Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:15:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
10
11
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1788825 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #150 Dátum:
2004.03.23 kedd, 14:21:00 »
Idézetet írta: Laciba_old - 2004.03.23 kedd, 10:25:00
Meglatom mit tehetek az ugy erdekeben. Nem lesz egyszeru mar regen csinaltam ilyen dolgokat.
ez olyan mint a bicikli tudod
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #151 Dátum:
2004.03.23 kedd, 16:03:00 »
Idézetet írta: Laciba_old - 2004.03.23 kedd, 09:41:00
Gondolkodom egy EEC IV tester megepitesen, ami esetleg kiirna a kodokat is egy kijelzon. Az otlet mar megvan a hogyanra, de finomitani kell meg.
Lacibá!
Megint valami tőled amit esetleg mint jó felhsználó megszerezhetek. Hmmmmmmmmmm
Üdv.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #152 Dátum:
2004.03.24 szerda, 10:37:00 »
Idézetet írta: peppin_old - 2004.03.23 kedd, 16:03:00
Lacibá!
Megint valami tőled amit esetleg mint jó felhsználó megszerezhetek. Hmmmmmmmmmm
Üdv.
Nocsak, kettőt előre egyet hátra, veszel egy mkI-et?? Vagy csak gyűjtöd a Lacibá-relikviákat ;-P
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #153 Dátum:
2004.03.31 szerda, 11:18:00 »
Idézetet írta: szabyk_old - 2004.03.23 kedd, 09:57:00
gyerünk,gyerünk
Szabyk,
osszeraktam a ledes muszert ami levillogja a kodokat. jo lenne valamikor kiprobalni, hogy lassam milyen idozitesekkel villog a rendszer.
Jovo het hetfo vagy kedd este valamikor?
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #154 Dátum:
2004.03.31 szerda, 11:21:00 »
nekem ok.
írd meg hogy mikor és hol.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #155 Dátum:
2004.03.31 szerda, 13:09:00 »
Laciba,
Ez a ledes ize hanyas mondeohoz jo ? MKI ?
bye
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #156 Dátum:
2004.03.31 szerda, 14:01:00 »
Idézetet írta: Laciba_old - 2004.03.31 szerda, 11:18:00
Szabyk,
osszeraktam a ledes muszert ami levillogja a kodokat. jo lenne valamikor kiprobalni, hogy lassam milyen idozitesekkel villog a rendszer.
Jovo het hetfo vagy kedd este valamikor?
Kalap le! Lehetünk ott többen?
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #157 Dátum:
2004.03.31 szerda, 17:43:00 »
Idézetet írta: szabyk_old - 2004.03.31 szerda, 11:21:00
nekem ok.
írd meg hogy mikor és hol.
Azt meg nem tudom, mert csaladtol fugg, de radcsorgok hetfon napkozben.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #158 Dátum:
2004.03.31 szerda, 17:44:00 »
Idézetet írta: zacci - 2004.03.31 szerda, 13:09:00
Laciba,
Ez a ledes ize hanyas mondeohoz jo ? MKI ?
bye
Ez konkretan 96-os MKI, mert a korabbi tipusokon mas a csatlakkozo.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #159 Dátum:
2004.03.31 szerda, 17:45:00 »
Idézetet írta: napu - 2004.03.31 szerda, 14:01:00
Kalap le! Lehetünk ott többen?
Persze.
De ez meg csak egy nagyon egyszeru verzio, a bonyolultabbat csak akkor tudom elkesziteni, ha latom hogyan is mukodik ez pontosan.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #160 Dátum:
2004.03.31 szerda, 18:49:00 »
Laciba,
Az mit jelent, hogy mas ? Nekem a kormany alatt van egy csati. Ehhez jo ?
A motorterben nem talatam a megadott helyen diag csatit 8(
bye
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #161 Dátum:
2004.04.01 csütörtök, 15:54:00 »
Idézetet írta: zacci - 2004.03.31 szerda, 18:49:00
Laciba,
Az mit jelent, hogy mas ? Nekem a kormany alatt van egy csati. Ehhez jo ?
