Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:26:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2328059 alkalommal)
0 Felhasználó és 121 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #550 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 18:13:23 »

Bunyek chippelt mondijában fix. lendkerekes van. Legalább 45-ös mamuszban nyomja a gázpedált, ha nála bírja...  eplus2
Amúgy a leírásban tényleg csak a 90 lovashoz ajánlják.  eljen

46-47 es a mamusz és ránehezedik 115kg szintiszta izom.... eplus2 wow1
Én inkább már nemis mondok semmit sem,az lessz a legjobb...  szomoru1
az enyémbe ami bement még 240-es kuplung volt, a következőkbe ami belett rakva abba már csak 235-ös volt, énis kicsit csodálkoztam.
Az enyémbe többet kéttömegű biztos nem lessz,amig enyém ez az autó..... eljen
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #551 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 19:51:34 »

Bunyek chippelt mondijában fix. lendkerekes van. Legalább 45-ös mamuszban nyomja a gázpedált, ha nála bírja...  eplus2
Amúgy a leírásban tényleg csak a 90 lovashoz ajánlják.  eljen
A fixnél 240-es a lendkerék és a szerkezet is, kivéve a tárcsát, mert a tárcsa belső csillapítását nem tudták megfelelően tartóssá gyártani 240-es külső átmérő esetén....legalább 80 Nm erőátviteli különbség van a 228-as és a 240-es között a 240-es javára, na ezt nem merték bevállalni a valeonál, hogy ezt a rugós tárcsa kibírja-e...vagyis hát gondolom tesztelték, és nem bírta...
Igazából a fizikát már sokan próbálták átvágni, csak keveseknek sikerült... eplus2 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #552 Dátum: 2010.03.27 szombat, 23:21:30 »

biztos rossz a tolómérőm vagy a szemem nem az igazi,az lehet a baj....de az enyém mint irtam 240-es volt,de nem szedem szét ezért a motort ha nem gond... eplus2
De mintha teis kérdezgettél volna róla régebben hogy milyen,mennyi,honnan van,mi a véleményem,tudok e még,stb...most meg milyen sz"r!!!    nemtudom
De azért gyártanak erősebb autókba is BMW,AUDI A4, 2.4-es tranzitba(amibe mellesleg 250-es és 255-ös kuplung van,sőt még a cromaxnál is lehet venni átalakitó szettet,ami nem valeo-s),mert egy sz"r.... levele
Nem tudom rajtam kivül kiaz itt a fórumon akinek van és ráadásul eléggé meghúzott kocsival használja,de konkrét tapasztalatom nekem van róla és Manó-nak itt a fórumon (ja igen neki is ugyanaz a szett van bennt mint az enyémben,de aszem az övé nem chippes) és őis eléggé kitapossa a belét ha kell, amennyire ismerem.... eplus2
Az összes nyomatékos autóba fix lendkerék van és kevlár tárcsa és az csillapit,és nem kéttömegű lendkerék!!!!!  ennyit a nyomatékról....
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #553 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 11:07:53 »

biztos rossz a tolómérőm vagy a szemem nem az igazi,az lehet a baj....de az enyém mint irtam 240-es volt,de nem szedem szét ezért a motort ha nem gond... eplus2
De mintha teis kérdezgettél volna róla régebben hogy milyen,mennyi,honnan van,mi a véleményem,tudok e még,stb...most meg milyen sz"r!!!    nemtudom
De azért gyártanak erősebb autókba is BMW,AUDI A4, 2.4-es tranzitba(amibe mellesleg 250-es és 255-ös kuplung van,sőt még a cromaxnál is lehet venni átalakitó szettet,ami nem valeo-s),mert egy sz"r.... levele
Nem tudom rajtam kivül kiaz itt a fórumon akinek van és ráadásul eléggé meghúzott kocsival használja,de konkrét tapasztalatom nekem van róla és Manó-nak itt a fórumon (ja igen neki is ugyanaz a szett van bennt mint az enyémben,de aszem az övé nem chippes) és őis eléggé kitapossa a belét ha kell, amennyire ismerem.... eplus2
Az összes nyomatékos autóba fix lendkerék van és kevlár tárcsa és az csillapit,és nem kéttömegű lendkerék!!!!!  ennyit a nyomatékról....
Nem írtam, hogy "sz@r" sőt én is azt vettem volna, ha nem 228-as a tárcsa...Ha 240-es tárcsával adnák nem volna semmi gond, még ha többe is kerül, de a kisebb tárcsa kisebb nyomatékot visz át, ez nem egyenlő azzal hogy sz@r.  smile
200 ezer felett van a gyári kuplungomban, aminek semmi baja, csak a kinyomómat hallom néha ciripelni, ezért kell majd cserélni valamikor.
Tegnap megvettem a kéttömegű szettet(LUK-Motorcraft) (lendkerék, szerkezet, tárcsa, kinyomó cs.) minden együtt számlával garanciával 125e Huf.... többe került volna a fix, és ha ez a szett is lemegy egy 250e KM-t, onnantól nincs miről beszélni... wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #554 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 11:16:53 »


