 2016.04.02 szombat, 17:52:44
Elmconfignál az normális, ha nyomok egy ReadCCD From BCM - et akkor televeri hibakóddal az autót + Engine Malfunction lesz a végeredmény?
Szerencsére hibakód törlés, után no problem.
ilyen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3415 Dátum:
2016.04.08 péntek, 09:59:53 »
Idézetet írta: bviktr - 2016.04.02 szombat, 17:52:44
Elmconfignál az normális, ha nyomok egy ReadCCD From BCM - et akkor televeri hibakóddal az autót + Engine Malfunction lesz a végeredmény?
Szerencsére hibakód törlés, után no problem.
Igen.
Sőt van, hogy az első indítás után is dob egy hibát.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3416 Dátum:
2016.04.08 péntek, 10:33:00 »
Idézetet írta: bviktr - 2016.04.02 szombat, 17:52:44
Elmconfignál az normális, ha nyomok egy ReadCCD From BCM - et akkor televeri hibakóddal az autót + Engine Malfunction lesz a végeredmény?
Szerencsére hibakód törlés, után no problem.
Én már rég használtam, de nekem nem csinált ilyet...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3417 Dátum:
2016.04.08 péntek, 16:44:52 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.04.08 péntek, 10:33:00
Én már rég használtam, de nekem nem csinált ilyet...
Te melyik ELM-el használtad? FTDI vagy CH340 vagy eredeti?
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3418 Dátum:
2016.04.08 péntek, 17:48:24 »
Idézetet írta: bviktr - 2016.04.08 péntek, 16:44:52
Te melyik ELM-el használtad? FTDI vagy CH340 vagy eredeti?
foggalma sincs.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3419 Dátum:
2016.04.08 péntek, 18:22:49 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.08 péntek, 17:48:24
foggalma sincs.
Akkor vegyem úgy hogy ez így jó.
Kövi lépés. Vissza merjem így íratni vele a változtatások után? Vagy esélyes hogy tréleren végzi az autó?
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3420 Dátum:
2016.04.08 péntek, 22:06:06 »
Idézetet írta: bviktr - 2016.04.08 péntek, 18:22:49
Akkor vegyem úgy hogy ez így jó.
Kövi lépés. Vissza merjem így íratni vele a változtatások után? Vagy esélyes hogy tréleren végzi az autó?
nem tudod tönkre tenni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3421 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 16:18:08 »
Idézetet írta: bviktr - 2016.04.08 péntek, 18:22:49
Akkor vegyem úgy hogy ez így jó.
Kövi lépés. Vissza merjem így íratni vele a változtatások után? Vagy esélyes hogy tréleren végzi az autó?
Egy mentést mindenképpen érdemes csinálnod, mielőtt bármit teszel.
Illetve figyelj a notebook /PC folyamatos áramellátására, egyedül akkor van esélyed egy jó téglát készítened az ECUból, ha írás közben elmegy az áram -kikapcsol a noti- stb.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3422 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 20:37:36 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.04.11 hétfő, 16:18:08
Egy mentést mindenképpen érdemes csinálnod, mielőtt bármit teszel.
Illetve figyelj a notebook /PC folyamatos áramellátására, egyedül akkor van esélyed egy jó téglát készítened az ECUból, ha írás közben elmegy az áram -kikapcsol a noti- stb.
akkor sem.nem törölhető az ecu.jól néznénk ki.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3423 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 21:32:42 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.04.11 hétfő, 16:18:08
Egy mentést mindenképpen érdemes csinálnod, mielőtt bármit teszel.
Illetve figyelj a notebook /PC folyamatos áramellátására, egyedül akkor van esélyed egy jó téglát készítened az ECUból, ha írás közben elmegy az áram -kikapcsol a noti- stb.
Csak central config-ot írod, nem a firmware-t.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3424 Dátum:
2016.04.15 péntek, 22:05:04 »
Van valaki aki tudna mondani, megbízható bt-s 2002-es mk3-as ban használható, odb2 adaptert. Sajna már 2* mellé nyultam, és csak a portokat pörgeti, de az ecu-val nem tud beszélgetni.
torque progival használnám.. Linkek jöhetnek.
