Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:45:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
63
64
65
66
67
68
69
[
70
]
71
72
73
74
75
76
77
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1789234 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3450 Dátum:
2016.05.04 szerda, 10:30:42 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.05.04 szerda, 07:21:10
Honnan és milyen adaptert rendeltél?
Szeretnék tutira menni a beszerzésnél mert egyszer már mellé nyúltam
Ez az a stat. regen amikor ezek szerint 40 percig ~4000-es fordulaton pörög a motor?
nem pörög 4e-ren a moci.még 3e sem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3451 Dátum:
2016.05.04 szerda, 11:06:30 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.04 szerda, 10:30:42
nem pörög 4e-ren a moci.még 3e sem.
amit anno linkeltem 1,6-os focus videó azon közel 4000 volt a ford.szám hosszú perceken keresztül.
Mindegy, úgy néz ki nem lesz rá szükség mert összeszoktunk a kocsival és azóta nem vettem észre hogy megszakítottam volna a regent. Viszont van továbbra is Service oil lámpám és spontán leállás hideg motornál. Szóval ma este én is rendelek egy ilyet
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3452 Dátum:
2016.05.04 szerda, 14:52:55 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.05.04 szerda, 11:06:30
amit anno linkeltem 1,6-os focus videó azon közel 4000 volt a ford.szám hosszú perceken keresztül.
Mindegy, úgy néz ki nem lesz rá szükség mert összeszoktunk a kocsival és azóta nem vettem észre hogy megszakítottam volna a regent. Viszont van továbbra is Service oil lámpám és spontán leállás hideg motornál. Szóval ma este én is rendelek egy ilyet
A service oilt le tudod most is nullázni. Fék+gáz tövig, gyújtás rá, és 20 másodpercet vársz.
Naplózva
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3453 Dátum:
2016.05.04 szerda, 15:23:56 »
Az ELMConfig legutolsó 0.2.17b verziója elég hiányos fordítással van megáldva... Hiába English, mégis román
Ti melyik verziót használjátok?
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3454 Dátum:
2016.05.04 szerda, 15:52:38 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.05.04 szerda, 14:52:55
A service oilt le tudod most is nullázni. Fék+gáz tövig, gyújtás rá, és 20 másodpercet vársz.
Következő indításig hatásos, mér többször próbáltam.
Állítólag volt már hogy másnak is csak diaggal lehetet kiölni
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3455 Dátum:
2016.05.04 szerda, 15:53:01 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.05.04 szerda, 15:23:56
Az ELMConfig legutolsó 0.2.17b verziója elég hiányos fordítással van megáldva... Hiába English, mégis román
Ti melyik verziót használjátok?
hol van az mán....
http://forscan.org/download/FORScanSetup2.3.1.beta.exe
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3456 Dátum:
2016.05.04 szerda, 15:55:30 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.04 szerda, 15:53:01
hol van az mán....
http://forscan.org/download/FORScanSetup2.3.1.beta.exe
Ezzel is lehet ilyet? Tegnap már a regen során összebarátkoztunk... Ezek a módosítások is mennek standart licensel vagy ide már kell az extended?
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3457 Dátum:
2016.05.04 szerda, 15:57:10 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.05.04 szerda, 15:55:30
Ezzel is lehet ilyet? Tegnap már a regen során összebarátkoztunk... Ezek a módosítások is mennek standart licensel vagy ide már kell az extended?
standard ez mind.az extended szinte csak a patch-hez kell.nekem pl mást nem tud.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3458 Dátum:
2016.05.04 szerda, 16:02:07 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.04 szerda, 15:57:10
standard ez mind.az extended szinte csak a patch-hez kell.nekem pl mást nem tud.
ezeket az elmconfig-os fícsöröket forscan-ben hol találom meg? Sajnos az oldalukon még mindig a régi verzió van ledokumentálva
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3459 Dátum:
2016.05.04 szerda, 18:27:13 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.05.04 szerda, 07:12:24
Előtte
Load 178% Soot 181% (azt mondjuk nem értem, hogy a full tele, hogyan lehet telibb..)
