Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:19:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
12
13
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1792741 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #250 Dátum:
2004.07.13 kedd, 15:36:00 »
Peppin Kollega!
Örülök, hogy újra sűrűbben itt :-) üzenetközvetítés: kell a Szabyk u.tesójának egy diagcsatiszett, már beszéltetek róla. Szal a Gábor várja már :-)
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #251 Dátum:
2004.07.15 csütörtök, 10:39:00 »
Idézetet írta: napu - 2004.07.13 kedd, 15:36:00
Peppin Kollega!
Örülök, hogy újra sűrűbben itt :-) üzenetközvetítés: kell a Szabyk u.tesójának egy diagcsatiszett, már beszéltetek róla. Szal a Gábor várja már :-)
Peppin Uram!
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #252 Dátum:
2004.07.15 csütörtök, 15:28:00 »
Idézetet írta: napu - 2004.07.15 csütörtök, 10:39:00
Peppin Uram!
Itt vagyok és tudom, csakhogy az én időm a rövid keresztmetszet .............
De meglesz!
Üdv:
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #253 Dátum:
2004.07.15 csütörtök, 22:53:00 »
Idézetet írta: BPeter01_old - 2004.06.17 csütörtök, 22:16:00
Bocsi, most értem haza a munkából...
Szóval nem voltam ott, de már tudjátok.
Sokan voltatok?
ND:
Neked amúgy is meg akarom mutatni a légrugómat.
BPeter01
Milyen a légrugó?Egy cimborám venne de tapasztalatokat vár.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #254 Dátum:
2004.07.15 csütörtök, 22:59:00 »
Idézetet írta: koris_old - 2004.07.15 csütörtök, 22:53:00
BPeter01
Milyen a légrugó?Egy cimborám venne de tapasztalatokat vár.
Szia Koris!
Nagyon jó lett a Bpeter rugója, minitalin megnéztük ,fényképeztem,kibeszéltük.
A héten meg volt az igazi terheléspróbája is, több, mint 500 kg követ rakott bele, ha jól emlékszem. Plussz még két személy.
Üdv ND
ui.: csak amig ide nem téved addig kotnyeleskedek bele, én is tervezem a berakást az utánfutó terv vége
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #255 Dátum:
2004.07.15 csütörtök, 23:27:00 »
Idézetet írta: ND_old - 2004.07.15 csütörtök, 22:59:00
Szia Koris!
Nagyon jó lett a Bpeter rugója, minitalin megnéztük ,fényképeztem,kibeszéltük.
A héten meg volt az igazi terheléspróbája is, több, mint 500 kg követ rakott bele, ha jól emlékszem. Plussz még két személy.
Üdv ND
ui.: csak amig ide nem téved addig kotnyeleskedek bele, én is tervezem a berakást az utánfutó terv vége
ND
köszi
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #256 Dátum:
2004.07.16 péntek, 00:49:00 »
Koris:
Ha sokat cuccol nagyon megéri.
Imádom!
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #257 Dátum:
2004.08.17 kedd, 22:48:00 »
Sziasztok!
Az adatkábel iránt érdeklődnék,
Hogy működik, milyen szoftver kell hozzá, honnan lehet a szoftvert szerezni, max milyen hosszu lehet a kábel 2m? 20m?
hogy tudok csinálni, hova kell dugni?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #258 Dátum:
2004.08.18 szerda, 08:41:00 »
Idézetet írta: vzoli_old - 2004.08.17 kedd, 22:48:00
Sziasztok!
Az adatkábel iránt érdeklődnék,
Hogy működik, milyen szoftver kell hozzá, honnan lehet a szoftvert szerezni, max milyen hosszu lehet a kábel 2m? 20m?
hogy tudok csinálni, hova kell dugni?
Erre nem tudom a választ, csak annyit, hogy ide minden le van írva! Tessék olvasgatni!
Tisztelettel!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #259 Dátum:
2004.08.18 szerda, 13:13:00 »
Idézetet írta: vzoli_old - 2004.08.17 kedd, 22:48:00
Sziasztok!
Az adatkábel iránt érdeklődnék,
Hogy működik, milyen szoftver kell hozzá, honnan lehet a szoftvert szerezni, max milyen hosszu lehet a kábel 2m? 20m?
hogy tudok csinálni, hova kell dugni?
