Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 05:54:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 651885 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #1950 Dátum: 2022.12.09 péntek, 13:42:26 »

Most volt karosszériásnál az autó, az első vészhárító volt fényezve és így le és felszerelve. Azóta a külső hőmérséklet érzéklő kb. 7 fokkal mutat többet a valós hőmérsékletnél.
Szerintem az érzékelő kábelét nem megfelelően csatlakoztatták, ezért + átmeneti ellenállása van az áramkörnek, ami miatt nagyobb a kör ellenállása és így a jelzett hőmérséklet.
Az érzékelőt látom, hogy hol van. A kérdésem, hogy a vészhárító leszerelése nélkül hozzá lehet-e férni az érzékelőhöz és a hozzá csatlakozott 20cm-es kábel mindkét végéhez?
Melyik csatlakozásnál lehet a gond, az érzékelőnél vagy a kábel másik végén?
WD40 vagy kontaktspray megoldja a hibát?

Bal első kerék előtt letudod húzni az egész lökhárító köteget. Hátha ha az megoldja, ha nem akkor középső és jobb oldali felét bontani kell a lökháritónak.



Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1951 Dátum: 2022.12.13 kedd, 13:26:32 »

Sziasztok,

most vettem észre hogy MKIV-be írtam az előbb, szóval:

Ha ki van kapcsolva a Start-Stop, akkor is szükséges speckó akku?

Illetve 72Ah 720 vagy 85Ah 800 lenne jobb választás 2.0TDCi mellé? Mondjuk a 85-ös 315mm hosszú, befér az egyáltalán?

Az akku reset az mire szolgál?

üdv,
Zoli
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1952 Dátum: 2022.12.13 kedd, 13:57:25 »

Sziasztok,

most vettem észre hogy MKIV-be írtam az előbb, szóval:

Ha ki van kapcsolva a Start-Stop, akkor is szükséges speckó akku?

Illetve 72Ah 720 vagy 85Ah 800 lenne jobb választás 2.0TDCi mellé? Mondjuk a 85-ös 315mm hosszú, befér az egyáltalán?

Az akku reset az mire szolgál?

üdv,
Zoli
A spec akku nem csak az ss miatt kell.Teljesen más töltési üzemmódra van optimalizálva a rendszer.A sima akku nem bír ki olyan hosszú élettartamot,mint a belevaló.
Ez ugyan mk4,de ezt szerintem az mk5 is átvette.  http://mondeo.hu/index.php?topic=26964.0
Mondeoba nem kell 85Ah akku.Egyik motorhoz sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bimbi76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #1953 Dátum: 2022.12.15 csütörtök, 13:11:50 »

Sziasztok van egy kérdésem. Az mkV külső hőmérséklet mérője +25-30 fokot mér, most télen. Kicserélném de nem tudom hogy hol van. Vagy más a megoldás nem a csere. Meg tudja valaki írni. Köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1954 Dátum: 2022.12.15 csütörtök, 13:37:10 »

Sziasztok van egy kérdésem. Az mkV külső hőmérséklet mérője +25-30 fokot mér, most télen. Kicserélném de nem tudom hogy hol van. Vagy más a megoldás nem a csere. Meg tudja valaki írni. Köszi.
szia.Az előző hsz-ekben erről volt a téma.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bimbi76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #1955 Dátum: 2022.12.15 csütörtök, 14:16:35 »

szia.Az előző hsz-ekben erről volt a téma.
köszi vissza nézem.
« Utoljára szerkesztve: 2022.12.15 csütörtök, 14:30:58 írta alf® » Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1956 Dátum: 2022.12.16 péntek, 08:21:03 »

Sziasztok van egy kérdésem. Az mkV külső hőmérséklet mérője +25-30 fokot mér, most télen. Kicserélném de nem tudom hogy hol van. Vagy más a megoldás nem a csere. Meg tudja valaki írni. Köszi.

Üdv a klubban.
Nálunk az első vészhárító fényezését - le-és felszerelését - követően mutat a hőmérő +7-8 fokkal többet mint a valós hőmérséklet. Tegnap újra leszedettem a lökárítót és kitisztíttattam a kontaktusokat, de a hiba nem tünt el.
Nálad is változik a hőmérséklet? Mindig x fokkal többet mutat? Amit még tapasztaltunk, hogy minusz fokban, viszont jól mutatja a hőmérsékletet. Pld. tegnap reggel a kertből indultam 1-2 fok volt az autó 9 fokot mutatott.

Tegnap körülnéztem az interneten, nem egyedi eset. Van aki kicserélte az érzékelőt és nem lett jobb a + 7-8 fok mindig jelen volt. Nálunk valószínűleg a levéletele bolondította meg a PCM modult. A Ford Lincoln autónál találtam Ambient Air Temperature resetet, megpróbáltam, de az nem működik a mondin.
Hétvégén ránézek forscannel, hátha lesz hibakód, és csinálok egy PCM resetet.

Valakinek valami ötlet még?
 
 
« Utoljára szerkesztve: 2022.12.16 péntek, 19:59:34 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1957 Dátum: 2022.12.16 péntek, 15:42:59 »

Üdv a klubban.
Nálunk az első vészhárító fényezését - le-és felszerelését - követően mutat a hőmérő +7-8 fokkal többet mint a valós hőmérséklet. Tegnap újra leszedettem a lökárítót és kitisztíttattam a kontaktusokat, de a hiba nem tünt el.
Nálad is változik a hőmérséklet? Mindig x fokkal többet mutat? Amit még tapasztaltunk, hogy minusz fokban, viszont jól mutatja a hőmérsékletet. Pld. tegnap reggel a kertből indultam 1-2 fok volt az autó 9 fokot mutatott.

