Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 05:03:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
7
8
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1792064 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Vendég
Diagnosztika
«
Dátum:
2003.07.09 szerda, 14:50:00 »
A szavazas topicot hagyjuk inkabb a szavazas temakorenek, ide meg atvonulhatunk a diagnosztikaval kapcsolatos dolgokkal.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1 Dátum:
2003.07.09 szerda, 14:54:00 »
Szoval az eddigi linkek amiket talaltam:
http://www.obd-2.com
http://www.scantool.net
http://www.elmelectronics.com
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #2 Dátum:
2003.07.09 szerda, 15:08:00 »
A scantool-tol mar meg is rendeltem a szukseges anyagokat.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3 Dátum:
2003.07.09 szerda, 20:37:00 »
Laciba,
nem lehet valahonnan letölteni a programot, vagy elkérni a Scorpio -s oldaltól? Vagy ez a másik milyen árba van? (HUF -ba)
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4 Dátum:
2003.07.09 szerda, 22:20:00 »
Idézetet írta: Laciba_old - 2003.07.09 szerda, 15:08:00
A scantool-tol mar meg is rendeltem a szukseges anyagokat.
Konkrétan miket rendeltél Lacibá
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #5 Dátum:
2003.07.09 szerda, 23:10:00 »
Idézetet írta: Laciba_old - 2003.07.09 szerda, 15:08:00
A scantool-tol mar meg is rendeltem a szukseges anyagokat.
Laciba!
Ha ahoz a szerkezethez jutunk hozzá, ami fordscorpio.co.uk-n van bemutatva, akkor az FDS2000-et a szervízek nyugodtan eldobhatják.
Nem semmi!
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #6 Dátum:
2003.07.10 csütörtök, 09:50:00 »
Idézetet írta: LogoutX_old - 2003.07.09 szerda, 22:20:00
Konkrétan miket rendeltél Lacibá
1.
Item Name: J1962 Connector Shell
Item Amount: $9.95
Quantity: 1
Total: $9.95
2.
Item Name: J1962 Connector Pins (5)
Item Amount: $0.75
Quantity: 2
Total: $1.50
3.
Item Name: 3.579454Mhz Colorburst Crystal
Item Amount: $0.95
Quantity: 1
Total: $0.95
4.
Item Name: ElmScan PWM Printed Circuit Board
Item Amount: $13.95
Quantity: 1
Total: $13.95
5.
Item Name: ELM320 PWM Interpreter Chip
Item Amount: $15.95
Quantity: 1
Total: $15.95
6.
Item Name: International Air Mail shipping
Item Amount: $5.95
Quantity: 1
Total: $5.95
Cart Subtotal: $48.25
Handling:
Shipping: $4.00
Sales Tax: $0.00
Cart Total: $52.25
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #7 Dátum:
2003.07.10 csütörtök, 10:03:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2003.07.09 szerda, 23:10:00
Laciba!
Ha ahoz a szerkezethez jutunk hozzá, ami fordscorpio.co.uk-n van bemutatva, akkor az FDS2000-et a szervízek nyugodtan eldobhatják.
Nem semmi!
Hat nem teljesen ugyanaz.
Amit ott irtak az ugye $122 ha jol emlekszem, de nem tudni mi van pontosan az adapterben. En azt gyanitom, hogy nem ugyanaz az interface, aminek a rajza az ELM illetve a scantool honlapjan rajta van. Mar csak azert sem, mert az elobbi szoftverjeben mindenfele idozitseket kell allitani, mig az ELM fele PIC-ben standard soros port beallitasokkal megy, es az idoziteseket a PIC vegzi.
Azert valasztottam ez utobbi megoldast, mert olcsobb, ha csak igy alkatreszenkent veszem meg, valamint mind a szoftver, mind a hardver szabadon masonlhato (adott a kapcsolasi rajz, ami az ELM-tol szarmazik tulajdonkeppen).
Most meg a scantooltol vettem a cuccokat, mert igy egyszerubb, ha bevalik akkor kozvetlen a gyartotol fogom a PIC-et rendelni SMD-ben, es a NYAK-ot ujratervezem szinten SMD-ben, hogy beleferjen egy csatlakozo dobozaba, igy nem kell kulon az a nagy darab doboz hozza. Igy az arat a jelenlegi $60-rol le lehetne vinni talan 30-40-re,
aminek a nagyresze ($10) a diagnosztika csatalakozo, valamint a PIC (18.50CAD). Persze ez csak ugy eri meg, ha legalabb 10 darabot csinalok, hogy a NYAK gyartas koltsege se legyen tul magas, valamint a postakoltseg es eloszlik. Ebbol az $52-bol gyakorlatilag $10 posta+adminisztracios koltseg. Remelem VAM nem kerul ra, mivel az osszeg 100CHF alatt van.
Az, hogy melyik szoftver a jobb, a scantool vagy az obd-2 honlapon talalhato, azt nem tudni elore. Mindenesetre ez a PIC olyan, hogy akar egy terminalprogrammal is ki lehet olvasni a hibakodokat.
