Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 21:05:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
49
50
51
52
53
54
55
[
56
]
57
58
59
60
61
62
63
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2317502 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2750 Dátum:
2013.02.01 péntek, 11:58:50 »
Idézetet írta: Lacko86 - 2013.02.01 péntek, 11:57:50
Ma estére oda sem érnék a rossz kéttömegű miatt
Taxival is pont olyan jó a láda sör...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko86
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2751 Dátum:
2013.02.01 péntek, 12:00:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.02.01 péntek, 11:58:50
Taxival is pont olyan jó a láda sör...
AndyA
Naplózva
ZZotyo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2752 Dátum:
2013.02.01 péntek, 13:03:13 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna hogy, mitől lehet ha kicsit hirtelenebb engedem rá a kuplungot a sebességnél vagy kicsit nagyobb a fordulatszám-különbség akkor nyikkan egyet a kuplung.
Valamint alapjáraton üresben van egy minimális fura hang, de mihelyst ráteszem a kuplungra a lábam ez megszűnik. Ez a kinyomócsapágy nyűgje lehet?
Amúgy könnyen lehet sebességet váltani meg minden működik úgy ahogy kell, de gondolom ennek az lesz a vége, hogy kuplung lendkerék kinyomócsapágy csere nemde?
Az autóban most 187ezer van szóval ez ilyenkor időszerű lehet már?
Köszi a segítséget!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2753 Dátum:
2013.02.01 péntek, 14:03:37 »
Idézetet írta: Lacko86 - 2013.02.01 péntek, 11:38:01
Elküldtem neki az alvázszámot, talán úgy meg tudja nézni. Modell szerint benne van a listában egyébként.
Mondjuk ez a 325GBP nem villámár, szóval mehet magasabbra is...
emmán igaz, de pl itt van
ez
, ami 2.0 TDCi MMT6-hoz való, és fix 340GBP alatt itt van Magyarországon, tehát a 2,2-höz való sem lehet sokkal több....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Lacko86
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2754 Dátum:
2013.02.01 péntek, 21:17:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.01 péntek, 14:03:37
emmán igaz, de pl itt van
ez
, ami 2.0 TDCi MMT6-hoz való, és fix 340GBP alatt itt van Magyarországon, tehát a 2,2-höz való sem lehet sokkal több....
Majd meglátjuk. Minden esetre nagyon köszi a tippeket!!
Naplózva
M.Márk
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2755 Dátum:
2013.02.02 szombat, 07:37:04 »
Idézetet írta: ZZotyo - 2013.02.01 péntek, 13:03:13
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna hogy, mitől lehet ha kicsit hirtelenebb engedem rá a kuplungot a sebességnél vagy kicsit nagyobb a fordulatszám-különbség akkor nyikkan egyet a kuplung.
Valamint alapjáraton üresben van egy minimális fura hang, de mihelyst ráteszem a kuplungra a lábam ez megszűnik. Ez a kinyomócsapágy nyűgje lehet?
Amúgy könnyen lehet sebességet váltani meg minden működik úgy ahogy kell, de gondolom ennek az lesz a vége, hogy kuplung lendkerék kinyomócsapágy csere nemde?
Az autóban most 187ezer van szóval ez ilyenkor időszerű lehet már?
Köszi a segítséget!
Én találkoztam ilyen jelenséggel mk3-nál egyszer és az volt a baja, hogy a kuplungtárcsán a ferodol szegecsig volt kopva és beleért a szegecsnek a feje a lendkerékbe.Bele is mart a lendkerékbe.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2756 Dátum:
2013.02.02 szombat, 12:45:42 »
Idézetet írta: ZZotyo - 2013.02.01 péntek, 13:03:13
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna hogy, mitől lehet ha kicsit hirtelenebb engedem rá a kuplungot a sebességnél vagy kicsit nagyobb a fordulatszám-különbség akkor nyikkan egyet a kuplung.
Valamint alapjáraton üresben van egy minimális fura hang, de mihelyst ráteszem a kuplungra a lábam ez megszűnik. Ez a kinyomócsapágy nyűgje lehet?
Amúgy könnyen lehet sebességet váltani meg minden működik úgy ahogy kell, de gondolom ennek az lesz a vége, hogy kuplung lendkerék kinyomócsapágy csere nemde?
