Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 23:57:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: EcoBoost motorok  (Megtekintve 125278 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2019.08.06 kedd, 10:06:09 »

Köszi mindenkinek a kedves, már-már baráti támogatást és bíztatást hehe

Még egy kérdés: kértem az autóba Business csomaggal adaptív tempomatot és ütközésmegelőző rendszert is.
Rendeléskor azt mondták, mehet bele mindkettő, együtt. Későbbi árlistában viszont írták (konfigurátorban szintén),
hogy a kettő együtt nem rendelhető. Ilyenkor mi történik? Melyik kerül bele? Köszi.


Ezt a kettőt egyben úgy hívják, hogy merev vonórúd  eplus2 Így az előtted haladótól mindig ugyanolyan távolságra leszel (adaptív tempomat), és nekimenni se tudsz (ütközésmegelőző). Problem solved  nyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2019.08.06 kedd, 10:11:34 »

Ezt a kettőt egyben úgy hívják, hogy merev vonórúd  eplus2 Így az előtted haladótól mindig ugyanolyan távolságra leszel (adaptív tempomat), és nekimenni se tudsz (ütközésmegelőző). Problem solved  nyes


Merev vonórúd?? wow1 Milyen van még?? smile
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #152 Dátum: 2019.08.06 kedd, 10:11:36 »

Köszi mindenkinek a kedves, már-már baráti támogatást és bíztatást hehe

Még egy kérdés: kértem az autóba Business csomaggal adaptív tempomatot és ütközésmegelőző rendszert is.
Rendeléskor azt mondták, mehet bele mindkettő, együtt. Későbbi árlistában viszont írták (konfigurátorban szintén),
hogy a kettő együtt nem rendelhető. Ilyenkor mi történik? Melyik kerül bele? Köszi.



Minden autóban van ütközés megelőző rendszer.
Féknek és kormánynak hívják.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2019.08.06 kedd, 10:13:44 »


Merev vonórúd?? wow1 Milyen van még?? smile
Hajókötél: azzal húzni lehet, de tolni nem  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #154 Dátum: 2019.08.06 kedd, 10:15:04 »

Hajókötél: azzal húzni lehet, de tolni nem  vigyor3

De, ha bekened ragasztóval és megszárad. Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2019.08.06 kedd, 10:16:54 »

De, ha bekened ragasztóval és megszárad. Cool
Na olyan ragasztóval kenjük be a regen. visszajelző LED-emet, mert megint elengedte magát Cheesy
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #156 Dátum: 2019.08.06 kedd, 10:20:04 »

Na olyan ragasztóval kenjük be a regen. visszajelző LED-emet, mert megint elengedte magát Cheesy

Szerintem te azt direkt lepiszkálod onnan....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #157 Dátum: 2019.08.06 kedd, 11:20:22 »

Na olyan ragasztóval kenjük be a regen. visszajelző LED-emet, mert megint elengedte magát Cheesy

Szélvédő ragasztóval fogasd oda.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #158 Dátum: 2019.08.06 kedd, 11:30:16 »

Szélvédő ragasztóval fogasd oda.

Nyilván van neki.....  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2019.08.13 kedd, 07:34:40 »

Ha már tankolás téma volt, a horvát INA-nál tankolás után pár 100km-el betárolta a P144A hibakódot az EVAP szelepre. Persze ott nem tudtam mit tenni, semmi hibát egyébként nem produkált, és a fennmaradó 1000km-es úton sem volt semmi. Azóta itthon kitöröltem a kódot, és nem jött vissza kb. 500km alatt. Kérdés hogy a benzin okozta-e, vagy inkább rendeljem meg a szelepet? Smiley  Valaki esetleg tud mondani Mondeo-s cikkszámot (2.0 Ecoboost), akkor nem feltétlen rendelném meg az USA-ból.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
maximi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


« Új hozzászólás #160 Dátum: 2019.10.20 vasárnap, 14:35:34 »

Sziasztok!
Nálatok hogy alakul az olajfogyasztás? Elsősorban a 2.0-ás EcoBoosté érdekelne.
A régi szívó 10 000 km alatt nyalogat el 1 litert, de ez szerintem többet csipeget.
Naplózva

2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2019.10.29 kedd, 12:36:34 »

Sziasztok!
Nálatok hogy alakul az olajfogyasztás? Elsősorban a 2.0-ás EcoBoosté érdekelne.
A régi szívó 10 000 km alatt nyalogat el 1 litert, de ez szerintem többet csipeget.

