Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:26:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
19
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2328059 alkalommal)
0 Felhasználó és 121 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #550 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 18:13:23 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.03.25 csütörtök, 16:21:09
Bunyek chippelt mondijában fix. lendkerekes van. Legalább 45-ös mamuszban nyomja a gázpedált, ha nála bírja...
Amúgy a leírásban tényleg csak a 90 lovashoz ajánlják.
46-47 es a mamusz és ránehezedik 115kg szintiszta izom....
Én inkább már nemis mondok semmit sem,az lessz a legjobb...
az enyémbe ami bement még 240-es kuplung volt, a következőkbe ami belett rakva abba már csak 235-ös volt, énis kicsit csodálkoztam.
Az enyémbe többet kéttömegű biztos nem lessz,amig enyém ez az autó.....
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #551 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 19:51:34 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.03.25 csütörtök, 16:21:09
Bunyek chippelt mondijában fix. lendkerekes van. Legalább 45-ös mamuszban nyomja a gázpedált, ha nála bírja...
Amúgy a leírásban tényleg csak a 90 lovashoz ajánlják.
A fixnél 240-es a lendkerék és a szerkezet is, kivéve a tárcsát, mert a tárcsa belső csillapítását nem tudták megfelelően tartóssá gyártani 240-es külső átmérő esetén....legalább 80 Nm erőátviteli különbség van a 228-as és a 240-es között a 240-es javára, na ezt nem merték bevállalni a valeonál, hogy ezt a rugós tárcsa kibírja-e...vagyis hát gondolom tesztelték, és nem bírta...
Igazából a fizikát már sokan próbálták átvágni, csak keveseknek sikerült...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #552 Dátum:
2010.03.27 szombat, 23:21:30 »
biztos rossz a tolómérőm vagy a szemem nem az igazi,az lehet a baj....de az enyém mint irtam 240-es volt,de nem szedem szét ezért a motort ha nem gond...
De mintha teis kérdezgettél volna róla régebben hogy milyen,mennyi,honnan van,mi a véleményem,tudok e még,stb...most meg milyen sz"r!!!
De azért gyártanak erősebb autókba is BMW,AUDI A4, 2.4-es tranzitba(amibe mellesleg 250-es és 255-ös kuplung van,sőt még a cromaxnál is lehet venni átalakitó szettet,ami nem valeo-s),mert egy sz"r....
Nem tudom rajtam kivül kiaz itt a fórumon akinek van és ráadásul eléggé meghúzott kocsival használja,de konkrét tapasztalatom nekem van róla és Manó-nak itt a fórumon (ja igen neki is ugyanaz a szett van bennt mint az enyémben,de aszem az övé nem chippes) és őis eléggé kitapossa a belét ha kell, amennyire ismerem....
Az összes nyomatékos autóba fix lendkerék van és kevlár tárcsa és az csillapit,és nem kéttömegű lendkerék!!!!! ennyit a nyomatékról....
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #553 Dátum:
2010.03.28 vasárnap, 11:07:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.03.27 szombat, 23:21:30
biztos rossz a tolómérőm vagy a szemem nem az igazi,az lehet a baj....de az enyém mint irtam 240-es volt,de nem szedem szét ezért a motort ha nem gond...
De mintha teis kérdezgettél volna róla régebben hogy milyen,mennyi,honnan van,mi a véleményem,tudok e még,stb...most meg milyen sz"r!!!
De azért gyártanak erősebb autókba is BMW,AUDI A4, 2.4-es tranzitba(amibe mellesleg 250-es és 255-ös kuplung van,sőt még a cromaxnál is lehet venni átalakitó szettet,ami nem valeo-s),mert egy sz"r....
Nem tudom rajtam kivül kiaz itt a fórumon akinek van és ráadásul eléggé meghúzott kocsival használja,de konkrét tapasztalatom nekem van róla és Manó-nak itt a fórumon (ja igen neki is ugyanaz a szett van bennt mint az enyémben,de aszem az övé nem chippes) és őis eléggé kitapossa a belét ha kell, amennyire ismerem....
Az összes nyomatékos autóba fix lendkerék van és kevlár tárcsa és az csillapit,és nem kéttömegű lendkerék!!!!! ennyit a nyomatékról....
Nem írtam, hogy "sz@r" sőt én is azt vettem volna, ha nem 228-as a tárcsa...Ha 240-es tárcsával adnák nem volna semmi gond, még ha többe is kerül, de a kisebb tárcsa kisebb nyomatékot visz át, ez nem egyenlő azzal hogy sz@r.