Az autóban most 187ezer van szóval ez ilyenkor időszerű lehet már?
Köszi a segítséget!
Ha már kinyomó csapágyat cserélsz, akkor célszerű az egész szettet lendkerekestől cserélni, mert nem egyszerű a kuplungcsere a mondiban. Konkrétan szét kell dönteni a fél elejét. A munkadíj is 30-40 e körül mozog pont emiatt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2757 Dátum:
2013.02.02 szombat, 12:46:44 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.02 szombat, 12:45:42
Ha már kinyomó csapágyat cserélsz, akkor célszerű az egész szettet lendkerekestől cserélni, mert nem egyszerű a kuplungcsere a mondiban. Konkrétan szét kell dönteni a fél elejét. A munkadíj is 30-40 e körül mozog pont emiatt.
sok autónál ilyen.....szóval nem olyan nagy különlegesség
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2758 Dátum:
2013.02.02 szombat, 12:50:11 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.02 szombat, 12:46:44
sok autónál ilyen.....szóval nem olyan nagy különlegesség
A többi autónál nem tudom, csak az "A" vectránál, ahol az egész művelet kb 1 ó. Ott csak a csapágyfedelet kell levenni, kicsavarni egy 10-es kulcsnyílású csavart, kihúzni azt a tengelyt, feltenni a csipeszeket a szerkezetre, kiszedni a csavarjait, majd kijön a cucc. Ennél egyszerűbbet nem is tudtak volna kitalálni. Mégcsak a váltót sem kellett lehúzni a motorról.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2759 Dátum:
2013.02.02 szombat, 12:53:41 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.02 szombat, 12:50:11
A többi autónál nem tudom, csak az "A" vectránál, ahol az egész művelet kb 1 ó. Ott csak a csapágyfedelet kell levenni, kicsavarni egy 10-es kulcsnyílású csavart, kihúzni azt a tengelyt, feltenni a csipeszeket a szerkezetre, kiszedni a csavarjait, majd kijön a cucc. Ennél egyszerűbbet nem is tudtak volna kitalálni. Mégcsak a váltót sem kellett lehúzni a motorról.
Igen, ezt a fajta módszert sokan visszasírják az akkori opelos időkből.
Főleg azok, akik megrettennek egy komolyabb művelettől.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2760 Dátum:
2013.02.02 szombat, 12:56:32 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.02 szombat, 12:50:11
A többi autónál nem tudom, csak az "A" vectránál, ahol az egész művelet kb 1 ó. Ott csak a csapágyfedelet kell levenni, kicsavarni egy 10-es kulcsnyílású csavart, kihúzni azt a tengelyt, feltenni a csipeszeket a szerkezetre, kiszedni a csavarjait, majd kijön a cucc. Ennél egyszerűbbet nem is tudtak volna kitalálni. Mégcsak a váltót sem kellett lehúzni a motorról.
Igen, ez jó dolog, de ne felejtsük el azt sem, hogy lendkereket ott sem cserélsz a csupán a nyelestengely hátrahúzásával! Beszélhetünk még a hosszmotorok előnyeiről is! Passaton is kb. 1-1,5 óra sörrel-cigivel együtt, de egy "rendes" keresztmotornál a váltó leszerelése nem egyszerű dolog.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2761 Dátum:
2013.02.02 szombat, 12:57:20 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.02 szombat, 12:53:41
Igen, ezt a fajta módszert sokan visszasírják az akkori opelos időkből.
Főleg azok, akik megrettennek egy komolyabb művelettől.
Nem rettenek meg egy komlyabb művelettől, csak azt otthon is meg lehetett csinálni. Egy lengéscsillapító csere sem tartozik az egyszerű dolgok közé. Igaz nem is annyira bonyolult, mint amennyire elsőre látszik. Ehhez meg azért komolyabb felszereltség kell, ami otthon nem áll rendelkezésre. Gondolok itt az emelőre, különböző tartóbakokra. Ezeket egy társasházi garázsban elég nehéz elhelyezni.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2762 Dátum:
2013.02.02 szombat, 12:59:31 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.02.02 szombat, 12:56:32
Igen, ez jó dolog, de ne felejtsük el azt sem, hogy lendkereket ott sem cserélsz a csupán a nyelestengely hátrahúzásával! Beszélhetünk még a hosszmotorok előnyeiről is! Passaton is kb. 1-1,5 óra sörrel-cigivel együtt, de egy "rendes" keresztmotornál a váltó leszerelése nem egyszerű dolog.
