Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.01.21 vasárnap, 01:41:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 10
 1 
 Dátum: Ma - 01:18:57 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta Attila 86
Szia!

Köszönöm, hogy megnézted. Csak akkor, ha P-ben van a váltó?
Nekem manuális váltó van az autóban. Nem tudom, hogy a korábbi hozzászólónak mivel van szerelve, de megkockáztatom, hogy neki is manuális, ha úgy működik, mint nekem.   

Ha Neked is csak P-ben világít, akkor el tudom képzelni, hogy nekünk a behúzott kéziféket veszi parkoló állásnak.

Mindenesetre szerintem érdekes a dolog.
   Holnap megnézem N-be is

 2 
 Dátum: Ma - 00:52:54 
Indította Angel - Utolsó üzenet: írta szili00
Szerintem jók a tapasztalatok, bár néhányan nem így vélekednek. Ez így jó?  smile Én újonnan vettem, az eltelt 4,5 év és 110E km alatt cserélem első-hátsó féket, tárcsástól, sokszor olajat és szűrőket, cserélték a fékolajat, és most majd kell egy vákumszelepet is cserélni, mert leállításnál fingik. A márkaszervízes történet 40-80-ig terjed. A köztes házi olajcsere 20 körül.
Ha sikerül találod egy igazolt futásteljesítményű és megfelelően karbantartott autót, akkor sok bajod nem lesz, de mint minden autónál, itt is használódik a gép. Vezérléscsere, kéttömegű és kuplung ami elhasználódik, szerencsére az üzemanyag rendszerrel már jóval kevesebb a gond mint a hármasnál volt. Ha kis távokat jársz, akkor a DPF miatt lehet nyűgöd, FL előtt sűrűbb olajcsere, FL után a külön gázolaj befecskendező kokszolódása járhat vele.
A turbócső is át szokott szakadni, cseréje nem vészes.
Elnagyolva kb ennyi, persze a nem megfelelően karbantartott, ki tudja miről visszatekert és 100E km-el eladott csodák becsapott tulajai nem így vélekednek.

Ezek akkor szijasok,? Nem lancosak?

 3 
 Dátum: Tegnap - 23:23:03 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta o_tom
Sziasztok
Kicsit OFF téma, de testvérmodell: Galaxy 2007 2.0 TDCI

Szóval, nagy behemót családi autó, és nekem nincs benne ESP gyárilag...
Megfordult a fejemben, hogy utólag lehet e beépíteni? Láttam lehet vásárolni ESP modult, de van egy olyan érzésem, hogy nem csak ennyiből áll az egész?
A tempomat beepitosbol kiindulva, ott csak a kormanykapcsolot kellet beszerelni, illetve aktiválni... vagyis van e arra esély, hogy berakom (ha van gyari helye) az ESP modult és lesz ESPm? Vagy ez túl egyszeru lenne?


 4 
 Dátum: Tegnap - 22:40:03 
Indította Angel - Utolsó üzenet: írta greenfield
Sziasztok,

Esetleg nem tudja valaki, hogy ez a képernyő fagyás mitől lehet? Kb fél óránál hosszabb leállítás után újra jó.

Itt a kép hozzá:
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=7946F4B8761_68C6_45B1_853.jpeg

 5 
 Dátum: Tegnap - 22:24:32 
Indította nzoli - Utolsó üzenet: írta Lacika71
Mk3-hoz hátsó lengéscsillapítót keresek. Jó állapotban rugóval vagy nélküle. 2002/92kw Nyíregyházán lakom.

Én nem kínlódnék bontottal, mert eléggé lutri.

 6 
 Dátum: Tegnap - 21:42:45 
Indította Angel - Utolsó üzenet: írta Zsolteey
Gyári üzemanyagszűrő: Purflux.
Gyári légszűrő: Mann.

Pollen és olajszűrőről nem volt megállapítható, hogy ki a beszállító.

Két tervezőcsapat ma délután biztos csuklott. Az egyik, amelyik ilyen elb..szatt helyre tette a pollenszűrőt. A másik, amelyik jó francia szokás szerint fejjel lefele rakta be az olajszűrőt.


 7 
 Dátum: Tegnap - 21:33:00 
Indította - Utolsó üzenet: írta VZoli
Egy kissé sérült a bal hátsó ajtóm, és azon vagyok hogy vegyek egy bontottat ami bekerül a helyére.
Két jelöltem van (színkód helyesek), és nem tudom melyik lenne a jobb.

Az első azonos 99-es, v6-osból van, de tekerős (nekem pedig elektromos)
A második 98-as és nem V6-osból.
Futottam már be, hogy 98 közepén átépítettek pár dolgot a drágák a Fordnál így Mk2-esen belül is, hogy véletlen se legyenek egymással kompatibilisek.

Szóval ha a 99-es tekerőset veszem, mekkora meló lehet a régi ajtó le, új fel (2x2 csavar a csuklónál csak?), meg a régiből mindent ki (az elektromos ablak meg zár meg minden), újba beszerelni ?
Csinált már valaki hasonló műtétet ? Otthon pár óra alatt megoldható, vagy inkább bízzam profira ?


én építettem már át autót manuális ablakosról elektromosra, nem nagy cucc az sem. Szerintem ha nincs nagy árkülönbözet, vedd azt amelyik jobban néz ki és olcsóbb. A te cuccaid úgyis benne vannak a te ajtódban. Hátul a zár szerintem egyforma, de a v6os ha tekerős ablakos hátul, akkor valószínűleg a reteszelős zárás is kimaradt az extra listából, szóval ez ne döntse el a kérdést. Egyébként én nem csavarozgatnék, hanem kiütném a két zsanér stiftjét, meg a határoló stiftjét, aztán mehet is a helyére.

 8 
 Dátum: Tegnap - 21:23:50 
Indította HZsolt92 - Utolsó üzenet: írta HZsolt92
15 hónap alatt??  Shocked
volt meghirdetve, jelenleg csak itt volt felrakva, de nem klubbra kelt el

 9 
 Dátum: Tegnap - 21:10:48 
Indította - Utolsó üzenet: írta alf®
Azt megnézem és úgy emlékszek hogy ezt néztük Delphi programmal ott 100kPa volt, Forscannél meg 112kPa. És akkor ennyit csal felfelé a program?
nem.az a légköri nyomás.

 10 
 Dátum: Tegnap - 21:09:26 
Indította - Utolsó üzenet: írta Thomas8607
Én nem foglalkoznék ezzel a beeséssel, mert ez 100%, hogy csak konverziós hiba. Mivel a feszültség nem esik le, így a MAP szenzor tuti jó. Ezért ne is várj ez miatt hibakódot, mert szerintem a vezérlő a feszültségből dolgozik.

De most jobban megnézve, az elején a nyomás érték 100 kPa feletti,ami a légköri nyomásnál magasabb. Sejtésem szerint ott alapjáraton volt, amikor nincs töltőnyomás. Ebből kiindulva csalhat felfelé a MAP szenzor.
Azt megnézhezed, hogy álló motornál is 100 kPa feletti-e a nyomás.

Azt megnézem és úgy emlékszek hogy ezt néztük Delphi programmal ott 100kPa volt, Forscannél meg 112kPa. És akkor ennyit csal felfelé a program?

Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 10
Az oldal 0.028 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.