Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:52:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
19
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1789289 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #550 Dátum:
2008.11.15 szombat, 10:05:52 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.11.15 szombat, 10:02:09
Chiptuning:Szét fognak téged itt szedni,csak úgy bombáznak majd a kérdésekkel!
Kérdezni lehet
Szivó benzinest nem csinálok,mert semmi értelme(ezt gyorsan el kell mondani,mert mindig ezt kérdezik legelőször)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #551 Dátum:
2008.11.15 szombat, 11:30:34 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.15 szombat, 09:55:43
természetesen,ha valakinek gondja van az autójával szívesen megnézem.Nem azért mutattam ezt az interfészt,hogy mindenki vegyen ilyet,akik csak hobbiból nézegetni akarják az autójukat,azoknak felesleges ilyesmit venniük.Azoknak akartam segíteni,akik esetleg több autót is nézegetnek és nem tudnak Fordhoz való diageszközt szerezni.Ezek az interfészek általában második vagy harmadik kiegészítő diagnosztikai eszköznek valók,olyanoknak,akiknek van már valamilyen,de pl a Fordot nem elég mélyen tudja vizsgálni.Ha van egy Bosch KTS-ed,azzal nulla esélyed van,hogy egy Mondeót megjavíts,nagyon keveset fog belőle tudni.Nekem van egy Launch X431-esem,de még az sem igazán jó a Fordhoz,ezért vettem meg ezt.(ez az interfész a többi támogatott márkában is nagyon erős,az ázsiai autókat is nagyon jól viszi)Ezenkívül,mivel foglalkozom chiptuninggal is,ezzel tudok mérni lóerőt és nyomatékot is.Nem teljesen pontosat,de a változás nagyságát meg lehet állapítani.
Ez jó.
Az is jó, hogy végre van a fórumon elérhető megoldás a nem obd-s TDCi-k és tddi-k diagnosztikájára.
Egyszer megnézném szívesen, mit tud ez a cucc. Lehet, egyszer szegedre menet beugrok hozzád.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #552 Dátum:
2008.11.15 szombat, 13:05:02 »
Idézetet írta: Relhist - 2008.11.15 szombat, 11:30:34
Ez jó.
Az is jó, hogy végre van a fórumon elérhető megoldás a nem obd-s TDCi-k és tddi-k diagnosztikájára.
Egyszer megnézném szívesen, mit tud ez a cucc. Lehet, egyszer szegedre menet beugrok hozzád.
Gyere nyugodtan,csak előtte egyeztetni kell,mert napközben nem mindig jó nekem.
Naplózva
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #553 Dátum:
2008.11.18 kedd, 12:16:34 »
Sziasztok!
Csináltam egy felvételt az Autoenginuity-ról működés közben.Az alany egy 2002-es nem obd Ford Transit tdci volt.Innen lehet letölteni:http://rapidshare.com/files/164944927/ford_transit.rar.html
Naplózva
FeGa
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #554 Dátum:
2008.11.18 kedd, 12:27:53 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.18 kedd, 12:16:34
Sziasztok!
Csináltam egy felvételt az Autoenginuity-ról működés közben.Az alany egy 2002-es nem obd Ford Transit tdci volt.Innen lehet letölteni:http://rapidshare.com/files/164944927/ford_transit.rar.html
És mivel lehet megnézni? Nálam semmi nem játssza le
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #555 Dátum:
2008.11.18 kedd, 12:35:34 »
Idézetet írta: FeGa - 2008.11.18 kedd, 12:27:53
És mivel lehet megnézni? Nálam semmi nem játssza le
naja meg az mplayer is ilyen nezhetetlen formaban jeleniti meg
Naplózva
blah blah blah
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #556 Dátum:
2008.11.18 kedd, 16:54:39 »
Bocsi,nálam megy 11-es mediaplayerrel.Mindjárt átalakítom
Naplózva
FeGa
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #557 Dátum:
2008.11.18 kedd, 17:48:30 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.18 kedd, 16:54:39
Bocsi,nálam megy 11-es mediaplayerrel.Mindjárt átalakítom
Nálam azzal sem. Pedig nagyon kíváncsi vagyok rá.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #558 Dátum:
2008.11.18 kedd, 17:51:09 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.18 kedd, 16:54:39
Bocsi,nálam megy 11-es mediaplayerrel.Mindjárt átalakítom
Kodekgond lesz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #559 Dátum:
2008.11.18 kedd, 17:54:59 »
Idézetet írta: Angel - 2008.11.18 kedd, 17:51:09
Kodekgond lesz.