Tegnap körülnéztem az interneten, nem egyedi eset. Van aki kicserélte az érzékelőt és nem lett jobb a + 7-8 fok mindig jelen volt. Nálunk valószínűleg a levéletele bolondította meg a PCM modult. A Ford Lincoln autónál találtam Ambient Air Temperature resetet, megpróbáltam, de az nem működik a mondin.
Hétvégén ránézek forscannel, hátha lesz hibakód, és csinálom a PCM resetet.

Valakinek valami ötlet még?
 
 
a lökös leszedésekor nem csíphették oda a vázhoz a vezetékelését? Érdemes lett volna ohmikusan ellenőrizni a vezetékét,amikor lehúztad az érzékelőt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1958 Dátum: 2022.12.16 péntek, 16:37:37 »

a lökös leszedésekor nem csíphették oda a vázhoz a vezetékelését? Érdemes lett volna ohmikusan ellenőrizni a vezetékét,amikor lehúztad az érzékelőt.

A karosszériás csinálta a le és felszerelést gariban, sajnos sok volt a melóm aznap és nem tudtam a helyszínen lenni.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1959 Dátum: 2023.01.03 kedd, 11:28:03 »

A probléma még mindig fent áll sajnos: A külső hőmérséklet érzékelő kb. 7 fokkal többet mutat a valós hőmérsékletnél.

A hiba azóta van, mióta hazahoztuk az autót a karosszériástól, aki az első vészhárítót le illetve feltette, mivel fényezni kellett az elemet.

Forscan-nel ránéztem az autóra. A hibakód is megvan:

===PCM DTC P0073:00-28===
Kód: P0073 - Környezetilevegőhőmérséklet-érzékelő A” áramkörének magas jelszintje
Állapot:
- Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található
- A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
Kép kimerevítése #1:
-EVENT_TIME: 202541572 mp (Mon Nov 21 09:48:48 2022) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 91778 km - Teljes távolság
-MODULE_VOLTAGE: 11.5 V - Szabályzómodul feszültség
-LOAD: 29.02 % - Számított terhelési érték
-ECT: 28 °C - Hűtőfolyadék-hőmérséklet
-MAP: 98.0 kPa - Csővezeték abszolút nyomásérzékelője
-RPM: 827 1/perc - Motor fordulatszám percenként
-VSS: 0.0 km/ó - Gépkocsi sebesség
-IAT: 18 °C - Beszívott levegő hőmérséklete
-MAF: 10.66 g/mp - Légtömegáram
-BARO: 99.0 kPa - Légnyomás
-VPWR: 11.52 V - Szabályzómodul feszültség
-AAT: -40 °C - Külső levegőhőmérséklet
-APP_D: 15.69 % - "D" Gázpedálhelyzet
-APP_E: 16.08 % - "E" Gázpedálhelyzet
-FUEL_TIMING: -7.08 ° - Fő befecskendezés időzítése a felső holtponthoz viszonyítva
-FUEL_RATE: 0.01 L/h - Motor üzemanyag-fogyasztása
-EOT: 28 °C - Motorolaj Hőmérséklet
-FLI: 67.45 % - Tüzelőanyagszint
===END PCM DTC P0073:00-28===
===PCM DTC U0284:00-68===
Kód: U0284 - Kommunikációvesztés az aktív hűtőrács bezáró A egységgel
Állapot:
- Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található
- A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz
- A teszt nem fejeződött be
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
Kép kimerevítése #1:
-EVENT_TIME: 202541604 mp (Mon Nov 21 09:49:20 2022) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 91778 km - Teljes távolság
-MODULE_VOLTAGE: 14.8 V - Szabályzómodul feszültség
-LOAD: 49.02 % - Számított terhelési érték
-ECT: 29 °C - Hűtőfolyadék-hőmérséklet
-MAP: 100.0 kPa - Csővezeték abszolút nyomásérzékelője
-RPM: 1033 1/perc - Motor fordulatszám percenként
-VSS: 2.0 km/ó - Gépkocsi sebesség
-IAT: 15 °C - Beszívott levegő hőmérséklete
-MAF: 10.05 g/mp - Légtömegáram
-BARO: 99.0 kPa - Légnyomás
-VPWR: 14.88 V - Szabályzómodul feszültség
-AAT: -40 °C - Külső levegőhőmérséklet
-APP_D: 18.04 % - "D" Gázpedálhelyzet
-APP_E: 18.43 % - "E" Gázpedálhelyzet
-FUEL_TIMING: -4.59 ° - Fő befecskendezés időzítése a felső holtponthoz viszonyítva
-FUEL_RATE: 0.01 L/h - Motor üzemanyag-fogyasztása
-EOT: 30 °C - Motorolaj Hőmérséklet
-FLI: 67.45 % - Tüzelőanyagszint
===END PCM DTC U0284:00-68===

AAT: -40 °C - Külső levegőhőmérséklet:
Szerintem két alkalommal is rövidre zárta a külső hőmérséklet érzékelő (AAT) vezetékeit a szerelő.
A termisztor ellenállása a hőmérséklet növekedésével egyenesen arányos. Zárlat 0 Ohm ellenálláskor a PCM a szélső legalacsonyabb értéket mutatta, ami -40 °C.

