Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:53:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
26
27
28
29
30
31
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2326161 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
HTL-074
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1150 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 17:22:26 »
Üdv. Valaki megtudja mondani nekem, hogy a 2.0 benzines 2002.évi mondiba a lendkerék kettőstömegü vagy sem. És hogy okozhat rángtást a kuplung mikor váltogatok és 2000 alá esik a fordulat.
Naplózva
Sofi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1151 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 17:52:03 »
Én meglocsoltam a szoknya alatt, meg a rudazat másik végét is, ahogy a link mutatja. Meg nem javult, de jobb lett.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1152 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 18:40:04 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.02.17 csütörtök, 17:52:03
Én meglocsoltam a szoknya alatt, meg a rudazat másik végét is, ahogy a link mutatja. Meg nem javult, de jobb lett.
adjál neki jó bőven, kb 2 hétig jó lesz, ennyi idő alatt párolog el a wd40
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1153 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 18:41:44 »
Idézetet írta: HTL-074 - 2011.02.17 csütörtök, 17:22:26
Üdv. Valaki megtudja mondani nekem, hogy a 2.0 benzines 2002.évi mondiba a lendkerék kettőstömegü vagy sem. És hogy okozhat rángtást a kuplung mikor váltogatok és 2000 alá esik a fordulat.
elvileg kéttömegű, de asszem ez csak alvázszámból fog kiderülni.
alacsony fordulaton a rángatást gyertya-gyújtókábel-trafó tudja csinálni. meg lehet hogy más is, de én motorikus hibát keresnék
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HTL-074
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1154 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 18:49:18 »
Gyertyát már kicseréltem, de ugyan ugy rángat. lambda meg a co kiválló egyébként, ezért gondolok valami másra.még a légtömeg mérőt akarom kitisztítani, mert azt hallottam az is lehet a baj. egyébként ha ráengedem a kuplungot és hagyom motorféken 1másodpercig és ugy nyomom neki a gázt akkor nem rángat be.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1155 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 20:16:21 »
Idézetet írta: HTL-074 - 2011.02.17 csütörtök, 17:22:26
Üdv. Valaki megtudja mondani nekem, hogy a 2.0 benzines 2002.évi mondiba a lendkerék kettőstömegü vagy sem. És hogy okozhat rángtást a kuplung mikor váltogatok és 2000 alá esik a fordulat.
kettőstömegű
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1156 Dátum:
2011.02.18 péntek, 12:14:51 »
Idézetet írta: HTL-074 - 2011.02.17 csütörtök, 18:49:18
Gyertyát már kicseréltem, de ugyan ugy rángat. lambda meg a co kiválló egyébként, ezért gondolok valami másra.még a légtömeg mérőt akarom kitisztítani, mert azt hallottam az is lehet a baj. egyébként ha ráengedem a kuplungot és hagyom motorféken 1másodpercig és ugy nyomom neki a gázt akkor nem rángat be.
nekem volt off gépen a gyertyakábel cseréje oldotta meg de csak a második szett mert egyszer megpróbálkozunk egy ~10 ezer forint körülivel aztán egy 18-ezressel és az megszüntette a gondot
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Alpha Dog
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1157 Dátum:
2011.02.18 péntek, 14:34:48 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.18 péntek, 12:14:51
nekem volt off gépen a gyertyakábel cseréje oldotta meg de csak a második szett mert egyszer megpróbálkozunk egy ~10 ezer forint körülivel aztán egy 18-ezressel és az megszüntette a gondot
pont most írtam egy kis tapasztalatot a benzinesek 1.8, 2.0 topicban
Naplózva
tom78
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1158 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 08:59:34 »
Sziasztok én ma regiztem erre az oldalra!Hát az lenne a kérdésem hogy a kuplungon lehet e állitani mert nagyon fent fog?Skóciában élek van egy 2001 es 1.8 as mondeom de itt aranyárban van az autó szerelés!Köszi előre is
Naplózva
HTL-074
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1159 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 13:41:40 »
Idézetet írta: tom78 - 2011.02.21 hétfő, 08:59:34
Sziasztok én ma regiztem erre az oldalra!Hát az lenne a kérdésem hogy a kuplungon lehet e állitani mert nagyon fent fog?Skóciában élek van egy 2001 es 1.8 as mondeom de itt aranyárban van az autó szerelés!Köszi előre is
Üdv.
