Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 08:00:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Hybrid motorok  (Megtekintve 154632 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 13:51:44 »

Nézd meg az árakat. Egy ilyen kis xarért ennyi pénzt...
Én funkcióra, és nem árra gondoltam. Árban irreális.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 14:30:04 »

galambbal sakkozni...
Bagoly írja Verébnek...  Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 14:32:14 »

ez egy nagyon nagy érv mellette.Engem felcsigázott az az 5liter.Igenám, de az csak az araszolásban, dugóban.
Az nem, hogy az ugyanúgy képes megenni 8-10litert benzinből, ha pályán haladsz,télen fűtés, nyáron hűtés, és 100 körül a bevezető utakon.
Pontosabban ez is csak mint a Domi példája a Limo, a városban éri meg igazán. A peremterületeken, gyorsforgalmi szakaszokon és pályákon nem marad akkora előnye sajnos-szerintem.

Ha csak a motor részét nézzük, és a dízelt kizárjuk, inkább egy ilyen benzines, mint egy Ecoboot, nem?
Illetve ha a fogyasztást se tekintjük most kérdésnek. A mostani 2.0 MK3 is bekapja a 8-9L-t, ha ezt tudja, vagy kicsivel alatta már jó.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 14:33:57 »

Ha csak a motor részét nézzük, és a dízelt kizárjuk, inkább egy ilyen benzines, mint egy Ecoboot, nem?
Illetve ha a fogyasztást se tekintjük most kérdésnek. A mostani 2.0 MK3 is bekapja a 8-9L-t, ha ezt tudja, vagy kicsivel alatta már jó.
Tetszik a preferencia rendszered  vigyor3 ha van benzines meg dízel autó, de a dízelt kizárjuk, akkor a benzinest érdemes választani, nem?  taps Illetve: ha a fogyasztás nem mérvadó, akkor mindegy mennyit fogyaszt, nem?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 15:06:21 »

Olvastam pár éve valahol, hogyha autózás olyan ütemben fejlődött volna az utóbbi 40 évben, mint a számítástechnika, akkor ma 5 perc alatt érnénk el a Holdig és vissza mialatt az autónk fél lityi benzint fogyaszt...  Cheesy Cheesy
 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 15:15:59 »

Tetszik a preferencia rendszered  vigyor3 ha van benzines meg dízel autó, de a dízelt kizárjuk, akkor a benzinest érdemes választani, nem?  taps Illetve: ha a fogyasztás nem mérvadó, akkor mindegy mennyit fogyaszt, nem?

Amire én használom, és amennyit arra nem való a dízel.

A fogyasztástól nekem pedig fontosabb a megbízhatóság, és az alacsony szervíz költség. A mostani MK3 ezt tudja, de nagyon érik az útód már.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #156 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 15:16:50 »

Amire én használom, és amennyit arra nem való a dízel.

A fogyasztástól nekem pedig fontosabb a megbízhatóság, és az alacsony szervíz költség. A mostani MK3 ezt tudja, de nagyon érik az útód már.

Amikor meg hordósra kopik, akkor jó lesz azoknak a fhos abasári boroknak.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #157 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 15:34:43 »

Ha csak a motor részét nézzük, és a dízelt kizárjuk, inkább egy ilyen benzines, mint egy Ecoboot, nem?
Illetve ha a fogyasztást se tekintjük most kérdésnek. A mostani 2.0 MK3 is bekapja a 8-9L-t, ha ezt tudja, vagy kicsivel alatta már jó.
az ecoobost 2.0 valszeg rendben van, de kell neked 240le?
Az Atkinson motor egészen biztosan annál kevesebbet eszik.Cserébe csak 140le. Ha elég, azzal nem is lenne baj.
A baj az, hogy az Atkinson motort csak a hibridbe szerelik.És vissza is kerültünk oda, ahonnan indultunk. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #158 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 15:36:00 »

az ecoobost 2.0 valszeg rendben van, de kell neked 240le?
Az Atkinson motor egészen biztosan annál kevesebbet eszik.Cserébe csak 140le. Ha elég, azzal nem is lenne baj.
A baj az, hogy az Atkinson motort csak a hibridbe szerelik.És vissza is kerültünk oda, ahonnan indultunk. vigyor3

Mr. Bean?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #159 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 15:40:01 »

az ecoobost 2.0 valszeg rendben van, de kell neked 240le?
Az Atkinson motor egészen biztosan annál kevesebbet eszik.Cserébe csak 140le. Ha elég, azzal nem is lenne baj.
A baj az, hogy az Atkinson motort csak a hibridbe szerelik.És vissza is kerültünk oda, ahonnan indultunk. vigyor3
kösd le a villanyt   Wink

én már látom a szemeim előtt, hogy 25év múlva a vidéki műhelyekben lesz rá szakembör  vigyor3
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #160 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 15:42:29 »

kösd le a villanyt   Wink

én már látom a szemeim előtt, hogy 25év múlva a vidéki műhelyekben lesz rá szakembör  vigyor3
Cheesy hehe megéri...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 16:20:03 »

Egy kollégám októberben vett egy auris hybridet, kombit.

Szentendre- Árpád hír pesti hídfő között ingázik. Mondta, hogy ez jó autó, mert a Volvója 12 lotert fogyasztott, ez csak 7,5-öt, de mikor Szegedre mentek, akkor 8 felett... szóval...