Csináltam egy PCM resetet. Utána az AAT hőmérséklet az ECT hőmérsékletére lecsökkent úgy, hogy az AATV (AATV: Ambient Air Temperature Voltage) nőtt 3,76V-ra.

De sajnos másnap újra megvolt a 7-8 fokos különbség.
Amit megfigyeltem, hogy a hőmérséklet növekedésével csökken az AATV:
ATT: 4°C ATTV: 3,76V
ATT: 21°C ATTV: 2,93V
A feszültsének így kell változnia?

Itthon a szolárvezérlőt úgy csaptam be, hogy az egyik PT100-as hőmérsékletérzékelővel sorosan 39 Ohm ellenállást forrasztottam és így 10 fokkal többet mutat a vezérlő.

Ami érdekes, hogy mikor 0 fok alatt volt a hőmérséklet, akkor jól mutatta a hőmérsékletet.

Mivel lehetne orvosolni a hibát? Halottam kalibrálásról, illteve lehet, hogy valamelyik áramköri elem égett meg a zárlat következtében. Ne adj Isten a PCM-ben van a hiba.

A Sony fejegységes mondin a kalibrálást milyen billentyűkombinációval lehet elérni?
« Utoljára szerkesztve: 2023.01.03 kedd, 11:30:29 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1960 Dátum: 2023.01.03 kedd, 12:45:38 »

A probléma még mindig fent áll sajnos: A külső hőmérséklet érzékelő kb. 7 fokkal többet mutat a valós hőmérsékletnél.

A hiba azóta van, mióta hazahoztuk az autót a karosszériástól, aki az első vészhárítót le illetve feltette, mivel fényezni kellett az elemet.

Forscan-nel ránéztem az autóra. A hibakód is megvan:

===PCM DTC P0073:00-28===
Kód: P0073 - Környezetilevegőhőmérséklet-érzékelő A” áramkörének magas jelszintje
Állapot:
- Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található
- A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
Kép kimerevítése #1:
-EVENT_TIME: 202541572 mp (Mon Nov 21 09:48:48 2022) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 91778 km - Teljes távolság
-MODULE_VOLTAGE: 11.5 V - Szabályzómodul feszültség
-LOAD: 29.02 % - Számított terhelési érték
-ECT: 28 °C - Hűtőfolyadék-hőmérséklet
-MAP: 98.0 kPa - Csővezeték abszolút nyomásérzékelője
-RPM: 827 1/perc - Motor fordulatszám percenként
-VSS: 0.0 km/ó - Gépkocsi sebesség
-IAT: 18 °C - Beszívott levegő hőmérséklete
-MAF: 10.66 g/mp - Légtömegáram
-BARO: 99.0 kPa - Légnyomás
-VPWR: 11.52 V - Szabályzómodul feszültség
-AAT: -40 °C - Külső levegőhőmérséklet
-APP_D: 15.69 % - "D" Gázpedálhelyzet
-APP_E: 16.08 % - "E" Gázpedálhelyzet
-FUEL_TIMING: -7.08 ° - Fő befecskendezés időzítése a felső holtponthoz viszonyítva
-FUEL_RATE: 0.01 L/h - Motor üzemanyag-fogyasztása
-EOT: 28 °C - Motorolaj Hőmérséklet
-FLI: 67.45 % - Tüzelőanyagszint
===END PCM DTC P0073:00-28===
===PCM DTC U0284:00-68===
Kód: U0284 - Kommunikációvesztés az aktív hűtőrács bezáró A egységgel
Állapot:
- Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található
- A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz
- A teszt nem fejeződött be
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
Kép kimerevítése #1:
-EVENT_TIME: 202541604 mp (Mon Nov 21 09:49:20 2022) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 91778 km - Teljes távolság
-MODULE_VOLTAGE: 14.8 V - Szabályzómodul feszültség
-LOAD: 49.02 % - Számított terhelési érték
-ECT: 29 °C - Hűtőfolyadék-hőmérséklet
-MAP: 100.0 kPa - Csővezeték abszolút nyomásérzékelője
-RPM: 1033 1/perc - Motor fordulatszám percenként
-VSS: 2.0 km/ó - Gépkocsi sebesség
-IAT: 15 °C - Beszívott levegő hőmérséklete
-MAF: 10.05 g/mp - Légtömegáram
-BARO: 99.0 kPa - Légnyomás
-VPWR: 14.88 V - Szabályzómodul feszültség
-AAT: -40 °C - Külső levegőhőmérséklet
-APP_D: 18.04 % - "D" Gázpedálhelyzet
-APP_E: 18.43 % - "E" Gázpedálhelyzet
-FUEL_TIMING: -4.59 ° - Fő befecskendezés időzítése a felső holtponthoz viszonyítva
-FUEL_RATE: 0.01 L/h - Motor üzemanyag-fogyasztása
-EOT: 30 °C - Motorolaj Hőmérséklet
-FLI: 67.45 % - Tüzelőanyagszint
===END PCM DTC U0284:00-68===

AAT: -40 °C - Külső levegőhőmérséklet:
Szerintem két alkalommal is rövidre zárta a külső hőmérséklet érzékelő (AAT) vezetékeit a szerelő.
A termisztor ellenállása a hőmérséklet növekedésével egyenesen arányos. Zárlat 0 Ohm ellenálláskor a PCM a szélső legalacsonyabb értéket mutatta, ami -40 °C.