Nem lehet, mert olajos.
Naplózva
Titánium X
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1160 Dátum:
2011.03.16 szerda, 22:30:18 »
Sziasztok!
Új vagyok. És rögtön egy kérdés 2005-ös 6gang váltókarnál a hátramenet határoló eltört hol lehet ilyet szerezni?
Előre is köszi! X.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1161 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 19:20:30 »
Idézetet írta: Titánium X - 2011.03.16 szerda, 22:30:18
Sziasztok!
Új vagyok. És rögtön egy kérdés 2005-ös 6gang váltókarnál a hátramenet határoló eltört hol lehet ilyet szerezni?
Előre is köszi! X.
szerintem a ford szervízben kinézik a mikromacsekból és már rendelik is.....de érdemes megkérdezni a cromaxot is,bár kétlem....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1162 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 21:52:12 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.17 csütörtök, 19:20:30
szerintem a ford szervízben kinézik a mikromacsekból és már rendelik is.....de érdemes megkérdezni a cromaxot is,bár kétlem....
Mi tört el, a váltókar krómgyűrűje (ha van), vagy a perem a kulisszán? Gyűrűm van esetleg, bár kopott.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Titánium X
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1163 Dátum:
2011.03.18 péntek, 19:45:38 »
Köszi!
Ez a gyűrűvel van egybe én legalábbis úgy látom, a kulisszának semmi baja, a bontókba komplett kulisszákat akarnak rám tukmálni de ez a rész pont nincs rajta, ja és külön sincs
szerintem ez egy műanyag csonk lehet sajna még épet nem láttam így vettem a gépet.
Köszi mindenkinek a segítséget! X.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1164 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 10:38:18 »
Idézetet írta: Titánium X - 2011.03.18 péntek, 19:45:38
Köszi!
Ez a gyűrűvel van egybe én legalábbis úgy látom, a kulisszának semmi baja, a bontókba komplett kulisszákat akarnak rám tukmálni de ez a rész pont nincs rajta, ja és külön sincs
szerintem ez egy műanyag csonk lehet sajna még épet nem láttam így vettem a gépet.
Köszi mindenkinek a segítséget! X.
Azaz!
Kerestem fényképet, mert nekem le volt kopva róla a krómozás, ezért vettem egy újat, egy angol bontós gyerektől. Asszem 5000 Ft + postaköltség volt. Volt neki kopott is, azt 3000 Ft-ért adta volna. Ha kell az e-mail címe, meg tudom neked adni. Azért ebédszünetben kirontok az autóhoz és csinálok pár képet, hogy ugyanarról beszélünk-e. No para, megoldás mindíg van...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1165 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 12:16:41 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.21 hétfő, 10:38:18
Azaz!
Kerestem fényképet, mert nekem le volt kopva róla a krómozás, ezért vettem egy újat, egy angol bontós gyerektől. Asszem 5000 Ft + postaköltség volt. Volt neki kopott is, azt 3000 Ft-ért adta volna. Ha kell az e-mail címe, meg tudom neked adni. Azért ebédszünetben kirontok az autóhoz és csinálok pár képet, hogy ugyanarról beszélünk-e. No para, megoldás mindíg van...
Íme a képek. Én erről beszéltem:
http://kepgep.hu/2011/03/21/main/DSC00028_paint.jpg[/img]]
http://kepgep.hu/2011/03/21/main/DSC00029_paint.jpg[/img]]
Ha jól gondolom, akkor a második képen lehet jól látni azt a részt, ami neker törött. Ez az a három felé vágott végződés.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.21 hétfő, 16:22:31 írta gabe
»
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Horsefly
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1166 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 09:20:54 »
Sziasztok!
Arra lettem figyelmes, hogyha a kuplungot 30mp tovább tartom benyomva halk majd kissé erősödő sípoló hangot hallok. Sebességeket jól veszi 168 ezer van a kocsiban. Kinyomó lenne a ludas?
