Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 13:54:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2326887 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #1050 Dátum: 2010.12.31 péntek, 15:30:39 »

váltóban az olajszintet megnézheted. én adnék még neki wd-t(ne sajnáld tőle Wink), nálam és másnál is segített már ez a módszer.
a szervóban lévőt, lehet, hogy érdemes lenne mégegyszer lecserélni
Ok remelem segitenek rajta ezek a beavatkozasok. De csak akkor mikor kicsit melegebb lessz es mar csak jovore lessz.
Kossz. Boldog uj evet mindenkinek. smile vigyor3 Wink
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #1051 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 11:54:35 »

Sziasztok!

Az ünnepek előtt megrendeltem a Kauf-Fer-től a komplett kuplungszettet kinyomóval (4 nap alatt meg is érkezett), amit mostanában fog kicserélni a szerelő. (Az enyém 1,8-as, alvázszám alapján sima lendkerekes, így nem cserés)

Többen ajánlottátok, hogy ilyenkor érdemes kicserélni:
-féltengelyszimeringeket
-nyelestengelyszimeringet
-főtengelyszimeringet
-féltengelyvezető csapágyat
-...biztos van még valami (írjátok, ha kifelejtettem)

Kérdésem a következő lenne:

a féltengelyvezető csapágynak meg tudná mondani valaki a pontos méretét? Ugyanis gyárilag elég horror árat mondanak (18-28e ft). Arra gondoltam, hogy csapágyboltban is utánanéznék...

Köszi, Alpha
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1052 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 15:26:37 »

én körbekérdeztem és nem találtam, csak gyáriba...16-ért...fájt nekem is.  szomoru1
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1053 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 20:30:16 »

Sziasztok!

Az ünnepek előtt megrendeltem a Kauf-Fer-től a komplett kuplungszettet kinyomóval (4 nap alatt meg is érkezett), amit mostanában fog kicserélni a szerelő. (Az enyém 1,8-as, alvázszám alapján sima lendkerekes, így nem cserés)

Többen ajánlottátok, hogy ilyenkor érdemes kicserélni:
-féltengelyszimeringeket
-nyelestengelyszimeringet
-főtengelyszimeringet
-féltengelyvezető csapágyat
-...biztos van még valami (írjátok, ha kifelejtettem)

Kérdésem a következő lenne:

a féltengelyvezető csapágynak meg tudná mondani valaki a pontos méretét? Ugyanis gyárilag elég horror árat mondanak (18-28e ft). Arra gondoltam, hogy csapágyboltban is utánanéznék...

Köszi, Alpha

Speciális kialakítású a külső perselye, csapágyboltban ilyet nem fogsz kapni, kényszerből meg kell venni a gyárit, vagy vegyél febi-t az is INA mint a gyári, de olcsóbb.. wave
A nyelestengely szimering egyben van a kinyomócsapággyal, azt nem kell külön venned.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #1054 Dátum: 2011.01.05 szerda, 09:28:29 »

Sziasztok!

Nincs vlkinek jo állapotban lévo sebességválto szoknya?

Elore is koszi!

Naplózva
Moncsicsi
Vendég
« Új hozzászólás #1055 Dátum: 2011.01.05 szerda, 11:51:46 »

Helló srácok!

A kérdés az az lenne, hogy:
Városon kívüli autózásnál úgy 30 km megtétele után úgy éreztem mintha keményebb lenne a kuplungpedál és olyan ragadós ahogy feljön. Városi használatkor puha a pedál. Mitől lehet ez?

Én is igy jártam: Néhányszor felkeményedett hosszabb út után, azután már városban is előfordult. Semmi csapágyhang egyszer csak megállt. a kuplungpor miatt teljesen tönkrement a kinyomócsapágy. Érdemes lenne utána nézetned.       
Naplózva
Nitroboy
Vendég
« Új hozzászólás #1056 Dátum: 2011.01.05 szerda, 16:59:26 »

Sziasztok!

Nincs vlkinek jo állapotban lévo sebességválto szoknya?

Elore is koszi!

Szerintem vidd el bőröshöz a kibontott szoknyát. De elötte azért zsírozd le a melót vele, mert elég cumi kibontani a keretből a szoknyát. Nekem 4000HUF-ért vart egy frankó újat, és még a váltógombot is újrabőrözte ezért a pénzért!



Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1057 Dátum: 2011.01.05 szerda, 23:31:20 »



Az osszes eBay tele van a legvaltozatosabb valtoszoknyakkal Mondeo Mk3-hoz...

http://shop.ebay.at/i.html?_nkw=mondeo+%28schaltm*%2Cschalts*%29+%2200+-+07%22&_sacat=0&_dmpt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&_odkw=mondeo+schaltm*+schalts*+%2200+-+07%22&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=mondeo+mk3+gaitor&_sacat=0&_dmpt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&_odkw=mondeo+mk3+gear&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

Az ajanlatom a becsi vagy londoni postacimmel a postakoltseg kordaban tartasa vegett hehe tovabbra is fenntartom. Akit erdekel, keressen meg maganban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #1058 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 11:02:15 »

Nekem a kormány és váltógomb bőrözéssel együtt a váltószoknyát is cserélték, ha jól emlékszem 14e Ft-ért Kecskemét mellett.

Sz.G.


Sziasztok!

Nincs vlkinek jo állapotban lévo sebességválto szoknya?

Elore is koszi!


Naplózva
gtibu
Vendég
« Új hozzászólás #1059 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 20:52:42 »

Uraim! Örömmel értesítek mindenkit hogy a donáció tökéletesen sikerült! A beteg jól van,és jobb mint új korában.

Magyarul a 115 lovas Mk3-ba amiben mellesleg már kb:400000 a kilóméter és nem mellesleg diesel a kicsike,beépítésre került egy Valeo gyártmányú kuplung átalakító készlet(FIX)

Költségek

Készlet ára:90800.-ft UNIX kedvezménnyel kinyomó csapágy nélkül.A csapágyat nem cseréltük mert tökéletes .

Munkadíj:20000.-ft Székesfehérváron

Vége a költséges kettőstömegű korszaknak levele

Köszönet Bunyeknak worship worship worship
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #1060 Dátum: 2011.01.11 kedd, 22:03:20 »

Az én műtétem is sikerült!

Megtörtént a kuplungcsere! Amit korábban írtam, hogy alvázszám szerint sima lendkerék van az autómban....hááát nem. Viszont nem cseréltük. A szerelő szerint egyáltalán nincs baja-gondolom benzines lévén a kiseb nyomaték miatt nem kevésbé használódik.
A féltengelyvezető csapágy szétrepült, így kapott egy újat.
Aztán ha már fékolaj-a kinyomó miatt- akkor az egész rendszerből kicseréltettem-fékcsöveket is akartam, de a szerelő szerint felesleges...
Légtelenítéskor kiderült, hogy a hátsó fékek kompletten (tárcsa + betét) is cserére szorulnak...
Közben eszembe jutott, hogy 15.000 km-rel ezelőtt volt olajcsere  Smiley nem mondhattam nemet

Költségek:

kuplungszett kinyomóval (Kauffer-Luk) 62.500,-
féltengelycsapágy (Cromax-Luk)         16.000,-
fékolaj (1L) + váltóolaj (2L)                 6.000,-
hátsó féktárcsa+betét                      24.500,-
motorolaj+szűrő (Cromax-Motorcraft)    9.000,-
munkadíj                                        20.000,-

Aki akarja összeadhatja..én ugyan nem fogom  hehe

Az új kuplunggal mintha egy másik autóban ülnék...teljesen simák a váltások (a tárcsa teljesen el volt kopva), az autó azonnal mozdul.

Amit másképpen csinálnék: minden alkatrészt megnéznék a különböző adás-vételi oldalakon, ugyanis egyik ismerősöm szerint (aki a Luk-ban dolgozik  Smiley) "jóárasított" dolgokat lehet kapni...

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1061 Dátum: 2011.01.12 szerda, 12:12:10 »

Uraim! Örömmel értesítek mindenkit hogy a donáció tökéletesen sikerült! A beteg jól van,és jobb mint új korában.

Magyarul a 115 lovas Mk3-ba amiben mellesleg már kb:400000 a kilóméter és nem mellesleg diesel a kicsike,beépítésre került egy Valeo gyártmányú kuplung átalakító készlet(FIX)

Költségek

Készlet ára:90800.-ft UNIX kedvezménnyel kinyomó csapágy nélkül.A csapágyat nem cseréltük mert tökéletes .

