Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:04:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1790010 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #500 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 09:51:07 »
Idézetet írta: stealt - 2008.10.04 szombat, 15:14:22
A licensnumbert a user emailciméből generálják. Ne nagyon osztogassátok ha nem akartok a BSA-val álmodni.
Neked van enhanced FORD-os add-on?
Kicsit utána olvastam a forumukon, egyelrőre USA verziókat támogatják, viszont hamarosan jön az EU-s verzió is. Elvileg az USA ford-ok között lehet mondeo analóg gép. Igyekszem tisztázni a céggel a kompatibilitás kérdését, illetve azt, ha veszek egy USA-s ford add-on-t és kijön az EU-s verzió, használhatom-e azzal is a licenszet vagy újat kell venni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #501 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 09:53:30 »
Idézetet írta: NTRTM - 2008.10.05 vasárnap, 09:41:10
nekem van egy elektronikám, ami nyomást tud mérni már csak hozzá kellene szerkeszteni valami kijelzőt. Mi ezt az eszközt cementes autók tartályának nyomásához használjuk 2bar-ig mér.
Lehet olyan kütyüt venni az EBay-on, ami OBD-s felületen elérhető PID-ek értékét teszi ki egy kis LCD kijelzőre. Elvileg ennek alapján lehetne olyan elektronikát készíteni, ami ELM37 + pic segítségével akár analóg műszerre is kiteszi a turbónyomást. Mert akkor nem kell furkálni a szívósort.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #502 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 13:42:21 »
ELM37-t most rendelt haverom amcsiból 8000+szállitás volt az ára aszem....
Naplózva
FeGa
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #503 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 14:19:29 »
Idézetet írta: Bunyek - 2008.10.05 vasárnap, 13:42:21
ELM37-t most rendelt haverom amcsiból 8000+szállitás volt az ára aszem....
Schmidi is hasonlóan jó áron adja a kábelt és szuper a kütyü!
«
Utoljára szerkesztve: 2008.10.05 vasárnap, 14:21:18 írta FeGa
»
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #504 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 17:46:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2008.10.05 vasárnap, 13:42:21
ELM37-t most rendelt haverom amcsiból 8000+szállitás volt az ára aszem....
nézegettem itthon de vagy 20 ropi és nem tudta megmondani az ember hogy jó-e az én mondimhoz (2001évvégi)
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #505 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 17:55:43 »
Idézetet írta: stealt - 2008.10.05 vasárnap, 17:53:25
Sajnos nem. Csak kidobott pénz lenne.
valami megoldás rá?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #506 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 18:20:29 »
Idézetet írta: stealt - 2008.10.05 vasárnap, 18:04:39
Egyelőre még nincs, de folyamatosan kutakodom, mert ég a pofám, hogy a 2002 december előtti dizeleket nem tudom még mérni
Talán K-line-val meg lehet szólaltani. Ezt elvileg tudja a ScanXL ford add-on, ha jól láttam.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
NitroTom
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #507 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 18:22:29 »
Szívesen beruháznék egy működőképes cuccra
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #508 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 18:25:26 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.10.05 vasárnap, 18:22:29
Szívesen beruháznék egy működőképes cuccra
akkor már te vagy a harmadik!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gyurka
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #509 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 18:28:01 »
Idézetet írta: Relhist - 2008.09.30 kedd, 09:59:03
ScanXL-ELM ford enchanced diagnostics
-ba (+alaplicensz) társulni vágyókat keresek (ELM327 alapú kütyü kell hozzá). Ketten már vagyunk rá.
Tartom az ajánlatomat, amit a lurdinál beszéltünk. Beszállok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #510 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 18:28:54 »
Idézetet írta: Gyurka - 2008.10.05 vasárnap, 18:28:01
Tartom az ajánlatomat, amit a lurdinál beszéltünk. Beszállok.
Négy!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #511 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 18:31:03 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.10.05 vasárnap, 18:28:54
Négy!
A fórum kérésére priviben maradunk.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #512 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 18:33:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2008.10.05 vasárnap, 18:31:03
A fórum kérésére priviben maradunk.
