Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:21:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2325418 alkalommal)
0 Felhasználó és 69 vendég van a témában
zsolt_z
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1050 Dátum:
2010.12.31 péntek, 15:30:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.31 péntek, 15:20:58
váltóban az olajszintet megnézheted. én adnék még neki wd-t(ne sajnáld tőle
), nálam és másnál is segített már ez a módszer.
a szervóban lévőt, lehet, hogy érdemes lenne mégegyszer lecserélni
Ok remelem segitenek rajta ezek a beavatkozasok. De csak akkor mikor kicsit melegebb lessz es mar csak jovore lessz.
Kossz. Boldog uj evet mindenkinek.
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1051 Dátum:
2011.01.03 hétfő, 11:54:35 »
Sziasztok!
Az ünnepek előtt megrendeltem a Kauf-Fer-től a komplett kuplungszettet kinyomóval (4 nap alatt meg is érkezett), amit mostanában fog kicserélni a szerelő. (Az enyém 1,8-as, alvázszám alapján sima lendkerekes, így nem cserés)
Többen ajánlottátok, hogy ilyenkor érdemes kicserélni:
-féltengelyszimeringeket
-nyelestengelyszimeringet
-főtengelyszimeringet
-féltengelyvezető csapágyat
-...biztos van még valami (írjátok, ha kifelejtettem)
Kérdésem a következő lenne:
a féltengelyvezető csapágynak meg tudná mondani valaki a pontos méretét? Ugyanis gyárilag elég horror árat mondanak (18-28e ft). Arra gondoltam, hogy csapágyboltban is utánanéznék...
Köszi, Alpha
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1052 Dátum:
2011.01.03 hétfő, 15:26:37 »
én körbekérdeztem és nem találtam, csak gyáriba...16-ért...fájt nekem is.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1053 Dátum:
2011.01.03 hétfő, 20:30:16 »
Idézetet írta: Alpha Dog - 2011.01.03 hétfő, 11:54:35
Sziasztok!
Az ünnepek előtt megrendeltem a Kauf-Fer-től a komplett kuplungszettet kinyomóval (4 nap alatt meg is érkezett), amit mostanában fog kicserélni a szerelő. (Az enyém 1,8-as, alvázszám alapján sima lendkerekes, így nem cserés)
Többen ajánlottátok, hogy ilyenkor érdemes kicserélni:
-féltengelyszimeringeket
-nyelestengelyszimeringet
-főtengelyszimeringet
-féltengelyvezető csapágyat
-...biztos van még valami (írjátok, ha kifelejtettem)
Kérdésem a következő lenne:
a féltengelyvezető csapágynak meg tudná mondani valaki a pontos méretét? Ugyanis gyárilag elég horror árat mondanak (18-28e ft). Arra gondoltam, hogy csapágyboltban is utánanéznék...
Köszi, Alpha
Speciális kialakítású a külső perselye, csapágyboltban ilyet nem fogsz kapni, kényszerből meg kell venni a gyárit, vagy vegyél febi-t az is INA mint a gyári, de olcsóbb..
A nyelestengely szimering egyben van a kinyomócsapággyal, azt nem kell külön venned.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gaaboy
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1054 Dátum:
2011.01.05 szerda, 09:28:29 »
Sziasztok!
Nincs vlkinek jo állapotban lévo sebességválto szoknya?
Elore is koszi!
Naplózva
Moncsicsi
Vendég
Válasz: Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1055 Dátum:
2011.01.05 szerda, 11:51:46 »
Idézetet írta: T0aD - 2010.12.26 vasárnap, 19:59:03
Helló srácok!
A kérdés az az lenne, hogy:
Városon kívüli autózásnál úgy 30 km megtétele után úgy éreztem mintha keményebb lenne a kuplungpedál és olyan ragadós ahogy feljön. Városi használatkor puha a pedál. Mitől lehet ez?