2010-es hibrid Aurisom van. A 2002-es 2000 cm3-es benzines Mondeot váltotta. Nem kombi, mert akkor még nem gyártottak belőle Sports Touringet. 240 000 km-el vettem, megkapta a hibridgarit a Toyotatól. Pár hete vizsgálták meg az akkuját, minden érték olyan, amilyennek lenni kell, semmi jele annak, hogy bármelyik cella döglődne. Olajat se fogyasztja.
7 000 km alatt 5,71 l/100 km a fogyasztásom, számolva a tankolásokkor, mert mindig teletankolom. Nem figyelem a fogyasztást, csak vezetek, állítólag sokkal jobb fogyasztásokat is lehetne hozni.
Budapest, autópálya, országút, minden. Hetente 5-ször kb. 1,5 - 2 km este, majd 1,5 - 2 óra állás és haza.

Csomagtartó viccesen kicsi, de a vicc mégis az, hogy mégis elég 3 embernek. Akarat kérdése.
Imádtam a Mondeot, de nem hiszem, hogy hibrid autón kívül már veszek mást. Illetve pontosabban elektromos autót majd, ha gyorsabb lesz a töltés és többet mennek el egy töltéssel.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #162 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 16:55:41 »

2010-es hibrid Aurisom van. A 2002-es 2000 cm3-es benzines Mondeot váltotta. Nem kombi, mert akkor még nem gyártottak belőle Sports Touringet. 240 000 km-el vettem, megkapta a hibridgarit a Toyotatól. Pár hete vizsgálták meg az akkuját, minden érték olyan, amilyennek lenni kell, semmi jele annak, hogy bármelyik cella döglődne. Olajat se fogyasztja.
7 000 km alatt 5,71 l/100 km a fogyasztásom, számolva a tankolásokkor, mert mindig teletankolom. Nem figyelem a fogyasztást, csak vezetek, állítólag sokkal jobb fogyasztásokat is lehetne hozni.
Budapest, autópálya, országút, minden. Hetente 5-ször kb. 1,5 - 2 km este, majd 1,5 - 2 óra állás és haza.

Csomagtartó viccesen kicsi, de a vicc mégis az, hogy mégis elég 3 embernek. Akarat kérdése.
Imádtam a Mondeot, de nem hiszem, hogy hibrid autón kívül már veszek mást. Illetve pontosabban elektromos autót majd, ha gyorsabb lesz a töltés és többet mennek el egy töltéssel.
azért az elszomorító, hogy 3 embernek elég csomagokkal a hely...de a fogyija sem kirívóan alacsony.Ezt nehogy (te is)magadra vedd, abszolute nem kritika.
Mindig próbálom az öszahasonlításokat a jelenlegi helyzetemmel.
Illetve ez nem tölthető,ugye.Mi az I20ban elférünk 5en,de csomagokkal 4en.És 6literes vegyes fogyival elvan.
Az gondolná az ember, hogy ezeknek tudnia kellene az áltagbani(vegyes) 3literes fogyasztást, de mindig rádöbbenek a valóságra. Messze még a gazdaságossága ezeknek. Bár úgy tűnik, ez a gyártókat abszolute nem érdekli...
Nálad is az látszik, hogy a benzines üzemmódban használod inkább,mint  elekromosban,illetve pont kevéssé van kihasználva az elektromos adottsága.
Ettől tartok én leginkább, hogy elvesztem a hibrid előnyét abban az üzemmódban, amire én használnám.

Egyébként meg köszi az infókat, ezekből lehet meríteni,számolgatni. eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #163 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 17:40:21 »

Olvastam pár éve valahol, hogyha autózás olyan ütemben fejlődött volna az utóbbi 40 évben, mint a számítástechnika, akkor ma 5 perc alatt érnénk el a Holdig és vissza mialatt az autónk fél lityi benzint fogyaszt...  Cheesy Cheesy
 
tessék.Fényévekkel a teszla előtt... vigyor3

http://www.origo.hu/auto/20190107-amit-ez-a-kinai-csodaauto-tud-ahhoz-kepest-a-tesla-rohejes-jatekszer.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 18:01:43 »

Olvastam pár éve valahol, hogyha autózás olyan ütemben fejlődött volna az utóbbi 40 évben, mint a számítástechnika, akkor ma 5 perc alatt érnénk el a Holdig és vissza mialatt az autónk fél lityi benzint fogyaszt...  Cheesy Cheesy
 
Szoktam mondani, hogy a 90es évek óta számottevő fejlesztés nem volt. Kivéve az " olcsóbban gyártsunk, drágábban adjuk és magyarázzuk meg hogy ez jobb" terén
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 18:53:31 »

