Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:22:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
18
19
20
21
22
23
24
[
25
]
26
27
28
29
30
31
32
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2325439 alkalommal)
0 Felhasználó és 64 vendég van a témában
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1200 Dátum:
2011.05.15 vasárnap, 12:36:47 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.05.14 szombat, 09:07:26
Szia!
Kuplungozásban eléggé otthon vagyok mostanában
.....motoron a főtengelyszimeringet (kb 13e) váltón a kétoldali kihajtásnál a szimeringet (2db kell kb 2 e/db) 6-os váltónál a nyelestengelyszimeringet 5-ös váltónál olyan nincs, mert a kinyomóra van ráépítve (kb 2e), meg cserélj mindenképpen jobboldali féltengely vezető csapágyat(kb 12e). Talán a Nagyautónál a legolcsóbb)
E.
Köszi uram!
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1201 Dátum:
2011.05.15 vasárnap, 13:55:59 »
Idézetet írta: Tike - 2011.05.15 vasárnap, 12:36:47
Köszi uram!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TdCi_2.2
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1202 Dátum:
2011.05.15 vasárnap, 21:55:35 »
Üdv!
2005-ös 2.2 TDCI Ford Mondeohózo keresénk kinyomócsapágyat SÜRGŐSEN. Aránylag jó áron!
Előre is köszönöm!
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1203 Dátum:
2011.05.15 vasárnap, 23:34:11 »
Idézetet írta: TdCi_2.2 - 2011.05.15 vasárnap, 21:55:35
Üdv!
2005-ös 2.2 TDCI Ford Mondeohózo keresénk kinyomócsapágyat SÜRGŐSEN. Aránylag jó áron!
Előre is köszönöm!
http://www.kauffer.hu/index.php?page=kuplung&op=kuplung_akcio
40 ezer körül.
Naplózva
CáPeti
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1204 Dátum:
2011.05.18 szerda, 22:09:40 »
Idézetet írta: gabe - 2011.05.04 szerda, 10:39:52
Valamelyik topikban panaszoltam, hogy a kuplung nem emel ki rendesen. Érdeklődtem kuplungügyben, hogy tudjam a legrosszabb eshetőséget is, a kuplung + lendkerél cserét.
Mondanom sem kell, hogy az autóban cirka 263.000 km van, szóval még azt se mondhatom, hogy hamar menne tönkre.
Kuplung: 80.000 Ft
Kinyomócsapágy: 55.000 Ft
Lendkerék: 110.000 Ft
Az árak gyári Ford alkatrészekre értendők (jóárasítva), és elég zsebbenyúlós a történet, mit is mondjak. Tud valaki ettől jobb árakat?
Sziasztok!
Esetleg tudnátok ajánlani szerelőt is, aki megcsinálja?
Épp ma kaptam egy hivatalos márkaszerviztől 360eFt-ról ajánlatot.
Köszi:
Peti
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1205 Dátum:
2011.05.18 szerda, 23:39:41 »
Idézetet írta: CáPeti - 2011.05.18 szerda, 22:09:40
Sziasztok!
Esetleg tudnátok ajánlani szerelőt is, aki megcsinálja?
Épp ma kaptam egy hivatalos márkaszerviztől 360eFt-ról ajánlatot.
Köszi:
Peti
Az drága, annyiból még a 2.2 is kijön simán.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1206 Dátum:
2011.05.24 kedd, 16:04:46 »
Sziasztok,
Multkor, hogy a olajat cseréltem letísztítottam a motor+váltó alját mert olajsáros volt és tudni akartom honnét szívárog az olaj. Én azt hittem, hogy valamelyik szimering adta meg magát, de most, hogy le lett takarítva, olyan mintha a motor és a váltó találkozásánál szivárogna. Csatolom a képet. Szerintetek? Mit lehetne vele kezdeni? Olyan mintha abból a kis lyukból szivárogna. A váltó MTX75.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1207 Dátum:
2011.05.24 kedd, 18:02:32 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.05.24 kedd, 16:04:46
Sziasztok,
Multkor, hogy a olajat cseréltem letísztítottam a motor+váltó alját mert olajsáros volt és tudni akartom honnét szívárog az olaj. Én azt hittem, hogy valamelyik szimering adta meg magát, de most, hogy le lett takarítva, olyan mintha a motor és a váltó találkozásánál szivárogna. Csatolom a képet. Szerintetek? Mit lehetne vele kezdeni? Olyan mintha abból a kis lyukból szivárogna. A váltó MTX75.
