Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 08:00:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
Hybrid motorok
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Hybrid motorok (Megtekintve 154632 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #150 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 13:51:44 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.01.07 hétfő, 13:02:49
Nézd meg az árakat. Egy ilyen kis xarért ennyi pénzt...
Én funkcióra, és nem árra gondoltam. Árban irreális.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #151 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 14:30:04 »
Idézetet írta: VZoli - 2019.01.06 vasárnap, 19:46:06
galambbal sakkozni...
Bagoly írja Verébnek...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #152 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 14:32:14 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.07 hétfő, 13:09:23
ez egy nagyon nagy érv mellette.Engem felcsigázott az az 5liter.Igenám, de az csak az araszolásban, dugóban.
Az nem, hogy az ugyanúgy képes megenni 8-10litert benzinből, ha pályán haladsz,télen fűtés, nyáron hűtés, és 100 körül a bevezető utakon.
Pontosabban ez is csak mint a Domi példája a Limo, a városban éri meg igazán. A peremterületeken, gyorsforgalmi szakaszokon és pályákon nem marad akkora előnye sajnos-szerintem.
Ha csak a motor részét nézzük, és a dízelt kizárjuk, inkább egy ilyen benzines, mint egy Ecoboot, nem?
Illetve ha a fogyasztást se tekintjük most kérdésnek. A mostani 2.0 MK3 is bekapja a 8-9L-t, ha ezt tudja, vagy kicsivel alatta már jó.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #153 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 14:33:57 »
Idézetet írta: Scratch - 2019.01.07 hétfő, 14:32:14
Ha csak a motor részét nézzük, és a dízelt kizárjuk, inkább egy ilyen benzines, mint egy Ecoboot, nem?
Illetve ha a fogyasztást se tekintjük most kérdésnek. A mostani 2.0 MK3 is bekapja a 8-9L-t, ha ezt tudja, vagy kicsivel alatta már jó.
Tetszik a preferencia rendszered
ha van benzines meg dízel autó, de a dízelt kizárjuk, akkor a benzinest érdemes választani, nem?
Illetve: ha a fogyasztás nem mérvadó, akkor mindegy mennyit fogyaszt, nem?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #154 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 15:06:21 »
Olvastam pár éve valahol, hogyha autózás olyan ütemben fejlődött volna az utóbbi 40 évben, mint a számítástechnika, akkor ma 5 perc alatt érnénk el a Holdig és vissza mialatt az autónk fél lityi benzint fogyaszt...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #155 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 15:15:59 »
Idézetet írta: Domi - 2019.01.07 hétfő, 14:33:57
Tetszik a preferencia rendszered
ha van benzines meg dízel autó, de a dízelt kizárjuk, akkor a benzinest érdemes választani, nem?
Illetve: ha a fogyasztás nem mérvadó, akkor mindegy mennyit fogyaszt, nem?
Amire én használom, és amennyit arra nem való a dízel.
A fogyasztástól nekem pedig fontosabb a megbízhatóság, és az alacsony szervíz költség. A mostani MK3 ezt tudja, de nagyon érik az útód már.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #156 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 15:16:50 »
Idézetet írta: Scratch - 2019.01.07 hétfő, 15:15:59
Amire én használom, és amennyit arra nem való a dízel.
A fogyasztástól nekem pedig fontosabb a megbízhatóság, és az alacsony szervíz költség. A mostani MK3 ezt tudja, de nagyon érik az útód már.
Amikor meg hordósra kopik, akkor jó lesz azoknak a fhos abasári boroknak.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #157 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 15:34:43 »
Idézetet írta: Scratch - 2019.01.07 hétfő, 14:32:14
Ha csak a motor részét nézzük, és a dízelt kizárjuk, inkább egy ilyen benzines, mint egy Ecoboot, nem?
Illetve ha a fogyasztást se tekintjük most kérdésnek. A mostani 2.0 MK3 is bekapja a 8-9L-t, ha ezt tudja, vagy kicsivel alatta már jó.
az ecoobost 2.0 valszeg rendben van, de kell neked 240le?
Az Atkinson motor egészen biztosan annál kevesebbet eszik.Cserébe csak 140le. Ha elég, azzal nem is lenne baj.
A baj az, hogy az Atkinson motort csak a hibridbe szerelik.És vissza is kerültünk oda, ahonnan indultunk.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #158 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 15:36:00 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.07 hétfő, 15:34:43
az ecoobost 2.0 valszeg rendben van, de kell neked 240le?
Az Atkinson motor egészen biztosan annál kevesebbet eszik.Cserébe csak 140le. Ha elég, azzal nem is lenne baj.
A baj az, hogy az Atkinson motort csak a hibridbe szerelik.És vissza is kerültünk oda, ahonnan indultunk.
Mr. Bean?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #159 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 15:40:01 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.07 hétfő, 15:34:43
az ecoobost 2.0 valszeg rendben van, de kell neked 240le?
Az Atkinson motor egészen biztosan annál kevesebbet eszik.Cserébe csak 140le. Ha elég, azzal nem is lenne baj.
A baj az, hogy az Atkinson motort csak a hibridbe szerelik.És vissza is kerültünk oda, ahonnan indultunk.
kösd le a villanyt
én már látom a szemeim előtt, hogy 25év múlva a vidéki műhelyekben lesz rá szakembör
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #160 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 15:42:29 »
Idézetet írta: G_B - 2019.01.07 hétfő, 15:40:01
kösd le a villanyt
én már látom a szemeim előtt, hogy 25év múlva a vidéki műhelyekben lesz rá szakembör
megéri...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #161 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 16:20:03 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.01.06 vasárnap, 20:36:27
Egy kollégám októberben vett egy auris hybridet, kombit.