Szoktam mondani, hogy a 90es évek óta számottevő fejlesztés nem volt. Kivéve az " olcsóbban gyártsunk, drágábban adjuk és magyarázzuk meg hogy ez jobb" terén
Hát igen, kb erre gondoltam. Már vagy 2 éve rebesgetik, hogy nincs szükség mechnikus váltóra meg mechanikus kézifékre... Azután mégis... Sőt, azt is, hogy a városokban élőknek tulajdonképpen saját autóra sincs szükséges, mert a biztosítás, a parkolás, a dugók stb, stb... Na meg Nyugaton... D-ben a gazdagok játékszerei az E250, 535tdci4x4 xdrive stb  mellett egy kis elektromos kütyü, mert hogy milyen ződek vagyunk... Na hagyjuk kéremszépen... Hogy tenni kell vmi a környezetszennyezés ellen, az kétségtelen, na de miért itt kezdjük? ÁÁÁÁ, inkább iszom 2 fótit!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 19:25:03 »

azért az elszomorító, hogy 3 embernek elég csomagokkal a hely...de a fogyija sem kirívóan alacsony.Ezt nehogy (te is)magadra vedd, abszolute nem kritika.
Mindig próbálom az öszahasonlításokat a jelenlegi helyzetemmel.
Illetve ez nem tölthető,ugye.Mi az I20ban elférünk 5en,de csomagokkal 4en.És 6literes vegyes fogyival elvan.
Az gondolná az ember, hogy ezeknek tudnia kellene az áltagbani(vegyes) 3literes fogyasztást, de mindig rádöbbenek a valóságra. Messze még a gazdaságossága ezeknek. Bár úgy tűnik, ez a gyártókat abszolute nem érdekli...
Nálad is az látszik, hogy a benzines üzemmódban használod inkább,mint  elekromosban,illetve pont kevéssé van kihasználva az elektromos adottsága.
Ettől tartok én leginkább, hogy elvesztem a hibrid előnyét abban az üzemmódban, amire én használnám.

Egyébként meg köszi az infókat, ezekből lehet meríteni,számolgatni. eljen

A gyártóknak sose volt érdeke, hogy a valóságban keveset fogyasszon. A himihumi minden realitást nélkülöző tesztcikluson fogyasszon keveset, mert az kerül a katalógusba. Plusz szintén a teszten legyen alacsony a károsanyag kibocsátás, hogy megkapja az überzöld plecsnit.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #167 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 19:38:40 »

A gyártóknak sose volt érdeke, hogy a valóságban keveset fogyasszon. A himihumi minden realitást nélkülöző tesztcikluson fogyasszon keveset, mert az kerül a katalógusba. Plusz szintén a teszten legyen alacsony a károsanyag kibocsátás, hogy megkapja az überzöld plecsnit.
vávává-rjál.
Az új modelleket már 2018ban is az új mérésekkel és tesztekkel katalogizálták.Hogy lehet mégis ekkora különbség a valóságban?
Valaki még mindig hazudik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 19:43:37 »

vávává-rjál.
Az új modelleket már 2018ban is az új mérésekkel és tesztekkel katalogizálták.Hogy lehet mégis ekkora különbség a valóságban?
Valaki még mindig hazudik.
Valaki mindig hazudik. A lényeg, hogy költsd a pénzed.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 19:53:20 »

azért az elszomorító, hogy 3 embernek elég csomagokkal a hely...de a fogyija sem kirívóan alacsony.Ezt nehogy (te is)magadra vedd, abszolute nem kritika.
Mindig próbálom az öszahasonlításokat a jelenlegi helyzetemmel.
Illetve ez nem tölthető,ugye.Mi az I20ban elférünk 5en,de csomagokkal 4en.És 6literes vegyes fogyival elvan.
Az gondolná az ember, hogy ezeknek tudnia kellene az áltagbani(vegyes) 3literes fogyasztást, de mindig rádöbbenek a valóságra. Messze még a gazdaságossága ezeknek. Bár úgy tűnik, ez a gyártókat abszolute nem érdekli...
Nálad is az látszik, hogy a benzines üzemmódban használod inkább,mint  elekromosban,illetve pont kevéssé van kihasználva az elektromos adottsága.
Ettől tartok én leginkább, hogy elvesztem a hibrid előnyét abban az üzemmódban, amire én használnám.

Egyébként meg köszi az infókat, ezekből lehet meríteni,számolgatni. eljen

A Mondeo után kicsi, nagyon kicsi a csomagtartója. Ez tény. Én nevettem, mikor először megláttam.
A későbbi Aurisoknál az ülés alatt van az akkupakk, azoknál már nagyobb a csomagtartó. A kombinak meg állítólag már egészen elfogadható. De ahogy írtam, hármónknak elég bőven. Meg aztán ha kellene, akkor tennék rá boxot. De eddig nem kellett.
3 gyerekkel kevés lenne. Öcsém S Maxot vett, mikor én az Aurist, 3 gyereke van, az Auris lehet beleférne, ha kiszednénk az üléseket  Wink.

A hellyel amúgy nincs gond, nem vagyok magas ember, mögöttem kényelmesen elfér még egy nem nagyon magas ember. (Másrészt meg a 199 cm-es haverom évekig elvolt egy Corsával, szerette nagyon.)

Nem tölthető, 1.8-as motor van benne. Az biztos, hogy városban hosszabb távon és országúton használva nagyon jó a fogyasztása. Autópályán se rossz, a Mondeo többet fogyasztott, persze nagyobb is volt.

