Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 20:41:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 778678 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2100 Dátum: 2016.11.21 hétfő, 09:02:43 »

4 hollanderből a 3 jobb oldalihoz hozzáfértem, meglazítottam, utána segítő indítózott, én pedig figyeltem.
Egyiknél sem spriccelt, csak éppen szivárgott a gázolaj, szivárogni is csak néhány indítózási fordulat után kezdett.

Szerintetek, lehet ebből kitalálni mi a baj?
Szia nem szállít az adagoló üzemanyagot,lehet ,hogy kopott  szomoru1
Vagy az adagolóban lévő leállító szelep nem nyit ki.
Figyi az is lehet nagyon levegős.Padlógázon indítózzál úgy,hogy a hollandereket fellazítod ha már bőségesen fröcsög a gázolaj akkor húzd vissza a hollandert.És padló gázon indítózzál.
Ha légtelenítés után nem jön az adagolóból nyitott hollandereknél bőséges gázolaj, akkor valószínűleg annyi az adagolónak.  rinya

Fontos ,hogy padló gázzal indítózzál.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #2101 Dátum: 2016.11.21 hétfő, 09:13:05 »


Ha légtelenítés után nem jön az adagolóból nyitott hollandereknél bőséges gázolaj, akkor valószínűleg annyi az adagolónak.  rinya


Az adagolók hirtelen szoktak elromlani, átmenet nélkül?
Ha egyszer sikerül beindulnia, akkor miért működik tökéletesen?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #2102 Dátum: 2016.11.21 hétfő, 09:16:26 »



Fontos ,hogy padló gázzal indítózzál.
Folyamatosan benyomva tartsam a pedált, vagy pumpáljam?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2103 Dátum: 2016.11.21 hétfő, 09:17:36 »

Az adagolók hirtelen szoktak elromlani, átmenet nélkül?
Ha egyszer sikerül beindulnia, akkor miért működik tökéletesen?
Én még mindig a levegőre gondolok.
Ha a lucas adagoló levegős akkor nem tud nyomást felépíteni.Nem olyan mint a bosch ami kitudja dolgozni a levegőt.
Működik szépen.Megáll lelevegősödik nem tud a nyomás felépülni emiatt nem tud beindulni.  szomoru1
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2104 Dátum: 2016.11.21 hétfő, 09:18:38 »

Folyamatosan benyomva tartsam a pedált, vagy pumpáljam?
Folyamatosan
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #2105 Dátum: 2016.11.21 hétfő, 09:38:52 »

Csak 3 hollandert tudok meglazítani, mert a 4.-hez nem férek hozzá.
Ez is elég?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2106 Dátum: 2016.11.21 hétfő, 09:41:35 »

Csak 3 hollandert tudok meglazítani, mert a 4.-hez nem férek hozzá.
Ez is elég?
Hát tökéletes lenne ha azt is feltudnád.Se baj ha a másik 3-ból bőségesen jön gázolajakkor van esély elkerülni az adagoló felújítást.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2107 Dátum: 2016.11.21 hétfő, 09:51:25 »

Figyi mennem kell ,majd számoljál be légyszi a fejleményekről  integet2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #2108 Dátum: 2016.11.21 hétfő, 13:56:00 »

Most lelazítottam mind a 4 hollandert, aztán indítóztam kb 5 másodpercig, megnéztem őket, 3 gázolajos lett, egyik nem.
Másodjára is indítóztam kb 5 másodpercig, megnéztem, 3 olajos, egyik nem.
Harmadszorra indítóztam kb 5 mp, megnéz, már a negyedik is olajos.

Aztán visszatekertem a hollandereket, gázpedál tövig benyom, így indítózgattam amíg az akku bírta. Kb 5-6 hosszú indítózást bírt.
De beröffenni nem bírt.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2109 Dátum: 2016.11.21 hétfő, 20:18:06 »

Most lelazítottam mind a 4 hollandert, aztán indítóztam kb 5 másodpercig, megnéztem őket, 3 gázolajos lett, egyik nem.
Másodjára is indítóztam kb 5 másodpercig, megnéztem, 3 olajos, egyik nem.
Harmadszorra indítóztam kb 5 mp, megnéz, már a negyedik is olajos.