Remelem, 2 heten belul megjon, aztan lehet probalni.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #8 Dátum:
2003.07.11 péntek, 00:23:00 »
Lacibá
Mennyi az esélye annak hogy a diagnosztikai "műszert", csatlakozót, programot, miegymást a könnyebb használhatóság elérése céljából PDA-ra konfiguráljad. Pl. Windows CE alapra, mivel bennem is felötlött a gondolat, hogyan közelítem meg a gépet. Létezik ugyan laptop is, de ez PDA megoldás nekem nagyon feküdne. Az iskérdés, hogy lenne e lehetőség a drót végére USB csatlakozást tenni.
Ha a kérdés hülye akkor bocs, de amit az előzőekbe írtál számomra nem érthető és valószínüleg sosem lesz az.
Üdv
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #9 Dátum:
2003.07.11 péntek, 11:48:00 »
Idézetet írta: peppin_old - 2003.07.11 péntek, 00:23:00
Lacibá
Mennyi az esélye annak hogy a diagnosztikai "műszert", csatlakozót, programot, miegymást a könnyebb használhatóság elérése céljából PDA-ra konfiguráljad. Pl. Windows CE alapra, mivel bennem is felötlött a gondolat, hogyan közelítem meg a gépet. Létezik ugyan laptop is, de ez PDA megoldás nekem nagyon feküdne. Az iskérdés, hogy lenne e lehetőség a drót végére USB csatlakozást tenni.
Ha a kérdés hülye akkor bocs, de amit az előzőekbe írtál számomra nem érthető és valószínüleg sosem lesz az.
Üdv
A helyzet az, hogy ilyen megoldas mar letezik, csak meg kell fizetni az arat.
Viszont, mint emlitettem ehhez az interface-hez eleg egy soros terminal is az alap funkciokhoz, mint hibakiolvasas, hibatarolo torles. Terminal ha jol tudom van Windows CE alatt is.
Amugy vannak projektek PDA-ra is, de egyenlore kesz termeket, ami nem fizetos, meg nem talaltam.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #10 Dátum:
2003.07.17 csütörtök, 14:15:00 »
Ma megjott az anyag, holnap osszerakom, a hetvegen meg proba!
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #11 Dátum:
2003.07.22 kedd, 21:17:00 »
Ez a hulye forum valahogy nem leptet be az otthoni gepem, ezert van most a masik nick...
Nehany sikertelen kiserlet utan sikerult beuzemelni az interface-t. Mivel a MAF szenzor tisztitasa utan elfelejtettem a csatit visszadugni, igy szepen keletkezett is egy hibakod, amit sikerrel ki is olvastam a szoftver segitsegevel.
Sajnos ez a szoftver meg eleg kezdetleges allapotaban van, de a forraskod hozzaferheto, es van lehetoseg a tovabbfejlesztesre. Letezik fizetos szoftver is ami ezzel az interface-szel megy, ez 99$. Dolgozok mar azon, hogy ezt az interface-t olcson meg lehessen csinalni, elso kalkulacio szerint az ara 40$ korul lenne onkoltsegi alapon.
A jo dolog az, hogy ez egyeb 96 utani Fordokhoz is jo, tehat be lehet szervezni nagyobb csoportot, esetleg nekik kicsit dragabban adni, amibol meg lehet finanszirozni a 99$-os szoftvert is, meg jo lenne meg a masik fajta interface-t is kiprobalni, de hat ahhoz is kell egy kis toke (122$).
Szoval varom a jelentkezoket, hogy erdemes legyen elinditani a dolgot.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #12 Dátum:
2003.07.22 kedd, 23:09:00 »
Idézetet írta: Laciba2_old - 2003.07.22 kedd, 21:17:00
Ez a hulye forum valahogy nem leptet be az otthoni gepem, ezert van most a masik nick...
Nehany sikertelen kiserlet utan sikerult beuzemelni az interface-t. Mivel a MAF szenzor tisztitasa utan elfelejtettem a csatit visszadugni, igy szepen keletkezett is egy hibakod, amit sikerrel ki is olvastam a szoftver segitsegevel.
Sajnos ez a szoftver meg eleg kezdetleges allapotaban van, de a forraskod hozzaferheto, es van lehetoseg a tovabbfejlesztesre. Letezik fizetos szoftver is ami ezzel az interface-szel megy, ez 99$. Dolgozok mar azon, hogy ezt az interface-t olcson meg lehessen csinalni, elso kalkulacio szerint az ara 40$ korul lenne onkoltsegi alapon.
A jo dolog az, hogy ez egyeb 96 utani Fordokhoz is jo, tehat be lehet szervezni nagyobb csoportot, esetleg nekik kicsit dragabban adni, amibol meg lehet finanszirozni a 99$-os szoftvert is, meg jo lenne meg a masik fajta interface-t is kiprobalni, de hat ahhoz is kell egy kis toke (122$).
Szoval varom a jelentkezoket, hogy erdemes legyen elinditani a dolgot.
Lacibá!
Rám számíthatsz.
