Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:49:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2326064 alkalommal)
0 Felhasználó és 65 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2750 Dátum: 2013.02.01 péntek, 11:58:50 »

Ma estére oda sem érnék a rossz kéttömegű miatt  hehe

Taxival is pont olyan jó a láda sör... nyes

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #2751 Dátum: 2013.02.01 péntek, 12:00:07 »

Taxival is pont olyan jó a láda sör... nyes

AndyA

 nyes
Naplózva
ZZotyo
Vendég
« Új hozzászólás #2752 Dátum: 2013.02.01 péntek, 13:03:13 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem volna hogy, mitől lehet ha kicsit hirtelenebb engedem rá a kuplungot a sebességnél vagy kicsit nagyobb a fordulatszám-különbség akkor nyikkan egyet a kuplung.
Valamint alapjáraton üresben van egy minimális fura hang, de mihelyst ráteszem a kuplungra a lábam ez megszűnik. Ez a kinyomócsapágy nyűgje lehet?

Amúgy könnyen lehet sebességet váltani meg minden működik úgy ahogy kell, de gondolom ennek az lesz a vége, hogy kuplung lendkerék kinyomócsapágy csere nemde?
Az autóban most 187ezer van szóval ez ilyenkor időszerű lehet már?

Köszi a segítséget!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2753 Dátum: 2013.02.01 péntek, 14:03:37 »

Elküldtem neki az alvázszámot, talán úgy meg tudja nézni. Modell szerint benne van a listában egyébként.
Mondjuk ez a 325GBP nem villámár, szóval mehet magasabbra is...
emmán igaz, de pl itt van ez , ami 2.0 TDCi MMT6-hoz való, és fix 340GBP alatt itt van Magyarországon, tehát a 2,2-höz való sem lehet sokkal több....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #2754 Dátum: 2013.02.01 péntek, 21:17:25 »

emmán igaz, de pl itt van ez , ami 2.0 TDCi MMT6-hoz való, és fix 340GBP alatt itt van Magyarországon, tehát a 2,2-höz való sem lehet sokkal több....

Majd meglátjuk. Minden esetre nagyon köszi a tippeket!!
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2755 Dátum: 2013.02.02 szombat, 07:37:04 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem volna hogy, mitől lehet ha kicsit hirtelenebb engedem rá a kuplungot a sebességnél vagy kicsit nagyobb a fordulatszám-különbség akkor nyikkan egyet a kuplung.
Valamint alapjáraton üresben van egy minimális fura hang, de mihelyst ráteszem a kuplungra a lábam ez megszűnik. Ez a kinyomócsapágy nyűgje lehet?

Amúgy könnyen lehet sebességet váltani meg minden működik úgy ahogy kell, de gondolom ennek az lesz a vége, hogy kuplung lendkerék kinyomócsapágy csere nemde?
Az autóban most 187ezer van szóval ez ilyenkor időszerű lehet már?

Köszi a segítséget!

Én  találkoztam ilyen jelenséggel mk3-nál egyszer és az volt a baja, hogy a kuplungtárcsán a ferodol szegecsig volt kopva és beleért a szegecsnek a feje a lendkerékbe.Bele is mart a lendkerékbe.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2756 Dátum: 2013.02.02 szombat, 12:45:42 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem volna hogy, mitől lehet ha kicsit hirtelenebb engedem rá a kuplungot a sebességnél vagy kicsit nagyobb a fordulatszám-különbség akkor nyikkan egyet a kuplung.
Valamint alapjáraton üresben van egy minimális fura hang, de mihelyst ráteszem a kuplungra a lábam ez megszűnik. Ez a kinyomócsapágy nyűgje lehet?

Amúgy könnyen lehet sebességet váltani meg minden működik úgy ahogy kell, de gondolom ennek az lesz a vége, hogy kuplung lendkerék kinyomócsapágy csere nemde?
Az autóban most 187ezer van szóval ez ilyenkor időszerű lehet már?

Köszi a segítséget!