200 ezer felett van a gyári kuplungomban, aminek semmi baja, csak a kinyomómat hallom néha ciripelni, ezért kell majd cserélni valamikor.
Tegnap megvettem a kéttömegű szettet(LUK-Motorcraft) (lendkerék, szerkezet, tárcsa, kinyomó cs.) minden együtt számlával garanciával 125e Huf.... többe került volna a fix, és ha ez a szett is lemegy egy 250e KM-t, onnantól nincs miről beszélni...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #554 Dátum:
2010.03.28 vasárnap, 11:16:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.03.27 szombat, 23:21:30
Az összes nyomatékos autóba fix lendkerék van és kevlár tárcsa és az csillapit,és nem kéttömegű lendkerék!!!!! ennyit a nyomatékról....
Hát nem tudom, de a 600Nm-es 3.0-ás dízel BMW, Merci, Audi is kettőstömegűt használ a manuális váltóknál gyárilag, bár lehet ezek nem számítanak nyomatékosnak...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #555 Dátum:
2010.03.28 vasárnap, 12:04:25 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.03.28 vasárnap, 11:16:53
Hát nem tudom, de a 600Nm-es 3.0-ás dízel BMW, Merci, Audi is kettőstömegűt használ a manuális váltóknál gyárilag, bár lehet ezek nem számítanak nyomatékosnak...
Én nem széria autókra gondoltam nyomaték alatt....
Ezek az autók amiről beszélsz mind elég komoly és finom autómata váltóval szereltek ami sosem fogja széttépni a kuplungot,lendkereket....de a sorsukat ezek sem kerülhetik el a kéttömegű szerkezeti kialakitása miatt....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #556 Dátum:
2010.03.28 vasárnap, 12:09:34 »
na egy hét tesztelés után úgy néz ki használt a wd-40-es fürdő, mostmár nem akad a váltó, szépen veszi a sebességet és nem nyikorog
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gblasko
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #557 Dátum:
2010.03.28 vasárnap, 18:24:39 »
sziasztok!
Ha jók a megérzéseim, elért a lendkerék szindróma. Kigyorsításkor előbb felpörög a fordulatszám és a motor, majd 2mp múlva visszaesik, és lehet gyorsítani.
Nem mindig, fokozatos gyorsításnál nem cisnálja, de ha hirtelen nagyobb gyorsításba kezdek (előzés, emelkedő), akkor ha jól értelmezem, csúszik a kumplung.
Egyébként semmi más jelét nem hallom, bár nem is vagyok szerelő típus.
üdv
gblasko
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #558 Dátum:
2010.03.28 vasárnap, 19:02:55 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2010.03.25 csütörtök, 17:26:44
Megrendeltem a kompett kuplungcuccost a fenti linkről. Az ár úgy tűnik tényleg jó, de sajna nem tartalmazza a 8db lendkerék rögzítő csavart ami megint + költség.
Akárhányszor átszámolom a műveletet, mindig egyre többre jövök ki
Még 1 hete sincs, hogy meghallottam a kinyomóm, de egyre hangosabbnak hallom és egyre bosszantóbb az egész. Mi jöhet még plusszban..?
A szerelésnél ott leszek látni akarom az egészet
Még ha rá is megy 1 napom.
Más: tud valaki ragasztható küszöbkoptatót az ajtók alá? Vmi igényeset. ?? Létezik pl. "mondeo" -s vagy "ford" os felirattal?
Én "nagyon igényes" átlátszó fóliát raktam oda!
Mondjuk nekem ghia-ám van és azon van gyárilag is ott egy lemez, de a küszöb sarkát így is lerugdossa az ember, ezért ragasztottam oda.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #559 Dátum:
2010.03.28 vasárnap, 20:25:18 »
" Rossz kapcsolhatóság és a sebességváltó kar nehezen mozgatható; továbbá a sebességváltó kart nem lehet mozgatni, amikor a motor nem jár
23/2005
Amennyiben egy ügyfélnek az a panasza, hogy a sebességváltó kar nehezen mozgatható vagy a sebességfokozat váltása nehézkes, a hiba valószínű oka a helytelenül beállított, szakadt vagy sérült sebességváltó-kapcsolóhuzal, egy laza önzáró csavar vagy a kapcsolómechanizmus vízbejutás miatt korrodált felső csapágya lehet.
