Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:15:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2325286 alkalommal)
0 Felhasználó és 69 vendég van a témában
HTL-074
Vendég
« Új hozzászólás #1150 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 17:22:26 »

Üdv. Valaki megtudja mondani nekem, hogy a 2.0 benzines 2002.évi mondiba a lendkerék kettőstömegü vagy sem. És hogy okozhat rángtást a kuplung mikor  váltogatok és 2000 alá esik a fordulat.
Naplózva
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #1151 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 17:52:03 »

Én meglocsoltam a szoknya alatt, meg a rudazat másik végét is, ahogy a link mutatja. Meg nem javult, de jobb lett.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1152 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 18:40:04 »

Én meglocsoltam a szoknya alatt, meg a rudazat másik végét is, ahogy a link mutatja. Meg nem javult, de jobb lett.
adjál neki jó bőven, kb 2 hétig jó lesz, ennyi idő alatt párolog el a wd40
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1153 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 18:41:44 »

Üdv. Valaki megtudja mondani nekem, hogy a 2.0 benzines 2002.évi mondiba a lendkerék kettőstömegü vagy sem. És hogy okozhat rángtást a kuplung mikor  váltogatok és 2000 alá esik a fordulat.
elvileg kéttömegű, de asszem ez csak alvázszámból  fog kiderülni.

alacsony fordulaton a rángatást gyertya-gyújtókábel-trafó tudja csinálni. meg lehet hogy más is, de én motorikus hibát keresnék
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HTL-074
Vendég
« Új hozzászólás #1154 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 18:49:18 »

Gyertyát már kicseréltem, de ugyan ugy rángat. lambda meg a co kiválló egyébként, ezért gondolok valami másra.még a légtömeg mérőt akarom kitisztítani, mert azt hallottam az is lehet a baj. egyébként ha ráengedem a kuplungot és hagyom motorféken 1másodpercig és ugy nyomom neki a gázt akkor nem rángat be.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1155 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 20:16:21 »

Üdv. Valaki megtudja mondani nekem, hogy a 2.0 benzines 2002.évi mondiba a lendkerék kettőstömegü vagy sem. És hogy okozhat rángtást a kuplung mikor  váltogatok és 2000 alá esik a fordulat.

kettőstömegű
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1156 Dátum: 2011.02.18 péntek, 12:14:51 »

Gyertyát már kicseréltem, de ugyan ugy rángat. lambda meg a co kiválló egyébként, ezért gondolok valami másra.még a légtömeg mérőt akarom kitisztítani, mert azt hallottam az is lehet a baj. egyébként ha ráengedem a kuplungot és hagyom motorféken 1másodpercig és ugy nyomom neki a gázt akkor nem rángat be.

nekem volt off gépen a gyertyakábel cseréje oldotta meg de csak a második szett mert egyszer megpróbálkozunk egy ~10 ezer forint körülivel aztán egy 18-ezressel és az megszüntette a gondot
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #1157 Dátum: 2011.02.18 péntek, 14:34:48 »

nekem volt off gépen a gyertyakábel cseréje oldotta meg de csak a második szett mert egyszer megpróbálkozunk egy ~10 ezer forint körülivel aztán egy 18-ezressel és az megszüntette a gondot

pont most írtam egy kis tapasztalatot a benzinesek 1.8, 2.0 topicban  Wink
Naplózva
tom78
Vendég
« Új hozzászólás #1158 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 08:59:34 »

Sziasztok én ma regiztem erre az oldalra!Hát az lenne a kérdésem hogy a kuplungon lehet e állitani mert nagyon fent fog?Skóciában élek van egy 2001 es 1.8 as mondeom de itt aranyárban van az autó szerelés!Köszi előre is
Naplózva
HTL-074
Vendég
« Új hozzászólás #1159 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 13:41:40 »

Sziasztok én ma regiztem erre az oldalra!Hát az lenne a kérdésem hogy a kuplungon lehet e állitani mert nagyon fent fog?Skóciában élek van egy 2001 es 1.8 as mondeom de itt aranyárban van az autó szerelés!Köszi előre is

Üdv.