Aztán visszatekertem a hollandereket, gázpedál tövig benyom, így indítózgattam amíg az akku bírta. Kb 5-6 hosszú indítózást bírt.
De beröffenni nem bírt.

Szia.
El se akart indulni vagy majdnem elindult csak lemerült az akksi ?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #2110 Dátum: 2016.11.21 hétfő, 22:12:34 »

Szia.
El se akart indulni vagy majdnem elindult csak lemerült az akksi ?

Semmi jelét nem mutatta annak, hogy indulni akarna.
Nem tudom, jól csináltam-e.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2111 Dátum: 2016.11.27 vasárnap, 13:17:24 »

Semmi jelét nem mutatta annak, hogy indulni akarna.
Nem tudom, jól csináltam-e.
Szia.
Van változás ?
Lehet valami jó dizel szervizesnek meg kéne mutatni.A fővárosban nem ismerek olyat de Győrben tudok.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #2112 Dátum: 2016.11.27 vasárnap, 17:05:19 »

Szia.
Van változás ?
Lehet valami jó dizel szervizesnek meg kéne mutatni.A fővárosban nem ismerek olyat de Győrben tudok.

Nincs változás.
Most azon gondolkodom milyen következtetést tudtunk volna levonni abból, ha beindult volna, és abból, hogy nem indult.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2113 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 06:00:59 »

Nincs változás.
Most azon gondolkodom milyen következtetést tudtunk volna levonni abból, ha beindult volna, és abból, hogy nem indult.
Talán azt.
Ha fel van lazitva és meg van jártatva és vissza van húzva és utánna beindul akkor levegősődés volt a baj.
De nem indult be vissza húzás után se azért lehet, hogy az adagolóban lévá leállító mágnesszelep nem működik nem nyit ki .Nem szállít üzemanyagot azért nem indul be.  szomoru1
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #2114 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 12:55:43 »

Talán azt.
Ha fel van lazitva és meg van jártatva és vissza van húzva és utánna beindul akkor levegősődés volt a baj.
De nem indult be vissza húzás után se azért lehet, hogy az adagolóban lévá leállító mágnesszelep nem működik nem nyit ki .Nem szállít üzemanyagot azért nem indul be.  szomoru1
Ez a mágnesszelep hirtelen romlik el, vagy képes fokozatosan elromlani?
A mágnesszelepre csak indításkor van szükség, menetközben már nincs?
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.28 hétfő, 13:10:05 írta Csimbió » Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2115 Dátum: 2016.11.29 kedd, 06:43:42 »

Ez a mágnesszelep hirtelen romlik el, vagy képes fokozatosan elromlani?
A mágnesszelepre csak indításkor van szükség, menetközben már nincs?

Ez jó kérdés nálam még nem romlott el,de ami tönkre tud menni az tönkre is megy.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #2116 Dátum: 2016.11.29 kedd, 11:41:44 »

Ez jó kérdés nálam még nem romlott el,de ami tönkre tud menni az tönkre is megy.
És csak indításkor van szükség a mágnesszelepre? Ha jár a motor már nem kell?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2117 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 11:59:13 »

És csak indításkor van szükség a mágnesszelepre? Ha jár a motor már nem kell?
Azt nem tudom  szomoru1 Gondolom nem kell ha jár a motor  Huh?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #2118 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 20:24:17 »

Olvasgatom az adagoló működését, és azt írja, hogy
"Hibalehetőségek:
-Mágnesszelep nem kattan gyújtás ráadásakor. "

Ezek szerint a gyújtás ráadásakor kellene hallanom egy kattanó hangot az adagolónál?
Vagy azt elnyomja az önindító hangja?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2119 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 19:10:38 »

Olvasgatom az adagoló működését, és azt írja, hogy
"Hibalehetőségek:
-Mágnesszelep nem kattan gyújtás ráadásakor. "

Ezek szerint a gyújtás ráadásakor kellene hallanom egy kattanó hangot az adagolónál?
Vagy azt elnyomja az önindító hangja?