Nekem két olajcsere közt szinte semmit nem fogy.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #162 Dátum: 2019.10.29 kedd, 12:55:38 »

Nekem két olajcsere közt szinte semmit nem fogy.

A benzin sem?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #163 Dátum: 2019.10.29 kedd, 16:07:47 »

A benzin sem?  hehe
nem, ha a két csere közt 5 perc telik el... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #164 Dátum: 2019.10.29 kedd, 16:09:08 »

Sziasztok!
Nálatok hogy alakul az olajfogyasztás? Elsősorban a 2.0-ás EcoBoosté érdekelne.
A régi szívó 10 000 km alatt nyalogat el 1 litert, de ez szerintem többet csipeget.

sokat pályázol,esetleg magasabb tempóban? Akkor nem csoda... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
maximi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


« Új hozzászólás #165 Dátum: 2019.10.29 kedd, 17:19:22 »

sokat pályázol,esetleg magasabb tempóban? Akkor nem csoda... Roll Eyes
Alapvetően hosszú utakon használom, városban csak ha nagyon kell. Most volt egy 400 km-es pályázásom tempomattal 130-as tempóval.
Tartósan bőven 3.000-es fordulat alatt jár a motor (jellemzően a 2.000-2.500-ös tartományban).
Éppen kigyógyult a bejáratás időszakából, az első éves szervíz óta kb 5.000 km-t futott, és most kb fél liter olajat öntöttem rá. Így gyanúm szerint minimum 1 liter elmegy 10.000 km alatt. Nem vészes, inkább csak érdekel a dolog. Tudom, hogy más márkáknál belefér 1.000 km-re az 1 liter, de ez nem más márka. Ez Ford.

Viszont újkorában a szívóbenzines Focusom az első 100.000 km alatt nem kért rátöltést két olajcsere között. Emiatt is kérdeztelek benneteket, csak hogy tudjam mi a dörgés.
Naplózva

2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
fxpwrh
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2019.10.30 szerda, 17:18:44 »

2019/1 havi S-Max, 1.5/165 Le EB motor, 14ekm.
Kb 7ekm-el korabban a max vonalig lett toltve desztvizzel a hutofolyadek, akkor kb 1 dl mehetett bele, par nap es, par szaz km utan megnezve max vonalon is volt. Most az alabbi kep szerint all. Ez gondolom problema. Masnak mi a tapasztalata?

A szintet mindig leallitas utan masnap, hideg motorral, garazsban allva ellenorzom.


« Utoljára szerkesztve: 2019.10.30 szerda, 17:25:34 írta fxpwrh » Naplózva

S-Max ST Line, 2019, 1.5/165LE EcoBoost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #167 Dátum: 2019.10.30 szerda, 18:26:52 »

2019/1 havi S-Max, 1.5/165 Le EB motor, 14ekm.
Kb 7ekm-el korabban a max vonalig lett toltve desztvizzel a hutofolyadek, akkor kb 1 dl mehetett bele, par nap es, par szaz km utan megnezve max vonalon is volt. Most az alabbi kep szerint all. Ez gondolom problema. Masnak mi a tapasztalata?

A szintet mindig leallitas utan masnap, hideg motorral, garazsban allva ellenorzom.

[img]http://i.imgur.com/VEFMmi0l.jpg

Nem feltétlenül probléma.Ellenőrizd, hogy nem-e szivárog valahol,töltsdfel és ellenőrizd gyakran.Lehet normális a  minimális fogyás évente.
Ha megnyugtat vidd el szervízbe,jelentsd be,ellenőrizzék ők,legyen nyoma.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2019.10.30 szerda, 18:56:27 »

2019/1 havi S-Max, 1.5/165 Le EB motor, 14ekm.
Kb 7ekm-el korabban a max vonalig lett toltve desztvizzel a hutofolyadek, akkor kb 1 dl mehetett bele, par nap es, par szaz km utan megnezve max vonalon is volt. Most az alabbi kep szerint all. Ez gondolom problema. Masnak mi a tapasztalata?