Munkadíj:20000.-ft Székesfehérváron

Vége a költséges kettőstömegű korszaknak levele

Köszönet Bunyeknak worship worship worship

Király....sok örömet hozzá...nő a létszám, ez FIX  eplus2 eljen
Naplózva
jimybaker
Vendég
« Új hozzászólás #1062 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 16:50:44 »

SZIASZTOK!!
A SZERVOMMAL VAN PROBLÉMA .FINNORSZÁGBAN VAGYOK,-32 FOK VAN ÉS A SZERVOFOLYADÉK A TARTÁLYON KERESZTÜL KIFOLYT.MI LEHET A BAJA ÉS HOGY LEHET KIJAVITANI? KÖSZÖNETTEL: JIMY
Naplózva
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #1063 Dátum: 2011.01.19 szerda, 07:36:47 »

Uraim! Örömmel értesítek mindenkit hogy a donáció tökéletesen sikerült! A beteg jól van,és jobb mint új korában.

Magyarul a 115 lovas Mk3-ba amiben mellesleg már kb:400000 a kilóméter és nem mellesleg diesel a kicsike,beépítésre került egy Valeo gyártmányú kuplung átalakító készlet(FIX)

Költségek

Készlet ára:90800.-ft UNIX kedvezménnyel kinyomó csapágy nélkül.A csapágyat nem cseréltük mert tökéletes .

Munkadíj:20000.-ft Székesfehérváron

Vége a költséges kettőstömegű korszaknak levele

Köszönet Bunyeknak worship worship worship


Szia!

Az én autómba is belement valahogy 420000 km, ebből 280at én tettem bele. A petrányis szervizkönyv szerint 130nál volt kettőstömegű cserélve,ennél fogva már bizony kezdek aggódni lassan.
Érdekelne pl, hogy ki csinálta az autódat, hisz én is szfvári vagyok, Unixnál kifejezetten szimpla lendkerekes cuccot kértél?
Valakitől egyszer azt hallottam, hogy Transit kuplungját rakjam bele és tökéletes lesz az autóm. Erről van valakinek valami infója?
Segítséget előre is köszi!
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1064 Dátum: 2011.01.19 szerda, 20:02:50 »

SZIASZTOK!!
A SZERVOMMAL VAN PROBLÉMA .FINNORSZÁGBAN VAGYOK,-32 FOK VAN ÉS A SZERVOFOLYADÉK A TARTÁLYON KERESZTÜL KIFOLYT.MI LEHET A BAJA ÉS HOGY LEHET KIJAVITANI? KÖSZÖNETTEL: JIMY
Szia!
Sz@r olaj volt benn vagy felvizesedett már, és a vékony csőbe beledermedt, szerencsétlen szivattyú meg valahova nyomja...hát arra amerre utat talál..tartályon ki!... vigyor3 Vidd meleg helyre egy napra és cseréld le azt a szutykot ami benne van dexron III-ra  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Egon
Vendég
« Új hozzászólás #1065 Dátum: 2011.01.21 péntek, 12:52:48 »

Király....sok örömet hozzá...nő a létszám, ez FIX  eplus2 eljen
Szia Bunyek!
Milyen hosszútávú tapasztalatod van a "FIX" lendivel?
Kb. 2 éve bajlódtam ezzel a sztorival, és már rettegek a következőtől!
3 szerelőnél 3x cserálték a duplát+szerkezetet+tárcsát, + ezt is... azt is... Kisebb vagyont szórtam szét mire jó lett.
Ha jól tudom, 100-120.000km-t előjön a kuplung, és dupla lendkerék dolog.   
Nekem fontos lenne (talán nem leszek egyedül), hogy írj pár sort a FIX lendidről, mert nem tudom, hogy milyen hátrányok lehetnek ebből hosszútávon.
Szétrázhat valamit a FIX?
Miért találták ki a duplát?
Ez egy kényelmi dolog?
Vagy valami szerkezet megóvása érdekében találták ki?
Vagy ez csak egy üzletág?