Mi a különbség a két interface és a két program között? Ha Neked meg van a "butább" szoftver forráskódja, meg tennéd, hogy átküldöd mail-be? (
szipeter@westel900.net
)
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #13 Dátum:
2003.07.23 szerda, 14:01:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2003.07.22 kedd, 23:09:00
Lacibá!
Rám számíthatsz.
Mi a különbség a két interface és a két program között? Ha Neked meg van a "butább" szoftver forráskódja, meg tennéd, hogy átküldöd mail-be? (
szipeter@westel900.net
)
Petya,
A ket interface kozott az a kulonbseg (feltehetoleg, mert meg csak az egyiket lattam), hogy abban ami nalam van egy PIC vezerli a kommunikaciot az autoval, es egy modemszeru feluletet ad a szamitogep fele a soros porton. Tehat a PIC-et lehet soros porton AT parancsokkal vezerelni, valamint ha beutok egy parancsot, ami a kocsinak szol, akkor o azt utemezi a kocsi fele nezo buszon. A dolog szepseghibaja, hogy a soros porti sebesseg fix 9600baud, mig az auto buszan a jelsebesseg 41k.
A masik interface feltehetoleg csupan jelszint illesztesi es idozitesi feladatokat lat el, ennek megfeleloen a programozasa is nehezkesebb.
Ez a butabb ingyenes program mindossze annyit tud, hogy a hibakodokat kiolvassa, valamint nehany szenzor adatait tudod nezni, de nem tud logolni.
Kozben talaltam egy masik ingyenes progit is, ami csak logolni tud, ezt meg nem probaltam ki.
Az emlitett fizetos progi tud grafikont rajzolni, van benne tachometer es gyarto specifikus parametereket kiolvasni. Viszont ez sem tulsagosan flexibilis, legalabbis a demo alapjan.
A masik interface-hez valo progi viszont nagy szabadsagot ad, tud barmit logolni, grafikat rajzolni barmely parameterrol. A szepseghiba, hogy az interface-t meg kell venni hozza.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #14 Dátum:
2003.07.26 szombat, 09:37:00 »
http://ftp://ftp.autotap.com/Windows/WindowsSetupV204.exe
ezt a prg-t próbáltátok már???
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #15 Dátum:
2003.07.28 hétfő, 10:37:00 »
Idézetet írta: Deicide6_old - 2003.07.26 szombat, 09:37:00
http://ftp://ftp.autotap.com/Windows/WindowsSetupV204.exe
ezt a prg-t próbáltátok már???
Ezzel a progival is az a baj, hogy csak a sajat interfesszel mukodik, ami valami 200$.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #16 Dátum:
2003.07.28 hétfő, 10:58:00 »
Eddigi ismereteim alapjan altalaban az a helyzet, hogy ha valaki kifejleszt egy interface-t, az eleg dragan adja ahhoz, hogy a software ingyenes legyen (ha egyaltalan). Ezek altalaban egy programozott PIC-et tartalmaznak, amit tole lehet csak megrendelni (ha egyaltalan), es ennek az araban bizony kemenyen benne van a fejlesztesi dij+profit. Ez alol talan az egyetlen kivetel, az altalam is vasarolt kutyu, amihez ugy nez ki lesz megfelelo program, ha nem is mindentudasu, de a celnak megfelelo.
Tehat amit eddig el tudtam erni vele:
-hibakod kiolvasas, torles
-alap szenzorok monitorozasa, illetve egy kulon progival logolasa, aminek van csv kimenet is, azaz excelben lehet vele szep grafikont rajzolni.
amit meg nem:
-Ford specifikus kodok
-testek futtatasa
Az elobbi az csupan ido kerdes, hogy valahonnan sikeruljon letolteni, hogy konkretan mik is a kodok, utana mar nem tul bonyolult egy szoftverbe beleintegralni. Erre mar vannak otleteim, de ido kell a kivitelezesehez.
Az utobbi pedig igeretek szerint a scantool kovetkezo verziojaban benne lesz.
Ugy gondolom, hogy csinaltatok 10 NYAK-ot, es megveszem a 10-hez szukseges cuccokat. Sajnos ez biztos nem lesz kesz augusztus vegenel, igy majd a magyarorszagi eljuttatasrol kell meg valahogy gondolkodni
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #17 Dátum:
2003.07.28 hétfő, 23:27:00 »
Idézetet írta: Laciba_old - 2003.07.28 hétfő, 10:58:00
Eddigi ismereteim alapjan altalaban az a helyzet, hogy ha valaki kifejleszt egy interface-t, az eleg dragan adja ahhoz, hogy a software ingyenes legyen (ha egyaltalan). Ezek altalaban egy programozott PIC-et tartalmaznak, amit tole lehet csak megrendelni (ha egyaltalan), es ennek az araban bizony kemenyen benne van a fejlesztesi dij+profit. Ez alol talan az egyetlen kivetel, az altalam is vasarolt kutyu, amihez ugy nez ki lesz megfelelo program, ha nem is mindentudasu, de a celnak megfelelo.