#237
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #260 Dátum:
2004.08.18 szerda, 19:50:00 »
kiu tud "villogtatni"?
a fiesta-t kellene megnézni ha valaki esetleg ráérne:))))
üdv
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #261 Dátum:
2004.08.18 szerda, 22:13:00 »
Idézetet írta: Laciba_old - 2004.08.18 szerda, 13:13:00
#237
Ja ok, csak soká tartott végigolvasni az egész topicot.
Azt hittem, hogy ezzel beállításokat is lehet csinálni, nem csak kiolvasni.
Akkor marad a szerviz. (öcsém raktáros, hát csak nem kaszálnak meg
)
Más.:
Bontottan tényleg 20k egy motorvezérlő?
Az enyém eléggé nem ehhez a kocsihoz való
))
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #262 Dátum:
2004.08.19 csütörtök, 10:16:00 »
Idézetet írta: szabyk@_old - 2004.08.18 szerda, 19:50:00
kiu tud "villogtatni"?
a fiesta-t kellene megnézni ha valaki esetleg ráérne:))))
üdv
BPeter01 bisztosan!!!! Küldj képet a mondeo facedown utánról :-)
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #263 Dátum:
2005.01.12 szerda, 08:25:00 »
Üdv Mondeosok!!!
Tulajdonomba került egy Mondeo I., és én is próbáltam kiolvasni a hibakódokat. A motortérben nincs csatlakozóm ('95.XII.), hanem a kormány alatt van nekem is. A Scorpios oldalon lévő LED-es cuccot kipróbáltam és nem műxik. Végignyaltam a fórumot, de úgy látom senki nem jutott eddig előre. Tényleg be kell tolnom a talicskát egy Ford szervízbe, hogy kiolvassák a hibakódokat
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #264 Dátum:
2005.01.12 szerda, 09:41:00 »
Idézetet írta: Greg_old - 2005.01.12 szerda, 08:25:00
Üdv Mondeosok!!!
Tulajdonomba került egy Mondeo I., és én is próbáltam kiolvasni a hibakódokat. A motortérben nincs csatlakozóm ('95.XII.), hanem a kormány alatt van nekem is. A Scorpios oldalon lévő LED-es cuccot kipróbáltam és nem műxik. Végignyaltam a fórumot, de úgy látom senki nem jutott eddig előre. Tényleg be kell tolnom a talicskát egy Ford szervízbe, hogy kiolvassák a hibakódokat
Szia Greg!
Milyen motorral? Benzinesnél a kormányszervó kiegyenlítő taartály mellett a tűzfalon van. TáDéknál nincs ;-(((
Üdv ND
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #265 Dátum:
2005.01.12 szerda, 10:27:00 »
Idézetet írta: ND_old - 2005.01.12 szerda, 09:41:00
Szia Greg!
Milyen motorral? Benzinesnél a kormányszervó kiegyenlítő taartály mellett a tűzfalon van. TáDéknál nincs ;-(((
Üdv ND
Benzines... majd du. megnézem mégegyszer, lehet hogy rossz helyen kerestem.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #266 Dátum:
2005.01.12 szerda, 10:53:00 »
Idézetet írta: Greg_old - 2005.01.12 szerda, 10:27:00
Benzines... majd du. megnézem mégegyszer, lehet hogy rossz helyen kerestem.
Szia Greg!
Három polusú csati, egy piros lezáródugóval.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #267 Dátum:
2005.01.12 szerda, 11:15:00 »
Idézetet írta: ND_old - 2005.01.12 szerda, 10:53:00
Szia Greg!
Három polusú csati, egy piros lezáródugóval.
Üdv ND
Nincs benne, jó helyen kerestem eddig is. Csak az oktánszámcsati van ott, az pedig egy 2 pólusú, rajta a rövidzárral.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #268 Dátum:
2005.01.12 szerda, 11:16:00 »
Idézetet írta: Greg_old - 2005.01.12 szerda, 10:27:00
Benzines... majd du. megnézem mégegyszer, lehet hogy rossz helyen kerestem.
Sztem nem fogsz találni!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #269 Dátum:
2005.01.12 szerda, 11:17:00 »
Idézetet írta: Greg_old - 2005.01.12 szerda, 10:27:00
Benzines... majd du. megnézem mégegyszer, lehet hogy rossz helyen kerestem.