Általános tudnivalók: A kapcsolómechanizmus felső csapágyának korrózióját azonosítani lehet a kapcsolómechanizmus beszerelésekor. Miközben a sebességváltó-kapcsolóhuzalok le vannak választva a sebességváltóról, a kapcsolómechanizmus rezgéselhangoló tömegén keresztül meg kell kísérelni az összes sebességfokozatba történő kapcsolást. Amennyiben ez problémamentesen megoldható, a felső csapágy nem korrodált és nem okozhatja a hibát.
A 2005.02.01-től gyártott gépkocsiknál (gyártási kód 5U) módosított kapcsolómechanizmust építenek be a gyártás során. Ez az MSZI NEM vonatkozik a módosított kapcsolómechanizmussal felszerelt gépkocsikra. A hiba elhárításához a következő lépéseket kell elvégezni:
A sebességváltó-kapcsolóhuzalok ellenőrzése A sebességváltókar-csavar ellenőrzése A sebességváltó-kapcsolóhuzalok beállítása Próbautat tenni, és a rossz kapcsolhatóságra vonatkozó panaszokat ellenőrizni. Ha a hibák még mindig fennállnak:
A belső kapcsolómechanizmus önzáró csavarjának meghúzási nyomatékát ellenőrizni A belső kapcsolómechanizmus csapágyát korrózió szempontjából ellenőrizni. Amennyiben a felső csapágy korrodált, vagy az önzáró csavar nem megfelelő nyomatékra lett meghúzva, új belső kapcsolómechanizmust kell beszerelni.
A Műhelykézikönyv 308-03B Kézi kapcsolású sebességváltó fejezete - gépkocsik VXT-75-tel a következő kiadásban kerül frissítésre."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
csari
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #560 Dátum:
2010.03.28 vasárnap, 20:41:32 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.28 vasárnap, 20:25:18
" Rossz kapcsolhatóság és a sebességváltó kar nehezen mozgatható; továbbá a sebességváltó kart nem lehet mozgatni, amikor a motor nem jár
23/2005
Amennyiben egy ügyfélnek az a panasza, hogy a sebességváltó kar nehezen mozgatható vagy a sebességfokozat váltása nehézkes, a hiba valószínű oka a helytelenül beállított, szakadt vagy sérült sebességváltó-kapcsolóhuzal, egy laza önzáró csavar vagy a kapcsolómechanizmus vízbejutás miatt korrodált felső csapágya lehet.
Általános tudnivalók: A kapcsolómechanizmus felső csapágyának korrózióját azonosítani lehet a kapcsolómechanizmus beszerelésekor. Miközben a sebességváltó-kapcsolóhuzalok le vannak választva a sebességváltóról, a kapcsolómechanizmus rezgéselhangoló tömegén keresztül meg kell kísérelni az összes sebességfokozatba történő kapcsolást. Amennyiben ez problémamentesen megoldható, a felső csapágy nem korrodált és nem okozhatja a hibát.
A 2005.02.01-től gyártott gépkocsiknál (gyártási kód 5U) módosított kapcsolómechanizmust építenek be a gyártás során. Ez az MSZI NEM vonatkozik a módosított kapcsolómechanizmussal felszerelt gépkocsikra. A hiba elhárításához a következő lépéseket kell elvégezni:
A sebességváltó-kapcsolóhuzalok ellenőrzése A sebességváltókar-csavar ellenőrzése A sebességváltó-kapcsolóhuzalok beállítása Próbautat tenni, és a rossz kapcsolhatóságra vonatkozó panaszokat ellenőrizni. Ha a hibák még mindig fennállnak:
A belső kapcsolómechanizmus önzáró csavarjának meghúzási nyomatékát ellenőrizni A belső kapcsolómechanizmus csapágyát korrózió szempontjából ellenőrizni. Amennyiben a felső csapágy korrodált, vagy az önzáró csavar nem megfelelő nyomatékra lett meghúzva, új belső kapcsolómechanizmust kell beszerelni.
A Műhelykézikönyv 308-03B Kézi kapcsolású sebességváltó fejezete - gépkocsik VXT-75-tel a következő kiadásban kerül frissítésre."
Köszi a korrekt leírást!