1. regen után
Load 54% Soot 101%
2. Regen
Még nem tudom, mert lemerült a laptop, de este meglesem meló után, mert nagyon érdekel
2. regen után elmentem 20 km-t és így lett
Load 30% Soot 10%
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3460 Dátum:
2016.05.04 szerda, 21:03:56 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.05.04 szerda, 16:02:07
ezeket az elmconfig-os fícsöröket forscan-ben hol találom meg? Sajnos az oldalukon még mindig a régi verzió van ledokumentálva
az elmconfig és a foscan 2 különböző dolog-program.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3461 Dátum:
2016.05.04 szerda, 21:37:39 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.04 szerda, 21:03:56
az elmconfig és a foscan 2 különböző dolog-program.
Az tiszta, de azt írtad, hogy elmconfig helyett ott a forscan, ebből gondoltam, hogy meglelhetőek benne bizonyos fícsörök...
Pl automata ajtó lock induláskor meg hasonlóak
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3462 Dátum:
2016.05.04 szerda, 21:56:31 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.05.04 szerda, 21:37:39
Az tiszta, de azt írtad, hogy elmconfig helyett ott a forscan, ebből gondoltam, hogy meglelhetőek benne bizonyos fícsörök...
Pl automata ajtó lock induláskor meg hasonlóak
nem.de a kettő nem is ugyan arra valo.az egyikkel lehet diagolni a masikkal nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3463 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 11:15:17 »
A legfrissebb ForDTC sajnos nem tud kommunikálni az mk3-as ECU-jával.
Torque-t is próbáltam.
Mk3-nál nem működik se a ForDTC sem a Torque.
Mk4-nél ForDTC nem, viszont Torque megy.
Az olvasó elm327 v2.1-es.
Mit csinálok rosszul?
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3464 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 11:26:47 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.15 vasárnap, 11:15:17
A legfrissebb ForDTC sajnos nem tud kommunikálni az mk3-as ECU-jával.
Torque-t is próbáltam.
Mk3-nál nem működik se a ForDTC sem a Torque.
Mk4-nél ForDTC nem, viszont Torque megy.
Az olvasó elm327 v2.1-es.
Mit csinálok rosszul?
Nem biztos,hogy te csinálsz rosszul valamit,inkább a kütyüvel lesz a "gond".(val.színűleg a Ford protokolt nem tudja).
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3465 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 21:48:18 »
Sziasztok
Vettem a mondeohoz (2005 tdci) ELM327 1.5a kapcsolós diagnosztikai kábelt (usb-s CH340 chipes), de a FORSCAN: nem kompatibilis ELM hibaüzenetet dob ki.
próbálkoztam több illesztőprogrammal amit találtam, régebbi forscan progival, decsak aztértem el, hogy már nem reklamál a progi de nemis csatlakozik.
a scanmaster progi alapvető dolgokat kiolvas, de nekem a forscan kellene hogy működjön.
tudvalaki erre valami megoldást pl:másik driver (kínai klón elm szerintem)
Előre köszönöm.
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3466 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 22:13:31 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.05.15 vasárnap, 11:26:47
Nem biztos,hogy te csinálsz rosszul valamit,inkább a kütyüvel lesz a "gond".(val.színűleg a Ford protokolt nem tudja).
Akkor más protokolt használ az mk4, mint az mk3?
Mivel az mk4-en tökéletesen fut a Torque app.
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3467 Dátum:
2016.05.15 vasárnap, 22:16:39 »
Idézetet írta: barnab - 2016.05.15 vasárnap, 21:48:18
Sziasztok
Vettem a mondeohoz (2005 tdci) ELM327 1.5a kapcsolós diagnosztikai kábelt (usb-s CH340 chipes), de a FORSCAN: nem kompatibilis ELM hibaüzenetet dob ki.
próbálkoztam több illesztőprogrammal amit találtam, régebbi forscan progival, decsak aztértem el, hogy már nem reklamál a progi de nemis csatlakozik.
a scanmaster progi alapvető dolgokat kiolvas, de nekem a forscan kellene hogy működjön.
tudvalaki erre valami megoldást pl:másik driver (kínai klón elm szerintem)
Előre köszönöm.