A szintet mindig leallitas utan masnap, hideg motorral, garazsban allva ellenorzom.

[imghttp://i.imgur.com/VEFMmi0l.jpg[/img]


Nehéz a kép alapján megbecsülni, de mennyi hiányzik megint kb 1 deci? Akkor 14k km alatt 2deci? Nekem nem tűnik soknak... Ha ez egyik napról a másikra tűnne el az gáz lenne.. Annyira nem zárt rendszer, hogy ennyi nem párologhatna el.. Holnap ránézek az enyémre, 19k km van benne, eddig kétszer volt felnyitva a géptető. Ablakmosó utántöltés miatt....
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.30 szerda, 19:13:53 írta Zsolteey » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #169 Dátum: 2019.10.30 szerda, 19:27:50 »

Nehéz a kép alapján megbecsülni, de mennyi hiányzik megint kb 1 deci? Akkor 14k km alatt 2deci? Nekem nem tűnik soknak... Ha ez egyik napról a másikra tűnne el az gáz lenne.. Annyira nem zárt rendszer, hogy ennyi nem párologhatna el.. Holnap ránézek az enyémre, 19k km van benne, eddig kétszer volt felnyitva a géptető. Ablakmosó utántöltés miatt....
én nyitogatom,ellenőrzöm úgy kb 2hetente a motorteret és ami benne van.A macskák is gyakran másznak be,szóval ők is besegítenek. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fxpwrh
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2019.10.30 szerda, 19:53:59 »

Nem feltétlenül probléma.Ellenőrizd, hogy nem-e szivárog valahol,töltsdfel és ellenőrizd gyakran.Lehet normális a  minimális fogyás évente.
Ha megnyugtat vidd el szervízbe,jelentsd be,ellenőrizzék ők,legyen nyoma.
Szivárgás nyomot nem látok, már amennyire én meg tudom nézni és ítélni, az s-max motortér kicsit szőkös. Igen, jelzem majd a szervizben is persze.
Nyilván nem sok, azért érdeklődtem tapasztalat után, hogy másnál hogyan alakul, már aki rá szokott nézni néha.

Nehéz a kép alapján megbecsülni, de mennyi hiányzik megint kb 1 deci? Akkor 14k km alatt 2deci? Nekem nem tűnik soknak... Ha ez egyik napról a másikra tűnne el az gáz lenne.. Annyira nem zárt rendszer, hogy ennyi nem párologhatna el.. Holnap ránézek az enyémre, 19k km van benne, eddig kétszer volt felnyitva a géptető. Ablakmosó utántöltés miatt....
1-2 deci lehet most a hiány. Szerintem gyárilag sem lehetett maxon. A cascohoz le kellett fotóznom a motorteret, ezért van egy nem túl jó fotórészletem, és bár ez nem hideg motorral volt, hanem kb 1 órás állás után, miután átvettem az autót, ekkor 72 km volt benne (55 km körül volt benne, mikor átvettem) ekkor az alábbi kép szerint állt, itt is valamenynivel a max vonal alattinak látom
Naplózva

S-Max ST Line, 2019, 1.5/165LE EcoBoost
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2019.10.30 szerda, 20:18:10 »

én nyitogatom,ellenőrzöm úgy kb 2hetente a motorteret és ami benne van.A macskák is gyakran másznak be,szóval ők is besegítenek. nyes

Na jó,túloztam.. ötször bizti ki volt nyitva már. De az nálam durván havi egy,akkora tróger nem vagyok vigyor3 vigyor3
Nekem Német Dogom volt,azt ott nem kellett keresni,annyi hely nincs benne Wink Wink
Naplózva
fxpwrh
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2019.11.04 hétfő, 10:06:48 »

Nehéz a kép alapján megbecsülni, de mennyi hiányzik megint kb 1 deci? Akkor 14k km alatt 2deci? Nekem nem tűnik soknak... Ha ez egyik napról a másikra tűnne el az gáz lenne.. Annyira nem zárt rendszer, hogy ennyi nem párologhatna el.. Holnap ránézek az enyémre, 19k km van benne, eddig kétszer volt felnyitva a géptető. Ablakmosó utántöltés miatt....
Esetleg sikerült megnézni, neked van a hűtőfolyadék fogyásod?
Naplózva

S-Max ST Line, 2019, 1.5/165LE EcoBoost
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2019.11.04 hétfő, 17:28:20 »

Esetleg sikerült megnézni, neked van a hűtőfolyadék fogyásod?

