Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 23:37:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: EcoBoost motorok  (Megtekintve 125275 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #200 Dátum: 2019.12.09 hétfő, 20:29:51 »

észre hát, ott járó motornál egyfolytában ordít a venti nagy fokozaton. most jön egy 2016os ilyen hibával

Nyáron annyira nem veszik észre ezt a klíma miatt, de ha nem tud regenerálni és eldugul, azután lesz MIL és az látható.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #201 Dátum: 2019.12.09 hétfő, 20:48:04 »

Nyáron annyira nem veszik észre ezt a klíma miatt, de ha nem tud regenerálni és eldugul, azután lesz MIL és az látható.
én tudom vigyor3 mondjuk sok márkaszervíz nem ahogy látom...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fxpwrh
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #202 Dátum: 2020.02.04 kedd, 22:09:56 »

2019/1 havi S-Max, 1.5/165 Le EB motor, 14ekm.
Kb 7ekm-el korabban a max vonalig lett toltve desztvizzel a hutofolyadek, akkor kb 1 dl mehetett bele, par nap es, par szaz km utan megnezve max vonalon is volt. Most az alabbi kep szerint all. Ez gondolom problema. Masnak mi a tapasztalata?
A szintet mindig leallitas utan masnap, hideg motorral, garazsban allva ellenorzom.
A korábbi hűtőfolyadék fogyásom fejleménye, hogy azóta is stabilan fogy. Tibi javaslatára 1000 km-enként ellenőriztem, és az alábbi kép szerint 3ekm alatt max-ról a látható értékig fogyott, úgy mint korábban is. A szintet mindig a garázsban, ugyan ott, hideg motorral (másnap) ellenőriztem.
Ma próbáltam egy kicsit szemmel vizsgálni, és az alábbi kép szerinti folyadéknyomot találtam, gondolom itt valahol a környéken szivároghat. Ez szemből nézve a hűtő bal széle és itt a felső fele. Itt egy google drive link is az eredeti képekkel.
Jól gondolom, hogy ez a hűtőfolyadék szivárgás nyoma?




Naplózva

S-Max ST Line, 2019, 1.5/165LE EcoBoost
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #203 Dátum: 2020.02.04 kedd, 22:18:12 »

A korábbi hűtőfolyadék fogyásom fejleménye, hogy azóta is stabilan fogy. Tibi javaslatára 1000 km-enként ellenőriztem, és az alábbi kép szerint 3ekm alatt max-ról a látható értékig fogyott, úgy mint korábban is. A szintet mindig a garázsban, ugyan ott, hideg motorral (másnap) ellenőriztem.
Ma próbáltam egy kicsit szemmel vizsgálni, és az alábbi kép szerinti folyadéknyomot találtam, gondolom itt valahol a környéken szivároghat. Ez szemből nézve a hűtő bal széle és itt a felső fele. Itt egy google drive link is az eredeti képekkel.
Jól gondolom, hogy ez a hűtőfolyadék szivárgás nyoma?
wow1 wow1
ez durva.. ezek alapján én is dokumentálom a részleteket.....  szomoru1
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #204 Dátum: 2020.02.04 kedd, 23:01:32 »

Amit éna képen látok, annyira minimális folyás, hogy tán nem is ereszt... annyi biztos, hogy többnek kellene ott lennie.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fxpwrh
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #205 Dátum: 2020.02.04 kedd, 23:25:14 »

Amit éna képen látok, annyira minimális folyás, hogy tán nem is ereszt... annyi biztos, hogy többnek kellene ott lennie.
Ööö, ha nem ereszt, akkor honnan került oda? Simán lehet, hogy máshol is ereszt, csak én ennyit látok belőle a motortérből. Amúgy meg teljesen mindegy, csinálják meg. Esetemben kb 10ekm-re tippelem a MAX-ról MIN szintre.
Kb 15 új s-max/mondeo tulajjal beszéltem, akiknek 1.5 eb motoros autójuk van, és 10-11 embernek fogy a hűtőfolyadék, változó ütemben.
2ekm-el ezelőtt voltam a miskolci márkaszervizben olajcserén, jeleztem, hogy a kezdetektől stabilan fogyogat a hűtőfolyadék, nézzék meg, mondták úgy is fel lesz emelve, átnézik. Elvileg átnézték, és sehol sem találtak szivárgás nyomot, figyelgessem...
Naplózva