Azért mondom, hogy lehetne faragni a fogyasztáson, mert többet lehetne használni elektromos módban kis odafigyeléssel. Ha nem mentél még ilyennel, akkor ez azt jelenti, hogy gyorsítás az adott sebességre, majd gáz el, újra gáz és elektromosan megy. Fészbúk csoportban nagyon kedvező fogyasztásokat is írnak, de azokat nem tudom biztosra mondani, az enyém meg tuti.
Amúgy nem a fogyasztás miatt vettem, de egyértelmű, hogy extrém rövid távokon a hibrid se jó. Amit írtam, az nálam valós, napi 1-2 km oda, majd pár óra állás és vissza. Ma is megyek hamarosan, 1 km. (Ne menjünk bele, miért így használom és egy Xiaomi roller hasznosabb lenne, most így használom és kész.) Ha akarom, hazajövök vele elektromosan, mert ennyit bír kb. az akku fűtéssel is, ha fullra van töltve. Szóval elméletileg lehetne gazdaságosabb is, de annyira nem izgat jelenleg.
Májusban vettem, próbaképpen, nagyon kíváncsi voltam a hibrid technológiára. Engem meggyőzött, a családot is, így marad.
Pár év múlva talán jöhet a most megjelent hibrid Corolla Sports Touring a 2000 cm3-es, 180 LE-s motorral és a nagy csomagtartóval.

Én látom létjogosultságát a hibrid technológiának addig, míg nem javul az elektromos autók hatótávja és töltési gyorsasága.

Egy dízel Mondeóval a hibrid Moindeót kellene összehasonlítani pl. egy fogyasztási teszten.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 20:12:24 »

vávává-rjál.
Az új modelleket már 2018ban is az új mérésekkel és tesztekkel katalogizálták.Hogy lehet mégis ekkora különbség a valóságban?
Valaki még mindig hazudik.

Gondolod, hogy majd bármelyik gyártó felvállalja, hogy hát igen, eddig 5 litert fogyasztottak a modelljeink, most 9-et? Amíg tesztek vannak, addig ki is lehet játszani őket.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #171 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 20:29:39 »

A Mondeo után kicsi, nagyon kicsi a csomagtartója. Ez tény. Én nevettem, mikor először megláttam.
A későbbi Aurisoknál az ülés alatt van az akkupakk, azoknál már nagyobb a csomagtartó. A kombinak meg állítólag már egészen elfogadható. De ahogy írtam, hármónknak elég bőven. Meg aztán ha kellene, akkor tennék rá boxot. De eddig nem kellett.
3 gyerekkel kevés lenne. Öcsém S Maxot vett, mikor én az Aurist, 3 gyereke van, az Auris lehet beleférne, ha kiszednénk az üléseket  Wink.

A hellyel amúgy nincs gond, nem vagyok magas ember, mögöttem kényelmesen elfér még egy nem nagyon magas ember. (Másrészt meg a 199 cm-es haverom évekig elvolt egy Corsával, szerette nagyon.)

Nem tölthető, 1.8-as motor van benne. Az biztos, hogy városban hosszabb távon és országúton használva nagyon jó a fogyasztása. Autópályán se rossz, a Mondeo többet fogyasztott, persze nagyobb is volt.

Azért mondom, hogy lehetne faragni a fogyasztáson, mert többet lehetne használni elektromos módban kis odafigyeléssel. Ha nem mentél még ilyennel, akkor ez azt jelenti, hogy gyorsítás az adott sebességre, majd gáz el, újra gáz és elektromosan megy. Fészbúk csoportban nagyon kedvező fogyasztásokat is írnak, de azokat nem tudom biztosra mondani, az enyém meg tuti.
Amúgy nem a fogyasztás miatt vettem, de egyértelmű, hogy extrém rövid távokon a hibrid se jó. Amit írtam, az nálam valós, napi 1-2 km oda, majd pár óra állás és vissza. Ma is megyek hamarosan, 1 km. (Ne menjünk bele, miért így használom és egy Xiaomi roller hasznosabb lenne, most így használom és kész.) Ha akarom, hazajövök vele elektromosan, mert ennyit bír kb. az akku fűtéssel is, ha fullra van töltve. Szóval elméletileg lehetne gazdaságosabb is, de annyira nem izgat jelenleg.
Májusban vettem, próbaképpen, nagyon kíváncsi voltam a hibrid technológiára. Engem meggyőzött, a családot is, így marad.
Pár év múlva talán jöhet a most megjelent hibrid Corolla Sports Touring a 2000 cm3-es, 180 LE-s motorral és a nagy csomagtartóval.

Én látom létjogosultságát a hibrid technológiának addig, míg nem javul az elektromos autók hatótávja és töltési gyorsasága.

Egy dízel Mondeóval a hibrid Moindeót kellene összehasonlítani pl. egy fogyasztási teszten.
szuszu öszehasonlította.
http://mondeo.hu/index.php?topic=11284.msg1155320#msg1155320
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 20:35:22 »

A Mondeo után kicsi, nagyon kicsi a csomagtartója. Ez tény. Én nevettem, mikor először megláttam.
A későbbi Aurisoknál az ülés alatt van az akkupakk, azoknál már nagyobb a csomagtartó. A kombinak meg állítólag már egészen elfogadható. De ahogy írtam, hármónknak elég bőven. Meg aztán ha kellene, akkor tennék rá boxot. De eddig nem kellett.
3 gyerekkel kevés lenne. Öcsém S Maxot vett, mikor én az Aurist, 3 gyereke van, az Auris lehet beleférne, ha kiszednénk az üléseket  Wink.