Ha már kinyomó csapágyat cserélsz, akkor célszerű az egész szettet lendkerekestől cserélni, mert nem egyszerű a kuplungcsere a mondiban. Konkrétan szét kell dönteni a fél elejét. A munkadíj is 30-40 e körül mozog pont emiatt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2757 Dátum: 2013.02.02 szombat, 12:46:44 »

Ha már kinyomó csapágyat cserélsz, akkor célszerű az egész szettet lendkerekestől cserélni, mert nem egyszerű a kuplungcsere a mondiban. Konkrétan szét kell dönteni a fél elejét. A munkadíj is 30-40 e körül mozog pont emiatt.

sok autónál ilyen.....szóval nem olyan nagy különlegesség  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2758 Dátum: 2013.02.02 szombat, 12:50:11 »

sok autónál ilyen.....szóval nem olyan nagy különlegesség  Cool

A többi autónál nem tudom, csak az "A" vectránál, ahol az egész művelet kb 1 ó. Ott csak a csapágyfedelet kell levenni, kicsavarni egy 10-es kulcsnyílású csavart, kihúzni azt a tengelyt, feltenni a csipeszeket a szerkezetre, kiszedni a csavarjait, majd kijön a cucc. Ennél egyszerűbbet nem is tudtak volna kitalálni. Mégcsak a váltót sem kellett lehúzni a motorról.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2759 Dátum: 2013.02.02 szombat, 12:53:41 »

A többi autónál nem tudom, csak az "A" vectránál, ahol az egész művelet kb 1 ó. Ott csak a csapágyfedelet kell levenni, kicsavarni egy 10-es kulcsnyílású csavart, kihúzni azt a tengelyt, feltenni a csipeszeket a szerkezetre, kiszedni a csavarjait, majd kijön a cucc. Ennél egyszerűbbet nem is tudtak volna kitalálni. Mégcsak a váltót sem kellett lehúzni a motorról.

Igen, ezt a fajta módszert sokan visszasírják az akkori opelos időkből.
Főleg azok, akik megrettennek egy komolyabb művelettől.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2760 Dátum: 2013.02.02 szombat, 12:56:32 »

A többi autónál nem tudom, csak az "A" vectránál, ahol az egész művelet kb 1 ó. Ott csak a csapágyfedelet kell levenni, kicsavarni egy 10-es kulcsnyílású csavart, kihúzni azt a tengelyt, feltenni a csipeszeket a szerkezetre, kiszedni a csavarjait, majd kijön a cucc. Ennél egyszerűbbet nem is tudtak volna kitalálni. Mégcsak a váltót sem kellett lehúzni a motorról.
Igen, ez jó dolog, de ne felejtsük el azt sem, hogy lendkereket ott sem cserélsz a csupán a nyelestengely hátrahúzásával! Beszélhetünk még a hosszmotorok előnyeiről is! Passaton is kb. 1-1,5 óra sörrel-cigivel együtt, de egy "rendes" keresztmotornál  a váltó leszerelése nem egyszerű dolog. Smiley
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2761 Dátum: 2013.02.02 szombat, 12:57:20 »

Igen, ezt a fajta módszert sokan visszasírják az akkori opelos időkből.
Főleg azok, akik megrettennek egy komolyabb művelettől.  vigyor3

Nem rettenek meg egy komlyabb művelettől, csak azt otthon is meg lehetett csinálni. Egy lengéscsillapító csere sem tartozik az egyszerű dolgok közé. Igaz nem is annyira bonyolult, mint amennyire elsőre látszik. Ehhez meg azért komolyabb felszereltség kell, ami otthon nem áll rendelkezésre. Gondolok itt az emelőre, különböző tartóbakokra. Ezeket egy társasházi garázsban elég nehéz elhelyezni.  nyes
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2762 Dátum: 2013.02.02 szombat, 12:59:31 »