S-Max ST Line, 2019, 1.5/165LE EcoBoost
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #206 Dátum: 2020.02.04 kedd, 23:36:33 »

Az nem hűtőfolyadék nyomnak látszik....
Ez inkább valami olajszármazék nyoma.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fxpwrh
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #207 Dátum: 2020.02.05 szerda, 07:09:20 »

Az nem hűtőfolyadék nyomnak látszik....
Ez inkább valami olajszármazék nyoma.
Nabasszus. Azt onnan mondjuk fektisztitoval vagy isopropyl alkohollal lefujhatom, hogy leoldja, es lassam lesz e ott ezutan valami, vagy inkabb azzal nem? Sajnos massal nem erek be oda rendesen letorolni.
Naplózva

S-Max ST Line, 2019, 1.5/165LE EcoBoost
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #208 Dátum: 2020.02.05 szerda, 07:19:28 »

Nabasszus. Azt onnan mondjuk fektisztitoval vagy isopropyl alkohollal lefujhatom, hogy leoldja, es lassam lesz e ott ezutan valami, vagy inkabb azzal nem? Sajnos massal nem erek be oda rendesen letorolni.

Persze, féktisztító simán lemossa.  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tanos.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #209 Dátum: 2021.03.23 kedd, 12:54:21 »

Sziasztok!
Az új 1.5-ös turbó ecoboosttal szerelt mondeoról szeretnék megtudni 1-2 infót!
Jelenleg egy 2.0 mk4-em van, amivel maximálisan elégedett vagyok, szeretem. Ezért is gondoltam egy használt (2015-16-os) mondeot beújítani! Kis félelmem van a fogyasztással kapcsolatban. Azt lehet némely helyen olvasni, hogy aránytalanul sokat eszik, ezért cserébe viszont nem is megy valami túl jól!
Akinek van erről a típusról infója kérem írja meg!
Köszönöm
Naplózva
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #210 Dátum: 2021.03.23 kedd, 19:15:00 »



Szia!

Nekem 65e km átlaga 7.1l ,ez  90% pálya,gyorsforgalmi a maradék város..Mindenhol kb 10km/h-val a megengedett felett járok,szerintem ez nem sok. Ha hegyek  között laknék inkább dieselt vennék.A legnagyobb fogyim 10 liter körül volt,városi rövid utak,nyári kánikula stb.
« Utoljára szerkesztve: 2021.03.23 kedd, 19:27:57 írta Bajkonur » Naplózva
JamesTata
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Új hozzászólás #211 Dátum: 2021.03.24 szerda, 13:23:05 »



Üdv, nekem ~42.000 km-re (város/országút 50-50%) fed. comp szerint 8,3 a fogyasztás (Spritmonitor aláírásban).  Szívó benzines tapasztalat elég régi van (Bravo 1,2, illetve pár hónapig 2.3 Automata Mondeo), szerintem ezzel a motorral is lehet azért haladni :-)
 
Naplózva

2015 Ford Mondeo 1.5 EcoBoost
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #212 Dátum: 2022.10.24 hétfő, 04:02:02 »

Üdv a jelenlévőknek. Kérhetnék segítséget felszereltséggel kapcsolatban, alvázszám: WF0EXXWPCEJM86715 kőszönet.
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #213 Dátum: 2022.10.24 hétfő, 17:14:58 »

Üdv a jelenlévőknek. Kérhetnék segítséget felszereltséggel kapcsolatban, alvázszám: WF0EXXWPCEJM86715 kőszönet.
pü ment.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mACSman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



WWW E-mail
« Új hozzászólás #214 Dátum: 2023.06.24 szombat, 12:16:05 »

Sziasztok!
Van egy 2019-es Ecobost-os Mondeom. Kb egy hónapja csinál olyat, hogy csak ès kizárólag tele tankolas utan nagyon nehezen indul el az autó. Olyan mint amikor az akksi lemerülőben van. Tankolások között nem fordul elő ilyen.
A szervizben hallottak mar több ilyenről de a héten is átnézettem kifejezetten az akksit, de nincs semmi hibaüzenet.
Esetleg valaki tapasztalt mar hasonlót? Érdekes ha csak 20-25 litert tankolol akkor nincs
akkor is könnyebben indul, teletank utan viszont percekig nem akar indulni.