Köszi:Dávid
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1167 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 09:33:36 »
Idézetet írta: Dave - 2011.04.07 csütörtök, 09:20:54
Sziasztok!
Arra lettem figyelmes, hogyha a kuplungot 30mp tovább tartom benyomva halk majd kissé erősödő sípoló hangot hallok. Sebességeket jól veszi 168 ezer van a kocsiban. Kinyomó lenne a ludas?
Köszi:Dávid
Miért tartod 30mp-ig benyomva?
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1168 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 09:40:55 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.04.07 csütörtök, 09:33:36
Miért tartod 30mp-ig benyomva?
All a lampanal es varja a zoldet. Es jo eros laba van hozza, meg a rugot sem sajnalja. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1169 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 13:18:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.04.07 csütörtök, 09:40:55
All a lampanal es varja a zoldet. Es jo eros laba van hozza, meg a rugot sem sajnalja. :-)
AndyA
A rugó meg a lába nem fog elkopni, de a kinyomócsapágy az igen...
Egyébként valszeg az adja a hangot is..
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1170 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 15:38:04 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.04.07 csütörtök, 13:18:19
A rugó meg a lába nem fog elkopni, de a kinyomócsapágy az igen...
Egyébként valszeg az adja a hangot is..
Az ilyesmi hosszu tavon a rugonak sem tesz jot. Ultem mar olyan autoban, amit cimbi folyton igy vezetett. Erezheto volt a kulonbseg, ahogy 5-10 ezer km-enkent beleultem az autoba valamiert, meg amikor kicserelte az egesz szerkezetet, utana is...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1171 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 17:38:44 »
Idézetet írta: Dave - 2011.04.07 csütörtök, 09:20:54
Sziasztok!
Arra lettem figyelmes, hogyha a kuplungot 30mp tovább tartom benyomva halk majd kissé erősödő sípoló hangot hallok. Sebességeket jól veszi 168 ezer van a kocsiban. Kinyomó lenne a ludas?
Köszi:Dávid
Kinyomó lesz. Nekem pl. kerreg, karattyol. De figurázza, hogy ne unatkozzak.
Épp most hozta meg a futár a készletet. Szerintem a Sachs clutch plate, Sachs kinyomó, luk tárcsa és lendkerék jó minőség. Ugye?
Naplózva
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1172 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 08:18:10 »
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tud e valaki unixos cikkszámot a 115 LE TDDi Mondeoba beszerelhető szimpla lendkerékhez szetthez, kinyomóhoz?
Valószínűleg megjött ismét, mert tegnap az önindítóm már produkálta az első jeleket. Tudja valaki mennyibe kerül egy önindító felújítás? Biztosan jó a szimpla lendkerekes megoldás? Nekem a kettős tömegű 300 000 km-t bírt, ennél nem lehet rosszabb ha jól gondolom.
A válaszokat előre is köszönöm, szép napot!
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1173 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 18:53:35 »
Idézetet írta: Tike - 2011.04.11 hétfő, 08:18:10
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tud e valaki unixos cikkszámot a 115 LE TDDi Mondeoba beszerelhető szimpla lendkerékhez szetthez, kinyomóhoz?
Valószínűleg megjött ismét, mert tegnap az önindítóm már produkálta az első jeleket. Tudja valaki mennyibe kerül egy önindító felújítás? Biztosan jó a szimpla lendkerekes megoldás? Nekem a kettős tömegű 300 000 km-t bírt, ennél nem lehet rosszabb ha jól gondolom.
A válaszokat előre is köszönöm, szép napot!
Bunyeknak szimpla fix lendkereke van.Ha neki bevált akkor biztos jó!
Az önindító felújítás attól függ mit kell rajta cserélni,de kb 25-30ból megvan.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Titánium X
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1174 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 18:54:38 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.21 hétfő, 12:16:41
Íme a képek. Én erről beszéltem:
http://kepgep.hu/2011/03/21/main/DSC00028_paint.jpg[/img]]
http://kepgep.hu/2011/03/21/main/DSC00029_paint.jpg[/img]]
Ha jól gondolom, akkor a második képen lehet jól látni azt a részt, ami neker törött. Ez az a három felé vágott végződés.