96.04 az én kormányom alatt is van ilyen, de még Lacibá kütyüje sem olvas :-(, de a tűzfalon van olyan pirosdugós izé (ez előrelépést jelent a kiolvasáshoz?), de még Koris se tudta mi az :-(
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #270 Dátum:
2005.01.12 szerda, 11:25:00 »
Idézetet írta: napu - 2005.01.12 szerda, 11:17:00
96.04 az én kormányom alatt is van ilyen, de még Lacibá kütyüje sem olvas :-(, de a tűzfalon van olyan pirosdugós izé (ez előrelépést jelent a kiolvasáshoz?), de még Koris se tudta mi az :-(
Ha neked van ott, akkor mázlid van. Ahhoz itt találod a leírást:
http://www.btinternet.com/~madmole/Reference/FCRReading.html
, lehet, hogy mégis csak én vagyok a vak és nem találom a csatit?
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #271 Dátum:
2005.01.12 szerda, 11:34:00 »
Idézetet írta: Greg_old - 2005.01.12 szerda, 11:25:00
Ha neked van ott, akkor mázlid van. Ahhoz itt találod a leírást:
http://www.btinternet.com/~madmole/Reference/FCRReading.html
, lehet, hogy mégis csak én vagyok a vak és nem találom a csatit?
Nyár óta nem néztem, de inkább hosszúkás/ovális alakra emléxem, mint háromszögre ... lehet, hogy az más ...
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #272 Dátum:
2005.01.12 szerda, 11:40:00 »
Idézetet írta: napu - 2005.01.12 szerda, 11:34:00
Nyár óta nem néztem, de inkább hosszúkás/ovális alakra emléxem, mint háromszögre ... lehet, hogy az más ...
egy kétpólusú az oktánszámé, a hárompólusú a diagnosztikáé. Egyébként nem 95.XII. havi az enyém, hanem 94.XII. Elírtam, de az említett helyen semmi csati nincs
((
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #273 Dátum:
2005.01.12 szerda, 11:57:00 »
Idézetet írta: napu - 2005.01.12 szerda, 11:34:00
Nyár óta nem néztem, de inkább hosszúkás/ovális alakra emléxem, mint háromszögre ... lehet, hogy az más ...
A kétpólusú esetleg az első ablak fűtés csatija? Csak, mert a TD-mben is láttam olyat.
Bye
Cit
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #274 Dátum:
2005.01.12 szerda, 12:05:00 »
Idézetet írta: citromhejja_old - 2005.01.12 szerda, 11:57:00
A kétpólusú esetleg az első ablak fűtés csatija? Csak, mert a TD-mben is láttam olyat.
Bye
Cit
Nem lehet, hogy ott a lóerőt lehet állítani? 90 vs 110?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #275 Dátum:
2005.01.12 szerda, 12:19:00 »
A gyújtást cseszteti, ha nem kapsz 95-ös benzint csak 91-est vagy valami hasonlót, akkor azzal lehet átállítani. Rajz szerint elvileg Octane Adjust-nak nevezi.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #276 Dátum:
2005.01.12 szerda, 12:20:00 »
Idézetet írta: Greg_old - 2005.01.12 szerda, 11:40:00
egy kétpólusú az oktánszámé, a hárompólusú a diagnosztikáé. Egyébként nem 95.XII. havi az enyém, hanem 94.XII. Elírtam, de az említett helyen semmi csati nincs
((
nincs a tieden ilyen csati!!!
a kormányoszlopon van a csati de csak FDS2000-el lehet kiolvasni.
nálad már nem műxik a ledes okosság!!
üdv
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #277 Dátum:
2005.01.12 szerda, 12:22:00 »
Idézetet írta: szabyk_old - 2005.01.12 szerda, 12:20:00
nincs a tieden ilyen csati!!!
a kormányoszlopon van a csati de csak FDS2000-el lehet kiolvasni.
nálad már nem műxik a ledes okosság!!