Szentendre- Árpád hír pesti hídfő között ingázik. Mondta, hogy ez jó autó, mert a Volvója 12 lotert fogyasztott, ez csak 7,5-öt, de mikor Szegedre mentek, akkor 8 felett... szóval...
2010-es hibrid Aurisom van. A 2002-es 2000 cm3-es benzines Mondeot váltotta. Nem kombi, mert akkor még nem gyártottak belőle Sports Touringet. 240 000 km-el vettem, megkapta a hibridgarit a Toyotatól. Pár hete vizsgálták meg az akkuját, minden érték olyan, amilyennek lenni kell, semmi jele annak, hogy bármelyik cella döglődne. Olajat se fogyasztja.
7 000 km alatt 5,71 l/100 km a fogyasztásom, számolva a tankolásokkor, mert mindig teletankolom. Nem figyelem a fogyasztást, csak vezetek, állítólag sokkal jobb fogyasztásokat is lehetne hozni.
Budapest, autópálya, országút, minden. Hetente 5-ször kb. 1,5 - 2 km este, majd 1,5 - 2 óra állás és haza.
Csomagtartó viccesen kicsi, de a vicc mégis az, hogy mégis elég 3 embernek. Akarat kérdése.
Imádtam a Mondeot, de nem hiszem, hogy hibrid autón kívül már veszek mást. Illetve pontosabban elektromos autót majd, ha gyorsabb lesz a töltés és többet mennek el egy töltéssel.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #162 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 16:55:41 »
Idézetet írta: ultio - 2019.01.07 hétfő, 16:20:03
2010-es hibrid Aurisom van. A 2002-es 2000 cm3-es benzines Mondeot váltotta. Nem kombi, mert akkor még nem gyártottak belőle Sports Touringet. 240 000 km-el vettem, megkapta a hibridgarit a Toyotatól. Pár hete vizsgálták meg az akkuját, minden érték olyan, amilyennek lenni kell, semmi jele annak, hogy bármelyik cella döglődne. Olajat se fogyasztja.
7 000 km alatt 5,71 l/100 km a fogyasztásom, számolva a tankolásokkor, mert mindig teletankolom. Nem figyelem a fogyasztást, csak vezetek, állítólag sokkal jobb fogyasztásokat is lehetne hozni.
Budapest, autópálya, országút, minden. Hetente 5-ször kb. 1,5 - 2 km este, majd 1,5 - 2 óra állás és haza.
Csomagtartó viccesen kicsi, de a vicc mégis az, hogy mégis elég 3 embernek. Akarat kérdése.
Imádtam a Mondeot, de nem hiszem, hogy hibrid autón kívül már veszek mást. Illetve pontosabban elektromos autót majd, ha gyorsabb lesz a töltés és többet mennek el egy töltéssel.
azért az elszomorító, hogy 3 embernek elég csomagokkal a hely...de a fogyija sem kirívóan alacsony.Ezt nehogy (te is)magadra vedd, abszolute nem kritika.
Mindig próbálom az öszahasonlításokat a jelenlegi helyzetemmel.
Illetve ez nem tölthető,ugye.Mi az I20ban elférünk 5en,de csomagokkal 4en.És 6literes vegyes fogyival elvan.
Az gondolná az ember, hogy ezeknek tudnia kellene az áltagbani(vegyes) 3literes fogyasztást, de mindig rádöbbenek a valóságra. Messze még a gazdaságossága ezeknek. Bár úgy tűnik, ez a gyártókat abszolute nem érdekli...
Nálad is az látszik, hogy a benzines üzemmódban használod inkább,mint elekromosban,illetve pont kevéssé van kihasználva az elektromos adottsága.
Ettől tartok én leginkább, hogy elvesztem a hibrid előnyét abban az üzemmódban, amire én használnám.
Egyébként meg köszi az infókat, ezekből lehet meríteni,számolgatni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #163 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 17:40:21 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2019.01.07 hétfő, 15:06:21
Olvastam pár éve valahol, hogyha autózás olyan ütemben fejlődött volna az utóbbi 40 évben, mint a számítástechnika, akkor ma 5 perc alatt érnénk el a Holdig és vissza mialatt az autónk fél lityi benzint fogyaszt...
tessék.Fényévekkel a teszla előtt...
http://www.origo.hu/auto/20190107-amit-ez-a-kinai-csodaauto-tud-ahhoz-kepest-a-tesla-rohejes-jatekszer.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #164 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 18:01:43 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2019.01.07 hétfő, 15:06:21
Olvastam pár éve valahol, hogyha autózás olyan ütemben fejlődött volna az utóbbi 40 évben, mint a számítástechnika, akkor ma 5 perc alatt érnénk el a Holdig és vissza mialatt az autónk fél lityi benzint fogyaszt...
Szoktam mondani, hogy a 90es évek óta számottevő fejlesztés nem volt. Kivéve az " olcsóbban gyártsunk, drágábban adjuk és magyarázzuk meg hogy ez jobb" terén
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #165 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 18:53:31 »
Idézetet írta: VZoli - 2019.01.07 hétfő, 18:01:43
Szoktam mondani, hogy a 90es évek óta számottevő fejlesztés nem volt. Kivéve az " olcsóbban gyártsunk, drágábban adjuk és magyarázzuk meg hogy ez jobb" terén
Hát igen, kb erre gondoltam. Már vagy 2 éve rebesgetik, hogy nincs szükség mechnikus váltóra meg mechanikus kézifékre... Azután mégis... Sőt, azt is, hogy a városokban élőknek tulajdonképpen saját autóra sincs szükséges, mert a biztosítás, a parkolás, a dugók stb, stb... Na meg Nyugaton... D-ben a gazdagok játékszerei az E250, 535tdci4x4 xdrive stb mellett egy kis elektromos kütyü, mert hogy milyen ződek vagyunk... Na hagyjuk kéremszépen... Hogy tenni kell vmi a környezetszennyezés ellen, az kétségtelen, na de miért itt kezdjük? ÁÁÁÁ, inkább iszom 2 fótit!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #166 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 19:25:03 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.07 hétfő, 16:55:41
azért az elszomorító, hogy 3 embernek elég csomagokkal a hely...de a fogyija sem kirívóan alacsony.Ezt nehogy (te is)magadra vedd, abszolute nem kritika.