Rendben, ok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szg
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #513 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 21:17:07 »
Szevasztok,
Én pár éve a 97-es Mondeómhoz csináltam egyet, tudja az akkor divatos mind három kommunikációs módot. Egy ingyenes DOS-os programmal az alapvető paraméterek lekérdezhetőek, hibakód kiolvasható és törölhető.
Pár éve innen a fórumról valakinek diesel autóját is kiolvastuk.
Már régen használtam, mert a mostanihoz szerencsére még nem kellett.
Idézetet írta: stealt - 2008.10.05 vasárnap, 18:43:20
Carman Scan vagy LauchX431 kell hozzá mert a 2003/04 előttiek nem OBDII kompatibilisek. Csak a csatlakozó néz ki úgy mintha OBDII lenne.
Az X431 2600USD körül kezdődik a Carman Scan meg 3600USD-nél. NA ennyit nem áldozunk szórakozásra
Egyelőre marad az mint keresni más kevésbér professzionális árú megoldást a TDDi-re.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #514 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 22:56:27 »
Idézetet írta: FeGa - 2008.10.05 vasárnap, 14:19:29
Schmidi is hasonlóan jó áron adja a kábelt és szuper a kütyü!
tudom!
rendeltem tőle 2db-ot is
jövő héten talizok vele...
ELM327 chip a legjobb ami létezik, ez az egyetlen ami olyat tud amit a többi nem....
Naplózva
FeGa
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #515 Dátum:
2008.10.06 hétfő, 07:31:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2008.10.05 vasárnap, 22:56:27
tudom!
rendeltem tőle 2db-ot is
jövő héten talizok vele...
ELM327 chip a legjobb ami létezik, ez az egyetlen ami olyat tud amit a többi nem....
Én akartam építeni egyet, ami tudja a Ford protokollját, de az alkatrészek között volt egy IC, ami 63000 Ft-ba került
(az egyéb autókhoz 13000 Ft-os IC kellett volna) Aztán jött az ELM327 és mindent űberelt
Naplózva
Husqi
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #516 Dátum:
2008.10.07 kedd, 20:18:16 »
Hali.
Én tegnap kaptam meg az elm 327 kütyüt
Kellene hozzá magyar nyelvü driver de nem találok
Naplózva
szg
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #517 Dátum:
2008.10.07 kedd, 20:22:56 »
Utánépítésre túl bonyolult. A hét végén életre keltem, azután, ha még működik jelentkezem, ki tudjuk próbálni.
Idézetet írta: stealt - 2008.10.05 vasárnap, 21:48:28
Nekem az a gondom hogy nem is tudom hogy akkor mi volt akkor a protokol. Én alapból azt mondom, hogy érdekel mert egy két klubtársunk gondját megtudnánk oldani. Mennyire bonyolult, illetve mi kell hozzá?
Naplózva
Schmidi
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #518 Dátum:
2008.10.07 kedd, 20:55:16 »
Idézetet írta: Husqi - 2008.10.07 kedd, 20:18:16
Hali.
Én tegnap kaptam meg az elm 327 kütyüt
Kellene hozzá magyar nyelvü driver de nem találok
Driver nincs magyar nyelvű. A drivert nem is látod, az a háttérben dolgozik.
Szoftverre keress, ne driverre. Hallottam már olyanról
aki Torrenten talált sok hasznos ilyesmit.
Naplózva
FeGa
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #519 Dátum:
2008.10.08 szerda, 07:42:14 »
Idézetet írta: Schmidi - 2008.10.07 kedd, 20:55:16
Driver nincs magyar nyelvű. A drivert nem is látod, az a háttérben dolgozik.
Szoftverre keress, ne driverre. Hallottam már olyanról
aki Torrenten talált sok hasznos ilyesmit.
Én is hallottam olyanról
tipp: google -> keresőbe beírni: filetype:torrent xxx (xxx helyére amit keresel)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #520 Dátum:
2008.10.08 szerda, 11:44:09 »
Idézetet írta: Relhist - 2008.10.05 vasárnap, 09:51:07
Neked van enhanced FORD-os add-on?
