Nekem is P02E2 volt és ugyanígy az egyik Pierburg vezetéke szakadt. Jópár éve megírtam, szerintem még képet is tettem be. Tök félrevezető, hogy erre MAF szenzor hibát ír a nagykönyv, én is nekiálltam szétszedni meg pucolgatni, aztán persze rágott az ideg, hogy sehogy sem jó. Nem te tépted el szerintem a vezetéket, hanem - mivel a blokkra oldalára van ügysesen felcsavarozva a szelep - a folyamatos vibráció, meg a magas hőmérséklet megteszi a dolgát idővel (jó rövidre hagyják a vezetéket, és az feszül). Nekem is meg lett patkolva vagy kétszer, aztán egyszer at ESS Motornál megunták és jól visszafejtve a vezetéket belepótoltak, meg a stekkert is kicserélték (valami bontott pirosra, de mindegy, 8+ éve köszöni, jól van)
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Meg lett a hiba oka...
Leírom hátha a jövőben lesz egy hasonlóan hozzá nem értő aki túrja a netet, és megoldást keres a P02E2 hibakód megoldásra.
Nálam a peirburg szelephez tartó tápkábel egyik vezetéke tört le tőböl. íhogy ez hogyan történhetett légszűrő csere közben mikor a levegő szűrő házat épp csak annyira emeltem meg, hogy a szűrőket ki tudjam cserélni benne, az rejtély marad számomra, de mivel közben történt, mindenképp én hibáztam be valamit.
Forrasztottam rá egy darabka plusz vezetéket, próbáltam csugorcsövet ráhúzni.
Hibakjódot töröltem, majd indítás , sokszor, lezárás után is...
Check engine lámpa elmúlt, hibakód nem jön vissza..javítás sikeres, de azért mekérdezném, hogy ezt hogyan tudnám házilag profibban biztonságban javítani?
Hogy hívják ezt a csatlakozót? Lehet ilyet szerelhető verzióban venni vagy ilyesmi? nem tetszik hogy a csatlakozó tövében kellet forrasztanom, jobban szeretném , ha ezt a gyárihoz jobban közelítő egészségesebb megoldással csinálhatnám meg.
Köszönöm, ha tudtok erre nekem valamit mondani

ps: Hogyan tudok én ebben a forumban képet beszúrni? Sehogy sem akar sikerülni