Tehat amit eddig el tudtam erni vele:
-hibakod kiolvasas, torles
-alap szenzorok monitorozasa, illetve egy kulon progival logolasa, aminek van csv kimenet is, azaz excelben lehet vele szep grafikont rajzolni.
amit meg nem:
-Ford specifikus kodok
-testek futtatasa
Az elobbi az csupan ido kerdes, hogy valahonnan sikeruljon letolteni, hogy konkretan mik is a kodok, utana mar nem tul bonyolult egy szoftverbe beleintegralni. Erre mar vannak otleteim, de ido kell a kivitelezesehez.
Az utobbi pedig igeretek szerint a scantool kovetkezo verziojaban benne lesz.
Ugy gondolom, hogy csinaltatok 10 NYAK-ot, es megveszem a 10-hez szukseges cuccokat. Sajnos ez biztos nem lesz kesz augusztus vegenel, igy majd a magyarorszagi eljuttatasrol kell meg valahogy gondolkodni
Megnéztem a Scantool programot, és első látásra (persze csak simán elindítva, interface nélkül) szimpatikusnak tűnik, főleg ha az Általad említett kiegészítés is meg lesz hozzá. Viszont azt nem tudtam eldönteni, hogy a paraméterek pillanatnyi értékeit folyamatosan kijelzi-e, vagy csak a lekérdezés pillanatában aktuálisakat írja ki. A másik dolog, hogy a hibakódoknak csak a kódja kerül kijelzésre, vagy az is, hogy az mit takar? Az nem derült ki, hogy mikor lesz kész a következő Scantool verzió?
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #18 Dátum:
2003.07.29 kedd, 10:49:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2003.07.28 hétfő, 23:27:00
Megnéztem a Scantool programot, és első látásra (persze csak simán elindítva, interface nélkül) szimpatikusnak tűnik, főleg ha az Általad említett kiegészítés is meg lesz hozzá. Viszont azt nem tudtam eldönteni, hogy a paraméterek pillanatnyi értékeit folyamatosan kijelzi-e, vagy csak a lekérdezés pillanatában aktuálisakat írja ki. A másik dolog, hogy a hibakódoknak csak a kódja kerül kijelzésre, vagy az is, hogy az mit takar? Az nem derült ki, hogy mikor lesz kész a következő Scantool verzió?
Akarmelyik scan ugy mukodik, hogy le kell kerdezni a kivant adatot, es a PCM arra fog egy valaszt kuldeni. Szoval nem ugy mukodik, hogy mondjuk adok egy kerest, hogy innentol fogva a fordulatszam erteket masodpercenkent kuldd el nekem, hanem mindig amikor kivancsi vagyok ra, akkor le kell kerdezni.
Ez azert van igy, mert az auton beluli egysegek is ezen a buszon kommunikalnak, igy nyilvan nekik prioritast kell elvezniuk, es a lekerdezessel nem szabad a buszt turterhelni. A Ford egyebkent meg eleg jo ebben a helyzetben, mert a busz 41kHz-es jelsebessegel megy, mig mashol ez csak a negyede.
A specifikacio masodpercenkenti 4 lekerdezest tesz lehetove. Tehat, ha te egyszerre 8-ra vagy kivancsi, akkor atlag 2 masodpercenkent fog egy adat erteke frissulni. Gyakorlatilag ennel egy kicsit jobb 5-6 lekerdezes masodpercenkent is sikerulhet akar. Multkor nezegettem a lambda szenzort, es sikerult 5-6 lekerdezest csinalni egy masodpercen belul, ami mar eleg jo grafikon rajzolasara elegseges.
A hibakodnal a szoveg is kijelzesre kerul. Persze lehetnek olyan Ford specifikus hibakodok is, amik nincsenek benne a szoftverben, dehat ezert occso.
A kovetkezo verziot julius vegere igertek, de azt is irtak, hogy nagyon leterheltek, igy szerintem augusztus vege realisabb lesz.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #19 Dátum:
2003.08.02 szombat, 10:51:00 »
Bocs hogy beleszolok de az ebay.de -n láttam valami kügyüt ami lehet hogy érdekel titeket. A 2424511368 számra keresedek rá. Igazából nekem fogalmam sincs mi az.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #20 Dátum:
2003.08.14 csütörtök, 13:54:00 »
Laa-aa-cii-ii-báá-ááááá! Ha még itthon vagy, odavetettem egy fohászt a találkozós oldalra, kérlek szánj meg :-I
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #21 Dátum:
2003.09.09 kedd, 11:33:00 »
No elkeszult az elso prototipus.
Itt
megtekintheto. (A kisebbik a sajat verzio.)
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #22 Dátum:
2003.09.09 kedd, 12:18:00 »
Idézetet írta: Laciba_old - 2003.09.09 kedd, 11:33:00
No elkeszult az elso prototipus.
Itt
megtekintheto. (A kisebbik a sajat verzio.)
Es akkor most a piszkos anyagiak.