Igen,megnéztem! A min. szint felett van,valamennyit kell rá önteni,de az olaj nem habos talán nincs nagy baj...
Naplózva
fxpwrh
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2019.11.04 hétfő, 20:27:19 »

Igen,megnéztem! A min. szint felett van,valamennyit kell rá önteni,de az olaj nem habos talán nincs nagy baj...
Akkor ez ilyen altalanos dolognak tunik. Nem mondom, hogy jo, csak ezek szerint nem egyedi.
Naplózva

S-Max ST Line, 2019, 1.5/165LE EcoBoost
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2019.11.05 kedd, 10:47:52 »

A benzin sem?  hehe

Ez hogy jön ide?
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #176 Dátum: 2019.11.05 kedd, 10:57:54 »

Ez hogy jön ide?

Ezt írtad:

"Nekem két olajcsere közt szinte semmit nem fogy. "

 hehe

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2019.11.05 kedd, 13:55:03 »

Ezt írtad:

"Nekem két olajcsere közt szinte semmit nem fogy. "

 hehe


Igen, erre a kérdésre: "Nálatok hogy alakul az olajfogyasztás?"
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #178 Dátum: 2019.11.05 kedd, 14:16:03 »

Igen, erre a kérdésre: "Nálatok hogy alakul az olajfogyasztás?"


Te mindig ennyire érzed a viccet?  zavart2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
maximi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


« Új hozzászólás #179 Dátum: 2019.11.05 kedd, 20:47:48 »

Akkor ismét felteszem a natúr kérdést:
Nálatok hogy alakul az olajfogyasztás?
Naplózva

2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2019.11.06 szerda, 08:00:28 »

Akkor ismét felteszem a natúr kérdést:
Nálatok hogy alakul az olajfogyasztás?

Mivel most nem írtad bele,hogy elsősorban 2.0 ezért válaszolok.. Én 80% pálya, 20% országúton használom,és semmi fogyás nincs.Most 9000km-t mentem az olajcsere óta,pénteken viszem újra! A jövőben is tartani akarom,ezt a kb 10k-s ciklust. wave
Naplózva
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2019.11.06 szerda, 09:12:29 »

Akkor ismét felteszem a natúr kérdést:
Nálatok hogy alakul az olajfogyasztás?
Nem is Ecoboost, (Tdci)de;
- elsö 2 olajcsere (gyári)ciklust nem birta ki olajpótlás nélkül, 25ekm után/+1L-t kellett belepotolni. 0w30.
Most talán megusszuk pótlás nélkül, de majd látjuk, a nivo pálca méröke  2/5-ig van olajban perpill. Még van 10e a szervizig.
90% autópályán, a többi országut. Városban csak annyit közlekedek, ameddig ki/bejövök az autópályától. Turbokbol ikrek vannak, csipegetnek az olajbol.

Viszont eleinte a hütöfolyadékra is kellett utántölteni, de most nem fogy.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2019.11.06 szerda, 11:00:21 »

Nem is Ecoboost, (Tdci)de;
- elsö 2 olajcsere (gyári)ciklust nem birta ki olajpótlás nélkül, 25ekm után/+1L-t kellett belepotolni. 0w30.
Most talán megusszuk pótlás nélkül, de majd látjuk, a nivo pálca méröke  2/5-ig van olajban perpill. Még van 10e a szervizig.
90% autópályán, a többi országut. Városban csak annyit közlekedek, ameddig ki/bejövök az autópályától. Turbokbol ikrek vannak, csipegetnek az olajbol.