A motorterben nem talatam a megadott helyen diag csatit 8(
bye
Ha a kormany alatt van akkor jo.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #162 Dátum:
2004.04.02 péntek, 10:54:00 »
Idézetet írta: szabyk_old - 2004.03.31 szerda, 11:21:00
nekem ok.
írd meg hogy mikor és hol.
szabyk,
elorelathatolag hetfo este 7 korul XII. Maros u. 50/A elott, de meg radcsorgok hetfon napkozben.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #163 Dátum:
2004.04.02 péntek, 10:58:00 »
Idézetet írta: Laciba_old - 2004.04.02 péntek, 10:54:00
szabyk,
elorelathatolag hetfo este 7 korul XII. Maros u. 50/A elott, de meg radcsorgok hetfon napkozben.
Akit erdekel meg termeszetesen johet, de nincs garancia, hogy mukodni is fog. Internet eleresem a mai nap estevel hatarozatlan ideig megszunik, telefon 30/4708544 vasarnap delutantol el apr 19-ig.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #164 Dátum:
2004.04.03 szombat, 21:24:00 »
Idézetet írta: koris_old - 2004.03.22 hétfő, 19:22:00
Még mielőtt bárki... tudom ez egy scorpio oldalról van de összevetettem a mondeo kapcsolási rajzával, és stimm.
Koris!
Én megpróbáltam hinni neked és lementem kipróbálni a csatlakozást, de apró problémába ütköztem. Nem stimmelnek a csatlakozási pontok. A kormány alatti csatlakozóban megvan a 4db vezeték, de nem oda vannak kötve, mint a kapcsolási rajzon.
Ezek szerint tehát:
3,5,11,16 nak kéne lennie, de nekem
4,5,7,16 van.
A 16 a táp, az stimmel. A többinek mi a megfelelője/ ki-kivel van? (én a vizilovakkal vagyok)
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #165 Dátum:
2004.04.03 szombat, 21:34:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2004.04.03 szombat, 21:24:00
Koris!
Én megpróbáltam hinni neked és lementem kipróbálni a csatlakozást, de apró problémába ütköztem. Nem stimmelnek a csatlakozási pontok. A kormány alatti csatlakozóban megvan a 4db vezeték, de nem oda vannak kötve, mint a kapcsolási rajzon.
Ezek szerint tehát:
3,5,11,16 nak kéne lennie, de nekem
4,5,7,16 van.
A 16 a táp, az stimmel. A többinek mi a megfelelője/ ki-kivel van? (én a vizilovakkal vagyok)
Bye
Cit
Mikori az autó?
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #166 Dátum:
2004.04.03 szombat, 23:18:00 »
95ös MK1 dizil
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #167 Dátum:
2004.04.04 vasárnap, 08:56:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2004.04.03 szombat, 23:18:00
95ös MK1 dizil
Megnéztem mégeccer a rajzokat, és jól írtam le a kiosztást.
Neked nincs véletlenül egy 3-as csatid a motortérbe, a kormányszervo tartálya környékén?Mer a 96' előttieknek ott (is) van a diagcsatija.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #168 Dátum:
2004.04.04 vasárnap, 09:56:00 »
Idézetet írta: koris_old - 2004.04.04 vasárnap, 08:56:00
Megnéztem mégeccer a rajzokat, és jól írtam le a kiosztást.
Neked nincs véletlenül egy 3-as csatid a motortérbe, a kormányszervo tartálya környékén?Mer a 96' előttieknek ott (is) van a diagcsatija.
dízel?azton is lehet hibakódot olvasni?
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #169 Dátum:
2004.04.04 vasárnap, 10:54:00 »
Idézetet írta: szabyk_old - 2004.04.04 vasárnap, 09:56:00
dízel?azton is lehet hibakódot olvasni?
Igen,hát persze.
Szabyk!!!!Citromhéja!!! Tanáltam valamit ami működhet nálatok:ISO9141 protokol amit a BMW a Citroen stb és pl. a Ford Probe is használ.
Ennél a 4,5,7,16 lábak vannak használva.Ezt egyébként azok a mondeok is tudják használni amelyeknél müxik a Lacibá PWM protokolos interfésze is.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #170 Dátum:
2004.04.04 vasárnap, 10:58:00 »
Idézetet írta: koris_old - 2004.04.04 vasárnap, 10:54:00
Igen,hát persze.