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI 2005 Ha utazni szeretnél, klikk ide:
www.jolly-joker.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #561 Dátum:
2010.03.28 vasárnap, 20:43:18 »
Idézetet írta: csari - 2010.03.28 vasárnap, 20:41:32
Köszi a korrekt leírást!
nincs mit,idéztem!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gblasko
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #562 Dátum:
2010.03.30 kedd, 11:30:16 »
sziasztok!
Tud valaki aktuális kuplungszett + lendkerék forrást? quest ha jól olvasom, kiesett.
Hivatalos forrásokat megérdeklődtem, elég borsos az ár, de nem látok más megoldást.
üdv
BG
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #563 Dátum:
2010.03.30 kedd, 11:59:29 »
Én ezt az ajánlatot kaptam 2.0Tdci 6 sebességes váltóshoz. KAUF-FER Kft.
Tisztelt Uram!
Köszönjük megkeresését. Az ön által érdeklődött Luk gyártmányú kuplung-alkatrészek árai a következőek:
Kuplungszett csapágy nélkül
Listaár: 76440
Akciós ár (-50%): 38220
Kinyomócsapágy
Listaár: 70869
Akciós ár (-35%): 46064
Viszonteladói kedvezménnyel (-50%): 35434
Kettőstömegű Lendkerék
Listaár: 125000
Akciós ár (-50%): 62500
Az árak bruttó akciós árak, a felsorolt alkatrészek Luk gyártmányok.
Az árajánlatot a megadott adatok és a rendelkezésünkre álló katalógusok alapján, legjobb tudásunk szerint tesszük.
Katalógushibáért vagy pontatlanul, hiányosan megadott adatokért felelősséget vállalni nem áll módunkban.
Amennyiben ajánlatunk felkelti érdeklődését, keresse kollégáinkat a 24/517-620 telefonszámon, vagy erre az e-mailre válaszolva.
Üdvözlettel:
Kauf-Fer Kft.
Idézetet írta: gblasko - 2010.03.30 kedd, 11:30:16
sziasztok!
Tud valaki aktuális kuplungszett + lendkerék forrást? quest ha jól olvasom, kiesett.
Hivatalos forrásokat megérdeklődtem, elég borsos az ár, de nem látok más megoldást.
üdv
BG
Naplózva
gblasko
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #564 Dátum:
2010.03.30 kedd, 12:17:15 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.03.30 kedd, 11:59:29
Én ezt az ajánlatot kaptam 2.0Tdci 6 sebességes váltóshoz. KAUF-FER Kft.
Tisztelt Uram!
Köszönjük megkeresését. Az ön által érdeklődött Luk gyártmányú kuplung-alkatrészek árai a következőek:
Kuplungszett csapágy nélkül
Listaár: 76440
Akciós ár (-50%): 38220
Kinyomócsapágy
Listaár: 70869
Akciós ár (-35%): 46064
Viszonteladói kedvezménnyel (-50%): 35434
Kettőstömegű Lendkerék
Listaár: 125000
Akciós ár (-50%): 62500
Az árak bruttó akciós árak, a felsorolt alkatrészek Luk gyártmányok.
Az árajánlatot a megadott adatok és a rendelkezésünkre álló katalógusok alapján, legjobb tudásunk szerint tesszük.
Katalógushibáért vagy pontatlanul, hiányosan megadott adatokért felelősséget vállalni nem áll módunkban.
Amennyiben ajánlatunk felkelti érdeklődését, keresse kollégáinkat a 24/517-620 telefonszámon, vagy erre az e-mailre válaszolva.
Üdvözlettel:
Kauf-Fer Kft.
ezer köszi, ez sokkal jobban hangzik!
üdv
BG
Naplózva
prokee
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #565 Dátum:
2010.03.30 kedd, 12:42:48 »
Idézetet írta: gblasko - 2010.03.30 kedd, 12:17:15
ezer köszi, ez sokkal jobban hangzik!
üdv
BG
Azért javaslom, töltsd ki az adatlapot, alvázszámmal, hogy pontos árat kapj...
(Bocs, látom, megvolt...)
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.30 kedd, 12:44:57 írta prokee
»
Naplózva
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #566 Dátum:
2010.03.31 szerda, 18:54:12 »
Sziasztok
Az lenne a kérdésem, hogy: 2004 tdci 116 lovas 5 fokozatú manuális váltós mondeóhoz mi a gyári váltóolaj neve?
köszi
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #567 Dátum:
2010.04.03 szombat, 16:53:03 »
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni még pedig abban,hogy a valeos 4 kit jó e a 2.0tdci 130le 6 váltóhoz.Ha van valakinek ilyen motorral ossza már meg a véleményét .Kell e valamit alakítani?