Maga az interface ara 8000Ft-ra jon ki. Ebben gyakorlatilag az anyagkoltseg van (5500Ft (IC:3500, nyak: 1000, egyeb alkatresz: 1000), egy kis munkadij (2000Ft, 2 ora csak az osszerakas egy kutyunek, nem szamoltam a beszerzesi idot, nyak tervezes, teszteles), valamint az elso prototipus (az elso kepen a nagyobbik kutyu) bekerulesi ertekenek 30-ad resze (500Ft), tehat ugy veszem, hogy annak az ara jojjon vissza 30 eladott darab utan, ami vagy osszejon vagy nem.
A kabel ara az nincs meg benne. Ez nagyvonalakban ugy nezhet ki, hogy 20$-ert van gyari kabel (+posta+VAM), 11$-ert van csak csatlakozo (+posta+VAM) amihez kell meg a masik oldalra csatlakozo + kabel + osszeszereles 20 perc. Forintositva az elso megoldas 6500Ft, a masodik 4000Ft korul lenne, ez konkretan akkor derul ki amikor megrendelem es ideerkezik, de az elozetes igeny szerint kene rendelnem, hogy ne maradjon a nyakamon.
Ez igy osszesen kicsit dragabb mint az elorejelzett 40-50$, de meg igy is 25$-al olcsobb, mint a 85$-os listaar (ami nincs dobozolva, a dobozolt mar 115$), mivel 14500Ft (a dragabb kabeles verzio) 60$.
A szoftver hozza ingyenes, hibakodok kiolvasasara, szenzorok logolasara alkalmas, fejlesztes varhato a jovoben. A Ford specifikus kodokat meg probalom kideriteni, ha meglesznek, akkor a hatar a csillagos eg
)
Ja, es ez a kalkulalt ar a klubtagoknak es azoknak szol, akik nem akarnak vele uzletszeruen dolgozni.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #23 Dátum:
2003.09.09 kedd, 17:25:00 »
Idézetet írta: Laciba_old - 2003.09.09 kedd, 12:18:00
Es akkor most a piszkos anyagiak.
Maga az interface ara 8000Ft-ra jon ki. Ebben gyakorlatilag az anyagkoltseg van (5500Ft (IC:3500, nyak: 1000, egyeb alkatresz: 1000), egy kis munkadij (2000Ft, 2 ora csak az osszerakas egy kutyunek, nem szamoltam a beszerzesi idot, nyak tervezes, teszteles), valamint az elso prototipus (az elso kepen a nagyobbik kutyu) bekerulesi ertekenek 30-ad resze (500Ft), tehat ugy veszem, hogy annak az ara jojjon vissza 30 eladott darab utan, ami vagy osszejon vagy nem.
A kabel ara az nincs meg benne. Ez nagyvonalakban ugy nezhet ki, hogy 20$-ert van gyari kabel (+posta+VAM), 11$-ert van csak csatlakozo (+posta+VAM) amihez kell meg a masik oldalra csatlakozo + kabel + osszeszereles 20 perc. Forintositva az elso megoldas 6500Ft, a masodik 4000Ft korul lenne, ez konkretan akkor derul ki amikor megrendelem es ideerkezik, de az elozetes igeny szerint kene rendelnem, hogy ne maradjon a nyakamon.
Ez igy osszesen kicsit dragabb mint az elorejelzett 40-50$, de meg igy is 25$-al olcsobb, mint a 85$-os listaar (ami nincs dobozolva, a dobozolt mar 115$), mivel 14500Ft (a dragabb kabeles verzio) 60$.
A szoftver hozza ingyenes, hibakodok kiolvasasara, szenzorok logolasara alkalmas, fejlesztes varhato a jovoben. A Ford specifikus kodokat meg probalom kideriteni, ha meglesznek, akkor a hatar a csillagos eg
)
Ja, es ez a kalkulalt ar a klubtagoknak es azoknak szol, akik nem akarnak vele uzletszeruen dolgozni.
Lacibá!
Ez a nem semmi, Babócsai néni !!!!!!!!!!!!
Nékem kizárólag non profit célokra kellene egy komplett szett, (mit kábel) úgyhogy most bejelentkezem!
Ahogy látom soros portra köthető ahogyan azt személyesen is láttam a te szetteden, már le is poroltam a laptop soros portját.
Írj hogy mennyit, mikor, hova és milyen valutában, momentán mongol tugrikom és albán lekkem azonnal van
)) (ez utóbbi vicc volt)
Köszi és üdv:
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #24 Dátum:
2003.09.09 kedd, 17:46:00 »
Idézetet írta: peppin_old - 2003.09.09 kedd, 17:25:00
Lacibá!
Ez a nem semmi, Babócsai néni !!!!!!!!!!!!
Nékem kizárólag non profit célokra kellene egy komplett szett, (mit kábel) úgyhogy most bejelentkezem!
Ahogy látom soros portra köthető ahogyan azt személyesen is láttam a te szetteden, már le is poroltam a laptop soros portját.
Írj hogy mennyit, mikor, hova és milyen valutában, momentán mongol tugrikom és albán lekkem azonnal van
)) (ez utóbbi vicc volt)
Köszi és üdv:
Peppin, es mindenki akit erdekel.