Szerintem a főtengely szimering
- váltólevétellel lehet hozzáférni.
Naplózva
sesem
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1208 Dátum:
2011.05.30 hétfő, 17:04:59 »
Sziasztok!
Van valakinel eladó kuplung alkatrészei? Leginkább tárcsa érdekelne. (TDCi 130 Le, 6 sebességes, 122000 km).
Köszi: Péter
Naplózva
petvi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1209 Dátum:
2011.06.04 szombat, 07:25:13 »
Hali.
Egy kérdés. A napokban már többször is előfordult, hogy nagyon nehezen tudtam kivenni sebességből a kocsit. Egy parkolóházból jöttem ki tegnap és amikor gurultam le a lejtőn nem tudtom kivenni kettesből csak nehezen. Ha egy kicsit nyomok a gázon minden rendben és ki lehet venni. Volt valakinek hasonló? Mi lehet vajon? Lehet, hogy levegős a rendszer? Lehet ezt légteleníteni és ha igen hogyan? Ártani biztos nem árt. Köszönöm.
Petvi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1210 Dátum:
2011.06.04 szombat, 07:29:20 »
Idézetet írta: petvi - 2011.06.04 szombat, 07:25:13
Hali.
Egy kérdés. A napokban már többször is előfordult, hogy nagyon nehezen tudtam kivenni sebességből a kocsit. Egy parkolóházból jöttem ki tegnap és amikor gurultam le a lejtőn nem tudtom kivenni kettesből csak nehezen. Ha egy kicsit nyomok a gázon minden rendben és ki lehet venni. Volt valakinek hasonló? Mi lehet vajon? Lehet, hogy levegős a rendszer? Lehet ezt légteleníteni és ha igen hogyan? Ártani biztos nem árt. Köszönöm.
Petvi
fékolaj mikor volt cserélve??
van benne elég??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
petvi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1211 Dátum:
2011.06.04 szombat, 07:45:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.04 szombat, 07:29:20
fékolaj mikor volt cserélve??
van benne elég??
Sajnos nem tudom mikor volt cserélve. De lehet lecserélem. Gondolom nincs ökör áron. A szintet leellenörzöm, de a kontrollámpa még nem jelez.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1212 Dátum:
2011.06.04 szombat, 07:49:04 »
Idézetet írta: petvi - 2011.06.04 szombat, 07:45:17
Sajnos nem tudom mikor volt cserélve. De lehet lecserélem. Gondolom nincs ökör áron. A szintet leellenörzöm, de a kontrollámpa még nem jelez.
a gyári ajánlás 2év a cserére.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
petvi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1213 Dátum:
2011.06.04 szombat, 07:58:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.04 szombat, 07:49:04
a gyári ajánlás 2év a cserére.
az jó
milyet érdemes bele venni?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1214 Dátum:
2011.06.04 szombat, 08:08:33 »
Idézetet írta: petvi - 2011.06.04 szombat, 07:58:46
az jó
milyet érdemes bele venni?
Gyári ford, és 1 liter bőven elég.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
petvi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1215 Dátum:
2011.06.04 szombat, 08:27:29 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.04 szombat, 08:08:33
Gyári ford, és 1 liter bőven elég.
na utána is kérdeztem
kemény 3200ft az 1 liter
meg is rendelem
köszönöm a segítséget
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2747
SouthparKarcsi
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1216 Dátum:
2011.06.04 szombat, 14:00:06 »
Sziasztok!