Köszi előre is
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #568 Dátum:
2010.04.03 szombat, 19:11:31 »
Idézetet írta: virag - 2010.04.03 szombat, 16:53:03
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni még pedig abban,hogy a valeos 4 kit jó e a 2.0tdci 130le 6 váltóhoz.Ha van valakinek ilyen motorral ossza már meg a véleményét .Kell e valamit alakítani?
Köszi előre is
Bunyek szerint a tdci-t is átlehet dolgozni 1 tömegűre,de gyárilag kizárólag 2tömegűvel szerelték.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #569 Dátum:
2010.04.03 szombat, 21:14:00 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.03 szombat, 19:11:31
Bunyek szerint a tdci-t is átlehet dolgozni 1 tömegűre,de gyárilag kizárólag 2tömegűvel szerelték.
Köszi a válaszod már beszéltem vele de ö is csak annyit mondott,hogy valószínűleg bele lehet szerelni de még 130le nem raktak ilyen cucot
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #570 Dátum:
2010.04.06 kedd, 18:27:57 »
Sziasztok
Az lenne a kérdésem, hogy: 2004 tdci 116 lovas 5 fokozatú manuális váltós mondeóhoz mi a gyári váltóolaj neve?
köszi
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #571 Dátum:
2010.04.06 kedd, 19:58:29 »
Idézetet írta: T0aD - 2010.04.06 kedd, 18:27:57
Sziasztok
Az lenne a kérdésem, hogy: 2004 tdci 116 lovas 5 fokozatú manuális váltós mondeóhoz mi a gyári váltóolaj neve?
köszi
Hali,
Ez a kódja
Lubricants, Fluids, Sealers and Adhesives
ł Description ł Specification ł
ł Sealer, transaxle housing ł WSK-M2G348-A5 ł
ł Sealer, clutch slave cylinder ł ESK-M4G269-A ł
ł Manual transmission fluid ł WSD-M2C200-C ł
ł Super DOT4 brake fluid ł ESD-M6C57-A ł
Capacity
ł Description ł Litres ł
ł Manual transmission fluid (0-5 mm below the lower edge of the filler hole) ł 1.9 ł
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #572 Dátum:
2010.04.07 szerda, 18:02:28 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.04.06 kedd, 19:58:29
Hali,
Ez a kódja
Lubricants, Fluids, Sealers and Adhesives
ł Description ł Specification ł
ł Sealer, transaxle housing ł WSK-M2G348-A5 ł
ł Sealer, clutch slave cylinder ł ESK-M4G269-A ł
ł Manual transmission fluid ł WSD-M2C200-C ł
ł Super DOT4 brake fluid ł ESD-M6C57-A ł
Capacity
ł Description ł Litres ł
ł Manual transmission fluid (0-5 mm below the lower edge of the filler hole) ł 1.9 ł
Köszi
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
gblasko
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #573 Dátum:
2010.04.09 péntek, 19:38:52 »
a héten meg volt a kuplung + lendkerék csere (2.0 TDCI, 6 sebességes váltóval, 162.000 km), kauffer.hu-n kapott ajánlat és LUK alkatrészek alapján.
köszönöm mégegyszer az alkatrész forráshoz a tippet, az eredménnyel meg vagyok elégedve.
üdv
BG
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #574 Dátum:
2010.04.10 szombat, 20:00:24 »
Már káprázik a szemem a sok infótól...szóval: nekem 1,8 125 lovas masinám van -lent olvasható- mi a túró lehet ebben gyárilag? Kettőst...vagy sima? Alvázszám alapján meg lehet állapítani vagy csak szétszedés után? Nem szeretném napokra letenni az autót, ha nem muszáj. Viknél voltam a múltkor -nekem is a tipikus váltómizériám van (1-es + hátramenet)- szerinte simán kuplungos az autó. Többször elindította, leállította -vagy normál lendkerék van benne vagy tuti állapotú a kettős tömegű... Mit rendeljek és honnét? Muszáj lendkereket cserélni ha sima van benne?
Naplózva
prokee
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #575 Dátum:
2010.04.12 hétfő, 09:06:55 »
Idézetet írta: Alpha Dog - 2010.04.10 szombat, 20:00:24
Már káprázik a szemem a sok infótól...szóval: nekem 1,8 125 lovas masinám van -lent olvasható- mi a túró lehet ebben gyárilag? Kettőst...vagy sima?