Mindig próbálom az öszahasonlításokat a jelenlegi helyzetemmel.
Illetve ez nem tölthető,ugye.Mi az I20ban elférünk 5en,de csomagokkal 4en.És 6literes vegyes fogyival elvan.
Az gondolná az ember, hogy ezeknek tudnia kellene az áltagbani(vegyes) 3literes fogyasztást, de mindig rádöbbenek a valóságra. Messze még a gazdaságossága ezeknek. Bár úgy tűnik, ez a gyártókat abszolute nem érdekli...
Nálad is az látszik, hogy a benzines üzemmódban használod inkább,mint elekromosban,illetve pont kevéssé van kihasználva az elektromos adottsága.
Ettől tartok én leginkább, hogy elvesztem a hibrid előnyét abban az üzemmódban, amire én használnám.
Egyébként meg köszi az infókat, ezekből lehet meríteni,számolgatni.
A gyártóknak sose volt érdeke, hogy a
valóságban
keveset fogyasszon. A himihumi minden realitást nélkülöző tesztcikluson fogyasszon keveset, mert az kerül a katalógusba. Plusz szintén a teszten legyen alacsony a károsanyag kibocsátás, hogy megkapja az überzöld plecsnit.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #167 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 19:38:40 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.01.07 hétfő, 19:25:03
A gyártóknak sose volt érdeke, hogy a
valóságban
keveset fogyasszon. A himihumi minden realitást nélkülöző tesztcikluson fogyasszon keveset, mert az kerül a katalógusba. Plusz szintén a teszten legyen alacsony a károsanyag kibocsátás, hogy megkapja az überzöld plecsnit.
vávává-rjál.
Az új modelleket már 2018ban is az új mérésekkel és tesztekkel katalogizálták.Hogy lehet mégis ekkora különbség a valóságban?
Valaki még mindig hazudik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #168 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 19:43:37 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.07 hétfő, 19:38:40
vávává-rjál.
Az új modelleket már 2018ban is az új mérésekkel és tesztekkel katalogizálták.Hogy lehet mégis ekkora különbség a valóságban?
Valaki még mindig hazudik.
Valaki mindig hazudik. A lényeg, hogy költsd a pénzed.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #169 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 19:53:20 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.07 hétfő, 16:55:41
azért az elszomorító, hogy 3 embernek elég csomagokkal a hely...de a fogyija sem kirívóan alacsony.Ezt nehogy (te is)magadra vedd, abszolute nem kritika.
Mindig próbálom az öszahasonlításokat a jelenlegi helyzetemmel.
Illetve ez nem tölthető,ugye.Mi az I20ban elférünk 5en,de csomagokkal 4en.És 6literes vegyes fogyival elvan.
Az gondolná az ember, hogy ezeknek tudnia kellene az áltagbani(vegyes) 3literes fogyasztást, de mindig rádöbbenek a valóságra. Messze még a gazdaságossága ezeknek. Bár úgy tűnik, ez a gyártókat abszolute nem érdekli...
Nálad is az látszik, hogy a benzines üzemmódban használod inkább,mint elekromosban,illetve pont kevéssé van kihasználva az elektromos adottsága.
Ettől tartok én leginkább, hogy elvesztem a hibrid előnyét abban az üzemmódban, amire én használnám.
Egyébként meg köszi az infókat, ezekből lehet meríteni,számolgatni.
A Mondeo után kicsi, nagyon kicsi a csomagtartója. Ez tény. Én nevettem, mikor először megláttam.
A későbbi Aurisoknál az ülés alatt van az akkupakk, azoknál már nagyobb a csomagtartó. A kombinak meg állítólag már egészen elfogadható. De ahogy írtam, hármónknak elég bőven. Meg aztán ha kellene, akkor tennék rá boxot. De eddig nem kellett.
3 gyerekkel kevés lenne. Öcsém S Maxot vett, mikor én az Aurist, 3 gyereke van, az Auris lehet beleférne, ha kiszednénk az üléseket
.
A hellyel amúgy nincs gond, nem vagyok magas ember, mögöttem kényelmesen elfér még egy nem nagyon magas ember. (Másrészt meg a 199 cm-es haverom évekig elvolt egy Corsával, szerette nagyon.)
Nem tölthető, 1.8-as motor van benne. Az biztos, hogy városban hosszabb távon és országúton használva nagyon jó a fogyasztása. Autópályán se rossz, a Mondeo többet fogyasztott, persze nagyobb is volt.
Azért mondom, hogy lehetne faragni a fogyasztáson, mert többet lehetne használni elektromos módban kis odafigyeléssel. Ha nem mentél még ilyennel, akkor ez azt jelenti, hogy gyorsítás az adott sebességre, majd gáz el, újra gáz és elektromosan megy. Fészbúk csoportban nagyon kedvező fogyasztásokat is írnak, de azokat nem tudom biztosra mondani, az enyém meg tuti.