Nem biztos,most töltötemm a kodekcsomagot a WMP-hez.Ezután sem nyitja meg.
Talán más formátumban,ha majd jön....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FeGa
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #560 Dátum:
2008.11.18 kedd, 17:55:27 »
Idézetet írta: Angel - 2008.11.18 kedd, 17:51:09
Kodekgond lesz.
Biztos, hogy az, de nem szívesen telepítgetnék 1000 kódeket a gépemre, így jó lenne tudni milyen. (Amúgy eddig nem volt olyan amit tudtam volna lejátszani)
A MPClassic ezt írja ki:
Media Player Classic not render some of the pins in the graph, you may not have the needed codecs or filters installed on the system.
Media Type 0:
--------------------------
Video: VMNC 800x600 10.00fps 667Kbps
AM_MEDIA_TYPE:
majortype: MEDIATYPE_Video {73646976-0000-0010-8000-00AA00389B71}
subtype: Unknown GUID Name {636E4D56-0000-0010-8000-00AA00389B71}
formattype: FORMAT_VideoInfo {05589F80-C356-11CE-BF01-00AA0055595A}
bFixedSizeSamples: 1
bTemporalCompression: 0
lSampleSize: 257190
cbFormat: 88
VIDEOINFOHEADER:
rcSource: (0,0)-(0,0)
rcTarget: (0,0)-(0,0)
dwBitRate: 667930
dwBitErrorRate: 0
AvgTimePerFrame: 1000000
BITMAPINFOHEADER:
biSize: 40
biWidth: 800
biHeight: 600
biPlanes: 1
biBitCount: 32
biCompression: VMnc
biSizeImage: 0
biXPelsPerMeter: 0
biYPelsPerMeter: 0
biClrUsed: 0
biClrImportant: 0
pbFormat:
0000: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 ................
0010: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 ................
0020: 1a 31 0a 00 00 00 00 00 40 42 0f 00 00 00 00 00 .1......@B......
0030: 28 00 00 00 20 03 00 00 58 02 00 00 01 00 20 00 (... ...X..... .
0040: 56 4d 6e 63 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 VMnc............
0050: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........
«
Utoljára szerkesztve: 2008.11.18 kedd, 18:00:11 írta FeGa
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #561 Dátum:
2008.11.18 kedd, 17:58:18 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.11.18 kedd, 17:54:59
Nem biztos,most töltötemm a kodekcsomagot a WMP-hez.Ezután sem nyitja meg.
Talán más formátumban,ha majd jön....
Ha azt az egyet nem töltötted le, amivel gond van...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #562 Dátum:
2008.11.18 kedd, 17:59:40 »
Idézetet írta: Angel - 2008.11.18 kedd, 17:58:18
Ha azt az egyet nem töltötted le, amivel gond van...