Szia én szoktam hallani kattanást. A mágnes szelep az elképzelhető a te esetedben.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #2120 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 19:58:00 »

És csak indításkor van szükség a mágnesszelepre? Ha jár a motor már nem kell?

Sziasztok,

a neve is mutatja, leállító szelep.  tehát a leállításban van szerepe. De ha beragad, csak nagy sokára fog beindulni, érdemes kicserélni. Én egy fél évet kínlódtam egy Lucas adagolós Partner-ral hasonló tünetekkel. Reggel már az első indítózásra bepöccent, de rögtön le is állt, utána csak a kézi pumpával felpumpálva nagysokára volt hajlandó beindulni. Utána aznap nem volt vele gond, mihelyst megpihent éjszakára, reggel ugyanez a tortúra. Kicseréltem a leállító szelepet (ez már újabb típusú, 30 darab ezeres haveri alapon wow1). Azóta pöcc-röff, -8C foknál is. Mint a doxa óra.

Zsolio
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2121 Dátum: 2016.12.30 péntek, 13:30:07 »

végre rendes -7 fok volt ma reggel.a mondim pöccre talán még 1-et se fordult a főtengely úgy indult be szép egyenletesen  taps
azért ennyi idős dízel ilyen tökéletes hideg indítást tud  eljen integet2
a rossz hír is van  szomoru1 úgy rá volt fagyva a dér alig tudtam lekaparni  szomoru1
 Wink pedig jó erőben vagyok  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.30 péntek, 13:49:54 írta Proconsul » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #2122 Dátum: 2017.01.18 szerda, 12:35:29 »

végre rendes -7 fok volt ma reggel.a mondim pöccre talán még 1-et se fordult a főtengely úgy indult be szép egyenletesen  taps
azért ennyi idős dízel ilyen tökéletes hideg indítást tud  eljen integet2
a rossz hír is van  szomoru1 úgy rá volt fagyva a dér alig tudtam lekaparni  szomoru1
 Wink pedig jó erőben vagyok  Cool

Én már feladtam, inkább eladom a vasat, mert más baja is van.
Csak nehezen tudok tőle megválni, még így is , hogy rossz.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
bluedevils
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #2123 Dátum: 2017.01.21 szombat, 09:08:19 »

Sziasztok!
Problémám a következő: reggeli indítás OK, majd a legközelebbi indításnál semmi izzítás, a visszajelző lámpa sem világított. Kétszer is próbáltam. Majd harmadszorra ismét működik, a motor indul rendesen. Eddig még nem produkált ilyen dolgot a 14 év alatt. Izzító relé lehet Huh?
Naplózva

Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2124 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 02:59:09 »

Én már feladtam, inkább eladom a vasat, mert más baja is van.
Csak nehezen tudok tőle megválni, még így is , hogy rossz.

Hát ez nem jó hír. szomoru1
Azóta volt keményebb hideg is -15 de indult.
Figyi ha elment és lett másik azért oszd meg.Még is tudjam mi lett a mondeo helyett  Undecided
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2125 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 03:03:08 »

Sziasztok!
Problémám a következő: reggeli indítás OK, majd a legközelebbi indításnál semmi izzítás, a visszajelző lámpa sem világított. Kétszer is próbáltam. Majd harmadszorra ismét működik, a motor indul rendesen. Eddig még nem produkált ilyen dolgot a 14 év alatt. Izzító relé lehet Huh?
Figyi nekem régebben volt relé cserélve.De melyik arra nem emlékszem.De filléres dolog.De lehet ,hogy a gyújtáskapcsoló .
Villamosságinak kéne megmutatni de NE kontárnak hanem valami normálisnak.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.22 vasárnap, 03:51:51 írta Proconsul » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
bluedevils
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #2126 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 11:59:11 »

