Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:36:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 652384 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
varcsa77
Vendég
« Új hozzászólás #1300 Dátum: 2020.08.04 kedd, 13:35:58 »

Vegyél egy alis kamerát, kösd be, és ha az is ***, akkor lehet menni előre.

Akkor már inkább keresek egy cartársat és pár pofa sör mellett csinálunk egy próba csere-berét.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1301 Dátum: 2020.09.09 szerda, 09:00:37 »

Hirtelen elkezdett a start-stop nem működni. Egy ideje folyamatosan az áthúzott a betű látható, ha állok a lámpánál. Talán egy alkalommal, ha leállt rendesen.
Nem tudom lehet-e hozzá köze, hogy két alkalommal levettem az akkusarut. De úgy rémlik, hogy utána még jó volt.

ELM-mel lehet diagolni, hogy mi a kínja?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1302 Dátum: 2020.09.09 szerda, 11:41:43 »

Hirtelen elkezdett a start-stop nem működni. Egy ideje folyamatosan az áthúzott a betű látható, ha állok a lámpánál. Talán egy alkalommal, ha leállt rendesen.
Nem tudom lehet-e hozzá köze, hogy két alkalommal levettem az akkusarut. De úgy rémlik, hogy utána még jó volt.

ELM-mel lehet diagolni, hogy mi a kínja?
lehetett köze hozzá.Stabil akkufesz,és feltöltött állapot,és meleg moci kell neki.De észrevettem, ha megy a klíma, vagy a párátlanítás,akkor azonnal kilövi az SS  rendszert.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1303 Dátum: 2020.09.09 szerda, 12:37:42 »

lehetett köze hozzá.Stabil akkufesz,és feltöltött állapot,és meleg moci kell neki.De észrevettem, ha megy a klíma, vagy a párátlanítás,akkor azonnal kilövi az SS  rendszert.
Ezek közül egyikhez sem látom hogy bármi köze lenne egy párperces saru levételnek.
Tavaly téli reggeleken már nem indult valami fényesen az autó, mégis szinte az első saroknál már aktiválta a SS-t. Most látszólag a jóval optimálisabb körülmények között sem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1304 Dátum: 2020.09.09 szerda, 13:12:39 »

Ezek közül egyikhez sem látom hogy bármi köze lenne egy párperces saru levételnek.
Tavaly téli reggeleken már nem indult valami fényesen az autó, mégis szinte az első saroknál már aktiválta a SS-t. Most látszólag a jóval optimálisabb körülmények között sem.
talán az akkufeszt rögzítihibatárolóban több helyen,amikor levetted a sarut.Elképzelhető, hogy ezeket törölni kellene.Esetleg meglehetne próbálni egy akku resetet is...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1305 Dátum: 2020.09.10 csütörtök, 08:07:54 »

talán az akkufeszt rögzítihibatárolóban több helyen,amikor levetted a sarut.Elképzelhető, hogy ezeket törölni kellene.Esetleg meglehetne próbálni egy akku resetet is...
DTC nincs.

Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #1306 Dátum: 2020.09.10 csütörtök, 08:17:24 »


Szia Ákos,

Akksi töltöttségnek 70%-nak kell lenni minimum. Ezt pl egy forscannel tudod ellenőrizni. Illetve ha már nem olyan jó az akksi állapota akkor sem fogja lelőni, egy hosszabb kocsikázás után se. Kb mindenki 4 éves korában cseréli az akksit, már én is túlestem rajta tavaly ősszel. Télen majd vízválasztó lesz a kérdés, pl ha már nem az igazi az akksi kifogja lőni az első szélvédő fűtést is, illetve majd jönnek mindenféle hibaüzik, hill start assit nem megy stb...de be is méretheted az akksidat, de inkább jobb felkészülni, hogy lehet félév és cserés lesz. Csak rosszabb egy reggelen rájönni hogy nem indul mikor kellene.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2020.09.10 csütörtök, 10:38:02 írta alf® » Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1307 Dátum: 2020.09.10 csütörtök, 11:01:42 »

