Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 00:05:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
EcoBoost motorok
Oldalak:
1
2
[
3
]
4
5
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: EcoBoost motorok (Megtekintve 125279 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Balageaxe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 79
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #100 Dátum:
2018.11.09 péntek, 06:10:23 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.11.08 csütörtök, 19:10:44
Kis Renault 5-ösünk vagy egy évet eljárt annó hengerfejesen. Még egy BP-Bonyhád is volt, pályán, utánfutóval
Miért nem jársz még mindig azzal?
Naplózva
2018 MKV Titanium Magnetic
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #101 Dátum:
2018.11.09 péntek, 08:35:20 »
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.11.09 péntek, 06:10:23
Miért nem jársz még mindig azzal?
egy év után beálltak a dugók és kikönyököltek a csapágyak. most erre hajt a mondival is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #102 Dátum:
2018.11.09 péntek, 09:16:19 »
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.11.09 péntek, 06:10:23
Miért nem jársz még mindig azzal?
Apum eladta
Idézetet írta: alf® - 2018.11.09 péntek, 08:35:20
egy év után beálltak a dugók és kikönyököltek a csapágyak. most erre hajt a mondival is.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bajkonur
Vendég
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #103 Dátum:
2018.11.09 péntek, 09:46:12 »
Idézetet írta: Ervin - 2018.11.08 csütörtök, 18:26:51
De vissza tudok, az egy másik cikk volt...
sorra jönnek a cikkek a ford benzinmotorok széthullásokról elcseszett konstrukciókról...a dízelnél belátták, hogy okosabb dolog egy jól bevát PSA motort venni, mint fejleszteni egyet ami vagy sikerül vagy nem..fordnál mostanában inkább nem..
30 éve a golf kettesemben már volt vízszint érzékelő...visszahívás nélkül
Nem szoktak víz hiány miatt úgy elrepedni a motorok, hogy folyjon belőlük az olaj....legtöbb esetben egy hengerfej tömítés csere megoldotta. Itt már nem...
Gondolom a kettes golfon is alu hengerfej volt...
Naplózva
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #104 Dátum:
2018.11.09 péntek, 09:59:36 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.11.08 csütörtök, 19:10:44
Kis Renault 5-ösünk vagy egy évet eljárt annó hengerfejesen. Még egy BP-Bonyhád is volt, pályán, utánfutóval
A trabinak meg még vízhűtés sem kellett, ajánld be a Ford-nak
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #105 Dátum:
2018.11.09 péntek, 10:07:10 »
Idézetet írta: podani - 2018.11.09 péntek, 09:59:36
A trabinak meg még vízhűtés sem kellett, ajánld be a Ford-nak
Simán
Kicsit nagyok lesznek a hűtőbordák, hogy kijöjjön belőle a kéccá' paci, de sebaj
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #106 Dátum:
2018.11.09 péntek, 10:14:23 »
Idézetet írta: Ervin - 2018.11.08 csütörtök, 18:26:51
Nem szoktak víz hiány miatt úgy elrepedni a motorok, hogy folyjon belőlük az olaj....legtöbb esetben egy hengerfej tömítés csere megoldotta. Itt már nem...
Ezek nyilvánvalóan extrém és szerencsétlen esetek, amiket felfúj a média. Ismerős 1.0 Ecoboost Focusában már jó ideje nem volt fűtés, aztán egyszer megkért hogy nézzük már meg mi lehet. Kb fele vízmennyiséget kellett utána tölteni, szóval durván hiányzott belőle, és hajtotta is rendesen a gépet, lehet hónapokig, semmi baja nem lett a motornak.
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #107 Dátum:
2018.11.09 péntek, 17:03:51 »
Idézetet írta: Bajkonur - 2018.11.09 péntek, 09:46:12
Gondolom a kettes golfon is alu hengerfej volt...
Az volt..
de nem gyulladt ki..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #108 Dátum:
2018.11.09 péntek, 17:47:18 »
Idézetet írta: podani - 2018.11.09 péntek, 10:14:23
Ezek nyilvánvalóan extrém és szerencsétlen esetek, amiket felfúj a média. Ismerős 1.0 Ecoboost Focusában már jó ideje nem volt fűtés, aztán egyszer megkért hogy nézzük már meg mi lehet. Kb fele vízmennyiséget kellett utána tölteni, szóval durván hiányzott belőle, és hajtotta is rendesen a gépet, lehet hónapokig, semmi baja nem lett a motornak.