Egyik fórumtárssal próbálkoztunk hasonló problémára megoldást találni, nekünk sajnos nem sikerült. Igaz nem tudni milyen chip van benne meg csak Forscan progival. Nekem is van egy egyformán néz ki mindkettő, az enyém működik az övé nem. Van hozzá egy pár driverem végigpróbáltuk eredmény semmi. Ha kisérletezni szeretnél driverekkel keress pü-ben.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3468 Dátum:
2016.05.16 hétfő, 22:44:55 »
Idézetet írta: barnab - 2016.05.15 vasárnap, 21:48:18
Sziasztok
Vettem a mondeohoz (2005 tdci) ELM327 1.5a kapcsolós diagnosztikai kábelt (usb-s CH340 chipes), de a FORSCAN: nem kompatibilis ELM hibaüzenetet dob ki.
próbálkoztam több illesztőprogrammal amit találtam, régebbi forscan progival, decsak aztértem el, hogy már nem reklamál a progi de nemis csatlakozik.
a scanmaster progi alapvető dolgokat kiolvas, de nekem a forscan kellene hogy működjön.
tudvalaki erre valami megoldást pl:másik driver (kínai klón elm szerintem)
Előre köszönöm.
remélem nem vetted drágán a klónok klónja illesztőt. Ha a forscan nem megy vele, azt jelenti, hogy bizonyos utasítások hiányoznak az illesztő firmware-ből, azaz egy csökkentett utasításkészletű elm327 klónt vettél.
itt olvashatsz róla:
http://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=4&t=1575
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3469 Dátum:
2016.05.17 kedd, 07:56:54 »
Idézetet írta: barnab - 2016.05.15 vasárnap, 21:48:18
Sziasztok
Vettem a mondeohoz (2005 tdci) ELM327 1.5a kapcsolós diagnosztikai kábelt (usb-s CH340 chipes), de a FORSCAN: nem kompatibilis ELM hibaüzenetet dob ki.
próbálkoztam több illesztőprogrammal amit találtam, régebbi forscan progival, decsak aztértem el, hogy már nem reklamál a progi de nemis csatlakozik.
a scanmaster progi alapvető dolgokat kiolvas, de nekem a forscan kellene hogy működjön.
tudvalaki erre valami megoldást pl:másik driver (kínai klón elm szerintem)
Előre köszönöm.
Írj a Forscaneseknek, érdekelni fogja őket a dolog.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3470 Dátum:
2016.05.17 kedd, 08:02:57 »
Mostanában vásárolt valaki tökéletesen működő Bluetoothos ELM327-et?
Mert az utóbbi időben csak olyat olvasok, hogy nem megy a programokkal. Az USB-s, átkapcsolósra megvan a biztosan működő, de tudunk ilyet Bluetooth-osra, vagy esetleg Wifi-sre is?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3471 Dátum:
2016.05.17 kedd, 11:09:17 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.05.17 kedd, 08:02:57
Mostanában vásárolt valaki tökéletesen működő Bluetoothos ELM327-et?
Mert az utóbbi időben csak olyat olvasok, hogy nem megy a programokkal. Az USB-s, átkapcsolósra megvan a biztosan működő, de tudunk ilyet Bluetooth-osra, vagy esetleg Wifi-sre is?
wifi-st vettem nemrég, de tetűlassú. a kapcsolós megoldás megy vele
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.17 kedd, 11:11:29 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3472 Dátum:
2016.05.17 kedd, 12:10:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.17 kedd, 07:56:54
Írj a Forscaneseknek, érdekelni fogja őket a dolog.
AndyA
Köszönöm a válaszokat.
Nemjutok előre sehogy,de legalább hibakódot olvas (remélem mert jelenleg nincsen semmi) hálistennek.
amit kitud olvasni: üzemanyag nyomás (common rail) , turbo nyomás , akku feszültség (töltés), fordulat, terhelés, motorhőfok,+pár apróság
A kapcsoló átváltásával semmi változás, ugyanazt tudja mint eddig.