Figyi nekem régebben volt relé cserélve.De melyik arra nem emlékszem.De filléres dolog.De lehet ,hogy a gyújtáskapcsoló .
Villamosságinak kéne megmutatni de NE kontárnak hanem valami normálisnak.
Ma pl nem csinálta. De amikor nem izzított, minden lámpám világított a műszerfalon indításkor, csak az izzítás visszajelzője nem. És a relét sem hallottam kattanni. Az izzítórelé az akku alatt van, de még nem jöttem rá, hogyan tudnám onnan kivenni, nem férek hozzá.
Naplózva

Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #2127 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 14:01:11 »

Villamosságinak kéne megmutatni de NE kontárnak hanem valami normálisnak.

Tudsz jó villamosságist Bp-en vagy környékén?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2128 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 15:28:26 »

Tudsz jó villamosságist Bp-en vagy környékén?
a cromax szerviz talán.Tudod én messze 230km-re lakom nyugatfele.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.22 vasárnap, 21:04:52 írta Proconsul » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #2129 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 15:43:25 »

a cromax szerviz talán.Tudod én messze 230kkm-re lakom nyugatfele.

Az már külföld.  smile














Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2130 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 15:48:46 »

Az már külföld.  smile



Sajnos nem megyeszékhely  smile

A cromax szerviz azért jó mert a régebbi tipusokhoz értenek.Nem olcsók de jó lesz .











Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2131 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 15:50:10 »


Figyi fel is hívhatod őket elmondod mi a helyzet megkérded kb mennyibe fájna oszt eldöntöd.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #2132 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 16:37:05 »

Figyi fel is hívhatod őket elmondod mi a helyzet megkérded kb mennyibe fájna oszt eldöntöd.

Amihez a villamosságis kellene, nem az én autóm. Már találtak szervízt, de még nem biztos, hogy meg tudják csinálni.
Bikázni akarták, de fordítva tették rá a kábeleket. (Még nem elég profik.)
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #2133 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 16:42:19 »

Még is tudjam mi lett a mondeo helyett  Undecided

9 Személyes kellene, de mondeoban olyan nincs, ezért valami más lesz.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2134 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 20:22:51 »

Ma pl nem csinálta. De amikor nem izzított, minden lámpám világított a műszerfalon indításkor, csak az izzítás visszajelzője nem. És a relét sem hallottam kattanni. Az izzítórelé az akku alatt van, de még nem jöttem rá, hogyan tudnám onnan kivenni, nem férek hozzá.
Ha legközelebb is csinálja de bízzunk benne ,hogy nem fogja akkor próbálj a kulccsal játszani.....
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2135 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 20:29:15 »

9 Személyes kellene, de mondeoban olyan nincs, ezért valami más lesz.

Figyi a renualt-ot kerüld messziről.Németet ,farncia olasz autókat se ajánlom-Japán kéne vagy távol keleti.
2 ismerősöm is nagyon beszívott vele a renault sok személyesel.

Jó választás Pl:Toyota Hiace http://www.toyotaclub.hu/2016/02/27/az-utolso-auto-ami-elpusztithatatlan-toyota-hiace/
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.22 vasárnap, 20:39:01 írta Proconsul » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #2136 Dátum: 2017.01.28 szombat, 14:08:52 »


2 ismerősöm is nagyon beszívott vele a renault sok személyesel.