Nyilván felfújja a média és visszahívással- szenzor beépítéssel már biztosabb is a rendszer, de el sem kellett volna idáig jutni....a tudomány mai állása szerint nem egyértelmű egy autógyártónak, hogy miből lehet kiegyenlítőtartályt gyártani ami nem reped el? Vagy milyen legyen egy hűtőfolyadék visszavezető cső ami nem lyukad ki? 2017-2018-ban...
Gondolom a motorokat tesztpadon extrém körülmények között is tesztelik, nehogy már ott nem jelentkezett az a törés ami most már sokadik autónál tüzet okozott....
Alapvetően egy jó motor, de nagyon durva hibának tűnik, hogy túlmelegedéskor úgy törik el egy alkatrész (hengerfej), hogy autótüzet okozzon.
Annyiban jó ez a cirkusz, hogy az érintett tulajok jobban képben lesznek, hogy mire kell különösen odafigyelni, hogy ne legyen baj.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #109 Dátum:
2018.11.09 péntek, 18:48:42 »
Idézetet írta: Ervin - 2018.11.09 péntek, 17:47:18
Nyilván felfújja a média és visszahívással- szenzor beépítéssel már biztosabb is a rendszer, de el sem kellett volna idáig jutni....a tudomány mai állása szerint nem egyértelmű egy autógyártónak, hogy miből lehet kiegyenlítőtartályt gyártani ami nem reped el? Vagy milyen legyen egy hűtőfolyadék visszavezető cső ami nem lyukad ki? 2017-2018-ban...
Gondolom a motorokat tesztpadon extrém körülmények között is tesztelik, nehogy már ott nem jelentkezett az a törés ami most már sokadik autónál tüzet okozott....
Alapvetően egy jó motor, de nagyon durva hibának tűnik, hogy túlmelegedéskor úgy törik el egy alkatrész (hengerfej), hogy autótüzet okozzon.
Annyiban jó ez a cirkusz, hogy az érintett tulajok jobban képben lesznek, hogy mire kell különösen odafigyelni, hogy ne legyen baj.
Igen, teljesen egyetértek hogy ez gáz a Ford részéről, hogy szétmegy egy cső/műanyag tartály. De ettől függetlenül ha van hűtés ugyebár, az Ecoboost egy jó motor. Az lenne a motor konstrukciós hibája, ha megfelelő hűtés mellett is szétrepedne. Valszeg ilyen teszt nem volt, vagy nem elég alapos, hogy víz nélkül hajtják. Kérdés hogy hány másik autó gyulladna ki ha elmenne a hűtés, nyilván ez 99.999%-ban sosem derül ki, mert nem folyik el a víz. Reméljük hogy hamar lezavarják a visszahívásokat, és nem lesz újabb tűzeset.
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #110 Dátum:
2018.11.09 péntek, 19:14:21 »
A Ford Márkaszervizek válasza az Ecoboost motorral kapcsolatos hírekre:
"Tisztelt EcoBoost motorral szerelt Ford gépjármű tulajdonosok!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Ecoboost motorokkal kapcsolatban a sajtóban megjelent probléma a Magyarországon forgalomba helyezett 1.0 literes és 1.6 literes motorokkal szerelt Fordok igen kis százalékát érinti.
Az 1.0 literes motorok vízcsőrepedés miatti túlmelegedési problémája kizárólag 2011. október 5. és 2013. október 12. között gyártott 1.0 literes EcoBoost motorral szerelt Focus-okat érinti, melyet a Ford magyarországi márkakereskedői visszahívási akció keretében ingyenesen kijavítottak.
A magyarországi forgalomba helyezésű érintett 1.6-os modellekre jelenleg is zajlik a visszahívási akció, a javítást a Ford márkaszervizek ingyenesen elvégzik. Amennyiben nem magyar forgalomba helyezésű érintett gépjármű van a birtokában, javasoljuk, hogy ellenőrizze a Ford Etis publikus oldalán.
http://www.etis.ford.com/
→ vehicle → vehicle lookup a VIN szám megadásával, hogy van-e az autón visszahívási akció, vagy fáradjon be bármelyik Ford márkaszervizünkbe, ahol a munkafelvételen az alvázszám megadásával ingyenesen ellenőrizzük, hogy van-e az autón visszahívási akció. Amennyiben az autója Európai forgalomba helyezésű, és van rajta érvényben lévő visszahívási akció, akkor szervizünk ingyenesen elvégzi a visszahívásra vonatkozó beavatkozást.