Én is igy jártam: Néhányszor felkeményedett hosszabb út után, azután már városban is előfordult. Semmi csapágyhang egyszer csak megállt. a kuplungpor miatt teljesen tönkrement a kinyomócsapágy. Érdemes lenne utána nézetned.
Naplózva
Nitroboy
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1056 Dátum:
2011.01.05 szerda, 16:59:26 »
Idézetet írta: gaaboy - 2011.01.05 szerda, 09:28:29
Sziasztok!
Nincs vlkinek jo állapotban lévo sebességválto szoknya?
Elore is koszi!
Szerintem vidd el bőröshöz a kibontott szoknyát. De elötte azért zsírozd le a melót vele, mert elég cumi kibontani a keretből a szoknyát. Nekem 4000HUF-ért vart egy frankó újat, és még a váltógombot is újrabőrözte ezért a pénzért!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1057 Dátum:
2011.01.05 szerda, 23:31:20 »
Idézetet írta: Nitroboy - 2011.01.05 szerda, 16:59:26
Az osszes eBay tele van a legvaltozatosabb valtoszoknyakkal Mondeo Mk3-hoz...
http://shop.ebay.at/i.html?_nkw=mondeo+%28schaltm*%2Cschalts*%29+%2200+-+07%22&_sacat=0&_dmpt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&_odkw=mondeo+schaltm*+schalts*+%2200+-+07%22&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313
http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=mondeo+mk3+gaitor&_sacat=0&_dmpt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&_odkw=mondeo+mk3+gear&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313
Az ajanlatom a becsi vagy londoni postacimmel a postakoltseg kordaban tartasa vegett
tovabbra is fenntartom. Akit erdekel, keressen meg maganban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szg
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1058 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 11:02:15 »
Nekem a kormány és váltógomb bőrözéssel együtt a váltószoknyát is cserélték, ha jól emlékszem 14e Ft-ért Kecskemét mellett.
Sz.G.
Idézetet írta: gaaboy - 2011.01.05 szerda, 09:28:29
Sziasztok!
Nincs vlkinek jo állapotban lévo sebességválto szoknya?
Elore is koszi!
Naplózva
gtibu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1059 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 20:52:42 »
Uraim! Örömmel értesítek mindenkit hogy a donáció tökéletesen sikerült! A beteg jól van,és jobb mint új korában.
Magyarul a 115 lovas Mk3-ba amiben mellesleg már kb:400000 a kilóméter és nem mellesleg diesel a kicsike,beépítésre került egy Valeo gyártmányú kuplung átalakító készlet(FIX)
Költségek
Készlet ára:90800.-ft UNIX kedvezménnyel kinyomó csapágy nélkül.A csapágyat nem cseréltük mert tökéletes .
Munkadíj:20000.-ft Székesfehérváron
Vége a költséges kettőstömegű korszaknak
Köszönet Bunyeknak
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1060 Dátum:
2011.01.11 kedd, 22:03:20 »
Az én műtétem is sikerült!
Megtörtént a kuplungcsere! Amit korábban írtam, hogy alvázszám szerint sima lendkerék van az autómban....hááát nem. Viszont nem cseréltük. A szerelő szerint egyáltalán nincs baja-gondolom benzines lévén a kiseb nyomaték miatt nem kevésbé használódik.
A féltengelyvezető csapágy szétrepült, így kapott egy újat.
Aztán ha már fékolaj-a kinyomó miatt- akkor az egész rendszerből kicseréltettem-fékcsöveket is akartam, de a szerelő szerint felesleges...
Légtelenítéskor kiderült, hogy a hátsó fékek kompletten (tárcsa + betét) is cserére szorulnak...