üdv. Nino
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3425 Dátum:
2016.04.16 szombat, 00:38:39 »
Idézetet írta: nino666 - 2016.04.15 péntek, 22:05:04
Van valaki aki tudna mondani, megbízható bt-s 2002-es mk3-as ban használható, odb2 adaptert. Sajna már 2* mellé nyultam, és csak a portokat pörgeti, de az ecu-val nem tud beszélgetni.
torque progival használnám.. Linkek jöhetnek.
üdv. Nino
fl elotti dizel altalaban nem megy torque vel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3426 Dátum:
2016.04.16 szombat, 14:33:13 »
Jó all!!!
Erről valakinek tapasztalat van?
Illetve valaki szaki le tudná fordítani, hátha használhatóvá lehetne tenni a mini bt-s emlékethttp://www.talkford.com/community/topic/194099-elm327-interface-not-connecting-to-ecu/page-2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3427 Dátum:
2016.04.16 szombat, 16:03:44 »
Idézetet írta: nino666 - 2016.04.16 szombat, 14:33:13
Jó all!!!
Erről valakinek tapasztalat van?
Illetve valaki szaki le tudná fordítani, hátha használhatóvá lehetne tenni a mini bt-s emlékethttp://www.talkford.com/community/topic/194099-elm327-interface-not-connecting-to-ecu/page-2
El kell vágni a fóliát a T2 és a T5 között, és beforrasztani helyette egy vezetéket a T5 és a T1 közé.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3428 Dátum:
2016.04.16 szombat, 22:59:38 »
Idézetet írta: nino666 - 2016.04.16 szombat, 14:33:13
Jó all!!!
Erről valakinek tapasztalat van?
Illetve valaki szaki le tudná fordítani, hátha használhatóvá lehetne tenni a mini bt-s emlékethttp://www.talkford.com/community/topic/194099-elm327-interface-not-connecting-to-ecu/page-2
Ha jól emlékszem ez a leírás nem a mini/kék elm-ekhez, hanem a nagy, kék-sárga matricásokhoz készült. Aztán hogy át lehet-e ültetni valahogy a minire azt nem tudom.
Naplózva
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3429 Dátum:
2016.04.18 hétfő, 07:20:06 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.04.16 szombat, 22:59:38
Ha jól emlékszem ez a leírás nem a mini/kék elm-ekhez, hanem a nagy, kék-sárga matricásokhoz készült. Aztán hogy át lehet-e ültetni valahogy a minire azt nem tudom.
Van olyanom is..
És annak is ugyan az a baja mint a kis mininek, csak pörgeti a protokollokat, sé nem kapcsolódik az ECU-hoz..
Lehet teszek egy próbát, sokat nem veszíthetek vele
Naplózva
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3430 Dátum:
2016.04.25 hétfő, 16:27:18 »
Jóó .. Ez a leírás nem jó az én sárga/kékemhez..
Halál más a nyák/beültetések.. :S
Valszeg azért nem is működik..
Nahh meg ytovább a keresés a működő képes BT-s elm327 csati után...
Naplózva
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3431 Dátum:
2016.04.26 kedd, 22:07:39 »
Idézetet írta: bviktr - 2016.04.08 péntek, 16:44:52
Te melyik ELM-el használtad? FTDI vagy CH340 vagy eredeti?
Sziasztok
Aki vett már olyat, ami működik a forscan-nel az árulja már el nekem
vettem egyet, amire azt írták, hogy oké, de sajnos nem az
ezt vettem:
http://bolthely.hu/obddiag/id/25295_ELM327_USB_INTERFESZ_KAPCSOLOVAL
főleg kényszerített regen miatt kellene
Köszönöm a segítséget!!
