Köszi, nemsokára nekiállok, de azt kivenni még így is hogy 5 ajtós nagy feladat.
Amúgy torpanás még mindig van gyorsításnál, igaz talán enyhébb/kevesebb. Mostanában ezt dobja ki (eddig nem volt csak a jeladó után) P02187-C Túl szegény keverék alapjáraton DTC és világít a motorhiba MIL tabló.
Kitöröltem, de eddig ez nem volt... mi lehet?
Lehet most meg a levegő mennyisége a problémás MAF vagy a MAP szenzor esetleg, de csak találgatok
Nekem sajnos semmit Totál hülye vagyok ezekhez. Azért gyári, mert szeretem ha a kocsiban lehetőleg minden gyári, nem szeretem az utángyártott dolgokat.
Más kérdés: 205/55 R16 gumikat ti hány barra fújjátok? Gyári előírás szerint 2.1 azt hiszem (vagy talán 2.2) körben, de nekem azzal picit laposnak tűnik. Haver azt mondja ő mindig 2.5-re fújja. Kinek mi a tapasztalata?
Elöl biztosan több kell, mert ott a motor. Arra 2,3-at találtam.
Ha pedig nagy a terhelés, sok cucc és utas, akkor a hátsót az alap 2,1 helyett akár 2,6-2,8-ra is fel kellhet fújni, miközben kap 2 tizedet az első kerék is.
Nincs már meg a matrica a tanksapka belső oldalán?
Nekem led van benne és jól világit,persze megfelelőt kell beletenni. Nagyobb fény mint a xenonnál,viszont bizonyos távolság után veszit a fénytömörségéből.
Sziasztok! Mondi mk4 bixenon, menet közben lekapcsol a lámpa, kiégett izzót ír, obdn nagysebességű CanBus hiba. Újra indításnál újra világít. Ez mi lehet? A kábel vagy trafó? Esetleg egy D1S LED re cseremegoldhatja? Van valakinek tapasztalata ezzel? Köszönöm
Nekem led van benne és jól világit,persze megfelelőt kell beletenni. Nagyobb fény mint a xenonnál,viszont bizonyos távolság után veszit a fénytömörségéből.
Az biztos hogy az a torx csavar elég *** helyen van , a lényeg, hogy jobb lett a géped
Sok sikert a tetőkárpithoz
Köszi, nemsokára nekiállok, de azt kivenni még így is hogy 5 ajtós nagy feladat.
Amúgy torpanás még mindig van gyorsításnál, igaz talán enyhébb/kevesebb. Mostanában ezt dobja ki (eddig nem volt csak a jeladó után) P02187-C Túl szegény keverék alapjáraton DTC és világít a motorhiba MIL tabló.
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy az MK3-as Mondeo-ban tudomásotok szerint van-e valamilyen ütközés vészleállító, amit az ütközés után egy gombbal újra lehetne indítani. A parkolóban álló 1,8-as benzines kombink jobb hátulját találták el, ami után hiába próbálom beindítani az autót, csak "kerreg" de nem forgatja az önindítót sem.
Nekem sajnos semmit Totál hülye vagyok ezekhez. Azért gyári, mert szeretem ha a kocsiban lehetőleg minden gyári, nem szeretem az utángyártott dolgokat.
Más kérdés: 205/55 R16 gumikat ti hány barra fújjátok? Gyári előírás szerint 2.1 azt hiszem (vagy talán 2.2) körben, de nekem azzal picit laposnak tűnik. Haver azt mondja ő mindig 2.5-re fújja. Kinek mi a tapasztalata?
Előírt +0,1 bar, alap terheléssel. Ha meg van pakolva, akkor max-ra amit enged az adattáblája.
Miért pont gyárit? Rengeteg utángyártott megoldás van, aminél egyértelmű, hogy mit és hová kell kötni, befaragni.
Tudunk neked kapcsrajzot nézni, de nem tudom, mennyit segít majd.
Andy
Nekem sajnos semmit Totál hülye vagyok ezekhez. Azért gyári, mert szeretem ha a kocsiban lehetőleg minden gyári, nem szeretem az utángyártott dolgokat.
Más kérdés: 205/55 R16 gumikat ti hány barra fújjátok? Gyári előírás szerint 2.1 azt hiszem (vagy talán 2.2) körben, de nekem azzal picit laposnak tűnik. Haver azt mondja ő mindig 2.5-re fújja. Kinek mi a tapasztalata?
Mondeo mk5-ös! Az lenne a kérdésem, hogy kuplungcsere után, ajtónyitáskor üzenetet küld a kijelzőre, hogy "parkolófék nincs behúzva behúzza a kéziféket" de ezt akkor is, ha behúzom. Ezt milyen módon lehet kiiktatni, vagy mi a gond?
Üdv.
Ford Mondeo Club Hungary > Szakmai fórum > Mondeo III. > Fék, ABS, ESP
Inkább ide:
Ford Mondeo Club Hungary > Szakmai fórum > Mondeo V. > Fék, ABS, ESP
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
További információ