Az 1.6 literes motorok túlmelegedésből adódó tűzveszélyében az alábbi időszakokban gyártott 1.6-os motorok érintettek:
Típus/Kivitel Az érintett gyártási időszakok (beleértve az adott napot is)
Fiesta ST 1.6L EcoBoost™: 19/9/2012-tól - 16/12/2014-ig
Kuga 1.6L EcoBoost™: 1/7/2013-tól - 21/11/2014-ig
C-MAX 1.6L EcoBoost™: 2/6/2010-tól - 22/12/2014-ig
Focus 1.6L EcoBoost™: 23/7/2010-tól - 21/9/2014-ig
Kuga 1.6L EcoBoost™: 8/5/2012-tól - 21/11/2014-ig
Transit Connect 1.6L EcoBoost™: 10/6/2013-tól - 20/12/2014-ig"
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rendol
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #111 Dátum:
2019.02.16 szombat, 19:21:19 »
Sziasztok !!
Épp modellvátáson gondolgodom az MK4 2.0 TDCI Mondeomat cserélném egy MK5 re , de nem tudom eldönteni , hogy benzines vagy diesel legyen. Valaki tudna információval szolgálni az 1.5 EcoBoost 165 lovas fogyasztásáról. Én napi 120 km et megyek az autóval és jó lenne tudni mire számíthatok az EcoBoostal.
Köszönöm
Naplózva
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #112 Dátum:
2019.02.17 vasárnap, 10:15:43 »
Idézetet írta: rendol - 2019.02.16 szombat, 19:21:19
Sziasztok !!
Épp modellvátáson gondolgodom az MK4 2.0 TDCI Mondeomat cserélném egy MK5 re , de nem tudom eldönteni , hogy benzines vagy diesel legyen. Valaki tudna információval szolgálni az 1.5 EcoBoost 165 lovas fogyasztásáról. Én napi 120 km et megyek az autóval és jó lenne tudni mire számíthatok az EcoBoostal.
Köszönöm
A napi km alapján azt mondanám h nálad diesel a nyerö, föleg ha ez a napi km nem mondjuk városi/dugoban araszolást jelent.
Nekem az öngyullados moci van, jöttem már vele 4,4L/100 km átlagot autópályán.
Ecoboost ettöl sztem 1L el többet eszik, de itt max 1-2L különbség lehet diesel vs benzines közt.
A fogyasztas meg nagyon kényes szám,sok mindentöl függ pro és kontra tehát nem egzakt tulajdonság.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #113 Dátum:
2019.02.17 vasárnap, 19:31:21 »
Idézetet írta: rendol - 2019.02.16 szombat, 19:21:19
Sziasztok !!
Épp modellvátáson gondolgodom az MK4 2.0 TDCI Mondeomat cserélném egy MK5 re , de nem tudom eldönteni , hogy benzines vagy diesel legyen. Valaki tudna információval szolgálni az 1.5 EcoBoost 165 lovas fogyasztásáról. Én napi 120 km et megyek az autóval és jó lenne tudni mire számíthatok az EcoBoostal.
Köszönöm
Azért mert manapság próbálják ráerőltetni az emberekre ezeket a kis köbcentis benzines motorokat, attól még egy mondeo méretű autóban nem teljesítenek úgy mint egy két literes dízel. Ráadásul nagyon kiforrott-tartós és jó jelenleg a mondeo dízel, míg az ecoboost komplikáltabb ....meg egyszerűen kicsi... ok egy 1,4T egy vitarába, de mondeoba rendes motor kell!
Ja és dinamikus de normál közlekedésnél azért azt felejtsük el, hogy csak 1-2 liter a fogyi különbözet...jó lesz az 3+ nak is.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.02.18 hétfő, 07:56:16 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #114 Dátum:
2019.02.18 hétfő, 10:22:02 »
Idézetet írta: Ervin - 2019.02.17 vasárnap, 19:31:21
Azért mert manapság próbálják ráerőltetni az emberekre ezeket a kis köbcentis benzines motorokat, attól még egy mondeo méretű autóban nem teljesítenek úgy mint egy két literes dízel. Ráadásul nagyon kiforrott-tartós és jó jelenleg a mondeo dízel, míg az ecoboost komplikáltabb ....meg egyszerűen kicsi... ok egy 1,4T egy vitarába, de mondeoba rendes motor kell!