Amúgy nem a fogyasztás miatt vettem, de egyértelmű, hogy extrém rövid távokon a hibrid se jó. Amit írtam, az nálam valós, napi 1-2 km oda, majd pár óra állás és vissza. Ma is megyek hamarosan, 1 km. (Ne menjünk bele, miért így használom és egy Xiaomi roller hasznosabb lenne, most így használom és kész.) Ha akarom, hazajövök vele elektromosan, mert ennyit bír kb. az akku fűtéssel is, ha fullra van töltve. Szóval elméletileg lehetne gazdaságosabb is, de annyira nem izgat jelenleg.
Májusban vettem, próbaképpen, nagyon kíváncsi voltam a hibrid technológiára. Engem meggyőzött, a családot is, így marad.
Pár év múlva talán jöhet a most megjelent hibrid Corolla Sports Touring a 2000 cm3-es, 180 LE-s motorral és a nagy csomagtartóval.
Én látom létjogosultságát a hibrid technológiának addig, míg nem javul az elektromos autók hatótávja és töltési gyorsasága.
Egy dízel Mondeóval a hibrid Moindeót kellene összehasonlítani pl. egy fogyasztási teszten.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #170 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 20:12:24 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.07 hétfő, 19:38:40
vávává-rjál.
Az új modelleket már 2018ban is az új mérésekkel és tesztekkel katalogizálták.Hogy lehet mégis ekkora különbség a valóságban?
Valaki még mindig hazudik.
Gondolod, hogy majd bármelyik gyártó felvállalja, hogy hát igen, eddig 5 litert fogyasztottak a modelljeink, most 9-et? Amíg tesztek vannak, addig ki is lehet játszani őket.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #171 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 20:29:39 »
Idézetet írta: ultio - 2019.01.07 hétfő, 19:53:20
A Mondeo után kicsi, nagyon kicsi a csomagtartója. Ez tény. Én nevettem, mikor először megláttam.
A későbbi Aurisoknál az ülés alatt van az akkupakk, azoknál már nagyobb a csomagtartó. A kombinak meg állítólag már egészen elfogadható. De ahogy írtam, hármónknak elég bőven. Meg aztán ha kellene, akkor tennék rá boxot. De eddig nem kellett.
3 gyerekkel kevés lenne. Öcsém S Maxot vett, mikor én az Aurist, 3 gyereke van, az Auris lehet beleférne, ha kiszednénk az üléseket
.
A hellyel amúgy nincs gond, nem vagyok magas ember, mögöttem kényelmesen elfér még egy nem nagyon magas ember. (Másrészt meg a 199 cm-es haverom évekig elvolt egy Corsával, szerette nagyon.)
Nem tölthető, 1.8-as motor van benne. Az biztos, hogy városban hosszabb távon és országúton használva nagyon jó a fogyasztása. Autópályán se rossz, a Mondeo többet fogyasztott, persze nagyobb is volt.
Azért mondom, hogy lehetne faragni a fogyasztáson, mert többet lehetne használni elektromos módban kis odafigyeléssel. Ha nem mentél még ilyennel, akkor ez azt jelenti, hogy gyorsítás az adott sebességre, majd gáz el, újra gáz és elektromosan megy. Fészbúk csoportban nagyon kedvező fogyasztásokat is írnak, de azokat nem tudom biztosra mondani, az enyém meg tuti.
Amúgy nem a fogyasztás miatt vettem, de egyértelmű, hogy extrém rövid távokon a hibrid se jó. Amit írtam, az nálam valós, napi 1-2 km oda, majd pár óra állás és vissza. Ma is megyek hamarosan, 1 km. (Ne menjünk bele, miért így használom és egy Xiaomi roller hasznosabb lenne, most így használom és kész.) Ha akarom, hazajövök vele elektromosan, mert ennyit bír kb. az akku fűtéssel is, ha fullra van töltve. Szóval elméletileg lehetne gazdaságosabb is, de annyira nem izgat jelenleg.
Májusban vettem, próbaképpen, nagyon kíváncsi voltam a hibrid technológiára. Engem meggyőzött, a családot is, így marad.
Pár év múlva talán jöhet a most megjelent hibrid Corolla Sports Touring a 2000 cm3-es, 180 LE-s motorral és a nagy csomagtartóval.
Én látom létjogosultságát a hibrid technológiának addig, míg nem javul az elektromos autók hatótávja és töltési gyorsasága.
Egy dízel Mondeóval a hibrid Moindeót kellene összehasonlítani pl. egy fogyasztási teszten.
szuszu öszehasonlította.
http://mondeo.hu/index.php?topic=11284.msg1155320#msg1155320
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #172 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 20:35:22 »
Idézetet írta: ultio - 2019.01.07 hétfő, 19:53:20
A Mondeo után kicsi, nagyon kicsi a csomagtartója. Ez tény. Én nevettem, mikor először megláttam.
A későbbi Aurisoknál az ülés alatt van az akkupakk, azoknál már nagyobb a csomagtartó. A kombinak meg állítólag már egészen elfogadható. De ahogy írtam, hármónknak elég bőven. Meg aztán ha kellene, akkor tennék rá boxot. De eddig nem kellett.
3 gyerekkel kevés lenne. Öcsém S Maxot vett, mikor én az Aurist, 3 gyereke van, az Auris lehet beleférne, ha kiszednénk az üléseket
.
A hellyel amúgy nincs gond, nem vagyok magas ember, mögöttem kényelmesen elfér még egy nem nagyon magas ember. (Másrészt meg a 199 cm-es haverom évekig elvolt egy Corsával, szerette nagyon.)