Csináltam egy PCM resetet. Utána az AAT hőmérséklet az ECT hőmérsékletére lecsökkent úgy, hogy az AATV (AATV: Ambient Air Temperature Voltage) nőtt 3,76V-ra.

De sajnos másnap újra megvolt a 7-8 fokos különbség.
Amit megfigyeltem, hogy a hőmérséklet növekedésével csökken az AATV:
ATT: 4°C ATTV: 3,76V
ATT: 21°C ATTV: 2,93V
A feszültsének így kell változnia?

Itthon a szolárvezérlőt úgy csaptam be, hogy az egyik PT100-as hőmérsékletérzékelővel sorosan 39 Ohm ellenállást forrasztottam és így 10 fokkal többet mutat a vezérlő.

Ami érdekes, hogy mikor 0 fok alatt volt a hőmérséklet, akkor jól mutatta a hőmérsékletet.

Mivel lehetne orvosolni a hibát? Halottam kalibrálásról, illteve lehet, hogy valamelyik áramköri elem égett meg a zárlat következtében. Ne adj Isten a PCM-ben van a hiba.

A Sony fejegységes mondin a kalibrálást milyen billentyűkombinációval lehet elérni?
elképzehető, hogy továbbra is odavan csípve a vezetékelés, és az viszi el az ellenállását a szondának.Kikellene cserélni a löksitől a pcm-ig.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1961 Dátum: 2023.01.03 kedd, 16:30:32 »



A Sony fejegységes mondin a kalibrálást milyen billentyűkombinációval lehet elérni?
A teszt módra gondolsz?
 Az OK gombot nyomva tartod,és ráadod a gyujtást,majd leokézod az üzenetet,és már benne is vagy.Lépkedsz az információk között...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1962 Dátum: 2023.01.04 szerda, 08:28:01 »

A teszt módra gondolsz?
 Az OK gombot nyomva tartod,és ráadod a gyujtást,majd leokézod az üzenetet,és már benne is vagy.Lépkedsz az információk között...

Nem a teszt módra gondolok, hanem a külső hőmérséklet érzékelő kalibrálására. Az interneten találtam a kalibrálásról infót a Ford F150-hoz https://towratings.net/blog/how-to-reset-the-ambient-temperature-sensor-in-a-ford/, de ez a gomb kombináció nem működik a mondin.   
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1963 Dátum: 2023.01.04 szerda, 09:53:16 »

Nem a teszt módra gondolok, hanem a külső hőmérséklet érzékelő kalibrálására. Az interneten találtam a kalibrálásról infót a Ford F150-hoz https://towratings.net/blog/how-to-reset-the-ambient-temperature-sensor-in-a-ford/, de ez a gomb kombináció nem működik a mondin.   
értem.Kipróbáltam az AC és ACmax gombkombinációt a cmaxon,ott csinált a klíma egy újraindulást.Gondolom az volt a reset.
De találtam angol oldalon, sony-s mk5re ugyan ezt a kombinációt írják.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1964 Dátum: 2023.01.04 szerda, 11:44:47 »

értem.Kipróbáltam az AC és ACmax gombkombinációt a cmaxon,ott csinált a klíma egy újraindulást.Gondolom az volt a reset.
De találtam angol oldalon, sony-s mk5re ugyan ezt a kombinációt írják.

Hogy csináltad a resetet? Gyújtás be (motor ment? váltó hogy állt?) AC be és utána a gombkombináció? Csipodás visszajelzés volt?

A linket meg tudnád osztani? Köszi!
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1965 Dátum: 2023.01.04 szerda, 12:47:35 »

Amit megfigyeltem, hogy a hőmérséklet növekedésével csökken az AATV:
ATT: 4°C ATTV: 3,76V
ATT: 21°C ATTV: 2,93V
A feszültsének így kell változnia?

A feszültségértékek alapján ez egy sima NTC érzékelő. Az ellenállása a hőmérséklet csökkenésével nő.
Valamilyen mechanikai hiba van, azt kell megkeresni és megszüntetni, nem valamiféle kalibrálásban bízni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1966 Dátum: 2023.01.04 szerda, 13:16:27 »

Hogy csináltad a resetet? Gyújtás be (motor ment? váltó hogy állt?) AC be és utána a gombkombináció? Csipodás visszajelzés volt?

A linket meg tudnád osztani? Köszi!
manuális.gyujtás,klíma be, és a két gomb vagy 15másodpercig.Nem csippant.Elsötétült a klímavezérlő,majd újra indult.

A vicc, hogy utána nem tudtam reprodukálni még1x.... Roll Eyes ....lehet kikellett volna szállni,bezárni és újra nyitni,és előről kezdeni,de ennyit nem maszatoltam vele.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1967 Dátum: 2023.01.04 szerda, 14:21:37 »

A feszültségértékek alapján ez egy sima NTC érzékelő. Az ellenállása a hőmérséklet csökkenésével nő.
Valamilyen mechanikai hiba van, azt kell megkeresni és megszüntetni, nem valamiféle kalibrálásban bízni.