Szia Ákos,

Akksi töltöttségnek 70%-nak kell lenni minimum. Ezt pl egy forscannel tudod ellenőrizni. Illetve ha már nem olyan jó az akksi állapota akkor sem fogja lelőni, egy hosszabb kocsikázás után se. Kb mindenki 4 éves korában cseréli az akksit, már én is túlestem rajta tavaly ősszel. Télen majd vízválasztó lesz a kérdés, pl ha már nem az igazi az akksi kifogja lőni az első szélvédő fűtést is, illetve majd jönnek mindenféle hibaüzik, hill start assit nem megy stb...de be is méretheted az akksidat, de inkább jobb felkészülni, hogy lehet félév és cserés lesz. Csak rosszabb egy reggelen rájönni hogy nem indul mikor kellene.  Wink

Már tavaly is felmerült a csere gondolata, mert hidegben nehézkesen indult, viszont a start-stop akkor is működött.
Nem is vacakolnék a cserével, ha tudnám, hogy biztos az a baja. Csak olyan furán egyik pillanatról a másikra kezdte most ezt csinálni.
A töltöttség ma reggel pár km autózás után 60% volt. Majd még nézem.
Szerintem nem olyan akku van egyébként az autóban, mint amit a forscan kiír.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1308 Dátum: 2020.09.10 csütörtök, 11:10:45 »

Már tavaly is felmerült a csere gondolata, mert hidegben nehézkesen indult, viszont a start-stop akkor is működött.
Nem is vacakolnék a cserével, ha tudnám, hogy biztos az a baja. Csak olyan furán egyik pillanatról a másikra kezdte most ezt csinálni.
A töltöttség ma reggel pár km autózás után 60% volt. Majd még nézem.
Szerintem nem olyan akku van egyébként az autóban, mint amit a forscan kiír.
Azt hiszem azt is át lehet állítani.Elképzelhető, hogy ez em korrekt így.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1309 Dátum: 2020.09.10 csütörtök, 17:26:52 »

Azt hiszem azt is át lehet állítani.Elképzelhető, hogy ez em korrekt így.... Roll Eyes
Igen, 75-ös akku van az autóban és 90-es a konfigban. Viszont a forscan és a talkford fórumokban is ugyanezt látom, szóval nem egyedi.
https://talkford.com/community/topic/396521-battery-type/#entry3155367
https://forscan.org/forum/viewtopic.php?p=50639#p50639

Olyan 65%-ig töltött hazáig. Lehet, hogy csak az a baja, hogy a covid miatt többet áll az autó.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1310 Dátum: 2020.09.10 csütörtök, 18:33:40 »

Igen, 75-ös akku van az autóban és 90-es a konfigban. Viszont a forscan és a talkford fórumokban is ugyanezt látom, szóval nem egyedi.
https://talkford.com/community/topic/396521-battery-type/#entry3155367
https://forscan.org/forum/viewtopic.php?p=50639#p50639

Olyan 65%-ig töltött hazáig. Lehet, hogy csak az a baja, hogy a covid miatt többet áll az autó.
de állítsd át. Azért majd mond ha 70 felett lesz a toltottseg, kapcsol e a ss.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1311 Dátum: 2020.09.10 csütörtök, 20:43:14 »

de állítsd át. Azért majd mond ha 70 felett lesz a toltottseg, kapcsol e a ss.
A linkelt fórumon írta valaki, hogy átállította 80-asra (75-ös nem volt választható) és még rosszabb lett a töltöttség, úgyhogy inkább visszarakta 90-esre.
Illetve az átállítás törli az akku életkor számlálót.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1312 Dátum: 2020.09.10 csütörtök, 21:32:16 »

A linkelt fórumon írta valaki, hogy átállította 80-asra (75-ös nem volt választható) és még rosszabb lett a töltöttség, úgyhogy inkább visszarakta 90-esre.
Illetve az átállítás törli az akku életkor számlálót.
egy saru levétellel az nem törlődik?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1313 Dátum: 2020.09.10 csütörtök, 22:23:01 »

egy saru levétellel az nem törlődik?
miért kéne? egy vezérlés csere első hivatalos lépése, hogy vedd le a sarut. de attól még nem lesz új akksid
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1314 Dátum: 2020.09.11 péntek, 09:21:39 »

egy saru levétellel az nem törlődik?
Hát a jelek szerint nem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1315 Dátum: 2020.09.12 szombat, 16:42:48 »

Hirtelen elkezdett a start-stop nem működni. Egy ideje folyamatosan az áthúzott a betű látható, ha állok a lámpánál. Talán egy alkalommal, ha leállt rendesen.
Nem tudom lehet-e hozzá köze, hogy két alkalommal levettem az akkusarut. De úgy rémlik, hogy utána még jó volt.