Nagyon szépen köszönöm!
Üdv.
Csabi
Naplózva

2004, TDCi 2.0 Ghia-X Automata Kombi (maga a csoda)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #215 Dátum: 2023.06.24 szombat, 17:54:06 »

Sziasztok!
Van egy 2019-es Ecobost-os Mondeom. Kb egy hónapja csinál olyat, hogy csak ès kizárólag tele tankolas utan nagyon nehezen indul el az autó. Olyan mint amikor az akksi lemerülőben van. Tankolások között nem fordul elő ilyen.
A szervizben hallottak mar több ilyenről de a héten is átnézettem kifejezetten az akksit, de nincs semmi hibaüzenet.
Esetleg valaki tapasztalt mar hasonlót? Érdekes ha csak 20-25 litert tankolol akkor nincs
akkor is könnyebben indul, teletank utan viszont percekig nem akar indulni.

Nagyon szépen köszönöm!
Üdv.
Csabi

1.5?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #216 Dátum: 2023.06.24 szombat, 20:43:01 »

Sziasztok!
Van egy 2019-es Ecobost-os Mondeom. Kb egy hónapja csinál olyat, hogy csak ès kizárólag tele tankolas utan nagyon nehezen indul el az autó. Olyan mint amikor az akksi lemerülőben van. Tankolások között nem fordul elő ilyen.
A szervizben hallottak mar több ilyenről de a héten is átnézettem kifejezetten az akksit, de nincs semmi hibaüzenet.
Esetleg valaki tapasztalt mar hasonlót? Érdekes ha csak 20-25 litert tankolol akkor nincs
akkor is könnyebben indul, teletank utan viszont percekig nem akar indulni.

Nagyon szépen köszönöm!
Üdv.
Csabi
Ha teletankolsz, nem bírja forgatni az önindítót?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mACSman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



WWW E-mail
« Új hozzászólás #217 Dátum: 2023.06.25 vasárnap, 08:38:33 »

Ha teletankolsz, nem bírja forgatni az önindítót?

Azt bírja, forgatni, csak rohadt nehezen kapja el a gyújtást
Naplózva

2004, TDCi 2.0 Ghia-X Automata Kombi (maga a csoda)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #218 Dátum: 2023.06.25 vasárnap, 11:49:57 »

Azt bírja, forgatni, csak rohadt nehezen kapja el a gyújtást

Sejtettem. Tehát valójában EGYÁLTALÁN NEM olyan mint amikor az akksi lemerülőben van. Nem csoda, hogy nem is találtál akkuval kapcsolatos hibát.

Ez valami üzemanyag ellátási probléma lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2023.06.25 vasárnap, 11:51:38 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #219 Dátum: 2023.06.25 vasárnap, 12:13:53 »

Sziasztok!
Van egy 2019-es Ecobost-os Mondeom. Kb egy hónapja csinál olyat, hogy csak ès kizárólag tele tankolas utan nagyon nehezen indul el az autó. Olyan mint amikor az akksi lemerülőben van. Tankolások között nem fordul elő ilyen.
A szervizben hallottak mar több ilyenről de a héten is átnézettem kifejezetten az akksit, de nincs semmi hibaüzenet.
Esetleg valaki tapasztalt mar hasonlót? Érdekes ha csak 20-25 litert tankolol akkor nincs
akkor is könnyebben indul, teletank utan viszont percekig nem akar indulni.

Nagyon szépen köszönöm!
Üdv.
Csabi
nyitott a tanknyílás ,csak egy flappantyúval zár?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #220 Dátum: 2023.06.25 vasárnap, 16:01:10 »

Sejtettem. Tehát valójában EGYÁLTALÁN NEM olyan mint amikor az akksi lemerülőben van. Nem csoda, hogy nem is találtál akkuval kapcsolatos hibát.

Ez valami üzemanyag ellátási probléma lesz.

Vagy tele van a henger vízzel.