Szia!
Köszi a képet pont egy ilyenre volna szükségem!
Bocsi hogy ilyen soká de volt egy kis gáz az életemben és nem tudtam a géppel foglalkozni.
Akkor hogy is tudok beszerezni egy ilyet és hogy jön le?
Előre is köszi Krísz
Naplózva
hoope
Vendég
6 sebességes (MMT6) váltó kattogása
«
Új hozzászólás #1175 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 14:06:47 »
Szesztok!
Fél éve vettem a Mondeomat 6-sebességes manuális váltóval (2004-es), és már a vásárlás óta úgy érzem, hogy mintha váltáskor túl hangosan kattanna a váltója odalent, mindegy, melyik sebességfokozatba teszem be éppen... Alapvetően egy normális manuális váltó kattanást lehet hallani, csak szerintem túl hangos.
Állva, járó motornál is hallani bent a kattanást, letekert ablakkal (főleg ha van mellettem valami, amiről visszajön a hang) meg még sokkal jobban. Csak azt nem tudom, hogy ez így normális-e. Húzzak vele szervízbe, megnézetni? Más bajom nincs a váltóval, egyéb zajt nem hallok belőle, menet közben sem, csak épp váltáskor kattan.
Lehet, hogy kevés a váltóolajam? 180e km van a kocsiban. Lehet, hogy olajcserére érett a váltó?
Üdv!
HP
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: 6 sebességes (MMT6) váltó kattogása
«
Új hozzászólás #1176 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 15:18:10 »
Idézetet írta: hoope - 2011.04.18 hétfő, 14:06:47
Szesztok!
Fél éve vettem a Mondeomat 6-sebességes manuális váltóval (2004-es), és már a vásárlás óta úgy érzem, hogy mintha váltáskor túl hangosan kattanna a váltója odalent, mindegy, melyik sebességfokozatba teszem be éppen... Alapvetően egy normális manuális váltó kattanást lehet hallani, csak szerintem túl hangos.
Állva, járó motornál is hallani bent a kattanást, letekert ablakkal (főleg ha van mellettem valami, amiről visszajön a hang) meg még sokkal jobban. Csak azt nem tudom, hogy ez így normális-e. Húzzak vele szervízbe, megnézetni? Más bajom nincs a váltóval, egyéb zajt nem hallok belőle, menet közben sem, csak épp váltáskor kattan.
Lehet, hogy kevés a váltóolajam? 180e km van a kocsiban. Lehet, hogy olajcserére érett a váltó?
Üdv!
HP
mmt6 állítólag ilyen.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: 6 sebességes (MMT6) váltó kattogása
«
Új hozzászólás #1177 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 15:25:42 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.18 hétfő, 15:18:10
mmt6 állítólag ilyen.
Nem lehet, hogy gyorsabb kuplungolásnál csattan a kettőstömegűje?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: 6 sebességes (MMT6) váltó kattogása
«
Új hozzászólás #1178 Dátum:
2011.04.19 kedd, 00:41:51 »
Idézetet írta: gabe - 2011.04.18 hétfő, 15:25:42
Nem lehet, hogy gyorsabb kuplungolásnál csattan a kettőstömegűje?
csattan az mindig, de főleg akkor, ha sebességben elveszed és visszaadod a terhelést.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
hoope
Vendég
Válasz: 6 sebességes (MMT6) váltó kattogása
«
Új hozzászólás #1179 Dátum:
2011.04.19 kedd, 10:39:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.19 kedd, 00:41:51
csattan az mindig, de főleg akkor, ha sebességben elveszed és visszaadod a terhelést.
Na, akkor meg vagyok nyugodva. Az enyém pont ilyen...
Tegnap a napsütésben hazafele, lehúzott ablakkal, próbáltam odakoncentrálni a bejövő hangokra, és a másik, amire felfigyeltem, hogy a kuplung is kiengedéskor kattan egy kisebbet, így ahogy mondod. De menet közben nem nagyon hallani semmilyen kattogást, mert a menetszél, motorzaj elnyomja, csak ha megállok, és nekiállok játszadozni vele.