Kicsit utána olvastam a forumukon, egyelrőre USA verziókat támogatják, viszont hamarosan jön az EU-s verzió is. Elvileg az USA ford-ok között lehet mondeo analóg gép. Igyekszem tisztázni a céggel a kompatibilitás kérdését, illetve azt, ha veszek egy USA-s ford add-on-t és kijön az EU-s verzió, használhatom-e azzal is a licenszet vagy újat kell venni.
Tegnap láttam Vik kezei között egy IDS-t működni. Kicsit elkedvetlenített, hogy a third-party cuccok milyen messze vannak a gyáritól. Sajnos. Továbbá Vik által mondott eredmény sem dobott fel, de ez itt OFF.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #521 Dátum:
2008.10.08 szerda, 17:44:32 »
Idézetet írta: Relhist - 2008.10.08 szerda, 11:44:09
Tegnap láttam Vik kezei között egy IDS-t működni. Kicsit elkedvetlenített, hogy a third-party cuccok milyen messze vannak a gyáritól.
Sajnos. Továbbá Vik által mondott eredmény sem dobott fel, de ez itt OFF.
És melyik topicban találjuk az eredményt??? ?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FeGa
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #522 Dátum:
2008.10.09 csütörtök, 08:24:15 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.10.08 szerda, 17:44:32
És melyik topicban találjuk az eredményt??? ?
Erre én is kíváncsi lennék
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #523 Dátum:
2008.10.09 csütörtök, 11:59:46 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.10.08 szerda, 17:44:32
És melyik topicban találjuk az eredményt??? ?
Gondolom az eredmenyek topicban
Naplózva
blah blah blah
Joao
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 482
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #524 Dátum:
2008.10.09 csütörtök, 19:31:40 »
Idézetet írta: zacci - 2008.10.09 csütörtök, 11:59:46
Gondolom az eredmenyek topicban
...vagy a keres-kínálban.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #525 Dátum:
2008.10.10 péntek, 11:03:10 »
Idézetet írta: Joao - 2008.10.09 csütörtök, 19:31:40
...vagy a keres-kínálban.
még ott nem tartok. dieseles topicban van róla szó.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
szabogaby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #526 Dátum:
2008.11.08 szombat, 08:30:08 »
http://autodiagnosztika.shp.hu/hpc/ws_member_2g.php?azonosito=autodiagnosztika&tcskod=autodiagnosztika1153421941&title=%20%20%20%3Cu%3EDIGI%20KM%20%D3RA-IMMO
Azt írja a harmadik készülékre, hogy EREDETI KM ÓRA ÁLLÁST is kiolvas.
Ha valóban működne itt sok gondot megmagyarázna a hibákból.
Naplózva
1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #527 Dátum:
2008.11.08 szombat, 10:21:16 »
Idézetet írta: szabogaby - 2008.11.08 szombat, 08:30:08
http://autodiagnosztika.shp.hu/hpc/ws_member_2g.php?azonosito=autodiagnosztika&tcskod=autodiagnosztika1153421941&title=%20%20%20%3Cu%3EDIGI%20KM%20%D3RA-IMMO
Azt írja a harmadik készülékre, hogy EREDETI KM ÓRA ÁLLÁST is kiolvas.
Ha valóban működne itt sok gondot megmagyarázna a hibákból.
Én úgy tudom, a mondeo nem teszi el a km óra állást sehovaa, így nem is olvasható ki belőle. Szerintem ha lehetne, akkor a gyári IDS biztosan képes lenne rá.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
fusim
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #528 Dátum:
2008.11.08 szombat, 12:49:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2008.11.08 szombat, 10:21:16
Én úgy tudom, a mondeo nem teszi el a km óra állást sehovaa, így nem is olvasható ki belőle. Szerintem ha lehetne, akkor a gyári IDS biztosan képes lenne rá.
Elteszi az ECU ba és a kilométeróra egységbe is Szeles Mester gépe a WOW látja mind2t
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #529 Dátum:
2008.11.08 szombat, 13:14:17 »
van valakinek olyan csatija ami kezeli a 2000 -es tdci protokolját?