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3432 Dátum:
2016.04.26 kedd, 22:54:14 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.04.26 kedd, 22:07:39
Sziasztok
Aki vett már olyat, ami működik a forscan-nel az árulja már el nekem
vettem egyet, amire azt írták, hogy oké, de sajnos nem az
ezt vettem:
http://bolthely.hu/obddiag/id/25295_ELM327_USB_INTERFESZ_KAPCSOLOVAL
főleg kényszerített regen miatt kellene
Köszönöm a segítséget!!
Én ezt vettem, és hibátlanul működik
http://www.ebay.co.uk/itm/ELM327-USB-modified-for-Ford-ELMconfig-FTDI-chip-HS-CAN-MS-CAN-Forscan-OBD2-/271959014957?hash=item3f52053e2d:g:KKAAAOSw3ydV0HxI
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3433 Dátum:
2016.04.27 szerda, 08:29:38 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.04.26 kedd, 22:54:14
Én ezt vettem, és hibátlanul működik
http://www.ebay.co.uk/itm/ELM327-USB-modified-for-Ford-ELMconfig-FTDI-chip-HS-CAN-MS-CAN-Forscan-OBD2-/271959014957?hash=item3f52053e2d:g:KKAAAOSw3ydV0HxI
20 FONT?!?!?! B+, van bőr a képükön...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3434 Dátum:
2016.04.27 szerda, 08:42:07 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.04.26 kedd, 22:54:14
Én ezt vettem, és hibátlanul működik
http://www.ebay.co.uk/itm/ELM327-USB-modified-for-Ford-ELMconfig-FTDI-chip-HS-CAN-MS-CAN-Forscan-OBD2-/271959014957?hash=item3f52053e2d:g:KKAAAOSw3ydV0HxI
Köszi, nekem ennyit megér, be is rendeltem!
Amit drivert adnak hozzá mukodik, vagy ehhez is nekem kell vadászni?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.27 szerda, 08:51:57 írta szemisun
»
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3435 Dátum:
2016.04.27 szerda, 09:51:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.27 szerda, 08:29:38
20 FONT?!?!?! B+, van bőr a képükön...
AndyA
Na most erre számold rá, hogy itthon is ennyi, ráadásul nem is működik.
Ezenkívül mennyi egy alap, garantáltan működő ELM? Erre rászámolod az időt, hogy mennyi amíg a kapcsolót beépíted, és máris nem olyan sok.
Idézetet írta: szemisun - 2016.04.27 szerda, 08:42:07
Köszi, nekem ennyit megér, be is rendeltem!
Amit drivert adnak hozzá mukodik, vagy ehhez is nekem kell vadászni?
Adnak hozzá drivert, de mivel nekem a legelső (nem ez) ELM327-eshez adott driver CD-m vírusos volt, ezért sosem használom amit adnak hozzá. Az FTDI oldaláról kell letölteni a legfrissebbet.
Mondjuk nézz utána előtte, mert nyilván ezekben nem eredeti FTDI chip van, és volt most két FTDI-gate, amikor az FTDI kiadott olyan drivert, ami kinyírja a koppintott FTDI alapú vezérlőket.
Először viszonylag gyorsan visszavonták, nem tudom a másodikkal mi lett.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3436 Dátum:
2016.04.27 szerda, 09:52:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.27 szerda, 08:29:38
20 FONT?!?!?! B+, van bőr a képükön...
AndyA
viszont legalább tuti működik forscannel, nem úgy, mint a sok UK-ból kínaitól rendelhető f.o.s klón-klón elm327, amiben nincs meg a teljes utasításkészlet. És a kapcsolóval sem kell mókolni, ami nem nagy macera amúgy, ha van hozzá időd/alkatrészed/szerszámod(/felkészültséged).
Összehasonlításként, 2008-ban az első elm327 illesztőt (ver1.2) 90EUR ellenében vettem, ami akkor ~20eFt volt. És rögtön spóroltam vele ~300eFt-ot, mivel sikerült rávennem a ford petrányit, hogy ne akarjanak egyből porlasztó+cr pumpa+tank mosást csinálni a kocsin az én költségemre a P0251-es hibakód láttán. Egy résolajcső cserével megúsztam.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3437 Dátum:
2016.04.30 szombat, 20:16:45 »
ma sikeresen kipróbáltam a forscan 2.3.1b PATS programozás funkcióját a saját gépemen.