Még ha csak a váltót kellene leszedni. De a mondinál az alsó bölcső futóművestül kiugrik a kocsi alól.
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2763 Dátum:
2013.02.02 szombat, 13:03:18 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.02 szombat, 12:59:31
Még ha csak a váltót kellene leszedni. De a mondinál az alsó bölcső futóművestül kiugrik a kocsi alól.
Vagy nem!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2764 Dátum:
2013.02.02 szombat, 13:05:28 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.02.02 szombat, 13:03:18
Vagy nem!
Csak arról tudok nyilatkozni, amit láttam. Az előző kocsinál kiugrott alóla. Nem én csináltam, hanem szervizben. Végülis tök mindegy, nekem nincs meg hozzá az infrastuktúrám.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2765 Dátum:
2013.02.02 szombat, 13:37:34 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.02 szombat, 12:59:31
Még ha csak a váltót kellene leszedni. De a mondinál az alsó bölcső futóművestül kiugrik a kocsi alól.
felesleges kivenni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2766 Dátum:
2013.02.02 szombat, 16:52:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.02.02 szombat, 13:37:34
felesleges kivenni
Csak arról tudok nyilatkozni, amit láttam. Az előző kocsinál kiugrott alóla. Nem én csináltam, hanem szervizben. Végülis tök mindegy, nekem nincs meg hozzá az infrastuktúrám.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2767 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 22:17:21 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.01.31 csütörtök, 20:00:54
nálam is ez a helyzet. ki lett cserélve a kuplung főhenger, de nem emel ki. csattan-mozdul. nálunk 12-13 fok volt, sokkal könnyebben működött. Nálad mekkora a holtjátéka a váltó karnak oldalirányban? amit ellenállás nélkül könnyen lötyög. Nekem kb 1 cm. A váltó tetején lévő kulisszában van 1 kis görgő, ami 1 "nútban" mozog. na az jól el van kopva, és pont ezáltal rakódik hátramenetbe és 1. be. Állítottam a faud fejen, holtjáték eltűnt és sokkal jobb lett. kíváncsi leszek reggel hidegen milyen.
nem lett ám jó... hidegen-hidegben ugyanolyan xar...
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
ZZotyo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2768 Dátum:
2013.02.05 kedd, 21:22:01 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.02 szombat, 12:45:42
Ha már kinyomó csapágyat cserélsz, akkor célszerű az egész szettet lendkerekestől cserélni, mert nem egyszerű a kuplungcsere a mondiban. Konkrétan szét kell dönteni a fél elejét. A munkadíj is 30-40 e körül mozog pont emiatt.
Nos többet használtam mostanság a kocsit. A nyikkanó hang egy idő után megszűnik és csak hidegen jön elő inkább.
De akkor azt mondjátok hogy az a remegő ciripelő hang az akkor ez miatt lehet?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2769 Dátum:
2013.02.05 kedd, 22:45:48 »
Idézetet írta: ZZotyo - 2013.02.05 kedd, 21:22:01
Nos többet használtam mostanság a kocsit. A nyikkanó hang egy idő után megszűnik és csak hidegen jön elő inkább.
De akkor azt mondjátok hogy az a remegő ciripelő hang az akkor ez miatt lehet?
Ez gondolom a hőtágulás miatt lehet. Azért elég meleg van a motoron.
Nem tudom. Én a kinyomó csapágyra tippelek, hogy megadta magát.
Naplózva
ZZotyo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2770 Dátum:
2013.02.05 kedd, 23:10:55 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.05 kedd, 22:45:48
Ez gondolom a hőtágulás miatt lehet. Azért elég meleg van a motoron.
Nem tudom. Én a kinyomó csapágyra tippelek, hogy megadta magát.
Ezzel így kb mennyit vagy meddig lehet elmenni még? Tudom minél előbb érdemes gondolom kicserélni csak most nem nagyon volt ez bekalkulálva! Mert normál használat mellett még jól használható.
