Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:48:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
36
37
38
39
40
41
42
[
43
]
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 842830 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2100 Dátum:
2016.11.21 hétfő, 09:02:43 »
Idézetet írta: Csimbió - 2016.11.20 vasárnap, 17:41:56
4 hollanderből a 3 jobb oldalihoz hozzáfértem, meglazítottam, utána segítő indítózott, én pedig figyeltem.
Egyiknél sem spriccelt, csak éppen szivárgott a gázolaj, szivárogni is csak néhány indítózási fordulat után kezdett.
Szerintetek, lehet ebből kitalálni mi a baj?
Szia nem szállít az adagoló üzemanyagot,lehet ,hogy kopott
Vagy az adagolóban lévő leállító szelep nem nyit ki.
Figyi az is lehet nagyon levegős.Padlógázon indítózzál úgy,hogy a hollandereket fellazítod ha már bőségesen fröcsög a gázolaj akkor húzd vissza a hollandert.És padló gázon indítózzál.
Ha légtelenítés után nem jön az adagolóból nyitott hollandereknél bőséges gázolaj, akkor valószínűleg annyi az adagolónak.
Fontos ,hogy padló gázzal indítózzál.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2101 Dátum:
2016.11.21 hétfő, 09:13:05 »
Idézetet írta: Proconsul - 2016.11.21 hétfő, 09:02:43
Ha légtelenítés után nem jön az adagolóból nyitott hollandereknél bőséges gázolaj, akkor valószínűleg annyi az adagolónak.
Az adagolók hirtelen szoktak elromlani, átmenet nélkül?
Ha egyszer sikerül beindulnia, akkor miért működik tökéletesen?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2102 Dátum:
2016.11.21 hétfő, 09:16:26 »
Idézetet írta: Proconsul - 2016.11.21 hétfő, 09:02:43
Fontos ,hogy padló gázzal indítózzál.
Folyamatosan benyomva tartsam a pedált, vagy pumpáljam?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2103 Dátum:
2016.11.21 hétfő, 09:17:36 »
Idézetet írta: Csimbió - 2016.11.21 hétfő, 09:13:05
Az adagolók hirtelen szoktak elromlani, átmenet nélkül?
Ha egyszer sikerül beindulnia, akkor miért működik tökéletesen?
Én még mindig a levegőre gondolok.
Ha a lucas adagoló levegős akkor nem tud nyomást felépíteni.Nem olyan mint a bosch ami kitudja dolgozni a levegőt.
Működik szépen.Megáll lelevegősödik nem tud a nyomás felépülni emiatt nem tud beindulni.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2104 Dátum:
2016.11.21 hétfő, 09:18:38 »
Idézetet írta: Csimbió - 2016.11.21 hétfő, 09:16:26
Folyamatosan benyomva tartsam a pedált, vagy pumpáljam?
Folyamatosan
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2105 Dátum:
2016.11.21 hétfő, 09:38:52 »
Csak 3 hollandert tudok meglazítani, mert a 4.-hez nem férek hozzá.
Ez is elég?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2106 Dátum:
2016.11.21 hétfő, 09:41:35 »
Idézetet írta: Csimbió - 2016.11.21 hétfő, 09:38:52
Csak 3 hollandert tudok meglazítani, mert a 4.-hez nem férek hozzá.
Ez is elég?
Hát tökéletes lenne ha azt is feltudnád.Se baj ha a másik 3-ból bőségesen jön gázolajakkor van esély elkerülni az adagoló felújítást.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2107 Dátum:
2016.11.21 hétfő, 09:51:25 »
Figyi mennem kell ,majd számoljál be légyszi a fejleményekről
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2108 Dátum:
2016.11.21 hétfő, 13:56:00 »
Most lelazítottam mind a 4 hollandert, aztán indítóztam kb 5 másodpercig, megnéztem őket, 3 gázolajos lett, egyik nem.