(Ez az outcode-incode dolog nem tűnik űrtudománynak. Nagyon egységsugarú autólopónak kell lenni ahhoz, hogy ez tényleg gátolja a tevékenységet.
)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3438 Dátum:
2016.04.30 szombat, 21:44:04 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.04.30 szombat, 20:16:45
ma sikeresen kipróbáltam a forscan 2.3.1b PATS programozás funkcióját a saját gépemen.
(Ez az outcode-incode dolog nem tűnik űrtudománynak. Nagyon egységsugarú autólopónak kell lenni ahhoz, hogy ez tényleg gátolja a tevékenységet.
)
hogy megy most az extended license, ha ellőttem már az 1x free verziót?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3439 Dátum:
2016.04.30 szombat, 23:22:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.04.30 szombat, 21:44:04
hogy megy most az extended license, ha ellőttem már az 1x free verziót?
Megvárod míg lejár ugyanazzal az ID vel kérsz másik FORscanLicense keyt és ennyi.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3440 Dátum:
2016.05.02 hétfő, 19:27:24 »
Idézetet írta: horizss - 2016.04.30 szombat, 23:22:16
Megvárod míg lejár ugyanazzal az ID vel kérsz másik FORscanLicense keyt és ennyi.
A statikus regenerációt el lehet indítani standard licensel vagy ahhoz kell az extended license?
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3441 Dátum:
2016.05.02 hétfő, 22:12:16 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.05.02 hétfő, 19:27:24
A statikus regenerációt el lehet indítani standard licensel vagy ahhoz kell az extended license?
nem kell hozzá
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3442 Dátum:
2016.05.03 kedd, 22:48:57 »
nagy a boldogság, megjött az adapter és sikerült eltüntetnem a dpf hibakódokat
az első kényszerített regen kb 15 perc után hibával leállt és valami olyasmit írt ki, hogy a regen ugyan sikeres volt, de még mindig túl magas a koromlerakódás és megint kaptam hibakódokat
azokat is töröltem és újabb regent kapott, na azt már 40! percig csinálta és hibakód nélkül befejezte (még időben, mert 6% volt a laptop, majd jól lehibernálódott)
szóval boldogság van!!
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3443 Dátum:
2016.05.04 szerda, 06:00:00 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.05.03 kedd, 22:48:57
nagy a boldogság, megjött az adapter és sikerült eltüntetnem a dpf hibakódokat
az első kényszerített regen kb 15 perc után hibával leállt és valami olyasmit írt ki, hogy a regen ugyan sikeres volt, de még mindig túl magas a koromlerakódás és megint kaptam hibakódokat
azokat is töröltem és újabb regent kapott, na azt már 40! percig csinálta és hibakód nélkül befejezte (még időben, mert 6% volt a laptop, majd jól lehibernálódott)
szóval boldogság van!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3444 Dátum:
2016.05.04 szerda, 06:36:59 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.05.03 kedd, 22:48:57
nagy a boldogság, megjött az adapter és sikerült eltüntetnem a dpf hibakódokat
az első kényszerített regen kb 15 perc után hibával leállt és valami olyasmit írt ki, hogy a regen ugyan sikeres volt, de még mindig túl magas a koromlerakódás és megint kaptam hibakódokat
azokat is töröltem és újabb regent kapott, na azt már 40! percig csinálta és hibakód nélkül befejezte (még időben, mert 6% volt a laptop, majd jól lehibernálódott)
szóval boldogság van!!
Most az élő adatokban mit ír a DPF load és DPF soot load-ra?
Naplózva
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3445 Dátum:
2016.05.04 szerda, 07:12:24 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.05.04 szerda, 06:36:59
Most az élő adatokban mit ír a DPF load és DPF soot load-ra?