Szabyk!!!!Citromhéja!!! Tanáltam valamit ami működhet nálatok:ISO9141 protokol amit a BMW a Citroen stb és pl. a Ford Probe is használ.
Ennél a 4,5,7,16 lábak vannak használva.Ezt egyébként azok a mondeok is tudják használni amelyeknél müxik a Lacibá PWM protokolos interfésze is.
Itt vannak a részletek:
http://www.scantool.net/elmscan_iso.htm
A scantool progi müxik vele
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #171 Dátum:
2004.04.04 vasárnap, 16:44:00 »
Idézetet írta: koris_old - 2004.04.04 vasárnap, 08:56:00
Megnéztem mégeccer a rajzokat, és jól írtam le a kiosztást.
Neked nincs véletlenül egy 3-as csatid a motortérbe, a kormányszervo tartálya környékén?Mer a 96' előttieknek ott (is) van a diagcsatija.
Nem találtam olyan csatit a motortérben.
Akkor hagyományosan ki sem lehet villogtatni a hibakódokat?
Ahogy mértem a 4es és 5ös csati olyan földpont közeli potenciálon volt és úgynézem el is találtam, mert:
4 (Chassis Ground)
5 (Signal Ground)
16 (Battery Positive)
és így a 7es lesz az adat kimenet.
Próbáltam megsassantani a kapcs rajzot a scantool.net-en, de nem jött be. Nincs meg neked?
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #172 Dátum:
2004.04.05 hétfő, 09:13:00 »
Idézetet írta: koris_old - 2004.04.04 vasárnap, 10:58:00
Itt vannak a részletek:
http://www.scantool.net/elmscan_iso.htm
A scantool progi müxik vele
Koris
ELM 323 kapható valahol (esetleg magyarországon) mennyiért?
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #173 Dátum:
2004.04.06 kedd, 19:56:00 »
Sziasztok!Valaki meg tudná mondani,hogy hogyan lehet új imobilos kulcsot elfogadtatni mk2 99-es 1.8td mondival?
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #174 Dátum:
2004.04.06 kedd, 20:39:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2004.04.05 hétfő, 09:13:00
Koris
ELM 323 kapható valahol (esetleg magyarországon) mennyiért?
Bye
Cit
Citromheja
Nemtom még nem jártam utána.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #175 Dátum:
2004.04.06 kedd, 23:57:00 »
Idézetet írta: Laci99_old - 2004.04.06 kedd, 19:56:00
Sziasztok!Valaki meg tudná mondani,hogy hogyan lehet új imobilos kulcsot elfogadtatni mk2 99-es 1.8td mondival?
Laci99,
be kell Ford -éknál programoztatni, ha új kulcsot csináltatsz.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #176 Dátum:
2004.04.08 csütörtök, 16:57:00 »
köszi a segítséget de már sikerült megoldani a népstadionnál a kulcsmásoló megtanította!+5000
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #177 Dátum:
2004.04.09 péntek, 08:51:00 »
Laci99
Hi !
A Népstadionál hol van az a kulcsmásolós?
Telefonszáma nincsen ?
THX Zombi
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #178 Dátum:
2004.04.09 péntek, 09:30:00 »
Idézetet írta: Zombi_old - 2004.04.09 péntek, 08:51:00
Laci99
Hi !
A Népstadionál hol van az a kulcsmásolós?
Telefonszáma nincsen ?
THX Zombi
A hungária kőrúton az arénával szemben, a buszmegállonál van a Shlotter kulcsmásoló.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #179 Dátum:
2004.04.09 péntek, 09:45:00 »
Laci99 !
KÖSZI
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #180 Dátum:
2004.04.10 szombat, 15:06:00 »
Idézetet írta: Laci99_old - 2004.04.08 csütörtök, 16:57:00
köszi a segítséget de már sikerült megoldani a népstadionnál a kulcsmásoló megtanította!+5000
Ez a tanítás érvényes olyan kulcsra is, amely pl. elfelejtette a programját(egyelőre az egész csak dísz), lemerült elem miatt
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #181 Dátum:
2004.04.11 vasárnap, 11:46:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2004.04.04 vasárnap, 16:44:00
Nem találtam olyan csatit a motortérben.