Nem tölthető, 1.8-as motor van benne. Az biztos, hogy városban hosszabb távon és országúton használva nagyon jó a fogyasztása. Autópályán se rossz, a Mondeo többet fogyasztott, persze nagyobb is volt.
Azért mondom, hogy lehetne faragni a fogyasztáson, mert többet lehetne használni elektromos módban kis odafigyeléssel. Ha nem mentél még ilyennel, akkor ez azt jelenti, hogy gyorsítás az adott sebességre, majd gáz el, újra gáz és elektromosan megy. Fészbúk csoportban nagyon kedvező fogyasztásokat is írnak, de azokat nem tudom biztosra mondani, az enyém meg tuti.
Amúgy nem a fogyasztás miatt vettem, de egyértelmű, hogy extrém rövid távokon a hibrid se jó. Amit írtam, az nálam valós, napi 1-2 km oda, majd pár óra állás és vissza. Ma is megyek hamarosan, 1 km. (Ne menjünk bele, miért így használom és egy Xiaomi roller hasznosabb lenne, most így használom és kész.) Ha akarom, hazajövök vele elektromosan, mert ennyit bír kb. az akku fűtéssel is, ha fullra van töltve. Szóval elméletileg lehetne gazdaságosabb is, de annyira nem izgat jelenleg.
Májusban vettem, próbaképpen, nagyon kíváncsi voltam a hibrid technológiára. Engem meggyőzött, a családot is, így marad.
Pár év múlva talán jöhet a most megjelent hibrid Corolla Sports Touring a 2000 cm3-es, 180 LE-s motorral és a nagy csomagtartóval.
Én látom létjogosultságát a hibrid technológiának addig, míg nem javul az elektromos autók hatótávja és töltési gyorsasága.
Egy dízel Mondeóval a hibrid Moindeót kellene összehasonlítani pl. egy fogyasztási teszten.
Nálam most 5,5-ös fogyi volt kb 1500 km ut után, löttem egy fotot róla, hogy 118-al poroszkálva 3/4 tanknál 1002 km még a megtehetö táv...
De a Mondeo nem erre valo h spórolgasson nagyon az ember, de tény, ha haladunk is se nagyon mozdul az üa szint jelzö.
Vannak helyzetek amikor haladj ahogy birsz mert különben a kelleténél is tovább tart majd az út. Na, ott nem 5,5 lesz az átlagban.
M1 továbbra is kinötte magát, Györböl Bp-t Esztergom felöl támadom mostanában.
Hybrid.
Lakohelyem, a négykarikások fövárosa. Állunk a lámpánál. Mellettem a zöd rendszámmal pöfög szépen, hidegben is jol látszik a hátulja és nem az akksi gözölög.
Elgondolkoztam, hogy akkor most akksirol megyünk városban vagy pörgetjük a téesit?!
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #173 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 20:48:00 »
Idézetet írta: Vectron - 2019.01.07 hétfő, 20:35:22
Nálam most 5,5-ös fogyi volt kb 1500 km ut után, löttem egy fotot róla, hogy 118-al poroszkálva 3/4 tanknál 1002 km még a megtehetö táv...
De a Mondeo nem erre valo h spórolgasson nagyon az ember, de tény, ha haladunk is se nagyon mozdul az üa szint jelzö.
Vannak helyzetek amikor haladj ahogy birsz mert különben a kelleténél is tovább tart majd az út. Na, ott nem 5,5 lesz az átlagban.
M1 továbbra is kinötte magát, Györböl Bp-t Esztergom felöl támadom mostanában.
Hybrid.
Lakohelyem, a négykarikások fövárosa. Állunk a lámpánál. Mellettem a zöd rendszámmal pöfög szépen, hidegben is jol látszik a hátulja és nem az akksi gözölög.
Elgondolkoztam, hogy akkor most akksirol megyünk városban vagy pörgetjük a téesit?!
ha fűt,vagy hideg a moci,addig csak benya.Nincs választás.Minden eldönt helyetted az elektronika.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #174 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 21:02:55 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.07 hétfő, 20:48:00
ha fűt,vagy hideg a moci,addig csak benya.Nincs választás.Minden eldönt helyetted az elektronika.
Csaló diesel után csaló hybrid. Vmi újat csak ki kell már találni a vw csoportnak, olyan uuuuuunalmas már ez a dieselbotrány...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #175 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 21:08:22 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2019.01.07 hétfő, 21:02:55
Csaló diesel után csaló hybrid. Vmi újat csak ki kell már találni a vw csoportnak, olyan uuuuuunalmas már ez a dieselbotrány...
Ez már benyabotrány.
De akkor minek a zödrendszám...Legyen zöld egy olyan verda, aminél városban is tudja a 0,0 károsanyag kibocsájtást, akkor azt mondom h ok.
Ehhez képest a start/stop rendszerü Mondeom is környezet barátabb, mert ha megállok vele és rögzitem leall a motor.
(meg nyugodt vagyok h az akksik+töltöje is rendben, no para)
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #176 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 21:23:23 »
Idézetet írta: Vectron - 2019.01.07 hétfő, 21:08:22
Ez már benyabotrány.
De akkor minek a zödrendszám...Legyen zöld egy olyan verda, aminél városban is tudja a 0,0 károsanyag kibocsájtást, akkor azt mondom h ok.
Ehhez képest a start/stop rendszerü Mondeom is környezet barátabb, mert ha megállok vele és rögzitem leall a motor.
(meg nyugodt vagyok h az akksik+töltöje is rendben, no para)
bocs. a zöldrendszámos az Plugin hibrid(ha füstöl is).Abban elméletileg lehet üzemmódot váltani elektromos és benzin között.