Az összes nyomatékos autóba fix lendkerék van és kevlár tárcsa és az csillapit,és nem kéttömegű lendkerék!!!!!  ennyit a nyomatékról....
Hát nem tudom, de a 600Nm-es 3.0-ás dízel BMW, Merci, Audi is kettőstömegűt használ a manuális váltóknál gyárilag, bár lehet ezek nem számítanak nyomatékosnak... Wink wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 12:04:25 »

Hát nem tudom, de a 600Nm-es 3.0-ás dízel BMW, Merci, Audi is kettőstömegűt használ a manuális váltóknál gyárilag, bár lehet ezek nem számítanak nyomatékosnak... Wink wave

Én nem széria autókra gondoltam nyomaték alatt....
Ezek az autók amiről beszélsz mind elég komoly és finom autómata váltóval szereltek ami sosem fogja széttépni a kuplungot,lendkereket....de a sorsukat ezek sem kerülhetik el a kéttömegű szerkezeti kialakitása miatt....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 12:09:34 »

na egy hét tesztelés után úgy néz ki használt a wd-40-es fürdő, mostmár nem akad a váltó, szépen veszi a sebességet és nem nyikorog taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gblasko
Vendég
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 18:24:39 »

sziasztok!

Ha jók a megérzéseim, elért a lendkerék szindróma. Kigyorsításkor előbb felpörög a fordulatszám és a motor, majd 2mp múlva visszaesik, és lehet gyorsítani.
Nem mindig, fokozatos gyorsításnál nem cisnálja, de ha hirtelen nagyobb gyorsításba kezdek (előzés, emelkedő), akkor ha jól értelmezem, csúszik a kumplung.
Egyébként semmi más jelét nem hallom, bár nem is vagyok szerelő típus.

üdv
gblasko
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #558 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 19:02:55 »

Megrendeltem a kompett kuplungcuccost a fenti linkről. Az ár úgy tűnik tényleg jó, de sajna nem tartalmazza a 8db lendkerék rögzítő csavart ami megint + költség.

Akárhányszor átszámolom  a műveletet, mindig egyre többre jövök ki  falbav falbav falbav
Még 1 hete sincs, hogy meghallottam a kinyomóm, de egyre hangosabbnak hallom és egyre bosszantóbb az egész. Mi jöhet még plusszban..?

A szerelésnél ott leszek látni akarom az egészet  wow1 Még ha rá is megy 1 napom.

Más: tud valaki ragasztható küszöbkoptatót az ajtók alá? Vmi igényeset. ?? Létezik pl. "mondeo" -s vagy "ford" os felirattal?  help

Én "nagyon igényes" átlátszó fóliát raktam oda!
Mondjuk nekem ghia-ám van és azon van gyárilag is ott egy lemez, de a küszöb sarkát így is lerugdossa az ember, ezért ragasztottam oda.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #559 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 20:25:18 »