Akkor hagyományosan ki sem lehet villogtatni a hibakódokat?
Ahogy mértem a 4es és 5ös csati olyan földpont közeli potenciálon volt és úgynézem el is találtam, mert:
4 (Chassis Ground)
5 (Signal Ground)
16 (Battery Positive)
és így a 7es lesz az adat kimenet.
Próbáltam megsassantani a kapcs rajzot a scantool.net-en, de nem jött be. Nincs meg neked?
http://www.obddiagnostics.com/DataSheet.pdf
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #182 Dátum:
2004.04.19 hétfő, 13:38:00 »
Laci 99,
Mondeo tuggya sima kulcsot kódolni saját maga, ha megvan a piros mester kulcsod. Piros mester kulcs be, II állásban 5 mp., piros kulcs ki, kódolni való be, II állás, 5 mp., kódolnivaló ki. Ezután indulhat. Arra kell vigyázni, hogy egyik kulcs se érjen fémhez a művelet során (pl. kis fémkulcs a karikán, stb.) Aztán így asszem 18 kulcsot lehet összesen kódolni a pirossal...
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #183 Dátum:
2004.04.20 kedd, 10:07:00 »
Idézetet írta: sano_old - 2004.04.19 hétfő, 13:38:00
Laci 99,
Mondeo tuggya sima kulcsot kódolni saját maga, ha megvan a piros mester kulcsod. Piros mester kulcs be, II állásban 5 mp., piros kulcs ki, kódolni való be, II állás, 5 mp., kódolnivaló ki. Ezután indulhat. Arra kell vigyázni, hogy egyik kulcs se érjen fémhez a művelet során (pl. kis fémkulcs a karikán, stb.) Aztán így asszem 18 kulcsot lehet összesen kódolni a pirossal...
köszi de nekem nincs meg a piros ász!
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #184 Dátum:
2004.04.20 kedd, 15:08:00 »
Idézetet írta: sano_old - 2004.04.19 hétfő, 13:38:00
Laci 99,
Mondeo tuggya sima kulcsot kódolni saját maga, ha megvan a piros mester kulcsod. Piros mester kulcs be, II állásban 5 mp., piros kulcs ki, kódolni való be, II állás, 5 mp., kódolnivaló ki. Ezután indulhat. Arra kell vigyázni, hogy egyik kulcs se érjen fémhez a művelet során (pl. kis fémkulcs a karikán, stb.) Aztán így asszem 18 kulcsot lehet összesen kódolni a pirossal...
Nekem csak piros ászom van! Mi legyen? Gondolom másoltatok egy kulcsot ... hol is? Nem riasztós, mk1 96.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #185 Dátum:
2004.04.21 szerda, 09:42:00 »
Idézetet írta: napu - 2004.04.20 kedd, 15:08:00
Nekem csak piros ászom van! Mi legyen? Gondolom másoltatok egy kulcsot ... hol is? Nem riasztós, mk1 96.
Laci, ez baj... Akkor asszem marad a Fordolóműhely...
Napu, azt nem toom, hogy MK1 tuggya-e. Szerintem másoltass egy kulcsot oszt' próbáld ki, ebből baj nem lehet. Az viszont lehet, hogy nem jó, ha egyfolytánvást pirossal megy, mert az elindíthat egy csomó olyen diagnosztikai funkciót is, amit nem kellene. MK1 nekem rejtély (mint ahogyan MK2 is egyébként, hehe... - de a kulcsos csel benne van a gyári német könyvemben.) Üdv.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #186 Dátum:
2004.04.21 szerda, 14:57:00 »
Idézetet írta: sano_old - 2004.04.21 szerda, 09:42:00
Laci, ez baj... Akkor asszem marad a Fordolóműhely...
Napu, azt nem toom, hogy MK1 tuggya-e. Szerintem másoltass egy kulcsot oszt' próbáld ki, ebből baj nem lehet. Az viszont lehet, hogy nem jó, ha egyfolytánvást pirossal megy, mert az elindíthat egy csomó olyen diagnosztikai funkciót is, amit nem kellene. MK1 nekem rejtély (mint ahogyan MK2 is egyébként, hehe... - de a kulcsos csel benne van a gyári német könyvemben.) Üdv.