Közben eszembe jutott, hogy 15.000 km-rel ezelőtt volt olajcsere
nem mondhattam nemet
Költségek:
kuplungszett kinyomóval (Kauffer-Luk) 62.500,-
féltengelycsapágy (Cromax-Luk) 16.000,-
fékolaj (1L) + váltóolaj (2L) 6.000,-
hátsó féktárcsa+betét 24.500,-
motorolaj+szűrő (Cromax-Motorcraft) 9.000,-
munkadíj 20.000,-
Aki akarja összeadhatja..én ugyan nem fogom
Az új kuplunggal mintha egy másik autóban ülnék...teljesen simák a váltások (a tárcsa teljesen el volt kopva), az autó azonnal mozdul.
Amit másképpen csinálnék: minden alkatrészt megnéznék a különböző adás-vételi oldalakon, ugyanis egyik ismerősöm szerint (aki a Luk-ban dolgozik
) "jóárasított" dolgokat lehet kapni...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1061 Dátum:
2011.01.12 szerda, 12:12:10 »
Idézetet írta: gtibu - 2011.01.10 hétfő, 20:52:42
Uraim! Örömmel értesítek mindenkit hogy a donáció tökéletesen sikerült! A beteg jól van,és jobb mint új korában.
Magyarul a 115 lovas Mk3-ba amiben mellesleg már kb:400000 a kilóméter és nem mellesleg diesel a kicsike,beépítésre került egy Valeo gyártmányú kuplung átalakító készlet(FIX)
Költségek
Készlet ára:90800.-ft UNIX kedvezménnyel kinyomó csapágy nélkül.A csapágyat nem cseréltük mert tökéletes .
Munkadíj:20000.-ft Székesfehérváron
Vége a költséges kettőstömegű korszaknak
Köszönet Bunyeknak
Király....sok örömet hozzá...nő a létszám, ez FIX
Naplózva
jimybaker
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1062 Dátum:
2011.01.16 vasárnap, 16:50:44 »
SZIASZTOK!!
A SZERVOMMAL VAN PROBLÉMA .FINNORSZÁGBAN VAGYOK,-32 FOK VAN ÉS A SZERVOFOLYADÉK A TARTÁLYON KERESZTÜL KIFOLYT.MI LEHET A BAJA ÉS HOGY LEHET KIJAVITANI? KÖSZÖNETTEL: JIMY
Naplózva
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1063 Dátum:
2011.01.19 szerda, 07:36:47 »
Idézetet írta: gtibu - 2011.01.10 hétfő, 20:52:42
Uraim! Örömmel értesítek mindenkit hogy a donáció tökéletesen sikerült! A beteg jól van,és jobb mint új korában.
Magyarul a 115 lovas Mk3-ba amiben mellesleg már kb:400000 a kilóméter és nem mellesleg diesel a kicsike,beépítésre került egy Valeo gyártmányú kuplung átalakító készlet(FIX)
Költségek
Készlet ára:90800.-ft UNIX kedvezménnyel kinyomó csapágy nélkül.A csapágyat nem cseréltük mert tökéletes .
Munkadíj:20000.-ft Székesfehérváron
Vége a költséges kettőstömegű korszaknak
Köszönet Bunyeknak
Szia!
Az én autómba is belement valahogy 420000 km, ebből 280at én tettem bele. A petrányis szervizkönyv szerint 130nál volt kettőstömegű cserélve,ennél fogva már bizony kezdek aggódni lassan.
Érdekelne pl, hogy ki csinálta az autódat, hisz én is szfvári vagyok, Unixnál kifejezetten szimpla lendkerekes cuccot kértél?
Valakitől egyszer azt hallottam, hogy Transit kuplungját rakjam bele és tökéletes lesz az autóm. Erről van valakinek valami infója?
Segítséget előre is köszi!
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1064 Dátum:
2011.01.19 szerda, 20:02:50 »
Idézetet írta: jimybaker - 2011.01.16 vasárnap, 16:50:44
SZIASZTOK!!