Ha igaz, hogy a külső hőmérséklet érzékelő NTC típus, akkor arra lehet következtetni a hibaüzenetből, hogy gyújtás alatt volt az autó és úgy húzták le az érzékelőt.
Lehúzásra szakadás van az áramkörben, azaz végtelen ellenállás ezért  > AAT: -40 °C - Külső levegőhőmérséklet
Akkor az áramkör magas jelszintje a feszültség magas voltát jelentheti?   Kód: P0073 - Környezetilevegőhőmérséklet-érzékelő A” áramkörének magas jelszintje
Tehát akkor a PCM állandó árammal látja el az érzékelőt.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1968 Dátum: 2023.01.04 szerda, 15:59:09 »

Ha igaz, hogy a külső hőmérséklet érzékelő NTC típus, akkor arra lehet következtetni a hibaüzenetből, hogy gyújtás alatt volt az autó és úgy húzták le az érzékelőt.
Lehúzásra szakadás van az áramkörben, azaz végtelen ellenállás ezért  > AAT: -40 °C - Külső levegőhőmérséklet
Akkor az áramkör magas jelszintje a feszültség magas voltát jelentheti?   Kód: P0073 - Környezetilevegőhőmérséklet-érzékelő A” áramkörének magas jelszintje
Tehát akkor a PCM állandó árammal látja el az érzékelőt.

asszem testeli, de lényegtelen kalibrálással sokra nem fogsz menni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1969 Dátum: 2023.01.04 szerda, 16:04:15 »

Ha igaz, hogy a külső hőmérséklet érzékelő NTC típus, akkor arra lehet következtetni a hibaüzenetből, hogy gyújtás alatt volt az autó és úgy húzták le az érzékelőt.
Lehúzásra szakadás van az áramkörben, azaz végtelen ellenállás ezért  > AAT: -40 °C - Külső levegőhőmérséklet
Akkor az áramkör magas jelszintje a feszültség magas voltát jelentheti?   Kód: P0073 - Környezetilevegőhőmérséklet-érzékelő A” áramkörének magas jelszintje
Tehát akkor a PCM állandó árammal látja el az érzékelőt.

Pontosabban adtak rá gyújtást levett lökhárítóval. Ilyenkor szakadást észlel a vezérlő.
Azt tippelem, hogy 5V-ról egy előtét ellenálláson az egyik pont, a másik test. A kettő közé van kötve az érzékelő és a két pont közötti feszültésget méri a vezérlő. Magasabb feszültség-> hideg és fordítva. Az ugyan igaz, hogy a legnagyobb ellenállás a leghidegebbet jelenti, de azért a végleteket (rövidzár és szakadás) nyilván meg tudja különböztetni a vezélő a *** hideg és melegtől.
Szóval ha 7 fokkal többet mutat, akkor valahol átvezet szerintem. Ha lehúzod az érzékelő csatlakozóját és szakadást jelez a vezérlő, akkor a csatlakozó után, ha nem jelez szakadást, akkor pedig a csatlakozó előtt lesz a hiba.
Még azt is el tudom képzelni, hogy a kamrában túl meleg volt és megnyekkent a érzékelő.
« Utoljára szerkesztve: 2023.01.04 szerda, 16:07:41 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1970 Dátum: 2023.01.05 csütörtök, 10:04:23 »

Pontosabban adtak rá gyújtást levett lökhárítóval. Ilyenkor szakadást észlel a vezérlő.
Azt tippelem, hogy 5V-ról egy előtét ellenálláson az egyik pont, a másik test. A kettő közé van kötve az érzékelő és a két pont közötti feszültésget méri a vezérlő. Magasabb feszültség-> hideg és fordítva. Az ugyan igaz, hogy a legnagyobb ellenállás a leghidegebbet jelenti, de azért a végleteket (rövidzár és szakadás) nyilván meg tudja különböztetni a vezélő a *** hideg és melegtől.
Szóval ha 7 fokkal többet mutat, akkor valahol átvezet szerintem. Ha lehúzod az érzékelő csatlakozóját és szakadást jelez a vezérlő, akkor a csatlakozó után, ha nem jelez szakadást, akkor pedig a csatlakozó előtt lesz a hiba.
Még azt is el tudom képzelni, hogy a kamrában túl meleg volt és megnyekkent a érzékelő.

Akkor ha jól értem, kettő hiba lehet (amennyiben csatlakozásokat a karosszériás tényleg megtisztította):
1) A szenzor test vezetéke valahol letestelődik > kábel csere (ford 1861651)
2) A szerzor hibásan működik > szenzor csere https://www.aliexpress.com/item/1005004533584814.html?gatewayAdapt=4itemAdapt
« Utoljára szerkesztve: 2023.01.05 csütörtök, 10:07:02 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #1971 Dátum: 2023.01.11 szerda, 08:30:26 »

Akkor ha jól értem, kettő hiba lehet (amennyiben csatlakozásokat a karosszériás tényleg megtisztította):
1) A szenzor test vezetéke valahol letestelődik > kábel csere (ford 1861651)
2) A szerzor hibásan működik > szenzor csere https://www.aliexpress.com/item/1005004533584814.html?gatewayAdapt=4itemAdapt

Bontsd meg a lökhárítót végre és nézd meg a kábelt....huzd le a szenzor csatit meg vissza. Illetve ha jól rémlik a szenzorhoz a lökös kábel kötegéhez egy 10-15 centis vezeték van ott is lehet a hiba. (de biztosan látni majd ha leszedted)
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1972 Dátum: 2023.01.11 szerda, 10:41:22 »

Bontsd meg a lökhárítót végre és nézd meg a kábelt....huzd le a szenzor csatit meg vissza. Illetve ha jól rémlik a szenzorhoz a lökös kábel kötegéhez egy 10-15 centis vezeték van ott is lehet a hiba. (de biztosan látni majd ha leszedted)

Én is ezt tervezem. Az érzékelő lehúzásához esetleg elég a motorvédő alsó lemez eltávolítása?
« Utoljára szerkesztve: 2023.01.11 szerda, 16:05:07 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #1973 Dátum: 2023.01.11 szerda, 21:29:14 »

A teszt módra gondolsz?
 Az OK gombot nyomva tartod,és ráadod a gyujtást,majd leokézod az üzenetet,és már benne is vagy.Lépkedsz az információk között...