ELM-mel lehet diagolni, hogy mi a kínja?

Ó nekem, amióta meg van az autó, nem működik. Pedig a múszeregységen kiírja, hogy működik. Lehet, hogy kicserélem az akksit. Milyen kell bele?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1316 Dátum: 2020.09.12 szombat, 21:26:58 »

Ó nekem, amióta meg van az autó, nem működik. Pedig a múszeregységen kiírja, hogy működik. Lehet, hogy kicserélem az akksit. Milyen kell bele?
Mit értesz azon, hogy "múszeregységen kiírja, hogy működik"?
Amúgy mentem ma egy hosszabbat, és mire visszaértünk a városba újra nekiállt működni a S-S.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1317 Dátum: 2020.09.12 szombat, 22:22:30 »

Mit értesz azon, hogy "múszeregységen kiírja, hogy működik"?
Amúgy mentem ma egy hosszabbat, és mire visszaértünk a városba újra nekiállt működni a S-S.

Kiírja, hogy on vagy ilyesmi. A lényeg az, hogy nem jelzi, hogy nem működik, ahogy azt sem, hogy ki van kapcsolva.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1318 Dátum: 2020.09.13 vasárnap, 09:30:42 »

Mit értesz azon, hogy "múszeregységen kiírja, hogy működik"?
Amúgy mentem ma egy hosszabbat, és mire visszaértünk a városba újra nekiállt működni a S-S.
nem nézted az akku töltöttségi szintet?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1319 Dátum: 2020.09.13 vasárnap, 11:47:33 »

Kiírja, hogy on vagy ilyesmi. A lényeg az, hogy nem jelzi, hogy nem működik, ahogy azt sem, hogy ki van kapcsolva.
Pontosítanád? Mert egyszer arról írsz, hogy kijelzi, hogy működik aztán azt, hogy nem jelzi, hogy nem működik.  Szerintem meg egyik sem.
Amikor megállsz a lámpánál, akkor vagy megjelenik egy bekarikázott A betű zölden és leáll a motor vagy ugyanez szürke színben, áthúzva és nem áll le a motor.


A harmadik eset, hogy nem is start-stopos az autó és nem ír ki semmit.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1320 Dátum: 2020.09.13 vasárnap, 12:02:11 »

nem nézted az akku töltöttségi szintet?
Tegnap már nem néztem meg. Most 68%. Szerintem rövidesen cserés az akku.
Emlékszem az MK3-ban is Horvátországban a legnagyobb melegben ment tönkre minden előjel nélkül.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #1321 Dátum: 2020.09.14 hétfő, 12:21:40 »

Tegnap már nem néztem meg. Most 68%. Szerintem rövidesen cserés az akku.
Emlékszem az MK3-ban is Horvátországban a legnagyobb melegben ment tönkre minden előjel nélkül.

Tavaly ősszel kb így voltam én is. 12,4 volt az akksiba max. Amikor meg feltöltöttem első indításkor jól leesett a fesz, aztán egy 100km kocsikázás után se meg 12,4 fölé ami 50% körülnek felel meg (tudtommal). Szóval én cseréltem nem vaciláltam vele. Egyenlőre nem muszáj cserélned télen hamar kiderül ha baj van, max anyagilag készülj fel hogy előbb utóbb venni kell.
Amúgy én már nem használom az SS-t, egy modullal kilövetem szépen automatán indítás után, úgyhogy nyomkodnom se kell, hogy kikapcsoljam.
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1322 Dátum: 2020.09.14 hétfő, 13:21:23 »

