Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:08:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diagnosztika  (Megtekintve 1792659 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #550 Dátum: 2008.11.15 szombat, 10:05:52 »

eljen worshipChiptuning:Szét fognak téged itt szedni,csak úgy bombáznak majd a kérdésekkel! taps
Kérdezni lehet vigyor3
Szivó benzinest nem csinálok,mert semmi értelme(ezt gyorsan el kell mondani,mert mindig ezt kérdezik legelőször)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #551 Dátum: 2008.11.15 szombat, 11:30:34 »

természetesen,ha valakinek gondja van az autójával szívesen megnézem.Nem azért mutattam ezt az interfészt,hogy mindenki vegyen ilyet,akik csak hobbiból nézegetni akarják az autójukat,azoknak felesleges ilyesmit venniük.Azoknak akartam segíteni,akik esetleg több autót is nézegetnek és nem tudnak Fordhoz való diageszközt szerezni.Ezek az interfészek általában második vagy harmadik kiegészítő diagnosztikai eszköznek valók,olyanoknak,akiknek van már valamilyen,de pl a Fordot nem elég mélyen tudja vizsgálni.Ha van egy Bosch KTS-ed,azzal nulla esélyed van,hogy egy Mondeót megjavíts,nagyon keveset fog belőle tudni.Nekem van egy Launch X431-esem,de még az sem igazán jó a Fordhoz,ezért vettem meg ezt.(ez az interfész a többi támogatott márkában is nagyon erős,az ázsiai autókat is nagyon jól viszi)Ezenkívül,mivel foglalkozom  chiptuninggal is,ezzel tudok mérni lóerőt és nyomatékot is.Nem teljesen pontosat,de a változás nagyságát meg lehet állapítani.
Ez jó.  eljen
Az is jó, hogy végre van a fórumon elérhető megoldás a nem obd-s TDCi-k és tddi-k diagnosztikájára. eljen
Egyszer megnézném szívesen, mit tud ez a cucc. Lehet, egyszer szegedre menet beugrok hozzád. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #552 Dátum: 2008.11.15 szombat, 13:05:02 »

Ez jó.  eljen
Az is jó, hogy végre van a fórumon elérhető megoldás a nem obd-s TDCi-k és tddi-k diagnosztikájára. eljen
Egyszer megnézném szívesen, mit tud ez a cucc. Lehet, egyszer szegedre menet beugrok hozzád. Smiley

Gyere nyugodtan,csak előtte egyeztetni kell,mert napközben nem mindig jó nekem.
Naplózva
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #553 Dátum: 2008.11.18 kedd, 12:16:34 »

Sziasztok!

 Csináltam egy felvételt az Autoenginuity-ról működés közben.Az alany egy 2002-es  nem obd Ford Transit tdci volt.Innen lehet letölteni:http://rapidshare.com/files/164944927/ford_transit.rar.html
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #554 Dátum: 2008.11.18 kedd, 12:27:53 »

Sziasztok!

 Csináltam egy felvételt az Autoenginuity-ról működés közben.Az alany egy 2002-es  nem obd Ford Transit tdci volt.Innen lehet letölteni:http://rapidshare.com/files/164944927/ford_transit.rar.html
És mivel lehet megnézni? Nálam semmi nem játssza le  szomoru1
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2008.11.18 kedd, 12:35:34 »

És mivel lehet megnézni? Nálam semmi nem játssza le  szomoru1

naja meg az mplayer is ilyen nezhetetlen formaban jeleniti meg  szomoru1
Naplózva

blah blah blah
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2008.11.18 kedd, 16:54:39 »

Bocsi,nálam megy 11-es mediaplayerrel.Mindjárt átalakítom
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2008.11.18 kedd, 17:48:30 »

Bocsi,nálam megy 11-es mediaplayerrel.Mindjárt átalakítom
Nálam azzal sem. Pedig nagyon kíváncsi vagyok rá.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #558 Dátum: 2008.11.18 kedd, 17:51:09 »

Bocsi,nálam megy 11-es mediaplayerrel.Mindjárt átalakítom

Kodekgond lesz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #559 Dátum: 2008.11.18 kedd, 17:54:59 »

Kodekgond lesz.
Nem biztos,most töltötemm a kodekcsomagot a WMP-hez.Ezután sem nyitja meg.  szomoru1 Talán más formátumban,ha majd jön....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #560 Dátum: 2008.11.18 kedd, 17:55:27 »

Kodekgond lesz.
Biztos, hogy az, de nem szívesen telepítgetnék 1000 kódeket a gépemre, így jó lenne tudni milyen. (Amúgy eddig nem volt olyan amit tudtam volna lejátszani)
A MPClassic ezt írja ki:

Media Player Classic not render some of the pins in the graph, you may not have the needed codecs or filters installed on the system.