Na, majd megpróbálom meghallgatni ugyanezt egy másik MMT6-os kocsinál is, a teljes lelki nyugalmam érdekében...
Köszi a segítséget!
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: 6 sebességes (MMT6) váltó kattogása
«
Új hozzászólás #1180 Dátum:
2011.04.19 kedd, 18:30:18 »
Idézetet írta: hoope - 2011.04.19 kedd, 10:39:29
Na, akkor meg vagyok nyugodva. Az enyém pont ilyen...
Tegnap a napsütésben hazafele, lehúzott ablakkal, próbáltam odakoncentrálni a bejövő hangokra, és a másik, amire felfigyeltem, hogy a kuplung is kiengedéskor kattan egy kisebbet, így ahogy mondod. De menet közben nem nagyon hallani semmilyen kattogást, mert a menetszél, motorzaj elnyomja, csak ha megállok, és nekiállok játszadozni vele.
Na, majd megpróbálom meghallgatni ugyanezt egy másik MMT6-os kocsinál is, a teljes lelki nyugalmam érdekében...
Köszi a segítséget!
Ugyan SCi motoron van nekem az MMT6, de nekem is hangos. Eddig semmi baja nem volt az elmúlt 1,5 év alatt. (koppkoppkopp) Ennél ez normális.
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
Shad
Vendég
Válasz: 6 sebességes (MMT6) váltó kattogása
«
Új hozzászólás #1181 Dátum:
2011.04.26 kedd, 15:41:59 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.19 kedd, 00:41:51
csattan az mindig, de főleg akkor, ha sebességben elveszed és visszaadod a terhelést.
csatlakozom. pedig olyan finoman próbálok váltani/kuplungolni. szinte csak 5-ben hallom.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1182 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 22:11:53 »
Cserélt már valaki féltengely szimeringet?(MTX75) Mennyire bonyás? Kell utánna állítani a futóművön? Úgy néz ki szivárog az egyik szimeringem:(
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: 6 sebességes (MMT6) váltó kattogása
«
Új hozzászólás #1183 Dátum:
2011.04.29 péntek, 09:52:54 »
Idézetet írta: Shad - 2011.04.26 kedd, 15:41:59
csatlakozom. pedig olyan finoman próbálok váltani/kuplungolni. szinte csak 5-ben hallom.
Ez nem csak Fordnálk van így, hanem más OFF-on is, ahol kettőstömegű van. Spéci a VW-nél is csattog.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
kishami
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1184 Dátum:
2011.04.29 péntek, 13:07:12 »
sziasztok
kuplung problemaja van a gyongyszememnek:( mk3 1.9 tdci 6seb face up
menet kozben kuplung pedal bent maradt, olaj elfojt:(
jart mar igy vki?
mi tortent es kb mennyibe fog fajni?
elore is koszi
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1185 Dátum:
2011.04.29 péntek, 17:16:11 »
Idézetet írta: kishami - 2011.04.29 péntek, 13:07:12
sziasztok
kuplung problemaja van a gyongyszememnek:( mk3 1.9 tdci 6seb face up
menet kozben kuplung pedal bent maradt, olaj elfojt:(
jart mar igy vki?
mi tortent es kb mennyibe fog fajni?
elore is koszi
mk3 1.9 tdci
Ilyen is van?!?
Nem 2.0 motorral vannak szerelve?
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
krecsopapa
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1186 Dátum:
2011.04.29 péntek, 18:39:32 »
Köszönöm a képeket, elég egyértelmű a külömbség.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1187 Dátum:
2011.04.29 péntek, 21:47:27 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.04.28 csütörtök, 22:11:53
Cserélt már valaki féltengely szimeringet?(MTX75) Mennyire bonyás? Kell utánna állítani a futóművön? Úgy néz ki szivárog az egyik szimeringem:(
Én cseréltem...fél éve tettem bele vadi újakat...mondjuk én egyszerű helyzetben voltam mert levettem a váltót és úgy elég egyszerű volt
De, ha mind a két oldalon akarod cserélni, akkor az alsó talpasokat és a kormányösszekötőt kiütöd a csonkállványból, leveszed a központi anyát, és befele beütöd a féltengelycsuklót(külső), ha kifele meghúzod a rugóstagot(3db anyát a toronynál lazítsd fel) akkor kifér befele..