Nem lehet, mert olajos. 
Naplózva
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #1160 Dátum: 2011.03.16 szerda, 22:30:18 »

Sziasztok!
Új vagyok. És rögtön egy kérdés 2005-ös 6gang váltókarnál a hátramenet határoló eltört hol lehet ilyet szerezni?
Előre is köszi! X.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1161 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 19:20:30 »

Sziasztok!
Új vagyok. És rögtön egy kérdés 2005-ös 6gang váltókarnál a hátramenet határoló eltört hol lehet ilyet szerezni?
Előre is köszi! X.
szerintem a ford szervízben kinézik a mikromacsekból és már rendelik is.....de érdemes megkérdezni a cromaxot is,bár kétlem.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1162 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 21:52:12 »

szerintem a ford szervízben kinézik a mikromacsekból és már rendelik is.....de érdemes megkérdezni a cromaxot is,bár kétlem.... Roll Eyes

Mi tört el, a váltókar krómgyűrűje (ha van), vagy a perem a kulisszán? Gyűrűm van esetleg, bár kopott.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #1163 Dátum: 2011.03.18 péntek, 19:45:38 »

Köszi!
Ez a gyűrűvel van egybe én legalábbis úgy látom, a kulisszának semmi baja, a bontókba komplett kulisszákat akarnak rám tukmálni de ez a rész pont nincs rajta, ja és külön sincs  falbav szerintem ez egy műanyag csonk lehet sajna még épet nem láttam így vettem a gépet.
Köszi mindenkinek a segítséget! X.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1164 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 10:38:18 »

Köszi!
Ez a gyűrűvel van egybe én legalábbis úgy látom, a kulisszának semmi baja, a bontókba komplett kulisszákat akarnak rám tukmálni de ez a rész pont nincs rajta, ja és külön sincs  falbav szerintem ez egy műanyag csonk lehet sajna még épet nem láttam így vettem a gépet.
Köszi mindenkinek a segítséget! X.

Azaz!  wave Kerestem fényképet, mert nekem le volt kopva róla a krómozás, ezért vettem egy újat, egy angol bontós gyerektől. Asszem 5000 Ft + postaköltség volt. Volt neki kopott is, azt 3000 Ft-ért adta volna. Ha kell az e-mail címe, meg tudom neked adni. Azért ebédszünetben kirontok az autóhoz és csinálok pár képet, hogy ugyanarról beszélünk-e. No para, megoldás mindíg van...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1165 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 12:16:41 »

Azaz!  wave Kerestem fényképet, mert nekem le volt kopva róla a krómozás, ezért vettem egy újat, egy angol bontós gyerektől. Asszem 5000 Ft + postaköltség volt. Volt neki kopott is, azt 3000 Ft-ért adta volna. Ha kell az e-mail címe, meg tudom neked adni. Azért ebédszünetben kirontok az autóhoz és csinálok pár képet, hogy ugyanarról beszélünk-e. No para, megoldás mindíg van...

Íme a képek. Én erről beszéltem:

http://kepgep.hu/2011/03/21/main/DSC00028_paint.jpg[/img]]

http://kepgep.hu/2011/03/21/main/DSC00029_paint.jpg[/img]]

Ha jól gondolom, akkor a második képen lehet jól látni azt a részt, ami neker törött. Ez az a három felé vágott végződés.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.21 hétfő, 16:22:31 írta gabe » Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #1166 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 09:20:54 »

Sziasztok!

Arra lettem figyelmes, hogyha a kuplungot 30mp tovább tartom benyomva halk majd kissé erősödő sípoló hangot hallok. Sebességeket jól veszi 168 ezer van a kocsiban. Kinyomó lenne a ludas?

Köszi:Dávid
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1167 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 09:33:36 »

Sziasztok!

Arra lettem figyelmes, hogyha a kuplungot 30mp tovább tartom benyomva halk majd kissé erősödő sípoló hangot hallok. Sebességeket jól veszi 168 ezer van a kocsiban. Kinyomó lenne a ludas?

Köszi:Dávid


Miért tartod 30mp-ig benyomva?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1168 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 09:40:55 »

Miért tartod 30mp-ig benyomva?

All a lampanal es varja a zoldet. Es jo eros laba van hozza, meg a rugot sem sajnalja. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1169 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 13:18:19 »

All a lampanal es varja a zoldet. Es jo eros laba van hozza, meg a rugot sem sajnalja. :-)

AndyA

A rugó meg a lába nem fog elkopni, de a kinyomócsapágy az igen...
Egyébként valszeg az adja a hangot is..
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1170 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 15:38:04 »

A rugó meg a lába nem fog elkopni, de a kinyomócsapágy az igen...
Egyébként valszeg az adja a hangot is..