jutubra nem lehet feltölteni?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #563 Dátum:
2008.11.18 kedd, 18:07:44 »
Megvan a megoldás. Az Amiga lejátssza. Zacci, nem értem, neked miért nem futott.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #564 Dátum:
2008.11.18 kedd, 18:16:04 »
Szóval az gond,hogy virtuális gépen futatva vettem fel.A VMware workstation-on.persze az én windowsomba települt hozzá codec.Kersem a megoldást,mert ha átkonvertálom,akkor elég vacak minőséget kapok
Naplózva
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #565 Dátum:
2008.11.18 kedd, 18:37:10 »
Ez a codec jó hozzá:VMware Movie Decoder 6
Innen lehet letölteni:http://www.vmware.com/download/ws/drivers_tools.html
Naplózva
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #566 Dátum:
2008.11.18 kedd, 18:45:28 »
Bocsi szaktársak a kis malőrért.Még nem próbáltam másik gépen az így felvett videót,az enyémen meg nem volt gond.Azért használok virtuális gépet,mert sok ilyen programot próbálok ki és a így kevésbbé ütköznek egymással.Jelezzetek vissza légyszí,ha sikerül megnézni
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #567 Dátum:
2008.11.18 kedd, 19:09:16 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.18 kedd, 18:37:10
Ez a codec jó hozzá:VMware Movie Decoder 6
Innen lehet letölteni:http://www.vmware.com/download/ws/drivers_tools.html
Ok,már látom!!!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #568 Dátum:
2008.11.18 kedd, 19:22:20 »
egy kis magyarázat hozzá
1 az autónak injektor problémája van,tetejébe nem is egy rossz benne.A motor adatlistában látható FUEL offset injektor A,B,C,D paraméterek lennének a korrekciós értékek,de folyton kiugrálnak max értékig(2000-ig)
2 ABS nincs a gépben,ezért nem találja meg a teszter,amikor rápróbálok.
Naplózva
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #569 Dátum:
2008.11.18 kedd, 19:25:43 »
Elfelejtettem a mértékegységeket metrikusra állítani,ezért írkál celsius helyett F betűket.Természetesen tudja a nekünk megfelelő mértékegységeket is
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #570 Dátum:
2008.11.18 kedd, 20:16:59 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.18 kedd, 19:22:20
egy kis magyarázat hozzá
1 az autónak injektor problémája van,tetejébe nem is egy rossz benne.A motor adatlistában látható FUEL offset injektor A,B,C,D paraméterek lennének a korrekciós értékek,de folyton kiugrálnak max értékig(2000-ig)
2 ABS nincs a gépben,ezért nem találja meg a teszter,amikor rápróbálok.
Nem rossz.Csak..........,de tuti lenne egy ilyen a klubban.
Stealt ráindult,remélem hoz neki a mikulás.
Szereti az ilyet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FeGa
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #571 Dátum:
2008.11.18 kedd, 20:18:25 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.18 kedd, 18:37:10
Ez a codec jó hozzá:VMware Movie Decoder 6
Innen lehet letölteni:http://www.vmware.com/download/ws/drivers_tools.html
Most már ok!
Naplózva
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #572 Dátum:
2008.11.18 kedd, 20:41:39 »
Az ajánlat áll,ha valakinek gondja van a gépsárkánnyal megnézem szívesen.Bár ezért el kell jönni Kecskemétig,Pesten havonta max egyszer vagyok
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #573 Dátum:
2008.11.18 kedd, 20:44:27 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.18 kedd, 20:41:39
Az ajánlat áll,ha valakinek gondja van a gépsárkánnyal megnézem szívesen.Bár ezért el kell jönni Kecskemétig,Pesten havonta max egyszer vagyok
Ez igen.
Csak ezt akartam kiszedni belőled.
És biztos lesz aki igénybeveszi majd a felajánlást.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #574 Dátum:
2008.11.18 kedd, 22:43:12 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.18 kedd, 19:22:20
egy kis magyarázat hozzá
1 az autónak injektor problémája van,tetejébe nem is egy rossz benne.A motor adatlistában látható FUEL offset injektor A,B,C,D paraméterek lennének a korrekciós értékek,de folyton kiugrálnak max értékig(2000-ig)
2 ABS nincs a gépben,ezért nem találja meg a teszter,amikor rápróbálok.
Fuel offsetet én is néztem az enyémen. Ismered ennek a PIDnek a határértékeit? nekem az értékek -1 és 1 között vannak.
Amúgy az enyémnek olyan nyűgje van, hogy nem teljesen hideg indításnál kb. 10mp-ig 500 körüli az alapjárat, nincs gázpedálreakció (ha pl. megpróbálok elindulni vele, lefullad), világít a töltésjelző (valszeg az alacsony fordulat miatt). Aztán helyrejön magától.
ScanXL-es diag szerint a rail nyomása normális 210-230bar.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #575 Dátum:
2008.11.19 szerda, 05:50:41 »
Idézetet írta: Relhist - 2008.11.18 kedd, 22:43:12
Fuel offsetet én is néztem az enyémen. Ismered ennek a PIDnek a határértékeit? nekem az értékek -1 és 1 között vannak.