A SZERVOMMAL VAN PROBLÉMA .FINNORSZÁGBAN VAGYOK,-32 FOK VAN ÉS A SZERVOFOLYADÉK A TARTÁLYON KERESZTÜL KIFOLYT.MI LEHET A BAJA ÉS HOGY LEHET KIJAVITANI? KÖSZÖNETTEL: JIMY
Szia!
Sz@r olaj volt benn vagy felvizesedett már, és a vékony csőbe beledermedt, szerencsétlen szivattyú meg valahova nyomja...hát arra amerre utat talál..tartályon ki!...
Vidd meleg helyre egy napra és cseréld le azt a szutykot ami benne van dexron III-ra
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Egon
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1065 Dátum:
2011.01.21 péntek, 12:52:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.12 szerda, 12:12:10
Király....sok örömet hozzá...nő a létszám, ez FIX
Szia Bunyek!
Milyen hosszútávú tapasztalatod van a "FIX" lendivel?
Kb. 2 éve bajlódtam ezzel a sztorival, és már rettegek a következőtől!
3 szerelőnél 3x cserálték a duplát+szerkezetet+tárcsát, + ezt is... azt is... Kisebb vagyont szórtam szét mire jó lett.
Ha jól tudom, 100-120.000km-t előjön a kuplung, és dupla lendkerék dolog.
Nekem fontos lenne (talán nem leszek egyedül), hogy írj pár sort a FIX lendidről, mert nem tudom, hogy milyen hátrányok lehetnek ebből hosszútávon.
Szétrázhat valamit a FIX?
Miért találták ki a duplát?
Ez egy kényelmi dolog?
Vagy valami szerkezet megóvása érdekében találták ki?
Vagy ez csak egy üzletág?
Kíváncsian várom válaszod!
-Egon-
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1066 Dátum:
2011.01.21 péntek, 13:53:49 »
Idézetet írta: Egon - 2011.01.21 péntek, 12:52:48
Szia Bunyek!
Milyen hosszútávú tapasztalatod van a "FIX" lendivel?
Kb. 2 éve bajlódtam ezzel a sztorival, és már rettegek a következőtől!
3 szerelőnél 3x cserálték a duplát+szerkezetet+tárcsát, + ezt is... azt is... Kisebb vagyont szórtam szét mire jó lett.
Ha jól tudom, 100-120.000km-t előjön a kuplung, és dupla lendkerék dolog.
Nekem fontos lenne (talán nem leszek egyedül), hogy írj pár sort a FIX lendidről, mert nem tudom, hogy milyen hátrányok lehetnek ebből hosszútávon.
Szétrázhat valamit a FIX?
Miért találták ki a duplát?
Ez egy kényelmi dolog?
Vagy valami szerkezet megóvása érdekében találták ki?
Vagy ez csak egy üzletág?
Kíváncsian várom válaszod!
-Egon-
Nekem több mint 1,5 éve van benne és olyan mint mikor betettük....
A fix-ben is ugyanugy bennevan a csillapitás,csak a kuplungba van és ott jobban birja....nemráz szét semmit,nem üt,rángat,harp,rúg...enyém legalábbis az biztos...
Én nem mondok senkinek mit tegyen,belefáradtam már....
olvass vissza irtam már róla vagy nézd meg a blogomat ott vannak képek is....
Naplózva
Egon
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1067 Dátum:
2011.01.21 péntek, 14:31:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.21 péntek, 13:53:49
Nekem több mint 1,5 éve van benne és olyan mint mikor betettük....
A fix-ben is ugyanugy bennevan a csillapitás,csak a kuplungba van és ott jobban birja....nemráz szét semmit,nem üt,rángat,harp,rúg...enyém legalábbis az biztos...
Én nem mondok senkinek mit tegyen,belefáradtam már....
olvass vissza irtam már róla vagy nézd meg a blogomat ott vannak képek is....
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.21 péntek, 13:53:49
Nekem több mint 1,5 éve van benne és olyan mint mikor betettük....