üdv
Köszi... bár ettől nem lettem boldogabb.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #278 Dátum:
2005.01.12 szerda, 14:35:00 »
Találtam olvasót... EZ-LINK névre hallgat, 171$
http://www.autopart.com/TOOLS/TOOLSMAIN/tool/T_10120.htm
Valamint van a 6000-es is, ez jó szinte minden autóhoz:
http://www.autopart.com/TOOLS/TOOLSMAIN/tool/T_60000.htm
, ez 600$
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #279 Dátum:
2005.01.12 szerda, 14:37:00 »
Idézetet írta: citromhejja_old - 2005.01.12 szerda, 11:57:00
A kétpólusú esetleg az első ablak fűtés csatija? Csak, mert a TD-mben is láttam olyat.
Bye
Cit
Az oktános szemből baloldalon, ez meg jobbra, lehet, hogy nem is a tűzfalon, de közel hozzá ... ablakfűtésé? hát, olyanom nincs, akár ...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #280 Dátum:
2005.01.12 szerda, 14:43:00 »
Idézetet írta: napu - 2005.01.12 szerda, 14:37:00
Az oktános szemből baloldalon, ez meg jobbra, lehet, hogy nem is a tűzfalon, de közel hozzá ... ablakfűtésé? hát, olyanom nincs, akár ...
Az ablakfűtéshez mindkét oldalon van csatlakozó.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #281 Dátum:
2005.01.12 szerda, 14:46:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.01.12 szerda, 14:43:00
Az ablakfűtéshez mindkét oldalon van csatlakozó.
Minek? (mkI)
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #282 Dátum:
2005.01.12 szerda, 14:48:00 »
Idézetet írta: napu - 2005.01.12 szerda, 14:46:00
Minek? (mkI)
Ugye arra gondolnék, hogy hátulra is egyoldalról fut be a szufla (Sierrában is :-)
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #283 Dátum:
2005.01.12 szerda, 14:50:00 »
Idézetet írta: napu - 2005.01.12 szerda, 14:48:00
Ugye arra gondolnék, hogy hátulra is egyoldalról fut be a szufla (Sierrában is :-)
... merhogy homorú szélvédővel nagy vóna a légellenállás? 8-P
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #284 Dátum:
2005.01.12 szerda, 14:54:00 »
Sőt! Kapható MKI-hez 70$-ért is. Egy ilyenbe esetleg már érdemes lenne befektetni is.. Ha valaki esetleg osztozkodna a költségeken, én benne lennék egy ilyen kütyü megvásárlásában!
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #285 Dátum:
2005.01.12 szerda, 14:55:00 »
Ja a cím lemaradt:
http://www.autocheckup.net/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=CHKUPNET&Product_Code=90120&Category_Code=RF
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #286 Dátum:
2005.01.12 szerda, 15:06:00 »
Idézetet írta: Greg_old - 2005.01.12 szerda, 14:55:00
Ja a cím lemaradt:
http://www.autocheckup.net/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=CHKUPNET&Product_Code=90120&Category_Code=RF
Én már korábban tettem egy kísérletet a Lacibá féle megoldásra, de az a "fészliftes" mkI-hez NEM JÓ, sajnos, azaz 1996-ra csak a szagszervízben van olvasó :-(
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #287 Dátum:
2005.01.15 szombat, 19:10:00 »
Na emberek...
Ha valaki meg tudja mondani, hogy a csatik melyik portján mit adnak ki, illetve ha van hozzáértő egy "fordító" kábel elkészítéséhez soros portra, akkor jelentem, hogy a szoftver félig már készen is van.
Mondjuk jó lenne tudni azt is, hogy mi mit jelent - de az első tesztekhez lehet, hogy elég lenne az én MK1-esem és a Mad Mole oldalon lévő leírás is...
Érdekel ez innen valakit?
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #288 Dátum:
2005.01.15 szombat, 19:50:00 »
szia irj egy mailt pontosabban hogy mi kell,és próbálom megoldani!!most nincs időm visszanézegetni a hozzászólásokat,sajna MEGINT éjszakára kell mennem melózni....a kábelt is megcsinálnám csak több INFÓT!
szia
heiligcsaba@freemail.hu
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #289 Dátum:
2005.01.15 szombat, 19:56:00 »
Idézetet írta: hecsab,_old - 2005.01.15 szombat, 19:50:00
szia irj egy mailt pontosabban hogy mi kell,és próbálom megoldani!!most nincs időm visszanézegetni a hozzászólásokat,sajna MEGINT éjszakára kell mennem melózni....a kábelt is megcsinálnám csak több INFÓT!
szia
heiligcsaba@freemail.hu
Na, ezek az infok, amik nekem sem teljesen tiszták...