Az Ampera papíron 80km-t tud csakvillannyal.Asszem 50km a minimum villanyhajtással a ződrendszám.Az ódi is tud ennyit,ha zöld.
Valszeg tényleg fűtött a tulaj, és az akkor bekapcsolja a benyamocit is...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #177 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 23:22:15 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.07 hétfő, 20:48:00
ha fűt,vagy hideg a moci,addig csak benya.Nincs választás.Minden eldönt helyetted az elektronika.
Nem teljesen, de valami ilyesmi.
Az Aurisom hibrid, de nem plugin, azaz nem tölthető. Aurisban nincs is plugin, de még az új Corollában se.
Kikényszeríthetem, hogy elektromosan haladjon, aktiválom ezt a funkciót, ekkor kb. 1 km-t megy max 40-el. Ha beindítom és fel van töltve az aksi, akkor egyből mehet az EV mód, így hívja a Toyota és ekkor úgy viselkedik, mint egy elektromos autó. Hűt, fűt, nem indítja a benzinmotort. Teljesen mindegy, hogy + 35 fok, vagy mint most, -4 fok van. Ezt tudja 1 km-ig kb és max 40-ig. Én a 40-et nem tudom betartani sokszor. De ilyet csak akkor csinálok, ha este megyek, mikor nem tartok fel senkit.
Vagy pedig a korábban írt mód, gáz el, gáz vissza és ekkor kb. 90 km/h tempóig megy elektromosan és elég sokat. Ezt még nem mértem, ezért is írtam, hogy nem teszek meg mindent egy jobb fogyasztásért. És a tempomatot is állandóan használom, ekkor se olyan jó az elektromos-benzin hajtás arány.
Amúgy Priust mértek mérnökök városban és nagyon magas arányban ment elektromosan, messze meghaladta a benzines hajtást.
blau4kombi
Azért ez se igaz. Ha bemelegedett a benzinmotor, vagy elér egy hőfokot, ezeket amúgy könnyen lehet obd olvasóval nézni, sokan használják is telón, leállítja a motort. Hidegben is. A stop-start is leállítja? Hidd el, gyakrabban nem megy a benzinmotor egy hibridben, mint a stop-start rendszerű autókban.
És nyáron a klímád is megy ilyenkor?
Mert az Aurisban megy, ugyanis elektromos a klímája, mint minden Toyota hibridnek.
A plugin se kapcsolja be a benzinmotort, ha elektromos módban megy. Akkor kapcsolja, ha lemerült az aksija.
Én is látom sokszor, hogy füstöl a kipufogó, de az csak pára. Ha ilyenkor EV módba kapcsolom és elindulok zöldnél, látom a tükörben a meghökkent arcokat, leállt az autó, mégis mi hajtja?
A zöld rendszámos autó elektromos autóként viselkedik, amíg bírja az aksija. Ennyi. Melyik mennyit bír. Ameddig bírja, elektromos autóként megy. Ha lemerült, akkor indítja a benzinmotort. Nem a fűtés, vagy a hűtés határozza meg.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #178 Dátum:
2019.01.08 kedd, 07:06:24 »
Idézetet írta: ultio - 2019.01.07 hétfő, 23:22:15
...nézni, sokan használják is telón, leállítja a motort. Hidegben is. A stop-start is leállítja? Hidd el, gyakrabban nem megy a benzinmotor egy hibridben, mint a stop-start rendszerű autókban.
És nyáron a klímád is megy ilyenkor?
Szerintem igen, bár az első megálláskor rányomok "ződkarikábanA" gombra... Nekem ne állítgassa le a tdci-t 20 másodpercenként...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #179 Dátum:
2019.01.08 kedd, 20:22:17 »
Idézetet írta: ywerd - 2019.01.06 vasárnap, 22:05:48
Te tényleg troll vagy,a Nyugaton szó melyik részét nem érted?Ausztria,Olasz,Német...stb.
https://www.tesla.com/de_AT/findus?redirect=no#/bounds/47.6130119,19.334504899999956,47.349415,18.926101099999983,d?search=store,service,supercharger,destination%20charger
igen az emberek a 10 millás dízel mondeokat veszik,ja persze....
a tesla s model kerül 30millábó
a tesla 3 12-14mill.körül lesz.de idővel folyamatosan csökkenni fog az áruk ahogy beindul Európában is a termelés.
http://www.origo.hu/auto/20190108-tesla-model-3-europai-arak.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #180 Dátum:
2019.01.08 kedd, 20:32:27 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.08 kedd, 20:22:17
http://www.origo.hu/auto/20190108-tesla-model-3-europai-arak.html
Szép az a 1,5-es szorzó USA árhoz képest
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #181 Dátum:
2019.01.08 kedd, 20:34:05 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.08 kedd, 20:22:17
http://www.origo.hu/auto/20190108-tesla-model-3-europai-arak.html
Engeddmán'el esztet... Még a végén lesz egy adminlereg...
vagy az "leregg"?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #182 Dátum:
2019.01.08 kedd, 20:39:53 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.01.08 kedd, 20:32:27
Szép az a 1,5-es szorzó USA árhoz képest
vicces, hogy november végén egy belső infót hallottam a flottavezető cégünktől ,és azt rebezsgették, hogy 10ért indulnak majd a teslák.