Viszont eleinte a hütöfolyadékra is kellett utántölteni, de most nem fogy.
Nekem is azt mondta az előző tulaj, hogy kicsit csipegeti az olajat a motor. Szintén biturbo. Ő elmondása szerint a 80e km alatt összesen 1 liter olajat vett, és a maradékot nekem adta. 6e km után talán 1-2 mm csökkenést látok a nívópálcán egyelőre.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #183 Dátum: 2019.11.08 péntek, 15:04:34 »

Nekem is azt mondta az előző tulaj, hogy kicsit csipegeti az olajat a motor. Szintén biturbo. Ő elmondása szerint a 80e km alatt összesen 1 liter olajat vett, és a maradékot nekem adta. 6e km után talán 1-2 mm csökkenést látok a nívópálcán egyelőre.

Én max 15k után cserélem vagy évente...nem 30k vagy 2 év.
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2019.11.08 péntek, 17:55:11 »

Esetleg sikerült megnézni, neked van a hűtőfolyadék fogyásod?

Ma voltam Fordos olajcserén,azt mondták no para, ennyi hűtőfolyadék fogyás belefér a kezdeti nem feltétlenül teljesen légtelenített rendszer miatt.
Ha később is lesz,ez már nem magyarázat. Néha majd ránézek.
« Utoljára szerkesztve: 2019.11.24 vasárnap, 14:24:05 írta Bajkonur » Naplózva
fxpwrh
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2019.11.08 péntek, 19:44:46 »

Ma voltam Fordos olajcserén,azt mondták no para,azt mondták ennyi hűtőfolyadék fogyás belefér a kezdeti nem feltétlenül teljesen légtelenített rendszer miatt.
Ha később is lesz,ez már nem magyarázat. Néha majd ránézek.
Koszi a valaszt. Milyen evjaratu is az autod, illetve mennyi km van benne?
Naplózva

S-Max ST Line, 2019, 1.5/165LE EcoBoost
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2019.11.08 péntek, 20:19:19 »

Koszi a valaszt. Milyen evjaratu is az autod, illetve mennyi km van benne?


Ez komoly??

Naplózva
fxpwrh
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2019.11.08 péntek, 20:21:42 »


Ez komoly??


Bocs, mar latom, hogy irtad.
Naplózva

S-Max ST Line, 2019, 1.5/165LE EcoBoost
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2019.11.23 szombat, 23:06:56 »

Sziasztok! wave
1,5 ecobboost-os (s-max) vásárláson agyalunk... tudom nem ez a típus, de a motor azonos Smiley
Az lenne a triviális kérdés, hogy elsősorban városi használatban milyen fogyasztási, menet dinamikája van?
Tudom, tudom ez mondeo részleg, de eddig 2,0 tdci-t gyötörtem... és a korábbi 2,0 mondeos emlékeket próbálom felidézni, hogy milyen fogyasztással és dinamikával számoljak...
 worship wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #189 Dátum: 2019.11.23 szombat, 23:23:13 »

Sziasztok! wave
1,5 ecobboost-os (s-max) vásárláson agyalunk... tudom nem ez a típus, de a motor azonos Smiley
Az lenne a triviális kérdés, hogy elsősorban városi használatban milyen fogyasztási, menet dinamikája van?
Tudom, tudom ez mondeo részleg, de eddig 2,0 tdci-t gyötörtem... és a korábbi 2,0 mondeos emlékeket próbálom felidézni, hogy milyen fogyasztással és dinamikával számoljak...
 worship wave

Ha annyira nem érzed itt a helyét, akkor:  http://mondeo.hu/index.php?topic=21765.0    wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2019.11.23 szombat, 23:25:32 »

Ha annyira nem érzed itt a helyét, akkor:  http://mondeo.hu/index.php?topic=21765.0    wave
Ez meg van köszi... de itt még is csak a motorra élezném ki a kérdést és nem az autó típusára...  worship
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
fxpwrh
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2019.12.09 hétfő, 10:19:27 »