A hellyel amúgy nincs gond, nem vagyok magas ember, mögöttem kényelmesen elfér még egy nem nagyon magas ember. (Másrészt meg a 199 cm-es haverom évekig elvolt egy Corsával, szerette nagyon.)

Nem tölthető, 1.8-as motor van benne. Az biztos, hogy városban hosszabb távon és országúton használva nagyon jó a fogyasztása. Autópályán se rossz, a Mondeo többet fogyasztott, persze nagyobb is volt.

Azért mondom, hogy lehetne faragni a fogyasztáson, mert többet lehetne használni elektromos módban kis odafigyeléssel. Ha nem mentél még ilyennel, akkor ez azt jelenti, hogy gyorsítás az adott sebességre, majd gáz el, újra gáz és elektromosan megy. Fészbúk csoportban nagyon kedvező fogyasztásokat is írnak, de azokat nem tudom biztosra mondani, az enyém meg tuti.
Amúgy nem a fogyasztás miatt vettem, de egyértelmű, hogy extrém rövid távokon a hibrid se jó. Amit írtam, az nálam valós, napi 1-2 km oda, majd pár óra állás és vissza. Ma is megyek hamarosan, 1 km. (Ne menjünk bele, miért így használom és egy Xiaomi roller hasznosabb lenne, most így használom és kész.) Ha akarom, hazajövök vele elektromosan, mert ennyit bír kb. az akku fűtéssel is, ha fullra van töltve. Szóval elméletileg lehetne gazdaságosabb is, de annyira nem izgat jelenleg.
Májusban vettem, próbaképpen, nagyon kíváncsi voltam a hibrid technológiára. Engem meggyőzött, a családot is, így marad.
Pár év múlva talán jöhet a most megjelent hibrid Corolla Sports Touring a 2000 cm3-es, 180 LE-s motorral és a nagy csomagtartóval.

Én látom létjogosultságát a hibrid technológiának addig, míg nem javul az elektromos autók hatótávja és töltési gyorsasága.

Egy dízel Mondeóval a hibrid Moindeót kellene összehasonlítani pl. egy fogyasztási teszten.
Nálam most 5,5-ös fogyi volt kb 1500 km ut után, löttem egy fotot róla, hogy 118-al poroszkálva 3/4 tanknál 1002 km még a megtehetö táv...
De a Mondeo nem erre valo h spórolgasson nagyon az ember, de tény, ha haladunk is se nagyon mozdul az üa szint jelzö.
Vannak helyzetek amikor haladj ahogy birsz mert különben a kelleténél is tovább tart majd az út. Na, ott nem 5,5 lesz az átlagban.
M1 továbbra is kinötte magát, Györböl Bp-t Esztergom felöl támadom mostanában.
Hybrid.
Lakohelyem,  a négykarikások fövárosa. Állunk a lámpánál. Mellettem a zöd rendszámmal pöfög szépen, hidegben is jol látszik a hátulja és nem az akksi gözölög.
Elgondolkoztam, hogy akkor most akksirol megyünk városban vagy pörgetjük a téesit?!
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #173 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 20:48:00 »

Nálam most 5,5-ös fogyi volt kb 1500 km ut után, löttem egy fotot róla, hogy 118-al poroszkálva 3/4 tanknál 1002 km még a megtehetö táv...
De a Mondeo nem erre valo h spórolgasson nagyon az ember, de tény, ha haladunk is se nagyon mozdul az üa szint jelzö.
Vannak helyzetek amikor haladj ahogy birsz mert különben a kelleténél is tovább tart majd az út. Na, ott nem 5,5 lesz az átlagban.
M1 továbbra is kinötte magát, Györböl Bp-t Esztergom felöl támadom mostanában.
Hybrid.
Lakohelyem,  a négykarikások fövárosa. Állunk a lámpánál. Mellettem a zöd rendszámmal pöfög szépen, hidegben is jol látszik a hátulja és nem az akksi gözölög.
Elgondolkoztam, hogy akkor most akksirol megyünk városban vagy pörgetjük a téesit?!

ha fűt,vagy hideg a moci,addig csak benya.Nincs választás.Minden eldönt helyetted az elektronika.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 21:02:55 »

ha fűt,vagy hideg a moci,addig csak benya.Nincs választás.Minden eldönt helyetted az elektronika.
Csaló diesel után csaló hybrid. Vmi újat csak ki kell már találni a vw csoportnak, olyan uuuuuunalmas már ez a dieselbotrány...    Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 21:08:22 »

Csaló diesel után csaló hybrid. Vmi újat csak ki kell már találni a vw csoportnak, olyan uuuuuunalmas már ez a dieselbotrány...    Cheesy Cheesy Cheesy
Ez már benyabotrány. eplus2

De akkor minek a zödrendszám...Legyen zöld egy olyan verda, aminél városban is tudja a 0,0 károsanyag kibocsájtást, akkor azt mondom h ok.
Ehhez képest a start/stop rendszerü Mondeom is környezet barátabb, mert ha megállok vele és rögzitem leall a motor.
(meg nyugodt vagyok h az akksik+töltöje is rendben, no para)
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #176 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 21:23:23 »