Mi az a pont amikor már feltétlen muszáj cserélni?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2771 Dátum:
2013.02.06 szerda, 09:08:52 »
Idézetet írta: ZZotyo - 2013.02.05 kedd, 23:10:55
Ezzel így kb mennyit vagy meddig lehet elmenni még? Tudom minél előbb érdemes gondolom kicserélni csak most nem nagyon volt ez bekalkulálva! Mert normál használat mellett még jól használható.
Mi az a pont amikor már feltétlen muszáj cserélni?
Ezt nem tudnám megmondani. Gondolom ha jobban tönkremegy, csúnyább hangja van. Szerintem vidd be egy normális szervizbe, hogy ők is hallgassák meg, hogy mi a szitu. Hátha többet tudnak mondani.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2772 Dátum:
2013.02.06 szerda, 10:16:18 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.02.04 hétfő, 22:17:21
nem lett ám jó... hidegen-hidegben ugyanolyan xar...
pedig épp gonolkodtam rajta, hogy szétszedem én is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2773 Dátum:
2013.02.06 szerda, 12:46:16 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.06 szerda, 10:16:18
pedig épp gonolkodtam rajta, hogy szétszedem én is.
kuplung-al is gond van, mert amikor teszem sebességbe állóhelyben járó motorral, mozdul a kocsi...
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2774 Dátum:
2013.02.06 szerda, 12:57:45 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.02.06 szerda, 12:46:16
kuplung-al is gond van, mert amikor teszem sebességbe állóhelyben járó motorral, mozdul a kocsi...
Első körben próbáld meg légteleníteni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2775 Dátum:
2013.02.06 szerda, 13:40:29 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.06 szerda, 12:57:45
Első körben próbáld meg légteleníteni.
Ha levegős lenne, érezné a féken is, mert egy körön vannak.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2776 Dátum:
2013.02.06 szerda, 19:34:31 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.06 szerda, 13:40:29
Ha levegős lenne, érezné a féken is, mert egy körön vannak.
Tessék?
A kuplung egy körön van a fékkel? Ugye ez csak vicc volt....
Az, hogy egy tartályból "táplálkoznak" még semmit nem jelent ugye.
Szóval simán lehet levegős pl. a munkahengernél ereszt lent.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2777 Dátum:
2013.02.06 szerda, 19:49:58 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.06 szerda, 19:34:31
Tessék?
A kuplung egy körön van a fékkel? Ugye ez csak vicc volt....
Az, hogy egy tartályból "táplálkoznak" még semmit nem jelent ugye.
Szóval simán lehet levegős pl. a munkahengernél ereszt lent.
Egy körön, igen! Egy kör alatt a kuplung is, és a fék is egy kört tesz meg.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2778 Dátum:
2013.02.06 szerda, 19:54:48 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.02.06 szerda, 19:49:58
Egy körön, igen! Egy kör alatt a kuplung is, és a fék is egy kört tesz meg.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2779 Dátum:
2013.02.06 szerda, 20:38:14 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.06 szerda, 12:57:45
Első körben próbáld meg légteleníteni.
óóóóó azon már rég túl vagyok, már a fölső munkahenger cserén is
nagyobb lesz a baj. de megvan a megoldás! 3 hetet kell kibírnom, és itt a tavasz. tizenpár fokban már jó
vagy van még1! olyan helyre kellene költözni ahol télen sincs hidegebb 20 foknál
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2780 Dátum:
2013.02.06 szerda, 20:51:26 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.02.06 szerda, 20:38:14
óóóóó azon már rég túl vagyok, már a fölső munkahenger cserén is
nagyobb lesz a baj. de megvan a megoldás! 3 hetet kell kibírnom, és itt a tavasz. tizenpár fokban már jó
vagy van még1! olyan helyre kellene költözni ahol télen sincs hidegebb 20 foknál
De oda már csónakkal kell menni....szóval nem viheted a mondeo-t
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2781 Dátum:
2013.02.06 szerda, 21:03:43 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.06 szerda, 19:34:31
Tessék?
A kuplung egy körön van a fékkel? Ugye ez csak vicc volt....
Az, hogy egy tartályból "táplálkoznak" még semmit nem jelent ugye.