Előtte
Load 178% Soot 181% (azt mondjuk nem értem, hogy a full tele, hogyan lehet telibb..)
1. regen után
Load 54% Soot 101%
2. Regen
Még nem tudom, mert lemerült a laptop, de este meglesem meló után, mert nagyon érdekel
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3446 Dátum:
2016.05.04 szerda, 07:21:10 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.05.03 kedd, 22:48:57
nagy a boldogság, megjött az adapter és sikerült eltüntetnem a dpf hibakódokat
az első kényszerített regen kb 15 perc után hibával leállt és valami olyasmit írt ki, hogy a regen ugyan sikeres volt, de még mindig túl magas a koromlerakódás és megint kaptam hibakódokat
azokat is töröltem és újabb regent kapott, na azt már 40! percig csinálta és hibakód nélkül befejezte (még időben, mert 6% volt a laptop, majd jól lehibernálódott)
szóval boldogság van!!
Honnan és milyen adaptert rendeltél?
Szeretnék tutira menni a beszerzésnél mert egyszer már mellé nyúltam
Ez az a stat. regen amikor ezek szerint 40 percig ~4000-es fordulaton pörög a motor?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3447 Dátum:
2016.05.04 szerda, 07:45:10 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.05.04 szerda, 07:12:24
Előtte
Load 178% Soot 181% (azt mondjuk nem értem, hogy a full tele, hogyan lehet telibb..)
1. regen után
Load 54% Soot 101%
2. Regen
Még nem tudom, mert lemerült a laptop, de este meglesem meló után, mert nagyon érdekel
Mert nem méri (hogyan is tudná?!?!), hanem a legutóbbi regen óta eltelt adatokból számítja. Ez azt jelenti, hogy már ennyi idővel ezelőtt esedékes lett volna a regen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3448 Dátum:
2016.05.04 szerda, 07:56:48 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.05.04 szerda, 07:21:10
Honnan és milyen adaptert rendeltél?
Szeretnék tutira menni a beszerzésnél mert egyszer már mellé nyúltam
Ez az a stat. regen amikor ezek szerint 40 percig ~4000-es fordulaton pörög a motor?
kicsit fentebb én is kérdeztem...
http://www.ebay.co.uk/itm/ELM327-USB-modified-for-Ford-ELMconfig-FTDI-chip-HS-CAN-MS-CAN-Forscan-OBD2-/271959014957?hash=item3f52053e2d:g:KKAAAOSw3ydV0HxI
talán szerdán rendeltem és hétfőn már ott volt az értesítő a postaládában
alapból 25 percet ír a regenre, nem tudom, h ez miért tartott ilyen sokáig
a fordulat szerintem meg motor függő, mert láttam youtubon 1.6os-t 4000-enm de az enyém 2.0 meg 2750-en pörgött
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.04 szerda, 07:45:10
Mert nem méri (hogyan is tudná?!?!), hanem a legutóbbi regen óta eltelt adatokból számítja. Ez azt jelenti, hogy már ennyi idővel ezelőtt esedékes lett volna a regen.
AndyA
Köszi, ezt (sem) nem tudtam
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3449 Dátum:
2016.05.04 szerda, 08:33:28 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.05.04 szerda, 07:56:48
kicsit fentebb én is kérdeztem...
http://www.ebay.co.uk/itm/ELM327-USB-modified-for-Ford-ELMconfig-FTDI-chip-HS-CAN-MS-CAN-Forscan-OBD2-/271959014957?hash=item3f52053e2d:g:KKAAAOSw3ydV0HxI
talán szerdán rendeltem és hétfőn már ott volt az értesítő a postaládában
alapból 25 percet ír a regenre, nem tudom, h ez miért tartott ilyen sokáig
a fordulat szerintem meg motor függő, mert láttam youtubon 1.6os-t 4000-enm de az enyém 2.0 meg 2750-en pörgött
Akkor én is nekiugrok
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Oldalak:
1
...
62
63
64
65
66
67
68
[
69
]
70
71
72
73
74
75
76
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