Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 21:27:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 653849 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #200 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:41:01 »

Remélem feleslegesen fizettem ki a +100eFt-t a +3 év garira és ezzel a megbízhatatlanság méregfogát kihúztam.  

Én meg remélem elolvastad az apróbetűset is amikor kifizetted..
Úgy tudom, hogy az extra gari korántsem teljes körű.
Remélem csak régen volt így..
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #201 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:41:34 »

Azt gondolom tudjátok, hogy a Lincoln MKZ az MK5 illetve Fusion prémium változata.
A Lincoln IPC firmware átrakható a Mondeo IPC-be, de akár részenként is. Így lehe csinálni vékony fehér animált mutatókat a Mondeo műszerfalba.
Kép?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #202 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:44:12 »

Én meg remélem elolvastad az apróbetűset is amikor kifizetted..
Úgy tudom, hogy az extra gari korántsem teljes körű.
Remélem csak régen volt így..
Mint írtam, remélem kidobott pénz volt, mint a síbiztosítások...
Természetesen nem olvastam el. A bennfentes szerelő javasolta, hogy ilyen kérjek feltétlen. "Belealkudtam a vételi árba"!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #203 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:46:06 »

Nekem nem. Attila 86 írta, hogy füstölt az mk4, de szerintem túlhúzták. Én maradok a gyári értékeknél. Nekem elég bőven a 180 ló itthonra. Janival meg nem állok le versenyezni... hehe  

Nem mindegy ki piszkálja az autót.Nem árt ha mérnök az illető és tapasztalt. Ilyen viszonylag kevés van itthon. (Ha nem az erősebb gyári szoftverről beszélünk.)

A 180 ló elég a szomoru csak az, hogy egy 150 lovas Passat jobban megy. (200 kg-val könnyebb)
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #204 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:48:05 »

Nem mindegy ki piszkálja az autót.Nem árt ha mérnök az illető és tapasztalt. Ilyen viszonylag kevés van itthon. (Ha nem az erősebb gyári szoftverről beszélünk.)

A 180 ló elég a szomoru csak az, hogy egy 150 lovas Passat jobban megy. (200 kg-val könnyebb)
De drágább is!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #205 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:48:13 »

Mint írtam, remélem kidobott pénz volt, mint a síbiztosítások...
Természetesen nem olvastam el. A bennfentes szerelő javasolta, hogy ilyen kérjek feltétlen. "Belealkudtam a vételi árba"!


Világos. Az a jó ha “kidobott” lesz a végén.
(Ha keveset mész vele még az is lehet)  smile
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #206 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:52:10 »

De drágább is!

Ne értsd félre utálom az összes papókás túl hypeolt unalmas kocka szart aminek a műszerfala 2004 óta semmit sem változott (passat).(jó az extra felárért már van lcd)
De az autópályán ártól függetlenül (nekem) fáj ha levillog.
A 150 lovas Passat nem sokkal drágább mint egy 180-as Mondeo.
Sőt...
A mostani autóm helyett vehettem volna Passatot úgy hogy előtte végig cumiztam 150k -t az MK5-el, de még sem Passat lett.
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.11 hétfő, 22:56:56 írta AndrewJ » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #207 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 23:00:07 »


Világos. Az a jó ha “kidobott” lesz a végén.
(Ha keveset mész vele még az is lehet)  smile
Vhol 40e-50ekm/év között. Szerintem OK. Mindenesetre nem Brüsszel-Párizs transferautó!  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #208 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 23:02:13 »

Kép?

Tehát LINCOLN MKZ (Mondeo Prémium) lehetne felvenni mint testvér modellt egyébként.


https://youtu.be/JzZ7pwqad_Y

https://youtu.be/O0j9U-vNpWw

https://youtu.be/YDbMSj7vGqU

A harmadik link a műszerfal. A SYNC3-on be tudom állítani  Lincoln témát.

Egyébként meg az is vicc, hogy erölködnek a Vignale-val mint prémium Mondeoval. Sosem lesz az.

A Lincoln a Ford prémium változata. Miért nem lehet azt venni ha Ford prémiumot akarok.