Szóval simán lehet levegős pl. a munkahengernél ereszt lent.
Jó, pontatlan volt.
Ha folyna, fogyna a folyadék a tartályból.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2782 Dátum:
2013.02.06 szerda, 21:14:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.06 szerda, 21:03:43
Jó, pontatlan volt.
Ha folyna, fogyna a folyadék a tartályból.
Előfordul....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2783 Dátum:
2013.02.06 szerda, 21:16:30 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.06 szerda, 21:14:22
Előfordul....
Sok szesz hatására még inkább...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2784 Dátum:
2013.02.06 szerda, 21:26:49 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.06 szerda, 21:03:43
Jó, pontatlan volt.
Ha folyna, fogyna a folyadék a tartályból.
Ez igaz a pálinkafőzőre is, nem?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2785 Dátum:
2013.02.06 szerda, 21:40:53 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.06 szerda, 20:51:26
De oda már csónakkal kell menni....szóval nem viheted a mondeo-t
nem siratnám
de úgytudom görögöknél-törököknél is 15 fok körül van télen
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
mlksx078
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2786 Dátum:
2013.02.12 kedd, 16:02:00 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.01 péntek, 11:20:39
pl.
ebay.co.uk.
Ez kb 100eFt, meg egy tizes, mire ideér.
Sziasztok!
Megrendeltem Angliából a kuplung és kettőstömegű lendkerék szettet, amit fent láthattok és Relhist kollégánk javasolt. A fickónak elküldtem az alvázszámot, hogy tutira jó lesz-e hozzá, azt a választ kaptam, hogy igen.
Nos, a csomag megérkezett, viszont nem igazán stimmelnek a számok.
A lendkeréken a 415 0427 10 -es szám van, ami a kereséseim alapján jó a QJBB 2.2TDCI Mondeohoz.
A kuplungon viszont a 124 0323 10 -es szám van, ami nem egyezik az általam talált 624 3318 33 -as cikkszámmal.
A kuplungtárcsán a 324 0304 10 -es szám van. Ezt nem tudtam leellenőrizni eddig.
A kinyomócsapágyon az 510 0125 10 -es szám van, ami az utánanézésem alapján szintén passzol az autóhoz.
A kérdéseim a következők:
A kuplung tényleg nem ebbe az autóba való-e, vagy csak én néztem el valamit?
A kuplungtárcsa száma jó-e ebbe az autóba?
Hálás köszönet a segítségért!
u.i.: A Lacko86 felhasználónév alatt is én vagyok.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.12 kedd, 16:09:47 írta mlksx078
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2787 Dátum:
2013.02.12 kedd, 16:44:13 »
Idézetet írta: mlksx078 - 2013.02.12 kedd, 16:02:00
Sziasztok!
Megrendeltem Angliából a kuplung és kettőstömegű lendkerék szettet, amit fent láthattok és Relhist kollégánk javasolt. A fickónak elküldtem az alvázszámot, hogy tutira jó lesz-e hozzá, azt a választ kaptam, hogy igen.
Nos, a csomag megérkezett, viszont nem igazán stimmelnek a számok.
A lendkeréken a 415 0427 10 -es szám van, ami a kereséseim alapján jó a QJBB 2.2TDCI Mondeohoz.
A kuplungon viszont a 124 0323 10 -es szám van, ami nem egyezik az általam talált 624 3318 33 -as cikkszámmal.
A kuplungtárcsán a 324 0304 10 -es szám van. Ezt nem tudtam leellenőrizni eddig.
A kinyomócsapágyon az 510 0125 10 -es szám van, ami az utánanézésem alapján szintén passzol az autóhoz.
A kérdéseim a következők:
A kuplung tényleg nem ebbe az autóba való-e, vagy csak én néztem el valamit?
A kuplungtárcsa száma jó-e ebbe az autóba?
Hálás köszönet a segítségért!
u.i.: A Lacko86 felhasználónév alatt is én vagyok.