Mad Mole
oldalán itten van egy felületes angol ismertető - ez egy verzió...
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #290 Dátum:
2005.01.17 hétfő, 10:00:00 »
Idézetet írta: Kakukk_old - 2005.01.15 szombat, 19:56:00
Na, ezek az infok, amik nekem sem teljesen tiszták...
Mad Mole
oldalán itten van egy felületes angol ismertető - ez egy verzió...
Benne volnék, ha MINDEN mkI-re jó lesz!!!!!
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #291 Dátum:
2005.01.17 hétfő, 10:11:00 »
Idézetet írta: napu - 2005.01.17 hétfő, 10:00:00
Benne volnék, ha MINDEN mkI-re jó lesz!!!!!
napu,
A lenti csatisokhoz tulképpen már minden adat megvan - a szoftverhez legalábbis.
A hardver részt leegyeztetem hecsab-bal.
A többi verzióról (kimenet, kiadott jelek) kellene info, hogy továbbléphessünk arrafele is...
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #292 Dátum:
2005.01.17 hétfő, 10:31:00 »
Idézetet írta: Kakukk_old - 2005.01.17 hétfő, 10:11:00
napu,
A lenti csatisokhoz tulképpen már minden adat megvan - a szoftverhez legalábbis.
A hardver részt leegyeztetem hecsab-bal.
A többi verzióról (kimenet, kiadott jelek) kellene info, hogy továbbléphessünk arrafele is...
Lacibá???
Az általa gyártott kütyü mkII-re jó, hátha van lövése jószívvel :-)
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #293 Dátum:
2005.01.17 hétfő, 10:36:00 »
Amit időközben megtudtam:
A legújabb Fordok CAN buszosak.
Az eggyel régebbiek SAE J1850 (PWM) buszon kommunikálnak (átlagosan 96 után)
Az MKI-ben pedig ISO 9141 -est használtak. (Ez nem egyezik az ISO 9141-2 -vel) Nagyon sok helyen úgy találtam ezekről infót, hogy SCPJ1850 és SCP9141... SCP=Standard Corporation Protocol, vagyis Ford által kitalált szabvány szerint kommunikálnak. A kapcsolási rajzokat elnézve, ez a csati megvan a régi MKI-eseken is. A PWM-ről megtaláltam mindent (hardware szinten), a 9141-ről is találtam adatokat, de kevesebbet. A 9141, ha jól emlékszem vissza, egyszerű soros kommunikáció csak 12V-0V jelszinttel dolgozik. De a kapcsolási rajzot elnézve, nem értem akkor a két vezeték szükségességét. Hacsak nem az a K-line -ra vonatkozik, és ehelyett az FDS2000 műszer használja az esetleges két lábat (rajzon látható). Kíváncsi lennék arra is, hogy az új MK-I ben mit tesznek a 17/48 -as lábakkal. (Valahol olvastam, lehet hogy itt, hogy be sincs kötve) Ezekből következik, hogy az új MKI-esnek ne felel meg a régi oldalon található rajz. Valószínű hogy egy valós rajz és egy új MKI computer kapcsolási rajz segítene csak azon, hogy előrébb tudjak lépni
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #294 Dátum:
2005.01.17 hétfő, 11:11:00 »
Idézetet írta: Greg_old - 2005.01.17 hétfő, 10:36:00
Amit időközben megtudtam:
A legújabb Fordok CAN buszosak.