Ez már benyabotrány. eplus2

De akkor minek a zödrendszám...Legyen zöld egy olyan verda, aminél városban is tudja a 0,0 károsanyag kibocsájtást, akkor azt mondom h ok.
Ehhez képest a start/stop rendszerü Mondeom is környezet barátabb, mert ha megállok vele és rögzitem leall a motor.
(meg nyugodt vagyok h az akksik+töltöje is rendben, no para)
bocs. a zöldrendszámos az Plugin hibrid(ha füstöl is).Abban elméletileg lehet üzemmódot váltani elektromos és benzin között.
Az Ampera papíron 80km-t tud csakvillannyal.Asszem 50km a minimum villanyhajtással a ződrendszám.Az ódi is tud ennyit,ha zöld.
Valszeg tényleg fűtött a tulaj, és az akkor bekapcsolja a benyamocit is... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 23:22:15 »

ha fűt,vagy hideg a moci,addig csak benya.Nincs választás.Minden eldönt helyetted az elektronika.

Nem teljesen, de valami ilyesmi.
Az Aurisom hibrid, de nem plugin, azaz nem tölthető. Aurisban nincs is plugin, de még az új Corollában se.
Kikényszeríthetem, hogy elektromosan haladjon, aktiválom ezt a funkciót, ekkor kb. 1 km-t megy max 40-el. Ha beindítom és fel van töltve az aksi, akkor egyből mehet az EV mód, így hívja a Toyota és ekkor úgy viselkedik, mint egy elektromos autó. Hűt, fűt, nem indítja a benzinmotort. Teljesen mindegy, hogy + 35 fok, vagy mint most, -4 fok van. Ezt tudja 1 km-ig kb és max 40-ig. Én a 40-et nem tudom betartani sokszor. De ilyet csak akkor csinálok, ha este megyek, mikor nem tartok fel senkit.
Vagy pedig a korábban írt mód, gáz el, gáz vissza és ekkor kb. 90 km/h tempóig megy elektromosan és elég sokat. Ezt még nem mértem, ezért is írtam, hogy nem teszek meg mindent egy jobb fogyasztásért. És a tempomatot is állandóan használom, ekkor se olyan jó az elektromos-benzin hajtás arány.
Amúgy Priust mértek mérnökök városban és nagyon magas arányban ment elektromosan, messze meghaladta a benzines hajtást.

blau4kombi
Azért ez se igaz. Ha bemelegedett a benzinmotor, vagy elér egy hőfokot, ezeket amúgy könnyen lehet obd olvasóval nézni, sokan használják is telón, leállítja a motort. Hidegben is. A stop-start is leállítja? Hidd el, gyakrabban nem megy a benzinmotor egy hibridben, mint a stop-start rendszerű autókban.
És nyáron a klímád is megy ilyenkor?
Mert az Aurisban megy, ugyanis elektromos a klímája, mint minden Toyota hibridnek.

A plugin se kapcsolja be a benzinmotort, ha elektromos módban megy. Akkor kapcsolja, ha lemerült az aksija.

Én is látom sokszor, hogy füstöl a kipufogó, de az csak pára. Ha ilyenkor EV módba kapcsolom és elindulok zöldnél, látom a tükörben a meghökkent arcokat, leállt az autó, mégis mi hajtja?

A zöld rendszámos autó elektromos autóként viselkedik, amíg bírja az aksija. Ennyi. Melyik mennyit bír. Ameddig bírja, elektromos autóként megy. Ha lemerült, akkor indítja a benzinmotort. Nem a fűtés, vagy a hűtés határozza meg.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2019.01.08 kedd, 07:06:24 »

...nézni, sokan használják is telón, leállítja a motort. Hidegben is. A stop-start is leállítja? Hidd el, gyakrabban nem megy a benzinmotor egy hibridben, mint a stop-start rendszerű autókban.
És nyáron a klímád is megy ilyenkor?
Szerintem igen, bár az első megálláskor rányomok "ződkarikábanA" gombra... Nekem ne állítgassa le a tdci-t 20 másodpercenként...  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #179 Dátum: 2019.01.08 kedd, 20:22:17 »

Te tényleg troll vagy,a Nyugaton szó melyik részét nem érted?Ausztria,Olasz,Német...stb.
https://www.tesla.com/de_AT/findus?redirect=no#/bounds/47.6130119,19.334504899999956,47.349415,18.926101099999983,d?search=store,service,supercharger,destination%20charger

igen az emberek a 10 millás dízel mondeokat veszik,ja persze....
a tesla s model kerül 30millábó
a tesla 3 12-14mill.körül lesz.de idővel folyamatosan csökkenni fog az áruk ahogy beindul Európában is a termelés.
eplus2

http://www.origo.hu/auto/20190108-tesla-model-3-europai-arak.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2019.01.08 kedd, 20:32:27 »


Szép az a 1,5-es szorzó USA árhoz képest Sad
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2019.01.08 kedd, 20:34:05 »

Engeddmán'el esztet... Még a végén lesz egy adminlereg... Cheesy Cheesy Cheesy vagy az "leregg"?  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #182 Dátum: 2019.01.08 kedd, 20:39:53 »

Szép az a 1,5-es szorzó USA árhoz képest Sad
vicces, hogy november végén egy belső infót hallottam a flottavezető cégünktől ,és azt rebezsgették, hogy 10ért indulnak majd a teslák.
Még volt is rá igény, hogy előendelnek vagy 3at.Ahhoz képest meg ez már 2x szorzó. Milyen sokan beszélnek mellé, még az is akiről azt hinné az ember, hogy tud valamit. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2019.01.08 kedd, 20:41:07 »