Az ilyesmi hosszu tavon a rugonak sem tesz jot. Ultem mar olyan autoban, amit cimbi folyton igy vezetett. Erezheto volt a kulonbseg, ahogy 5-10 ezer km-enkent beleultem az autoba valamiert, meg amikor kicserelte az egesz szerkezetet, utana is...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1171 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 17:38:44 »

Sziasztok!

Arra lettem figyelmes, hogyha a kuplungot 30mp tovább tartom benyomva halk majd kissé erősödő sípoló hangot hallok. Sebességeket jól veszi 168 ezer van a kocsiban. Kinyomó lenne a ludas?

Köszi:Dávid

Kinyomó lesz. Nekem pl. kerreg, karattyol. De figurázza, hogy ne unatkozzak.
Épp most hozta meg a futár a készletet. Szerintem a Sachs clutch plate, Sachs kinyomó, luk tárcsa és lendkerék jó minőség. Ugye?
Naplózva
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #1172 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 08:18:10 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy tud e valaki unixos cikkszámot a 115 LE TDDi Mondeoba beszerelhető szimpla lendkerékhez szetthez, kinyomóhoz?
Valószínűleg megjött ismét, mert tegnap az önindítóm már produkálta az első jeleket. Tudja valaki mennyibe kerül egy önindító felújítás? Biztosan jó a szimpla lendkerekes megoldás? Nekem a kettős tömegű 300 000 km-t bírt, ennél nem lehet rosszabb ha jól gondolom.

A válaszokat előre is köszönöm, szép napot!
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1173 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 18:53:35 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy tud e valaki unixos cikkszámot a 115 LE TDDi Mondeoba beszerelhető szimpla lendkerékhez szetthez, kinyomóhoz?
Valószínűleg megjött ismét, mert tegnap az önindítóm már produkálta az első jeleket. Tudja valaki mennyibe kerül egy önindító felújítás? Biztosan jó a szimpla lendkerekes megoldás? Nekem a kettős tömegű 300 000 km-t bírt, ennél nem lehet rosszabb ha jól gondolom.

A válaszokat előre is köszönöm, szép napot!
Bunyeknak szimpla fix lendkereke van.Ha neki bevált akkor biztos jó!
Az önindító felújítás attól függ mit kell rajta cserélni,de kb 25-30ból megvan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #1174 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 18:54:38 »

Íme a képek. Én erről beszéltem:

http://kepgep.hu/2011/03/21/main/DSC00028_paint.jpg[/img]]

http://kepgep.hu/2011/03/21/main/DSC00029_paint.jpg[/img]]

Ha jól gondolom, akkor a második képen lehet jól látni azt a részt, ami neker törött. Ez az a három felé vágott végződés.

Szia!
Köszi a képet pont egy ilyenre volna szükségem!
Bocsi hogy ilyen soká de volt egy kis gáz az életemben és nem tudtam a géppel foglalkozni.
Akkor hogy is tudok beszerezni egy ilyet és hogy jön le?
Előre is köszi Krísz
Naplózva
hoope
Vendég
« Új hozzászólás #1175 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 14:06:47 »

Szesztok!

Fél éve vettem a Mondeomat 6-sebességes manuális váltóval (2004-es), és már a vásárlás óta úgy érzem, hogy mintha váltáskor túl hangosan kattanna a váltója odalent, mindegy, melyik sebességfokozatba teszem be éppen... Alapvetően egy normális manuális váltó kattanást lehet hallani, csak szerintem túl hangos.

Állva, járó motornál is hallani bent a kattanást, letekert ablakkal (főleg ha van mellettem valami, amiről visszajön a hang) meg még sokkal jobban. Csak azt nem tudom, hogy ez így normális-e. Húzzak vele szervízbe, megnézetni? Más bajom nincs a váltóval, egyéb zajt nem hallok belőle, menet közben sem, csak épp váltáskor kattan.

Lehet, hogy kevés a váltóolajam? 180e km van a kocsiban. Lehet, hogy olajcserére érett a váltó?
Üdv!
HP
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1176 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 15:18:10 »

Szesztok!

Fél éve vettem a Mondeomat 6-sebességes manuális váltóval (2004-es), és már a vásárlás óta úgy érzem, hogy mintha váltáskor túl hangosan kattanna a váltója odalent, mindegy, melyik sebességfokozatba teszem be éppen... Alapvetően egy normális manuális váltó kattanást lehet hallani, csak szerintem túl hangos.