Ja és dinamikus de normál közlekedésnél azért azt felejtsük el, hogy csak 1-2 liter a fogyi különbözet...jó lesz az 3+ nak is.
Ezzel egyetértek.
És azt se felejtsük el hogy az MKV több mint 1,5t+x fö+csomagok, ezt pedig vminek hatásosan kell mozgatnia vinni elöre. 3 hengeres kis térfogatú motor sztem izé, khm. Egy Focusba lehet elmegy.
Tölem is kérdezgetik, hogy mit tud a jelenlegi kaphato legerösebb dizel négykereküm, a franko erre hogy pont olyan eröforrás melyet ez az auto igényel, de semmi olyan, hogy na most kiszakadna az ülés padlógáznál feeling.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #115 Dátum:
2019.02.18 hétfő, 12:37:52 »
Idézetet írta: rendol - 2019.02.16 szombat, 19:21:19
Sziasztok !!
Épp modellvátáson gondolgodom az MK4 2.0 TDCI Mondeomat cserélném egy MK5 re , de nem tudom eldönteni , hogy benzines vagy diesel legyen. Valaki tudna információval szolgálni az 1.5 EcoBoost 165 lovas fogyasztásáról. Én napi 120 km et megyek az autóval és jó lenne tudni mire számíthatok az EcoBoostal.
Köszönöm
Haverom fókuszában pont ez a motor van. 7 - 7,5l között fogyaszt. Z.egerszeg - Sz.hely - Budapest relációban. Mondiban valahol 8 - 8,5 között lehet az igazság szerintem normál használat mellett. Biztosan lehet Knut Wilthil - ezni vele 4L/100KM - et is, de az messze van a normál használattól! Nagyon...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
JamesTata
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #116 Dátum:
2019.02.18 hétfő, 15:00:51 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2019.02.18 hétfő, 12:37:52
Haverom fókuszában pont ez a motor van. 7 - 7,5l között fogyaszt. Z.egerszeg - Sz.hely - Budapest relációban. Mondiban valahol 8 - 8,5 között lehet az igazság szerintem normál használat mellett. Biztosan lehet Knut Wilthil - ezni vele 4L/100KM - et is, de az messze van a normál használattól! Nagyon...
Nálam 8,6 az átlag (~24e Km), többnyire 50% városi/országúti használatban.
Naplózva
2015 Ford Mondeo 1.5 EcoBoost
Balageaxe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 79
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #117 Dátum:
2019.02.19 kedd, 07:11:14 »
Idézetet írta: JamesTata - 2019.02.18 hétfő, 15:00:51
Nálam 8,6 az átlag (~24e Km), többnyire 50% városi/országúti használatban.
Tavaly nyár óta 7 és 7,5 literes átlag között hozott minden tankolásom. Olyan 10-15km-re ingázom, de volt benne Horvátország is. Egy dolgot csinálok a minimális motorfék miatt, jó előre leveszem a lábam a gázról, ha mondjuk látom, hogy meg kell majd állni, vagy be kell majd fordulni. Lehet, hogy ezért ennyi.
Naplózva
2018 MKV Titanium Magnetic
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #118 Dátum:
2019.02.21 csütörtök, 06:55:28 »
Idézetet írta: Ervin - 2019.02.17 vasárnap, 19:31:21
míg az ecoboost komplikáltabb ....
Miért is?
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #119 Dátum:
2019.02.22 péntek, 19:09:00 »
Idézetet írta: podani - 2019.02.21 csütörtök, 06:55:28
Miért is?
Vezérlés
Hűtés
Turbó
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #120 Dátum:
2019.02.23 szombat, 22:16:03 »
Idézetet írta: Ervin - 2019.02.22 péntek, 19:09:00
Vezérlés
Hűtés
Turbó
Bővebben?
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #121 Dátum:
2019.03.16 szombat, 07:08:38 »
Idézetet írta: podani - 2019.02.23 szombat, 22:16:03
Bővebben?
Ilyenek nincsenek a dízelben.
Fogyasztáshoz 3 link:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=1&constyear_s=2015&power_s=145&power_e=155&gearing=1&powerunit=2
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=1&constyear_s=2015&power_s=175&power_e=185&gearing=1&powerunit=2
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&constyear_s=2015&power_s=155&power_e=170&gearing=1&powerunit=2
Röviden:
150 lovas dízel 6,3
180 lovas dízel 6,7
160 lovas benzines 8 (automatával 9,5, ez nagyon hatékonytalan...)