Kíváncsian várom válaszod!
-Egon-
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1066 Dátum: 2011.01.21 péntek, 13:53:49 »

Szia Bunyek!
Milyen hosszútávú tapasztalatod van a "FIX" lendivel?
Kb. 2 éve bajlódtam ezzel a sztorival, és már rettegek a következőtől!
3 szerelőnél 3x cserálték a duplát+szerkezetet+tárcsát, + ezt is... azt is... Kisebb vagyont szórtam szét mire jó lett.
Ha jól tudom, 100-120.000km-t előjön a kuplung, és dupla lendkerék dolog.   
Nekem fontos lenne (talán nem leszek egyedül), hogy írj pár sort a FIX lendidről, mert nem tudom, hogy milyen hátrányok lehetnek ebből hosszútávon.
Szétrázhat valamit a FIX?
Miért találták ki a duplát?
Ez egy kényelmi dolog?
Vagy valami szerkezet megóvása érdekében találták ki?
Vagy ez csak egy üzletág?

Kíváncsian várom válaszod!
-Egon-


Nekem több mint 1,5 éve van benne és olyan mint mikor betettük....
A fix-ben is ugyanugy bennevan a csillapitás,csak a kuplungba van és ott jobban birja....nemráz szét semmit,nem üt,rángat,harp,rúg...enyém legalábbis az biztos...
Én nem mondok senkinek mit tegyen,belefáradtam már....
olvass vissza irtam már róla vagy nézd meg a blogomat ott vannak képek is....
Naplózva
Egon
Vendég
« Új hozzászólás #1067 Dátum: 2011.01.21 péntek, 14:31:47 »

Nekem több mint 1,5 éve van benne és olyan mint mikor betettük....
A fix-ben is ugyanugy bennevan a csillapitás,csak a kuplungba van és ott jobban birja....nemráz szét semmit,nem üt,rángat,harp,rúg...enyém legalábbis az biztos...
Én nem mondok senkinek mit tegyen,belefáradtam már....
olvass vissza irtam már róla vagy nézd meg a blogomat ott vannak képek is....
Nekem több mint 1,5 éve van benne és olyan mint mikor betettük....
A fix-ben is ugyanugy bennevan a csillapitás,csak a kuplungba van és ott jobban birja....nemráz szét semmit,nem üt,rángat,harp,rúg...enyém legalábbis az biztos...
Én nem mondok senkinek mit tegyen,belefáradtam már....
olvass vissza irtam már róla vagy nézd meg a blogomat ott vannak képek is....

Köszönöm a válaszod! A blogot megkeresem!
SOK SIKERT!

Naplózva
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #1068 Dátum: 2011.01.25 kedd, 10:37:31 »

Sziasztok,

Egy másik topic-ban már említettem, hogy van egy 2001-es MK3 2 literes benzines Ghia Mondeom. A tünetek nekem is azt mutatják, hogy kinyomó csapágy csere lesz szükséges. Ahogy itt is olvastam érdemes lenne egyéb alkatrészeket is cserélni egyúttal, mint pl. kuplunk.

A kérdésem az lenne, hogy szerintetek miket lenne érdemes cserélni, és mennyibe kerülne mindez. Továbbá szerintetek meddig lehet még várni a szervizzel. Kotyogó, kerregő hang hallható álló helyzetben is, ha benyomom a kuplungot, akkor jelentősen enyhül.

Köszönöm előre is a hozzászólásokat!


Üdv.: Sofi
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1069 Dátum: 2011.01.25 kedd, 19:49:07 »

Sziasztok,

Egy másik topic-ban már említettem, hogy van egy 2001-es MK3 2 literes benzines Ghia Mondeom. A tünetek nekem is azt mutatják, hogy kinyomó csapágy csere lesz szükséges. Ahogy itt is olvastam érdemes lenne egyéb alkatrészeket is cserélni egyúttal, mint pl. kuplunk.

A kérdésem az lenne, hogy szerintetek miket lenne érdemes cserélni, és mennyibe kerülne mindez. Továbbá szerintetek meddig lehet még várni a szervizzel. Kotyogó, kerregő hang hallható álló helyzetben is, ha benyomom a kuplungot, akkor jelentősen enyhül.

Köszönöm előre is a hozzászólásokat!