Kuplung pedál benyomásakor nyiszogó (sivító?) hang hallatszik, ezen kívül se zörej, se csörgés, se semmi. Szerintetek mi lehet a gáz?
Naplózva
2005 2.2 TDC
i
Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz. TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDC
i
Turnier Ghia -
Piros
és baró
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1217 Dátum:
2011.06.04 szombat, 14:02:29 »
Idézetet írta: kokaikoko - 2011.06.04 szombat, 14:00:06
Sziasztok!
Kuplung pedál benyomásakor nyiszogó (sivító?) hang hallatszik, ezen kívül se zörej, se csörgés, se semmi. Szerintetek mi lehet a gáz?
szerintem a kinyomó
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1218 Dátum:
2011.06.04 szombat, 15:46:46 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.06.04 szombat, 14:02:29
szerintem a kinyomó
Nekem is így csinált.
Naplózva
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1219 Dátum:
2011.06.08 szerda, 13:25:20 »
Tudna valaki nekem kinyomóra árat mondani?
MK3 2.0 TDCi 2002 5 seb. man. váltó 130 pacis.
Használt ár is érdekel: eddigi legjobb ár 25.000 HUF. ezalá kéne menni
Üdv.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1220 Dátum:
2011.06.08 szerda, 20:25:32 »
Idézetet írta: nino666 - 2011.06.08 szerda, 13:25:20
Tudna valaki nekem kinyomóra árat mondani?
MK3 2.0 TDCi 2002 5 seb. man. váltó 130 pacis.
Használt ár is érdekel: eddigi legjobb ár 25.000 HUF. ezalá kéne menni
Üdv.
esélytelen.meg kell venni huszonöté'
de keresd Ervint,neki van egy keveset futott kinyomója 5ös váltóhoz.igaz tddi,de lehet,hogy ugyan olyan......
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.08 szerda, 20:27:29 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1221 Dátum:
2011.06.08 szerda, 21:03:05 »
Idézetet írta: alf - 2011.06.08 szerda, 20:25:32
esélytelen.meg kell venni huszonöté'
de keresd Ervint,neki van egy keveset futott kinyomója 5ös váltóhoz.igaz tddi,de lehet,hogy ugyan olyan......
sőt, valszeg ugyan olyan
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1222 Dátum:
2011.06.08 szerda, 21:06:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.08 szerda, 21:03:05
sőt, valszeg ugyan olyan
Sőt egészen biztosan ugyanolyan...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1223 Dátum:
2011.06.08 szerda, 21:22:55 »
Idézetet írta: nino666 - 2011.06.08 szerda, 13:25:20
Tudna valaki nekem kinyomóra árat mondani?
MK3 2.0 TDCi 2002 5 seb. man. váltó 130 pacis.
Használt ár is érdekel: eddigi legjobb ár 25.000 HUF. ezalá kéne menni
Üdv.
Csak referencia- és elijesztésképpen: 2.2 TDCi-hez Sachs új 40eFt a legjobb, amit legálisan találtam.
Örültem volna a 25-nek, de használtat sose vettem volna. Széttaposom én az újat is!
Naplózva
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1224 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 09:55:42 »
Igaz ami igaz, az új lenne a jobb, dehát a pénztárca beszél. :S
És ha nem volt vele túl sok km futva és azt is kímélően akkor be lehet kockáztatni....
Elég sok a ha meg talán meg remélem de ez van sajnos.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1225 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 10:40:09 »
Idézetet írta: nino666 - 2011.06.09 csütörtök, 09:55:42
Igaz ami igaz, az új lenne a jobb, dehát a pénztárca beszél. :S
És ha nem volt vele túl sok km futva és azt is kímélően akkor be lehet kockáztatni....
Elég sok a ha meg talán meg remélem de ez van sajnos.