A scanmaster-elm progi 2.1 teljes verzió néha lefagy (win10-en) de használható
Forscan 2.2.8:
(WARN) [21:50:07.574] Ellenőrzés COM5...
(OK) [21:50:07.828] A kapcsolat az adapterrel létrejött on COM5
(OK) [21:50:07.828] Adapter: ELM327 v1.5
(ERR) [21:50:11.464] Unable to connect to vehicle, bad ELM327 clone detected.
In contrast to OBDII applications, FORScan requires an adapter FULLY compatible with original ELM327.
This adapter is not fully compatible.
Csatoló:
Port: COM5, 38400 kbps
Tipus: Standard COM
Adapter: ELM327 v1.5
Min. válaszidő: 18 ms ( Jó)
Errors: Nincs
még próbálkozok.
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3473 Dátum:
2016.05.17 kedd, 13:34:34 »
Idézetet írta: barnab - 2016.05.17 kedd, 12:10:08
Köszönöm a válaszokat.
Nemjutok előre sehogy,de legalább hibakódot olvas (remélem mert jelenleg nincsen semmi) hálistennek.
amit kitud olvasni: üzemanyag nyomás (common rail) , turbo nyomás , akku feszültség (töltés), fordulat, terhelés, motorhőfok,+pár apróság
A kapcsoló átváltásával semmi változás, ugyanazt tudja mint eddig.
A scanmaster-elm progi 2.1 teljes verzió néha lefagy (win10-en) de használható
Forscan 2.2.8:
(WARN) [21:50:07.574] Ellenőrzés COM5...
(OK) [21:50:07.828] A kapcsolat az adapterrel létrejött on COM5
(OK) [21:50:07.828] Adapter: ELM327 v1.5
(ERR) [21:50:11.464] Unable to connect to vehicle, bad ELM327 clone detected.
In contrast to OBDII applications, FORScan requires an adapter FULLY compatible with original ELM327.
This adapter is not fully compatible.
Csatoló:
Port: COM5, 38400 kbps
Tipus: Standard COM
Adapter: ELM327 v1.5
Min. válaszidő: 18 ms ( Jó)
Errors: Nincs
még próbálkozok.
Ott a lényeg:
"(ERR) [21:50:11.464] Unable to connect to vehicle, bad ELM327 clone detected.
In contrast to OBDII applications, FORScan requires an adapter FULLY compatible with original ELM327.
This adapter is not fully compatible."
Ez van, srácok.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3474 Dátum:
2016.05.17 kedd, 14:37:42 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.05.17 kedd, 08:02:57
Mostanában vásárolt valaki tökéletesen működő Bluetoothos ELM327-et?
Mert az utóbbi időben csak olyat olvasok, hogy nem megy a programokkal. Az USB-s, átkapcsolósra megvan a biztosan működő, de tudunk ilyet Bluetooth-osra, vagy esetleg Wifi-sre is?
Én ezt rendeltem és megy a forscan droiddal:
http://www.aliexpress.com/item/2014-New-Black-MINI-ELM327-Bluetooth-Super-Mini-Elm-327-OBD2-OBDII-ELM-327-V2-1/1310202157.html
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3475 Dátum:
2016.05.20 péntek, 17:55:31 »
Üdv,
Csájna VCM2-t akarok rendelni. Millió+1 db hirdetés van ködösebbnél ködösebb, esélytelen a döntés.
Ha valakinek van működő példánya kérem ossza meg velem a beszerzési forrást.
Thx, V.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3476 Dátum:
2016.05.21 szombat, 12:01:48 »
Nálam van most egy ugyan ilyen kütyü. Szintén ezt a hibaüzenetet kapom a Forscannél. Scantool működik vele csak hát nagyon butácska (gondolom a klón miatt), de hibákat olvassa szerintem, csak most nincs hibám.