Akkor ez ilyen altalanos dolognak tunik. Nem mondom, hogy jo, csak ezek szerint nem egyedi.
S-Max-os körökben, akiről tudok 5-6 db új 10-20-30 ekm-et futott 1.5 ecoboost s-max esetén van eddig valamilyen szintű vízfogyás. A tulajdonosok annyit érzékeltek, hogy minimum alatt, vagy közelében van a folyadékszint.
Én 14000 km-nél töltöttem maxra, azóta pár száz km-enként fotózom, mindig ugyan ott és hideg motorral, és most 15600 km-nél 1600 km-el később, sajnos megvan a lassú fogyás ami tehát esélyes, hogy az elkövetkező 10-15ekm alatt lemegy minimumra.
Márkaszervizben jeleztem, elvileg megnézték -> folyásnyomot nem láttak -> figyeljem.
De hogy a szerelős srác mennyire volt hozzáértő, vagy alapos nem tudom, mert teljesen elterelete a figyelmemet, mikor véleltlenül beláttam a szervizbe és megpillantottam, hogy a szintén ekkor kért köztes olajcserét egy coca-cola-s falkonból levágott tölcsérrel öntötte be a márkaszerviz. Izgultam, nehogy pepsi-s legyen, mert azt nem szeretem.
Naplózva

S-Max ST Line, 2019, 1.5/165LE EcoBoost
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #192 Dátum: 2019.12.09 hétfő, 11:14:25 »

S-Max-os körökben, akiről tudok 5-6 db új 10-20-30 ekm-et futott 1.5 ecoboost s-max esetén van eddig valamilyen szintű vízfogyás. A tulajdonosok annyit érzékeltek, hogy minimum alatt, vagy közelében van a folyadékszint.
Én 14000 km-nél töltöttem maxra, azóta pár száz km-enként fotózom, mindig ugyan ott és hideg motorral, és most 15600 km-nél 1600 km-el később, sajnos megvan a lassú fogyás ami tehát esélyes, hogy az elkövetkező 10-15ekm alatt lemegy minimumra.
Márkaszervizben jeleztem, elvileg megnézték -> folyásnyomot nem láttak -> figyeljem.
De hogy a szerelős srác mennyire volt hozzáértő, vagy alapos nem tudom, mert teljesen elterelete a figyelmemet, mikor véleltlenül beláttam a szervizbe és megpillantottam, hogy a szintén ekkor kért köztes olajcserét egy coca-cola-s falkonból levágott tölcsérrel öntötte be a márkaszerviz. Izgultam, nehogy pepsi-s legyen, mert azt nem szeretem.


ha ez megnyugtat, 2.0 tdci-n a hűtővizem nekem is a minimumnál volt most hétvégén mikor ablakmosót töltöttem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fxpwrh
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2019.12.09 hétfő, 12:39:26 »

ha ez megnyugtat, 2.0 tdci-n a hűtővizem nekem is a minimumnál volt most hétvégén mikor ablakmosót töltöttem.
Végülis nem zavarna a dolog ekkora mennyiséggel, csak volt most novemberben egy Totalcar cikk, egy hűtővízfogyásos 1.6 ecoboost C-Max-ról, és a cikkben a Ford Magyarország, mint importőr idézett válasza lényegében az, hogy: ha fogy a víz az hiba, javíttasd meg, mert baj lehet.
Nyilván itt a hiba nem ugyanaz, csak a jelenség. De ha valaki 10ekm-enként, vagy 20ekm szervizintervallumonként nem néz a folyadékokra (biztos sokan megteszik), mert esetleg úgy gondolják új autónál nem lesz ilyen gond, akkor elfogyhat a víz a szükéséges szint alá. Az 1.5 ecoboost-nál sincs szintjelző a tartályban (nem is értem az 1.0, 1.6 után miért hagyták ki, nyilván spórolás, bár az ablakmosónak meg van), ha jól tudom (a márkaszerviz elmondása szerint) csak úgy szerzek róla tudomást, hogy a 125 fokos motorhőfok felett, a motorvezérlő figyelmeztet és korlátozza vagy leállítja a motort.
Namost nekem fogy a víz, a márkaszerviz szerint nincs gond.