és azt hogy ellenőrzöd? Bemondásra az én gépem is csak 60eKm-t futott.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1226 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 11:54:22 »
Idézetet írta: nino666 - 2011.06.09 csütörtök, 09:55:42
Igaz ami igaz, az új lenne a jobb, dehát a pénztárca beszél. :S
És ha nem volt vele túl sok km futva és azt is kímélően akkor be lehet kockáztatni....
Elég sok a ha meg talán meg remélem de ez van sajnos.
Szia!
Szerelni te fogod (a kinyomó cserét)? Le kell venni a váltót, amihez még a blokkot is le kell ereszteni egy kicsit, hogy kiférjen a váltó. Ez elég nagy meló, ha szerelőre bízod akkor 20-40 ezer között lehet a munkadíj, egy használt kinyomóval azt kockáztatod, hogy hamarosan ismét le kell venni. Arra gondoltál, ha a kuplungod is kopott, vagy a kettős tömegű lendkerék is kivan és a cseréjét fogják ajánlani akkor mit csinálsz.
Mennyi van az autódban, hogy kinyomó gondod van?
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1227 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 12:06:09 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.06.09 csütörtök, 11:54:22
Szia!
Arra gondoltál, ha a kuplungod is kopott, vagy a kettős tömegű lendkerék is kivan és a cseréjét fogják ajánlani akkor mit csinálsz.
Ne rémisztgesd
Naplózva
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1228 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 12:39:56 »
Hát fohászkodok hogy semmi mással ne legyen gond. :S
Tudom, hogy ízekre kell szedni, és nem én fogom csinálni.
202e km van a vasban. De a kuplungja egészen idáig yoo volt, meg fogni is fog meg nem csattog berreg kerreg vagy valami. Csak akkor ad hangot amikor kinyomom
. ciripel vagy mi.. :S
Ezért reménykedek abban, hogy elég azt a kinyomót kicserélni.Sajnos rá kell áldoznom a munkadíjra is de hát ha nem lettem autószerelő akkor fizessék
.
a 2s tömegű az meg amíg gurul a kocsi addig sajnos annak is bírnia kell
Arra végképpen nincs most zseton...
Ha lenne akkor nó problem nyilván kompletten cserélnék..
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1229 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 13:57:26 »
Idézetet írta: nino666 - 2011.06.09 csütörtök, 12:39:56
Hát fohászkodok hogy semmi mással ne legyen gond. :S
Tudom, hogy ízekre kell szedni, és nem én fogom csinálni.
202e km van a vasban. De a kuplungja egészen idáig yoo volt, meg fogni is fog meg nem csattog berreg kerreg vagy valami. Csak akkor ad hangot amikor kinyomom
. ciripel vagy mi.. :S
Ezért reménykedek abban, hogy elég azt a kinyomót kicserélni.Sajnos rá kell áldoznom a munkadíjra is de hát ha nem lettem autószerelő akkor fizessék
.
a 2s tömegű az meg amíg gurul a kocsi addig sajnos annak is bírnia kell
Arra végképpen nincs most zseton...
Ha lenne akkor nó problem nyilván kompletten cserélnék..
Na ja, a kéttömegűvel majd akkor lesz gond, ha szétesés közben viszi magával az önindítót és/vagy a lötyögés miatt a CKP szenzor jele pontatlanná válik, ami miatt vészleállásba kezd a motor. Remélhetőleg nem előzés közben....
A kuplung meg egészen az utolsó "lehelletéig" fog rendesen, majd szépen elcsúszik. Ami lehet, hogy az új kinyomó visszatétele után pár ezer km után lesz. Akkor megint kifizethedet a munkadíjat vagy felgyújthatod ott helyben.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1230 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 14:01:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.06.09 csütörtök, 13:57:26
Na ja, a kéttömegűvel majd akkor lesz gond, ha szétesés közben viszi magával az önindítót és/vagy a lötyögés miatt a CKP szenzor jele pontatlanná válik, ami miatt vészleállásba kezd a motor. Remélhetőleg nem előzés közben....