A fix-ben is ugyanugy bennevan a csillapitás,csak a kuplungba van és ott jobban birja....nemráz szét semmit,nem üt,rángat,harp,rúg...enyém legalábbis az biztos...
Én nem mondok senkinek mit tegyen,belefáradtam már....
olvass vissza irtam már róla vagy nézd meg a blogomat ott vannak képek is....
Köszönöm a válaszod! A blogot megkeresem!
SOK SIKERT!
Naplózva
Sofi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1068 Dátum:
2011.01.25 kedd, 10:37:31 »
Sziasztok,
Egy másik topic-ban már említettem, hogy van egy 2001-es MK3 2 literes benzines Ghia Mondeom. A tünetek nekem is azt mutatják, hogy kinyomó csapágy csere lesz szükséges. Ahogy itt is olvastam érdemes lenne egyéb alkatrészeket is cserélni egyúttal, mint pl. kuplunk.
A kérdésem az lenne, hogy szerintetek miket lenne érdemes cserélni, és mennyibe kerülne mindez. Továbbá szerintetek meddig lehet még várni a szervizzel. Kotyogó, kerregő hang hallható álló helyzetben is, ha benyomom a kuplungot, akkor jelentősen enyhül.
Köszönöm előre is a hozzászólásokat!
Üdv.: Sofi
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1069 Dátum:
2011.01.25 kedd, 19:49:07 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.01.25 kedd, 10:37:31
Sziasztok,
Egy másik topic-ban már említettem, hogy van egy 2001-es MK3 2 literes benzines Ghia Mondeom. A tünetek nekem is azt mutatják, hogy kinyomó csapágy csere lesz szükséges. Ahogy itt is olvastam érdemes lenne egyéb alkatrészeket is cserélni egyúttal, mint pl. kuplunk.
A kérdésem az lenne, hogy szerintetek miket lenne érdemes cserélni, és mennyibe kerülne mindez. Továbbá szerintetek meddig lehet még várni a szervizzel. Kotyogó, kerregő hang hallható álló helyzetben is, ha benyomom a kuplungot, akkor jelentősen enyhül.
Köszönöm előre is a hozzászólásokat!
Üdv.: Sofi
Szia!
Lendkereket, kuplung szerkezetet, tárcsát, kinyomót, két féltengely szimeringet, főtengely szimeringet, jobboldali féltengelyvezető csapágyat...nézd meg a kauf-fer kft-nél mennyi!
Ui: Ha kinyomott kuplungnál csendesedik akkor a kinyomónak nincs baja....de akkor is cserélni érdemes mindent
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Sofi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1070 Dátum:
2011.01.26 szerda, 08:14:26 »
Köszi a Válszt Ervin!
Lehet, hogy hülye kérdés, de a benzinesben is van az a sokat említett kettős tömegű lendkerék?
Üdv.: Sofi
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1071 Dátum:
2011.01.26 szerda, 11:06:50 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.01.26 szerda, 08:14:26
Köszi a Válszt Ervin!
Lehet, hogy hülye kérdés, de a benzinesben is van az a sokat említett kettős tömegű lendkerék?
Üdv.: Sofi
van
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Sofi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1072 Dátum:
2011.01.26 szerda, 12:30:46 »
Sziasztok!
Még annyit szeretnék kérdezni, hogy egy ilyen kinyomó csapágy cserés história mennyire sürgős. Azonnali szervizt igényel, vagy még elkerreghet 1-2000 km-t?
Köszönöm előre is!
Üdv.: Sofi
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1073 Dátum:
2011.01.26 szerda, 18:53:39 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.01.26 szerda, 12:30:46
Sziasztok!
Még annyit szeretnék kérdezni, hogy egy ilyen kinyomó csapágy cserés história mennyire sürgős. Azonnali szervizt igényel, vagy még elkerreghet 1-2000 km-t?
Köszönöm előre is!