 taps taps taps taps taps taps taps taps taps taps taps taps


" Rossz kapcsolhatóság és a sebességváltó kar nehezen mozgatható; továbbá a sebességváltó kart nem lehet mozgatni, amikor a motor nem jár
23/2005
Amennyiben egy ügyfélnek az a panasza, hogy a sebességváltó kar nehezen mozgatható vagy a sebességfokozat váltása nehézkes, a hiba valószínű oka a helytelenül beállított, szakadt vagy sérült sebességváltó-kapcsolóhuzal, egy laza önzáró csavar vagy a kapcsolómechanizmus vízbejutás miatt korrodált felső csapágya lehet.
Általános tudnivalók: A kapcsolómechanizmus felső csapágyának korrózióját azonosítani lehet a kapcsolómechanizmus beszerelésekor. Miközben a sebességváltó-kapcsolóhuzalok le vannak választva a sebességváltóról, a kapcsolómechanizmus rezgéselhangoló tömegén keresztül meg kell kísérelni az összes sebességfokozatba történő kapcsolást. Amennyiben ez problémamentesen megoldható, a felső csapágy nem korrodált és nem okozhatja a hibát.
A 2005.02.01-től gyártott gépkocsiknál (gyártási kód 5U) módosított kapcsolómechanizmust építenek be a gyártás során. Ez az MSZI NEM vonatkozik a módosított kapcsolómechanizmussal felszerelt gépkocsikra. A hiba elhárításához a következő lépéseket kell elvégezni:
A sebességváltó-kapcsolóhuzalok ellenőrzése A sebességváltókar-csavar ellenőrzése A sebességváltó-kapcsolóhuzalok beállítása Próbautat tenni, és a rossz kapcsolhatóságra vonatkozó panaszokat ellenőrizni. Ha a hibák még mindig fennállnak:
A belső kapcsolómechanizmus önzáró csavarjának meghúzási nyomatékát ellenőrizni A belső kapcsolómechanizmus csapágyát korrózió szempontjából ellenőrizni. Amennyiben a felső csapágy korrodált, vagy az önzáró csavar nem megfelelő nyomatékra lett meghúzva, új belső kapcsolómechanizmust kell beszerelni.
A Műhelykézikönyv 308-03B Kézi kapcsolású sebességváltó fejezete - gépkocsik VXT-75-tel a következő kiadásban kerül frissítésre."

 nezze coolsmiley git
 
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csari
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


WWW E-mail
« Új hozzászólás #560 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 20:41:32 »

taps taps taps taps taps taps taps taps taps taps taps taps


" Rossz kapcsolhatóság és a sebességváltó kar nehezen mozgatható; továbbá a sebességváltó kart nem lehet mozgatni, amikor a motor nem jár
23/2005
Amennyiben egy ügyfélnek az a panasza, hogy a sebességváltó kar nehezen mozgatható vagy a sebességfokozat váltása nehézkes, a hiba valószínű oka a helytelenül beállított, szakadt vagy sérült sebességváltó-kapcsolóhuzal, egy laza önzáró csavar vagy a kapcsolómechanizmus vízbejutás miatt korrodált felső csapágya lehet.
Általános tudnivalók: A kapcsolómechanizmus felső csapágyának korrózióját azonosítani lehet a kapcsolómechanizmus beszerelésekor. Miközben a sebességváltó-kapcsolóhuzalok le vannak választva a sebességváltóról, a kapcsolómechanizmus rezgéselhangoló tömegén keresztül meg kell kísérelni az összes sebességfokozatba történő kapcsolást. Amennyiben ez problémamentesen megoldható, a felső csapágy nem korrodált és nem okozhatja a hibát.
A 2005.02.01-től gyártott gépkocsiknál (gyártási kód 5U) módosított kapcsolómechanizmust építenek be a gyártás során. Ez az MSZI NEM vonatkozik a módosított kapcsolómechanizmussal felszerelt gépkocsikra. A hiba elhárításához a következő lépéseket kell elvégezni:
A sebességváltó-kapcsolóhuzalok ellenőrzése A sebességváltókar-csavar ellenőrzése A sebességváltó-kapcsolóhuzalok beállítása Próbautat tenni, és a rossz kapcsolhatóságra vonatkozó panaszokat ellenőrizni. Ha a hibák még mindig fennállnak:
A belső kapcsolómechanizmus önzáró csavarjának meghúzási nyomatékát ellenőrizni A belső kapcsolómechanizmus csapágyát korrózió szempontjából ellenőrizni. Amennyiben a felső csapágy korrodált, vagy az önzáró csavar nem megfelelő nyomatékra lett meghúzva, új belső kapcsolómechanizmust kell beszerelni.
A Műhelykézikönyv 308-03B Kézi kapcsolású sebességváltó fejezete - gépkocsik VXT-75-tel a következő kiadásban kerül frissítésre."

 nezze coolsmiley git
 


Köszi a korrekt leírást!  worship
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI 2005 Ha utazni szeretnél, klikk ide: www.jolly-joker.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #561 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 20:43:18 »

Köszi a korrekt leírást!  worship
nincs mit,idéztem! nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gblasko
Vendég
« Új hozzászólás #562 Dátum: 2010.03.30 kedd, 11:30:16 »

sziasztok!