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #530 Dátum:
2008.11.08 szombat, 17:51:21 »
Idézetet írta: stealt - 2008.11.08 szombat, 13:18:41
A csatlakozó fizikailag ugyanaz a gond a protokollal van mert az még nem OBD. Ezt az ebayes cuccok nem tudják (illetve cca 3000USD-tól, ennyit meg nem ér meg) Sajna marad a WDS vagy IDS. Bár valaki mintha írta volna hogy barkácsolt egy kis elektronikát kifejezetten a TDDi kódolvasásra.
na ezt lenne jó tudni,hogy ki volt az
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #531 Dátum:
2008.11.08 szombat, 23:02:19 »
Idézetet írta: fusim - 2008.11.08 szombat, 12:49:10
Elteszi az ECU ba és a kilométeróra egységbe is Szeles Mester gépe a WOW látja mind2t
ÉS? De akkor miért nem tudja a ford megmondani a tényleges futást?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #532 Dátum:
2008.11.14 péntek, 11:32:32 »
Sziasztok!Én autóvillamossági szerelő vagyok,és van egy olyan interfészem,amivel a Fordokat csaknem gyári mélységben lehet vizsgálni.A nem OBD-s tdci-ket is.Nem csak a motort,hanem az összes vezérlőegységet.Ez a cucc is amerikai,de van benne európai Ford támogatás.Akit érdekel e-mailben megbeszélhetjük a részleteket is.Magyarországon hivatalosan megvásárolható lesz magyarul is,bár most mégcsak angolul megy.
Naplózva
baloght
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #533 Dátum:
2008.11.14 péntek, 11:45:32 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.14 péntek, 11:32:32
Sziasztok!Én autóvillamossági szerelő vagyok,és van egy olyan interfészem,amivel a Fordokat csaknem gyári mélységben lehet vizsgálni.A nem OBD-s tdci-ket is.Nem csak a motort,hanem az összes vezérlőegységet.Ez a cucc is amerikai,de van benne európai Ford támogatás.Akit érdekel e-mailben megbeszélhetjük a részleteket is.Magyarországon hivatalosan megvásárolható lesz magyarul is,bár most mégcsak angolul megy.
szerintem lemaradtál pár lépést...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #534 Dátum:
2008.11.14 péntek, 11:49:06 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.14 péntek, 11:32:32
Sziasztok!Én autóvillamossági szerelő vagyok,és van egy olyan interfészem,amivel a Fordokat csaknem gyári mélységben lehet vizsgálni.A nem OBD-s tdci-ket is.Nem csak a motort,hanem az összes vezérlőegységet.Ez a cucc is amerikai,de van benne európai Ford támogatás.Akit érdekel e-mailben megbeszélhetjük a részleteket is.Magyarországon hivatalosan megvásárolható lesz magyarul is,bár most mégcsak angolul megy.
És monjuk 2001 es tdci -it is tudsz vele diagnosztizálni?
Engem érdekelne a dolog.Priviben küldj nekem valami részletesebbet!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #535 Dátum:
2008.11.14 péntek, 11:54:52 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.14 péntek, 11:32:32
Sziasztok!Én autóvillamossági szerelő vagyok,és van egy olyan interfészem,amivel a Fordokat csaknem gyári mélységben lehet vizsgálni.A nem OBD-s tdci-ket is.Nem csak a motort,hanem az összes vezérlőegységet.Ez a cucc is amerikai,de van benne európai Ford támogatás.Akit érdekel e-mailben megbeszélhetjük a részleteket is.Magyarországon hivatalosan megvásárolható lesz magyarul is,bár most mégcsak angolul megy.
Priviben nekem is jöhet, 2001-es TDDi.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #536 Dátum:
2008.11.14 péntek, 11:59:45 »
Idézetet írta: baloght - 2008.11.14 péntek, 11:45:32
szerintem lemaradtál pár lépést...
Helló!
Miért maradtam le?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #537 Dátum:
2008.11.14 péntek, 12:02:47 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.14 péntek, 11:59:45
Helló!
Miért maradtam le?