Igen, ez jó dolog, de ne felejtsük el azt sem, hogy lendkereket ott sem cserélsz a csupán a nyelestengely hátrahúzásával! Beszélhetünk még a hosszmotorok előnyeiről is! Passaton is kb. 1-1,5 óra sörrel-cigivel együtt, de egy "rendes" keresztmotornál  a váltó leszerelése nem egyszerű dolog. Smiley

Még ha csak a váltót kellene leszedni. De a mondinál az alsó bölcső futóművestül kiugrik a kocsi alól.
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2763 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:03:18 »

Még ha csak a váltót kellene leszedni. De a mondinál az alsó bölcső futóművestül kiugrik a kocsi alól.
Vagy nem!  Wink
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2764 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:05:28 »

Vagy nem!  Wink

Csak arról tudok nyilatkozni, amit láttam. Az előző kocsinál kiugrott alóla. Nem én csináltam, hanem szervizben. Végülis tök mindegy, nekem nincs meg hozzá az infrastuktúrám.  nyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2765 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:37:34 »

Még ha csak a váltót kellene leszedni. De a mondinál az alsó bölcső futóművestül kiugrik a kocsi alól.
felesleges kivenni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2766 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:52:59 »

felesleges kivenni

Csak arról tudok nyilatkozni, amit láttam. Az előző kocsinál kiugrott alóla. Nem én csináltam, hanem szervizben. Végülis tök mindegy, nekem nincs meg hozzá az infrastuktúrám.  nyes
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2767 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 22:17:21 »

nálam is ez a helyzet. ki lett cserélve a kuplung főhenger, de nem emel ki. csattan-mozdul.  nálunk  12-13 fok volt, sokkal könnyebben működött.   Nálad mekkora a holtjátéka a váltó karnak oldalirányban? amit ellenállás nélkül  könnyen lötyög. Nekem kb 1 cm.  A váltó tetején lévő kulisszában van 1 kis görgő, ami 1 "nútban" mozog.  na az jól el van kopva, és pont ezáltal rakódik hátramenetbe és 1. be.   Állítottam a faud fejen, holtjáték eltűnt és sokkal jobb lett.  kíváncsi leszek reggel hidegen milyen.
nem lett ám jó... hidegen-hidegben ugyanolyan xar...
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ZZotyo
Vendég
« Új hozzászólás #2768 Dátum: 2013.02.05 kedd, 21:22:01 »

Ha már kinyomó csapágyat cserélsz, akkor célszerű az egész szettet lendkerekestől cserélni, mert nem egyszerű a kuplungcsere a mondiban. Konkrétan szét kell dönteni a fél elejét. A munkadíj is 30-40 e körül mozog pont emiatt.

Nos többet használtam mostanság a kocsit. A nyikkanó hang egy idő után megszűnik és csak hidegen jön elő inkább.
De akkor azt mondjátok hogy az a remegő ciripelő hang az akkor ez miatt lehet?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2769 Dátum: 2013.02.05 kedd, 22:45:48 »

Nos többet használtam mostanság a kocsit. A nyikkanó hang egy idő után megszűnik és csak hidegen jön elő inkább.
De akkor azt mondjátok hogy az a remegő ciripelő hang az akkor ez miatt lehet?

Ez gondolom a hőtágulás miatt lehet. Azért elég meleg van a motoron.  eplus2  Nem tudom. Én a kinyomó csapágyra tippelek, hogy megadta magát.
Naplózva
ZZotyo
Vendég
« Új hozzászólás #2770 Dátum: 2013.02.05 kedd, 23:10:55 »

Ez gondolom a hőtágulás miatt lehet. Azért elég meleg van a motoron.  eplus2  Nem tudom. Én a kinyomó csapágyra tippelek, hogy megadta magát.