Az USA-ban egy Lincoln MKZ fullosan 45.000USD (tehát olcsóbb mint egy fulllos Vignale itthon)

(A Lincoln nagy autója a Continental, bírnám azt is)

https://youtu.be/WoaJvewaMZw

https://youtu.be/edhzKV_Ul7c


Video
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.11 hétfő, 23:50:15 írta AndrewJ » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #209 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 23:06:19 »

Ne értsd félre utálom az összes papókás túl hypeolt unalmas kocka szart aminek a műszerfala 2004 óta semmit sem változott (passat).(jó az extra felárért már van lcd)
De az autópályán ártól függetlenül (nekem) fáj ha levillog.
A 150 lovas Passat nem sokkal drágább mint egy 180-as Mondeo.
Sőt...
A mostani autóm helyett vehettem volna Passatot úgy hogy előtte végig cumiztam 150k -t az MK5-el, de még sem Passat lett.
Februárban én is azt vehettem volna, ami tetszik (majdnem  Cheesy), mégis maradtam mk5nél. Ár-érték arányban verhetetlen.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #210 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 23:10:20 »

Februárban én is azt vehettem volna, ami tetszik (majdnem  Cheesy), mégis maradtam mk5nél. Ár-érték arányban verhetetlen.

Szerintem formára is.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #211 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 23:19:30 »

Vhol 40e-50ekm/év között. Szerintem OK. Mindenesetre nem Brüsszel-Párizs transferautó!  Cheesy

Bízzunk benne, hogy 2016-tól jobbak lettek.(ez egyébként számomra látható)
Stimmelnek az illesztések a csomagtartónál, egyenes motorháztető, és az első 10.000-et kibírta a féltengely. Nem viccből írom ezeket.

A motorral egyébként nekem nem volt gondom. Csak minden mással, de ezt korábban leírtam itt részletesen.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #212 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 23:45:24 »

A SYNC 3-ról annyit, hogy van 2.3 frissítésem és 3.0-ás is.EU

A németek már vadul használják a 3.0-át mert az is olyan hogy nincs és mégis van.

2.3-mal a 2017 májustól evileg gyárilag így jöttek az autók.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
Scaty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



« Új hozzászólás #213 Dátum: 2017.12.12 kedd, 14:01:00 »

Nekem 2016-os MKV van, és azt mondta a Ford Hungária, hogy nincs rá újabb frissítés... Wifin keresztül se talál... Gargarizáljanak hurkazsírral.... Pedig van néhány zavaró problémám vele...
A SYNC 3-ról annyit, hogy van 2.3 frissítésem és 3.0-ás is.EU

A németek már vadul használják a 3.0-át mert az is olyan hogy nincs és mégis van.

2.3-mal a 2017 májustól evileg gyárilag így jöttek az autók.
Naplózva

2019 Mondeo MKV Titanium, 1.5 Ecoboost 150LE , Shadow Black
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #214 Dátum: 2017.12.12 kedd, 14:18:48 »

A SYNC 3-ról annyit, hogy van 2.3 frissítésem és 3.0-ás is.EU

A németek már vadul használják a 3.0-át mert az is olyan hogy nincs és mégis van.

2.3-mal a 2017 májustól evileg gyárilag így jöttek az autók.
7főn hivatalosan is rákérdezek majd erre a verzióra!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #215 Dátum: 2017.12.12 kedd, 16:26:07 »

7főn hivatalosan is rákérdezek majd erre a verzióra!

Ne aggódj azt mondják, hogy nincs. Ha erősködsz, hogy van akkor meg idegesek lesznek.
3 hete így volt Szentendrén.

Kis türelmet, amint nem telefonról írok dobom a linkeket a letöltéshez meg az instrukciókat a bátraknak, hogyan kell pendrivról saját felelősségre installálni.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #216 Dátum: 2017.12.12 kedd, 19:29:41 »

Ne aggódj azt mondják, hogy nincs. Ha erősködsz, hogy van akkor meg idegesek lesznek.
3 hete így volt Szentendrén.