Hűűű, valaki erre!?!? - piros kulcs nem jó 1folytában?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #187 Dátum:
2004.04.21 szerda, 18:01:00 »
Idézetet írta: sano_old - 2004.04.21 szerda, 09:42:00
Laci, ez baj... Akkor asszem marad a Fordolóműhely...
Napu, azt nem toom, hogy MK1 tuggya-e. Szerintem másoltass egy kulcsot oszt' próbáld ki, ebből baj nem lehet. Az viszont lehet, hogy nem jó, ha egyfolytánvást pirossal megy, mert az elindíthat egy csomó olyen diagnosztikai funkciót is, amit nem kellene. MK1 nekem rejtély (mint ahogyan MK2 is egyébként, hehe... - de a kulcsos csel benne van a gyári német könyvemben.) Üdv.
sano,
ez nekem is új, hogy a piros kulcs nem jó mindennapi használatra.
Biztos ez?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #188 Dátum:
2004.04.21 szerda, 23:02:00 »
Ezt nem vágom:( piros kulcs???
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #189 Dátum:
2004.04.22 csütörtök, 00:26:00 »
Idézetet írta: Z0Z0_old - 2004.04.21 szerda, 23:02:00
Ezt nem vágom:( piros kulcs???
Z0Z0,
az a piros kulcs, aminek a végén piros a kis műanyag, az MK3 -nál meg már kék.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #190 Dátum:
2004.04.22 csütörtök, 00:55:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2004.04.22 csütörtök, 00:26:00
Z0Z0,
az a piros kulcs, aminek a végén piros a kis műanyag, az MK3 -nál meg már kék.
Akkor az én kulcsaimról lemaradtak a színek:( 96.02-es
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #191 Dátum:
2004.04.22 csütörtök, 10:08:00 »
Nah... Enyém II-es, és kaptam hozzá 3 kulcsot: egy fekete fejű sima (egész fekete, semmi nincs rajta), egy piros sima (ez is tiszta piros, aztán ennyi), meg egy fekete gombelemes-világítós (tood, középen benyom aztán vili van, ha van...) aminek a felső részén van egy kis piros rész, ami alatt szerintem egy másik elem rejtőzhet... Az autó svájci, lehet, hogy ott más a módi? Mindenesetre ez így passzol a gyári gépkönyvvel, oda vannak ezek leírva. Az nem biztos, hogy káros a piros kulcs, csak az lehet, hogy nem jó... Hehe.. Aztán, lehet, hogy másolt a kulcsod, csak piros fejű volt nekik? Kituggya... Ha megy, akkor biztosan jó, nem?...
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #192 Dátum:
2004.04.22 csütörtök, 13:21:00 »
Idézetet írta: sano_old - 2004.04.22 csütörtök, 10:08:00
Nah... Enyém II-es, és kaptam hozzá 3 kulcsot: egy fekete fejű sima (egész fekete, semmi nincs rajta), egy piros sima (ez is tiszta piros, aztán ennyi), meg egy fekete gombelemes-világítós (tood, középen benyom aztán vili van, ha van...) aminek a felső részén van egy kis piros rész, ami alatt szerintem egy másik elem rejtőzhet... Az autó svájci, lehet, hogy ott más a módi? Mindenesetre ez így passzol a gyári gépkönyvvel, oda vannak ezek leírva. Az nem biztos, hogy káros a piros kulcs, csak az lehet, hogy nem jó... Hehe.. Aztán, lehet, hogy másolt a kulcsod, csak piros fejű volt nekik? Kituggya... Ha megy, akkor biztosan jó, nem?...
No, ne viccőjön kollega, akkor honnan a tudomány? Ne ijesztegessen kend a falraördöggel - másolt PIROS, meg ilyenek
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #193 Dátum:
2004.04.22 csütörtök, 14:37:00 »
Idézetet írta: napu - 2004.04.22 csütörtök, 13:21:00
No, ne viccőjön kollega, akkor honnan a tudomány? Ne ijesztegessen kend a falraördöggel - másolt PIROS, meg ilyenek
Napu, ha gondolod, kiszkennelem az oldalak a könyvből, és elküldöm neked...