A 624 3318 33 egy kit szám, amiben van kinyomó, tárcsa, nyomólap A kinyomó 510 0125 10 cikkszámú, a tárcsa+nyomólap együttes cikkszáma 624 3318 09. Ennek kell lennie a dobozon, mert ez így egy egység a luk szerint.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.12 kedd, 16:47:58 írta Relhist
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
mlksx078
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2788 Dátum:
2013.02.12 kedd, 16:56:27 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.12 kedd, 16:44:13
A 624 3318 33 egy kit szám, amiben van kinyomó, tárcsa, nyomólap A kinyomó 510 0125 10 cikkszámú, a tárcsa+nyomólap együttes cikkszáma 624 3318 09. Ennek kell lennie a dobozon, mert ez így egy egység a luk szerint.
Köszi a gyors választ.
A dobozon van egy cimke, melyen a következők állnak:
Kupplungssatz 624 3136 09
Ezen kívül apróbb betűkkel:
124 0323..
324 0304..
999 0085..
A tárcsa és a nyomólap vannak egy dobozban, a kinyomócsapágy (száma: 510 0125 10) egy külön dobozban.
A címkén még fel van tüntetve, hogy passend für Ford/Jaguar
Ez így jó szerinted?
Naplózva
mlksx078
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2789 Dátum:
2013.02.12 kedd, 16:58:59 »
Közben írt az eladó: I have just checked it and the part you have received is interchangeable with the older part number so it is ok to go ahead and fit. Thank you for checking first.
Létezik hogy kettős cikkszámon fut valami?
Miután újra írtam neki, hogy én rákeresve úgy látom, hogy ez a cikkszám a 2.0TDCI-hez passzol, a következőt válaszolta: it's the latest kit that replaces the old numbered kit. It will fit fine and work better than the older design unit.
Van ötletetek, hogy hol kérdezzek utána, hogy tényleg passzol-e az autóhoz? Egy kicsit elbizonytalanodtam, hogy kidobtam egy halom pénzt és nem lesz jó...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.12 kedd, 17:22:25 írta mlksx078
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2790 Dátum:
2013.02.12 kedd, 17:22:32 »
Idézetet írta: mlksx078 - 2013.02.12 kedd, 16:56:27
Köszi a gyors választ.
A dobozon van egy cimke, melyen a következők állnak:
Kupplungssatz 624 3136 09
Ezen kívül apróbb betűkkel:
124 0323..
324 0304..
999 0085..
A tárcsa és a nyomólap vannak egy dobozban, a kinyomócsapágy (száma: 510 0125 10) egy külön dobozban.
A címkén még fel van tüntetve, hogy passend für Ford/Jaguar
Ez így jó szerinted?
hát nem biztos....
a 624 3136 09 a 2.0 TDCi/TDDi kuplungja a katalógus szerint.
Nézd meg itt:
http://toc.luk-as.de/toc/en/2E39D6049105C798072D7E3D4FDB8022.srv;jsessionid=2E39D6049105C798072D7E3D4FDB8022?view=VIndexFramesetJsp
A "search via"-ból válaszd ki az "article direct search" funkciót, oda írd be a 624 3132 09 -et, majd a "linked vehicles" fül kell.
Még azt lehetne megnézni, hogy alvázszám alapján milyen gyártói alkatrészkód adódik, és ez szerepel-e az "OE information" fülön.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2791 Dátum:
2013.02.12 kedd, 17:25:56 »
Idézetet írta: mlksx078 - 2013.02.12 kedd, 16:58:59
Közben írt az eladó: I have just checked it and the part you have received is interchangeable with the older part number so it is ok to go ahead and fit. Thank you for checking first.
Létezik hogy kettős cikkszámon fut valami?
Miután újra írtam neki, hogy én rákeresve úgy látom, hogy ez a cikkszám a 2.0TDCI-hez passzol, a következőt válaszolta: it's the latest kit that replaces the old numbered kit. It will fit fine and work better than the older design unit.
Van ötletetek, hogy hol kérdezzek utána, hogy tényleg passzol-e az autóhoz? Egy kicsit elbizonytalanodtam, hogy kidobtam egy halom pénzt és nem lesz jó...
fordnál van olyan, hogy töb cikkszám. (én egy adott focus II-hez passzoló műszeregységre 102 féle cikkszámot tudtam kitúrni az eCat-ból....)
Az eCat-ban meg tudod nézni alvázszám alapján, hogy mi a gyártói alkartészkód.
(küldj alvázszámot, este megnézem).