Ezzel így kb mennyit vagy meddig lehet elmenni még? Tudom minél előbb érdemes gondolom kicserélni csak most nem nagyon volt ez bekalkulálva! Mert normál használat mellett még jól használható.
Mi az a pont amikor már feltétlen muszáj cserélni?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2771 Dátum: 2013.02.06 szerda, 09:08:52 »

Ezzel így kb mennyit vagy meddig lehet elmenni még? Tudom minél előbb érdemes gondolom kicserélni csak most nem nagyon volt ez bekalkulálva! Mert normál használat mellett még jól használható.
Mi az a pont amikor már feltétlen muszáj cserélni?

Ezt nem tudnám megmondani. Gondolom ha jobban tönkremegy, csúnyább hangja van. Szerintem vidd be egy normális szervizbe, hogy ők is hallgassák meg, hogy mi a szitu. Hátha többet tudnak mondani.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2772 Dátum: 2013.02.06 szerda, 10:16:18 »

nem lett ám jó... hidegen-hidegben ugyanolyan xar...
pedig épp gonolkodtam rajta, hogy szétszedem én is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2773 Dátum: 2013.02.06 szerda, 12:46:16 »

pedig épp gonolkodtam rajta, hogy szétszedem én is.
kuplung-al is gond van, mert amikor teszem sebességbe állóhelyben járó motorral, mozdul a kocsi...
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2774 Dátum: 2013.02.06 szerda, 12:57:45 »

kuplung-al is gond van, mert amikor teszem sebességbe állóhelyben járó motorral, mozdul a kocsi...

Első körben próbáld meg légteleníteni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2775 Dátum: 2013.02.06 szerda, 13:40:29 »

Első körben próbáld meg légteleníteni.
Ha levegős lenne, érezné a féken is, mert egy körön vannak.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2776 Dátum: 2013.02.06 szerda, 19:34:31 »

Ha levegős lenne, érezné a féken is, mert egy körön vannak.

Tessék?  Shocked

A kuplung egy körön van a fékkel?  Ugye ez csak vicc volt....  integet2
Az, hogy egy tartályból "táplálkoznak" még semmit nem jelent ugye. Wink
Szóval simán lehet levegős pl. a munkahengernél ereszt lent.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2777 Dátum: 2013.02.06 szerda, 19:49:58 »

Tessék?  Shocked

A kuplung egy körön van a fékkel?  Ugye ez csak vicc volt....  integet2
Az, hogy egy tartályból "táplálkoznak" még semmit nem jelent ugye. Wink
Szóval simán lehet levegős pl. a munkahengernél ereszt lent.

Egy körön, igen! Egy kör alatt a kuplung is, és a fék is egy kört tesz meg.  eplus2
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2778 Dátum: 2013.02.06 szerda, 19:54:48 »

Egy körön, igen! Egy kör alatt a kuplung is, és a fék is egy kört tesz meg.  eplus2
2funny   wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2779 Dátum: 2013.02.06 szerda, 20:38:14 »

Első körben próbáld meg légteleníteni.

óóóóó azon már rég túl vagyok, már a fölső munkahenger cserén is  smile    nagyobb lesz a baj.  de megvan a megoldás!  3 hetet kell kibírnom, és itt a tavasz.   tizenpár fokban már jó  nyes     vagy van még1! olyan helyre kellene költözni ahol télen sincs hidegebb 20 foknál  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2780 Dátum: 2013.02.06 szerda, 20:51:26 »

óóóóó azon már rég túl vagyok, már a fölső munkahenger cserén is  smile    nagyobb lesz a baj.  de megvan a megoldás!  3 hetet kell kibírnom, és itt a tavasz.   tizenpár fokban már jó  nyes     vagy van még1! olyan helyre kellene költözni ahol télen sincs hidegebb 20 foknál  smile

De oda már csónakkal kell menni....szóval nem viheted a mondeo-t  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2781 Dátum: 2013.02.06 szerda, 21:03:43 »

Tessék?  Shocked

A kuplung egy körön van a fékkel?  Ugye ez csak vicc volt....  integet2
Az, hogy egy tartályból "táplálkoznak" még semmit nem jelent ugye. Wink
Szóval simán lehet levegős pl. a munkahengernél ereszt lent.