Üdv.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #194 Dátum:
2004.04.22 csütörtök, 15:59:00 »
Idézetet írta: sano_old - 2004.04.22 csütörtök, 14:37:00
Napu, ha gondolod, kiszkennelem az oldalak a könyvből, és elküldöm neked...
Üdv.
OK.
Hopp, eEz meg itt a diag oldal: press esc to quit :-)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #195 Dátum:
2004.04.22 csütörtök, 22:14:00 »
Idézetet írta: sano_old - 2004.04.22 csütörtök, 10:08:00
Nah... Enyém II-es, és kaptam hozzá 3 kulcsot: egy fekete fejű sima (egész fekete, semmi nincs rajta), egy piros sima (ez is tiszta piros, aztán ennyi), meg egy fekete gombelemes-világítós (tood, középen benyom aztán vili van, ha van...) aminek a felső részén van egy kis piros rész, ami alatt szerintem egy másik elem rejtőzhet... Az autó svájci, lehet, hogy ott más a módi? Mindenesetre ez így passzol a gyári gépkönyvvel, oda vannak ezek leírva. Az nem biztos, hogy káros a piros kulcs, csak az lehet, hogy nem jó... Hehe.. Aztán, lehet, hogy másolt a kulcsod, csak piros fejű volt nekik? Kituggya... Ha megy, akkor biztosan jó, nem?...
sano,
én még soha nem másoltattam kulcsot, gyári a piros.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #196 Dátum:
2004.04.22 csütörtök, 22:37:00 »
Urak!
A tiszta piros a gyári MASTER kulcs, amivel - ahogy a használati utasítás is írja - lehet kulcsot másolni, azaz tanítani. Ha ez a MASTER kulcs nincs meg, akkor a szervíz tudja törölni az eredeti kódot és tud másik kódot adni az összes kulcsnak, mégpedig úgy, hogy az először "tanított" kulcs lesz a MASTER. Egyébként a piros és a feket kulcs (amiben a piros pont az indításgátló chip-je) teljesen egyforma, csak a programjuk tér el egymástól. Tehát ezek után a fekete kulcs is lehet MASTER.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #197 Dátum:
2004.04.22 csütörtök, 22:43:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2004.04.22 csütörtök, 22:37:00
Urak!
A tiszta piros a gyári MASTER kulcs, amivel - ahogy a használati utasítás is írja - lehet kulcsot másolni, azaz tanítani. Ha ez a MASTER kulcs nincs meg, akkor a szervíz tudja törölni az eredeti kódot és tud másik kódot adni az összes kulcsnak, mégpedig úgy, hogy az először "tanított" kulcs lesz a MASTER. Egyébként a piros és a feket kulcs (amiben a piros pont az indításgátló chip-je) teljesen egyforma, csak a programjuk tér el egymástól. Tehát ezek után a fekete kulcs is lehet MASTER.
Petya,
van olyan, hogy teljesen piros kulcs? Nem az a piros, aminek csak a vége piros?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #198 Dátum:
2004.04.22 csütörtök, 22:50:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2004.04.22 csütörtök, 22:43:00
Petya,
van olyan, hogy teljesen piros kulcs? Nem az a piros, aminek csak a vége piros?
Szerintem az, hogy a MASTER kulcsot milyne színnel jelölték (kék, vagy piros, csak a vége kék vagy piros)erősen évjárat-függő. Sőt az sem biztos hogy minden évjáratnál kell a MASTER kulcs a másoláshoz, lehet hogy nem is adtak a kocsival.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #199 Dátum:
2004.04.23 péntek, 09:05:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2004.04.22 csütörtök, 22:43:00
Petya,
van olyan, hogy teljesen piros kulcs? Nem az a piros, aminek csak a vége piros?
Napu vagy lefestette, vagy eredetileg is piros neki, de neki teljesen. A saját szememmel láttam, sőt az édesapám Focusáhó is pirosat adtak!:)
Tisztelettel!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
10
11
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