Egyenlore az igenyeket kene felmernem, igy ha jelentkeztek, akkor azt is jo lenne, ha megirnatok melyik kabeltipus kellene. Az eredeti gyari, vagy az altalam osszerakott, vagy egyik sem. A kabelekre ugyanis meg csak ajanlat van, a konkret megrendelest meg nem kuldtem el.
A fizetes modja majd kesobb, feltehetoleg atutalas lesz a modja, vagy OTP-ben befizetes a szamlamra, de azt is meg kell oldani, hogy a cucc Magyarorszagra keruljon.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #25 Dátum:
2003.09.09 kedd, 17:48:00 »
Idézetet írta: fegyu_old - 2003.08.02 szombat, 10:51:00
Bocs hogy beleszolok de az ebay.de -n láttam valami kügyüt ami lehet hogy érdekel titeket. A 2424511368 számra keresedek rá. Igazából nekem fogalmam sincs mi az.
Fegyu, az ebay-en az a kodkiolvaso az EEC-IV-es motorvezerlokhoz valo, amely gyakorlatilag potolhato egy voltmerovel vagy izzoval.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #26 Dátum:
2003.09.09 kedd, 22:31:00 »
Ja, kérdés még a program!
De erről majd a gyakorlatban.
Üdv
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #27 Dátum:
2003.09.09 kedd, 22:31:00 »
Lacibá!
Várom az általad összerakott variációt, főleg ha megírod, hogy a már tesztelt változat (a sajátod) azzal volt e szerelve?
Svájc azé nincs olyan messze, ha jól rémlik ugye valahol németország, meg franciaország közelében van:) no meg létezik Magyar Kir. Posta is. Remélem posta az elmaradott Svájcban is van:)))))
Üdv:
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #28 Dátum:
2003.09.10 szerda, 07:58:00 »
Lacibá!
Lenne egy kérdésem a kütyüvel kapcsolatban. Melyik autó tipusokhoz is jó?
mk1?
mk1 TD?
mk2?
mk2 TD?
vagy egyéb?
Csak azért kérdezem, mert mk1 TD-m van és most kicsit összezavarodtam, hogy milyen elektronika is van benne (motor vezérlő chip asszem nincs, de kommunikciós rendszere mintha lenne).
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #29 Dátum:
2003.09.10 szerda, 10:12:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2003.09.10 szerda, 07:58:00
Lacibá!
Lenne egy kérdésem a kütyüvel kapcsolatban. Melyik autó tipusokhoz is jó?
mk1?
mk1 TD?
mk2?
mk2 TD?
vagy egyéb?
Csak azért kérdezem, mert mk1 TD-m van és most kicsit összezavarodtam, hogy milyen elektronika is van benne (motor vezérlő chip asszem nincs, de kommunikciós rendszere mintha lenne).
Bye
Cit
96 utan gyartott tipusok, mindegy, hogy benzines/dizel mk1/mk2/mk3.
Kell, hogy legyen a kormany alatti muanyag takarolemezen egy 16polusu trapez alaku diagnosztika aljzat.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #30 Dátum:
2003.09.10 szerda, 10:15:00 »
Idézetet írta: peppin_old - 2003.09.09 kedd, 22:31:00
Lacibá!
Várom az általad összerakott variációt, főleg ha megírod, hogy a már tesztelt változat (a sajátod) azzal volt e szerelve?
Svájc azé nincs olyan messze, ha jól rémlik ugye valahol németország, meg franciaország közelében van:) no meg létezik Magyar Kir. Posta is. Remélem posta az elmaradott Svájcban is van:)))))
Üdv:
Igen nekem is az osszerakott kabel van, de az nem nez ki tul professzionalisnak illetve robusztusnak. Hazi hasznalatra, hacsak nem dugdosod naponta 20x ki-be, megfelel.
A postat ha lehet elkerulnem. Nem a svajci miatt, hanem mert nem vagyok biztos abban, hogy egy Svajcbol jovo vastagabb level eljut Magyarorszagon a cimzetthez. Sajnos.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #31 Dátum:
2003.09.11 csütörtök, 22:26:00 »
Lacibá!
Engem is érdekel egy komplett szett (gyári kábellel). Arra viszont nem tudtam rájönni a képek alapján, hogy hogy van összekötve a kocsi csatlakozója az RS232-es port-tal. Ha jól gondolom, úgy hogy az interface közvetlenül megy a számítógépbe, és a kocsi 16 pólusú csatlakozója és az interface közé megy fentebb említett kábel. Az interface-en lévő három LED-nek mi a funkciója? Te tudsz már újabb szoftverről?
Köszi előre is.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #32 Dátum:
2003.09.12 péntek, 12:37:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2003.09.11 csütörtök, 22:26:00
Lacibá!
Engem is érdekel egy komplett szett (gyári kábellel). Arra viszont nem tudtam rájönni a képek alapján, hogy hogy van összekötve a kocsi csatlakozója az RS232-es port-tal. Ha jól gondolom, úgy hogy az interface közvetlenül megy a számítógépbe, és a kocsi 16 pólusú csatlakozója és az interface közé megy fentebb említett kábel. Az interface-en lévő három LED-nek mi a funkciója? Te tudsz már újabb szoftverről?