Tavaly ősszel kb így voltam én is. 12,4 volt az akksiba max. Amikor meg feltöltöttem első indításkor jól leesett a fesz, aztán egy 100km kocsikázás után se meg 12,4 fölé ami 50% körülnek felel meg (tudtommal). Szóval én cseréltem nem vaciláltam vele. Egyenlőre nem muszáj cserélned télen hamar kiderül ha baj van, max anyagilag készülj fel hogy előbb utóbb venni kell.
Amúgy én már nem használom az SS-t, egy modullal kilövetem szépen automatán indítás után, úgyhogy nyomkodnom se kell, hogy kikapcsoljam.
Egy akku nem fog földhöz vágni, de majd csak akkor cserélem, ha tényleg indokolt.
Azon már én is gondolkodtam, hogy felokosítom a nyomógombot, hogy indítás után is jegyezze meg a beállítást.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1323 Dátum: 2020.09.14 hétfő, 17:34:05 »

Egy akku nem fog földhöz vágni, de majd csak akkor cserélem, ha tényleg indokolt.
Azon már én is gondolkodtam, hogy felokosítom a nyomógombot, hogy indítás után is jegyezze meg a beállítást.
S és Cmaxon kikapcsolható az elm-el a forscan-ban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
varcsa77
Vendég
« Új hozzászólás #1324 Dátum: 2020.09.14 hétfő, 17:42:09 »

S és Cmaxon kikapcsolható az elm-el a forscan-ban.

Természetesen itt is, mikor Predi okosított még kérdezte is, de én balga  falbav akkor azt mondtam, hogy majd inkább mindig kikapcsolom. Kár volt, mert majdnem mindig elfelejtem. Taxiban amúgysem szerencsés....
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1325 Dátum: 2020.09.14 hétfő, 19:15:23 »

S és Cmaxon kikapcsolható az elm-el a forscan-ban.
Nem végleg akarnám kikapcsolni, hanem csak azt, hogy jegyezze meg a beállítást a gomb. Focuson anno csináltam okos ablaktörlő kapcsolót ilyen módon.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1326 Dátum: 2020.09.14 hétfő, 21:06:07 »

Nem végleg akarnám kikapcsolni, hanem csak azt, hogy jegyezze meg a beállítást a gomb. Focuson anno csináltam okos ablaktörlő kapcsolót ilyen módon.
A programban sem végleges.Akkor kapcsolható ki és be,amikor csak akarod.Nyilván nem tudom, hogy a te autód tudja ezt az elmel...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1327 Dátum: 2020.09.14 hétfő, 21:24:04 »

A programban sem végleges.Akkor kapcsolható ki és be,amikor csak akarod.Nyilván nem tudom, hogy a te autód tudja ezt az elmel...
A gombbal? Akkor az szuper lenne. Majd beszélek Predivel.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1328 Dátum: 2020.09.14 hétfő, 21:29:07 »

A gombbal? Akkor az szuper lenne. Majd beszélek Predivel.

Nem. Kiiktatod a startstopot... olyan lesz a gomb, mintha ott sem lenne
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #1329 Dátum: 2020.09.15 kedd, 08:04:08 »

A gombbal? Akkor az szuper lenne. Majd beszélek Predivel.

Én egy ilyent raktam be
https://www.vatera.hu/start-stop-automatika-kikapcsolo-modul-memoriaval-szerviz-moddal-ssam-2953754414.html
3 vezeték az egész, azóta nem kapcsolatom a gombot
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #1330 Dátum: 2020.09.15 kedd, 08:06:50 »

Egy akku nem fog földhöz vágni, de majd csak akkor cserélem, ha tényleg indokolt.
Azon már én is gondolkodtam, hogy felokosítom a nyomógombot, hogy indítás után is jegyezze meg a beállítást.

Mégegy jel eszembe jutott mikor már gyengus az akksi, leállítás után nem tudod bekapcsolni a sync-et zenét hallgatni. Aztán jön a szélvédő fűtés nem működik és egyebek Smiley szóval időben jelez még mielőtt reggel egyszer csak nem indulna.  worship
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1331 Dátum: 2020.09.15 kedd, 08:34:01 »

Én egy ilyent raktam be
https://www.vatera.hu/start-stop-automatika-kikapcsolo-modul-memoriaval-szerviz-moddal-ssam-2953754414.html
3 vezeték az egész, azóta nem kapcsolatom a gombot
Na, pont ilyet gondoltam csinálni. Csak én beépítettem volna a kapcsolóba.  Egy ilyen külső kütyü egyszerűbb és univerzálisabb.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1332 Dátum: 2020.09.15 kedd, 10:55:34 »