Media Type 0:
--------------------------
Video: VMNC 800x600 10.00fps 667Kbps

AM_MEDIA_TYPE:
majortype: MEDIATYPE_Video {73646976-0000-0010-8000-00AA00389B71}
subtype: Unknown GUID Name {636E4D56-0000-0010-8000-00AA00389B71}
formattype: FORMAT_VideoInfo {05589F80-C356-11CE-BF01-00AA0055595A}
bFixedSizeSamples: 1
bTemporalCompression: 0
lSampleSize: 257190
cbFormat: 88

VIDEOINFOHEADER:
rcSource: (0,0)-(0,0)
rcTarget: (0,0)-(0,0)
dwBitRate: 667930
dwBitErrorRate: 0
AvgTimePerFrame: 1000000

BITMAPINFOHEADER:
biSize: 40
biWidth: 800
biHeight: 600
biPlanes: 1
biBitCount: 32
biCompression: VMnc
biSizeImage: 0
biXPelsPerMeter: 0
biYPelsPerMeter: 0
biClrUsed: 0
biClrImportant: 0

pbFormat:
0000: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 ................
0010: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 ................
0020: 1a 31 0a 00 00 00 00 00 40 42 0f 00 00 00 00 00 .1......@B......
0030: 28 00 00 00 20 03 00 00 58 02 00 00 01 00 20 00 (... ...X..... .
0040: 56 4d 6e 63 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 VMnc............
0050: 00 00 00 00 00 00 00 00                         ........


« Utoljára szerkesztve: 2008.11.18 kedd, 18:00:11 írta FeGa » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #561 Dátum: 2008.11.18 kedd, 17:58:18 »

Nem biztos,most töltötemm a kodekcsomagot a WMP-hez.Ezután sem nyitja meg.  szomoru1 Talán más formátumban,ha majd jön....

Ha azt az egyet nem töltötted le, amivel gond van...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #562 Dátum: 2008.11.18 kedd, 17:59:40 »

Ha azt az egyet nem töltötted le, amivel gond van...
jutubra nem lehet feltölteni?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2008.11.18 kedd, 18:07:44 »

Megvan a megoldás. Az Amiga lejátssza. Zacci, nem értem, neked miért nem futott.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #564 Dátum: 2008.11.18 kedd, 18:16:04 »

Szóval az gond,hogy virtuális gépen futatva vettem fel.A VMware workstation-on.persze az én windowsomba települt hozzá codec.Kersem a megoldást,mert ha átkonvertálom,akkor elég vacak minőséget kapok  falbav
Naplózva
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2008.11.18 kedd, 18:37:10 »

Ez a codec jó hozzá:VMware Movie Decoder 6
Innen lehet letölteni:http://www.vmware.com/download/ws/drivers_tools.html
Naplózva
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #566 Dátum: 2008.11.18 kedd, 18:45:28 »

Bocsi szaktársak a kis malőrért.Még nem próbáltam másik gépen az így felvett videót,az enyémen meg nem volt gond.Azért használok virtuális gépet,mert sok ilyen programot próbálok ki és a így kevésbbé ütköznek egymással.Jelezzetek vissza légyszí,ha sikerül megnézni
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #567 Dátum: 2008.11.18 kedd, 19:09:16 »

Ez a codec jó hozzá:VMware Movie Decoder 6
Innen lehet letölteni:http://www.vmware.com/download/ws/drivers_tools.html
Ok,már látom!!!!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #568 Dátum: 2008.11.18 kedd, 19:22:20 »

egy kis magyarázat hozzá
 1 az autónak injektor problémája van,tetejébe nem is egy rossz benne.A motor adatlistában látható FUEL offset injektor A,B,C,D paraméterek lennének a korrekciós értékek,de folyton kiugrálnak max értékig(2000-ig)
 2 ABS nincs a gépben,ezért nem találja meg a teszter,amikor rápróbálok.
Naplózva
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2008.11.18 kedd, 19:25:43 »