A kuplung meg egészen az utolsó "lehelletéig" fog rendesen, majd szépen elcsúszik. Ami lehet, hogy az új kinyomó visszatétele után pár ezer km után lesz. Akkor megint kifizethedet a munkadíjat vagy felgyújthatod ott helyben.
nálunk is csak kinyomó és a lendkerék lett cserélve, mert megbontás után látszott, hogy még kb60%-os a kuplung. igaz mi munkadíjat nem buktunk, mert nem volt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1231 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 14:05:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.09 csütörtök, 14:01:10
nálunk is csak kinyomó és a lendkerék lett cserélve, mert megbontás után látszott, hogy még kb60%-os a kuplung. igaz mi munkadíjat nem buktunk, mert nem volt
Ez is sokat elmond: tddi-n lendkereket kell cserélni, miközben a Di-nek kisebb a csillapítási igénye a magasabb alapjárat miatt (ld: segédszíj berregés hiánya)
A kuplung meg kétesélyes,mert ha pályás volt a gép, akkor nem kopik annyira.
Az enyémen pl. kellett már 120nál cserélni, mert 3-ban csúszott. A gép főleg országúton, pályán ment vidéken, de gyakran női sofőrrel....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1232 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 14:07:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.06.09 csütörtök, 14:05:07
Ez is sokat elmond: tddi-n lendkereket kell cserélni, miközben a Di-nek kisebb a csillapítási igénye a magasabb alapjárat miatt (ld: segédszíj berregés hiánya)
A kuplung meg kétesélyes,mert ha pályás volt a gép, akkor nem kopik annyira.
Az enyémen pl. kellett már 120nál cserélni, mert 3-ban csúszott. A gép főleg országúton, pályán ment vidéken, de gyakran női sofőrrel....
mivel ilyen állapotban volt a kuplung, így elég hihetőnek tartom a benne lévő km-t. 115ekm körül volt benne a cserekor.
inkább lendkereket cserélek, mint pcs-t
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csikitomi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1233 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 20:39:41 »
Sziasztok.Most vettem életem első ford mondóját (1.8 benzin 110le).2003-as 156.000km.Sajnos rosszul indul a kapcsolatunk:(
Következő a probléma:álló helyzetben remekül veszi a sebességfokozatokat,de ha beinditom,szinte lehetetlen vagy nagyon nehéz betenni sebességbe(bármelykbe),ha vissza leállitom megint veszi a sebességet.Semmi kopogó,zörgő hang nincs egyébként,menet közben is jól lehet váltani.Váltóolajat lecseréltem már.
Nos röviden ennyi volna...
Kérném akinek volt ilyen gondja és meg lett a megoldás,vagy csak ötlete lenne a problémára,az kérem irjon.
Előre is köszönöm a segitségeteket.
üdv.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1234 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 20:44:54 »
Idézetet írta: csikitomi - 2011.06.12 vasárnap, 20:39:41
Sziasztok.Most vettem életem első ford mondóját (1.8 benzin 110le).2003-as 156.000km.Sajnos rosszul indul a kapcsolatunk:(
Következő a probléma:álló helyzetben remekül veszi a sebességfokozatokat,de ha beinditom,szinte lehetetlen vagy nagyon nehéz betenni sebességbe(bármelykbe),ha vissza leállitom megint veszi a sebességet.Semmi kopogó,zörgő hang nincs egyébként,menet közben is jól lehet váltani.Váltóolajat lecseréltem már.
Nos röviden ennyi volna...
Kérném akinek volt ilyen gondja és meg lett a megoldás,vagy csak ötlete lenne a problémára,az kérem irjon.
Előre is köszönöm a segitségeteket.
üdv.