Nem fogy a hűtővíz?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mACSman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



WWW E-mail
« Új hozzászólás #221 Dátum: 2023.06.25 vasárnap, 19:32:58 »

nyitott a tanknyílás ,csak egy flappantyúval zár?
Igen
Naplózva

2004, TDCi 2.0 Ghia-X Automata Kombi (maga a csoda)
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #222 Dátum: 2023.06.26 hétfő, 09:57:10 »

Sziasztok!
Van egy 2019-es Ecobost-os Mondeom. Kb egy hónapja csinál olyat, hogy csak ès kizárólag tele tankolas utan nagyon nehezen indul el az autó. Olyan mint amikor az akksi lemerülőben van. Tankolások között nem fordul elő ilyen.
A szervizben hallottak mar több ilyenről de a héten is átnézettem kifejezetten az akksit, de nincs semmi hibaüzenet.
Esetleg valaki tapasztalt mar hasonlót? Érdekes ha csak 20-25 litert tankolol akkor nincs
akkor is könnyebben indul, teletank utan viszont percekig nem akar indulni.

Nagyon szépen köszönöm!
Üdv.
Csabi

Hát ennek a megoldására én is kiváncsi vagyok!
Nekem MK4 van, de ugyanez a jelenség van nekem is, csak tankolás után nehezen kapja el, és nem minden benzinkúton produkálja.
Szerintem valami tankszellőzési probléma, vagy a pisztoly zavar bele a nyomásviszonyokba
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Csabi01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #223 Dátum: 2023.06.29 csütörtök, 08:37:44 »

Sziasztok!
Most vásárolt 1.5, 165 le, 100000-nél garanciális motorcsere volt benne, 1 éve. Azóta 20000 km-t ment az új motor. Kérdésem, hogy az új motorra mennyi garancia van? Mivel ezt a szervízben nemt udták elsőre megmondani (hogy 1 év, vagy 3 év) Persze ezt tisztázni fogom. Illetve, erről (a motorcseréről) a tulajdonosnak nem kellett volna adni tanúsítványt, vagy igazolást, bármit? Mert hogyha nem kérem le a teljes szervíztörténetét a kocsinak én sem értesültem volna róla (szervíznaplóban nem szerepel). Egyébként még alapból is garanciális az autó 10.30-ig.
Naplózva
mACSman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



WWW E-mail
« Új hozzászólás #224 Dátum: 2023.07.01 szombat, 11:48:05 »

Hát ennek a megoldására én is kiváncsi vagyok!
Nekem MK4 van, de ugyanez a jelenség van nekem is, csak tankolás után nehezen kapja el, és nem minden benzinkúton produkálja.
Szerintem valami tankszellőzési probléma, vagy a pisztoly zavar bele a nyomásviszonyokba

Esetleg meg tudnád írni melyik kútak vagy típusú benya ami mondjuk bevalt neked?  Köszi
Naplózva

2004, TDCi 2.0 Ghia-X Automata Kombi (maga a csoda)
maximi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


« Új hozzászólás #225 Dátum: 2023.08.18 péntek, 18:24:33 »

Sziasztok!
Az E10-es benzint mennyire bírja a motor? Kinek van rá hosszútávú tapasztalat?
Naplózva

2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #226 Dátum: 2023.08.21 hétfő, 08:53:45 »

Sziasztok!
Az E10-es benzint mennyire bírja a motor? Kinek van rá hosszútávú tapasztalat?

Eddig nem tapasztaltam problémát.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #227 Dátum: 2023.08.21 hétfő, 16:29:03 »

Sziasztok!
Az E10-es benzint mennyire bírja a motor? Kinek van rá hosszútávú tapasztalat?
nekünk 1,5 ecoboost van a cmaxban.Nincs gond az e10-el. 30ekm.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #228 Dátum: 2023.08.22 kedd, 10:12:04 »

nekünk 1,5 ecoboost van a cmaxban.Nincs gond az e10-el. 30ekm.

Basszus. Na az egyöt ekobúszt, amit soha nem mernék megvenni. Ott leginkább nem az üzemanyaggal van gond, hanem az abba majdan belekeveredő hűtővízzel.  szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #229 Dátum: 2023.08.22 kedd, 16:51:32 »

Basszus. Na az egyöt ekobúszt, amit soha nem mernék megvenni. Ott leginkább nem az üzemanyaggal van gond, hanem az abba majdan belekeveredő hűtővízzel.  szomoru1
én ezt (a korábbi) egyhattal olvastam,meg az ezressel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #230 Dátum: 2023.08.23 szerda, 06:58:38 »

én ezt (a korábbi) egyhattal olvastam,meg az ezressel.