Idézetet írta: barnab - 2016.05.15 vasárnap, 21:48:18
Sziasztok
Vettem a mondeohoz (2005 tdci) ELM327 1.5a kapcsolós diagnosztikai kábelt (usb-s CH340 chipes), de a FORSCAN: nem kompatibilis ELM hibaüzenetet dob ki.
próbálkoztam több illesztőprogrammal amit találtam, régebbi forscan progival, decsak aztértem el, hogy már nem reklamál a progi de nemis csatlakozik.
a scanmaster progi alapvető dolgokat kiolvas, de nekem a forscan kellene hogy működjön.
tudvalaki erre valami megoldást pl:másik driver (kínai klón elm szerintem)
Előre köszönöm.
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3477 Dátum:
2016.05.21 szombat, 13:06:22 »
Megérkezett tegnap a ez ELM cucc és ez már működik is
Service oil a csatlakozás után egyből törlődött.
Viszont volna 2 kérdésem mert még azért elég bátortalan vagyok a használatával
Gyári parkradar hibát és PDF adatokat szeretnék megtudni amiből lehet következtetni a szűrő pillanatnyi és egyéb állapotára.
Előre is köszönöm a helpet
És jó mulatást a talisoknak, nagyon belenyúltatok a jó időbe
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3478 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 08:57:56 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.05.21 szombat, 13:06:22
Megérkezett tegnap a ez ELM cucc és ez már működik is
Service oil a csatlakozás után egyből törlődött.
Viszont volna 2 kérdésem mert még azért elég bátortalan vagyok a használatával
Gyári parkradar hibát és PDF adatokat szeretnék megtudni amiből lehet következtetni a szűrő pillanatnyi és egyéb állapotára.
Előre is köszönöm a helpet
És jó mulatást a talisoknak, nagyon belenyúltatok a jó időbe
Forscan mindkettőt tudja.
DPF load, és soot load, és a PDC érzékelőket egyesével is tudod nézni az élő adatoknál.
Naplózva
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3479 Dátum:
2016.05.24 kedd, 22:17:09 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.05.21 szombat, 13:06:22
Megérkezett tegnap a ez ELM cucc és ez már működik is
Service oil a csatlakozás után egyből törlődött.
Viszont volna 2 kérdésem mert még azért elég bátortalan vagyok a használatával
Gyári parkradar hibát és PDF adatokat szeretnék megtudni amiből lehet következtetni a szűrő pillanatnyi és egyéb állapotára.
Előre is köszönöm a helpet
És jó mulatást a talisoknak, nagyon belenyúltatok a jó időbe
Meg tudnád adni a működő ELM cucc eladói linkjét?
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3480 Dátum:
2016.05.25 szerda, 07:40:17 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.24 kedd, 22:17:09
Meg tudnád adni a működő ELM cucc eladói linkjét?
szemisun fórumtárs mintáját követve:
http://www.ebay.co.uk/itm/ELM327-USB-modified-for-Ford-ELMconfig-FTDI-chip-HS-CAN-MS-CAN-Forscan-OBD2-/271959014957?hash=item3f52053e2d:g:KKAAAOSw3ydV0HxI
Korrektek, gyorsak és a lényeg hogy tényleg működő kütyüt adnak el.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3481 Dátum:
2016.05.27 péntek, 11:28:27 »
Ezek a hibakódok mutatja az MK3 TDCI Mondeo ForScan diagnosztikával (a kódtörlést követően is):
OBDII P1000-P: On Board Diagnostic System Readiness Test Not Complete
OBDII P1664-C: inject pump control module malfunction
IC U1262: SCP Communication Bus Fault - Instr Clstr
GEM B1326: Door Ajar Lamp Circuit Short To Ground
Az Mondi hibája az, hogy hidegindításnál fehéren füstöl és az alapjárat dadog. kb. 5 perc után minden OK lesz, a jelenség megszűnik.
Amit eddig csináltunk az autóval:
- Levegőszűrő csere
- EGR tisztítás és ledugózás
- MAF szenzor tisztítás
- üzemanyagszűrő csere
- 4db izzítógyertya cseréje (mind halott volt) és szívósor tisztítás. Köszönet Lászlónak a gondos, precíz munkájáért.