Másodjára is indítóztam kb 5 másodpercig, megnéztem, 3 olajos, egyik nem.
Harmadszorra indítóztam kb 5 mp, megnéz, már a negyedik is olajos.
Aztán visszatekertem a hollandereket, gázpedál tövig benyom, így indítózgattam amíg az akku bírta. Kb 5-6 hosszú indítózást bírt.
De beröffenni nem bírt.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2109 Dátum:
2016.11.21 hétfő, 20:18:06 »
Idézetet írta: Csimbió - 2016.11.21 hétfő, 13:56:00
Most lelazítottam mind a 4 hollandert, aztán indítóztam kb 5 másodpercig, megnéztem őket, 3 gázolajos lett, egyik nem.
Másodjára is indítóztam kb 5 másodpercig, megnéztem, 3 olajos, egyik nem.
Harmadszorra indítóztam kb 5 mp, megnéz, már a negyedik is olajos.
Aztán visszatekertem a hollandereket, gázpedál tövig benyom, így indítózgattam amíg az akku bírta. Kb 5-6 hosszú indítózást bírt.
De beröffenni nem bírt.
Szia.
El se akart indulni vagy majdnem elindult csak lemerült az akksi ?
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2110 Dátum:
2016.11.21 hétfő, 22:12:34 »
Idézetet írta: Proconsul - 2016.11.21 hétfő, 20:18:06
Szia.
El se akart indulni vagy majdnem elindult csak lemerült az akksi ?
Semmi jelét nem mutatta annak, hogy indulni akarna.
Nem tudom, jól csináltam-e.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2111 Dátum:
2016.11.27 vasárnap, 13:17:24 »
Idézetet írta: Csimbió - 2016.11.21 hétfő, 22:12:34
Semmi jelét nem mutatta annak, hogy indulni akarna.
Nem tudom, jól csináltam-e.
Szia.
Van változás ?
Lehet valami jó dizel szervizesnek meg kéne mutatni.A fővárosban nem ismerek olyat de Győrben tudok.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2112 Dátum:
2016.11.27 vasárnap, 17:05:19 »
Idézetet írta: Proconsul - 2016.11.27 vasárnap, 13:17:24
Szia.
Van változás ?
Lehet valami jó dizel szervizesnek meg kéne mutatni.A fővárosban nem ismerek olyat de Győrben tudok.
Nincs változás.
Most azon gondolkodom milyen következtetést tudtunk volna levonni abból, ha beindult volna, és abból, hogy nem indult.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2113 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 06:00:59 »
Idézetet írta: Csimbió - 2016.11.27 vasárnap, 17:05:19
Nincs változás.
Most azon gondolkodom milyen következtetést tudtunk volna levonni abból, ha beindult volna, és abból, hogy nem indult.
Talán azt.
Ha fel van lazitva és meg van jártatva és vissza van húzva és utánna beindul akkor levegősődés volt a baj.
De nem indult be vissza húzás után se azért lehet, hogy az adagolóban lévá leállító mágnesszelep nem működik nem nyit ki .Nem szállít üzemanyagot azért nem indul be.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2114 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 12:55:43 »
Idézetet írta: Proconsul - 2016.11.28 hétfő, 06:00:59
Talán azt.
Ha fel van lazitva és meg van jártatva és vissza van húzva és utánna beindul akkor levegősődés volt a baj.
De nem indult be vissza húzás után se azért lehet, hogy az adagolóban lévá leállító mágnesszelep nem működik nem nyit ki .Nem szállít üzemanyagot azért nem indul be.
Ez a mágnesszelep hirtelen romlik el, vagy képes fokozatosan elromlani?
A mágnesszelepre csak indításkor van szükség, menetközben már nincs?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.28 hétfő, 13:10:05 írta Csimbió
»
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2115 Dátum:
2016.11.29 kedd, 06:43:42 »
Idézetet írta: Csimbió - 2016.11.28 hétfő, 12:55:43
Ez a mágnesszelep hirtelen romlik el, vagy képes fokozatosan elromlani?