Szép az a 1,5-es szorzó USA árhoz képest Sad

Nem beszélve arról, hogy egy Kona Electric-ből 15M a fullos felszereltség. És nem kell Bécsig menni egy szerviz miatt.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2019.01.08 kedd, 20:42:20 »

vicces, hogy november végén egy belső infót hallottam a flottavezető cégünktől ,és azt rebezsgették, hogy 10ért indulnak majd a teslák.
Még volt is rá igény, hogy előendelnek vagy 3at.Ahhoz képest meg ez már 2x szorzó. Milyen sokan beszélnek mellé, még az is akiről azt hinné az ember, hogy tud valamit. nyes

10-ért indul, annyiért megkapod az akkupakkot. Aztán még a másik 10 a körítés Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #185 Dátum: 2019.01.08 kedd, 20:49:00 »

Engeddmán'el esztet... Még a végén lesz egy adminlereg... Cheesy Cheesy Cheesy vagy az "leregg"?  Cheesy
lehet ezt értelmesen is.Az infók pedig érdekelnek, sőt foglalkoztatnak folyamatosan.
Én már fiatalítanám a family verdát, de asszony jött a korszerűsítéssel.Úgyhogy a technológiáról szóló "vita" , értekezés, infók, tapasztalatok, mind érdekesek.
Gondolj bele.Februárban megjön az 5ös kombi fl hibrid.Micsoda lehetőség...? Csak nagyon sok még a szürke folt...
Nyilván mindenki azt "vajazza" amit éppen használ.Jelenleg még én is épp ezt érzem...Nincs átütő különbség, vagy lehengerlő szempont a hibridre.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2019.01.09 szerda, 10:23:04 »

Két komment:

- A 2.4-es 190LE-s Hybrid Camry-mnek 6 liter volt a 47ekm-es átlagfogyasztása, 7 alatt volt a legmagasabb fogyasztás is (autópálya, meg csak rövid távok télen).
- Elektromos autóknál számolni kell az aksi hatékonyságának a csökkenésével, ha több százezer kilométeres élettartamot nézünk. Illetve ha jól tudom a sok gyorstöltés még jobban felgyorsítja ezt a folyamatot. Egy új akkupakk meg milliós tétel. pl: https://www.nimblefins.co.uk/nissan-leaf-battery-capacity-range
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2019.01.09 szerda, 12:18:38 »

Egy másik érv:

https://alapblog.hu/elemi-reszecskek-autok-autogyartok-gyilkosok/

Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2019.01.09 szerda, 19:49:05 »

Két komment:

- A 2.4-es 190LE-s Hybrid Camry-mnek 6 liter volt a 47ekm-es átlagfogyasztása, 7 alatt volt a legmagasabb fogyasztás is (autópálya, meg csak rövid távok télen).
- Elektromos autóknál számolni kell az aksi hatékonyságának a csökkenésével, ha több százezer kilométeres élettartamot nézünk. Illetve ha jól tudom a sok gyorstöltés még jobban felgyorsítja ezt a folyamatot. Egy új akkupakk meg milliós tétel. pl: https://www.nimblefins.co.uk/nissan-leaf-battery-capacity-range

 Cheesy Cheesy Cheesy 300...400 km autópálya/8 óra pihi  hihi! 20 év alatt sem jön össze többszázezer km... Hagyjuk meg az e-autozást a hanyatló nyugat/kelet ópiumának  Cheesy Cheesy  Sőt, Bástya elvtársat már nem is akarják megmerényelni SEM!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2019.01.09 szerda, 20:16:10 »

Cheesy Cheesy Cheesy 300...400 km autópálya/8 óra pihi  hihi! 20 év alatt sem jön össze többszázezer km... Hagyjuk meg az e-autozást a hanyatló nyugat/kelet ópiumának  Cheesy Cheesy  Sőt, Bástya elvtársat már nem is akarják megmerényelni SEM!
+ az E autozás ugyanugy környezetszennyezö.
Mert az olcsobb villamos energia sem környezetbarátként keletkezik, söt...
Egyik túrázós cimbi áramszolgáltatónál(erösáramu rész) keresi a kenyérre valot,mesélt ezt azt.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2019.01.10 csütörtök, 14:54:19 »

Cheesy Cheesy Cheesy 300...400 km autópálya/8 óra pihi  hihi! 20 év alatt sem jön össze többszázezer km... Hagyjuk meg az e-autozást a hanyatló nyugat/kelet ópiumának  Cheesy Cheesy  Sőt, Bástya elvtársat már nem is akarják megmerényelni SEM!