Utána két feszítővassal kipajszerolod a belső agyat a váltóból, és már hozzá is férsz a szimeringhez.
A jobb oldalinál annyival több, hogy a féltengelyvezető csapágyat el kell engedni, ezt 2db 8-as anya tartja, nem nagy ügy..
Futóművet nem kell állítani, mert nem állítasz el közben semmit!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1188 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 19:59:50 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.04.29 péntek, 21:47:27
Én cseréltem...fél éve tettem bele vadi újakat...mondjuk én egyszerű helyzetben voltam mert levettem a váltót és úgy elég egyszerű volt
De, ha mind a két oldalon akarod cserélni, akkor az alsó talpasokat és a kormányösszekötőt kiütöd a csonkállványból, leveszed a központi anyát, és befele beütöd a féltengelycsuklót(külső), ha kifele meghúzod a rugóstagot(3db anyát a toronynál lazítsd fel) akkor kifér befele..
Utána két feszítővassal kipajszerolod a belső agyat a váltóból, és már hozzá is férsz a szimeringhez.
A jobb oldalinál annyival több, hogy a féltengelyvezető csapágyat el kell engedni, ezt 2db 8-as anya tartja, nem nagy ügy..
Futóművet nem kell állítani, mert nem állítasz el közben semmit!
Köszi, nagyon jól jött a leírás. Ha időm engedi akkor lehet neki is esek.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1189 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 20:44:21 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.05.01 vasárnap, 19:59:50
Köszi, nagyon jól jött a leírás. Ha időm engedi akkor lehet neki is esek.
Ma megint cseréltem 2db-ot + nyelestengely szimeringet..szintén kiszerelt állapotban, mert nem akartam az MMT6-ost használt szimeringekkel felrakni..
Jövő szombaton szabadul fel különben 2db pár ezer km-t futott szimering, csak az a bajuk, hogy köztük van egy váltó
Meg szabadul fel egy pár ezret futott kinyomócsapágy(LUK) is..
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.01 vasárnap, 20:47:09 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1190 Dátum:
2011.05.02 hétfő, 08:58:16 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.05.01 vasárnap, 20:44:21
Ma megint cseréltem 2db-ot + nyelestengely szimeringet..szintén kiszerelt állapotban, mert nem akartam az MMT6-ost használt szimeringekkel felrakni..
Jövő szombaton szabadul fel különben 2db pár ezer km-t futott szimering, csak az a bajuk, hogy köztük van egy váltó
Meg szabadul fel egy pár ezret futott kinyomócsapágy(LUK) is..
Jövő szombaton lesz a nagy műtét?(6os váltó beszerelés) Rem. dokumentálod!!!
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1191 Dátum:
2011.05.02 hétfő, 21:14:22 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.05.02 hétfő, 08:58:16
Jövő szombaton lesz a nagy műtét?(6os váltó beszerelés) Rem. dokumentálod!!!
NemTom lesz-e idegzetem hozzá...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1192 Dátum:
2011.05.02 hétfő, 21:15:11 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.05.02 hétfő, 21:14:22
NemTom lesz-e idegzetem hozzá...
én tudom, hogy lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1193 Dátum:
2011.05.04 szerda, 10:39:52 »
Valamelyik topikban panaszoltam, hogy a kuplung nem emel ki rendesen. Érdeklődtem kuplungügyben, hogy tudjam a legrosszabb eshetőséget is, a kuplung + lendkerél cserét.
Mondanom sem kell, hogy az autóban cirka 263.000 km van, szóval még azt se mondhatom, hogy hamar menne tönkre.