Idézet a cikkből a Ford válaszából:
Válasz
Bármilyen okból is kezdett el fogyni a hűtőfolyadék – például a vízpumpa vagy a csövek tömítetlensége, a hűtő sérülése vagy a hengerfejtömítés károsodása is szóba jöhet – folyamatos fogyás esetén a többszöri folyadékpótlás nem akadályozza meg a következménykárok kialakulását. Ha csökken a folyadékszint, esetleg levegő vagy gáz jut a hűtőrendszerbe, már nem biztosított a megfelelő hűtés. Kellő időben történő beavatkozással – a folyadékveszteséget okozó alkatrész javításával, cseréjével – a sorozatos túlmelegedés nem történik meg, és a további károsodás, amely akár a motor cseréjét is szükségessé teheti, az esetek többségében megelőzhető.
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.09 hétfő, 12:53:38 írta fxpwrh » Naplózva

S-Max ST Line, 2019, 1.5/165LE EcoBoost
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2019.12.09 hétfő, 17:06:45 »


Namost nekem fogy a víz, a márkaszerviz szerint nincs gond.

Idézet a cikkből a Ford válaszából:
Majd észreveszed, ha tényleg baj van. Győző A kígyó saját farkába harapott.  nyes
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #195 Dátum: 2019.12.09 hétfő, 17:15:20 »

Majd észreveszed, ha tényleg baj van. Győző A kígyó saját farkába harapott.  nyes

Miért lettem megemlítve?

Kevered az aktív hűtőrács-hoz írt dolgokkal. Mert állapotkijelzést akartok a hűtőrács helyzetéről és az miért nincs..... volt a problémátok.  vigyor3
Ehhez írtam, hogy észre lehet majd venni, ha nem működik.


A hűtőfolyadék szivárgáshoz pedig azt írtam, hogy ellenőrizni kell időnként. (Ahogy ezt láthatólag sokan meg is teszik, nem pedig erősködnek, hogy ilyen autóknál már nem kell.....)

Nos, akkor még egyszer.... miért lettem megemlítve és milyen kígyó?  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2019.12.09 hétfő, 18:52:55 »

Miért lettem megemlítve?

Kevered az aktív hűtőrács-hoz írt dolgokkal. Mert állapotkijelzést akartok a hűtőrács helyzetéről és az miért nincs..... volt a problémátok.  vigyor3
Ehhez írtam, hogy észre lehet majd venni, ha nem működik.


A hűtőfolyadék szivárgáshoz pedig azt írtam, hogy ellenőrizni kell időnként. (Ahogy ezt láthatólag sokan meg is teszik, nem pedig erősködnek, hogy ilyen autóknál már nem kell.....)

Nos, akkor még egyszer.... miért lettem megemlítve és milyen kígyó?  Cool

Á, hosszú.... csak azon gondolkodtam, hogy azt a bizonyos usert ugyanígy hajották volna-e el a szervizből a fogyatkozó hűtővíz miatt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #197 Dátum: 2019.12.09 hétfő, 18:57:51 »

Á, hosszú.... csak azon gondolkodtam, hogy azt a bizonyos usert ugyanígy hajották volna-e el a szervizből a fogyatkozó hűtővíz miatt.

Hm, az a bizonyos user olyan "ügyes", hogy 6 hónap alatt egyszer nyitja fel a motorháztetőt. No comment....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2019.12.09 hétfő, 19:43:02 »



Kevered az aktív hűtőrács-hoz írt dolgokkal. Mert állapotkijelzést akartok a hűtőrács helyzetéről és az miért nincs..... volt a problémátok.  vigyor3
Ehhez írtam, hogy észre lehet majd venni, ha nem működik.

észre hát, ott járó motornál egyfolytában ordít a venti nagy fokozaton. most jön egy 2016os ilyen hibával
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2019.12.09 hétfő, 19:43:44 »

Miért lettem megemlítve?

Kevered az aktív hűtőrács-hoz írt dolgokkal. Mert állapotkijelzést akartok a hűtőrács helyzetéről és az miért nincs..... volt a problémátok.  vigyor3
Ehhez írtam, hogy észre lehet majd venni, ha nem működik.


A hűtőfolyadék szivárgáshoz pedig azt írtam, hogy ellenőrizni kell időnként. (Ahogy ezt láthatólag sokan meg is teszik, nem pedig erősködnek, hogy ilyen autóknál már nem kell.....)

Nos, akkor még egyszer.... miért lettem megemlítve és milyen kígyó?  Cool


Hát az a sziszegős fajta Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 2 3 [4] 5   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.