Küldj egy alvázszámot mélben, és nagy biztonsággal megmondom.
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #576 Dátum:
2010.04.12 hétfő, 09:23:17 »
Idézetet írta: prokee - 2010.04.12 hétfő, 09:06:55
Küldj egy alvázszámot mélben, és nagy biztonsággal megmondom.
Szia!
pü ment
szerk.: prokee kiderítette, hogy az enyémben sima lendkerék van -ahogy azt Vik is tippelte
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.12 hétfő, 09:51:24 írta Alpha Dog
»
Naplózva
bikerman
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #577 Dátum:
2010.04.12 hétfő, 14:15:26 »
Sziasztok!
2003-as 2.0TDCi, 6 gangos váltójával van bibi, a váltókar nehezen tolható be rükvertzbe, sokszor egyes lesz belőle, hiába húzom oldalra koppanásig. Ha betalálok, akkor sima ügy, a többi fokozat is akadás és erőlködés nélkül kapcsolható. Üzemi hőmérsékleten mérséklődik/megszűnik a hiba. Mi lehet az oka?
Illetve egy szerelő mondta, hogy élettartam olaj van a váltóban, nem kell cserélni, viszont itt visszább olvastam, hogy 160e km (?) a csereintervallum. Hogy is van akkor?
A válaszokat előre is köszönöm!
Balázs
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.12 hétfő, 14:37:08 írta bikerman
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #578 Dátum:
2010.04.12 hétfő, 15:51:58 »
Idézetet írta: bikerman - 2010.04.12 hétfő, 14:15:26
Sziasztok!
2003-as 2.0TDCi, 6 gangos váltójával van bibi, a váltókar nehezen tolható be rükvertzbe, sokszor egyes lesz belőle, hiába húzom oldalra koppanásig. Ha betalálok, akkor sima ügy, a többi fokozat is akadás és erőlködés nélkül kapcsolható. Üzemi hőmérsékleten mérséklődik/megszűnik a hiba. Mi lehet az oka?
Illetve egy szerelő mondta, hogy élettartam olaj van a váltóban, nem kell cserélni, viszont itt visszább olvastam, hogy 160e km (?) a csereintervallum. Hogy is van akkor?
A válaszokat előre is köszönöm!
Balázs
http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.msg499536#msg499536
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #579 Dátum:
2010.04.17 szombat, 10:03:00 »
Sziasztok
Érdeklődnék,hogy rakott e már valaki 2.0TDCI 130le 6gangos váltóhoz fix lendkereket?ha igen írjatok már hogy milyen és melyik típusút lehet belerakni.
Köszi előre is
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #580 Dátum:
2010.04.17 szombat, 12:38:18 »
2.2-be nem megy be ezis kiderül sajna....
összes 5-ösbe bemegy...
6-gangosba meg eddig senki nem akart...de szerintem ugyanaz a lendkerék csak a kinyomó más....
Elakartam inditani egy prjecktet egy rallys emberrkével aki magának csinálja a lendkerekeket,de érdeklősés hiányában befejeztem és időm sem lenne rá.
nagyjából egy árba jött volna ki a kéttömegűvel ahogy számolgattam,csak kevlár kuplung lett volna....
Naplózva
prokee
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #581 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 11:47:02 »
Urak, egy kis segítséget kérnék. Az érdekelne, kábé kinek hány km után szaladt szerte a 2T lendkereke. Megköszönöm, ha veszitek a fáradtságot, és elkülditek mélben vagy privátban.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #582 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 11:55:57 »
Idézetet írta: prokee - 2010.04.19 hétfő, 11:47:02
Urak, egy kis segítséget kérnék. Az érdekelne, kábé kinek hány km után szaladt szerte a 2T lendkereke. Megköszönöm, ha veszitek a fáradtságot, és elkülditek mélben vagy privátban.
Biztos fogsz kapni néhány pontos adatot is,azonban a legtöbb autó sok km-ről lett már visszatekergetve....szóval nem tudom mennyire valós értékeket fogsz kapni,ill. mennyire lesz valós alapja a kérdésedre kapott eredménynek.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
prokee
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #583 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 11:58:58 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.19 hétfő, 11:55:57
Biztos fogsz kapni néhány pontos adatot is,azonban a legtöbb autó sok km-ről lett már visszatekergetve....szóval nem tudom mennyire valós értékeket fogsz kapni,ill. mennyire lesz valós alapja a kérdésedre kapott eredménynek.....