Üdv.: Sofi
Hát elmehet 1-2 ezret még, de mint írtam, nem valószínű, hogy a kinyomód rossz...ha csak tompa és nem éles a zaj, akár még el lehet gurulni vele pár ezret, de rizikós..
Mielőbb cserélj mindent és egy pár évig nem lesz megint gondod.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1074 Dátum:
2011.01.26 szerda, 18:59:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.26 szerda, 18:53:39
Hát elmehet 1-2 ezret még, de mint írtam, nem valószínű, hogy a kinyomód rossz...ha csak tompa és nem éles a zaj, akár még el lehet gurulni vele pár ezret, de rizikós..
Mielőbb cserélj mindent és egy pár évig nem lesz megint gondod.
ha szétmegy, és nem lesz kuplungja, akkor rájön, hogy rögtön kellett volna cserélnie
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1075 Dátum:
2011.01.26 szerda, 19:15:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.26 szerda, 18:59:53
ha szétmegy, és nem lesz kuplungja, akkor rájön, hogy rögtön kellett volna cserélnie
Vadiúj autón is széthullhat a kuplung egyik pillanatról a másikra... volt már rá példa
(MKIV 2,5T
)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1076 Dátum:
2011.01.26 szerda, 19:17:14 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.26 szerda, 19:15:26
Vadiúj autón is széthullhat a kuplung egyik pillanatról a másikra... volt már rá példa
(MKIV 2,5T
)
anyaghiba bárhol lehet...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1077 Dátum:
2011.01.26 szerda, 19:23:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.26 szerda, 19:17:14
anyaghiba bárhol lehet...
Meg költség csökkentés miatt alulméretezés is....aztán még így is drága..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1078 Dátum:
2011.01.26 szerda, 19:28:23 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.26 szerda, 19:23:17
Meg költség csökkentés miatt alulméretezés is....aztán még így is drága..
na ja. de ott nem tudhatta, hogy xar lesz, itt viszont sejti, hogy haldoklik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1079 Dátum:
2011.01.26 szerda, 21:02:11 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.26 szerda, 19:15:26
Vadiúj autón is széthullhat a kuplung egyik pillanatról a másikra... volt már rá példa
(MKIV 2,5T
)
meg az smax tdci-nél 60K km-nél
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1080 Dátum:
2011.01.26 szerda, 21:05:11 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.01.26 szerda, 21:02:11
meg az smax tdci-nél 60K km-nél
Ja, ráadásul az MK4 TDCi-ben ugyanaz a hajtáslánc van...szép kilátások
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1081 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 10:26:47 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.26 szerda, 21:05:11
Ja, ráadásul az MK4 TDCi-ben ugyanaz a hajtáslánc van...szép kilátások
bizony. pont gondolkoztam rajta, hogy mit vegyek az mk3 után, de ezek a fenti dolgok, meg az mk4 fröccsöntött szürke műanyag középkonzolja eléggé más irányba terelnek
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1082 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 19:57:11 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.01.27 csütörtök, 10:26:47
bizony. pont gondolkoztam rajta, hogy mit vegyek az mk3 után, de ezek a fenti dolgok, meg az mk4 fröccsöntött szürke műanyag középkonzolja eléggé más irányba terelnek
MK5? ;-)
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1083 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 20:50:38 »
Idézetet írta: teo - 2011.01.27 csütörtök, 19:57:11
MK5? ;-)
Hát amilyen csúnyára sikeredett az új focus is, remélem nem abba az irányba mozdulnak a mondeoval
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1084 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 20:54:00 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.27 csütörtök, 20:50:38
Hát amilyen csúnyára sikeredett az új focus is, remélem nem abba az irányba mozdulnak a mondeoval
biztos lehet benne, hogy olyan lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1085 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 20:58:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.27 csütörtök, 20:54:00
biztos lehet benne, hogy olyan lesz
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1086 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 21:05:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.27 csütörtök, 20:58:52
mk1 kókusz mintájára lett az mk3 mondi
mk2 facelift fóka mintájára lett az mk4 mondi
szerinted??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1087 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 21:09:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.27 csütörtök, 21:05:04
mk1 kókusz mintájára lett az mk3 mondi
mk2 facelift fóka mintájára lett az mk4 mondi
szerinted??