Amúgy az enyémnek olyan nyűgje van, hogy nem teljesen hideg indításnál kb. 10mp-ig 500 körüli az alapjárat, nincs gázpedálreakció (ha pl. megpróbálok elindulni vele, lefullad), világít a töltésjelző (valszeg az alacsony fordulat miatt). Aztán helyrejön magától.
ScanXL-es diag szerint a rail nyomása normális 210-230bar.
Az Opel Vivaroknak volt ugyanilyen hibájuk.Ott szoftverfrissítés és injektorvizsgálatot írtak elő.A legtöbbször a javított progi megoldotta a gondot.A te injektor korrekciós értékeid tuti jók.Szerintem olyan 4-5 lehet a max értéke.Volt már visszafolyó mennyiség mérve olyankor,amikor rossz?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #576 Dátum:
2008.11.19 szerda, 09:30:28 »
Idézetet írta: Angel - 2008.11.18 kedd, 18:07:44
Megvan a megoldás. Az Amiga lejátssza. Zacci, nem értem, neked miért nem futott.
Talan mert hullambadogon probaltam lejaccani. Okoska.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #577 Dátum:
2008.11.19 szerda, 09:58:29 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.18 kedd, 20:41:39
Az ajánlat áll,ha valakinek gondja van a gépsárkánnyal megnézem szívesen.Bár ezért el kell jönni Kecskemétig,Pesten havonta max egyszer vagyok
Szia !
En szoktam kecskemetre gurulni...Es ha akarod megnezheted, bar mar kb. tom mi a baja, csak eddig meg senki nem biirta megcsinazni
Valamiert az LTFT ertek magasabb a szokasosnal. 0- -1 helyett kb. 5-10 korul van folyamatosan. Nagy melegben indulaskor fulladozik, megtorpan, el megy belole az ero, 1.2es opel aszfaltbuborek ott hagy mint a xart. Szal kb. ezek a tunetek. Voltam mar az injetorosoknal (injektor.hu), kimertek, megmertek, megneztek, hummogtek, azt mondtak jo a gep, pedig nem az. Mondjuk most kb. jobbnak tunik, miota hozza piszkaltunk az elogyujtashoz, de azert erdekelne a velemenyed.
Szal ha szereted a kihivast, akkor kuld nekem pu-ben tel szamot es hivlak, ha eppen kecson jarok...pont vasarnap jartam ott.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.11.19 szerda, 10:00:08 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #578 Dátum:
2008.11.19 szerda, 10:31:29 »
Idézetet írta: stealt - 2008.11.18 kedd, 23:53:31
210 bar sok minden de nem normális. Alapjáraton 230 bar a normális
A 230bar alapjáraton megvan, viszont a 210bar 5-600 1/min nél jellemző. Tehát arányosan kb. jónak mondható szvsz. Arról nincs infóm, hogy mennyinek kell lennie az álló 0,4-0,6 és az alapjárati 230bar között az egyes elméleti (mert alapból nem használja a motor ezt a tartományt) fordulatszám tartományokban. Viszont mivel a CR szivattyút a motor hajtja, elvileg alacsony terhelésnél lineáris kapcsolat feltételezhető a ford. szám és a rail nyomás között. Nagyobb terhelésnél/ford. számnál szerepet kap a nyomásszabályozó szelep. szerintem.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #579 Dátum:
2008.11.19 szerda, 10:37:35 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.19 szerda, 05:50:41
Az Opel Vivaroknak volt ugyanilyen hibájuk.Ott szoftverfrissítés és injektorvizsgálatot írtak elő.A legtöbbször a javított progi megoldotta a gondot.A te injektor korrekciós értékeid tuti jók.Szerintem olyan 4-5 lehet a max értéke.Volt már visszafolyó mennyiség mérve olyankor,amikor rossz?
A szoftverfrissítést én is olvastam máshol is. Vik megnézte IDS-vel, a legújabb sw van rajta. Injektorok gyári kódja benne van (már) az ECU-ban.