Köszi előre is.
A kutyu egybol csatlakozhat 9 polusu soros portra. az auto es a kutyu kozott meg van a kerdeses kabel, ami lehet utangyartott vagy eredeti is.
A zold LED azt jelenti, hogy kap tapot a kutyu (az auto diagnosztika aljzatarol szedi a 12V-ot, tehat akkor gyullad ki, amikor radugod).
A sarga es piros a kommunikaciot jelzi. Egyszerre villognak, ha jo a kommunikacio. A kocsival valo csatlakoztatas utan ha raadod a gyujtast, 1-2 masodpercen belul el kell kezdenie villogni.
Szoftver majd lesz, ugylehet nemsokara magyar is.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #33 Dátum:
2003.09.12 péntek, 14:39:00 »
Lacibá! Dobj egy rendes címet a
sunap@freemail.hu-ra
nekem, hogy a hazaút göröngyeit egyengethessem a kapcsolattal :-) illetve majd ő veled!! Még áll a zászló!!
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #34 Dátum:
2003.09.15 hétfő, 15:44:00 »
Idézetet írta: Laciba_old - 2003.09.10 szerda, 10:12:00
96 utan gyartott tipusok, mindegy, hogy benzines/dizel mk1/mk2/mk3.
Kell, hogy legyen a kormany alatti muanyag takarolemezen egy 16polusu trapez alaku diagnosztika aljzat.
Lacibá!
Akkor pontosítsunk még egy kicsit. (Asszem még nem vagyok képben teljesen.)
Attól, mert van csati, nem okvetlenül lehet gépre tenni a kocsit?
Csak azért kérdem, mert 95-ös a masina és van rajta csati a kormány alatt...
Akkor nem nyertem?
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #35 Dátum:
2003.09.16 kedd, 06:57:00 »
Lacibá, intézkedtem ...
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #36 Dátum:
2003.09.16 kedd, 10:25:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2003.09.15 hétfő, 15:44:00
Lacibá!
Akkor pontosítsunk még egy kicsit. (Asszem még nem vagyok képben teljesen.)
Attól, mert van csati, nem okvetlenül lehet gépre tenni a kocsit?
Csak azért kérdem, mert 95-ös a masina és van rajta csati a kormány alatt...
Akkor nem nyertem?
Bye
Cit
Jo kerdes. Tudsz egy fenykepet kuldeni arrol a csatirol? En ugy tudom 96-ban vezettek be, de lehet, hogy egyes 95 ev vegi modellek is mar EEC V-os motorvezerlovel keszultek.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #37 Dátum:
2003.09.16 kedd, 15:31:00 »
Idézetet írta: Laciba_old - 2003.09.16 kedd, 10:25:00
Jo kerdes. Tudsz egy fenykepet kuldeni arrol a csatirol? En ugy tudom 96-ban vezettek be, de lehet, hogy egyes 95 ev vegi modellek is mar EEC V-os motorvezerlovel keszultek.
Megprobálok, de addig is leírom, amit tudok.
A kormány alatt van egy olyan szabványos(sokpolusú) ford csati, egy kis műanyag ajtócska mögött. Mikor az immo miatt le volt bombázva a műszerfal alja, akkor úgy festett, hogy elég kevés(talán 3-4) pontja lenne csak bekötve.
Egyébként 95.03-as gyártmányú. Talán valamelyik nap lesz kép is róla.
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #38 Dátum:
2003.09.20 szombat, 21:44:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2003.09.16 kedd, 15:31:00
Megprobálok, de addig is leírom, amit tudok.
A kormány alatt van egy olyan szabványos(sokpolusú) ford csati, egy kis műanyag ajtócska mögött. Mikor az immo miatt le volt bombázva a műszerfal alja, akkor úgy festett, hogy elég kevés(talán 3-4) pontja lenne csak bekötve.
Egyébként 95.03-as gyártmányú. Talán valamelyik nap lesz kép is róla.
Bye
Cit
Hatareset. 5-6 madzag van inkabb bekotve. Nem tudom, ha minden osszejon, akkor a talin kiprobalhato lesz.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #39 Dátum:
2003.09.24 szerda, 23:31:00 »
Lacibá !!!
Ugyan ezen a topicon off a kérdés de SOS.
El tudnád nekem küldeni TIS-ről az Mk II Tempomatjának bekötési rajzát és az alkatrész szükséglet robbantott diagrammos képeit. (belső tér: kormány, kapcsoló, légzsák, érintkezők, fékpedálkapcs, motortér: bovdenmotor és annak bekötése)
Előre is ezer kössssssszzzzzz.
Üdv
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #40 Dátum:
2003.09.25 csütörtök, 00:31:00 »
Idézetet írta: peppin_old - 2003.09.24 szerda, 23:31:00
Lacibá !!!
Ugyan ezen a topicon off a kérdés de SOS.
El tudnád nekem küldeni TIS-ről az Mk II Tempomatjának bekötési rajzát és az alkatrész szükséglet robbantott diagrammos képeit. (belső tér: kormány, kapcsoló, légzsák, érintkezők, fékpedálkapcs, motortér: bovdenmotor és annak bekötése)
Előre is ezer kössssssszzzzzz.