A pénz nem kidobott, mert ha úgy érzed, nem azt kaptad, amit ígért, az e-bay buyer protection funkción keresztül lehet/kell megoldást keresni. Hatékony eszköz! Ha payPal fizettél, addig nem kapja meg a pénzt, még le nem zárod megnyugtatóan a tranzakciót. Ha reklamálsz, és pl. az a megoldás, hogy visszaküldöd, küld egy másikat, akkor a postaköltséget érdemes visszakérni a vételárból.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
mlksx078
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2792 Dátum:
2013.02.12 kedd, 17:28:59 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.12 kedd, 17:25:56
fordnál van olyan, hogy töb cikkszám. (én egy adott focus II-hez passzoló műszeregységre 102 féle cikkszámot tudtam kitúrni az eCat-ból....)
Az eCat-ban meg tudod nézni alvázszám alapján, hogy mi a gyártói alkartészkód.
(küldj alvázszámot, este megnézem).
A pénz nem kidobott, mert ha úgy érzed, nem azt kaptad, amit ígért, az e-bay buyer protection funkción keresztül lehet/kell megoldást keresni. Hatékony eszköz! Ha payPal fizettél, addig nem kapja meg a pénzt, még le nem zárod megnyugtatóan a tranzakciót. Ha reklamálsz, és pl. az a megoldás, hogy visszaküldöd, küld egy másikat, akkor a postaköltséget érdemes visszakérni a vételárból.
Köszönöm a kimerítő és szakmai választ. Privátban küldöm az alvázszámot.
Naplózva
ZHG
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2793 Dátum:
2013.02.12 kedd, 17:50:48 »
Sziasztok! Kérdésem a következő lenne! Létezik-e átalakító kettős tömegű lendkerékről egytömegűre? Ha igen akkor mi módon és miben befolyásolná a következőkben az autó működését stb. köszönöm a választ!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2794 Dátum:
2013.02.12 kedd, 23:00:14 »
Idézetet írta: ZHG - 2013.02.12 kedd, 17:50:48
Sziasztok! Kérdésem a következő lenne! Létezik-e átalakító kettős tömegű lendkerékről egytömegűre? Ha igen akkor mi módon és miben befolyásolná a következőkben az autó működését stb. köszönöm a választ!
igen. Bunyeknak van ilyen a kocsijában. Én nem tenném bele az enyémbe.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2795 Dátum:
2013.02.13 szerda, 21:07:47 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.02.12 kedd, 23:00:14
Én nem tenném bele az enyémbe.
Miért? (mármint az enyémet neis tedd bele mert nincs kedvem kivenni
)
Naplózva
ZHG
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2796 Dátum:
2013.02.13 szerda, 21:09:45 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.02.13 szerda, 21:07:47
Miért? (mármint az enyémet neis tedd bele mert nincs kedvem kivenni
)
na hogy is van ez a sima egytömegű cucc? mesélj csak
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2797 Dátum:
2013.02.13 szerda, 21:18:13 »
Idézetet írta: ZHG - 2013.02.13 szerda, 21:09:45
na hogy is van ez a sima egytömegű cucc? mesélj csak
Elmész boltba veszel egy 4P szettet meg kinyomót és berakod...mivel kiváltószett igy teljesen méret azonos minden 2.0-ra. 5-6 sebességesre.
ebay-es cuccokról nem tudok nyilatkozni ez meg ténylegesen használom kb 5 éve 5-ös meg 6-os váltóval...
A Magyar népmesék összes évada megvan szóval a nagy történetek hogy mennyire nem jó,szétmegy a váltó,leszakad a porlasztó szelepfészek meg annyira de kib@szottul nem érdekel.....a hozzánemértést minősiti szerintem a dolgokról.
Naplózva
ZHG
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2798 Dátum:
2013.02.13 szerda, 21:20:39 »
és mennyibe fáj egy ilyen szett?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2799 Dátum:
2013.02.13 szerda, 21:22:07 »
Idézetet írta: ZHG - 2013.02.13 szerda, 21:20:39
és mennyibe fáj egy ilyen szett?
én aszem 90-ért vettem 5 éve...plussz a kinyomó.
Naplózva
Oldalak:
1
...
49
50
51
52
53
54
55
[
56
]
57
58
59
60
61
62
63
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