Kis türelmet, amint nem telefonról írok dobom a linkeket a letöltéshez meg az instrukciókat a bátraknak, hogyan kell pendrivról saját felelősségre installálni.
Nálam elveg a legfrissebb az sw, de az M86 oson "repülünk" a SYNC 3 al a csornai lehajtó után Szombathely felé, de mondhatnám a nagyváradi elkerülőt a 2. körforgalom után Kolozsvár felé, detto.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Scaty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



« Új hozzászólás #217 Dátum: 2017.12.12 kedd, 19:48:42 »

Te már megcsináltad?

Update: Közben kis keresgéléssel megtaláltam a 2.3-at és a 3.0 EU-t is...

Ne aggódj azt mondják, hogy nincs. Ha erősködsz, hogy van akkor meg idegesek lesznek.
3 hete így volt Szentendrén.

Kis türelmet, amint nem telefonról írok dobom a linkeket a letöltéshez meg az instrukciókat a bátraknak, hogyan kell pendrivról saját felelősségre installálni.
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.12 kedd, 20:44:35 írta Scaty » Naplózva

2019 Mondeo MKV Titanium, 1.5 Ecoboost 150LE , Shadow Black
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89


E-mail
« Új hozzászólás #218 Dátum: 2017.12.13 szerda, 11:04:12 »

Te már megcsináltad?

Update: Közben kis keresgéléssel megtaláltam a 2.3-at és a 3.0 EU-t is...


Nekem ugyan nem Mondeo-m van hanem S-Max de engem is elhajtottak az Ivanicsnál, hogy nincs a Sync 3-ból 2.0-nál frissebb aztán PowerFord mégis tudta 2.3-ra frissíteni! Valóban van már 3.0-ás is de a navi nélküli verzió még nincs meg neki ezért arra még várnom kell egy kicsit!
Sajnos az Apple Carplay frissítés után sem működik de az Android auto tökéletes! nyes
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
Scaty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



« Új hozzászólás #219 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 18:50:04 »

Ford hungária válasza:
Kedves Scaty!

Érdeklődésére vonatkozólag annyiban tudjuk jelenleg tájékoztatni, hogy Európában még
nincs elérhetővé téve a frissítés, amelynek befolyásoló tényezője autó függő is,
hogy melyikre mi fog kerülni.

A Ford központ jelzése szerint 2018 első negyedévére helyezte a Ford a frissítés
megjelenését.

Megköszönve türelmét és megértését! Üdvözlettel...


7főn hivatalosan is rákérdezek majd erre a verzióra!
Naplózva

2019 Mondeo MKV Titanium, 1.5 Ecoboost 150LE , Shadow Black
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #220 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 20:25:25 »

Kulcsot hol lehetne venni? Olyant amivel működhet a táv inditás?
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Scaty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



« Új hozzászólás #221 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 22:34:40 »

Nicsak mit találtam... Remélem hamarosan aktiválják...

https://why-update-ford.azurewebsites.net/download/Ford_brochure_about_map_update_EN.pdf
Naplózva

2019 Mondeo MKV Titanium, 1.5 Ecoboost 150LE , Shadow Black
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89


E-mail
« Új hozzászólás #222 Dátum: 2017.12.15 péntek, 09:20:07 »

Ford hungária válasza:
Kedves Scaty!

Érdeklődésére vonatkozólag annyiban tudjuk jelenleg tájékoztatni, hogy Európában még
nincs elérhetővé téve a frissítés, amelynek befolyásoló tényezője autó függő is,
hogy melyikre mi fog kerülni.

A Ford központ jelzése szerint 2018 első negyedévére helyezte a Ford a frissítés
megjelenését.

Megköszönve türelmét és megértését! Üdvözlettel...





A szokásos mellébeszélés!  falbav
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
Scaty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



« Új hozzászólás #223 Dátum: 2017.12.15 péntek, 18:30:21 »

Emiatt raktam fel én is dühömben magam a 2.3-at Smiley vigyor3 vigyor3 vigyor3
A szokásos mellébeszélés!  falbav
Naplózva

2019 Mondeo MKV Titanium, 1.5 Ecoboost 150LE , Shadow Black
Mumus1986
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #224 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 10:12:50 »

Mivel másabb a 2.3 vagy a 3.0 Sync?