Jó, pontatlan volt.
Ha folyna, fogyna a folyadék a tartályból.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2782 Dátum: 2013.02.06 szerda, 21:14:22 »

Jó, pontatlan volt.
Ha folyna, fogyna a folyadék a tartályból.
Előfordul....  poigneemain
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2783 Dátum: 2013.02.06 szerda, 21:16:30 »

Előfordul....  poigneemain


Sok szesz hatására még inkább...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2784 Dátum: 2013.02.06 szerda, 21:26:49 »

Jó, pontatlan volt.
Ha folyna, fogyna a folyadék a tartályból.

Ez igaz a pálinkafőzőre is, nem?   Grin
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2785 Dátum: 2013.02.06 szerda, 21:40:53 »

De oda már csónakkal kell menni....szóval nem viheted a mondeo-t  vigyor3
nem siratnám  smile  de úgytudom görögöknél-törököknél is 15 fok körül van télen
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #2786 Dátum: 2013.02.12 kedd, 16:02:00 »

pl. ebay.co.uk.
Ez kb 100eFt, meg egy tizes, mire ideér.  integet2

Sziasztok!
Megrendeltem Angliából a kuplung és kettőstömegű lendkerék szettet, amit fent láthattok és Relhist kollégánk javasolt. A fickónak elküldtem az alvázszámot, hogy tutira jó lesz-e hozzá, azt a választ kaptam, hogy igen.
Nos, a csomag megérkezett, viszont nem igazán stimmelnek a számok.
  • A lendkeréken a 415 0427 10 -es szám van, ami a kereséseim alapján jó a QJBB 2.2TDCI Mondeohoz.
    A kuplungon viszont a 124 0323 10 -es szám van, ami nem egyezik az általam talált 624 3318 33 -as cikkszámmal. szomoru1
    A kuplungtárcsán a 324 0304 10 -es szám van. Ezt nem tudtam leellenőrizni eddig.
    A kinyomócsapágyon az 510 0125 10 -es szám van, ami az utánanézésem alapján szintén passzol az autóhoz.

A kérdéseim a következők:
  • A kuplung tényleg nem ebbe az autóba való-e, vagy csak én néztem el valamit?
    A kuplungtárcsa száma jó-e ebbe az autóba?
Hálás köszönet a segítségért!
 wave

u.i.: A Lacko86 felhasználónév alatt is én vagyok.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.12 kedd, 16:09:47 írta mlksx078 » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2787 Dátum: 2013.02.12 kedd, 16:44:13 »

Sziasztok!
Megrendeltem Angliából a kuplung és kettőstömegű lendkerék szettet, amit fent láthattok és Relhist kollégánk javasolt. A fickónak elküldtem az alvázszámot, hogy tutira jó lesz-e hozzá, azt a választ kaptam, hogy igen.
Nos, a csomag megérkezett, viszont nem igazán stimmelnek a számok.
  • A lendkeréken a 415 0427 10 -es szám van, ami a kereséseim alapján jó a QJBB 2.2TDCI Mondeohoz.
    A kuplungon viszont a 124 0323 10 -es szám van, ami nem egyezik az általam talált 624 3318 33 -as cikkszámmal. szomoru1
    A kuplungtárcsán a 324 0304 10 -es szám van. Ezt nem tudtam leellenőrizni eddig.
    A kinyomócsapágyon az 510 0125 10 -es szám van, ami az utánanézésem alapján szintén passzol az autóhoz.