Tud valaki aktuális kuplungszett + lendkerék forrást? quest ha jól olvasom, kiesett.
Hivatalos forrásokat megérdeklődtem, elég borsos az ár, de nem látok más megoldást.

üdv
BG
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2010.03.30 kedd, 11:59:29 »

Én ezt az ajánlatot kaptam 2.0Tdci 6 sebességes váltóshoz. KAUF-FER Kft.

Tisztelt Uram!

Köszönjük megkeresését. Az ön által érdeklődött Luk gyártmányú kuplung-alkatrészek árai a következőek:

Kuplungszett csapágy nélkül
Listaár: 76440
Akciós ár (-50%): 38220

Kinyomócsapágy
Listaár: 70869
Akciós ár (-35%): 46064
Viszonteladói kedvezménnyel (-50%): 35434

Kettőstömegű Lendkerék
Listaár: 125000
Akciós ár (-50%): 62500


Az árak bruttó akciós árak, a felsorolt alkatrészek Luk gyártmányok.

Az árajánlatot a megadott adatok és a rendelkezésünkre álló katalógusok alapján, legjobb tudásunk szerint tesszük.
Katalógushibáért vagy pontatlanul, hiányosan megadott adatokért felelősséget vállalni nem áll módunkban.

Amennyiben ajánlatunk felkelti érdeklődését, keresse kollégáinkat a 24/517-620 telefonszámon, vagy erre az e-mailre válaszolva.


Üdvözlettel:

Kauf-Fer Kft.

sziasztok!

Tud valaki aktuális kuplungszett + lendkerék forrást? quest ha jól olvasom, kiesett.
Hivatalos forrásokat megérdeklődtem, elég borsos az ár, de nem látok más megoldást.

üdv
BG
Naplózva
gblasko
Vendég
« Új hozzászólás #564 Dátum: 2010.03.30 kedd, 12:17:15 »

Én ezt az ajánlatot kaptam 2.0Tdci 6 sebességes váltóshoz. KAUF-FER Kft.

Tisztelt Uram!

Köszönjük megkeresését. Az ön által érdeklődött Luk gyártmányú kuplung-alkatrészek árai a következőek:

Kuplungszett csapágy nélkül
Listaár: 76440
Akciós ár (-50%): 38220

Kinyomócsapágy
Listaár: 70869
Akciós ár (-35%): 46064
Viszonteladói kedvezménnyel (-50%): 35434

Kettőstömegű Lendkerék
Listaár: 125000
Akciós ár (-50%): 62500


Az árak bruttó akciós árak, a felsorolt alkatrészek Luk gyártmányok.

Az árajánlatot a megadott adatok és a rendelkezésünkre álló katalógusok alapján, legjobb tudásunk szerint tesszük.
Katalógushibáért vagy pontatlanul, hiányosan megadott adatokért felelősséget vállalni nem áll módunkban.

Amennyiben ajánlatunk felkelti érdeklődését, keresse kollégáinkat a 24/517-620 telefonszámon, vagy erre az e-mailre válaszolva.


Üdvözlettel:

Kauf-Fer Kft.


ezer köszi, ez sokkal jobban hangzik!

üdv
BG
Naplózva
prokee
Vendég
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2010.03.30 kedd, 12:42:48 »

ezer köszi, ez sokkal jobban hangzik!