A mágnesszelepre csak indításkor van szükség, menetközben már nincs?
Ez jó kérdés nálam még nem romlott el,de ami tönkre tud menni az tönkre is megy.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2116 Dátum:
2016.11.29 kedd, 11:41:44 »
Idézetet írta: Proconsul - 2016.11.29 kedd, 06:43:42
Ez jó kérdés nálam még nem romlott el,de ami tönkre tud menni az tönkre is megy.
És csak indításkor van szükség a mágnesszelepre? Ha jár a motor már nem kell?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2117 Dátum:
2016.12.01 csütörtök, 11:59:13 »
Idézetet írta: Csimbió - 2016.11.29 kedd, 11:41:44
És csak indításkor van szükség a mágnesszelepre? Ha jár a motor már nem kell?
Azt nem tudom
Gondolom nem kell ha jár a motor
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2118 Dátum:
2016.12.01 csütörtök, 20:24:17 »
Olvasgatom az adagoló működését, és azt írja, hogy
"Hibalehetőségek:
-Mágnesszelep nem kattan gyújtás ráadásakor. "
Ezek szerint a gyújtás ráadásakor kellene hallanom egy kattanó hangot az adagolónál?
Vagy azt elnyomja az önindító hangja?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2119 Dátum:
2016.12.05 hétfő, 19:10:38 »
Idézetet írta: Csimbió - 2016.12.01 csütörtök, 20:24:17
Olvasgatom az adagoló működését, és azt írja, hogy
"Hibalehetőségek:
-Mágnesszelep nem kattan gyújtás ráadásakor. "
Ezek szerint a gyújtás ráadásakor kellene hallanom egy kattanó hangot az adagolónál?
Vagy azt elnyomja az önindító hangja?
Szia én szoktam hallani kattanást. A mágnes szelep az elképzelhető a te esetedben.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2120 Dátum:
2016.12.08 csütörtök, 19:58:00 »
Idézetet írta: Csimbió - 2016.11.29 kedd, 11:41:44
És csak indításkor van szükség a mágnesszelepre? Ha jár a motor már nem kell?
Sziasztok,
a neve is mutatja, leállító szelep. tehát a leállításban van szerepe. De ha beragad, csak nagy sokára fog beindulni, érdemes kicserélni. Én egy fél évet kínlódtam egy Lucas adagolós Partner-ral hasonló tünetekkel. Reggel már az első indítózásra bepöccent, de rögtön le is állt, utána csak a kézi pumpával felpumpálva nagysokára volt hajlandó beindulni. Utána aznap nem volt vele gond, mihelyst megpihent éjszakára, reggel ugyanez a tortúra. Kicseréltem a leállító szelepet (ez már újabb típusú, 30 darab ezeres haveri alapon
). Azóta pöcc-röff, -8C foknál is. Mint a doxa óra.
Zsolio
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Jó hír
«
Új hozzászólás #2121 Dátum:
2016.12.30 péntek, 13:30:07 »
végre rendes -7 fok volt ma reggel.a mondim pöccre talán még 1-et se fordult a főtengely úgy indult be szép egyenletesen
azért ennyi idős dízel ilyen tökéletes hideg indítást tud
a rossz hír is van
úgy rá volt fagyva a dér alig tudtam lekaparni
pedig jó erőben vagyok
«
Utoljára szerkesztve: 2016.12.30 péntek, 13:49:54 írta Proconsul
»
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Jó hír
«
Új hozzászólás #2122 Dátum:
2017.01.18 szerda, 12:35:29 »
Idézetet írta: Proconsul - 2016.12.30 péntek, 13:30:07
végre rendes -7 fok volt ma reggel.a mondim pöccre talán még 1-et se fordult a főtengely úgy indult be szép egyenletesen
azért ennyi idős dízel ilyen tökéletes hideg indítást tud
a rossz hír is van
úgy rá volt fagyva a dér alig tudtam lekaparni
pedig jó erőben vagyok
Én már feladtam, inkább eladom a vasat, mert más baja is van.