Melyik rönók voltak azok?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #2137 Dátum: 2017.11.18 szombat, 20:41:28 »

Helló a dízel barátoknak. Csak érdeklődnék, illetve tippet kérnék egy problémával kapcsolatban. A héten egy régóta tervezett "nagy" szervizelést ütemeztem be a szekéren, amit egyéb dolgok miatt régóta halasztgattam. A szervíz lényege igazából hűtővíz csere, olaj csere, olajszűrő csere, olajpumpa tömítések csere, turbó ellenőrzés, és még egyéb tömítés csere, ahol szivárgást találtam, mivel zavart hogy mindig olajos volt a picike szíve. Bár az utóbbi hónapban talán nagyobb szivárgás is volt. A lényeg, hogy megvolt minden, meg egy kis motor pucolás is, hogy újra lehessen keresni a szivárgások helyét. Hát sajnos maradt még egy hely, amivel nem igazán tudom mit kezdjek és nagyon rosszat sejtek. A váltó és a motor között kezdett el szivárogni az olaj járatás közben. Bár ezt holnap még egyszer megnézem. De ha tényleg ott maradt egy szivárgás, akkor ötletek, lehetőségek?
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #2138 Dátum: 2017.11.19 vasárnap, 20:23:16 »

Helló a dízel barátoknak. Csak érdeklődnék, illetve tippet kérnék egy problémával kapcsolatban. A héten egy régóta tervezett "nagy" szervizelést ütemeztem be a szekéren, amit egyéb dolgok miatt régóta halasztgattam. A szervíz lényege igazából hűtővíz csere, olaj csere, olajszűrő csere, olajpumpa tömítések csere, turbó ellenőrzés, és még egyéb tömítés csere, ahol szivárgást találtam, mivel zavart hogy mindig olajos volt a picike szíve. Bár az utóbbi hónapban talán nagyobb szivárgás is volt. A lényeg, hogy megvolt minden, meg egy kis motor pucolás is, hogy újra lehessen keresni a szivárgások helyét. Hát sajnos maradt még egy hely, amivel nem igazán tudom mit kezdjek és nagyon rosszat sejtek. A váltó és a motor között kezdett el szivárogni az olaj járatás közben. Bár ezt holnap még egyszer megnézem. De ha tényleg ott maradt egy szivárgás, akkor ötletek, lehetőségek?

Hali! Bár nekem mk2 1.8 td-m van de sztem nem sok különbség lehet a 2 motor közt.Szóval valószínűleg a váltóoldali főtengely szimering a ludas.Ha így van akkor váltó le és szimering csere.És ha már úgy is le van véve a váltó akkor érdemes megnézni a kinyomócsapágyat és a kuplungszerkezetet is.
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #2139 Dátum: 2017.11.19 vasárnap, 21:36:23 »

Hali! Bár nekem mk2 1.8 td-m van de sztem nem sok különbség lehet a 2 motor közt.Szóval valószínűleg a váltóoldali főtengely szimering a ludas.Ha így van akkor váltó le és szimering csere.És ha már úgy is le van véve a váltó akkor érdemes megnézni a kinyomócsapágyat és a kuplungszerkezetet is.
Hát ő igen én is valami ilyesmire gondoltam. Csak hogy nálam ha váltó le, akkor az már sajna necces hogy vissza se kerülne, mivel az is érik már egy felújításra. Rendes aknám meg nem igazán van hozzá. Amúgy ugyan az a motor. Váltó kivéthez amúgy itt is le kell engedni a bölcsőt?
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #2140 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 18:24:55 »

Hát ő igen én is valami ilyesmire gondoltam. Csak hogy nálam ha váltó le, akkor az már sajna necces hogy vissza se kerülne, mivel az is érik már egy felújításra. Rendes aknám meg nem igazán van hozzá. Amúgy ugyan az a motor. Váltó kivéthez amúgy itt is le kell engedni a bölcsőt?