Üdv.: Sofi
Szia!
Lendkereket, kuplung szerkezetet, tárcsát, kinyomót, két féltengely szimeringet, főtengely szimeringet, jobboldali féltengelyvezető csapágyat...nézd meg a kauf-fer kft-nél mennyi!

Ui: Ha kinyomott kuplungnál csendesedik akkor a kinyomónak nincs baja....de akkor is cserélni érdemes mindent
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #1070 Dátum: 2011.01.26 szerda, 08:14:26 »


Köszi a Válszt Ervin!

Lehet, hogy hülye kérdés, de a benzinesben is van az a sokat említett kettős tömegű lendkerék?

Üdv.: Sofi
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1071 Dátum: 2011.01.26 szerda, 11:06:50 »

Köszi a Válszt Ervin!

Lehet, hogy hülye kérdés, de a benzinesben is van az a sokat említett kettős tömegű lendkerék?

Üdv.: Sofi

van
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #1072 Dátum: 2011.01.26 szerda, 12:30:46 »

Sziasztok!

Még annyit szeretnék kérdezni, hogy egy ilyen kinyomó csapágy cserés história mennyire sürgős. Azonnali szervizt igényel, vagy még elkerreghet 1-2000 km-t?

Köszönöm előre is!

Üdv.: Sofi
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1073 Dátum: 2011.01.26 szerda, 18:53:39 »

Sziasztok!

Még annyit szeretnék kérdezni, hogy egy ilyen kinyomó csapágy cserés história mennyire sürgős. Azonnali szervizt igényel, vagy még elkerreghet 1-2000 km-t?

Köszönöm előre is!

Üdv.: Sofi
Hát elmehet 1-2 ezret még, de mint írtam, nem valószínű, hogy a kinyomód rossz...ha csak tompa és nem éles a zaj, akár még el lehet gurulni vele pár ezret, de rizikós..
Mielőbb cserélj mindent és egy pár évig nem lesz megint gondod. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1074 Dátum: 2011.01.26 szerda, 18:59:53 »

Hát elmehet 1-2 ezret még, de mint írtam, nem valószínű, hogy a kinyomód rossz...ha csak tompa és nem éles a zaj, akár még el lehet gurulni vele pár ezret, de rizikós..
Mielőbb cserélj mindent és egy pár évig nem lesz megint gondod. wave
ha szétmegy, és nem lesz kuplungja, akkor rájön, hogy rögtön kellett volna cserélnie hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1075 Dátum: 2011.01.26 szerda, 19:15:26 »

ha szétmegy, és nem lesz kuplungja, akkor rájön, hogy rögtön kellett volna cserélnie hehe
Vadiúj autón is széthullhat a kuplung egyik pillanatról a másikra... volt már rá példa vigyor3 (MKIV 2,5T  vigyor3)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1076 Dátum: 2011.01.26 szerda, 19:17:14 »

Vadiúj autón is széthullhat a kuplung egyik pillanatról a másikra... volt már rá példa vigyor3 (MKIV 2,5T  vigyor3)
anyaghiba bárhol lehet...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1077 Dátum: 2011.01.26 szerda, 19:23:17 »

anyaghiba bárhol lehet...
Meg költség csökkentés miatt alulméretezés is....aztán még így is drága.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1078 Dátum: 2011.01.26 szerda, 19:28:23 »

Meg költség csökkentés miatt alulméretezés is....aztán még így is drága.. vigyor3
na ja. de ott nem tudhatta, hogy xar lesz, itt viszont sejti, hogy haldoklik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1079 Dátum: 2011.01.26 szerda, 21:02:11 »

Vadiúj autón is széthullhat a kuplung egyik pillanatról a másikra... volt már rá példa vigyor3 (MKIV 2,5T  vigyor3)

meg az smax tdci-nél 60K km-nél  duhos2 gun
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1080 Dátum: 2011.01.26 szerda, 21:05:11 »

meg az smax tdci-nél 60K km-nél  duhos2 gun
Ja, ráadásul az MK4 TDCi-ben ugyanaz a hajtáslánc van...szép kilátások szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1081 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 10:26:47 »