Elfelejtettem a mértékegységeket metrikusra állítani,ezért írkál celsius helyett F betűket.Természetesen tudja a nekünk megfelelő mértékegységeket is
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #570 Dátum: 2008.11.18 kedd, 20:16:59 »

egy kis magyarázat hozzá
 1 az autónak injektor problémája van,tetejébe nem is egy rossz benne.A motor adatlistában látható FUEL offset injektor A,B,C,D paraméterek lennének a korrekciós értékek,de folyton kiugrálnak max értékig(2000-ig)
 2 ABS nincs a gépben,ezért nem találja meg a teszter,amikor rápróbálok.
Nem rossz.Csak..........,de tuti lenne egy ilyen a klubban. eljen
Stealt ráindult,remélem hoz neki a mikulás. nyes Szereti az ilyet. finom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2008.11.18 kedd, 20:18:25 »

Ez a codec jó hozzá:VMware Movie Decoder 6
Innen lehet letölteni:http://www.vmware.com/download/ws/drivers_tools.html
Most már ok!
Naplózva
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2008.11.18 kedd, 20:41:39 »

Az ajánlat áll,ha valakinek gondja van a gépsárkánnyal megnézem szívesen.Bár ezért el kell jönni Kecskemétig,Pesten havonta max egyszer vagyok
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #573 Dátum: 2008.11.18 kedd, 20:44:27 »

Az ajánlat áll,ha valakinek gondja van a gépsárkánnyal megnézem szívesen.Bár ezért el kell jönni Kecskemétig,Pesten havonta max egyszer vagyok
Ez igen. eljen
Csak ezt akartam kiszedni belőled. hehe
És biztos lesz aki igénybeveszi majd a felajánlást. integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2008.11.18 kedd, 22:43:12 »

egy kis magyarázat hozzá
 1 az autónak injektor problémája van,tetejébe nem is egy rossz benne.A motor adatlistában látható FUEL offset injektor A,B,C,D paraméterek lennének a korrekciós értékek,de folyton kiugrálnak max értékig(2000-ig)
 2 ABS nincs a gépben,ezért nem találja meg a teszter,amikor rápróbálok.
Fuel offsetet én is néztem az enyémen. Ismered ennek a PIDnek a határértékeit? nekem az értékek -1 és 1 között vannak.
Amúgy az enyémnek olyan nyűgje van, hogy nem teljesen hideg indításnál kb. 10mp-ig 500 körüli az alapjárat, nincs gázpedálreakció (ha pl. megpróbálok elindulni vele, lefullad), világít a töltésjelző (valszeg az alacsony fordulat miatt). Aztán helyrejön magától.  Angry
ScanXL-es diag szerint a rail nyomása normális 210-230bar.   Huh?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2008.11.19 szerda, 05:50:41 »

Fuel offsetet én is néztem az enyémen. Ismered ennek a PIDnek a határértékeit? nekem az értékek -1 és 1 között vannak.
Amúgy az enyémnek olyan nyűgje van, hogy nem teljesen hideg indításnál kb. 10mp-ig 500 körüli az alapjárat, nincs gázpedálreakció (ha pl. megpróbálok elindulni vele, lefullad), világít a töltésjelző (valszeg az alacsony fordulat miatt). Aztán helyrejön magától.  Angry
ScanXL-es diag szerint a rail nyomása normális 210-230bar.   Huh?

Az Opel Vivaroknak volt ugyanilyen hibájuk.Ott szoftverfrissítés és injektorvizsgálatot írtak elő.A legtöbbször a javított progi megoldotta a gondot.A te injektor korrekciós értékeid tuti jók.Szerintem olyan 4-5 lehet a max értéke.Volt már visszafolyó mennyiség mérve olyankor,amikor rossz?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #576 Dátum: 2008.11.19 szerda, 09:30:28 »

Megvan a megoldás. Az Amiga lejátssza. Zacci, nem értem, neked miért nem futott.

Talan mert hullambadogon probaltam lejaccani. Okoska.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2008.11.19 szerda, 09:58:29 »

Az ajánlat áll,ha valakinek gondja van a gépsárkánnyal megnézem szívesen.Bár ezért el kell jönni Kecskemétig,Pesten havonta max egyszer vagyok

Szia !