Állva, járó motornál is hallani bent a kattanást, letekert ablakkal (főleg ha van mellettem valami, amiről visszajön a hang) meg még sokkal jobban. Csak azt nem tudom, hogy ez így normális-e. Húzzak vele szervízbe, megnézetni? Más bajom nincs a váltóval, egyéb zajt nem hallok belőle, menet közben sem, csak épp váltáskor kattan.

Lehet, hogy kevés a váltóolajam? 180e km van a kocsiban. Lehet, hogy olajcserére érett a váltó?
Üdv!
HP
mmt6 állítólag ilyen.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1177 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 15:25:42 »

mmt6 állítólag ilyen.

Nem lehet, hogy gyorsabb kuplungolásnál csattan a kettőstömegűje?  nemtudom
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1178 Dátum: 2011.04.19 kedd, 00:41:51 »

Nem lehet, hogy gyorsabb kuplungolásnál csattan a kettőstömegűje?  nemtudom
csattan az mindig, de főleg akkor, ha sebességben elveszed és visszaadod a terhelést.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
hoope
Vendég
« Új hozzászólás #1179 Dátum: 2011.04.19 kedd, 10:39:29 »

csattan az mindig, de főleg akkor, ha sebességben elveszed és visszaadod a terhelést.

Na, akkor meg vagyok nyugodva. Az enyém pont ilyen...  vigyor3
Tegnap a napsütésben hazafele, lehúzott ablakkal, próbáltam odakoncentrálni a bejövő hangokra, és a másik, amire felfigyeltem, hogy a kuplung is kiengedéskor kattan egy kisebbet, így ahogy mondod. De menet közben nem nagyon hallani semmilyen kattogást, mert a menetszél, motorzaj elnyomja, csak ha megállok, és nekiállok játszadozni vele.
Na, majd megpróbálom meghallgatni ugyanezt egy másik MMT6-os kocsinál is, a teljes lelki nyugalmam érdekében...

Köszi a segítséget!  worship
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #1180 Dátum: 2011.04.19 kedd, 18:30:18 »

Na, akkor meg vagyok nyugodva. Az enyém pont ilyen...  vigyor3
Tegnap a napsütésben hazafele, lehúzott ablakkal, próbáltam odakoncentrálni a bejövő hangokra, és a másik, amire felfigyeltem, hogy a kuplung is kiengedéskor kattan egy kisebbet, így ahogy mondod. De menet közben nem nagyon hallani semmilyen kattogást, mert a menetszél, motorzaj elnyomja, csak ha megállok, és nekiállok játszadozni vele.
Na, majd megpróbálom meghallgatni ugyanezt egy másik MMT6-os kocsinál is, a teljes lelki nyugalmam érdekében...

Köszi a segítséget!  worship

Ugyan SCi motoron van nekem az MMT6, de nekem is hangos. Eddig semmi baja nem volt az elmúlt 1,5 év alatt. (koppkoppkopp) Ennél ez normális. wave
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #1181 Dátum: 2011.04.26 kedd, 15:41:59 »

csattan az mindig, de főleg akkor, ha sebességben elveszed és visszaadod a terhelést.

csatlakozom. pedig olyan finoman próbálok váltani/kuplungolni. szinte csak 5-ben hallom.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #1182 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 22:11:53 »

Cserélt már valaki féltengely szimeringet?(MTX75) Mennyire bonyás? Kell utánna állítani a futóművön? Úgy néz ki szivárog az egyik szimeringem:(
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1183 Dátum: 2011.04.29 péntek, 09:52:54 »

csatlakozom. pedig olyan finoman próbálok váltani/kuplungolni. szinte csak 5-ben hallom.

Ez nem csak Fordnálk van így, hanem más OFF-on is, ahol kettőstömegű van. Spéci a VW-nél is csattog.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
kishami
Vendég
« Új hozzászólás #1184 Dátum: 2011.04.29 péntek, 13:07:12 »

sziasztok

kuplung problemaja van a gyongyszememnek:(   mk3 1.9 tdci 6seb face up

menet kozben kuplung pedal bent maradt, olaj elfojt:(
jart mar igy vki?

mi tortent es kb mennyibe fog fajni?

elore is koszi
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1185 Dátum: 2011.04.29 péntek, 17:16:11 »

sziasztok

kuplung problemaja van a gyongyszememnek:(   mk3 1.9 tdci 6seb face up

menet kozben kuplung pedal bent maradt, olaj elfojt:(
jart mar igy vki?