Ráadás:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?constyear_s=2015&exactmodel=hybrid&powerunit=2
Hibrid 5,7
«
Utoljára szerkesztve: 2019.03.16 szombat, 07:15:53 írta Carmaged
»
Naplózva
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #122 Dátum:
2019.03.19 kedd, 11:46:26 »
Idézetet írta: Carmaged - 2019.03.16 szombat, 07:08:38
160 lovas benzines 8 (automatával 9,5, ez nagyon hatékonytalan...)
Milyen az a "hatékonytalan"?
Akkor csak annyi, hogy 240 lovas automata 9.6 a nagyátlag ~12ekm-re.
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #123 Dátum:
2019.03.19 kedd, 15:56:53 »
Idézetet írta: podani - 2019.03.19 kedd, 11:46:26
Milyen az a "hatékonytalan"?
Akkor csak annyi, hogy 240 lovas automata 9.6 a nagyátlag ~12ekm-re.
Neked. ;-) 80 autónak 10,6.
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/0-Alle_Modelle.html?fueltype=2&constyear_s=2015&power_s=230&power_e=250&gearing=2&powerunit=2
Naplózva
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #124 Dátum:
2019.03.19 kedd, 17:36:15 »
Idézetet írta: Carmaged - 2019.03.19 kedd, 15:56:53
Neked. ;-) 80 autónak 10,6.
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/0-Alle_Modelle.html?fueltype=2&constyear_s=2015&power_s=230&power_e=250&gearing=2&powerunit=2
Ha kivesszük az extrém 1 db-os fogyasztási adatokat, akkor 10.2 az átlag. Az azért nincs olyan távol az én átlagomtól, szerencsére nem sokat dugózok.
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
maximi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #125 Dátum:
2019.03.19 kedd, 20:30:00 »
Sziasztok!
Nálatok mennyire pontos a fogyasztásmérő? Nekem kb 4 decivel kevesebbet mutat, mint amit tankolásnál mérek. Azért az már nem hibahatár.
Naplózva
2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #126 Dátum:
2019.03.20 szerda, 11:56:53 »
Idézetet írta: maximi - 2019.03.19 kedd, 20:30:00
Sziasztok!
Nálatok mennyire pontos a fogyasztásmérő? Nekem kb 4 decivel kevesebbet mutat, mint amit tankolásnál mérek. Azért az már nem hibahatár.
Fogyasztásmérövel az a gond, h minél több km-t hagysz neki,,annál pontatlanabb lesz a mérés.
Volt már nekem is 4,4L/100 km átlagom, meg olyan is h 5,5 öt mutatott egy teljes tank elfogyást követöen de a tankolásnál volt az 6 felett is ahogy számoltam. Vagy mert az utolso x km-t vaddiszno üzemmodban vezettem.
Igazábol ez egy átlag számképzés amit a fedcomp mutat, ne vegyen az ember mérget rá
Amit viszont illik komolyan venni, ha bejelez a kevés üzemanyagszint, ilyenkor nem érdemes nagyon centizni.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Bajkonur
Vendég
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #127 Dátum:
2019.06.10 hétfő, 06:04:52 »
Sziasztok!
Kérdésem a következő:olajcsere intervallum felezése jár-e gari elvesztéssel és/vagy hagy-e bármi nyomot amit a márkaszerviz megtalálhat?Magyarul: az előírt 30e helyett 15e-ként cserélném(nyilván gyári szűrő,stb)de csak minden másodikra vinném hivatalos márkaszervízbe?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.06.10 hétfő, 12:30:22 írta Bajkonur
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #128 Dátum:
2019.06.10 hétfő, 18:45:17 »
Idézetet írta: Bajkonur - 2019.06.10 hétfő, 06:04:52
Sziasztok!
Kérdésem a következő:olajcsere intervallum felezése jár-e gari elvesztéssel és/vagy hagy-e bármi nyomot amit a márkaszerviz megtalálhat?Magyarul: az előírt 30e helyett 15e-ként cserélném(nyilván gyári szűrő,stb)de csak minden másodikra vinném hivatalos márkaszervízbe?
Csináld nyugodtan. Mások is csinálják, főleg dízeleknél.