Sajnos az egyöt lehet még problémásabb lett.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #231 Dátum: 2023.08.23 szerda, 07:29:09 »

Basszus. Na az egyöt ekobúszt, amit soha nem mernék megvenni. Ott leginkább nem az üzemanyaggal van gond, hanem az abba majdan belekeveredő hűtővízzel.  szomoru1

Azért ez eléggé gáz a Fordra nézve, hogy hagyták az ügyfeleket a xarban. (mindezt úgy hogy hibás autót gyártottak)
Most hogy váltásban vagyok, beszéltem pár értékesítővel is ezek a csalódott tulajok teljesen elfordultak a márkától.
Plusz az új hybrid technológiában sem jeleskednek...
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #232 Dátum: 2023.08.23 szerda, 09:50:59 »

Azért ez eléggé gáz a Fordra nézve, hogy hagyták az ügyfeleket a xarban. (mindezt úgy hogy hibás autót gyártottak)
Most hogy váltásban vagyok, beszéltem pár értékesítővel is ezek a csalódott tulajok teljesen elfordultak a márkától.
Plusz az új hybrid technológiában sem jeleskednek...

Kuga és Mondeo csoportban naponta 2-3 egyöt ekobusztot hirdetnek meg… mindenki menekül belőle.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #233 Dátum: 2023.08.23 szerda, 10:36:41 »

Kuga és Mondeo csoportban naponta 2-3 egyöt ekobusztot hirdetnek meg… mindenki menekül belőle.

Elhiszem.
Egy hete tudtam meg, vannak Mondeo (fusion) 2,7 ecoboost motorok..persze nem idehaza. Na ott van gyorsulás is.
Janinak is olyan kellett volna, nem 2,0  vigyor3
Valószínüleg ha megtehetném vennék is.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #234 Dátum: 2023.08.23 szerda, 13:21:24 »

Kuga és Mondeo csoportban naponta 2-3 egyöt ekobusztot hirdetnek meg… mindenki menekül belőle.

Én nem követem napi szinten, a dízelekkel nincs gond, azok jobbak?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #235 Dátum: 2023.08.23 szerda, 16:24:58 »

Én nem követem napi szinten, a dízelekkel nincs gond, azok jobbak?
Hát nézőpont kérdése.
Ott ami gyakori, hogy a vezérműszíj átugrik, de az legalább javítható, míg az 1.5 ekobúszt blokk cserés elvileg.
Egyébként a dízel is egy talicska fhos.
Típushibák:
olajat eresztő nagynyomású
szétrepülő termosztát
lapátot elengedő vízpumpa
repedő egr
generátor szabadonfutó
és a kuplung főhenger meghibásodása
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #236 Dátum: 2023.08.23 szerda, 16:27:31 »

Én nem követem napi szinten, a dízelekkel nincs gond, azok jobbak?
vicc.4évesen 30e km,és semmi gond az 1,5ecoboosttal.Nem állítom,hogy aki többet megy, nem jönnek elő a hibák,de ha ez a hiba mentesség kitart 100e km-ig,akkor tíz évig nem lesz gond.Nyilván második autó,és nincs ütve,de használjuk ezt is minden nap.
Az egyetlen,hogy nem megy a fogyi nagyon 8 alá.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #237 Dátum: 2023.08.23 szerda, 16:31:39 »

Hát nézőpont kérdése.
Ott ami gyakori, hogy a vezérműszíj átugrik, de az legalább javítható, míg az 1.5 ekobúszt blokk cserés elvileg.
Egyébként a dízel is egy talicska fhos.
Típushibák:
olajat eresztő nagynyomású
szétrepülő termosztát
lapátot elengedő vízpumpa
repedő egr
generátor szabadonfutó
és a kuplung főhenger meghibásodása

azt tudom,hogy neked is volt a felsoroltak között jócskán,de én ezeket úgy mondanám ismert,gyakori hibák.
Én most tartok 5évesen 82e km-nél.Egy akksit cseréltem.Fékeket 100nál körbe lekell majd dobni.
ÉN nagyobb bajnak tartom,hogy egy tank üza 45e ft.... szomoru1 havi 3-4 tankolás....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #238 Dátum: 2023.08.23 szerda, 16:50:02 »