Én egy ilyent raktam be
https://www.vatera.hu/start-stop-automatika-kikapcsolo-modul-memoriaval-szerviz-moddal-ssam-2953754414.html
3 vezeték az egész, azóta nem kapcsolatom a gombot

Na ez az a kütyü, amit Sakos össze fog rakni 25 ft-ból nekünk is.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1333 Dátum: 2020.09.15 kedd, 10:57:26 »

Mégegy jel eszembe jutott mikor már gyengus az akksi, leállítás után nem tudod bekapcsolni a sync-et zenét hallgatni. Aztán jön a szélvédő fűtés nem működik és egyebek Smiley szóval időben jelez még mielőtt reggel egyszer csak nem indulna.  worship

Itt egy picit keverednek a dolgok.

Ha leesik a feszkó az akkuban, mert mondjuk sokat babrálják ids-en, vagy szól a rádió, akkor kikapcsolja azt.

Ha az autó érzi, hogy az akku nem veszi fel a töltöttséget úgy, ahogy kéne, először a start-stoppal szórkazik, majd ahogy romlik a helyzet, már a szélvédő fűtés sem működik.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #1334 Dátum: 2020.09.15 kedd, 12:16:59 »

Na ez az a kütyü, amit Sakos össze fog rakni 25 ft-ból nekünk is.  vigyor3

Én csak annyit tudok mondani, hogy nekem ez van benn pár hónapja és tökéletesen megy. Csak nem mind1 hova kötöd, mert nem a csatlakozóhoz kell kötni a gomb alatt, ott nem ment, hanem ugyanazon szálon végigmenni és két csatlakozással előbb levenni a jelet Smiley (váltó kulissza melleti nagy fehér csati, sofőr oldalon, +gnd bekötés, + 1 szál a bizti táblába kormány alá Smiley )
De persze ha ő tervez egyet akkor az is mehet. De itt van pl egy ilyen ahol van minden pcb gyártáshoz, alkatrész és szoftver is:

https://www.nicomania.de/auto/start-stop-automatik-deaktivieren

Amúgy minuszos modul kell a fordba. Szóval tervezni sem kell csak legyártatni jópárat hogy megérje, forrasztgatni stb...
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1335 Dátum: 2020.09.15 kedd, 14:56:09 »

Én csak annyit tudok mondani, hogy nekem ez van benn pár hónapja és tökéletesen megy. Csak nem mind1 hova kötöd, mert nem a csatlakozóhoz kell kötni a gomb alatt, ott nem ment, hanem ugyanazon szálon végigmenni és két csatlakozással előbb levenni a jelet Smiley (váltó kulissza melleti nagy fehér csati, sofőr oldalon, +gnd bekötés, + 1 szál a bizti táblába kormány alá Smiley )
De persze ha ő tervez egyet akkor az is mehet. De itt van pl egy ilyen ahol van minden pcb gyártáshoz, alkatrész és szoftver is:

https://www.nicomania.de/auto/start-stop-automatik-deaktivieren

Amúgy minuszos modul kell a fordba. Szóval tervezni sem kell csak legyártatni jópárat hogy megérje, forrasztgatni stb...
Ez faék egyszerűségűnk tűnik. Az index okosítóm hardvere megfelel, csak másik firmware kell rá.
Azt mondjuk nehezen magyarázható, hogy ugyanazon a szálon pár csatlakozóval odébb miért működne (jobban)
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1336 Dátum: 2020.09.15 kedd, 21:54:01 »

Pontosítanád? Mert egyszer arról írsz, hogy kijelzi, hogy működik aztán azt, hogy nem jelzi, hogy nem működik.  Szerintem meg egyik sem.
Amikor megállsz a lámpánál, akkor vagy megjelenik egy bekarikázott A betű zölden és leáll a motor vagy ugyanez szürke színben, áthúzva és nem áll le a motor.
[img]https://www.dash-lights.com/wp-content/uploads/2019/07/jaguar-f-pace-auto-start-stop-2.gif

A harmadik eset, hogy nem is start-stopos az autó és nem ír ki semmit.