Gyári alkatrészeket használj.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bajkonur
Vendég
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #129 Dátum:
2019.06.10 hétfő, 22:16:42 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.10 hétfő, 18:45:17
Csináld nyugodtan. Mások is csinálják, főleg dízeleknél.
Gyári alkatrészeket használj.
És úgy is lesz!
Köszi
Naplózva
YaZoli
Vendég
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #130 Dátum:
2019.08.05 hétfő, 13:27:52 »
Sziasztok,
Érdeklődöm, ki milyen benzint tankol EcoBoost motorba, esetleg melyik kútról? Mi vált be, mi nem, mit érdemes?
Köszi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #131 Dátum:
2019.08.05 hétfő, 13:33:06 »
Idézetet írta: YaZoli - 2019.08.05 hétfő, 13:27:52
Sziasztok,
Érdeklődöm, ki milyen benzint tankol EcoBoost motorba, esetleg melyik kútról? Mi vált be, mi nem, mit érdemes?
Köszi.
Amit előír a kezelési.
Nem kell ezt ennyire túlmisztifikálni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #132 Dátum:
2019.08.05 hétfő, 14:53:22 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.05 hétfő, 13:33:06
Amit előír a kezelési.
Nem kell ezt ennyire túlmisztifikálni.
Meg merem kockáztatni a kezelési nélkül is, hogy 95-ös benzin kell bele.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #133 Dátum:
2019.08.05 hétfő, 15:07:49 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.08.05 hétfő, 14:53:22
Meg merem kockáztatni a kezelési nélkül is, hogy 95-ös benzin kell bele.
Te igazán bátor vagy!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
YaZoli
Vendég
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #134 Dátum:
2019.08.05 hétfő, 15:19:32 »
Köszi
Igazából arra gondoltam, hogy érdemes-e magasabb oktánszámmal tankolni vagy esetleg prémiumot választani.
De lehet, hogy tényleg felesleges bonyolítani. Még 2-3 hét mire megérkezik az autó, én meg mint egy kisgyerek,
már piszkosul várom. A szállító hajókat már nyolcvanszor átnéztem (elvileg ezzel hozzák:
https://www.myshiptracking.com/vessels/neptune-iliad-mmsi-248549000-imo-9440100
) és valamivel addig is el
kell ütnöm az időt.
Szóval, elnézést a (felesleges?) billentyűzet koptatásért
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.08.05 hétfő, 14:53:22
Meg merem kockáztatni a kezelési nélkül is, hogy 95-ös benzin kell bele.
Naplózva
maximi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #135 Dátum:
2019.08.05 hétfő, 16:44:21 »
Idézetet írta: YaZoli - 2019.08.05 hétfő, 13:27:52
Sziasztok,
Érdeklődöm, ki milyen benzint tankol EcoBoost motorba, esetleg melyik kútról? Mi vált be, mi nem, mit érdemes?
Köszi.
Nekem 2.0-ás EcoBoostom van, de gondolom Neked is igaz lesz majd, amit írok.
A minimum 95-ös tényleg a minimum. Én mostanában a 100-as prémiumot tolom bele, és a fogyasztásom kisebb lett. Igaz a benya meg drágább. A kettő így kompenzálja egymást. Viszont a prémium jobban védi a kokszosodástól a motort. Van a Youtube-on több Gajdán video az üzemanyagokról. Nézz bele.
A labancok hárombetűse és hazai hárombetűs kutakat használom. A kagylós nekem nem annyira jött be, sőt a másik Fordom (15+ éves 1.6-os szívó) is jobban szereti a labancok benzinjét, mint a kagylósat.
Naplózva
2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #136 Dátum:
2019.08.05 hétfő, 16:54:29 »
Idézetet írta: YaZoli - 2019.08.05 hétfő, 15:19:32
Köszi
Igazából arra gondoltam, hogy érdemes-e magasabb oktánszámmal tankolni vagy esetleg prémiumot választani.
De lehet, hogy tényleg felesleges bonyolítani. Még 2-3 hét mire megérkezik az autó, én meg mint egy kisgyerek,
már piszkosul várom. A szállító hajókat már nyolcvanszor átnéztem (elvileg ezzel hozzák:
https://www.myshiptracking.com/vessels/neptune-iliad-mmsi-248549000-imo-9440100
) és valamivel addig is el
kell ütnöm az időt.
Szóval, elnézést a (felesleges?) billentyűzet koptatásért
Ezen a hajón van az autód?