Hát nézőpont kérdése.
Ott ami gyakori, hogy a vezérműszíj átugrik, de az legalább javítható, míg az 1.5 ekobúszt blokk cserés elvileg.
Egyébként a dízel is egy talicska fhos.
Típushibák:
olajat eresztő nagynyomású
szétrepülő termosztát
lapátot elengedő vízpumpa
repedő egr
generátor szabadonfutó
és a kuplung főhenger meghibásodása


Eskű visszaveszem az MK3-at..lekérdeztem poénból, még mindig fut... úgy 68ezret ment azóta :-)
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #239 Dátum: 2023.08.23 szerda, 16:53:30 »

azt tudom,hogy neked is volt a felsoroltak között jócskán,de én ezeket úgy mondanám ismert,gyakori hibák.
Én most tartok 5évesen 82e km-nél.Egy akksit cseréltem.Fékeket 100nál körbe lekell majd dobni.
ÉN nagyobb bajnak tartom,hogy egy tank üza 45e ft.... szomoru1 havi 3-4 tankolás....

A 3-4tankolással (alapból 2400km/hó) és 4 éve megvan neked...akkor most mennyi km van benne?  nyes  Wink
figyelünk a linkeskedőkre  integet2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #240 Dátum: 2023.08.24 csütörtök, 08:30:01 »

azt tudom,hogy neked is volt a felsoroltak között jócskán,de én ezeket úgy mondanám ismert,gyakori hibák.
Én most tartok 5évesen 82e km-nél.Egy akksit cseréltem.Fékeket 100nál körbe lekell majd dobni.
ÉN nagyobb bajnak tartom,hogy egy tank üza 45e ft.... szomoru1 havi 3-4 tankolás....

Én úgy mondanám, hogy ezek olyan hibák, amiknek szerintem sosem szabadna megtörténnie.
A nagynyomásúd 99,9%, hogy ereszti az olajat. a vicc az, hogy cserélheted a Ford által kínált tömítést, nem oldja meg (jobban bele kellene nyúlni)
Igen, 82 e km... ne lepődj meg, ha kiírja, hogy charging system service now... ilyenkor kezdődik a szabadonfutó.

Nem tudom, hogy kell e néha után töltened hűtővizet, valószínű igen. Vagy a termosztátnál, vagy az egr-en, vagy a hűtőn jobb esetben csak mikrorepedés van... rosszabb esetben egyszercsak szétesik teljesen a termosztát, lábán nem megy haza, vagy az egr dob egy hibát, letilt, lábán nehezen megy haza...

És akkor még ott van az áttételes nagynyomású pumpa problematikája... köszönjük a Ford mérnököknek. A rezonancia kikezd valamit, vagy a szíjat, vagy a fhos műanyag lapátos vízpumpát... utóbbi a jobb, mert talán nem ugrik a vezérlés át, csak felforr a víz. 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #241 Dátum: 2023.08.24 csütörtök, 08:31:59 »

Ja, és 200e km körül az elvileg életfogytos láncot sem árt cserélni, egyre több autónál hal be a feszítője és átugrik a lánc bmeg...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #242 Dátum: 2023.08.24 csütörtök, 08:55:19 »

Hát nézőpont kérdése.
Ott ami gyakori, hogy a vezérműszíj átugrik, de az legalább javítható, míg az 1.5 ekobúszt blokk cserés elvileg.
Egyébként a dízel is egy talicska fhos.
Típushibák:
olajat eresztő nagynyomású
szétrepülő termosztát
lapátot elengedő vízpumpa
repedő egr
generátor szabadonfutó
és a kuplung főhenger meghibásodása


Nálunk a Pumában 24e km van, motorikusan nincs baja, de 2 hete épp a váltó vacakolt, nem lehetett sebességbe tenni, aztán a szervízben másnapra magától jó lett... Így semmit nem csináltak vele. Még nincs 3 éves, 3x volt garis gondja, ebből 2x tréleren vitték.