üdv
BG

Azért javaslom, töltsd ki az adatlapot, alvázszámmal, hogy pontos árat kapj...
(Bocs, látom, megvolt...)
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.30 kedd, 12:44:57 írta prokee » Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #566 Dátum: 2010.03.31 szerda, 18:54:12 »

Sziasztok

Az lenne a kérdésem, hogy: 2004 tdci 116 lovas 5 fokozatú manuális váltós mondeóhoz mi a gyári váltóolaj neve?

köszi
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #567 Dátum: 2010.04.03 szombat, 16:53:03 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni még pedig abban,hogy a valeos 4 kit jó e a 2.0tdci 130le 6 váltóhoz.Ha van valakinek ilyen motorral ossza már meg a véleményét .Kell e valamit alakítani?
Köszi előre is
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #568 Dátum: 2010.04.03 szombat, 19:11:31 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni még pedig abban,hogy a valeos 4 kit jó e a 2.0tdci 130le 6 váltóhoz.Ha van valakinek ilyen motorral ossza már meg a véleményét .Kell e valamit alakítani?
Köszi előre is

Bunyek szerint a tdci-t is átlehet dolgozni 1 tömegűre,de gyárilag kizárólag 2tömegűvel szerelték.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2010.04.03 szombat, 21:14:00 »

Bunyek szerint a tdci-t is átlehet dolgozni 1 tömegűre,de gyárilag kizárólag 2tömegűvel szerelték.
Köszi a válaszod már beszéltem vele de ö is csak annyit mondott,hogy valószínűleg bele lehet szerelni de még 130le nem raktak ilyen cucot
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #570 Dátum: 2010.04.06 kedd, 18:27:57 »

Sziasztok

Az lenne a kérdésem, hogy: 2004 tdci 116 lovas 5 fokozatú manuális váltós mondeóhoz mi a gyári váltóolaj neve?

köszi
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2010.04.06 kedd, 19:58:29 »

Sziasztok

Az lenne a kérdésem, hogy: 2004 tdci 116 lovas 5 fokozatú manuális váltós mondeóhoz mi a gyári váltóolaj neve?

köszi

Hali,
Ez a kódja
                                         Lubricants, Fluids, Sealers and Adhesives

ł                                    Description                                        ł        Specification        ł
ł Sealer, transaxle housing                                                         ł        WSK-M2G348-A5        ł
ł Sealer, clutch slave cylinder                                                     ł        ESK-M4G269-A         ł
ł Manual transmission fluid                                                       ł        WSD-M2C200-C         ł
ł Super DOT4 brake fluid                                                          ł         ESD-M6C57-A         ł
                                                          Capacity

ł                                    Description                                                        ł           Litres            ł
ł Manual transmission fluid (0-5 mm below the lower edge of the filler hole)        ł             1.9             ł
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2010.04.07 szerda, 18:02:28 »

Hali,
Ez a kódja
                                         Lubricants, Fluids, Sealers and Adhesives

ł                                    Description                                        ł        Specification        ł
ł Sealer, transaxle housing                                                         ł        WSK-M2G348-A5        ł
ł Sealer, clutch slave cylinder                                                     ł        ESK-M4G269-A         ł
ł Manual transmission fluid                                                       ł        WSD-M2C200-C         ł
ł Super DOT4 brake fluid                                                          ł         ESD-M6C57-A         ł
                                                          Capacity

ł                                    Description                                                        ł           Litres            ł
ł Manual transmission fluid (0-5 mm below the lower edge of the filler hole)        ł             1.9             ł

Köszi
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
gblasko
Vendég
« Új hozzászólás #573 Dátum: 2010.04.09 péntek, 19:38:52 »

a héten meg volt a kuplung + lendkerék csere (2.0 TDCI, 6 sebességes váltóval, 162.000 km), kauffer.hu-n kapott ajánlat és LUK  alkatrészek alapján.
köszönöm mégegyszer az alkatrész forráshoz a tippet, az eredménnyel meg vagyok elégedve.

üdv
BG
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2010.04.10 szombat, 20:00:24 »

Már káprázik a szemem a sok infótól...szóval: nekem 1,8 125 lovas masinám van -lent olvasható- mi a túró lehet ebben gyárilag? Kettőst...vagy sima? Alvázszám alapján meg lehet állapítani vagy csak szétszedés után? Nem szeretném napokra letenni az autót, ha nem muszáj. Viknél voltam a múltkor -nekem is a tipikus váltómizériám van (1-es + hátramenet)- szerinte simán kuplungos az autó. Többször elindította, leállította -vagy normál lendkerék van benne vagy tuti állapotú a kettős tömegű... Mit rendeljek és honnét? Muszáj lendkereket cserélni ha sima van benne?
Naplózva
prokee
Vendég
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 09:06:55 »

Már káprázik a szemem a sok infótól...szóval: nekem 1,8 125 lovas masinám van -lent olvasható- mi a túró lehet ebben gyárilag? Kettőst...vagy sima?