Van benne. A műszeregységen kiírja, hogy normal mode, ha kikapcsolom a konzolon, akkor pedig azt, hogy driver által kikapcsolva.
« Utoljára szerkesztve: 2020.09.16 szerda, 06:54:36 írta alf® » Naplózva
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #1337 Dátum: 2020.09.16 szerda, 14:21:27 »

Ez faék egyszerűségűnk tűnik. Az index okosítóm hardvere megfelel, csak másik firmware kell rá.
Azt mondjuk nehezen magyarázható, hogy ugyanazon a szálon pár csatlakozóval odébb miért működne (jobban)

Ne is mondd, először meg akartam reklamálni meg visszaküldeni. Mert nem ment hiába kötöttem a csatlakozó szálaiba. Aztán a linkelt honlapon feltünt hogy más vezeték szint írnak:
   Transit / Tourneo Custom : SSA = gray / purple, ground = black / gray, ignition = fuse F19
Mondeo (MK5):  SSA = white, ground = black, ignition = fuse box

És akkor néztem a start stop kapcsolását és úgy jutottam két csatlakozóval előbbre Smiley De működik frankón Wink
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1338 Dátum: 2020.09.16 szerda, 17:46:41 »

Ne is mondd, először meg akartam reklamálni meg visszaküldeni. Mert nem ment hiába kötöttem a csatlakozó szálaiba. Aztán a linkelt honlapon feltünt hogy más vezeték szint írnak:
   Transit / Tourneo Custom : SSA = gray / purple, ground = black / gray, ignition = fuse F19
Mondeo (MK5):  SSA = white, ground = black, ignition = fuse box

És akkor néztem a start stop kapcsolását és úgy jutottam két csatlakozóval előbbre Smiley De működik frankón Wink
Arra akaratam kilyukadni, hogy akkor az valójában egy másik vezeték, nincs összeköttetésben az elsővel.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1339 Dátum: 2020.09.16 szerda, 18:58:11 »

Most már szinte biztos, hogy akksi csere lesz a vége. Ma hazajöttem, kb 10 perc után rádugtam a kütyümet, és az akku töltöttségre azt írta ki, hogy 49%. Kb 50 km után azért illene feltöltődnie szerintem az akksinak.
Naplózva
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #1340 Dátum: 2020.09.17 csütörtök, 10:04:13 »

Arra akaratam kilyukadni, hogy akkor az valójában egy másik vezeték, nincs összeköttetésben az elsővel.

Szerintem a SS kapcsolását meg tudod nézni. Szóval az FCIM moduld csatijából jön a vezeték és első csati amibe megy az a C340 (ebbe kötöttem) innen mennek bizonyos vezetékek tovább a C210-be, és innen is tovább a C2489-be (ez a gombok alatti közvetlen csatlakozó) Szóval néztem ezt a kapcsolási rajzot, és az FCIM modulból jön ki a fehért vezeték, amit írtak azon a honlapon, hogy a jelvezeték színe fehér. Így probáltam meg akkor oda kötni és így működött a cucc. Ennél mélyebben én nem értek a dologhoz, csak aki szerelne be egy ilyent vagy hasonlót, eleve ide kötném akkor már, gondoltam hátha segít.  worship
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1341 Dátum: 2020.09.17 csütörtök, 10:39:58 »

Most már szinte biztos, hogy akksi csere lesz a vége. Ma hazajöttem, kb 10 perc után rádugtam a kütyümet, és az akku töltöttségre azt írta ki, hogy 49%. Kb 50 km után azért illene feltöltődnie szerintem az akksinak.

Azért az "intelligens" töltés ne zavarjon meg. Akku állapotát terhelő villával lehet ellenőrizni szerintem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1342 Dátum: 2020.09.17 csütörtök, 10:58:28 »

Azért az "intelligens" töltés ne zavarjon meg. Akku állapotát terhelő villával lehet ellenőrizni szerintem.
azért 50km egy fél óra. Annyi idő alatt semmi nem tölti fel maxira az akkut, főleg folyamatos terhelés mellett.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1343 Dátum: 2020.09.17 csütörtök, 13:20:21 »

azért 50km egy fél óra. Annyi idő alatt semmi nem tölti fel maxira az akkut, főleg folyamatos terhelés mellett.
Azért az tegyük hozzá, hogy az akkut nem lehet egyszerre tölteni és terhelni is. A kettőnek van egy egyenlege, ami menet közben jellemzően pozitív, azaz töltés.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1344 Dátum: 2020.09.17 csütörtök, 14:35:13 »