Valaki leírná, hogy kell telepíteni, vagy érdemes megvárni a hivatalos frissítést? Nekem is csak homokórázik....
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.17 vasárnap, 10:15:49 írta Mumus1986 » Naplózva
Scaty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



« Új hozzászólás #225 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 16:07:11 »

A 3.0 az még elvileg nem végleges...

A telepítés egyszerű:
1. Le kell tölteni a pakkot
2. FAT32-re le kell formattálni egy pendrive-ot(a quick format NEM JÓ!!!)
3. A kitömörített csomagot rámásolni a stickre. A gyökérben három dolog legyen: autoinstall.lst, DONTINDX.MSA, és a SyncMyRide folder.
4. Kocsit beindítani, Start/stop-ot deaktiválni, Bluetooth-ot kikapcsolni, minden USB eszközt kihúzni
5. Pendrive-ot bedugni... Kb 1-5 percen belül kiírja a felső sorba hogy "Updating System Software.." Na itt türelmesen kell várni(kb 40 perc). Egyszer újra fog indulni, de ekkor még nem szabad kihúzni a pendrive-ot. Majd amikor ilyesmit ír ki hogy "Update completed, you can remove the USB stick" akkor lehet kihúzni. Smiley
6. A kocsit le kell állítani, kivenni a kulcsot és kinyitni az ajtót. A következő újraindításkor fog aktiválódni a frissítés.
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.17 vasárnap, 18:18:05 írta Scaty » Naplózva

2019 Mondeo MKV Titanium, 1.5 Ecoboost 150LE , Shadow Black
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #226 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 21:24:55 »

A 3.0 az még elvileg nem végleges...

A telepítés egyszerű:
1. Le kell tölteni a pakkot
2. FAT32-re le kell formattálni egy pendrive-ot(a quick format NEM JÓ!!!)
3. A kitömörített csomagot rámásolni a stickre. A gyökérben három dolog legyen: autoinstall.lst, DONTINDX.MSA, és a SyncMyRide folder.
4. Kocsit beindítani, Start/stop-ot deaktiválni, Bluetooth-ot kikapcsolni, minden USB eszközt kihúzni
5. Pendrive-ot bedugni... Kb 1-5 percen belül kiírja a felső sorba hogy "Updating System Software.." Na itt türelmesen kell várni(kb 40 perc). Egyszer újra fog indulni, de ekkor még nem szabad kihúzni a pendrive-ot. Majd amikor ilyesmit ír ki hogy "Update completed, you can remove the USB stick" akkor lehet kihúzni. Smiley
6. A kocsit le kell állítani, kivenni a kulcsot és kinyitni az ajtót. A következő újraindításkor fog aktiválódni a frissítés.


40 perc?!  wow1
Mire írja az az adatokat? 5,25-ös floppy és a kismanók pakolják be a következő lemezt?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Scaty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



« Új hozzászólás #227 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 08:21:11 »

Gondolom elég alacsony prioritású a frissítés, mert közben azért minden funkciója működik...

40 perc?!  wow1
Mire írja az az adatokat? 5,25-ös floppy és a kismanók pakolják be a következő lemezt?
Naplózva

2019 Mondeo MKV Titanium, 1.5 Ecoboost 150LE , Shadow Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #228 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 08:51:13 »

40 perc?!  wow1
Mire írja az az adatokat? 5,25-ös floppy és a kismanók pakolják be a következő lemezt?
nem értelek, mi a bajod 2017ben ezzel az adatsebességgel eplus2 10 éves bmw-n 40 perc alatt az összes modul(10-15) le van frissítve meg egy kv is belefér nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #229 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 13:07:48 »

nem értelek, mi a bajod 2017ben ezzel az adatsebességgel eplus2 10 éves bmw-n 40 perc alatt az összes modul(10-15) le van frissítve meg egy kv is belefér nyes

A kávé itt is belefér, amíg a kismanók kockásfüzeten számolgatják a biteket. Sőt még egy gyors ebéd is  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #230 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 13:10:09 »

Gondolom elég alacsony prioritású a frissítés, mert közben azért minden funkciója működik...