A kérdéseim a következők:
  • A kuplung tényleg nem ebbe az autóba való-e, vagy csak én néztem el valamit?
    A kuplungtárcsa száma jó-e ebbe az autóba?
Hálás köszönet a segítségért!
 wave

u.i.: A Lacko86 felhasználónév alatt is én vagyok.
A 624 3318 33 egy kit szám, amiben van kinyomó, tárcsa, nyomólap A kinyomó 510 0125 10 cikkszámú, a tárcsa+nyomólap együttes cikkszáma 624 3318 09.  Ennek kell lennie a dobozon, mert ez így egy egység a luk szerint.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.12 kedd, 16:47:58 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #2788 Dátum: 2013.02.12 kedd, 16:56:27 »

A 624 3318 33 egy kit szám, amiben van kinyomó, tárcsa, nyomólap A kinyomó 510 0125 10 cikkszámú, a tárcsa+nyomólap együttes cikkszáma 624 3318 09.  Ennek kell lennie a dobozon, mert ez így egy egység a luk szerint.

Köszi a gyors választ.
A dobozon van egy cimke, melyen a következők állnak:
Kupplungssatz 624 3136 09
Ezen kívül apróbb betűkkel:
124 0323..
324 0304..
999 0085..
A tárcsa és a nyomólap vannak egy dobozban, a kinyomócsapágy (száma: 510 0125 10) egy külön dobozban.
A címkén még fel van tüntetve, hogy passend für Ford/Jaguar

Ez így jó szerinted?
Naplózva
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #2789 Dátum: 2013.02.12 kedd, 16:58:59 »

Közben írt az eladó: I have just checked it and the part you have received is interchangeable with the older part number so it is ok to go ahead and fit. Thank you for checking first.

Létezik hogy kettős cikkszámon fut valami?

Miután újra írtam neki, hogy én rákeresve úgy látom, hogy ez a cikkszám a 2.0TDCI-hez passzol, a következőt válaszolta: it's the latest kit that replaces the old numbered kit. It will fit fine and work better than the older design unit.

Van ötletetek, hogy hol kérdezzek utána, hogy tényleg passzol-e az autóhoz? Egy kicsit elbizonytalanodtam, hogy kidobtam egy halom pénzt és nem lesz jó...
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.12 kedd, 17:22:25 írta mlksx078 » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2790 Dátum: 2013.02.12 kedd, 17:22:32 »

Köszi a gyors választ.
A dobozon van egy cimke, melyen a következők állnak:
Kupplungssatz 624 3136 09
Ezen kívül apróbb betűkkel:
124 0323..
324 0304..
999 0085..
A tárcsa és a nyomólap vannak egy dobozban, a kinyomócsapágy (száma: 510 0125 10) egy külön dobozban.
A címkén még fel van tüntetve, hogy passend für Ford/Jaguar

Ez így jó szerinted?
hát nem biztos....
a  624 3136 09  a 2.0 TDCi/TDDi kuplungja a katalógus szerint.
Nézd meg itt:
http://toc.luk-as.de/toc/en/2E39D6049105C798072D7E3D4FDB8022.srv;jsessionid=2E39D6049105C798072D7E3D4FDB8022?view=VIndexFramesetJsp
A "search via"-ból válaszd ki az "article direct search" funkciót, oda írd be a 624 3132 09 -et, majd a "linked vehicles" fül kell.
Még azt lehetne megnézni, hogy alvázszám alapján milyen gyártói alkatrészkód adódik, és ez szerepel-e az "OE information" fülön.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2791 Dátum: 2013.02.12 kedd, 17:25:56 »

Közben írt az eladó: I have just checked it and the part you have received is interchangeable with the older part number so it is ok to go ahead and fit. Thank you for checking first.

Létezik hogy kettős cikkszámon fut valami?

Miután újra írtam neki, hogy én rákeresve úgy látom, hogy ez a cikkszám a 2.0TDCI-hez passzol, a következőt válaszolta: it's the latest kit that replaces the old numbered kit. It will fit fine and work better than the older design unit.

Van ötletetek, hogy hol kérdezzek utána, hogy tényleg passzol-e az autóhoz? Egy kicsit elbizonytalanodtam, hogy kidobtam egy halom pénzt és nem lesz jó...
fordnál van olyan, hogy töb cikkszám. (én egy adott focus II-hez passzoló műszeregységre 102 féle cikkszámot tudtam kitúrni az eCat-ból....)
Az eCat-ban meg tudod nézni alvázszám alapján, hogy mi a gyártói alkartészkód.
(küldj alvázszámot, este megnézem).