Kuplung: 80.000 Ft
Kinyomócsapágy: 55.000 Ft
Lendkerék: 110.000 Ft
Az árak gyári Ford alkatrészekre értendők (jóárasítva), és elég zsebbenyúlós a történet, mit is mondjak. Tud valaki ettől jobb árakat?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TB
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1194 Dátum:
2011.05.04 szerda, 11:15:26 »
Idézetet írta: gabe - 2011.05.04 szerda, 10:39:52
Valamelyik topikban panaszoltam, hogy a kuplung nem emel ki rendesen. Érdeklődtem kuplungügyben, hogy tudjam a legrosszabb eshetőséget is, a kuplung + lendkerél cserét.
Mondanom sem kell, hogy az autóban cirka 263.000 km van, szóval még azt se mondhatom, hogy hamar menne tönkre.
Kuplung: 80.000 Ft
Kinyomócsapágy: 55.000 Ft
Lendkerék: 110.000 Ft
Az árak gyári Ford alkatrészekre értendők (jóárasítva), és elég zsebbenyúlós a történet, mit is mondjak. Tud valaki ettől jobb árakat?
Szia!
Én a komplett LuK kuplungot + kinyomót vettem 72.000 pénzért (számla nélkül) kb 2 hónapja. Számot tudok írni pü-ben, ha érdekel. Szerintem lendkerékben is tudnak segíteni..
Üdv!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.04 szerda, 11:18:38 írta TB
»
Naplózva
2004 MKIII TDCi kombi
hun507@vipmail.hu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1195 Dátum:
2011.05.04 szerda, 11:30:09 »
Idézetet írta: TB - 2011.05.04 szerda, 11:15:26
Szia!
Én a komplett LuK kuplungot + kinyomót vettem 72.000 pénzért (számla nélkül) kb 2 hónapja. Számot tudok írni pü-ben, ha érdekel. Szerintem lendkerékben is tudnak segíteni..
Üdv!
Küldd el nekem is légyszi!
Naplózva
TB
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1196 Dátum:
2011.05.04 szerda, 11:42:43 »
Idézetet írta: hun507@vipmail.hu - 2011.05.04 szerda, 11:30:09
Küldd el nekem is légyszi!
PÜ ment
Naplózva
2004 MKIII TDCi kombi
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1197 Dátum:
2011.05.04 szerda, 12:18:37 »
Idézetet írta: gabe - 2011.05.04 szerda, 10:39:52
Valamelyik topikban panaszoltam, hogy a kuplung nem emel ki rendesen. Érdeklődtem kuplungügyben, hogy tudjam a legrosszabb eshetőséget is, a kuplung + lendkerél cserét.
Mondanom sem kell, hogy az autóban cirka 263.000 km van, szóval még azt se mondhatom, hogy hamar menne tönkre.
Kuplung: 80.000 Ft
Kinyomócsapágy: 55.000 Ft
Lendkerék: 110.000 Ft
Az árak gyári Ford alkatrészekre értendők (jóárasítva), és elég zsebbenyúlós a történet, mit is mondjak. Tud valaki ettől jobb árakat?
Ok, jöhet a szám! Köszi!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1198 Dátum:
2011.05.14 szombat, 05:23:37 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy tud-e valaki nekem olyanba segíteni, hogy kuplungozásnál milyen szimeringeket szoktatok cserélni, esetleg cikkszámot és egy körülbelüli árat tud valaki? Hol érdemes megvenni?
Köszi
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1199 Dátum:
2011.05.14 szombat, 09:07:26 »
Idézetet írta: Tike - 2011.05.14 szombat, 05:23:37
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy tud-e valaki nekem olyanba segíteni, hogy kuplungozásnál milyen szimeringeket szoktatok cserélni, esetleg cikkszámot és egy körülbelüli árat tud valaki? Hol érdemes megvenni?
Köszi
Szia!
Kuplungozásban eléggé otthon vagyok mostanában
.....motoron a főtengelyszimeringet (kb 13e) váltón a kétoldali kihajtásnál a szimeringet (2db kell kb 2 e/db) 6-os váltónál a nyelestengelyszimeringet 5-ös váltónál olyan nincs, mert a kinyomóra van ráépítve (kb 2e), meg cserélj mindenképpen jobboldali féltengely vezető csapágyat(kb 12e). Talán a Nagyautónál a legolcsóbb)
E.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.14 szombat, 09:10:08 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
...
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
26
27
28
29
30
31
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