Szia, köszönöm a választ. Full leégett a generátorom, fesszabályzó is halott.. Létezik hogy ha veszek egy zsír újat,nem gyárit akkor azzal működni fog? Itt azt olvasom hogy csak a gyárival működik jól. Akkor miért árulnak utángyártottat?
Hogy az olyan madaraknak el tudják adni, akik ezt nem tudják... Elvileg működhet, a gyakorlatban meg a fene tudja. De ehhez túl drága egy generátor még utángyártottban is.
A nem egyszerű és nem gyors, de talán a legbiztosabban működő megoldás venni egy használt eredeti generátort, amin rajta van és működik a gyári feszszabályzó, és felújíttatni velük. Ezzel tudsz a legkevésbé (drágán) mellényúlni.
Szia, köszönöm a választ. Full leégett a generátorom, fesszabályzó is halott.. Létezik hogy ha veszek egy zsír újat,nem gyárit akkor azzal működni fog? Itt azt olvasom hogy csak a gyárival működik jól. Akkor miért árulnak utángyártottat?
Sziasztok! Kigyulladt a töltésjelzőm de még hazaértem vele. Másnap gondoltam elgurulok vele a szerelőmhöz kb 1 kmre van tőlem, de nem indult, lemerült az akksi. Feltöltöttem másnap vissza raktam, és mikor a sarukat ráraktam, füst jött a generátor felől, gyorsan levettem a sarut. Rámértem ezután az akksira lement 11,5v-ra visszaraktam a sarut megnezni hogy gyujtasra mit csinál.hát semmit,ha ráadom a gyujtast akkor csak a légzsák ikon világít halványan,se kép se hang. Lehet hogy valamit kinyirt a generátor? Remélem nem az ecu-t. Esetleg van az akksi és a generátor között valami biztosíték? vagy ha halott a generátor akkor és az akksi ha fel is van töltve akkor letiltja a gyujtast? Remélem kinyirtam az egész autót.. Valakinek volt hasonló? Köszi
van biztosíték.A genertátoré a 30as bizti 7,5A De nézd át mindet.
Sziasztok! Kigyulladt a töltésjelzőm de még hazaértem vele. Másnap gondoltam elgurulok vele a szerelőmhöz kb 1 kmre van tőlem, de nem indult, lemerült az akksi. Feltöltöttem másnap vissza raktam, és mikor a sarukat ráraktam, füst jött a generátor felől, gyorsan levettem a sarut. Rámértem ezután az akksira lement 11,5v-ra visszaraktam a sarut megnezni hogy gyujtasra mit csinál.hát semmit,ha ráadom a gyujtast akkor csak a légzsák ikon világít halványan,se kép se hang. Lehet hogy valamit kinyirt a generátor? Remélem nem az ecu-t. Esetleg van az akksi és a generátor között valami biztosíték? vagy ha halott a generátor akkor és az akksi ha fel is van töltve akkor letiltja a gyujtast? Remélem kinyirtam az egész autót.. Valakinek volt hasonló? Köszi
3 témában lesz munka. Üza ellátás.szivárgás,nyomásvesztés,átkell nézni van e valós szivárgás CMP jelhiba,vagy kábelszakadás-kontakt hiba,vagy jeladó csere DPF regenerálási hiba,lehet ez csak tárolt korábbi hiba,de lehet indítani kényszer regent.
Úgy néz ki sose fog már javulni a fogyasztásom, lehet ez tényleg ennyi Pesten sajnos. Elvileg az összes segédberendezés cserélve lett, ami befolyásolhatja a fogyasztást:
-szívósor felújítottra cserélve + új kartergázcső +PCV szelep -új MAP szenzor -új lamdba szonda -fék már sehol nem fog be
Ezek ellenére nem hogy jobb lenne a fogyasztásom, kb hónapról hónapra romlik kicsivel. Tudom, nyár van, megy a klíma, Pesten a helyzet júniusban és eddig júliusban is katasztrófális, akármerre akármikor megy az ember, mindenhol brutális dugók vannak. Ennek ellenére este is szoktam használni az autót, amikor már jóval kisebb a forgalom. Így jön ki egy telitank nagyjából 440-460km hatótávval. Eddig azért 520-550 között elmentem vele, most már ennyi se jön ki. Érdekes, mert tavaly ősszel pl egy tankolás után 670km megtehető távot mutatott a komputer, amikor a fentiek közül csak a szívósor lett orvsolva. Persze mire kiürült kb 520km-t mentem el. Előző tankolásnál 100-as benzint tankolva is csak 502-t írt ki legutóbb, és nagyjából 430-450 közöttre jött ki. Ma fél alatt kicsivel megtankoltam, és már csak 480km hatótávot írt. 252.5 km megtétele után 33.6 litert kellett tankolnom, ami 13.3 literes fogyasztás. Szerintem ez sok, nagymotoros szívóbenzin ide-vagy oda. Olajat egyáltalán nem eszi. Innentől kezdve azt hiszem kénytelen leszek elfogadni, hogy ez ennyit tud, már nézegetem a dízeles utódját (Mk4 facelift).
2012-es Ford Mondeo az alany, 5 éve van nálam. Eddig csak méltatni tudtam, szidni ezután sem fogom de kicsit morcos lett a viszonyunk. Három-négy hónapja kezdte villogtatni erős kigyorsításnál az ESP lámpát, valamint kiirta "Engine malfunction", motorlámpa nem volt. Nem volt gyakori, de aztán az lett, egyre több alkalommal csinálta, kezdett tiltani is, meg jött hozza néha a motorlámpa. Megyjegyezném, hogy erőteljesebb kigyorsításnál egy elég intenzív remegés is társult, de ez már rágen így volt. Mára eléggé nagy türelemmel használható csak az autő, minden erőteljesebb gyorsítás, emelkedő kifog rajta és átkapcsolja vászüzemmódba. Aztán néha egy leállítás eltüntet mindent, néha rúg egyet rajta és elalszik az ESP és helyere áll. Persze a következő pár gyorsítás újra "meghozza gyümölcsét" és letilt. Óvatosan lehet autózni vele és néha szükséges is (tegnapelőtt mentem vele 720, tegnap 670 km-t) de nagyon kényelmetlen. Műszerfalról C41568 és C41668 hibakód olvasható. Kiolvastattam szerelővel is, a pontos számát a hibakódnak nem tudom, de ilyet fordított, hogy "üzemanyag nyomás veszteség". Megjegyezném, hogy kollégám egy Galaxy-val, amiben ugyanilyen TDCi van két éve küszködik ugyanezzel a problémával. Volt már n+1 műhelyben (köztük Ford szervíz, tuningos cég) de sehol nem kapott választ, hogy mit kell cserélni vagy felujítani és rendben lesz az autó. Én még Ford szervízt nem látogattam meg, de ezek után nem is nagyon értelmét.
Bármilyen tipp jól jönne. Káruj.
FRISSÍTÉS: rendeltem adaptert és olvastam hibakódokat ForScannal: ===PCM DTC P0002:84-28=== Code: P0002 - Fuel Volume Regulator 'A' Control Circuit Performance Additional Fault Symptom (:84): - Signal Below Allowable Range
===PCM DTC P0341:86-28=== Code: P0341 - Camshaft Position Sensor 'A' Circuit Range/Performance Bank 1 or Single Sensor Additional Fault Symptom (:86): - Signal Invalid
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
További információ