én kuplung/kinyomó irányába keresgélnék...
emeljétek meg az elejét, és indítsátok be. ha sebességben van és kinyomott kuplunggal forog a kerék, akkor megvan a hiba
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1235 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 20:46:56 »
Egy hónapja volt kuplungozva. Teljes csere, új minden (LUK, Sachs).
Azóta veszem észre, hogy kb. fél óra autózás után, ha egy ideig nem kuplungolok, felkeményedik. 1-2x kinyomom, akkor megint jó. És ez ismétlődik. Nem vészes, de kellemetlen érzés. Mi lehet a baj? Fékfolyadék 1.5 éve bizonyosan nem volt cserélve. 1 éve ellenőrizték, akkor jó volt.
A fékkel nincs baj.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1236 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 21:01:37 »
Idézetet írta: teo - 2011.06.12 vasárnap, 20:46:56
Egy hónapja volt kuplungozva. Teljes csere, új minden (LUK, Sachs).
Azóta veszem észre, hogy kb. fél óra autózás után, ha egy ideig nem kuplungolok, felkeményedik. 1-2x kinyomom, akkor megint jó. És ez ismétlődik. Nem vészes, de kellemetlen érzés. Mi lehet a baj? Fékfolyadék 1.5 éve bizonyosan nem volt cserélve. 1 éve ellenőrizték, akkor jó volt.
A fékkel nincs baj.
ilyen nálam is van, csak fél éves a fékfolyadék. a régivel, ami min 5éves volt, azzal nem csinálta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csikitomi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1237 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 21:17:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.12 vasárnap, 20:44:54
én kuplung/kinyomó irányába keresgélnék...
emeljétek meg az elejét, és indítsátok be. ha sebességben van és kinyomott kuplunggal forog a kerék, akkor megvan a hiba
Mindenképp kipróbálom.Egyébként ha kuplungolni kell akkor:kinyomócsapágy,kuplungszerkezet kell,de van ebbe lendkerék is?gondolom az is cserés akkor?
mi hiba lehetséges még?mert olvastam volt aki kuplungolta,de a hiba továbbra is megmaradt:(
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1238 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 21:21:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.12 vasárnap, 21:01:37
ilyen nálam is van, csak fél éves a fékfolyadék. a régivel, ami min 5éves volt, azzal nem csinálta
Csere után azonnal érezted? (Biztos, fényt kapott a javításkor!
)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1239 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 21:28:35 »
Idézetet írta: teo - 2011.06.12 vasárnap, 21:21:42
Csere után azonnal érezted? (Biztos, fényt kapott a javításkor!
)
ha magassabb fordulaton megyek hosszabb távon, akkor csinálja. legalábbis eddig csak pályán jött elő
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1240 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 22:18:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.12 vasárnap, 21:28:35
ha magassabb fordulaton megyek hosszabb távon, akkor csinálja. legalábbis eddig csak pályán jött elő
nekem is. pályázás után az első kuplungoláskor nehezebb a pedál. Most cseréltettem fékolajat, semmi változás.Más baja nincs.
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1241 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 23:10:35 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.06.12 vasárnap, 22:18:14
nekem is. pályázás után az első kuplungoláskor nehezebb a pedál. Most cseréltettem fékolajat, semmi változás.Más baja nincs.
Nekem nincs ilyen összefüggés (magas fordulat), és viszonylag hamar ismétlődik. Nem értem.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1242 Dátum:
2011.06.13 hétfő, 10:32:00 »
Idézetet írta: teo - 2011.06.12 vasárnap, 20:46:56
Egy hónapja volt kuplungozva. Teljes csere, új minden (LUK, Sachs).
Azóta veszem észre, hogy kb. fél óra autózás után, ha egy ideig nem kuplungolok, felkeményedik. 1-2x kinyomom, akkor megint jó. És ez ismétlődik. Nem vészes, de kellemetlen érzés. Mi lehet a baj? Fékfolyadék 1.5 éve bizonyosan nem volt cserélve. 1 éve ellenőrizték, akkor jó volt.