A motor alapjáraton ilyen adatokat produkál (meleg motornál):
Van valakinek ötlete vagy tapasztalata, hogy mi okozhatja a hibákat, illetve a fehér füst jelenséget?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.27 péntek, 11:33:12 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3482 Dátum:
2016.05.27 péntek, 17:47:13 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.27 péntek, 11:28:27
Ezek a hibakódok mutatja az MK3 TDCI Mondeo ForScan diagnosztikával (a kódtörlést követően is):
OBDII P1000-P: On Board Diagnostic System Readiness Test Not Complete
OBDII P1664-C: inject pump control module malfunction
IC U1262: SCP Communication Bus Fault - Instr Clstr
GEM B1326: Door Ajar Lamp Circuit Short To Ground
Az Mondi hibája az, hogy hidegindításnál fehéren füstöl és az alapjárat dadog. kb. 5 perc után minden OK lesz, a jelenség megszűnik.
Amit eddig csináltunk az autóval:
- Levegőszűrő csere
- EGR tisztítás és ledugózás
- MAF szenzor tisztítás
- üzemanyagszűrő csere
- 4db izzítógyertya cseréje (mind halott volt) és szívósor tisztítás. Köszönet Lászlónak a gondos, precíz munkájáért.
A motor alapjáraton ilyen adatokat produkál (meleg motornál):
Van valakinek ötlete vagy tapasztalata, hogy mi okozhatja a hibákat, illetve a fehér füst jelenséget?
görbe hajtókar
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3483 Dátum:
2016.05.27 péntek, 21:41:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.05.27 péntek, 17:47:13
görbe hajtókar
szerintem rossz generátor is okozhatja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3484 Dátum:
2016.05.28 szombat, 07:15:23 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.27 péntek, 11:28:27
Ezek a hibakódok mutatja az MK3 TDCI Mondeo ForScan diagnosztikával (a kódtörlést követően is):
OBDII P1000-P: On Board Diagnostic System Readiness Test Not Complete
OBDII P1664-C: inject pump control module malfunction
IC U1262: SCP Communication Bus Fault - Instr Clstr
GEM B1326: Door Ajar Lamp Circuit Short To Ground
Az Mondi hibája az, hogy hidegindításnál fehéren füstöl és az alapjárat dadog. kb. 5 perc után minden OK lesz, a jelenség megszűnik.
Amit eddig csináltunk az autóval:
- Levegőszűrő csere
- EGR tisztítás és ledugózás
- MAF szenzor tisztítás
- üzemanyagszűrő csere
- 4db izzítógyertya cseréje (mind halott volt) és szívósor tisztítás. Köszönet Lászlónak a gondos, precíz munkájáért.
A motor alapjáraton ilyen adatokat produkál (meleg motornál):
[img]http://kepfeltoltes.hu/160527/Mondeo_MK3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Van valakinek ötlete vagy tapasztalata, hogy mi okozhatja a hibákat, illetve a fehér füst jelenséget?
A p1664 tipikusan az IDM hibájára utal, ha dual-modul tdci-ről van szó (2003 első fele). Ilyenkor érdemes megnézni, hogy az akku alatti testelési pont nem korrodált-e, illetve az IDM tokozása nem sérült-e (beázik pl.). Az IDM a bal első doblemez mögött van. Ilyen hibára előszeretettel állnak neki injektor/nagynyomású felújításnak, ami általában nem segít. Itt a fórumon is volt rá példa.
Viszont ha single modul (a PCM vezérli a befecskendezést), inkább már injektor probléma.
ajánlom figyelmedbe:
http://www.fordwiki.co.uk/images/f/f9/TSB_46_2005.pdf
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.29 vasárnap, 08:16:24 írta AndyA
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3485 Dátum:
2016.05.28 szombat, 12:17:31 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.05.28 szombat, 07:15:23
A p1664 tipikusan az IDM hibájára utal, ha dual-modul tdci-ről van szó (2003 első fele). Ilyenkor érdemes megnézni, hogy az akku alatti testelési pont nem korrodált-e, illetve az IDM tokozása nem sérült-e (beázik pl.). Az IDM a bal első doblemez mögött van. Ilyen hibára előszeretettel állnak neki injektor/nagynyomású felújításnak, ami általában nem segít. Itt a fórumon is volt rá példa.