Csak nehezen tudok tőle megválni, még így is , hogy rossz.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
bluedevils
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2123 Dátum:
2017.01.21 szombat, 09:08:19 »
Sziasztok!
Problémám a következő: reggeli indítás OK, majd a legközelebbi indításnál semmi izzítás, a visszajelző lámpa sem világított. Kétszer is próbáltam. Majd harmadszorra ismét működik, a motor indul rendesen. Eddig még nem produkált ilyen dolgot a 14 év alatt. Izzító relé lehet
Naplózva
Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Jó hír
«
Új hozzászólás #2124 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 02:59:09 »
Idézetet írta: Csimbió - 2017.01.18 szerda, 12:35:29
Én már feladtam, inkább eladom a vasat, mert más baja is van.
Csak nehezen tudok tőle megválni, még így is , hogy rossz.
Hát ez nem jó hír.
Azóta volt keményebb hideg is -15 de indult.
Figyi ha elment és lett másik azért oszd meg.Még is tudjam mi lett a mondeo helyett
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2125 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 03:03:08 »
Idézetet írta: bluedevils - 2017.01.21 szombat, 09:08:19
Sziasztok!
Problémám a következő: reggeli indítás OK, majd a legközelebbi indításnál semmi izzítás, a visszajelző lámpa sem világított. Kétszer is próbáltam. Majd harmadszorra ismét működik, a motor indul rendesen. Eddig még nem produkált ilyen dolgot a 14 év alatt. Izzító relé lehet
Figyi nekem régebben volt relé cserélve.De melyik arra nem emlékszem.De filléres dolog.De lehet ,hogy a gyújtáskapcsoló .
Villamosságinak kéne megmutatni de NE kontárnak hanem valami normálisnak.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.22 vasárnap, 03:51:51 írta Proconsul
»
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
bluedevils
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2126 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 11:59:11 »
Idézetet írta: Proconsul - 2017.01.22 vasárnap, 03:03:08
Figyi nekem régebben volt relé cserélve.De melyik arra nem emlékszem.De filléres dolog.De lehet ,hogy a gyújtáskapcsoló .
Villamosságinak kéne megmutatni de NE kontárnak hanem valami normálisnak.
Ma pl nem csinálta. De amikor nem izzított, minden lámpám világított a műszerfalon indításkor, csak az izzítás visszajelzője nem. És a relét sem hallottam kattanni. Az izzítórelé az akku alatt van, de még nem jöttem rá, hogyan tudnám onnan kivenni, nem férek hozzá.
Naplózva
Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2127 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 14:01:11 »
Idézetet írta: Proconsul - 2017.01.22 vasárnap, 03:03:08
Villamosságinak kéne megmutatni de NE kontárnak hanem valami normálisnak.
Tudsz jó villamosságist Bp-en vagy környékén?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2128 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 15:28:26 »
Idézetet írta: Csimbió - 2017.01.22 vasárnap, 14:01:11
Tudsz jó villamosságist Bp-en vagy környékén?
a cromax szerviz talán.Tudod én messze 230km-re lakom nyugatfele.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.22 vasárnap, 21:04:52 írta Proconsul
»
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2129 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 15:43:25 »
Idézetet írta: Proconsul - 2017.01.22 vasárnap, 15:28:26
a cromax szerviz talán.Tudod én messze 230kkm-re lakom nyugatfele.
Az már külföld.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2130 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 15:48:46 »
Idézetet írta: Csimbió - 2017.01.22 vasárnap, 15:43:25
Az már külföld.
Sajnos nem megyeszékhely
A cromax szerviz azért jó mert a régebbi tipusokhoz értenek.Nem olcsók de jó lesz .