Ezen a vízkárosakat hozzák......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
pék73
Vendég
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #137 Dátum:
2019.08.05 hétfő, 19:50:40 »
Sziasztok új vagyok van egy mk4 es mondeo 1.6tdci kombim és lecserélném az ujabbra csak ecoboostra és automatára talán van valakiknek már tapasztalata ezzel a kombinácioval nem e nagy mellényulás hosszútávra tervezem ő lenne
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?categories=EstateCar&cn=DE&fuels=PETROL&gn=94315%2C%20Straubing%2C%20Bayern&id=279505156&ll=48.87033%2C12.5765189&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2018&minPowerAsArray=KW&rd=10&scopeId=C
Naplózva
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #138 Dátum:
2019.08.05 hétfő, 22:12:42 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.08.05 hétfő, 14:53:22
Meg merem kockáztatni a kezelési nélkül is, hogy 95-ös benzin kell bele.
Ez igy van.
De...vajjon 95-ös e a 95? Vagy olykor kevesebb?
Nekem öngyullados moci van. Amit leirtam párszor, ha a labancföldön tankolok, csendesebb az alapjárat.
Ha itthon tankolok prémiumot, szintén zenész.
Ha alap cucc megy bele itthon, traktorozik. (Kivülröl egyértelmü hallásra)
Dizelnél arra nem esküdnék, h teljesitményben van e érezhetö különbség, de azt se felejtsük hogy huncut dolog a profit fogalma hazai pályán.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #139 Dátum:
2019.08.05 hétfő, 22:23:19 »
Idézetet írta: Vectron - 2019.08.05 hétfő, 22:12:42
Ez igy van.
De...vajjon 95-ös e a 95? Vagy olykor kevesebb?
Nekem öngyullados moci van. Amit leirtam párszor, ha a labancföldön tankolok, csendesebb az alapjárat.
Ha itthon tankolok prémiumot, szintén zenész.
Ha alap cucc megy bele itthon, traktorozik. (Kivülröl egyértelmü hallásra)
Dizelnél arra nem esküdnék, h teljesitményben van e érezhetö különbség, de azt se felejtsük hogy huncut dolog a profit fogalma hazai pályán.
A csendesebb a jobb vagy nem? Nyilván komfortosabb a motor hang és ha ez kell, akkor bezinest kell venni...
De vajon az égés minősége melyik esetben intenzívebb, hatékonyabb?
A csendesebb égés esetén vagy a hangosabb esetén?
Melyik petárda a hatékonyabb/jobb? A hangos vagy a halk?
Hallásra úgy gondolhatjuk, hogy mivel csendesebb, akkor az jobb. De valójában meg egy öngyulladás akkor jó, ha gyorsan és intenzíven zajlik le....ami pedig zajjal jár.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
maximi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #140 Dátum:
2019.08.06 kedd, 05:43:57 »
Most láttam a Solymár honlapján az új Mondeo árlistában, hogy az 1.5-ös EcoBoost csak készletről érhető el, már nem rendelhető. A német konfigurátor pedig nem is tartalmazza. Valami itt is alakul.
Naplózva
2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
Bajkonur
Vendég
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #141 Dátum:
2019.08.06 kedd, 06:18:04 »
Idézetet írta: maximi - 2019.08.06 kedd, 05:43:57
Most láttam a Solymár honlapján az új Mondeo árlistában, hogy az 1.5-ös EcoBoost csak készletről érhető el, már nem rendelhető. A német konfigurátor pedig nem is tartalmazza. Valami itt is alakul.
Eddig két 1.5-ös turbós benzinmotort gyártott a Ford,nem csodálkoznék,ha csak a 3 hengeres maradna..de ez csak tipp.
Naplózva
YaZoli
Vendég
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #142 Dátum:
2019.08.06 kedd, 08:01:17 »
Én még áprilisban rendeltem meg a Mondeot Ecoboost motorral/automata váltóval, akkor már pedzegették,
hogy még kapható, de hamarosan kivezetik a benzines verziót, csak dízel és hibrid marad. Szerintem a
3 hengeresek megmaradnak a kisebb modellekben.