Visszafolyás nem volt még, de december elejére tervezek látogatást Filepék diesel szakszervizébe. Jelenleg nem a visszafolyási értékeket gondolom rossznak, sokkal inkább nyitási hibára tippelnék. Valami olyasmire, hogy meleg rail rendszernél letapad szeleptű.
ki fogom deríteni, bízom benne, nem valami nagyobb turpiszságnak a tünete a jelenség.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #580 Dátum:
2008.11.19 szerda, 17:16:56 »
Idézetet írta: zacci - 2008.11.19 szerda, 09:58:29
Szia !
En szoktam kecskemetre gurulni...Es ha akarod megnezheted, bar mar kb. tom mi a baja, csak eddig meg senki nem biirta megcsinazni
Valamiert az LTFT ertek magasabb a szokasosnal. 0- -1 helyett kb. 5-10 korul van folyamatosan. Nagy melegben indulaskor fulladozik, megtorpan, el megy belole az ero, 1.2es opel aszfaltbuborek ott hagy mint a xart. Szal kb. ezek a tunetek. Voltam mar az injetorosoknal (injektor.hu), kimertek, megmertek, megneztek, hummogtek, azt mondtak jo a gep, pedig nem az. Mondjuk most kb. jobbnak tunik, miota hozza piszkaltunk az elogyujtashoz, de azert erdekelne a velemenyed.
Szal ha szereted a kihivast, akkor kuld nekem pu-ben tel szamot es hivlak, ha eppen kecson jarok...pont vasarnap jartam ott.
Ha erre jársz szólj és megnézzük.A jó hír az,hogy az időjósok szerint mostanában nagy meleg nem várható,így a géped tuti jó lesz májusig
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #581 Dátum:
2008.11.19 szerda, 18:55:54 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.19 szerda, 17:16:56
Ha erre jársz szólj és megnézzük.A jó hír az,hogy az időjósok szerint mostanában nagy meleg nem várható,így a géped
tuti jó lesz májusig
Hogy jó lesz?Az szfh!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #582 Dátum:
2008.11.21 péntek, 18:08:42 »
Idézetet írta: zacci - 2008.11.19 szerda, 09:58:29
Szia !
En szoktam kecskemetre gurulni...Es ha akarod megnezheted, bar mar kb. tom mi a baja, csak eddig meg senki nem biirta megcsinazni
Valamiert az LTFT ertek magasabb a szokasosnal. 0- -1 helyett kb. 5-10 korul van folyamatosan. Nagy melegben indulaskor fulladozik, megtorpan, el megy belole az ero, 1.2es opel aszfaltbuborek ott hagy mint a xart. Szal kb. ezek a tunetek. Voltam mar az injetorosoknal (injektor.hu), kimertek, megmertek, megneztek, hummogtek, azt mondtak jo a gep, pedig nem az. Mondjuk most kb. jobbnak tunik, miota hozza piszkaltunk az elogyujtashoz, de azert erdekelne a velemenyed.
Szal ha szereted a kihivast, akkor kuld nekem pu-ben tel szamot es hivlak, ha eppen kecson jarok...pont vasarnap jartam ott.
Helló!
A tanult értékek pluszban mentek el az autódnál?Amikor rossz,akkor milyen a lamdaszonda jele?Ha nem fullad,akkor teljesen jó?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #583 Dátum:
2008.11.24 hétfő, 09:20:43 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.21 péntek, 18:08:42
Helló!
A tanult értékek pluszban mentek el az autódnál?Amikor rossz,akkor milyen a lamdaszonda jele?Ha nem fullad,akkor teljesen jó?
A lambda szonda tokeletesen uzemel. Gyari vadi uj. AZ LTFT ertek valamiert folyamatosan pluszban van. Ez az ertek mas autoknal akar mondi akar off 0 korul alakul. Ezt az 1 kulonbseget veltem felfedezni az en es mas jol mukodo verdak kozt. Ezek a cuccok mind ujjak es beszerelest kovetoen a jelenseg megmaradt. Illetve az uj lambdaval permanens xar lett az egesz. A regivel azert ment neha jol, mert alacsony ford. szamon neha nem akart rendesen merni.