Erre felkészültem lélekben
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #584 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 12:03:09 »
Idézetet írta: prokee - 2010.04.19 hétfő, 11:58:58
Erre felkészültem lélekben
aki 0-tól használja azoknak elég sokat elmegy vagy elment már.Stealt asszem 180e km körül jár-eredetivel.Aztán volt akinek 80e km nél cserélték-majd kiderült,hogy nem,csak átbaxták vagy 100e ft-al,talán Gabesz82.....
nem tudom,ilyenekre számítasz?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Fefe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #585 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 12:27:23 »
Idézetet írta: prokee - 2010.04.19 hétfő, 11:47:02
Urak, egy kis segítséget kérnék. Az érdekelne, kábé kinek hány km után szaladt szerte a 2T lendkereke. Megköszönöm, ha veszitek a fáradtságot, és elkülditek mélben vagy privátban.
Én 107-ezer km-től használom, most van az órában 271ezer és jövő héten lesz csere kaufferes cuccra.
Naplózva
prokee
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #586 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 13:28:34 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.19 hétfő, 12:03:09
aki 0-tól használja azoknak elég sokat elmegy vagy elment már.Stealt asszem 180e km körül jár-eredetivel.Aztán volt akinek 80e km nél cserélték-majd kiderült,hogy nem,csak átbaxták vagy 100e ft-al,talán Gabesz82.....
nem tudom,ilyenekre számítasz?
Nem autóvételre készülök, csupán írok róla. Köszönöm.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #587 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 19:59:05 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.19 hétfő, 12:03:09
aki 0-tól használja azoknak elég sokat elmegy vagy elment már.Stealt asszem 180e km körül jár-eredetivel.Aztán volt akinek 80e km nél cserélték-majd kiderült,hogy nem,csak átbaxták vagy 100e ft-al,talán Gabesz82.....
nem tudom,ilyenekre számítasz?
Szia
Óra szerint 187eKm-nél vagyok és még az eredeti
Üdv
Csaba
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #588 Dátum:
2010.04.20 kedd, 09:34:08 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.04.19 hétfő, 19:59:05
Szia
Óra szerint 187eKm-nél vagyok és még az eredeti
Üdv
Csaba
Az enyémben 132000km van. Még az eredeti a kuplung. Az autó németországból való, de NEM kereskedőn keresztűl jött be hanem magánimport. A szervíkonyv és az előző tulaj ismeretében azt mondom, hogy ennyi van az autóban és a többi alkatrész állapota is alátámasztja ezt a futásteljesítményt.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #589 Dátum:
2010.04.20 kedd, 12:52:15 »
Idézetet írta: prokee - 2010.04.19 hétfő, 11:47:02
Urak, egy kis segítséget kérnék. Az érdekelne, kábé kinek hány km után szaladt szerte a 2T lendkereke. Megköszönöm, ha veszitek a fáradtságot, és elkülditek mélben vagy privátban.
217 ezer valós km-nél járok. (137 óra szerint, de 80 lett visszatekerve).
Esedékes lesz a lendkerék csere, nemsokára
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
kotta_cs
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #590 Dátum:
2010.04.20 kedd, 15:47:46 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.04.20 kedd, 09:34:08
Az enyémben 132000km van. Még az eredeti a kuplung. Az autó németországból való, de NEM kereskedőn keresztűl jött be hanem magánimport. A szervíkonyv és az előző tulaj ismeretében azt mondom, hogy ennyi van az autóban és a többi alkatrész állapota is alátámasztja ezt a futásteljesítményt.
Amúgy nekem annyira bejött ez az ató, hogyha majd eljön az ideje, akkor cserélem. Ennyi KM-el és 7 évesen igazából semmi baja nincs. Csendes, megy és elvisz mindenhova. A gondom, hogy az 1-est és az R-t nehezen veszi, ez lehet már a tárcsa vége vagy szinkron gyűrű, de majd évente egy-egy akcióval ezeket is megoldom. Szóval még néhány évig meg lesz az öreg.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #591 Dátum:
2010.04.20 kedd, 17:30:59 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.04.20 kedd, 15:47:46
Amúgy nekem annyira bejött ez az ató, hogyha majd eljön az ideje, akkor cserélem. Ennyi KM-el és 7 évesen igazából semmi baja nincs. Csendes, megy és elvisz mindenhova. A gondom, hogy az 1-est és az R-t nehezen veszi, ez lehet már a tárcsa vége vagy szinkron gyűrű, de majd évente egy-egy akcióval ezeket is megoldom. Szóval még néhány évig meg lesz az öreg.