Ha nem FOTA megy a frissítés, hanem (elvileg) márkaszervíznek kell feltüttyögni, akkor pont semmi értelme az alacsony prioritásnak, meg hogy közben lehet használni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #231 Dátum: 2018.01.13 szombat, 15:47:07 »

Találtam egy érdekességet:
https://www.autonavigator.hu/cikkek/waze-mar-a-ford-multimediajan-is/
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #232 Dátum: 2018.01.13 szombat, 17:19:16 »

Csak 1 hülye q: hát ez miféle ford? Törley belsejére nem hasonlít...  conf
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #233 Dátum: 2018.01.13 szombat, 17:59:15 »

Csak 1 hülye q: hát ez miféle ford? Törley belsejére nem hasonlít...  conf
szerintem nem az eu modellekbe fejlesztették első körben. https://www.ces.tech/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #234 Dátum: 2018.01.13 szombat, 18:20:13 »

szerintem nem az eu modellekbe fejlesztették első körben. https://www.ces.tech/
Az lehet, de német környezetvédelmi matrica van az ablakban...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
KJozsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #235 Dátum: 2018.01.13 szombat, 20:52:29 »

Csak 1 hülye q: hát ez miféle ford? Törley belsejére nem hasonlít...  conf
Nézz meg egy új Fiesta-t.  wow1
Annak már ilyen "odaragasztott" tablet van.  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk5 Titanium, 2,0 EcoBlue 150LE, Lucid Red
Előző Ford autóim:
Mondeo Mk5 Titanium, 2,0l Duratorq-TDCi 150LE, Ruby Red
Mondeo Mk4 Ghia, 1.8L Duratorq-TDCi, Mondeo Mk3 Ghia, 2.0L Duratec.
Mondeo Mk2, 1.8L Zetec, Escort AlbaPlus, 1.6L Zetec
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #236 Dátum: 2018.01.15 hétfő, 15:31:39 »

szerintem nem az eu modellekbe fejlesztették első körben. https://www.ces.tech/
Ma felhívtam a Dealer t akinél vettem a Mondeot, megerősítette, h ez éven megjelenik a SYNC 3 Update.
Azt ígérte, szól ha vihetem a szervízbe ezügyben.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
szijarto.barnabas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Új hozzászólás #237 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 08:53:16 »

Kedves Klubtagok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek!

Nemrégiben szembesültem azzal, hogy nem ég a visszapillantó tükörben a környezetvilágításom. Kiszereltem a világításokat, leellenőriztem, hogy világít e mind a kettő, azzal minden rendben volt. Rámértem mind a két oldalon a kábelekre, hogy van e feszültség, azzal is minden rendben volt. Viszont abban a pillanatban, amikor fogyasztót dugtam a kábelekre, akkor a feszültség 0 V lett.

A tegnapi nap folyamán egy leparkoláskor behúztam a kéziféket (elektromos), és működött a világítás a tükrökben. Azóta kipróbáltam álló motornál, ha be van húzva a kézifék, akkor világít, ha kiengedem, akkor nem. Ugyan ezt eljátszottam járó motornál is, ugyan ez volt az eredmény.

Szeretnélek megkérni Benneteket, hogy próbáljátok ki az MK5-ös mondeon, hogy Nektek is így van, vagy valami probléma van nálam a rendszerrel.

Beszéltem emberekkel, és ők is arra gyanakodnak, hogy mivel ez parkolás után egy segédfény simán lehet, hogy akkor tekinti az autó parkoló állásnak, ha be van húzva  a kézifék.

Kérlek Benneteket, ha kipróbáltátok, akkor osszátok meg velem, hogy Ti mit tapasztaltatok.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdvözlettel,
Barnabás
Naplózva
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #238 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 14:50:41 »

Kedves Klubtagok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek!