Üdv
peppin,
a Conrad árul utolag beszerelhető tempomatot 60e Ft körül láttam a katalógusba. Ha érdekel megkeresem, és elküldöm a leírását.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #41 Dátum:
2003.09.26 péntek, 13:23:00 »
Idézetet írta: napu - 2003.09.16 kedd, 06:57:00
Lacibá, intézkedtem ...
Napu,
OK, felvettem a kapcsolatot. Az egyetlen problema, hogy okt 18-an jon haza, viszont, ha a talin mar lenne belole, akkor az jo lenne.
A jovo heten viszont Zurichbe koltozok, igy ha van valakinek ismerose aki jon haza, az is jo lenne.
Peppin, jo majd kimasolom, de most sok egyeb teendom van a koltozes miatt, igy nem igerem, hogy gyors leszek.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #42 Dátum:
2003.09.26 péntek, 13:32:00 »
Idézetet írta: Laciba_old - 2003.09.26 péntek, 13:23:00
Napu,
OK, felvettem a kapcsolatot. Az egyetlen problema, hogy okt 18-an jon haza, viszont, ha a talin mar lenne belole, akkor az jo lenne.
A jovo heten viszont Zurichbe koltozok, igy ha van valakinek ismerose aki jon haza, az is jo lenne.
Peppin, jo majd kimasolom, de most sok egyeb teendom van a koltozes miatt, igy nem igerem, hogy gyors leszek.
Hát, ha 18-ig nem, akkor akkor, nem? Szóval használd a kontaktot én úgyis összejövök vele.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #43 Dátum:
2003.09.30 kedd, 13:30:00 »
Idézetet írta: napu - 2003.09.26 péntek, 13:32:00
Hát, ha 18-ig nem, akkor akkor, nem? Szóval használd a kontaktot én úgyis összejövök vele.
Nem, ha 18-ig nem, akkor vele
Szoval 18-an legkesobb. De akkor kuldok vele tobbet is.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #44 Dátum:
2003.10.05 vasárnap, 19:42:00 »
Lacibá!
Nem kapcsolódik szorosan a motor-diagnosztikához, de azért megkérdezem, hátha van valami ötleted:
Felmerült bennem, hogy a TD (TDdi, TDci) Mondeokhoz kellene valamiyen Turbo-nyomásmérőt szerkeszteni, mégpedig olyanra gondoltam ami a nyomás értékét egy LED-sor segítségével jelenítené meg, mondjuk 1 bar-ig 0.1-es lépésekben. Ha van valamilyen ötleted, kíváncsian várom. Köszi előre is.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #45 Dátum:
2003.10.07 kedd, 13:57:00 »
Napu,
A sracnak odaadtam a cuccost, legkesobb 18-an otthon lesz, de lehet, hogy hamarabb.
Petya,
Hat ha van valami jelado, ami a nyomastol fuggo delejt produkal, vagy ilyesmi, akkor megoldhato a dolog.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #46 Dátum:
2003.10.07 kedd, 15:07:00 »
Idézetet írta: Laciba2_old - 2003.10.07 kedd, 13:57:00
Napu,
A sracnak odaadtam a cuccost, legkesobb 18-an otthon lesz, de lehet, hogy hamarabb.
Petya,
Hat ha van valami jelado, ami a nyomastol fuggo delejt produkal, vagy ilyesmi, akkor megoldhato a dolog.
Lacibá, vétel, mi a további menet, adj útmutatást (mi a cucc pontosan, kit illet, anyegin stb.), privát is jöhet ... mert itt már sokan várnak, gondolom :-)
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #47 Dátum:
2003.10.07 kedd, 22:20:00 »
Lacibá!
Pontosan erre gondoltam én is, de sajnos ilyen jeladóra nincs ötletem.
Más!
Milyen fejlemények vannak az interface-el kapcsolatban? Új szoftver van-e már?
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #48 Dátum:
2003.10.08 szerda, 16:29:00 »
Idézetet írta: napu - 2003.10.07 kedd, 15:07:00
Lacibá, vétel, mi a további menet, adj útmutatást (mi a cucc pontosan, kit illet, anyegin stb.), privát is jöhet ... mert itt már sokan várnak, gondolom :-)
Napu, nalad van a cucc?
dobj mar egy e-mail-t a
ha8fn@ha5kfu.hu
cimre, mert sikerult a tiedet kitorolni. Levelben leirom a reszletesen, hogy mit kene csinalni.
Naplózva
Vendég
Re: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #49 Dátum:
2003.10.09 csütörtök, 12:30:00 »
Idézetet írta: Laciba2_old - 2003.10.08 szerda, 16:29:00
Napu, nalad van a cucc?
dobj mar egy e-mail-t a
ha8fn@ha5kfu.hu
cimre, mert sikerult a tiedet kitorolni. Levelben leirom a reszletesen, hogy mit kene csinalni.
Kozben megtalaltam az e-mail cimed, igy mail ment.
Naplózva
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
7
8
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