Azért az tegyük hozzá, hogy az akkut nem lehet egyszerre tölteni és terhelni is. A kettőnek van egy egyenlege, ami menet közben jellemzően pozitív, azaz töltés.
igy van. Tölt de 50km alatt mondhatni kutyafaxát a fogyasztók mellett.
Régen a lada korszakban volt egy ujsagiroi kijelentés, hogy. egy teljesen toltott akkunál 1inditozasnak a visszatoltesere minimum 35km megtetele kell. Azóta sok minden változott de csodák meg nincsenek. Én 1 nap kb 6-8alkalommal inditom be az autómat. Ha sose megy 70% fölé a toltottsegi számolt érték, azon se csodálkoznék.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1345 Dátum: 2020.09.17 csütörtök, 14:54:02 »

azért 50km egy fél óra. Annyi idő alatt semmi nem tölti fel maxira az akkut, főleg folyamatos terhelés mellett.

Egy dízel milyen hatalmas terhelést kap menet közben? Megy a DRL, meg azok a kis fogyasztású elektromos cuccok, amik ahhoz kellenek, hogy üzemanyagot kapjon. Szerintem a 49%-os töltöttség akkor is karcsú.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1346 Dátum: 2020.09.17 csütörtök, 15:00:29 »

Van benne. A műszeregységen kiírja, hogy normal mode, ha kikapcsolom a konzolon, akkor pedig azt, hogy driver által kikapcsolva.

Nnnnna. Hidegen ebben a k. melegben azt írja ki, hogy engine on illetve outside temp. Amikor elindulok, az outside temp átvált normal oper-ra. Az A betü meg végig szürke. Ha bemelgszik, semmi változás.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1347 Dátum: 2020.09.17 csütörtök, 16:32:55 »

igy van. Tölt de 50km alatt mondhatni kutyafaxát a fogyasztók mellett.
Régen a lada korszakban volt egy ujsagiroi kijelentés, hogy. egy teljesen toltott akkunál 1inditozasnak a visszatoltesere minimum 35km megtetele kell. Azóta sok minden változott de csodák meg nincsenek. Én 1 nap kb 6-8alkalommal inditom be az autómat. Ha sose megy 70% fölé a toltottsegi számolt érték, azon se csodálkoznék.
Az igaz, hogy fél vagy egy óra alatt nem sokat lehet tölteni az akkut. Viszont a fogyasztók hidd el, hogy semmit nem számítanak. Az akku töltéséhez szükséges max 10A -de inkább a töredéke- kutyaf@sza a generátornak a többi fogyasztóhoz képest. Ráadásul az igazán nagy fogyasztók télen működnek, nem 30 fokban üzemmeleg autónál. Csak a kiegészítő fűtés van vagy 80A.
Azt a ladás hasonlatot is nyugodtan elrakhatod a sifonér aljára, nem lesz már rá szükséged. Ha egy indítás 35km visszatöltést igényelne, egy start-stopos autónak városi használatban mennyit kéne mennie? Nekem a napi 25-30 km-es használat sok leállással sem okozott eddig gondot, télen sem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1348 Dátum: 2020.09.17 csütörtök, 18:34:11 »

Azért az "intelligens" töltés ne zavarjon meg. Akku állapotát terhelő villával lehet ellenőrizni szerintem.

Ezt a töltöttségi szintet álló motornál írta ki. Nem hinném, hogy olyankor beleszól az inteligens rendszer.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1349 Dátum: 2020.09.17 csütörtök, 19:08:14 »

Ezt a töltöttségi szintet álló motornál írta ki. Nem hinném, hogy olyankor beleszól az inteligens rendszer.
Nagyon lassan változik az az érték menet közben is. Illetve ezt az értéket az akku menedzsment rendszerből olvasod ki álló helyzetben is. Ez egy erősen saccolt érték. Nem olyan, mint amikor a söröskorsódra ránézve megmondod, hogy mennyire van tele.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.