Nemrégiben szembesültem azzal, hogy nem ég a visszapillantó tükörben a környezetvilágításom. Kiszereltem a világításokat, leellenőriztem, hogy világít e mind a kettő, azzal minden rendben volt. Rámértem mind a két oldalon a kábelekre, hogy van e feszültség, azzal is minden rendben volt. Viszont abban a pillanatban, amikor fogyasztót dugtam a kábelekre, akkor a feszültség 0 V lett.

A tegnapi nap folyamán egy leparkoláskor behúztam a kéziféket (elektromos), és működött a világítás a tükrökben. Azóta kipróbáltam álló motornál, ha be van húzva a kézifék, akkor világít, ha kiengedem, akkor nem. Ugyan ezt eljátszottam járó motornál is, ugyan ez volt az eredmény.

Szeretnélek megkérni Benneteket, hogy próbáljátok ki az MK5-ös mondeon, hogy Nektek is így van, vagy valami probléma van nálam a rendszerrel.

Beszéltem emberekkel, és ők is arra gyanakodnak, hogy mivel ez parkolás után egy segédfény simán lehet, hogy akkor tekinti az autó parkoló állásnak, ha be van húzva  a kézifék.

Kérlek Benneteket, ha kipróbáltátok, akkor osszátok meg velem, hogy Ti mit tapasztaltatok.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdvözlettel,
Barnabás
   holnap megnézem az enyémen
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #239 Dátum: 2018.01.19 péntek, 21:56:30 »

Kedves Klubtagok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek!

Nemrégiben szembesültem azzal, hogy nem ég a visszapillantó tükörben a környezetvilágításom. Kiszereltem a világításokat, leellenőriztem, hogy világít e mind a kettő, azzal minden rendben volt. Rámértem mind a két oldalon a kábelekre, hogy van e feszültség, azzal is minden rendben volt. Viszont abban a pillanatban, amikor fogyasztót dugtam a kábelekre, akkor a feszültség 0 V lett.

A tegnapi nap folyamán egy leparkoláskor behúztam a kéziféket (elektromos), és működött a világítás a tükrökben. Azóta kipróbáltam álló motornál, ha be van húzva a kézifék, akkor világít, ha kiengedem, akkor nem. Ugyan ezt eljátszottam járó motornál is, ugyan ez volt az eredmény.

Szeretnélek megkérni Benneteket, hogy próbáljátok ki az MK5-ös mondeon, hogy Nektek is így van, vagy valami probléma van nálam a rendszerrel.

Beszéltem emberekkel, és ők is arra gyanakodnak, hogy mivel ez parkolás után egy segédfény simán lehet, hogy akkor tekinti az autó parkoló állásnak, ha be van húzva  a kézifék.

Kérlek Benneteket, ha kipróbáltátok, akkor osszátok meg velem, hogy Ti mit tapasztaltatok.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdvözlettel,
Barnabás
Szia,
Valszeg ua a sw, mert nálam is csak akkor világít ,ha a kézifék működtetve van és fékez. De szvsz így logikus.
Ha nem húztam be a kéziféket, a sebességváltóval bármelyik állást választottam, a kilépővilágítás sötét maradt.

Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
szijarto.barnabas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Új hozzászólás #240 Dátum: 2018.01.20 szombat, 02:22:14 »

Szia!

Köszönöm szépen, hogy megnézted. Kicsit megnyugodtam, hogy akkor nem valami elektromos probléma van, hanem így találták ki, még ha nem is feltétlenül a legjobb megoldás :-)
Naplózva
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #241 Dátum: 2018.01.20 szombat, 13:00:41 »

Nekem ha P-be van mindegy, hogy kézifék bevan e húzva vagy sem a kilépőfény működik! Nos? nyes
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
szijarto.barnabas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Új hozzászólás #242 Dátum: 2018.01.20 szombat, 20:57:50 »

Nekem ha P-be van mindegy, hogy kézifék bevan e húzva vagy sem a kilépőfény működik! Nos? nyes

Szia!

Köszönöm, hogy megnézted. Csak akkor, ha P-ben van a váltó?
Nekem manuális váltó van az autóban. Nem tudom, hogy a korábbi hozzászólónak mivel van szerelve, de megkockáztatom, hogy neki is manuális, ha úgy működik, mint nekem.