- elso lambda szonda
- egr szelep
- alapjarati szelep
- map szenzor
- gyujto trafo + kabelek + gyertyak
- uzemanyag pumpedli
- CMP, CKP jelado
- pillangoszelep poti
Voltam az injektor.hu-s arcoknal. Kimertek az otot, megneztek a kompressziot, befecsi szelepeket, komplett meressorozatot csinaztak, oszt a vegen megdicsertek a mocit. Nos, asszem erre szoktak mondani, hogy innen szep nyerni !
Otlet ?
Legutobb allitottunk a CKP-n, es picit jobb lett, mar nem annyira fullad be, ha mehet kozben nyomok neki egy koverebb gazt. Csak akkor jelentkezik ez a dolog, ha hosszabb varosi menetet nyomok. Gondolom a homerseklettel lehet osszefuggesben. De neha meg ma is csinal olyat, hogy allo helyzetbol lassan felengedett kuplunggal le esik a ford szam lefulladas kozeli allapotba. Pont az MKIII topicban speedracernek is hasonlo a baja. Egy 145 pacis otonak konnyeden el kell indulnia kis gazzal. Most proba keppen beraktam egy apro bigyot a pillangoszelephez, amitol alapbol picit nyitva marad a szelep. Igy konyebben indul meg alapjaratrol. De nyilvan ez sem normalis dolog. Raadasul ellentmondasos, mert a rendszer latszolag azert dusit folyamatosan, mert a normalisnal tobb zoxigent erzekel a lambdan, en meg meg tobb levegot adok neki az altal, hogy nem engedem teljesen lezarni a pillangoszelepet. Ennek ellenere konyebben megindul. Nem ertem...
«
Utoljára szerkesztve: 2008.11.24 hétfő, 09:23:53 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
yooccoo
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #584 Dátum:
2008.11.24 hétfő, 09:26:12 »
Idézetet írta: zacci - 2008.11.24 hétfő, 09:20:43
Raadasul ellentmondasos, mert a rendszer latszolag azert dusit folyamatosan, mert a normalisnal tobb zoxigent erzekel a lambdan, en meg meg tobb levegot adok neki az altal, hogy nem engedem teljesen lezarni a pillangoszelepet. Ennek ellenere konyebben megindul. Nem ertem...
nem ellentmondásos, mivel így ténylegesen több levegőt kap
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #585 Dátum:
2008.11.24 hétfő, 09:31:40 »
Idézetet írta: yooccoo - 2008.11.24 hétfő, 09:26:12
nem ellentmondásos, mivel így ténylegesen több levegőt kap
igen, valceg ez lehet a titok, erre enis gondoltam mar, de akkor miert gondolja ugy az ECU , hogy dusitania kell ? Lehet falsot kap a lambda ? De hol ? Ha el lenne repedve a leomlom, annak azert hangja lenne, nem ? A CKP buzeralas miatt picit jobb lett a gep. Arra gondoltam meg, hogy az elogyujtas xar, es e miatt nem jau az eges, igy marad elegetlen zoxigen. Erre a compu nem az elogyujtast allitgatja, hanem ecceruen tobb anyagot kuld az egesterbe.
jah es ma hidegen, inditas...felporog, utan azonnal lefulladt. Reboot oszt indult rendesen.
Ez szinten regi jelenseg. Neha elojon, neha egy idore eltunik...nemtom miert.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.11.24 hétfő, 09:34:26 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
yooccoo
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #586 Dátum:
2008.11.24 hétfő, 09:37:18 »
Idézetet írta: zacci - 2008.11.24 hétfő, 09:31:40
igen, valceg ez lehet a titok, erre enis gondoltam mar, de akkor miert gondolja ugy az ECU , hogy dusitania kell ? Lehet falsot kap a lambda ? De hol ? Ha el lenne repedve a leomlom, annak azert hangja lenne, nem ? A CKP guzeralas miatt picit jobb lett a gep. Arra gondoltam meg, hogy az elogyujtas xar, es e miatt nem jau az eges, igy marad elegetlen zoxigen. Erre a compu nem az elogyujtast allitgatja, hanem ecceruen tobb anyagot kuld az egesterbe.
