Nos, beszéltem egy öreg elektromos szakival. Ő azt mondta, hogy szerinte inkább a légtömegmérő a hibás, vagy valamelyik levegő cső van kilyukadva. Szerinte nem elektromos probléma. Jövő héten kérek ellenvéleményt egy másik szakitól, ő hajlandó gépet is rácsatlakoztatni, aztán meglátjuk.
Köszi mindkettőtöknek! Mivel szerelgetni nem szeretnék, talán a testpontot áttakarítom még, de ha ez sem oldja meg, akkor viszem autóvillamossági szakihoz. De legalább körülbelül tudom, hogy mi lehet az oka és így esetleg nem tud már megvezetni (már ha akar )
Nos, beszéltem egy öreg elektromos szakival. Ő azt mondta, hogy szerinte inkább a légtömegmérő a hibás, vagy valamelyik levegő cső van kilyukadva. Szerinte nem elektromos probléma. Jövő héten kérek ellenvéleményt egy másik szakitól, ő hajlandó gépet is rácsatlakoztatni, aztán meglátjuk.
Sziasztok, MK4 2.0 benzines kocsimban kicserélték az üzemanyag szivattyúmat és a szintjelző fals adatot mutat, kérdésem kell-e kalibrálni valahogy a szintjelzőt? Előre is köszi a választ
Köszi mindkettőtöknek! Mivel szerelgetni nem szeretnék, talán a testpontot áttakarítom még, de ha ez sem oldja meg, akkor viszem autóvillamossági szakihoz. De legalább körülbelül tudom, hogy mi lehet az oka és így esetleg nem tud már megvezetni (már ha akar )
Akku saruk megtakarítva , testkábel szintén ! Erre gondoltam én is elsőre , de nem segített ! Az óra nem lett bolygatva elvileg nem lenne oka a csati hibának ! Érdekes videót találtam , akinek jó az angolja légyszi hallgassa meg , a fordító elég érdekességeket dobott .
Ez csak arról szól hogyan pozícionáld a mutatókat újra, ha szétszedted a műszeregységet. Neked nem ez a bajod, ez a tekergetls nem fog segíteni. A csatlakozó nemigen tud lecsúszni magától, szóval inkább arra tippelek, hogy valamilyen forrasztás megadta magát a műszeregység NYÁK-on. Azt hiszem Focusoknál volt ez gyakori probléma.
Akku saruk megtakarítva , testkábel szintén ! Erre gondoltam én is elsőre , de nem segített ! Az óra nem lett bolygatva elvileg nem lenne oka a csati hibának ! Érdekes videót találtam , akinek jó az angolja légyszi hallgassa meg , a fordító elég érdekességeket dobott .
Üdv ! A következő problémám van , menet közben egyszer csak megbolondultak az órák ! A km 100-ra ugrott víz-üzemanyag kiakadt fordulatszám jelző 8000rp/m , kb 20al mentem ! Leállítás után is úgy maradtak , nem tért vissza nulla poziba egyik sem ! Kb 2 nap múlva a vízen kívül helyre jöttek , hibakód nincs nem is jelzett hibát ! Pár napig jó volt de most megint bohóckodik amikor kiakad akkor a fedcomp menüpontjai eltűnnek , fejegység kikapcsol 1-2 másodperc és vissza jön minden , de az órák kiakadva maradnak 50-es tempónál 180-at jelez a kmóra . Csinált olyat , hogy indítás után alapjáraton szaggatva járt 1-2 percig illetve sípoló hang hallatszik hátulról (szerintem az ac) gyújtásra téve fél percig sípol majd elhallgat ha jár a motor folyamatos a sípolás ! Kb 4hete bekerült egy kínai fejegység ! A beépítés után 2-3héttel kezdődött a gond , közvetlenül nem összekapcsolható ! Ez okozhat ilyen hibát ? Az autó 2008-as mk4 1.6 szívó benzin fl előtti sony rádió helyére ment a fejegység . Esetleg valakinek volt már ilyen baja , megoldás ?
akku test hiba,esetleg lemerült akku,vagy műszeregységről lecsúszott csatlakozások.