Francba...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1088 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 21:12:47 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.27 csütörtök, 20:50:38
Hát amilyen csúnyára sikeredett az új focus is, remélem nem abba az irányba mozdulnak a mondeoval
Gyönyörű lesz + megszokjuk. 2016-ban már rámozdulok, ha minden jól megy
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1089 Dátum:
2011.01.28 péntek, 00:37:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.27 csütörtök, 21:09:21
Francba...
az hagyján, de a motorja meg fhanszija
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1090 Dátum:
2011.01.28 péntek, 08:52:37 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.01.28 péntek, 00:37:05
az hagyján, de a motorja meg fhanszija
Viszont a szerviztapasztalatok szerint attol meg mukodik valamennyire. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1091 Dátum:
2011.01.28 péntek, 10:18:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.28 péntek, 08:52:37
Viszont a szerviztapasztalatok szerint attol meg mukodik valamennyire. :-)
AndyA
már amelyik. az 1.6 tdci-rol nekem is jok a tapasztalataim eddig
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1092 Dátum:
2011.02.01 kedd, 09:48:42 »
van valami különösen ajánlott olaj mk3 5seb(2001)
mi az alap? én 75W90-t néztem de nem tudom mi a követelmény. Ár nem tényező csak a minőség mivel nincs tervben eladása az autónak.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1093 Dátum:
2011.02.01 kedd, 11:39:32 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.01 kedd, 09:48:42
van valami különösen ajánlott olaj mk3 5seb(2001)
mi az alap? én 75W90-t néztem de nem tudom mi a követelmény. Ár nem tényező csak a minőség mivel nincs tervben eladása az autónak.
Akkor javaslom vegyél bele gyári ford olajat. (kromax, nagyauto)
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Sofi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1094 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 11:26:44 »
Sziasztok!
Már említettem pár napja, hogy gondom van a Mondeom-al. 2001-es 2 literes benzines, 4 ajtós Ghia. Egyenlőre még azt sem tudni, hogy mi pontosan a baja. Ma hagyom ott a szerelőnél. Az előzmények: hidegen induláskor kerregés a motortérből. Ha szemben állok a nyitott motorháztetővel, akkor határozottan balról jön a hang. Mintha egy kavics vergődne egy konzervdobozban, szóval olyan rossz csapágy hang vagy mi. Többen is kinyomó csapágyra tippeltetek és én is megvoltam győződve. Ha benyomom a kuplungot, akkor enyhül a hang. 20-30 km megtétele után pedig nem is hallani szinte. Aztán tegnap a szervizben több szerelő is kizárta a kinyomó csapágy lehetőségét. Első körben váltó olaj csere volt, ami sajnos az azóta megtett kb. 70 km alatt sem segített semmit. Ma reggel ismét rémes hang. Ma otthagyom náluk, hogy reggel ők is hidegen hallják, lássák a dolgot. Valószínű váltó szétszedés lesz, esetleg valamilyen csapágy csere.
A kérdésem egyszerűen az, hogy mi a véleményetek, tapasztalatotok?
Köszönöm előre is!
Üdv.: Sofi
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1095 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 11:31:03 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.02.03 csütörtök, 11:26:44
Sziasztok!