En szoktam kecskemetre gurulni...Es ha akarod megnezheted, bar mar kb. tom mi a baja, csak eddig meg senki nem biirta megcsinazni  szomoru1
Valamiert az LTFT ertek magasabb a szokasosnal. 0- -1 helyett kb. 5-10 korul van folyamatosan. Nagy melegben indulaskor fulladozik, megtorpan, el megy belole az ero, 1.2es opel aszfaltbuborek ott hagy mint a xart. Szal kb. ezek a tunetek. Voltam mar az injetorosoknal (injektor.hu), kimertek, megmertek, megneztek, hummogtek, azt mondtak jo a gep, pedig nem az. Mondjuk most kb. jobbnak tunik, miota hozza piszkaltunk az elogyujtashoz, de azert erdekelne a velemenyed.
Szal ha szereted a kihivast, akkor kuld nekem pu-ben tel szamot es hivlak, ha eppen kecson jarok...pont vasarnap jartam ott. wave
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.19 szerda, 10:00:08 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #578 Dátum: 2008.11.19 szerda, 10:31:29 »

210 bar sok minden de nem normális. Alapjáraton 230 bar a normális
A 230bar alapjáraton megvan, viszont a 210bar 5-600 1/min nél jellemző. Tehát arányosan kb. jónak mondható szvsz. Arról nincs infóm, hogy mennyinek kell lennie az álló 0,4-0,6 és az alapjárati 230bar között az egyes elméleti (mert alapból nem használja a motor ezt a tartományt) fordulatszám tartományokban. Viszont mivel a CR szivattyút a motor hajtja, elvileg alacsony terhelésnél lineáris kapcsolat feltételezhető a ford. szám és a rail nyomás között. Nagyobb terhelésnél/ford. számnál szerepet kap a nyomásszabályozó szelep. szerintem.  Wink
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2008.11.19 szerda, 10:37:35 »

Az Opel Vivaroknak volt ugyanilyen hibájuk.Ott szoftverfrissítés és injektorvizsgálatot írtak elő.A legtöbbször a javított progi megoldotta a gondot.A te injektor korrekciós értékeid tuti jók.Szerintem olyan 4-5 lehet a max értéke.Volt már visszafolyó mennyiség mérve olyankor,amikor rossz?
A szoftverfrissítést én is olvastam máshol is. Vik megnézte IDS-vel, a legújabb sw van rajta. Injektorok gyári kódja benne van (már) az ECU-ban.
Visszafolyás nem volt még, de december elejére tervezek látogatást Filepék diesel szakszervizébe. Jelenleg nem a visszafolyási értékeket gondolom rossznak, sokkal inkább nyitási hibára tippelnék. Valami olyasmire, hogy meleg rail rendszernél letapad szeleptű.  Huh? ki fogom deríteni, bízom benne, nem valami nagyobb turpiszságnak a tünete a jelenség.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #580 Dátum: 2008.11.19 szerda, 17:16:56 »

Szia !

En szoktam kecskemetre gurulni...Es ha akarod megnezheted, bar mar kb. tom mi a baja, csak eddig meg senki nem biirta megcsinazni  szomoru1
Valamiert az LTFT ertek magasabb a szokasosnal. 0- -1 helyett kb. 5-10 korul van folyamatosan. Nagy melegben indulaskor fulladozik, megtorpan, el megy belole az ero, 1.2es opel aszfaltbuborek ott hagy mint a xart. Szal kb. ezek a tunetek. Voltam mar az injetorosoknal (injektor.hu), kimertek, megmertek, megneztek, hummogtek, azt mondtak jo a gep, pedig nem az. Mondjuk most kb. jobbnak tunik, miota hozza piszkaltunk az elogyujtashoz, de azert erdekelne a velemenyed.
Szal ha szereted a kihivast, akkor kuld nekem pu-ben tel szamot es hivlak, ha eppen kecson jarok...pont vasarnap jartam ott. wave
Ha erre jársz szólj és megnézzük.A jó hír az,hogy az időjósok szerint mostanában nagy meleg nem várható,így a géped tuti jó lesz májusig vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #581 Dátum: 2008.11.19 szerda, 18:55:54 »

Ha erre jársz szólj és megnézzük.A jó hír az,hogy az időjósok szerint mostanában nagy meleg nem várható,így a géped tuti jó lesz májusig vigyor3
Hogy jó lesz?Az szfh! eplus2 wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #582 Dátum: 2008.11.21 péntek, 18:08:42 »

Szia !