Viszont ha single modul (a PCM vezérli a befecskendezést), inkább már injektor probléma.
ajánlom figyelmedbe:
http://www.fordwiki.co.uk/images/f/f9/TSB_46_2005.pdf
2003 júliusi a Mondi. Faceliftes 130LE-s. Akkor single modulos az autó?
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3486 Dátum:
2016.05.28 szombat, 12:23:12 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.27 péntek, 21:41:04
szerintem rossz generátor is okozhatja.
sokadik lenne mostanában aminél a fehér füstre ez lenne a magyarázat. generátorhibát ilyennel még nem láttam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3487 Dátum:
2016.05.29 vasárnap, 08:19:43 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.28 szombat, 12:17:31
2003 júliusi a Mondi. Faceliftes 130LE-s. Akkor single modulos az autó?
Ha július az üzembehelyezés, akkor az minimum 1-2-3 hónappal korábbi gyártás. De keresd meg a modult, ha megvan, akkor külön van, ennyi.
http://www.talkford.com/community/topic/199461-f-super-lead-issues/page-5
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3488 Dátum:
2016.05.29 vasárnap, 18:59:06 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.28 szombat, 12:17:31
2003 júliusi a Mondi. Faceliftes 130LE-s. Akkor single modulos az autó?
alvázszám -> etis.ford.com
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3489 Dátum:
2016.05.29 vasárnap, 20:38:08 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.28 szombat, 12:17:31
2003 júliusi a Mondi. Faceliftes 130LE-s. Akkor single modulos az autó?
130le 6seb elvileg már egybe vezérlős. vannak a fl előtti külső, de 6os váltós pédányok, azok is már egybevezérlősek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3490 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 09:21:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.05.29 vasárnap, 18:59:06
alvázszám -> etis.ford.com
ETIS szerint a Mondi:
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 09.07.2003
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Változat: 50-es sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI CR (130PS)
Váltó: 6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás: LHD FWD
Tengely áttétel: 4.071/2.850
Emisszió: 2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló: automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület: (+)"HU"
Fényezés: Panther Black (metál)
Belső szín: Camel Belső
Belső anyag: Linea
Tehát 2003. július 9-én gyártották a Mondit. A kerékdob burkolat alá is benéztem, csak egy vastag fekete csőt láttam: tehát single modulos az autó.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.30 hétfő, 09:50:42 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3491 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 14:19:40 »
Sziasztok,
lehet nem a legjobb helyen, de mivel kicsit ez is diagnosztika ezért kérdezném, hogy rendelt/használt már valaki olyan hamisítatlan eredeti kínai endoszkópot, amit telefonhoz lehet kötni?
Ilyenre gondolok:
http://www.aliexpress.com/item/Micro-USB-5-5mm-Lens-Endoscope-6LED-Industrial-Portable-Camera-Endoscope-1M-Mini-USB-Camera-Android/32491641772.html?ws_ab_test=searchweb201556_7,searchweb201602_4_10017_507_401,searchweb201603_9&btsid=3b562f6f-0fb8-4f75-a785-dd7486a2acf1
Ha igen, mi a tapasztalata vele?
Üdv: Zoli
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3492 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 14:35:11 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.06.09 csütörtök, 14:19:40
Sziasztok,
lehet nem a legjobb helyen, de mivel kicsit ez is diagnosztika ezért kérdezném, hogy rendelt/használt már valaki olyan hamisítatlan eredeti kínai endoszkópot, amit telefonhoz lehet kötni?
Ilyenre gondolok:
http://www.aliexpress.com/item/Micro-USB-5-5mm-Lens-Endoscope-6LED-Industrial-Portable-Camera-Endoscope-1M-Mini-USB-Camera-Android/32491641772.html?ws_ab_test=searchweb201556_7,searchweb201602_4_10017_507_401,searchweb201603_9&btsid=3b562f6f-0fb8-4f75-a785-dd7486a2acf1
Ha igen, mi a tapasztalata vele?