mi tortent es kb mennyibe fog fajni?

elore is koszi

mk3 1.9 tdci

Ilyen is van?!?   wow1
Nem 2.0 motorral vannak szerelve?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
krecsopapa
Vendég
« Új hozzászólás #1186 Dátum: 2011.04.29 péntek, 18:39:32 »

Köszönöm a képeket, elég egyértelmű a külömbség.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1187 Dátum: 2011.04.29 péntek, 21:47:27 »

Cserélt már valaki féltengely szimeringet?(MTX75) Mennyire bonyás? Kell utánna állítani a futóművön? Úgy néz ki szivárog az egyik szimeringem:(
Én cseréltem...fél éve tettem bele vadi újakat...mondjuk én egyszerű helyzetben voltam mert levettem a váltót és úgy elég egyszerű volt vigyor3 De, ha mind a két oldalon akarod cserélni, akkor az alsó talpasokat és a kormányösszekötőt kiütöd a csonkállványból, leveszed a központi anyát, és befele beütöd a féltengelycsuklót(külső), ha kifele meghúzod a rugóstagot(3db anyát a toronynál lazítsd fel) akkor kifér befele.. vigyor3
Utána két feszítővassal kipajszerolod a belső agyat a váltóból, és már hozzá is férsz a szimeringhez. eplus2
A jobb oldalinál annyival több, hogy a féltengelyvezető csapágyat el kell engedni, ezt 2db 8-as anya tartja, nem nagy ügy..
Futóművet nem kell állítani, mert nem állítasz el közben semmit!
 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #1188 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 19:59:50 »

Én cseréltem...fél éve tettem bele vadi újakat...mondjuk én egyszerű helyzetben voltam mert levettem a váltót és úgy elég egyszerű volt vigyor3 De, ha mind a két oldalon akarod cserélni, akkor az alsó talpasokat és a kormányösszekötőt kiütöd a csonkállványból, leveszed a központi anyát, és befele beütöd a féltengelycsuklót(külső), ha kifele meghúzod a rugóstagot(3db anyát a toronynál lazítsd fel) akkor kifér befele.. vigyor3
Utána két feszítővassal kipajszerolod a belső agyat a váltóból, és már hozzá is férsz a szimeringhez. eplus2
A jobb oldalinál annyival több, hogy a féltengelyvezető csapágyat el kell engedni, ezt 2db 8-as anya tartja, nem nagy ügy..
Futóművet nem kell állítani, mert nem állítasz el közben semmit!
 wave

Köszi, nagyon jól jött a leírás. Ha időm engedi akkor lehet neki is esek.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1189 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 20:44:21 »

Köszi, nagyon jól jött a leírás. Ha időm engedi akkor lehet neki is esek.
eljen
Ma megint cseréltem 2db-ot + nyelestengely szimeringet..szintén kiszerelt állapotban, mert nem akartam az MMT6-ost használt szimeringekkel felrakni.. vigyor3
Jövő szombaton szabadul fel különben 2db pár ezer km-t futott szimering, csak az a bajuk, hogy köztük van egy váltó hehe
Meg szabadul fel egy pár ezret futott kinyomócsapágy(LUK) is.. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.01 vasárnap, 20:47:09 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #1190 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 08:58:16 »

eljen
Ma megint cseréltem 2db-ot + nyelestengely szimeringet..szintén kiszerelt állapotban, mert nem akartam az MMT6-ost használt szimeringekkel felrakni.. vigyor3
Jövő szombaton szabadul fel különben 2db pár ezer km-t futott szimering, csak az a bajuk, hogy köztük van egy váltó hehe
Meg szabadul fel egy pár ezret futott kinyomócsapágy(LUK) is.. vigyor3

Jövő szombaton lesz a nagy műtét?(6os váltó beszerelés) Rem. dokumentálod!!!
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1191 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 21:14:22 »

Jövő szombaton lesz a nagy műtét?(6os váltó beszerelés) Rem. dokumentálod!!!
NemTom lesz-e idegzetem hozzá... eplus2 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1192 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 21:15:11 »

NemTom lesz-e idegzetem hozzá... eplus2 wave
én tudom, hogy lesz nyes Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1193 Dátum: 2011.05.04 szerda, 10:39:52 »

Valamelyik topikban panaszoltam, hogy a kuplung nem emel ki rendesen. Érdeklődtem kuplungügyben, hogy tudjam a legrosszabb eshetőséget is, a kuplung + lendkerél cserét.
Mondanom sem kell, hogy az autóban cirka 263.000 km van, szóval még azt se mondhatom, hogy hamar menne tönkre.