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2131 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 15:50:10 »
Idézetet írta: Proconsul - 2017.01.22 vasárnap, 15:48:46
Figyi fel is hívhatod őket elmondod mi a helyzet megkérded kb mennyibe fájna oszt eldöntöd.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2132 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 16:37:05 »
Idézetet írta: Proconsul - 2017.01.22 vasárnap, 15:50:10
Figyi fel is hívhatod őket elmondod mi a helyzet megkérded kb mennyibe fájna oszt eldöntöd.
Amihez a villamosságis kellene, nem az én autóm. Már találtak szervízt, de még nem biztos, hogy meg tudják csinálni.
Bikázni akarták, de fordítva tették rá a kábeleket. (Még nem elég profik.)
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Jó hír
«
Új hozzászólás #2133 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 16:42:19 »
Idézetet írta: Proconsul - 2017.01.22 vasárnap, 02:59:09
Még is tudjam mi lett a mondeo helyett
9 Személyes kellene, de mondeoban olyan nincs, ezért valami más lesz.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2134 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 20:22:51 »
Idézetet írta: bluedevils - 2017.01.22 vasárnap, 11:59:11
Ma pl nem csinálta. De amikor nem izzított, minden lámpám világított a műszerfalon indításkor, csak az izzítás visszajelzője nem. És a relét sem hallottam kattanni. Az izzítórelé az akku alatt van, de még nem jöttem rá, hogyan tudnám onnan kivenni, nem férek hozzá.
Ha legközelebb is csinálja de bízzunk benne ,hogy nem fogja akkor próbálj a kulccsal játszani.....
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Jó hír
«
Új hozzászólás #2135 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 20:29:15 »
Idézetet írta: Csimbió - 2017.01.22 vasárnap, 16:42:19
9 Személyes kellene, de mondeoban olyan nincs, ezért valami más lesz.
Figyi a renualt-ot kerüld messziről.Németet ,farncia olasz autókat se ajánlom-Japán kéne vagy távol keleti.
2 ismerősöm is nagyon beszívott vele a renault sok személyesel.
Jó választás Pl:Toyota Hiace
http://www.toyotaclub.hu/2016/02/27/az-utolso-auto-ami-elpusztithatatlan-toyota-hiace/
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.22 vasárnap, 20:39:01 írta Proconsul
»
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Jó hír
«
Új hozzászólás #2136 Dátum:
2017.01.28 szombat, 14:08:52 »
Idézetet írta: Proconsul - 2017.01.22 vasárnap, 20:29:15
2 ismerősöm is nagyon beszívott vele a renault sok személyesel.
Melyik rönók voltak azok?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
subway
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2137 Dátum:
2017.11.18 szombat, 20:41:28 »
Helló a dízel barátoknak. Csak érdeklődnék, illetve tippet kérnék egy problémával kapcsolatban. A héten egy régóta tervezett "nagy" szervizelést ütemeztem be a szekéren, amit egyéb dolgok miatt régóta halasztgattam. A szervíz lényege igazából hűtővíz csere, olaj csere, olajszűrő csere, olajpumpa tömítések csere, turbó ellenőrzés, és még egyéb tömítés csere, ahol szivárgást találtam, mivel zavart hogy mindig olajos volt a picike szíve. Bár az utóbbi hónapban talán nagyobb szivárgás is volt. A lényeg, hogy megvolt minden, meg egy kis motor pucolás is, hogy újra lehessen keresni a szivárgások helyét. Hát sajnos maradt még egy hely, amivel nem igazán tudom mit kezdjek és nagyon rosszat sejtek. A váltó és a motor között kezdett el szivárogni az olaj járatás közben. Bár ezt holnap még egyszer megnézem. De ha tényleg ott maradt egy szivárgás, akkor ötletek, lehetőségek?