Az eggyel régebbiek SAE J1850 (PWM) buszon kommunikálnak (átlagosan 96 után)
Az MKI-ben pedig ISO 9141 -est használtak. (Ez nem egyezik az ISO 9141-2 -vel) Nagyon sok helyen úgy találtam ezekről infót, hogy SCPJ1850 és SCP9141... SCP=Standard Corporation Protocol, vagyis Ford által kitalált szabvány szerint kommunikálnak. A kapcsolási rajzokat elnézve, ez a csati megvan a régi MKI-eseken is. A PWM-ről megtaláltam mindent (hardware szinten), a 9141-ről is találtam adatokat, de kevesebbet. A 9141, ha jól emlékszem vissza, egyszerű soros kommunikáció csak 12V-0V jelszinttel dolgozik. De a kapcsolási rajzot elnézve, nem értem akkor a két vezeték szükségességét. Hacsak nem az a K-line -ra vonatkozik, és ehelyett az FDS2000 műszer használja az esetleges két lábat (rajzon látható). Kíváncsi lennék arra is, hogy az új MK-I ben mit tesznek a 17/48 -as lábakkal. (Valahol olvastam, lehet hogy itt, hogy be sincs kötve) Ezekből következik, hogy az új MKI-esnek ne felel meg a régi oldalon található rajz. Valószínű hogy egy valós rajz és egy új MKI computer kapcsolási rajz segítene csak azon, hogy előrébb tudjak lépni
Semmit se értek :-), de drukkolok nagyon 8-) főleg azért mert az ÚJ mkI-ről beszélsz, ami nekem is van, szerintem :-D, mert a reményhal ...
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #295 Dátum:
2005.01.17 hétfő, 11:23:00 »
Idézetet írta: Greg_old - 2005.01.17 hétfő, 10:36:00
Amit időközben megtudtam:
A legújabb Fordok CAN buszosak.
Az eggyel régebbiek SAE J1850 (PWM) buszon kommunikálnak (átlagosan 96 után)
Az MKI-ben pedig ISO 9141 -est használtak. (Ez nem egyezik az ISO 9141-2 -vel) Nagyon sok helyen úgy találtam ezekről infót, hogy SCPJ1850 és SCP9141... SCP=Standard Corporation Protocol, vagyis Ford által kitalált szabvány szerint kommunikálnak. A kapcsolási rajzokat elnézve, ez a csati megvan a régi MKI-eseken is. A PWM-ről megtaláltam mindent (hardware szinten), a 9141-ről is találtam adatokat, de kevesebbet. A 9141, ha jól emlékszem vissza, egyszerű soros kommunikáció csak 12V-0V jelszinttel dolgozik. De a kapcsolási rajzot elnézve, nem értem akkor a két vezeték szükségességét. Hacsak nem az a K-line -ra vonatkozik, és ehelyett az FDS2000 műszer használja az esetleges két lábat (rajzon látható). Kíváncsi lennék arra is, hogy az új MK-I ben mit tesznek a 17/48 -as lábakkal. (Valahol olvastam, lehet hogy itt, hogy be sincs kötve) Ezekből következik, hogy az új MKI-esnek ne felel meg a régi oldalon található rajz. Valószínű hogy egy valós rajz és egy új MKI computer kapcsolási rajz segítene csak azon, hogy előrébb tudjak lépni
Szia Greg!
MK I computert Haynesban és az Autodaatában nézted?
Üdv ND
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #296 Dátum:
2005.01.17 hétfő, 11:30:00 »
Idézetet írta: ND_old - 2005.01.17 hétfő, 11:23:00
Szia Greg!
MK I computert Haynesban és az Autodaatában nézted?
Üdv ND
Nekem nincs egyik sem. Minden információm a netről van. A héten akarok venni könyvet új szerzeményemhez
. Olvastam, hogy az autodata meg fent van a neten, még nem szedtem le, de először meg kellene keresni
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #297 Dátum:
2005.01.17 hétfő, 11:37:00 »
ND!
Tudom, hogy Neked nincs, de ha 30-i minitalira jösz és tudsz hozni egy hibakiolvasó kütyüt, akkor örülnék neki!
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #298 Dátum:
2005.01.17 hétfő, 11:48:00 »
Idézetet írta: Greg_old - 2005.01.17 hétfő, 11:30:00
Nekem nincs egyik sem. Minden információm a netről van. A héten akarok venni könyvet új szerzeményemhez
. Olvastam, hogy az autodata meg fent van a neten, még nem szedtem le, de először meg kellene keresni
Szia Greg!
Mail ment.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #299 Dátum:
2005.01.17 hétfő, 12:44:00 »
Idézetet írta: ND_old - 2005.01.17 hétfő, 11:48:00
Szia Greg!
Mail ment.
Üdv ND
Köszi... Ebben nincs semmi, ami hasznos lenne ezzel kapcsolatban, és ráadásul csak a régi MKI van benne
Egyébként hasznos.
))
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
12
13
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