második, szerintem csak simán több anyagot dob neki
OFF opelnál volt olyan, hogy pl. lambda hibából kifolyólag átállt vészüzemmódra az ECU és jelentősen megemelte a fogyasztást
nem lehet, hogy itt is ilyesmi van?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #587 Dátum:
2008.11.24 hétfő, 09:38:37 »
Idézetet írta: yooccoo - 2008.11.24 hétfő, 09:37:18
második, szerintem csak simán több anyagot dob neki
OFF opelnál volt olyan, hogy pl. lambda hibából kifolyólag átállt vészüzemmódra az ECU és jelentősen megemelte a fogyasztást
nem lehet, hogy itt is ilyesmi van?
mi masodik ?
Olyan nincs, hogy szimplan tobb anyagot dob neki. Annak akkor oka van. Hiba meg semmi, csak hibajelenseg. Lambda kimerve. Tokeletesen uzemel. Regi lambdaval is xar vot, csak neha nem annyira, mert maga a lambda vot xar, es ez valahogy kompenzalt
Naplózva
blah blah blah
FeGa
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #588 Dátum:
2008.11.24 hétfő, 09:58:19 »
Idézetet írta: zacci - 2008.11.24 hétfő, 09:20:43
A lambda szonda tokeletesen uzemel. Gyari vadi uj.
Erre szokta írni valaki, hogy attól még szfh
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #589 Dátum:
2008.11.24 hétfő, 10:00:16 »
Idézetet írta: zacci - 2008.11.24 hétfő, 09:38:37
mi masodik ?
Olyan nincs, hogy szimplan tobb anyagot dob neki. Annak akkor oka van. Hiba meg semmi, csak hibajelenseg. Lambda kimerve. Tokeletesen uzemel. Regi lambdaval is xar vot, csak neha nem annyira, mert maga a lambda vot xar, es ez valahogy kompenzalt
nem ismerem ennyire részleteiben, de én arra tippelek, hogy a régi lambda miatt vészprogram (ha van ilyen a mondiban)
nincs magasabb alapjáratod és fogyasztásod?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #590 Dátum:
2008.11.24 hétfő, 10:04:51 »
Idézetet írta: yooccoo - 2008.11.24 hétfő, 10:00:16
nem ismerem ennyire részleteiben, de én arra tippelek, hogy a régi lambda miatt vészprogram (ha van ilyen a mondiban)
nincs magasabb alapjáratod és fogyasztásod?
nincs veszprogi. Ha veszprogi lenne akkor lenne hibakod is, raadasul azota mar tobbszor le lett resetelve az ECU. Az alapjaratom normalis. Fogyasztasom kb. annyi mint mas 2.0i-nek, cserebe xarul megy.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #591 Dátum:
2008.11.24 hétfő, 10:05:10 »
Idézetet írta: FeGa - 2008.11.24 hétfő, 09:58:19
Erre szokta írni valaki, hogy attól még szfh
ott a pont
Naplózva
blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #592 Dátum:
2008.11.24 hétfő, 13:31:11 »
Idézetet írta: zacci - 2008.11.24 hétfő, 09:38:37
mi masodik ?
Olyan nincs, hogy szimplan tobb anyagot dob neki. Annak akkor oka van. Hiba meg semmi, csak hibajelenseg. Lambda kimerve. Tokeletesen uzemel. Regi lambdaval is xar vot, csak neha nem annyira, mert maga a lambda vot xar, es ez valahogy kompenzalt
Átáll closed loop módra a motorvezérlés vagy marad az open loop módban? mert akkor tényleg hőmérsékleti nyűgje lesz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #593 Dátum:
2008.11.24 hétfő, 19:28:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2008.11.24 hétfő, 13:31:11
Átáll closed loop módra a motorvezérlés vagy marad az open loop módban? mert akkor tényleg hőmérsékleti nyűgje lesz.
szepen atall closed loopra. Neha meg akkor is atallt mikor ki volt iktatva a lambda szonda futeskore. Szal ezzel sincs gond.