Még volt is rá igény, hogy előendelnek vagy 3at.Ahhoz képest meg ez már 2x szorzó. Milyen sokan beszélnek mellé, még az is akiről azt hinné az ember, hogy tud valamit.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #183 Dátum:
2019.01.08 kedd, 20:41:07 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.01.08 kedd, 20:32:27
Szép az a 1,5-es szorzó USA árhoz képest
Nem beszélve arról, hogy egy Kona Electric-ből 15M a fullos felszereltség. És nem kell Bécsig menni egy szerviz miatt.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #184 Dátum:
2019.01.08 kedd, 20:42:20 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.08 kedd, 20:39:53
vicces, hogy november végén egy belső infót hallottam a flottavezető cégünktől ,és azt rebezsgették, hogy 10ért indulnak majd a teslák.
Még volt is rá igény, hogy előendelnek vagy 3at.Ahhoz képest meg ez már 2x szorzó. Milyen sokan beszélnek mellé, még az is akiről azt hinné az ember, hogy tud valamit.
10-ért indul, annyiért megkapod az akkupakkot. Aztán még a másik 10 a körítés
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #185 Dátum:
2019.01.08 kedd, 20:49:00 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2019.01.08 kedd, 20:34:05
Engeddmán'el esztet... Még a végén lesz egy adminlereg...
vagy az "leregg"?
lehet ezt értelmesen is.Az infók pedig érdekelnek, sőt foglalkoztatnak folyamatosan.
Én már fiatalítanám a family verdát, de asszony jött a korszerűsítéssel.Úgyhogy a technológiáról szóló "vita" , értekezés, infók, tapasztalatok, mind érdekesek.
Gondolj bele.Februárban megjön az 5ös kombi fl hibrid.Micsoda lehetőség...? Csak nagyon sok még a szürke folt...
Nyilván mindenki azt "vajazza" amit éppen használ.Jelenleg még én is épp ezt érzem...Nincs átütő különbség, vagy lehengerlő szempont a hibridre.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #186 Dátum:
2019.01.09 szerda, 10:23:04 »
Két komment:
- A 2.4-es 190LE-s Hybrid Camry-mnek 6 liter volt a 47ekm-es átlagfogyasztása, 7 alatt volt a legmagasabb fogyasztás is (autópálya, meg csak rövid távok télen).
- Elektromos autóknál számolni kell az aksi hatékonyságának a csökkenésével, ha több százezer kilométeres élettartamot nézünk. Illetve ha jól tudom a sok gyorstöltés még jobban felgyorsítja ezt a folyamatot. Egy új akkupakk meg milliós tétel. pl:
https://www.nimblefins.co.uk/nissan-leaf-battery-capacity-range
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
szuszu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #187 Dátum:
2019.01.09 szerda, 12:18:38 »
Egy másik érv:
https://alapblog.hu/elemi-reszecskek-autok-autogyartok-gyilkosok/
Naplózva
MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #188 Dátum:
2019.01.09 szerda, 19:49:05 »
Idézetet írta: podani - 2019.01.09 szerda, 10:23:04
Két komment:
- A 2.4-es 190LE-s Hybrid Camry-mnek 6 liter volt a 47ekm-es átlagfogyasztása, 7 alatt volt a legmagasabb fogyasztás is (autópálya, meg csak rövid távok télen).
- Elektromos autóknál számolni kell az aksi hatékonyságának a csökkenésével,
ha több százezer kilométeres élettartamot nézünk.
Illetve ha jól tudom a sok gyorstöltés még jobban felgyorsítja ezt a folyamatot. Egy új akkupakk meg milliós tétel. pl:
https://www.nimblefins.co.uk/nissan-leaf-battery-capacity-range
300...400 km autópálya/8 óra pihi hihi! 20 év alatt sem jön össze többszázezer km... Hagyjuk meg az e-autozást a hanyatló nyugat/kelet ópiumának
Sőt, Bástya elvtársat már nem is akarják megmerényelni SEM!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #189 Dátum:
2019.01.09 szerda, 20:16:10 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2019.01.09 szerda, 19:49:05
300...400 km autópálya/8 óra pihi hihi! 20 év alatt sem jön össze többszázezer km... Hagyjuk meg az e-autozást a hanyatló nyugat/kelet ópiumának
Sőt, Bástya elvtársat már nem is akarják megmerényelni SEM!
+ az E autozás ugyanugy környezetszennyezö.
Mert az olcsobb villamos energia sem környezetbarátként keletkezik, söt...
Egyik túrázós cimbi áramszolgáltatónál(erösáramu rész) keresi a kenyérre valot,mesélt ezt azt.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #190 Dátum:
2019.01.10 csütörtök, 14:54:19 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2019.01.09 szerda, 19:49:05
300...400 km autópálya/8 óra pihi hihi! 20 év alatt sem jön össze többszázezer km... Hagyjuk meg az e-autozást a hanyatló nyugat/kelet ópiumának
Sőt, Bástya elvtársat már nem is akarják megmerényelni SEM!
Ezt kéne szerintem forszírozni:
https://www.autonavigator.hu/cikkek/kesz-a-maganak-uzemanyagot-gyarto-nissan/
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #191 Dátum:
2019.01.10 csütörtök, 17:21:54 »
Idézetet írta: podani - 2019.01.10 csütörtök, 14:54:19
Ezt kéne szerintem forszírozni:
https://www.autonavigator.hu/cikkek/kesz-a-maganak-uzemanyagot-gyarto-nissan/
Tehát tankol etanolt. Abból vmennyi hatásfokkal (ha kondenzációs kazán akkor 110-el
) H2-t készít, majd az H2-->e-cella áramot átalakítóból jövő delej hajtja a villanymotort....
Csak épp azt felejtették el, hogy az egész elején egy diesel agregátor van, ami kinyonja a tartályból az etanolt...