Kuplung:              80.000 Ft
Kinyomócsapágy:  55.000 Ft
Lendkerék:         110.000 Ft

Az árak gyári Ford alkatrészekre értendők (jóárasítva), és elég zsebbenyúlós a történet, mit is mondjak. Tud valaki ettől jobb árakat?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TB
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



« Új hozzászólás #1194 Dátum: 2011.05.04 szerda, 11:15:26 »

Valamelyik topikban panaszoltam, hogy a kuplung nem emel ki rendesen. Érdeklődtem kuplungügyben, hogy tudjam a legrosszabb eshetőséget is, a kuplung + lendkerél cserét.
Mondanom sem kell, hogy az autóban cirka 263.000 km van, szóval még azt se mondhatom, hogy hamar menne tönkre.

Kuplung:              80.000 Ft
Kinyomócsapágy:  55.000 Ft
Lendkerék:         110.000 Ft

Az árak gyári Ford alkatrészekre értendők (jóárasítva), és elég zsebbenyúlós a történet, mit is mondjak. Tud valaki ettől jobb árakat?

Szia!

Én a komplett LuK kuplungot + kinyomót vettem 72.000 pénzért (számla nélkül) kb 2 hónapja. Számot tudok írni pü-ben, ha érdekel. Szerintem lendkerékben is tudnak segíteni..Smiley

Üdv!
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.04 szerda, 11:18:38 írta TB » Naplózva

2004 MKIII TDCi kombi
hun507@vipmail.hu
Vendég
« Új hozzászólás #1195 Dátum: 2011.05.04 szerda, 11:30:09 »

Szia!

Én a komplett LuK kuplungot + kinyomót vettem 72.000 pénzért (számla nélkül) kb 2 hónapja. Számot tudok írni pü-ben, ha érdekel. Szerintem lendkerékben is tudnak segíteni..Smiley

Üdv!

Küldd el nekem is légyszi!
Naplózva
TB
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



« Új hozzászólás #1196 Dátum: 2011.05.04 szerda, 11:42:43 »

Küldd el nekem is légyszi!

PÜ ment integet2
Naplózva

2004 MKIII TDCi kombi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1197 Dátum: 2011.05.04 szerda, 12:18:37 »

Valamelyik topikban panaszoltam, hogy a kuplung nem emel ki rendesen. Érdeklődtem kuplungügyben, hogy tudjam a legrosszabb eshetőséget is, a kuplung + lendkerél cserét.
Mondanom sem kell, hogy az autóban cirka 263.000 km van, szóval még azt se mondhatom, hogy hamar menne tönkre.

Kuplung:              80.000 Ft
Kinyomócsapágy:  55.000 Ft
Lendkerék:         110.000 Ft

Az árak gyári Ford alkatrészekre értendők (jóárasítva), és elég zsebbenyúlós a történet, mit is mondjak. Tud valaki ettől jobb árakat?

Ok, jöhet a szám! Köszi!
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #1198 Dátum: 2011.05.14 szombat, 05:23:37 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy tud-e valaki nekem olyanba segíteni, hogy kuplungozásnál milyen szimeringeket szoktatok cserélni, esetleg cikkszámot és egy körülbelüli árat tud valaki? Hol érdemes megvenni?
Köszi
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1199 Dátum: 2011.05.14 szombat, 09:07:26 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy tud-e valaki nekem olyanba segíteni, hogy kuplungozásnál milyen szimeringeket szoktatok cserélni, esetleg cikkszámot és egy körülbelüli árat tud valaki? Hol érdemes megvenni?
Köszi
Szia!
Kuplungozásban eléggé otthon vagyok mostanában vigyor3 hehe.....motoron a főtengelyszimeringet (kb 13e) váltón a kétoldali kihajtásnál a szimeringet (2db kell kb 2 e/db) 6-os váltónál a nyelestengelyszimeringet  5-ös váltónál olyan nincs, mert a kinyomóra van ráépítve (kb 2e), meg cserélj mindenképpen jobboldali féltengely vezető csapágyat(kb 12e). Talán a Nagyautónál a legolcsóbb)
 wave
E.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.14 szombat, 09:10:08 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.