Bakker, nálam nem működik a teszt mód. Mit rontok el?
Próbáltam a kormányon lévő jobb-bal OK gombbal is, de nem lép be.  falbav
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #1974 Dátum: 2023.01.12 csütörtök, 08:38:49 »

Én is ezt tervezem. Az érzékelő lehúzásához esetleg elég a motorvédő alsó lemez eltávolítása?

Szerintem nincs elég hely felnyúlni. Amíg ezzel kísérletezel, rég leszeded alul felül a lökös csavarokat, illeve a jobb oldali sárvédő részt. Megnézed a csatit, kabelet 5 perc. Esetleg félig visszaszereled a lököst, aztán gurulsz vele egy kicsit a környéken pár 100mter. Aztán látod h van e valami. Ha kész visszaszerel és ennyi.
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #1975 Dátum: 2023.01.12 csütörtök, 20:36:19 »

Bakker, nálam nem működik a teszt mód. Mit rontok el?
Próbáltam a kormányon lévő jobb-bal OK gombbal is, de nem lép be.  falbav

OK (bal) gomb nyomvatart, gyújtás ráad (még mindig nyomva tartod az OK gombot) és a km óra számláló alatt  pár másodperc múlva az akkumulátor ikon helyén felvillan egy ET felirat. Na kkor engeded el az OK gombot. A fordulatszám mérő mezőben írja majd, hogy nyomd le a fékpedált indításhoz, áramellátás bekapcsolva, és a biztonsági övek helyzetét (ezeket mind leokézod a bal OK gombbal és ezután belép a menübe. a fel/le gombokkal tudsz lépkedni, a jobbra/balra nyíllal pedig kilépni a menüből.

https://www.youtube.com/watch?v=6LCQymVf2NY
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #1976 Dátum: 2023.01.15 vasárnap, 10:47:45 »

OK (bal) gomb nyomvatart, gyújtás ráad (még mindig nyomva tartod az OK gombot) és a km óra számláló alatt  pár másodperc múlva az akkumulátor ikon helyén felvillan egy ET felirat. Na kkor engeded el az OK gombot. A fordulatszám mérő mezőben írja majd, hogy nyomd le a fékpedált indításhoz, áramellátás bekapcsolva, és a biztonsági övek helyzetét (ezeket mind leokézod a bal OK gombbal és ezután belép a menübe. a fel/le gombokkal tudsz lépkedni, a jobbra/balra nyíllal pedig kilépni a menüből.

https://www.youtube.com/watch?v=6LCQymVf2NY
A fogyasztás mérőm csal lefelé kb. fél litert. Ezt hogyan tudom korrigálni?
Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1977 Dátum: 2023.01.15 vasárnap, 20:13:17 »

A fogyasztás mérőm csal lefelé kb. fél litert. Ezt hogyan tudom korrigálni?
Fejben hozzáadsz fél litert.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #1978 Dátum: 2023.01.15 vasárnap, 21:23:50 »

OK (bal) gomb nyomvatart, gyújtás ráad (még mindig nyomva tartod az OK gombot) és a km óra számláló alatt  pár másodperc múlva az akkumulátor ikon helyén felvillan egy ET felirat. Na kkor engeded el az OK gombot. A fordulatszám mérő mezőben írja majd, hogy nyomd le a fékpedált indításhoz, áramellátás bekapcsolva, és a biztonsági övek helyzetét (ezeket mind leokézod a bal OK gombbal és ezután belép a menübe. a fel/le gombokkal tudsz lépkedni, a jobbra/balra nyíllal pedig kilépni a menüből.

https://www.youtube.com/watch?v=6LCQymVf2NY

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Ablakos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #1979 Dátum: 2023.02.28 kedd, 16:12:05 »

Üdv!
Adaptív LED lámpák hibájával találkozott már valaki? 2016/11 kombi ~ 100.000km van az autóban
Néha hibaüzenet jön, hogy manuális ellenőrzés szükséges. A kormány mozgásra nem reagál... néha meg teljesen jól működik.
Lehetséges hiba vezérlő???
Naplózva
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #1980 Dátum: 2023.03.02 csütörtök, 14:30:18 »

Sziasztok!

Jó pár évnyi eltévejedés (BMW, Opel  nyes) után visszatértem. smile

Nem sok infót találok itt a fórumon a MirrorLinkről, valakinek van esetleg tapasztalata vele, mennyire használható?

A másik kérdésem, hogy navihoz friss SD kártyát honnan érdemes beszerezni? Letölthető formában nem találtam meg neten a tartalmát csak azt, hogy hogya kell licenszkulcsot generálni hozzá, de azzal nem megyek sokra térképfájlok nélkül, így gyanús, hogy meg kell venni a kártyát. AliExpressen egész jó árban vannak és az értékelések is jónak tűnnek, de inkább rákérdezek itt is. vigyor3

Köszönöm szépen a válaszokat!
Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1981 Dátum: 2023.03.02 csütörtök, 15:46:48 »

Sziasztok!