No, újra "telepítettem" az akksit. Érintkezőket megtisztítottam, megnéztem a akku alatti testpontot. Rozsdás ugyan a csavar, de nem láttam semmi problémát a csatlakozásnál. Rámértem multiméterrel, 12.5V, alapjáraton 13.65V. A probléma továbbra is fenn áll. Sőt, időnként magától felmegy az alapjárat 2000 fölé, úgy hogy tartósan ott is marad, egészen addig amíg sebességbe rakom és indulok. Azt vettem észre, hogy mélygarázsban, szűkebb helyeken jellemzőbb. Most voltam az Árkád, illetve az Ikea garázsaiban és mindkét helyen szinte folyamatosan 2000 fölé ment az alapjárat. Elég ciki volt, mindenki csak nézett, miért bömböltetem az autót. "Szabadban" nem annyira jellemző. Nem tudom elképzelni, hogy ennek lenne bármilyen tudományos magyarázata. A menet közbeni feszültséget nem tudom mérni, csak a fejegységem adataira tudok támaszkodni, az meg 14,2 fölötti voltokat ír rendszeresen, ritkábban 13,7-13,9V. Az indítási problémára meg azt találtam ki, hogy ráadom a gyújtást és várok pár másodpercet és csak az után indítok. Úgy tűnik, ez megoldotta ezt a problémát. Mint korábban írtam, volt egy akksi csere, mert egy indításnál karácsonyfaként villogott minden a műszerfalon, plusz kattogot az egész mindenség. Mivel nálam volt a multiméter, gondoltam rámérek a "rossz" akksira, amit félredobtam. Hát megdöbbentem, hogy 12,5V volt a feszültsége, úgy hogy egy percet nem töltöttem. Lehet, hogy nincs is baja, csak az autó épp akkor kezdte ezt az elektromos problémákat szépen előadni?
"A PCM ezzel egyidejűleg figyeli és szabályozza a generátor által leadott feszültséget. Amikor az áramfelvétel nagy vagy az akkumulátor kimondottan lemerült állapotban van, a rendszer képes az alapjárati fordulatszám megnövelésére. A motor indításakor a motorrángatás minimalizálása érdekében a PCM lekapcsolja a generátort. A motor elindítása után a PCM fokozatosan növeli a generátor kimeneti teljesítményét."
Üdv ! A következő problémám van , menet közben egyszer csak megbolondultak az órák ! A km 100-ra ugrott víz-üzemanyag kiakadt fordulatszám jelző 8000rp/m , kb 20al mentem ! Leállítás után is úgy maradtak , nem tért vissza nulla poziba egyik sem ! Kb 2 nap múlva a vízen kívül helyre jöttek , hibakód nincs nem is jelzett hibát ! Pár napig jó volt de most megint bohóckodik amikor kiakad akkor a fedcomp menüpontjai eltűnnek , fejegység kikapcsol 1-2 másodperc és vissza jön minden , de az órák kiakadva maradnak 50-es tempónál 180-at jelez a kmóra . Csinált olyat , hogy indítás után alapjáraton szaggatva járt 1-2 percig illetve sípoló hang hallatszik hátulról (szerintem az ac) gyújtásra téve fél percig sípol majd elhallgat ha jár a motor folyamatos a sípolás ! Kb 4hete bekerült egy kínai fejegység ! A beépítés után 2-3héttel kezdődött a gond , közvetlenül nem összekapcsolható ! Ez okozhat ilyen hibát ? Az autó 2008-as mk4 1.6 szívó benzin fl előtti sony rádió helyére ment a fejegység . Esetleg valakinek volt már ilyen baja , megoldás ?
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
További információ