En szoktam kecskemetre gurulni...Es ha akarod megnezheted, bar mar kb. tom mi a baja, csak eddig meg senki nem biirta megcsinazni  szomoru1
Valamiert az LTFT ertek magasabb a szokasosnal. 0- -1 helyett kb. 5-10 korul van folyamatosan. Nagy melegben indulaskor fulladozik, megtorpan, el megy belole az ero, 1.2es opel aszfaltbuborek ott hagy mint a xart. Szal kb. ezek a tunetek. Voltam mar az injetorosoknal (injektor.hu), kimertek, megmertek, megneztek, hummogtek, azt mondtak jo a gep, pedig nem az. Mondjuk most kb. jobbnak tunik, miota hozza piszkaltunk az elogyujtashoz, de azert erdekelne a velemenyed.
Szal ha szereted a kihivast, akkor kuld nekem pu-ben tel szamot es hivlak, ha eppen kecson jarok...pont vasarnap jartam ott. wave
Helló!
 A tanult értékek pluszban mentek el az autódnál?Amikor rossz,akkor milyen a lamdaszonda jele?Ha nem fullad,akkor teljesen jó?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #583 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 09:20:43 »

Helló!
 A tanult értékek pluszban mentek el az autódnál?Amikor rossz,akkor milyen a lamdaszonda jele?Ha nem fullad,akkor teljesen jó?

A lambda szonda tokeletesen uzemel. Gyari vadi uj. AZ LTFT ertek valamiert folyamatosan pluszban van. Ez az ertek mas autoknal akar mondi akar off 0 korul alakul. Ezt az 1 kulonbseget veltem felfedezni az en es mas jol mukodo verdak kozt. Ezek a cuccok mind ujjak es beszerelest kovetoen a jelenseg megmaradt. Illetve az uj lambdaval permanens xar lett az egesz. A regivel azert ment neha jol, mert alacsony ford. szamon neha nem akart rendesen merni.

- elso lambda szonda
- egr szelep
- alapjarati szelep
- map szenzor
- gyujto trafo + kabelek + gyertyak
- uzemanyag pumpedli
- CMP, CKP jelado
- pillangoszelep poti

Voltam az injektor.hu-s arcoknal. Kimertek az otot, megneztek a kompressziot, befecsi szelepeket, komplett meressorozatot csinaztak, oszt a vegen megdicsertek a mocit. Nos, asszem erre szoktak mondani, hogy innen szep nyerni !  vigyor3
Otlet ?
Legutobb allitottunk a CKP-n, es picit jobb lett, mar nem annyira fullad be, ha mehet kozben nyomok neki egy koverebb gazt. Csak akkor jelentkezik ez a dolog, ha hosszabb varosi menetet nyomok. Gondolom a homerseklettel lehet osszefuggesben. De neha meg ma is csinal olyat, hogy allo helyzetbol lassan felengedett kuplunggal le esik a ford szam lefulladas kozeli allapotba. Pont az MKIII topicban speedracernek is hasonlo a baja. Egy 145 pacis otonak konnyeden el kell indulnia kis gazzal. Most proba keppen beraktam egy apro bigyot a pillangoszelephez, amitol alapbol picit nyitva marad a szelep. Igy konyebben indul meg alapjaratrol. De nyilvan ez sem normalis dolog. Raadasul ellentmondasos, mert a rendszer latszolag azert dusit folyamatosan, mert a normalisnal tobb zoxigent erzekel a lambdan, en meg meg tobb levegot adok neki az altal, hogy nem engedem teljesen lezarni a pillangoszelepet. Ennek ellenere konyebben megindul. Nem ertem... fejvakaras
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.24 hétfő, 09:23:53 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #584 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 09:26:12 »