Jó pár évnyi eltévejedés (BMW, Opel  nyes) után visszatértem. smile

Nem sok infót találok itt a fórumon a MirrorLinkről, valakinek van esetleg tapasztalata vele, mennyire használható?

A másik kérdésem, hogy navihoz friss SD kártyát honnan érdemes beszerezni? Letölthető formában nem találtam meg neten a tartalmát csak azt, hogy hogya kell licenszkulcsot generálni hozzá, de azzal nem megyek sokra térképfájlok nélkül, így gyanús, hogy meg kell venni a kártyát. AliExpressen egész jó árban vannak és az értékelések is jónak tűnnek, de inkább rákérdezek itt is. vigyor3

Köszönöm szépen a válaszokat!

Akkor sync2. Upgradeld sync3-ra.

Mirrorlink egy fhos. talán androiddal életképes valamennyire.

Sync 2 F11 europe térképhez minden info itt:

https://www.drive2.ru/l/637100194038561761/
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #1982 Dátum: 2023.03.02 csütörtök, 16:36:47 »

Akkor sync2. Upgradeld sync3-ra.

Mirrorlink egy fhos. talán androiddal életképes valamennyire.

Sync 2 F11 europe térképhez minden info itt:

https://www.drive2.ru/l/637100194038561761/


Nagyon köszönöm!

Igen, sync2. Rendben, utánajárok miből jön ki egy Sync3 upgrade funkcióvesztések nélkül. :-)
Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1983 Dátum: 2023.03.02 csütörtök, 16:42:45 »

Nagyon köszönöm!

Igen, sync2. Rendben, utánajárok miből jön ki egy Sync3 upgrade funkcióvesztések nélkül. :-)

Milyen funkciót veszítenél? Sync3 csak ad funkciót, nem elvesz.

Kb 150-180e egy teljes szett.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #1984 Dátum: 2023.03.02 csütörtök, 16:46:42 »

Milyen funkciót veszítenél? Sync3 csak ad funkciót, nem elvesz.

Kb 150-180e egy teljes szett.

Mintha azt olvastam volna valahol, hogy a tolatókamera meg pár dolog amire már nem emlékszem nyűgös vele. De ezt nem tudom bizonyítani. Cheesy
A 150-180 nem tűnik vészesnek, na most már még jobban érdekel a dolog, ezt szerintem meg fogom lépni.  Smiley
Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #1985 Dátum: 2023.03.03 péntek, 15:41:37 »

Friss térképeim vannak, köszönöm!  worship

Tipp:
Ha az embernek akad otthon egy arduinoja, akkor nem kell mindenféle mobilappot telepíteni (rootolt) telefonra meg ilyeneket az SD kártya sorozatszámának kiolvasásához. Arduinoval gyerekjáték. Smiley
Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1986 Dátum: 2023.03.03 péntek, 20:08:24 »

Akkor sync2. Upgradeld sync3-ra.

Mirrorlink egy fhos. talán androiddal életképes valamennyire.

Sync 2 F11 europe térképhez minden info itt:

https://www.drive2.ru/l/637100194038561761/

Hogy működik ez? Letöltöttem a telegram appot, az meg azzal kezdi, hogy a telefonon is nyissam meg az appot, de nem akarok mindenféle szhart telepítgetni. Nem lehet ezt valahol simán letölteni?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #1987 Dátum: 2023.03.04 szombat, 09:48:18 »

Hogy működik ez? Letöltöttem a telegram appot, az meg azzal kezdi, hogy a telefonon is nyissam meg az appot, de nem akarok mindenféle szhart telepítgetni. Nem lehet ezt valahol simán letölteni?

Igen, oda tették fel. 30GB a teljes csomag, nagyon nagy. A telegram amúgy megbízható alkalmazás. Felrakod, belépsz (csak telefonszám kell hozzá), letöltöd, törlöd az appot. Bár a regisztrációhoz kell a telefon, de érdemes az asztali verziót (van portable is) felrakni, hogy ne a mobilodra tölts le 30 giga adatot.
Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1988 Dátum: 2023.03.05 vasárnap, 11:13:30 »

Igen, oda tették fel. 30GB a teljes csomag, nagyon nagy. A telegram amúgy megbízható alkalmazás. Felrakod, belépsz (csak telefonszám kell hozzá), letöltöd, törlöd az appot. Bár a regisztrációhoz kell a telefon, de érdemes az asztali verziót (van portable is) felrakni, hogy ne a mobilodra tölts le 30 giga adatot.
Köszönöm.

És mi ez az arduinos dolog? Nem elég egyszerűen kiírni egy SD kártyára, amit letöltöttem?
Arduinom éppenséggel van, de mi kell még hozzá?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1989 Dátum: 2023.03.05 vasárnap, 11:32:14 »

Köszönöm.

És mi ez az arduinos dolog? Nem elég egyszerűen kiírni egy SD kártyára, amit letöltöttem?
Arduinom éppenséggel van, de mi kell még hozzá?

Valami kütyü, ami kiolvassa az sd kártya id számát a keygen file generálásához. Elég macera.

Keygen file-t hagyd meg a régi kártyán és arra másold fel a letöltött file-okat. Ez sokkal egyszerűbb.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1990 Dátum: 2023.03.05 vasárnap, 12:02:23 »

Valami kütyü, ami kiolvassa az sd kártya id számát a keygen file generálásához. Elég macera.