Szerintem csak nem olvasta figyelmesen a hsz-edet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #538 Dátum:
2008.11.14 péntek, 12:06:21 »
Végül is nem titok a dolog.Erről az interfészről beszélek:http://www.autoenginuity.com/order.html
Eddig mindenféle Forddal szóba állt,a nem OBD-sekkel is.A honlapon megtalálaható,hogy milyen funkciókkal bír a szerkezet.Én már jó néhány hónapja használom és Fordokhoz eddig ez a legjobb,pedig én elég sokféle teszterhez hozzáférek.A saját x-431-sem közelébe nem kerül ennek a szerkezetnek,ha Fordról van szó.Magyarországon megvásárolható az interfész,illetve én be is tudom mutatni működés közben.
Naplózva
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #539 Dátum:
2008.11.14 péntek, 12:40:07 »
Idézetet írta: stealt - 2008.11.14 péntek, 12:33:31
Szia
Én megigértem a gyerekeknek hogy karácsonyra kapnak ilyet
Ez melyik? A Enhanced Ford Expansion? Magyorországon hol lehet kapni illetve kb mennyi?. Mert ha nagy a difi akkor jönnie kell az ebaynak
ui:
Ügyes voltál. Sok 2002 december előtti dizeles fogja áldani a neved.
Igen arról van szó.Ha kell be is tudom mutatni,én kecskenéti vagyok és itt forgalmazza egy cég.Én szoktam nekik a tesztereket tesztelni:-)).Így akadt a kezembe ez a cucc és egyből vettem is magamnak egyet,(mondjuk én egy fullosat,de én autójavításból élek).Az ára kb annyi itthon,mint a honlapon lévő ár szorozva az árfolyammal.Annyi előnye van az itthon vásárlásnak,hogy így nem kell már külön vámot,és postaköltséget fizetned,valamint ha bármi gond van tudunk segíteni.
Naplózva
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #540 Dátum:
2008.11.14 péntek, 12:44:35 »
Az ebay-al vigyázni kell,mert alapból csak egy OBD-s eszközt kapsz.A fejlesztett funkciók eléréséhez kell egy aktiváló kód,amit az interfész hardver számához rendelnek hozzá.Ha nem legális az interfészed,nem kapsz hozzá ilyen kódot,és akkor vettél egy OBD olvasót:-))Egyébként annak sem rossz,de nem az a lényege
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #541 Dátum:
2008.11.14 péntek, 13:58:44 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.14 péntek, 12:06:21
Végül is nem titok a dolog.Erről az interfészről beszélek:http://www.autoenginuity.com/order.html
Eddig mindenféle Forddal szóba állt,a nem OBD-sekkel is.A honlapon megtalálaható,hogy milyen funkciókkal bír a szerkezet.Én már jó néhány hónapja használom és Fordokhoz eddig ez a legjobb,pedig én elég sokféle teszterhez hozzáférek.A saját x-431-sem közelébe nem kerül ennek a szerkezetnek,ha Fordról van szó.Magyarországon megvásárolható az interfész,illetve én be is tudom mutatni működés közben.
A palmerPerformance féle ScanXL enhanced ford diagnostic-hoz képest többet tud? leszámítva, hogy az nem ismeri az európai ford modelleket, de ígérik, hogy fogja ismerni.
Próbáltam a scanxl enhanced ford részét, tud vagy 148PID-et.
Viszont az én OBD-s kütyümmel nem tudok pl. külön powertrain controller-hez kapcsolódni a SCANXL-vel. Egyelőre nem tudom, hogy ez azért van, mert nem a legjobb a kütyü (simitomi, esetleg te?), vagy mert az EU modellekben más címen van a vezérlő. Látni látja a progi, olvas is powertrain pid-eket (pl. sebességben van-e a gép, végáttétel, kerékátmérő), de direktben nem megy.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #542 Dátum:
2008.11.14 péntek, 16:01:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2008.11.14 péntek, 13:58:44
A palmerPerformance féle ScanXL enhanced ford diagnostic-hoz képest többet tud? leszámítva, hogy az nem ismeri az európai ford modelleket, de ígérik, hogy fogja ismerni.
Próbáltam a scanxl enhanced ford részét, tud vagy 148PID-et.
Viszont az én OBD-s kütyümmel nem tudok pl. külön powertrain controller-hez kapcsolódni a SCANXL-vel. Egyelőre nem tudom, hogy ez azért van, mert nem a legjobb a kütyü (simitomi, esetleg te?), vagy mert az EU modellekben más címen van a vezérlő. Látni látja a progi, olvas is powertrain pid-eket (pl. sebességben van-e a gép, végáttétel, kerékátmérő), de direktben nem megy.