Ezt nem tudom , nekem le volt véve de lehet hogy megoldható levétel nélkül is.Az azonban biztos hogy nagyban megkönnyíti a melót ha nincs útban.
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #2141 Dátum: 2018.04.24 kedd, 15:02:47 »

Üdv mindenkinek ismét. Nem rég kapott minőségi olajat és tőke ápoló adalékot a bestia, mert zavart hogy csattogott. Hát most már szebben is jár így ezer km után, de bejött a meleg. Tegnap pesten dugózásba felment egészen R-ig a hűtővíz(nálam ott kapcsol az egy fokozatú) és ott ha egy helyben álltam és alapon járt a motor, hullámzott az alapjárat. De úgy, hogy az egész kasztnin lehetett érezni. Miután hazaértünk, kicsit hagytam még járni a gépet, és felnyitottam a tetőt hogy hallgatózzak és igazat megvallva úgy is lehetett hallani meg érezni, de már csak nagyon kicsit. Mitől lehet? Bosch adagoló beépítés után ha ilyen volt az hidegen volt és mondta a szaki, hogy valami szabályozó tárcsa vagy mi egy kicsit kopott az adagolóban, de avval ne foglalkozzak. Igaz ez 3 éve volt.
A másik ami még szintén zavar, hogy 1-2be 2000-es fordulatig totál traktor a szekér. 3-tól már nem. Olaj nem fogy. Víz nem fogy és nem forr. Amikor megkapta a minőségi olajat és járattam amikor alámentem alatta jobban hallatszott a kopogás mint fent.
Tudtok valami bíztatót mondani?
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #2142 Dátum: 2018.04.27 péntek, 08:00:49 »

Üdv mindenkinek ismét. Nem rég kapott minőségi olajat és tőke ápoló adalékot a bestia, mert zavart hogy csattogott. Hát most már szebben is jár így ezer km után, de bejött a meleg. Tegnap pesten dugózásba felment egészen R-ig a hűtővíz(nálam ott kapcsol az egy fokozatú) és ott ha egy helyben álltam és alapon járt a motor, hullámzott az alapjárat. De úgy, hogy az egész kasztnin lehetett érezni. Miután hazaértünk, kicsit hagytam még járni a gépet, és felnyitottam a tetőt hogy hallgatózzak és igazat megvallva úgy is lehetett hallani meg érezni, de már csak nagyon kicsit. Mitől lehet? Bosch adagoló beépítés után ha ilyen volt az hidegen volt és mondta a szaki, hogy valami szabályozó tárcsa vagy mi egy kicsit kopott az adagolóban, de avval ne foglalkozzak. Igaz ez 3 éve volt.
A másik ami még szintén zavar, hogy 1-2be 2000-es fordulatig totál traktor a szekér. 3-tól már nem. Olaj nem fogy. Víz nem fogy és nem forr. Amikor megkapta a minőségi olajat és járattam amikor alámentem alatta jobban hallatszott a kopogás mint fent.
Tudtok valami bíztatót mondani?

Hali! Vezérlés mikor volt cserélve?
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #2143 Dátum: 2018.04.30 hétfő, 06:20:50 »

Hali! Vezérlés mikor volt cserélve?
Hát jó pár éve de csak 30.000km-t mentem vele idáig. SKF szettet rakattam bele ha ez számít.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Mark02
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #2144 Dátum: 2019.05.11 szombat, 23:52:50 »

Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Adott egy mechanikus Bosch adagoló ami Ford Mondeon volt (ezzel vettem az autót) Lusta volt vele a járgány nem ment. Akkor még zöldfülű voltam nem tudtam miért..Az adagolós ismerősöm azt mondta tegyünk rá Lucast azzal minden rendben lesz menni fog stb stb. Nos igaza is lett ment az autó kb 1 évig...Ezután jöttek a gondok. Most ott tartok hogy az autó nem indul...járóképtelen, Így arra az álláspontra jutottam hogy nem akarok többet költeni a Lucasra visszatetetném a Boscht...Igen ám de itt kezdődnek a gondok ugyanis a Bosch adagolón szívófedél van nem turbó így nem vezérli a Mondeóm turbóját...Lehet ezzel az adagolóval kezdeni valamit? Esetleg valakinél van elfekvőben egy Turbós fedél rá?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.