Raadasul ellentmondasos, mert a rendszer latszolag azert dusit folyamatosan, mert a normalisnal tobb zoxigent erzekel a lambdan, en meg meg tobb levegot adok neki az altal, hogy nem engedem teljesen lezarni a pillangoszelepet. Ennek ellenere konyebben megindul. Nem ertem... fejvakaras
nem ellentmondásos, mivel így ténylegesen több levegőt kap
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 09:31:40 »

nem ellentmondásos, mivel így ténylegesen több levegőt kap

igen, valceg ez lehet a titok, erre enis gondoltam mar, de akkor miert gondolja ugy az ECU , hogy dusitania kell ? Lehet falsot kap a lambda ? De hol ? Ha el lenne repedve a leomlom, annak azert hangja lenne, nem ? A CKP buzeralas miatt picit jobb lett a gep. Arra gondoltam meg, hogy az elogyujtas xar, es e miatt nem jau az eges, igy marad elegetlen zoxigen. Erre a compu nem az elogyujtast allitgatja, hanem ecceruen tobb anyagot kuld az egesterbe.  fejvakaras

jah es ma hidegen, inditas...felporog, utan azonnal lefulladt. Reboot oszt indult rendesen.  fejvakaras
Ez szinten regi jelenseg. Neha elojon, neha egy idore eltunik...nemtom miert.
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.24 hétfő, 09:34:26 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 09:37:18 »

igen, valceg ez lehet a titok, erre enis gondoltam mar, de akkor miert gondolja ugy az ECU , hogy dusitania kell ? Lehet falsot kap a lambda ? De hol ? Ha el lenne repedve a leomlom, annak azert hangja lenne, nem ? A CKP guzeralas miatt picit jobb lett a gep. Arra gondoltam meg, hogy az elogyujtas xar, es e miatt nem jau az eges, igy marad elegetlen zoxigen. Erre a compu nem az elogyujtast allitgatja, hanem ecceruen tobb anyagot kuld az egesterbe.  fejvakaras
második, szerintem csak simán több anyagot dob neki
OFF opelnál volt olyan, hogy pl. lambda hibából kifolyólag átállt vészüzemmódra az ECU és jelentősen megemelte a fogyasztást
nem lehet, hogy itt is ilyesmi van?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 09:38:37 »

második, szerintem csak simán több anyagot dob neki
OFF opelnál volt olyan, hogy pl. lambda hibából kifolyólag átállt vészüzemmódra az ECU és jelentősen megemelte a fogyasztást
nem lehet, hogy itt is ilyesmi van?

mi masodik ?  vigyor3
Olyan nincs, hogy szimplan tobb anyagot dob neki. Annak akkor oka van. Hiba meg semmi, csak hibajelenseg. Lambda kimerve. Tokeletesen uzemel. Regi lambdaval is xar vot, csak neha nem annyira, mert maga a lambda vot xar, es ez valahogy kompenzalt  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #588 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 09:58:19 »

A lambda szonda tokeletesen uzemel. Gyari vadi uj.
Erre szokta írni valaki, hogy attól még szfh  hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #589 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 10:00:16 »

mi masodik ?  vigyor3
Olyan nincs, hogy szimplan tobb anyagot dob neki. Annak akkor oka van. Hiba meg semmi, csak hibajelenseg. Lambda kimerve. Tokeletesen uzemel. Regi lambdaval is xar vot, csak neha nem annyira, mert maga a lambda vot xar, es ez valahogy kompenzalt  vigyor3
nem ismerem ennyire részleteiben, de én arra tippelek, hogy a régi lambda miatt vészprogram (ha van ilyen a mondiban)
nincs magasabb alapjáratod és fogyasztásod?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 10:04:51 »

nem ismerem ennyire részleteiben, de én arra tippelek, hogy a régi lambda miatt vészprogram (ha van ilyen a mondiban)
nincs magasabb alapjáratod és fogyasztásod?

nincs veszprogi. Ha veszprogi lenne akkor lenne hibakod is, raadasul azota mar tobbszor le lett resetelve az ECU. Az alapjaratom normalis. Fogyasztasom kb. annyi mint mas 2.0i-nek, cserebe xarul megy.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #591 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 10:05:10 »

Erre szokta írni valaki, hogy attól még szfh  hehe

ott a pont  eljen nyes Wink
Naplózva

blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 13:31:11 »

mi masodik ?  vigyor3
Olyan nincs, hogy szimplan tobb anyagot dob neki. Annak akkor oka van. Hiba meg semmi, csak hibajelenseg. Lambda kimerve. Tokeletesen uzemel. Regi lambdaval is xar vot, csak neha nem annyira, mert maga a lambda vot xar, es ez valahogy kompenzalt  vigyor3
Átáll closed loop módra a motorvezérlés vagy marad az open loop módban? mert akkor tényleg hőmérsékleti nyűgje lesz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #593 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 19:28:39 »