A fékkel nincs baj.
Van a kuplungnak vákuumos rásegítése? A keményedés a vákuum csökkenését jelenhetné, vő. fékpedál nyomkodása álló motornál...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1243 Dátum:
2011.06.13 hétfő, 11:21:02 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.06.13 hétfő, 10:32:00
Van a kuplungnak vákuumos rásegítése? A keményedés a vákuum csökkenését jelenhetné, vő. fékpedál nyomkodása álló motornál...
mivel a mind2 1 körön van, így elképzelhető...
én járó motornál talán 2x tudom lenyomni a fékpedált, mert felkeményedik. ez másnál is így van??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1244 Dátum:
2011.06.13 hétfő, 16:39:30 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.06.13 hétfő, 10:32:00
Van a kuplungnak vákuumos rásegítése? A keményedés a vákuum csökkenését jelenhetné, vő. fékpedál nyomkodása álló motornál...
Nem értem, ezzel most mire célzol.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1245 Dátum:
2011.06.13 hétfő, 23:39:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.13 hétfő, 11:21:02
mivel a mind2 1 körön van, így elképzelhető...
én járó motornál talán 2x tudom lenyomni a fékpedált, mert felkeményedik. ez másnál is így van??
nem. Járó motornál ha jó a rásegítés, a fékpedál folyamatos erős taposás mellett lassan, de lesűllyed a padlóig.
Az enyém nem keményedik 2 fékezés után. A felkeményedés a féknél a vákuumrásegítés hiányát jelzi.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
peeti
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1246 Dátum:
2011.06.14 kedd, 00:52:01 »
heló haló! benyásoknál nincs kuplung mizéria?
nekem most kell kuplungot cserélni.
néha mikor visszaengedem a kuplungot váltás után valami csattan egyet.
gondolkozok a fix lendkeréken,ha van....
bár,hogy melyik a jobb,azt az ára fogja sajnos eldönteni.
sajnos 2002-ig a benyások fix lendkerekesek,de ez sajnos 2t
hogy mi kell pontosan a komplett kuplung cseréhez csavarra pontosan azt nem tudom,de ha valaki rendelkezik ilyen tapasztalattal,és megosztja azt megköszönöm!
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1247 Dátum:
2011.06.14 kedd, 13:23:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.13 hétfő, 11:21:02
mivel a mind2 1 körön van, így elképzelhető...
én járó motornál talán 2x tudom lenyomni a fékpedált, mert felkeményedik. ez másnál is így van??
Ha nem is kettő, de néhány taposás után felkeményedik, és ha rajta tartod a lábad, akkor utána besüllyed a pedál a padlóig. Ez normális. Ennyit bír a vákumszivattyú.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1248 Dátum:
2011.06.14 kedd, 15:33:06 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.06.14 kedd, 13:23:05
Ha nem is kettő, de néhány taposás után felkeményedik, és ha rajta tartod a lábad, akkor utána besüllyed a pedál a padlóig. Ez normális. Ennyit bír a vákumszivattyú.
majd megnézem, de olyan sokat nem tudtam rajta pumpálni, meg nagyon vissza sem puhult, ahogy emlékszem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1249 Dátum:
2011.06.14 kedd, 16:44:57 »
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, tudja-e valaki, hogy az mtx75 váltóval szerelt Mondeo lendkerék, kuplungtárcsa szerkezet (kinyomócsapágy nélkül) megegyezik-e az mmt6-os váltóval szerelt Mondeoéval? Ford szervizes szerint különböznek, viszont Cromaxnál nem találtam különbséget amíg nem kértem hidraulikus kinyomócsapágyat. Én úgy értelmeztem, hogy a kinyomócsapágy az egyetlen különbség. Kérem aki tud ebben biztosat mondani, az segítsen!
Üdv: Tibi
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Oldalak:
1
...
18
19
20
21
22
23
24
[
25
]
26
27
28
29
30
31
32
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