Küldj egy alvázszámot mélben, és nagy biztonsággal megmondom.
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #576 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 09:23:17 »

Küldj egy alvázszámot mélben, és nagy biztonsággal megmondom.

Szia!
pü ment

szerk.: prokee kiderítette, hogy az enyémben sima lendkerék van -ahogy azt Vik is tippelte  worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.12 hétfő, 09:51:24 írta Alpha Dog » Naplózva
bikerman
Vendég
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 14:15:26 »

Sziasztok!

2003-as 2.0TDCi, 6 gangos váltójával van bibi, a váltókar nehezen tolható be rükvertzbe, sokszor egyes lesz belőle, hiába húzom oldalra koppanásig. Ha betalálok, akkor sima ügy, a többi fokozat is akadás és erőlködés nélkül kapcsolható. Üzemi hőmérsékleten mérséklődik/megszűnik a hiba.  Mi lehet az oka?

Illetve egy szerelő mondta, hogy élettartam olaj van a váltóban, nem kell cserélni, viszont itt visszább olvastam, hogy 160e km (?) a csereintervallum. Hogy is van akkor? Smiley

A válaszokat előre is köszönöm!
Balázs
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.12 hétfő, 14:37:08 írta bikerman » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #578 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 15:51:58 »

Sziasztok!

2003-as 2.0TDCi, 6 gangos váltójával van bibi, a váltókar nehezen tolható be rükvertzbe, sokszor egyes lesz belőle, hiába húzom oldalra koppanásig. Ha betalálok, akkor sima ügy, a többi fokozat is akadás és erőlködés nélkül kapcsolható. Üzemi hőmérsékleten mérséklődik/megszűnik a hiba.  Mi lehet az oka?

Illetve egy szerelő mondta, hogy élettartam olaj van a váltóban, nem kell cserélni, viszont itt visszább olvastam, hogy 160e km (?) a csereintervallum. Hogy is van akkor? Smiley

A válaszokat előre is köszönöm!
Balázs
http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.msg499536#msg499536
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2010.04.17 szombat, 10:03:00 »

Sziasztok
Érdeklődnék,hogy rakott e már valaki 2.0TDCI  130le 6gangos váltóhoz fix lendkereket?ha igen írjatok már hogy milyen és melyik típusút lehet belerakni.
Köszi előre is  worship
 
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #580 Dátum: 2010.04.17 szombat, 12:38:18 »

2.2-be nem megy be ezis kiderül sajna.... szomoru1
összes 5-ösbe bemegy...
6-gangosba meg eddig senki nem akart...de szerintem ugyanaz a lendkerék csak a kinyomó más....
Elakartam inditani egy prjecktet egy rallys emberrkével aki magának csinálja a lendkerekeket,de érdeklősés hiányában befejeztem és időm sem lenne rá.
nagyjából egy árba jött volna ki a kéttömegűvel ahogy számolgattam,csak kevlár kuplung lett volna....
Naplózva
prokee
Vendég
« Új hozzászólás #581 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 11:47:02 »

Urak, egy kis segítséget kérnék. Az érdekelne, kábé kinek hány km után szaladt szerte a 2T lendkereke. Megköszönöm, ha veszitek a fáradtságot, és elkülditek mélben vagy privátban.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #582 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 11:55:57 »

Urak, egy kis segítséget kérnék. Az érdekelne, kábé kinek hány km után szaladt szerte a 2T lendkereke. Megköszönöm, ha veszitek a fáradtságot, és elkülditek mélben vagy privátban.
Biztos fogsz kapni néhány pontos adatot is,azonban a legtöbb autó sok km-ről lett már visszatekergetve....szóval nem tudom mennyire valós értékeket fogsz kapni,ill. mennyire lesz valós alapja a kérdésedre kapott eredménynek..... Roll Eyes pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
prokee
Vendég
« Új hozzászólás #583 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 11:58:58 »