Helló!Sajnos azt a programot nem ismerem.Ez viszont garantáltan megy az összes tdci-vel.Néztem már vele adagolós Transitot is,azt is vitte.Nem számít,hogy obd-s e már vagy sem.Ezenkívül kommunikál az összes vezérlővel és tud jónéhány dolgot programozni is.Ezenkívül van benne a bidirectional support,ami azt jelenti,hogy bizonyos teszteket úgyis el tud végezni,hogy közben az adatlista folyamatosan megy és lehet nézni,hogy mi változik.Tud a tdci injektort programozni is,bár én ezt még nem próbáltam,de a lehetőséget felkínálja.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #543 Dátum:
2008.11.14 péntek, 19:49:27 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.14 péntek, 16:01:29
Helló!Sajnos azt a programot nem ismerem.Ez viszont garantáltan megy az összes tdci-vel.Néztem már vele adagolós Transitot is,azt is vitte.Nem számít,hogy obd-s e már vagy sem.Ezenkívül kommunikál az összes vezérlővel és tud jónéhány dolgot programozni is.Ezenkívül van benne a bidirectional support,ami azt jelenti,hogy bizonyos teszteket úgyis el tud végezni,hogy közben az adatlista folyamatosan megy és lehet nézni,hogy mi változik.Tud a tdci injektort programozni is,bár én ezt még nem próbáltam,de a lehetőséget felkínálja.
Aha. jól hangzik
csakhát 380USD csomagban. Magánban kissé sok.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #544 Dátum:
2008.11.15 szombat, 07:08:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2008.11.14 péntek, 19:49:27
Aha. jól hangzik
csakhát 380USD csomagban. Magánban kissé sok.
Helló!
Megnéztem az általad említett programot és interfészt.Árban túl nagy differencia nincsen,hiszen venned kell egy 230 dolláros interfészt plusz 100 dollár a Ford program.Hogy melyik a jobb azt nem tudom innen eldönteni,mert a másikat még nem használtam.Az viszont biztos,hogy az általam kipróbált teszterek közül ez a legjobb a Fordhoz.Nagyon gyorsan fejlesztik(én egy féléve vettem,azóta kb 4 verzió jelent meg belőle,és mindig egyre többet tud)Persze aki nem dolgozik vele,annak lehet,hogy sok ennyi pénz,de akit meg érdekel az ilyesmi,annak azért nem egy egetrengető összeg.Ha tudnátok nekem mennyi pénzem van ilyen dolgokban,úgy hogy én is csak mmásodállásban javítok otthon autót.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #545 Dátum:
2008.11.15 szombat, 09:20:56 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.15 szombat, 07:08:18
Helló!
Megnéztem az általad említett programot és interfészt.
Árban túl nagy differencia nincsen,hiszen venned kell egy 230 dolláros interfészt plusz 100 dollár a Ford program
.Hogy melyik a jobb azt nem tudom innen eldönteni,mert a másikat még nem használtam.Az viszont biztos,hogy az általam kipróbált teszterek közül ez a legjobb a Fordhoz.Nagyon gyorsan fejlesztik(én egy féléve vettem,azóta kb 4 verzió jelent meg belőle,és mindig egyre többet tud)Persze aki nem dolgozik vele,annak lehet,hogy sok ennyi pénz,de akit meg érdekel az ilyesmi,annak azért nem egy egetrengető összeg.Ha tudnátok nekem mennyi pénzem van ilyen dolgokban,úgy hogy én is csak mmásodállásban javítok otthon autót.
Lehet.
De itt a fórumon (házon belül) lényegesen olcsóbban mennek a cuccok,úgymond jóárasítva.Pl usb-s obd csati 8k.Amivel kommunikál a Scan xl.
Főállásban a fjordnál vagy,vagy csak magán praxisban csináltál már 2002 előtti mondikat?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
yooccoo
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #546 Dátum:
2008.11.15 szombat, 09:27:15 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.11.15 szombat, 09:20:56
Lehet.