a váltó tetején lévő biz-bazt, amit mozgatsz a váltókarral, meg kell fújkálni wd40-nel vagy fegyverolajjal és utána jó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsozsesz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 139
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #592 Dátum:
2010.04.20 kedd, 18:47:38 »
Idézetet írta: prokee - 2010.04.19 hétfő, 11:47:02
Urak, egy kis segítséget kérnék. Az érdekelne, kábé kinek hány km után szaladt szerte a 2T lendkereke. Megköszönöm, ha veszitek a fáradtságot, és elkülditek mélben vagy privátban.
185 000 km és eredeti a kupplunggal együtt
gond nincs vele
Naplózva
Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
szabogaby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #593 Dátum:
2010.04.20 kedd, 20:57:42 »
Idézetet írta: prokee - 2010.04.19 hétfő, 11:47:02
Urak, egy kis segítséget kérnék. Az érdekelne, kábé kinek hány km után szaladt szerte a 2T lendkereke. Megköszönöm, ha veszitek a fáradtságot, és elkülditek mélben vagy privátban.
Nekem órában van 191000 és holnapután lesz az egyik csúcs cserélve (még eredeti)
a kuplungról nem tudok, hogy bántották volna. Én 100 ezret mentem el vele.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.20 kedd, 21:27:10 írta szabogaby
»
Naplózva
1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
TB
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #594 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 16:32:55 »
http://auto.indavideo.hu/video/Kettostomegu_lendkerek
legalább már van némi fogalmam a működéséről..
Naplózva
2004 MKIII TDCi kombi
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #595 Dátum:
2010.04.23 péntek, 21:33:17 »
Sziasztok
Lenne egy kérdésem mégpedig,hogy mt5 vagy m6vátóoja közt mi a különbség mert az ára az biztos már ahogy láttam a cromax honlapján.
Köszi
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
stealt
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #596 Dátum:
2010.04.24 szombat, 12:43:03 »
Idézetet írta: virag - 2010.04.23 péntek, 21:33:17
Sziasztok
Lenne egy kérdésem mégpedig,hogy mt5 vagy m6vátóoja közt mi a különbség mert az ára az biztos már ahogy láttam a cromax honlapján.
Köszi
Mármint MX75 és MMT6? az egyik 5 a másik 6 sebességes. A 6 sebességes gazdaságosabb nagyobb ford számon kevesebbet forog a motor , de a 6 sebességeshez nem árt egy kicsit nyomatékosabb motor.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #597 Dátum:
2010.04.24 szombat, 13:15:44 »
Ezzel mondtál egy nagy semmit gyakorlatilag szerintem....gazdaságosabb max 6-ban 200-nál....
A különbség annyi hogy a 6 sebességesnél rövidebb a nyelestengely és nem tudja kinyomni a fix szettet és nem éri el a forgásjeladót sem...
sima kéttömegűhöz fellehet tenni a 6-os vátót az 5-ös helyére(abból is aszem a 2003 előttit,utáni nem jó vagy pogácsa kell),de fix lendkerékkel nem a fent irtak miatt és ezért csak 5-öshöz jó a fix szett egyenlőre....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #598 Dátum:
2010.04.24 szombat, 13:33:37 »
akk most az mtx75 helyett fel lehet rakni az mmt6-ost??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #599 Dátum:
2010.04.24 szombat, 13:34:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.24 szombat, 13:15:44
Ezzel mondtál egy nagy semmit gyakorlatilag szerintem....gazdaságosabb max 6-ban 200-nál....
A különbség annyi hogy a 6 sebességesnél rövidebb a nyelestengely és nem tudja kinyomni a fix szettet és nem éri el a forgásjeladót sem...
sima kéttömegűhöz fellehet tenni a 6-os vátót az 5-ös helyére(abból is aszem a 2003 előttit,utáni nem jó vagy pogácsa kell),de fix lendkerékkel nem a fent irtak miatt és ezért csak 5-öshöz jó a fix szett egyenlőre....
Vannak akkor tényleg tempósan haladnak nem csak beszélnek róla. Azoknak nagyon nem mindegy
Naplózva
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
19
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