Keygen file-t hagyd meg a régi kártyán és arra másold fel a letöltött file-okat. Ez sokkal egyszerűbb.
Ja, hogy ennyire egyszerű...
Köszi.

Mert az SD kártya ID kiolvasással már el is akadtam.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1991 Dátum: 2023.03.05 vasárnap, 12:13:23 »

És ezekkel a Sync2 v3.08EU és v3.10EU mappákkal mi kell csinálni?
Gondolom rendszerfrissítés, de fel kell őket rakni? Ha igen, akkor egymás után vagy csak a 3.10-et?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1992 Dátum: 2023.03.05 vasárnap, 12:48:55 »

És ezekkel a Sync2 v3.08EU és v3.10EU mappákkal mi kell csinálni?
Gondolom rendszerfrissítés, de fel kell őket rakni? Ha igen, akkor egymás után vagy csak a 3.10-et?


Mekkora a kártyád mérete? Ha 64 gigás, akkor másold fel a letöltött file-okat, ha nem, akkor a nagyméretű nyelvi fileokat töröld nyugodtan…

Én mással nem foglalkoztam.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1993 Dátum: 2023.03.05 vasárnap, 15:28:32 »

Mekkora a kártyád mérete? Ha 64 gigás, akkor másold fel a letöltött file-okat, ha nem, akkor a nagyméretű nyelvi fileokat töröld nyugodtan…

Én mással nem foglalkoztam.
Kb. 48-as  wow1
A Nuance/VCA folderben vannak a hangok? Ez egyes almappák a különböző nyelvek? Nekem most van magyar is. Gondolom az kuka lesz...
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #1994 Dátum: 2023.03.05 vasárnap, 16:49:27 »

És ezekkel a Sync2 v3.08EU és v3.10EU mappákkal mi kell csinálni?
Gondolom rendszerfrissítés, de fel kell őket rakni? Ha igen, akkor egymás után vagy csak a 3.10-et?


Az rendszerfrissítés, nem tudom minek van ott, nem kell, hagyd figyelmen kívül. :-)

SD kártya ID kiolvasás akkor kell, ha nincs még olyan SD kártyád, amihez van kulcs (nekem nem volt).
Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1995 Dátum: 2023.03.05 vasárnap, 19:31:51 »

Kb. 48-as  wow1
A Nuance/VCA folderben vannak a hangok? Ez egyes almappák a különböző nyelvek? Nekem most van magyar is. Gondolom az kuka lesz...

Szóval most van egy kicsomagolt f11 mappád. Abban van egy nuance mappa, azon belül VCA mappa és még lejjebb egy data mappa. Ott vannak a hang fileok. Én az also mappákat töröltem, tehát angol, talán német maradt, de érdekes, mert a magyar nem igrott a friss térképpel.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1996 Dátum: 2023.03.05 vasárnap, 19:50:47 »

Szóval most van egy kicsomagolt f11 mappád. Abban van egy nuance mappa, azon belül VCA mappa és még lejjebb egy data mappa. Ott vannak a hang fileok. Én az also mappákat töröltem, tehát angol, talán német maradt, de érdekes, mert a magyar nem igrott a friss térképpel.
Na, sikerült végül. Sok időbe telt, mert ide-oda kellett másolgatni. Végül pont ráfért a gyári kártyára, ugyanannyi helyet foglal, mint a korábbi.
Tényleg megmaradt a magyar hang. Nem értem ez hogy lehet. (Habár az NX gyári DVD-n is rajta volt a magyar navigációs hang, csak a gyári szoftveren nem lehetett kiválasztani.)
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1997 Dátum: 2023.03.05 vasárnap, 20:59:57 »

Na, sikerült végül. Sok időbe telt, mert ide-oda kellett másolgatni. Végül pont ráfért a gyári kártyára, ugyanannyi helyet foglal, mint a korábbi.
Tényleg megmaradt a magyar hang. Nem értem ez hogy lehet. (Habár az NX gyári DVD-n is rajta volt a magyar navigációs hang, csak a gyári szoftveren nem lehetett kiválasztani.)
Nem bonyolult, csak az ember két frissítés között elfelejti.  nyes

Én átnyargaltam sync3-ra, ott egy program 3-4 egyszerű kérdéssel felmásolja egy pendrivera amit kell, és bedugod mész az autóval és kész mire megérkezel.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1998 Dátum: 2023.03.06 hétfő, 08:54:47 »

Nem bonyolult, csak az ember két frissítés között elfelejti.  nyes

Én átnyargaltam sync3-ra, ott egy program 3-4 egyszerű kérdéssel felmásolja egy pendrivera amit kell, és bedugod mész az autóval és kész mire megérkezel.
A múltkorival (F9, amit megosztottál nekem) még nem végeztem. Kétszer cseréltem NAS-t is, de odáig nem jutottam, hogy megpróbáljam kiírni. Nem volt mit elfelejteni.  nyes
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1999 Dátum: 2023.03.06 hétfő, 10:15:03 »

Na, sikerült végül. Sok időbe telt, mert ide-oda kellett másolgatni. Végül pont ráfért a gyári kártyára, ugyanannyi helyet foglal, mint a korábbi.
Tényleg megmaradt a magyar hang. Nem értem ez hogy lehet. (Habár az NX gyári DVD-n is rajta volt a magyar navigációs hang, csak a gyári szoftveren nem lehetett kiválasztani.)

Erről esetleg nem írnál egy kis összefoglalót, mit hogy mikor miért kell csinálni hogy jó legyen?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.