Ha Neked is csak P-ben világít, akkor el tudom képzelni, hogy nekünk a behúzott kéziféket veszi parkoló állásnak.

Mindenesetre szerintem érdekes a dolog.
Naplózva
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #243 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 01:18:57 »

Szia!

Köszönöm, hogy megnézted. Csak akkor, ha P-ben van a váltó?
Nekem manuális váltó van az autóban. Nem tudom, hogy a korábbi hozzászólónak mivel van szerelve, de megkockáztatom, hogy neki is manuális, ha úgy működik, mint nekem.   

Ha Neked is csak P-ben világít, akkor el tudom képzelni, hogy nekünk a behúzott kéziféket veszi parkoló állásnak.

Mindenesetre szerintem érdekes a dolog.
   Holnap megnézem N-be is
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Mumus1986
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #244 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 18:16:53 »

Sziasztok!


Nem merek egyedül belevágni a Sync 3 frissítésbe. Ha beviszem a szalonba megcsinálják nekem ingyen, vagy nem annyira örülnek ilyen kérésnek?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #245 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 18:17:54 »

Sziasztok!


Nem merek egyedül belevágni a Sync 3 frissítésbe. Ha beviszem a szalonba megcsinálják nekem ingyen, vagy nem annyira örülnek ilyen kérésnek?

ingyen? Cheesy  erősen kétlem...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #246 Dátum: 2018.01.23 kedd, 09:18:25 »

Sziasztok!


Nem merek egyedül belevágni a Sync 3 frissítésbe. Ha beviszem a szalonba megcsinálják nekem ingyen, vagy nem annyira örülnek ilyen kérésnek?

A múlt héten frissítettem 2.2-ről 2.3-ra. 64gigás exFAT-os pendrive-val, nem mértem, de kb. 20 perc alatt megvolt. Mondjuk semmiféle változást, újdonságot nem vettem észre. A térkép frissítése jobban érdekelne! Ja és decemberben kérdeztem a márkaszervizben, hogy van-e frissítés, azt mondták, hogy nincs.
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.23 kedd, 09:21:54 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Scaty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



« Új hozzászólás #247 Dátum: 2018.01.24 szerda, 11:01:27 »


A múlt héten frissítettem 2.2-ről 2.3-ra. 64gigás exFAT-os pendrive-val, nem mértem, de kb. 20 perc alatt megvolt. Mondjuk semmiféle változást, újdonságot nem vettem észre. A térkép frissítése jobban érdekelne! Ja és decemberben kérdeztem a márkaszervizben, hogy van-e frissítés, azt mondták, hogy nincs.

Én 2.0-ról frissítettem 2.3-ra... Az Android Auto stabilabb lett, ill. az mp3 lejátszásnál már nem körbe-körbe megy egy mappában, hanem megy folyamatosan a lejátszás mappáról mappára...
Naplózva

2019 Mondeo MKV Titanium, 1.5 Ecoboost 150LE , Shadow Black
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #248 Dátum: 2018.01.24 szerda, 11:16:37 »

Én 2.0-ról frissítettem 2.3-ra... Az Android Auto stabilabb lett, ill. az mp3 lejátszásnál már nem körbe-körbe megy egy mappában, hanem megy folyamatosan a lejátszás mappáról mappára...

Csak elérik lassan a 2000-es évek körüli MP3 lejátszók tudását  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89


E-mail
« Új hozzászólás #249 Dátum: 2018.01.24 szerda, 12:27:20 »

Csak elérik lassan a 2000-es évek körüli MP3 lejátszók tudását  nyes

Azért az már meg volt tavaly is!  nyes

Én bluetooth-on használom Tidal lejátszásra telefonról! Az ment iPhone-ról és megy Androidról is. Továbbá a navi hangját szépen kiadja valamint a kihangosító része az egyik legjobb amivel eddig találkoztam!
Az android auto ebben a formában szerintem felesleges. A térkép annyira nem érdekel a waze-nál a többi funkció meg megy tökéletesen anélkül is. Grin
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.