Naplózva
blah blah blah
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #594 Dátum:
2008.11.24 hétfő, 22:19:36 »
Idézetet írta: zacci - 2008.11.24 hétfő, 19:28:39
szepen atall closed loopra. Neha meg akkor is atallt mikor ki volt iktatva a lambda szonda futeskore. Szal ezzel sincs gond.
Vezérlés tuti a helyén van?Még az is tud ilyen szép hibát okozni,ha egy foggal arrébb van.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #595 Dátum:
2008.11.25 kedd, 07:55:41 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.24 hétfő, 22:19:36
Vezérlés tuti a helyén van?Még az is tud ilyen szép hibát okozni,ha egy foggal arrébb van.
Annak azert hangja lenne...De nincs erre utalom hangeffekt. Nameg a lanc at tud ugrani egy fogat ? Elmaszott elogyujtasra gyanakszom, aminek kezelesere az ECU nincs felkeszitve.
vik, szerinted ha el van maszva a vezerles 1 foggal, akkor ilyen hangja lenne a kocsinak ?
Naplózva
blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #596 Dátum:
2008.11.25 kedd, 08:30:30 »
Idézetet írta: zacci - 2008.11.25 kedd, 07:55:41
Annak azert hangja lenne...De nincs erre utalom hangeffekt. Nameg a lanc at tud ugrani egy fogat ? Elmaszott elogyujtasra gyanakszom, aminek kezelesere az ECU nincs felkeszitve.
vik, szerinted ha el van maszva a vezerles 1 foggal, akkor ilyen hangja lenne a kocsinak ?
ha 1 fog odébb van annyit hallassz a hangján, h a gyújtás nem lesz jó. semmi kolompolásra ne számíts, h beleérne vlmi - vlmibe.
de ha még sose volt szétkapva a vezérlés akkor erre lánc mellett nincs esélyed.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #597 Dátum:
2008.11.25 kedd, 09:02:53 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.11.25 kedd, 08:30:30
ha 1 fog odébb van annyit hallassz a hangján, h a gyújtás nem lesz jó. semmi kolompolásra ne számíts, h beleérne vlmi - vlmibe.
de ha még sose volt szétkapva a vezérlés akkor erre lánc mellett nincs esélyed.
Meg soha se nem vot szetkapva a vezerles. Az lehetseges, hogy ettol fuggetlenul elmaszott az elogyujtas ? Esetleges lanc nyulas miatt ?
Naplózva
blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #598 Dátum:
2008.11.25 kedd, 09:08:52 »
Idézetet írta: zacci - 2008.11.25 kedd, 09:02:53
Meg soha se nem vot szetkapva a vezerles. Az lehetseges, hogy ettol fuggetlenul elmaszott az elogyujtas ? Esetleges lanc nyulas miatt ?
nemtom mennyi van az autóban, de a lánc élettartama tudomásom szerint 400E km (nem mint az új 2,2 mazdánál 100E
) a nyúlás miatti elmászás monnyuk félidőben korai lenne és csúnya zsigulis csörgő hangot is hallanál. a feszítő elszállásával ugyanezt hallanád, hacsak nem folyamatosan kitámaszt, de akkor meg a lánc sem bírná sokáig.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #599 Dátum:
2008.11.25 kedd, 09:17:59 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.11.25 kedd, 09:08:52
nemtom mennyi van az autóban, de a lánc élettartama tudomásom szerint 400E km (nem mint az új 2,2 mazdánál 100E
) a nyúlás miatti elmászás monnyuk félidőben korai lenne és csúnya zsigulis csörgő hangot is hallanál. a feszítő elszállásával ugyanezt hallanád, hacsak nem folyamatosan kitámaszt, de akkor meg a lánc sem bírná sokáig.
Feszito mar vot cserelve. Szal latszolag minden jo, es megis mintha elmaszott volna az elogyujtas.
Azt nem ertem hidegen inditaskor miert akar lefulladni ? Felporog es azzal a lendulettel neha le is all. Lehet lelevegosodik a rendszer ? De nyaron nem jellemzo ra, sot nem mindig jellemzo ra. Most 2 napja csinalja, de lehet jovo heten mar nem fogja. Nah mind1. thx
Naplózva
blah blah blah
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
19
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