Már említettem pár napja, hogy gondom van a Mondeom-al. 2001-es 2 literes benzines, 4 ajtós Ghia. Egyenlőre még azt sem tudni, hogy mi pontosan a baja. Ma hagyom ott a szerelőnél. Az előzmények: hidegen induláskor kerregés a motortérből. Ha szemben állok a nyitott motorháztetővel, akkor határozottan balról jön a hang. Mintha egy kavics vergődne egy konzervdobozban, szóval olyan rossz csapágy hang vagy mi. Többen is kinyomó csapágyra tippeltetek és én is megvoltam győződve. Ha benyomom a kuplungot, akkor enyhül a hang. 20-30 km megtétele után pedig nem is hallani szinte. Aztán tegnap a szervizben több szerelő is kizárta a kinyomó csapágy lehetőségét. Első körben váltó olaj csere volt, ami sajnos az azóta megtett kb. 70 km alatt sem segített semmit. Ma reggel ismét rémes hang. Ma otthagyom náluk, hogy reggel ők is hidegen hallják, lássák a dolgot. Valószínű váltó szétszedés lesz, esetleg valamilyen csapágy csere.
A kérdésem egyszerűen az, hogy mi a véleményetek, tapasztalatotok?
Köszönöm előre is!
Üdv.: Sofi
Ha jól emlékszem a váltó jobbra van,vagy nem???
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1096 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 11:35:29 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.03 csütörtök, 11:31:03
Ha jól emlékszem a váltó jobbra van,vagy nem???
De, szemből nézve jobbról, az aksi alatt részen.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1097 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 11:35:37 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.03 csütörtök, 11:31:03
Ha jól emlékszem a váltó jobbra van,vagy nem???
de bizony... szemből jobb oldalt.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1098 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 11:42:23 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.02.03 csütörtök, 11:26:44
Sziasztok!
Már említettem pár napja, hogy gondom van a Mondeom-al. 2001-es 2 literes benzines, 4 ajtós Ghia. Egyenlőre még azt sem tudni, hogy mi pontosan a baja. Ma hagyom ott a szerelőnél. Az előzmények: hidegen induláskor kerregés a motortérből. Ha szemben állok a nyitott motorháztetővel, akkor határozottan balról jön a hang. Mintha egy kavics vergődne egy konzervdobozban, szóval olyan rossz csapágy hang vagy mi. Többen is kinyomó csapágyra tippeltetek és én is megvoltam győződve. Ha benyomom a kuplungot, akkor enyhül a hang. 20-30 km megtétele után pedig nem is hallani szinte. Aztán tegnap a szervizben több szerelő is kizárta a kinyomó csapágy lehetőségét. Első körben váltó olaj csere volt, ami sajnos az azóta megtett kb. 70 km alatt sem segített semmit. Ma reggel ismét rémes hang. Ma otthagyom náluk, hogy reggel ők is hidegen hallják, lássák a dolgot. Valószínű váltó szétszedés lesz, esetleg valamilyen csapágy csere.
A kérdésem egyszerűen az, hogy mi a véleményetek, tapasztalatotok?
Köszönöm előre is!
Üdv.: Sofi
Szia!
Nem tudom pontosan elképzelni a hangot, amit hallasz. Egy ötletem azért lenne. Nálam a nyáron ment tönkre a hosszú szíj (generátor+klíma stb) főtengelyen lévő kettőstömegű szíjtárcsája, az rettenetesen csattog, kopog és bal oldalon is van. Esetleg nem ez lehet a hibás, vagy ezen az oldalon a szíj feszítője?
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1099 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 11:46:32 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.03 csütörtök, 11:42:23
Szia!
Nem tudom pontosan elképzelni a hangot, amit hallasz. Egy ötletem azért lenne. Nálam a nyáron ment tönkre a hosszú szíj (generátor+klíma stb) főtengelyen lévő kettőstömegű szíjtárcsája, az rettenetesen csattog, kopog és bal oldalon is van. Esetleg nem ez lehet a hibás, vagy ezen az oldalon a szíj feszítője?
Ezért tettem fel föntebb azt a költői kérdést,mert szerintem ha határozottan baról jön a hang akkor inkább a te általad vázolt hibák a valószinübbek.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