Naplózva
'96 1.8 TD CLX
ebihal
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2138 Dátum:
2017.11.19 vasárnap, 20:23:16 »
Idézetet írta: subway - 2017.11.18 szombat, 20:41:28
Helló a dízel barátoknak. Csak érdeklődnék, illetve tippet kérnék egy problémával kapcsolatban. A héten egy régóta tervezett "nagy" szervizelést ütemeztem be a szekéren, amit egyéb dolgok miatt régóta halasztgattam. A szervíz lényege igazából hűtővíz csere, olaj csere, olajszűrő csere, olajpumpa tömítések csere, turbó ellenőrzés, és még egyéb tömítés csere, ahol szivárgást találtam, mivel zavart hogy mindig olajos volt a picike szíve. Bár az utóbbi hónapban talán nagyobb szivárgás is volt. A lényeg, hogy megvolt minden, meg egy kis motor pucolás is, hogy újra lehessen keresni a szivárgások helyét. Hát sajnos maradt még egy hely, amivel nem igazán tudom mit kezdjek és nagyon rosszat sejtek. A váltó és a motor között kezdett el szivárogni az olaj járatás közben. Bár ezt holnap még egyszer megnézem. De ha tényleg ott maradt egy szivárgás, akkor ötletek, lehetőségek?
Hali! Bár nekem mk2 1.8 td-m van de sztem nem sok különbség lehet a 2 motor közt.Szóval valószínűleg a váltóoldali főtengely szimering a ludas.Ha így van akkor váltó le és szimering csere.És ha már úgy is le van véve a váltó akkor érdemes megnézni a kinyomócsapágyat és a kuplungszerkezetet is.
Naplózva
subway
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2139 Dátum:
2017.11.19 vasárnap, 21:36:23 »
Idézetet írta: ebihal - 2017.11.19 vasárnap, 20:23:16
Hali! Bár nekem mk2 1.8 td-m van de sztem nem sok különbség lehet a 2 motor közt.Szóval valószínűleg a váltóoldali főtengely szimering a ludas.Ha így van akkor váltó le és szimering csere.És ha már úgy is le van véve a váltó akkor érdemes megnézni a kinyomócsapágyat és a kuplungszerkezetet is.
Hát ő igen én is valami ilyesmire gondoltam. Csak hogy nálam ha váltó le, akkor az már sajna necces hogy vissza se kerülne, mivel az is érik már egy felújításra. Rendes aknám meg nem igazán van hozzá. Amúgy ugyan az a motor. Váltó kivéthez amúgy itt is le kell engedni a bölcsőt?
Naplózva
'96 1.8 TD CLX
ebihal
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2140 Dátum:
2017.11.20 hétfő, 18:24:55 »
Idézetet írta: subway - 2017.11.19 vasárnap, 21:36:23
Hát ő igen én is valami ilyesmire gondoltam. Csak hogy nálam ha váltó le, akkor az már sajna necces hogy vissza se kerülne, mivel az is érik már egy felújításra. Rendes aknám meg nem igazán van hozzá. Amúgy ugyan az a motor. Váltó kivéthez amúgy itt is le kell engedni a bölcsőt?
Ezt nem tudom , nekem le volt véve de lehet hogy megoldható levétel nélkül is.Az azonban biztos hogy nagyban megkönnyíti a melót ha nincs útban.
Naplózva
subway
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2141 Dátum:
2018.04.24 kedd, 15:02:47 »
Üdv mindenkinek ismét. Nem rég kapott minőségi olajat és tőke ápoló adalékot a bestia, mert zavart hogy csattogott. Hát most már szebben is jár így ezer km után, de bejött a meleg. Tegnap pesten dugózásba felment egészen R-ig a hűtővíz(nálam ott kapcsol az egy fokozatú) és ott ha egy helyben álltam és alapon járt a motor, hullámzott az alapjárat. De úgy, hogy az egész kasztnin lehetett érezni. Miután hazaértünk, kicsit hagytam még járni a gépet, és felnyitottam a tetőt hogy hallgatózzak és igazat megvallva úgy is lehetett hallani meg érezni, de már csak nagyon kicsit. Mitől lehet? Bosch adagoló beépítés után ha ilyen volt az hidegen volt és mondta a szaki, hogy valami szabályozó tárcsa vagy mi egy kicsit kopott az adagolóban, de avval ne foglalkozzak. Igaz ez 3 éve volt.