A pénz nem kidobott, mert ha úgy érzed, nem azt kaptad, amit ígért, az e-bay buyer protection funkción keresztül lehet/kell megoldást keresni. Hatékony eszköz! Ha payPal fizettél, addig nem kapja meg a pénzt, még le nem zárod megnyugtatóan a tranzakciót. Ha reklamálsz, és pl. az a megoldás, hogy visszaküldöd, küld egy másikat, akkor a postaköltséget érdemes visszakérni a vételárból.  integet2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #2792 Dátum: 2013.02.12 kedd, 17:28:59 »

fordnál van olyan, hogy töb cikkszám. (én egy adott focus II-hez passzoló műszeregységre 102 féle cikkszámot tudtam kitúrni az eCat-ból....)
Az eCat-ban meg tudod nézni alvázszám alapján, hogy mi a gyártói alkartészkód.
(küldj alvázszámot, este megnézem).

A pénz nem kidobott, mert ha úgy érzed, nem azt kaptad, amit ígért, az e-bay buyer protection funkción keresztül lehet/kell megoldást keresni. Hatékony eszköz! Ha payPal fizettél, addig nem kapja meg a pénzt, még le nem zárod megnyugtatóan a tranzakciót. Ha reklamálsz, és pl. az a megoldás, hogy visszaküldöd, küld egy másikat, akkor a postaköltséget érdemes visszakérni a vételárból.  integet2

Köszönöm a kimerítő és szakmai választ. Privátban küldöm az alvázszámot.
Naplózva
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #2793 Dátum: 2013.02.12 kedd, 17:50:48 »

Sziasztok! Kérdésem a következő lenne! Létezik-e átalakító kettős tömegű lendkerékről egytömegűre? Ha igen akkor mi módon és miben befolyásolná a következőkben az autó működését stb. köszönöm a választ!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2794 Dátum: 2013.02.12 kedd, 23:00:14 »

Sziasztok! Kérdésem a következő lenne! Létezik-e átalakító kettős tömegű lendkerékről egytömegűre? Ha igen akkor mi módon és miben befolyásolná a következőkben az autó működését stb. köszönöm a választ!
igen. Bunyeknak van ilyen a kocsijában. Én nem tenném bele az enyémbe.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2795 Dátum: 2013.02.13 szerda, 21:07:47 »

Én nem tenném bele az enyémbe.

Miért? (mármint az enyémet neis tedd bele mert nincs kedvem kivenni  eplus2)
Naplózva
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #2796 Dátum: 2013.02.13 szerda, 21:09:45 »

Miért? (mármint az enyémet neis tedd bele mert nincs kedvem kivenni  eplus2)

na hogy is van ez a sima egytömegű cucc? mesélj csak Cheesy
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2797 Dátum: 2013.02.13 szerda, 21:18:13 »

na hogy is van ez a sima egytömegű cucc? mesélj csak Cheesy

Elmész boltba veszel egy 4P szettet meg kinyomót és berakod...mivel kiváltószett igy teljesen méret azonos minden 2.0-ra. 5-6 sebességesre.
ebay-es cuccokról nem tudok nyilatkozni ez meg ténylegesen használom kb 5 éve 5-ös meg 6-os váltóval...
A Magyar népmesék összes évada megvan szóval a nagy történetek hogy mennyire nem jó,szétmegy a váltó,leszakad a porlasztó szelepfészek meg annyira de kib@szottul nem érdekel.....a hozzánemértést minősiti szerintem a dolgokról.
Naplózva
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #2798 Dátum: 2013.02.13 szerda, 21:20:39 »

és mennyibe fáj egy ilyen szett?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2799 Dátum: 2013.02.13 szerda, 21:22:07 »

és mennyibe fáj egy ilyen szett?

én aszem 90-ért vettem 5 éve...plussz a kinyomó.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.