Átáll closed loop módra a motorvezérlés vagy marad az open loop módban? mert akkor tényleg hőmérsékleti nyűgje lesz.

szepen atall closed loopra. Neha meg akkor is atallt mikor ki volt iktatva a lambda szonda futeskore. Szal ezzel sincs gond.
Naplózva

blah blah blah
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #594 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 22:19:36 »

szepen atall closed loopra. Neha meg akkor is atallt mikor ki volt iktatva a lambda szonda futeskore. Szal ezzel sincs gond.
Vezérlés tuti a helyén van?Még az is tud ilyen szép hibát okozni,ha egy foggal arrébb van.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #595 Dátum: 2008.11.25 kedd, 07:55:41 »

Vezérlés tuti a helyén van?Még az is tud ilyen szép hibát okozni,ha egy foggal arrébb van.

Annak azert hangja lenne...De nincs erre utalom hangeffekt. Nameg a lanc at tud ugrani egy fogat ? Elmaszott elogyujtasra gyanakszom, aminek kezelesere az ECU nincs felkeszitve.

vik, szerinted ha el van maszva a vezerles 1 foggal, akkor ilyen hangja lenne a kocsinak ?
Naplózva

blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #596 Dátum: 2008.11.25 kedd, 08:30:30 »

Annak azert hangja lenne...De nincs erre utalom hangeffekt. Nameg a lanc at tud ugrani egy fogat ? Elmaszott elogyujtasra gyanakszom, aminek kezelesere az ECU nincs felkeszitve.

vik, szerinted ha el van maszva a vezerles 1 foggal, akkor ilyen hangja lenne a kocsinak ?

ha 1 fog odébb van annyit hallassz a hangján, h a gyújtás nem lesz jó. semmi kolompolásra ne számíts, h beleérne vlmi - vlmibe.
de ha még sose volt szétkapva a vezérlés akkor erre lánc mellett nincs esélyed.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #597 Dátum: 2008.11.25 kedd, 09:02:53 »

ha 1 fog odébb van annyit hallassz a hangján, h a gyújtás nem lesz jó. semmi kolompolásra ne számíts, h beleérne vlmi - vlmibe.
de ha még sose volt szétkapva a vezérlés akkor erre lánc mellett nincs esélyed.

Meg soha se nem vot szetkapva a vezerles. Az lehetseges, hogy ettol fuggetlenul elmaszott az elogyujtas ? Esetleges lanc nyulas miatt ?
Naplózva

blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #598 Dátum: 2008.11.25 kedd, 09:08:52 »

Meg soha se nem vot szetkapva a vezerles. Az lehetseges, hogy ettol fuggetlenul elmaszott az elogyujtas ? Esetleges lanc nyulas miatt ?

nemtom mennyi van az autóban, de a lánc élettartama tudomásom szerint 400E km (nem mint az új 2,2 mazdánál 100E hehe) a nyúlás miatti elmászás monnyuk félidőben korai lenne és csúnya zsigulis csörgő hangot is hallanál. a feszítő elszállásával ugyanezt hallanád, hacsak nem folyamatosan kitámaszt, de akkor meg a lánc sem bírná sokáig.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #599 Dátum: 2008.11.25 kedd, 09:17:59 »

nemtom mennyi van az autóban, de a lánc élettartama tudomásom szerint 400E km (nem mint az új 2,2 mazdánál 100E hehe) a nyúlás miatti elmászás monnyuk félidőben korai lenne és csúnya zsigulis csörgő hangot is hallanál. a feszítő elszállásával ugyanezt hallanád, hacsak nem folyamatosan kitámaszt, de akkor meg a lánc sem bírná sokáig.

Feszito mar vot cserelve. Szal latszolag minden jo, es megis mintha elmaszott volna az elogyujtas.
Azt nem ertem hidegen inditaskor miert akar lefulladni ? Felporog es azzal a lendulettel neha le is all. Lehet lelevegosodik a rendszer ? De nyaron nem jellemzo ra, sot nem mindig jellemzo ra. Most 2 napja csinalja, de lehet jovo heten mar nem fogja. Nah mind1. thx  wave
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.