Ja, ráadásul az MK4 TDCi-ben ugyanaz a hajtáslánc van...szép kilátások szomoru1

bizony. pont gondolkoztam rajta, hogy mit vegyek az mk3 után, de ezek a fenti dolgok, meg az mk4 fröccsöntött szürke műanyag középkonzolja eléggé más irányba terelnek  hehe
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1082 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 19:57:11 »

bizony. pont gondolkoztam rajta, hogy mit vegyek az mk3 után, de ezek a fenti dolgok, meg az mk4 fröccsöntött szürke műanyag középkonzolja eléggé más irányba terelnek  hehe

MK5? ;-)
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1083 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 20:50:38 »

MK5? ;-)
Hát amilyen csúnyára sikeredett az új focus is, remélem nem abba az irányba mozdulnak a mondeoval Undecided
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1084 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 20:54:00 »

Hát amilyen csúnyára sikeredett az új focus is, remélem nem abba az irányba mozdulnak a mondeoval Undecided
biztos lehet benne, hogy olyan lesz Embarrassed Embarrassed
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1085 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 20:58:52 »

biztos lehet benne, hogy olyan lesz Embarrassed Embarrassed
rinya falbav
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1086 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 21:05:04 »

rinya falbav
mk1 kókusz mintájára lett az mk3 mondi
mk2 facelift fóka mintájára lett az mk4 mondi

szerinted?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1087 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 21:09:21 »

mk1 kókusz mintájára lett az mk3 mondi
mk2 facelift fóka mintájára lett az mk4 mondi

szerinted?? vigyor3
Francba... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1088 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 21:12:47 »

Hát amilyen csúnyára sikeredett az új focus is, remélem nem abba az irányba mozdulnak a mondeoval Undecided

Gyönyörű lesz + megszokjuk. 2016-ban már rámozdulok, ha minden jól megy Smiley
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1089 Dátum: 2011.01.28 péntek, 00:37:05 »

Francba... vigyor3

az hagyján, de a motorja meg fhanszija  hehe
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1090 Dátum: 2011.01.28 péntek, 08:52:37 »

az hagyján, de a motorja meg fhanszija  hehe

Viszont a szerviztapasztalatok szerint attol meg mukodik valamennyire. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1091 Dátum: 2011.01.28 péntek, 10:18:26 »

Viszont a szerviztapasztalatok szerint attol meg mukodik valamennyire. :-)

AndyA

már amelyik. az 1.6 tdci-rol nekem is jok a tapasztalataim eddig  eljen
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1092 Dátum: 2011.02.01 kedd, 09:48:42 »

van valami különösen ajánlott olaj mk3 5seb(2001)
mi az alap? én 75W90-t néztem de nem tudom mi a követelmény. Ár nem tényező csak a minőség mivel nincs tervben  eladása az autónak.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #1093 Dátum: 2011.02.01 kedd, 11:39:32 »

van valami különösen ajánlott olaj mk3 5seb(2001)
mi az alap? én 75W90-t néztem de nem tudom mi a követelmény. Ár nem tényező csak a minőség mivel nincs tervben  eladása az autónak.

Akkor javaslom vegyél bele gyári ford olajat.  (kromax, nagyauto)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #1094 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 11:26:44 »

Sziasztok!

Már említettem pár napja, hogy gondom van a Mondeom-al. 2001-es 2 literes benzines, 4 ajtós Ghia. Egyenlőre még azt sem tudni, hogy mi pontosan a baja. Ma hagyom ott a szerelőnél. Az előzmények: hidegen induláskor kerregés a motortérből. Ha szemben állok a nyitott motorháztetővel, akkor határozottan balról jön a hang. Mintha egy kavics vergődne egy konzervdobozban, szóval olyan rossz csapágy hang vagy mi. Többen is kinyomó csapágyra tippeltetek és én is megvoltam győződve. Ha benyomom a kuplungot, akkor enyhül a hang. 20-30 km megtétele után pedig nem is hallani szinte. Aztán tegnap a szervizben több szerelő is kizárta a kinyomó csapágy lehetőségét. Első körben váltó olaj csere volt, ami sajnos az azóta megtett kb. 70 km alatt sem segített semmit. Ma reggel ismét rémes hang. Ma otthagyom náluk, hogy reggel ők is hidegen hallják, lássák a dolgot. Valószínű váltó szétszedés lesz, esetleg valamilyen csapágy csere.

A kérdésem egyszerűen az, hogy mi a véleményetek, tapasztalatotok?