A másik ami még szintén zavar, hogy 1-2be 2000-es fordulatig totál traktor a szekér. 3-tól már nem. Olaj nem fogy. Víz nem fogy és nem forr. Amikor megkapta a minőségi olajat és járattam amikor alámentem alatta jobban hallatszott a kopogás mint fent.
Tudtok valami bíztatót mondani?
Naplózva
'96 1.8 TD CLX
ebihal
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2142 Dátum:
2018.04.27 péntek, 08:00:49 »
Idézetet írta: subway - 2018.04.24 kedd, 15:02:47
Üdv mindenkinek ismét. Nem rég kapott minőségi olajat és tőke ápoló adalékot a bestia, mert zavart hogy csattogott. Hát most már szebben is jár így ezer km után, de bejött a meleg. Tegnap pesten dugózásba felment egészen R-ig a hűtővíz(nálam ott kapcsol az egy fokozatú) és ott ha egy helyben álltam és alapon járt a motor, hullámzott az alapjárat. De úgy, hogy az egész kasztnin lehetett érezni. Miután hazaértünk, kicsit hagytam még járni a gépet, és felnyitottam a tetőt hogy hallgatózzak és igazat megvallva úgy is lehetett hallani meg érezni, de már csak nagyon kicsit. Mitől lehet? Bosch adagoló beépítés után ha ilyen volt az hidegen volt és mondta a szaki, hogy valami szabályozó tárcsa vagy mi egy kicsit kopott az adagolóban, de avval ne foglalkozzak. Igaz ez 3 éve volt.
A másik ami még szintén zavar, hogy 1-2be 2000-es fordulatig totál traktor a szekér. 3-tól már nem. Olaj nem fogy. Víz nem fogy és nem forr. Amikor megkapta a minőségi olajat és járattam amikor alámentem alatta jobban hallatszott a kopogás mint fent.
Tudtok valami bíztatót mondani?
Hali! Vezérlés mikor volt cserélve?
Naplózva
subway
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2143 Dátum:
2018.04.30 hétfő, 06:20:50 »
Idézetet írta: ebihal - 2018.04.27 péntek, 08:00:49
Hali! Vezérlés mikor volt cserélve?
Hát jó pár éve de csak 30.000km-t mentem vele idáig. SKF szettet rakattam bele ha ez számít.
Naplózva
'96 1.8 TD CLX
Mark02
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2144 Dátum:
2019.05.11 szombat, 23:52:50 »
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Adott egy mechanikus Bosch adagoló ami Ford Mondeon volt (ezzel vettem az autót) Lusta volt vele a járgány nem ment. Akkor még zöldfülű voltam nem tudtam miért..Az adagolós ismerősöm azt mondta tegyünk rá Lucast azzal minden rendben lesz menni fog stb stb. Nos igaza is lett ment az autó kb 1 évig...Ezután jöttek a gondok. Most ott tartok hogy az autó nem indul...járóképtelen, Így arra az álláspontra jutottam hogy nem akarok többet költeni a Lucasra visszatetetném a Boscht...Igen ám de itt kezdődnek a gondok ugyanis a Bosch adagolón szívófedél van nem turbó így nem vezérli a Mondeóm turbóját...Lehet ezzel az adagolóval kezdeni valamit? Esetleg valakinél van elfekvőben egy Turbós fedél rá?
Naplózva
Oldalak:
1
...
36
37
38
39
40
41
42
[
43
]
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