Biztos fogsz kapni néhány pontos adatot is,azonban a legtöbb autó sok km-ről lett már visszatekergetve....szóval nem tudom mennyire valós értékeket fogsz kapni,ill. mennyire lesz valós alapja a kérdésedre kapott eredménynek..... Roll Eyes pias

Erre felkészültem lélekben Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #584 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 12:03:09 »

Erre felkészültem lélekben Smiley
aki 0-tól használja azoknak elég sokat elmegy vagy elment már.Stealt asszem 180e km körül jár-eredetivel.Aztán volt akinek 80e km nél cserélték-majd kiderült,hogy nem,csak átbaxták vagy 100e ft-al,talán Gabesz82..... Roll Eyes
nem tudom,ilyenekre számítasz? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Fefe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 12:27:23 »

Urak, egy kis segítséget kérnék. Az érdekelne, kábé kinek hány km után szaladt szerte a 2T lendkereke. Megköszönöm, ha veszitek a fáradtságot, és elkülditek mélben vagy privátban.


Én 107-ezer km-től használom, most van az órában 271ezer és jövő héten lesz csere kaufferes cuccra.
Naplózva
prokee
Vendég
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 13:28:34 »

aki 0-tól használja azoknak elég sokat elmegy vagy elment már.Stealt asszem 180e km körül jár-eredetivel.Aztán volt akinek 80e km nél cserélték-majd kiderült,hogy nem,csak átbaxták vagy 100e ft-al,talán Gabesz82..... Roll Eyes
nem tudom,ilyenekre számítasz? vigyor3

Nem autóvételre készülök, csupán írok róla. Köszönöm.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 19:59:05 »

aki 0-tól használja azoknak elég sokat elmegy vagy elment már.Stealt asszem 180e km körül jár-eredetivel.Aztán volt akinek 80e km nél cserélték-majd kiderült,hogy nem,csak átbaxták vagy 100e ft-al,talán Gabesz82..... Roll Eyes
nem tudom,ilyenekre számítasz? vigyor3

Szia

Óra szerint 187eKm-nél vagyok és még az eredeti

Üdv
Csaba
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #588 Dátum: 2010.04.20 kedd, 09:34:08 »

Szia

Óra szerint 187eKm-nél vagyok és még az eredeti

Üdv
Csaba

Az enyémben 132000km van. Még az eredeti a kuplung. Az autó németországból való, de NEM kereskedőn keresztűl jött be hanem magánimport. A szervíkonyv és az előző tulaj ismeretében azt mondom, hogy ennyi van az autóban és a többi alkatrész állapota is alátámasztja ezt a futásteljesítményt.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #589 Dátum: 2010.04.20 kedd, 12:52:15 »

Urak, egy kis segítséget kérnék. Az érdekelne, kábé kinek hány km után szaladt szerte a 2T lendkereke. Megköszönöm, ha veszitek a fáradtságot, és elkülditek mélben vagy privátban.

217 ezer valós km-nél járok. (137 óra szerint, de 80 lett visszatekerve).
Esedékes lesz a lendkerék csere, nemsokára  szomoru1
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2010.04.20 kedd, 15:47:46 »

Az enyémben 132000km van. Még az eredeti a kuplung. Az autó németországból való, de NEM kereskedőn keresztűl jött be hanem magánimport. A szervíkonyv és az előző tulaj ismeretében azt mondom, hogy ennyi van az autóban és a többi alkatrész állapota is alátámasztja ezt a futásteljesítményt.