Köszönöm előre is!  worship
Üdv.: Sofi

Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #1095 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 11:31:03 »

Sziasztok!

Már említettem pár napja, hogy gondom van a Mondeom-al. 2001-es 2 literes benzines, 4 ajtós Ghia. Egyenlőre még azt sem tudni, hogy mi pontosan a baja. Ma hagyom ott a szerelőnél. Az előzmények: hidegen induláskor kerregés a motortérből. Ha szemben állok a nyitott motorháztetővel, akkor határozottan balról jön a hang. Mintha egy kavics vergődne egy konzervdobozban, szóval olyan rossz csapágy hang vagy mi. Többen is kinyomó csapágyra tippeltetek és én is megvoltam győződve. Ha benyomom a kuplungot, akkor enyhül a hang. 20-30 km megtétele után pedig nem is hallani szinte. Aztán tegnap a szervizben több szerelő is kizárta a kinyomó csapágy lehetőségét. Első körben váltó olaj csere volt, ami sajnos az azóta megtett kb. 70 km alatt sem segített semmit. Ma reggel ismét rémes hang. Ma otthagyom náluk, hogy reggel ők is hidegen hallják, lássák a dolgot. Valószínű váltó szétszedés lesz, esetleg valamilyen csapágy csere.

A kérdésem egyszerűen az, hogy mi a véleményetek, tapasztalatotok?

Köszönöm előre is!  worship
Üdv.: Sofi


Ha jól emlékszem a váltó jobbra van,vagy nem???
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #1096 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 11:35:29 »

Ha jól emlékszem a váltó jobbra van,vagy nem???
De, szemből nézve jobbról, az aksi alatt részen.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1097 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 11:35:37 »

Ha jól emlékszem a váltó jobbra van,vagy nem???
de bizony... szemből jobb oldalt.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1098 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 11:42:23 »

Sziasztok!

Már említettem pár napja, hogy gondom van a Mondeom-al. 2001-es 2 literes benzines, 4 ajtós Ghia. Egyenlőre még azt sem tudni, hogy mi pontosan a baja. Ma hagyom ott a szerelőnél. Az előzmények: hidegen induláskor kerregés a motortérből. Ha szemben állok a nyitott motorháztetővel, akkor határozottan balról jön a hang. Mintha egy kavics vergődne egy konzervdobozban, szóval olyan rossz csapágy hang vagy mi. Többen is kinyomó csapágyra tippeltetek és én is megvoltam győződve. Ha benyomom a kuplungot, akkor enyhül a hang. 20-30 km megtétele után pedig nem is hallani szinte. Aztán tegnap a szervizben több szerelő is kizárta a kinyomó csapágy lehetőségét. Első körben váltó olaj csere volt, ami sajnos az azóta megtett kb. 70 km alatt sem segített semmit. Ma reggel ismét rémes hang. Ma otthagyom náluk, hogy reggel ők is hidegen hallják, lássák a dolgot. Valószínű váltó szétszedés lesz, esetleg valamilyen csapágy csere.

A kérdésem egyszerűen az, hogy mi a véleményetek, tapasztalatotok?

Köszönöm előre is!  worship
Üdv.: Sofi

Szia!

Nem tudom pontosan elképzelni a hangot, amit hallasz. Egy ötletem azért lenne. Nálam a nyáron ment tönkre a hosszú szíj (generátor+klíma stb) főtengelyen lévő kettőstömegű szíjtárcsája, az rettenetesen csattog, kopog és bal oldalon is van. Esetleg nem ez lehet a hibás, vagy ezen az oldalon a szíj feszítője?
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #1099 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 11:46:32 »

Szia!

Nem tudom pontosan elképzelni a hangot, amit hallasz. Egy ötletem azért lenne. Nálam a nyáron ment tönkre a hosszú szíj (generátor+klíma stb) főtengelyen lévő kettőstömegű szíjtárcsája, az rettenetesen csattog, kopog és bal oldalon is van. Esetleg nem ez lehet a hibás, vagy ezen az oldalon a szíj feszítője?
Ezért tettem fel föntebb azt a költői kérdést,mert szerintem ha határozottan baról jön a hang akkor inkább a te általad vázolt hibák a valószinübbek. eljen
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.