Inkább még két fóti....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #192 Dátum:
2019.01.10 csütörtök, 21:53:54 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2019.01.10 csütörtök, 17:21:54
Tehát tankol etanolt. Abból vmennyi hatásfokkal (ha kondenzációs kazán akkor 110-el
) H2-t készít, majd az H2-->e-cella áramot átalakítóból jövő delej hajtja a villanymotort....
Csak épp azt felejtették el, hogy az egész elején egy diesel agregátor van, ami kinyonja a tartályból az etanolt...
Inkább még két fóti....
Na akkor te hogy váltanád meg a világot, hogy teljesen emissziómentesen tudjon még a WC-re is járni az emberiség?
Egyébként miért lenne dízel az aggregátor? Nap, esetleg szél energia?
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #193 Dátum:
2019.01.10 csütörtök, 22:24:15 »
Idézetet írta: podani - 2019.01.10 csütörtök, 21:53:54
Na akkor te hogy váltanád meg a világot, hogy teljesen emissziómentesen tudjon még a WC-re is járni az emberiség?
Egyébként miért lenne dízel az aggregátor? Nap, esetleg szél energia?
Ha ez komoly kérdés, akkor először a felhasználást próbálnám optimalizálni az emberek fejében...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #194 Dátum:
2019.01.11 péntek, 06:56:05 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2019.01.10 csütörtök, 22:24:15
Ha ez komoly kérdés, akkor először a felhasználást próbálnám optimalizálni az emberek fejében...
vicces, hogy az embereknek van felróva a gyártó nemtörődömsége a környezettel szemben...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #195 Dátum:
2019.01.11 péntek, 16:10:52 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.11 péntek, 06:56:05
vicces, hogy az embereknek van felróva a gyártó nemtörődömsége a környezettel szemben...
Én az energia felhasználásra gondoltam...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #196 Dátum:
2019.01.11 péntek, 17:42:56 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2019.01.11 péntek, 16:10:52
Én az energia felhasználásra gondoltam...
én meg nem neked címeztem,de ez olyan általános.Egymást szidják a benzines,dízel ,és egyéb tulajok,és győzködik egymást,hogy kié a szennyezőbb.
Mókás, hogy az ember kevésbé tehet arról, ha nem telik neki korszerű autóra,mert azokat 10-20-30milláért és többért adják.
A gyártónak meg nem érdeke olcsóbban adni,de mégis az összes környezetterhelő xart ő készítette,adta el, és profitált belőle.
Kérdem én! (költői)
Miért nem kötelezik a gyártókat, hogy az összes korszerűtlen autót szereljék fel minimum anyagárban önköltségen megfelelő szűrőberendezésekkel?
És ha tönkremegy (mondjuk a dpf vagy hasonló), akkor ingyen cseréljék másikra. Ne legyen az emberekre bízva, hogy ha 3kiló, akkor a herélésen agyal egyből, mert az az évi kosztpénzől jön neki le.
Inkább megyek meghallgatom a parafadugó hangját, ahogy elhagyja a palack száját...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #197 Dátum:
2019.01.11 péntek, 18:31:02 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.01.08 kedd, 20:32:27
Szép az a 1,5-es szorzó USA árhoz képest
és a mézesmadzag...
http://www.origo.hu/gazdasag/20190110-megszunik-az-olcsobbik-tesla-model-s-es-model-x-valtozat.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #198 Dátum:
2019.01.15 kedd, 15:55:48 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.11 péntek, 18:31:02
és a mézesmadzag...
http://www.origo.hu/gazdasag/20190110-megszunik-az-olcsobbik-tesla-model-s-es-model-x-valtozat.html
A Teszla olyan, mint az Epöl: lényegében bármennyiért adhatja a termékét, úgyis megveszik. Szalad a szekér itt-is-ott-is. iPhone-ok ára is évről évre több, mégsem esik az eladott darabszám. Tesla-t is viszik, mint a cukrot, nem győzik gyártani. És gondolom a 100kW-osat nem drágább gyártani, mint a 75kW-osat, de többet lehet elkérni érte, hát nyilván azt gyártják, hogy nőjön az 1 autóra vetített profit.
Azt meg nem hiszem, hogy ezzel terelnél át az embereket a Model 3-ra, mert egy Model S-nek annyira alternatívája a Model 3, mint egy S Mercinek a C.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Hybrid motorok
«
Új hozzászólás #199 Dátum:
2019.01.15 kedd, 16:41:37 »
Idézetet írta: Domi - 2019.01.15 kedd, 15:55:48
A Teszla olyan, mint az Epöl: lényegében bármennyiért adhatja a termékét, úgyis megveszik. Szalad a szekér itt-is-ott-is. iPhone-ok ára is évről évre több, mégsem esik az eladott darabszám. Tesla-t is viszik, mint a cukrot, nem győzik gyártani. És gondolom a 100kW-osat nem drágább gyártani, mint a 75kW-osat, de többet lehet elkérni érte, hát nyilván azt gyártják, hogy nőjön az 1 autóra vetített profit.
Azt meg nem hiszem, hogy ezzel terelnél át az embereket a Model 3-ra, mert egy Model S-nek annyira alternatívája a Model 3, mint egy S Mercinek a C.
Ez nem teljesen így van ha jól emlékszem a kisebb akkupakkosba is a nagyot szerelik, így éri meg nekik, és csak szoftveresen van korlátozva. Amikor természeti csapások vannak, fel is szokták oldani a korlátozást, hogy tudjanak menekülni vele az emberek. Az iPhone értékesítése meg pont hogy visszaesett, nincs már rá akkora kereslet, épp a napokban volt róla cikk hogy korlátozzák a termelést, mert nem viszik...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