Amúgy nekem annyira bejött ez az ató, hogyha majd eljön az ideje, akkor cserélem. Ennyi KM-el és 7 évesen igazából semmi baja nincs. Csendes, megy és elvisz mindenhova. A gondom, hogy az 1-est és az R-t nehezen veszi, ez lehet már a tárcsa vége vagy szinkron gyűrű, de majd évente egy-egy akcióval ezeket is megoldom. Szóval még néhány évig meg lesz az öreg.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #591 Dátum: 2010.04.20 kedd, 17:30:59 »

Amúgy nekem annyira bejött ez az ató, hogyha majd eljön az ideje, akkor cserélem. Ennyi KM-el és 7 évesen igazából semmi baja nincs. Csendes, megy és elvisz mindenhova. A gondom, hogy az 1-est és az R-t nehezen veszi, ez lehet már a tárcsa vége vagy szinkron gyűrű, de majd évente egy-egy akcióval ezeket is megoldom. Szóval még néhány évig meg lesz az öreg.
a váltó tetején lévő biz-bazt, amit mozgatsz a váltókarral, meg kell fújkálni wd40-nel vagy fegyverolajjal és utána jó smile
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2010.04.20 kedd, 18:47:38 »

Urak, egy kis segítséget kérnék. Az érdekelne, kábé kinek hány km után szaladt szerte a 2T lendkereke. Megköszönöm, ha veszitek a fáradtságot, és elkülditek mélben vagy privátban.


185 000 km és eredeti a kupplunggal együtt eljen  gond nincs vele finom
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #593 Dátum: 2010.04.20 kedd, 20:57:42 »

Urak, egy kis segítséget kérnék. Az érdekelne, kábé kinek hány km után szaladt szerte a 2T lendkereke. Megköszönöm, ha veszitek a fáradtságot, és elkülditek mélben vagy privátban.
Nekem órában van 191000 és holnapután lesz az egyik csúcs cserélve (még eredeti) rinya
 a kuplungról nem tudok, hogy bántották volna. Én 100 ezret mentem el vele.
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.20 kedd, 21:27:10 írta szabogaby » Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
TB
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



« Új hozzászólás #594 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 16:32:55 »

http://auto.indavideo.hu/video/Kettostomegu_lendkerek legalább már van némi fogalmam a működéséről..  Smiley
Naplózva

2004 MKIII TDCi kombi
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #595 Dátum: 2010.04.23 péntek, 21:33:17 »

Sziasztok
Lenne egy kérdésem mégpedig,hogy mt5 vagy m6vátóoja közt mi a különbség mert az ára az biztos már ahogy láttam a cromax honlapján.
Köszi
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #596 Dátum: 2010.04.24 szombat, 12:43:03 »

Sziasztok
Lenne egy kérdésem mégpedig,hogy mt5 vagy m6vátóoja közt mi a különbség mert az ára az biztos már ahogy láttam a cromax honlapján.
Köszi
Mármint MX75 és MMT6? az egyik 5 a másik 6 sebességes. A 6 sebességes gazdaságosabb nagyobb ford számon kevesebbet forog a motor , de a 6 sebességeshez nem árt egy kicsit nyomatékosabb motor.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #597 Dátum: 2010.04.24 szombat, 13:15:44 »

Ezzel mondtál egy nagy semmit gyakorlatilag szerintem....gazdaságosabb max 6-ban 200-nál.... eplus2
A különbség annyi hogy a 6 sebességesnél rövidebb a nyelestengely és nem tudja kinyomni a fix szettet és nem éri el a forgásjeladót sem...
sima kéttömegűhöz fellehet tenni a 6-os vátót az 5-ös helyére(abból is aszem a 2003 előttit,utáni nem jó vagy pogácsa kell),de fix lendkerékkel nem a fent irtak miatt és ezért csak 5-öshöz jó a fix szett egyenlőre....

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #598 Dátum: 2010.04.24 szombat, 13:33:37 »

akk most az mtx75 helyett fel lehet rakni az mmt6-ost??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #599 Dátum: 2010.04.24 szombat, 13:34:57 »

Ezzel mondtál egy nagy semmit gyakorlatilag szerintem....gazdaságosabb max 6-ban 200-nál.... eplus2
A különbség annyi hogy a 6 sebességesnél rövidebb a nyelestengely és nem tudja kinyomni a fix szettet és nem éri el a forgásjeladót sem...
sima kéttömegűhöz fellehet tenni a 6-os vátót az 5-ös helyére(abból is aszem a 2003 előttit,utáni nem jó vagy pogácsa kell),de fix lendkerékkel nem a fent irtak miatt és ezért csak 5-öshöz jó a fix szett egyenlőre....
Vannak akkor tényleg tempósan haladnak nem csak beszélnek róla. Azoknak nagyon nem mindegy Wink
Naplózva
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.