Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2019.02.20 szerda, 22:52:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 10
 1 
 Dátum: Ma - 21:57:51 
Indította greed - Utolsó üzenet: írta greed
Szia! Mi a baj a régivel!?

Szia,

Megérettek egy felújításra, de nem tudom letenni az autót a felújítás idejére, ezért vennék egy szett jó bontottat, aztán vagy azokat újíttatom fel, vagy a mostaniakat. A lényeg, hogy addig kell bele valami, hogy menjen az autó. Legrosszabb esetben veszek bele újat, de örülnék a jó bontottnak.

 2 
 Dátum: Ma - 21:48:51 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta Gabesz09
A leírás majdnem jó volt. Smiley

Elsőre célszerű egy szippanccsal a tartályban lévő folyadékotaddig leszívni, ameddig lehet, és csak utána betölteni a frisset, hogy minél kevésbé leveredjen.

És ne felejtsd el a kuplungnál sem elvégezni a cserét-légtelenítést. Az is a fékfolyadékkal működik.

AndyA

Itt elvesztettem a fonalat.
Ha a szerelő kiereszti a fékolajat, és cseréli akkor
kell a kuplungnál is légteleníteni. a fék olaj köre összefügg
a kuplung rendszerrel?
Hol kell légteleníteni a kuplungot?
Nektek biztos evidens a válasz, nekem sajnos nem.
Köszi a válaszokat előre is.
 

 3 
 Dátum: Ma - 21:26:39 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta preludium75
Magas volt az olajfogyasztásom, ekkor kezdődött a kopogásos égés. Gondoltam már tele van korommal az egész motor, meg hát mi mást is tehettem volna, elvittem felújíttatni. Cheesy A szerelő úgy ítélte meg, hogy fúrni nem kell, mivel a hengerek jó állapotban voltak, így csak a dugattyúgyűrűk lettek kicserélve, továbbá hajtókarcsapágyak, meg az eldobandó dolgok (hengerfej tömítés stbstb.). A hengerfej nem lett síkolva, így a kisebb préstér ez alapon ki van zárva. Az örvénylapátok szinte hibátlanok, a 4-es hengernél van ujjal érzékelhető mozgása, de meg se közelíti még a youtube-n vagy egyéb helyeken látottakat. Magasabb oktánszámú benzint nem próbáltam még (amint kiürül a tank, megpróbálom) 95-ösből viszont Avia, Shell, MOL, OMV - az eredmény ugyanaz. Kopogásérzékelőt cseréltettem, de csak enyhítette a tünetet. Ha az EGR-t leválasztom az áramról, akkor meleg motor esetén szinte teljesen megszűnik a probléma, viszont amíg a hőfokmutató nem áll be függőlegesre, addig ciripel bármekkora gázadásra.

Forscannel néztem előgyújtás szöget, amikor becsörög, akkor plusz értékre vált, tehát "utógyújtást" ad, már ha szakmailag megállja ez a kifejezés a helyét Smiley Kezdek kifogyni az ötletekből, jövő hónapban megpróbálok eljutni Gödre a focus mesterhez, meggyőzőnek találtam a honlapját, hátha tud segíteni. Biztos vagyok benne, hogy valami apró szirszar dolog okozza a problémát, mert nagyon jól megy az autó, 6,5-7 literrel/100km eljárok vele (napi 120 km-t autózom országúton), csak már fárasztó, hogy állandóan a sebességfokozatokkal kell játszani melegebb időkben, hogy elkerüljem a kritikus fordulatszám tartományt. Minuszokban nincs vagy alig érzékelhető a kopogásos égés...
Szia. Hagyd majdnem teljesen kifogyni, és tankold tele 100-as oktánszámú benzinnel. És láss csodát! Többet 95- öst nem fogsz tankolni.... Nem lesz csörgés, az autó meg megtáltosodik. Próbáld ki!

 4 
 Dátum: Ma - 19:46:57 
Indította eSTé™ - Utolsó üzenet: írta eSTé™
MK2 sedán Mondihoz keresek nagyon jó állapotú Ford jelet előre hátra és V6 jelet az első sárvédőkre .
Köszönöm!

 5 
 Dátum: Ma - 18:45:35 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta momcrew
Ez az öntanult értékek nullázása az akku saru fél órás levételével is végrehajtható?
Hasonlót végig coptam én is.
Ugyan ez volt, lehúzott EGR csatival nem csörgött be.
Bár nekem nyári nagy melegben, mikor már a hűtőfolyadék 100 fok körül volt, akkor csinálta.

Élő diaggal azt vettem észre, hogy az előgyújtást felvitte 25 fok körülire, és finom gázadáskor ott is maradt, és csörgött. Hirtelen gázra viszavette az előgyújtást, és a csörgés is megszűnt.
EGR motorát levettem a szelepről, a csörgés megmaradt.

Ezek után nyomtam egy öntanult értékek nullázását a Forscan-ban.
Azóta ha nagyon figyelek, akkor gázadáskor meghallom, hogy megcsörren, de ez csak 1-2 tized másodperc...

 6 
 Dátum: Ma - 18:42:38 
Indította greed - Utolsó üzenet: írta gegi3
Szia! Mi a baj a régivel!?

 7 
 Dátum: Ma - 18:16:24 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta tpmportal
Valaki tudja hogy lehet eltároltatni a Denso navigációval ha megváltoztatom a képernyő elemek színét? Hiába állítom be, gyújtás levétel, visszaadás után visszaáll mindig a gyárira.

 8 
 Dátum: Ma - 18:13:08 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta tpmportal
Nekem se volt vele gondom, mert mint később kiderült, a kidörzsölődött főtengely jeladó vezetéke volt a rángatás oka. vigyor3

Jah akkor jó  laugh

 9 
 Dátum: Ma - 17:23:29 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta bigzso
Szerintem mk3 SCI 1,8benzines CFBA kód és 131Le
Köszi, megnyugtattál.  worship

 10 
 Dátum: Ma - 17:07:57 
Indította Angel - Utolsó üzenet: írta repepe
Sziasztok,

Nálam is ugyanez a helyzet. Hideg motornál / hűtőnél teljesen jó nyomja a hideget alapjáraton, azonban meleg motornál állóhelyzetben (alapjáraton) nem valami fényes a produkció hűtés terén. Én azt vettem észre, hogy ha emelem a fordulatot 1300 környékére álló helyben, mintha hűvösebb levegőt nyomna. Ez esetben Alf meglátása igazoltnak látszik.

Ismertek valakit aki rá tudna nézni erre a rés beállításra?


Sziasztok,

Ma voltam klímásnál és azt állapították meg, hogy a kompresszor nyomásszabályzója a probléma okozója. Indul-megy a kompresszor, rendben van a kuplungja is azonban magas fordulatról alacsonyra ejtve ingadozik a nyomás és lassan tér magához. Valószínűleg kompresszor csere lesz belőle, mert nem találtak ehhez a kompresszorhoz külön nyomászabályozó szelepet, egyben van a kompresszorral. Annyit mondtak még, hogy simám lehet, hogy az előző tulaj nyírta ki a dupla mennyiségű hűtőközeggel történő feltöltéssel. Amikor vettem nem indult el a klíma nyomásproblémára hivatkozva, ellenőrzéskor derült ki, hogy az mk3 töltési mennyiségével töltötték fel előzőleg a rendszert, ami majdnem a duplája az mk4-ének.

Üdv: repepe

Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 10
Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.