De itt a fórumon (házon belül) lényegesen olcsóbban mennek a cuccok,úgymond jóárasítva.Pl usb-s obd csati 8k.Amivel kommunikál a Scan xl.
Főállásban a fjordnál vagy,vagy csak magán praxisban csináltál már 2002 előtti mondikat?
én nem értek hozzá, de ha nem tudja kezelni, akkor hiába olcsó, nem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #547 Dátum:
2008.11.15 szombat, 09:42:55 »
Idézetet írta: yooccoo - 2008.11.15 szombat, 09:27:15
én nem értek hozzá, de ha nem tudja kezelni, akkor hiába olcsó, nem?
Ez most egy relatív kérdés volt.
Nekem nem nagy gond,hogy nem látja a cuccom a 2002 előttieket,én csak a saját szórakoztatásomra használom.
Egy
diagnosztika vagy kódolvasás 6e ft.A második nekem már ingyé van.És ugyan azt tudja a Scan xl hellyel közzel mint a másik.
Akkó megérte ,vagy megérte?
Továbbiakban a 2002 előtti kérdés azért érdekes, mert fórumon belül próbáljuk segíteni egymást,és van olyan pl NTRTM,akinek nem tudjuk az autóját diagnosztizálni.És fórumon belül,sőt,azon túl is ez egy "karitatív szolgáltatás".Nyilván egyikünk sem fog 80e ket költeni ezekre a dolgokra.A profik meg úgy is megveszik,ebből élnek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #548 Dátum:
2008.11.15 szombat, 09:55:43 »
természetesen,ha valakinek gondja van az autójával szívesen megnézem.Nem azért mutattam ezt az interfészt,hogy mindenki vegyen ilyet,akik csak hobbiból nézegetni akarják az autójukat,azoknak felesleges ilyesmit venniük.Azoknak akartam segíteni,akik esetleg több autót is nézegetnek és nem tudnak Fordhoz való diageszközt szerezni.Ezek az interfészek általában második vagy harmadik kiegészítő diagnosztikai eszköznek valók,olyanoknak,akiknek van már valamilyen,de pl a Fordot nem elég mélyen tudja vizsgálni.Ha van egy Bosch KTS-ed,azzal nulla esélyed van,hogy egy Mondeót megjavíts,nagyon keveset fog belőle tudni.Nekem van egy Launch X431-esem,de még az sem igazán jó a Fordhoz,ezért vettem meg ezt.(ez az interfész a többi támogatott márkában is nagyon erős,az ázsiai autókat is nagyon jól viszi)Ezenkívül,mivel foglalkozom chiptuninggal is,ezzel tudok mérni lóerőt és nyomatékot is.Nem teljesen pontosat,de a változás nagyságát meg lehet állapítani.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #549 Dátum:
2008.11.15 szombat, 10:02:09 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.15 szombat, 09:55:43
természetesen,ha valakinek gondja van az autójával szívesen megnézem.Nem azért mutattam ezt az interfészt,hogy mindenki vegyen ilyet,akik csak hobbiból nézegetni akarják az autójukat,azoknak felesleges ilyesmit venniük.Azoknak akartam segíteni,akik esetleg több autót is nézegetnek és nem tudnak Fordhoz való diageszközt szerezni.
Ezek az interfészek általában második vagy harmadik kiegészítő diagnosztikai eszköznek valók,olyanoknak,akiknek van már valamilyen,de pl a Fordot nem elég mélyen tudja vizsgálni.Ha van egy Bosch KTS-ed,azzal nulla esélyed van,hogy egy Mondeót megjavíts,nagyon keveset fog belőle tudni.Nekem van egy Launch X431-esem,de még az sem igazán jó a Fordhoz,ezért vettem meg ezt.(ez az interfész a többi támogatott márkában is nagyon erős,az ázsiai autókat is nagyon jól viszi)Ezenkívül,mivel foglalkozom chiptuninggal is,ezzel tudok mérni lóerőt és nyomatékot is.Nem teljesen pontosat,de a változás nagyságát meg lehet állapítani.
Chiptuning:Szét fognak téged itt szedni,csak úgy bombáznak majd a kérdésekkel!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