Alólam a Focus lassan kiesik, vagy arra költöm rá az ára min. 50%-át, vagy csere, a mostani előtti Kuga tetszik, 1.5 EcoBoost, mindig Ford-om volt, efelé hajlanék, de hahu-n is rengeteget motorcseréset hirdetnek, szóval nem mertem még bele vágni. Egy ismerősöm bele tette a bogarat a fülembe, hogy nézzem meg a Subaru Outback-et vagy az XV-t, a benzines boxerekkel soha nem lesz bajom. Még nem jutottam oda, hogy megnézzem, viszont a totalcar népitéleten jókat írnak.
« Utoljára szerkesztve: 2023.08.24 csütörtök, 09:18:30 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #243 Dátum: 2023.08.26 szombat, 16:35:26 »

 nemtudom
A 3-4tankolással (alapból 2400km/hó) és 4 éve megvan neked...akkor most mennyi km van benne?  nyes  Wink
figyelünk a linkeskedőkre  integet2
azt hol írtam,mennyit megyek átlagosan?
Nyáron megszalad jobban.
Egyébként írtam,hogy pillanatnyilag 5éves, és 82e km.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #244 Dátum: 2023.08.26 szombat, 16:42:08 »

Én úgy mondanám, hogy ezek olyan hibák, amiknek szerintem sosem szabadna megtörténnie.
A nagynyomásúd 99,9%, hogy ereszti az olajat. a vicc az, hogy cserélheted a Ford által kínált tömítést, nem oldja meg (jobban bele kellene nyúlni)
Igen, 82 e km... ne lepődj meg, ha kiírja, hogy charging system service now... ilyenkor kezdődik a szabadonfutó.

Nem tudom, hogy kell e néha után töltened hűtővizet, valószínű igen. Vagy a termosztátnál, vagy az egr-en, vagy a hűtőn jobb esetben csak mikrorepedés van... rosszabb esetben egyszercsak szétesik teljesen a termosztát, lábán nem megy haza, vagy az egr dob egy hibát, letilt, lábán nehezen megy haza...

És akkor még ott van az áttételes nagynyomású pumpa problematikája... köszönjük a Ford mérnököknek. A rezonancia kikezd valamit, vagy a szíjat, vagy a fhos műanyag lapátos vízpumpát... utóbbi a jobb, mert talán nem ugrik a vezérlés át, csak felforr a víz. 
egy aksi.eddig ennyi.
Szerintem sok múlik az odafigyelésen és a megelőzésen.
Ha jön a hiba, majd mondom.
 
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #245 Dátum: 2023.08.27 vasárnap, 16:59:07 »

egy aksi.eddig ennyi.
Szerintem sok múlik az odafigyelésen és a megelőzésen.
Ha jön a hiba, majd mondom.
 

Szerintem kevés olyan odafigyelő van, mint én… szóval határozottan nincs igazad sajnos.
Egy eldurranó tetmosztátházon, egren, átugró, lefogazott szíjon mire tudsz odafigyelni?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #246 Dátum: 2023.08.27 vasárnap, 17:06:21 »

Szerintem kevés olyan odafigyelő van, mint én… szóval határozottan nincs igazad sajnos.
Egy eldurranó tetmosztátházon, egren, átugró, lefogazott szíjon mire tudsz odafigyelni?
nem tudom.Veled megtörtént, velem nem. Melyikőnk figyel oda jobban? eplus2
Nah. Igazad van.Csak nekem mk3 óta nem voltak gondjaim az smaxokkal.
Mindamellett,hogy mennyire sok hibáról hallani...szerintem user hiba a nagyja.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #247 Dátum: 2023.08.27 vasárnap, 20:08:01 »

Szerintem kevés olyan odafigyelő van, mint én… szóval határozottan nincs igazad sajnos.
Egy eldurranó tetmosztátházon, egren, átugró, lefogazott szíjon mire tudsz odafigyelni?
arra tudsz odafigyelni, hogy mindig legyen nálad elég kp a trélerre  eplus2
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #248 Dátum: 2023.08.27 vasárnap, 20:37:42 »

arra tudsz odafigyelni, hogy mindig legyen nálad elég kp a trélerre  eplus2
jah,üti vágja... minden másra ott a mastercard. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
maximi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


« Új hozzászólás #249 Dátum: 2023.09.01 péntek, 19:36:22 »

nekünk 1,5 ecoboost van a cmaxban.Nincs gond az e10-el. 30ekm.
Köszönöm a válaszokat. Kissé félve teszem bele, mert az régi szívóbenzinesem nem szereti ez E10-est.
Naplózva

2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
Oldalak: 1 2 3 4 [5]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.