Meg Győző: talán ezen a hajón van, persze biztosan nem tudom. És persze remélem, hogy nem leszek víz károsult
Idézetet írta: Bajkonur - 2019.08.06 kedd, 06:18:04
Eddig két 1.5-ös turbós benzinmotort gyártott a Ford,nem csodálkoznék,ha csak a 3 hengeres maradna..de ez csak tipp.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #143 Dátum:
2019.08.06 kedd, 08:26:15 »
Idézetet írta: YaZoli - 2019.08.06 kedd, 08:01:17
Én még áprilisban rendeltem meg a Mondeot Ecoboost motorral/automata váltóval, akkor már pedzegették,
hogy még kapható, de hamarosan kivezetik a benzines verziót, csak dízel és hibrid marad. Szerintem a
3 hengeresek megmaradnak a kisebb modellekben.
Meg Győző: talán ezen a hajón van, persze biztosan nem tudom. És persze remélem, hogy nem leszek víz károsult
Ha az leszel se mondják meg, max. szólnak, hogy egy héttel csúszik az átadás, addig meg majd hajszárítóznak a szalonban
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
YaZoli
Vendég
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #144 Dátum:
2019.08.06 kedd, 08:29:12 »
Köszi, vágyom is rá, mint mókus az erdőtűzre...
Idézetet írta: Domi - 2019.08.06 kedd, 08:26:15
Ha az leszel se mondják meg, max. szólnak, hogy egy héttel csúszik az átadás, addig meg majd hajszárítóznak a szalonban
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #145 Dátum:
2019.08.06 kedd, 08:37:34 »
Idézetet írta: Domi - 2019.08.06 kedd, 08:26:15
Ha az leszel se mondják meg, max. szólnak, hogy egy héttel csúszik az átadás, addig meg majd hajszárítóznak a szalonban
Igazából ez egy feláras extra. Mélytengeri mosás
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #146 Dátum:
2019.08.06 kedd, 09:22:09 »
Idézetet írta: YaZoli - 2019.08.06 kedd, 08:29:12
Köszi, vágyom is rá, mint mókus az erdőtűzre...
Elvileg a hajó be van biztosítva, szóval ne izgulj. Csak amíg a hajóra kerül, addig ott áll a parton a porban. Mostanában elég cudar idő van, ha beázik, akkor kiszárad a napon, attól ne félj, inkább a jégverés okozhat gondot, de annyira szorosan állnak az autók, hogy max a teteje lesz jégvert, azt meg sokan nem is látják.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.08.06 kedd, 09:40:44 írta Mikorka Kálmán
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #147 Dátum:
2019.08.06 kedd, 09:27:28 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.08.06 kedd, 08:37:34
Igazából ez egy feláras extra. Mélytengeri mosás
A tengeri sós levegő jó az asztma ellen. Így akkor az első pár évben tuti olyan levegőt fog fújni a klíma
Lehet nézni így is
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #148 Dátum:
2019.08.06 kedd, 09:30:54 »
Idézetet írta: YaZoli - 2019.08.06 kedd, 08:01:17
Én még áprilisban rendeltem meg a Mondeot Ecoboost motorral/automata váltóval, akkor már pedzegették,
hogy még kapható, de hamarosan kivezetik a benzines verziót, csak dízel és hibrid marad. Szerintem a
3 hengeresek megmaradnak a kisebb modellekben.
Meg Győző: talán ezen a hajón van, persze biztosan nem tudom. És persze remélem, hogy nem leszek víz károsult
3 hengeres lesz már csak. Egyedül az ST-ben lesz 4 hengeres.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
YaZoli
Vendég
Válasz: EcoBoost motorok
«
Új hozzászólás #149 Dátum:
2019.08.06 kedd, 09:58:49 »
Köszi mindenkinek a kedves, már-már baráti támogatást és bíztatást
Még egy kérdés: kértem az autóba Business csomaggal adaptív tempomatot és ütközésmegelőző rendszert is.
Rendeléskor azt mondták, mehet bele mindkettő, együtt. Későbbi árlistában viszont írták (konfigurátorban szintén),
hogy a kettő együtt nem rendelhető. Ilyenkor mi történik? Melyik kerül bele? Köszi.
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.08.06 kedd, 09:22:09
Elvileg a hajó be van biztosítva, szóval ne izgulj. Csak amíg a hajóra kerül, addig ott áll a parton a porban. Mostanában elég cudar idő van, ha beázik, akkor kiszárad a napon, attól ne félj, inkább a jégverés okozhat gondot, de annyira szorosan állnak az autók, hogy max a teteje lesz jégvert, azt meg sokan nem is látják.
Naplózva
Oldalak:
1
2
[
3
]
4
5
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