Üdv: Zoli
Szia.
Csak laptopos verzióm van,azzal(4 ledes)de nem a legjobb full sötétben.Nagy durranásra ne számíts.A ledek száma 6,akkor talán jobb a fénye.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.09 csütörtök, 15:32:17 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3493 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 15:53:05 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.06.09 csütörtök, 14:19:40
Sziasztok,
lehet nem a legjobb helyen, de mivel kicsit ez is diagnosztika ezért kérdezném, hogy rendelt/használt már valaki olyan hamisítatlan eredeti kínai endoszkópot, amit telefonhoz lehet kötni?
Ilyenre gondolok:
http://www.aliexpress.com/item/Micro-USB-5-5mm-Lens-Endoscope-6LED-Industrial-Portable-Camera-Endoscope-1M-Mini-USB-Camera-Android/32491641772.html?ws_ab_test=searchweb201556_7,searchweb201602_4_10017_507_401,searchweb201603_9&btsid=3b562f6f-0fb8-4f75-a785-dd7486a2acf1
Ha igen, mi a tapasztalata vele?
Üdv: Zoli
https://www.youtube.com/results?search_query=android+usb+endoscope+camera
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3494 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 16:22:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.09 csütörtök, 15:53:05
https://www.youtube.com/results?search_query=android+usb+endoscope+camera
AndyA
ezekből is van több felbontású, a 6-7mm vastagok már egész jó felbontással rendelkeznek, a 5mm körüliek csak 0,3mp-esek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3495 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 18:12:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.09 csütörtök, 16:22:19
ezekből is van több felbontású, a 6-7mm vastagok már egész jó felbontással rendelkeznek, a 5mm körüliek csak 0,3mp-esek
Szerintem a felbontás annyira nem is fontos, végülis 0.3-nál is jól lehet látni amit kell. Persze minél élesebb annáljobb. De vajon ezek csak Androidos telókkal használhatóak? Legalábbis majdnem mindre az van írva.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3496 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 18:17:11 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.06.09 csütörtök, 18:12:19
Szerintem a felbontás annyira nem is fontos, végülis 0.3-nál is jól lehet látni amit kell. Persze minél élesebb annáljobb. De vajon ezek csak Androidos telókkal használhatóak? Legalábbis majdnem mindre az van írva.
Nem androidos a telód?(más telós rendszeren még nem láttam,de nem azt jelenti,hogy nincs)
Vagy veszel egy átalakítót és jó normál usb-s hez.(Pc-hez)
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3497 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 18:20:53 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.06.09 csütörtök, 18:17:11
Nem androidos a telód?(más telós rendszeren még nem láttam,de nem azt jelenti,hogy nincs)
Vagy veszel egy átalakítót és jó normál usb-s hez.(Pc-hez)
Nem, WP. Olyat találtam ami jó PC-hez és telóhoz, tablethez is.
http://www.aliexpress.com/item/10M-Gold-Black-Red-5-5mm-USB-Endoscopio-2in1-Mini-Endoscope-Camera-Waterproof-Inspection-Camera-FOR/32660926699.html?ws_ab_test=searchweb201556_7,searchweb201602_4_10017_507_401,searchweb201603_9&btsid=4cb5a3fe-4111-4732-9c76-8d8d964bcc64
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3498 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 20:50:26 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.06.09 csütörtök, 18:12:19
Szerintem a felbontás annyira nem is fontos, végülis 0.3-nál is jól lehet látni amit kell. Persze minél élesebb annáljobb. De vajon ezek csak Androidos telókkal használhatóak? Legalábbis majdnem mindre az van írva.
androidból se mind, tudnia kell ez otg-t és a külső kamera kezelését is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3499 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 00:59:05 »
1.2 verzioju USB-s ELM327-et mukodnek az Mk4-el?
2000-es Focussal es 2004-es Fiestaval mar probalva volt es a Focussal a Forscant is probaltam es ment vele.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Oldalak:
1
...
63
64
65
66
67
68
69
[
70
]
71
72
73
74
75
76
77
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