Ezt kéne szerintem forszírozni:

https://www.autonavigator.hu/cikkek/kesz-a-maganak-uzemanyagot-gyarto-nissan/
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2019.01.10 csütörtök, 17:21:54 »

Cheesy Cheesy Tehát tankol etanolt. Abból vmennyi hatásfokkal (ha kondenzációs kazán akkor 110-el  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy) H2-t készít, majd az H2-->e-cella áramot átalakítóból jövő delej hajtja a villanymotort....
Csak épp azt felejtették el, hogy az egész elején egy diesel agregátor van, ami kinyonja a tartályból az etanolt...  Cheesy Cheesy Cheesy
Inkább még két fóti....
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2019.01.10 csütörtök, 21:53:54 »

Cheesy Cheesy Tehát tankol etanolt. Abból vmennyi hatásfokkal (ha kondenzációs kazán akkor 110-el  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy) H2-t készít, majd az H2-->e-cella áramot átalakítóból jövő delej hajtja a villanymotort....
Csak épp azt felejtették el, hogy az egész elején egy diesel agregátor van, ami kinyonja a tartályból az etanolt...  Cheesy Cheesy Cheesy
Inkább még két fóti....

Na akkor te hogy váltanád meg a világot, hogy teljesen emissziómentesen tudjon még a WC-re is járni az emberiség? Smiley Egyébként miért lenne dízel az aggregátor? Nap, esetleg szél energia? Wink
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2019.01.10 csütörtök, 22:24:15 »

Na akkor te hogy váltanád meg a világot, hogy teljesen emissziómentesen tudjon még a WC-re is járni az emberiség? Smiley Egyébként miért lenne dízel az aggregátor? Nap, esetleg szél energia? Wink
Ha ez komoly kérdés, akkor először a felhasználást próbálnám optimalizálni az emberek fejében...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #194 Dátum: 2019.01.11 péntek, 06:56:05 »

Ha ez komoly kérdés, akkor először a felhasználást próbálnám optimalizálni az emberek fejében...

vicces, hogy az embereknek van felróva a gyártó nemtörődömsége a környezettel szemben... Undecided Roll Eyes Huh?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2019.01.11 péntek, 16:10:52 »

vicces, hogy az embereknek van felróva a gyártó nemtörődömsége a környezettel szemben... Undecided Roll Eyes Huh?
Én az energia felhasználásra gondoltam...  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #196 Dátum: 2019.01.11 péntek, 17:42:56 »

Én az energia felhasználásra gondoltam...  integet2
én meg nem neked címeztem,de ez olyan általános.Egymást szidják a benzines,dízel ,és egyéb tulajok,és győzködik egymást,hogy kié a szennyezőbb.
Mókás, hogy az ember kevésbé tehet arról, ha nem telik neki korszerű autóra,mert azokat 10-20-30milláért és többért adják.
A gyártónak meg nem érdeke olcsóbban adni,de mégis az összes környezetterhelő xart ő készítette,adta el, és profitált belőle.
Kérdem én! (költői)
Miért nem kötelezik a gyártókat, hogy az összes korszerűtlen autót szereljék fel minimum anyagárban önköltségen megfelelő szűrőberendezésekkel?
És ha tönkremegy (mondjuk a dpf vagy hasonló), akkor ingyen cseréljék másikra. Ne legyen az emberekre bízva, hogy ha 3kiló, akkor a herélésen agyal egyből, mert az az évi kosztpénzől jön neki le.
Inkább megyek meghallgatom a parafadugó hangját, ahogy elhagyja a palack száját... pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #197 Dátum: 2019.01.11 péntek, 18:31:02 »

Szép az a 1,5-es szorzó USA árhoz képest Sad
és a mézesmadzag...

http://www.origo.hu/gazdasag/20190110-megszunik-az-olcsobbik-tesla-model-s-es-model-x-valtozat.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2019.01.15 kedd, 15:55:48 »

A Teszla olyan, mint az Epöl: lényegében bármennyiért adhatja a termékét, úgyis megveszik. Szalad a szekér itt-is-ott-is. iPhone-ok ára is évről évre több, mégsem esik az eladott darabszám. Tesla-t is viszik, mint a cukrot, nem győzik gyártani. És gondolom a 100kW-osat nem drágább gyártani, mint a 75kW-osat, de többet lehet elkérni érte, hát nyilván azt gyártják, hogy nőjön az 1 autóra vetített profit.
Azt meg nem hiszem, hogy ezzel terelnél át az embereket a Model 3-ra, mert egy Model S-nek annyira alternatívája a Model 3, mint egy S Mercinek a C.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #199 Dátum: 2019.01.15 kedd, 16:41:37 »

A Teszla olyan, mint az Epöl: lényegében bármennyiért adhatja a termékét, úgyis megveszik. Szalad a szekér itt-is-ott-is. iPhone-ok ára is évről évre több, mégsem esik az eladott darabszám. Tesla-t is viszik, mint a cukrot, nem győzik gyártani. És gondolom a 100kW-osat nem drágább gyártani, mint a 75kW-osat, de többet lehet elkérni érte, hát nyilván azt gyártják, hogy nőjön az 1 autóra vetített profit.
Azt meg nem hiszem, hogy ezzel terelnél át az embereket a Model 3-ra, mert egy Model S-nek annyira alternatívája a Model 3, mint egy S Mercinek a C.

Ez nem teljesen így van ha jól emlékszem a kisebb akkupakkosba is a nagyot szerelik, így éri meg nekik, és csak szoftveresen van korlátozva. Amikor természeti csapások vannak, fel is szokták oldani a korlátozást, hogy tudjanak menekülni vele az emberek. Az iPhone értékesítése meg pont hogy visszaesett, nincs már rá akkora kereslet, épp a napokban volt róla cikk hogy korlátozzák a termelést, mert nem viszik...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.