Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:02:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
22
23
24
25
26
27
28
[
29
]
30
31
32
33
34
35
36
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2326359 alkalommal)
0 Felhasználó és 80 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1400 Dátum:
2011.09.03 szombat, 15:43:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.03 szombat, 14:54:19
van itt mindennek holtjátéka, a kérdés a méret. Meg a csattanás forrása.
Mióta kicseréltem a váltótartót, kevesebb renzonancia van a kasztniban. Legalább ennyi előnye volt.
Ha tolatva hirtelen indulsz, akkor is csattan?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1401 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 13:55:48 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.03 szombat, 14:54:19
van itt mindennek holtjátéka, a kérdés a méret. Meg a csattanás forrása.
Mióta kicseréltem a váltótartót, kevesebb renzonancia van a kasztniban. Legalább ennyi előnye volt.
Nekem anno az Orionon a csattanás a törött kipuff csonk miatt volt. Nem volt olcsó (az autó árához képest).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1402 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 07:38:48 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.04 vasárnap, 13:55:48
Nekem anno az Orionon a csattanás a törött kipuff csonk miatt volt. Nem volt olcsó (az autó árához képest).
Nálam pedig egyszer a csattanás azért volt, mert a rövidebb fékutat választott az utánam jövő. Azóta többször jöttek már utánam, de a hiba megszűnt. Gondolom hoszabb fékutat használnak azóta.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1403 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 09:36:55 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.09.03 szombat, 15:43:46
Ha tolatva hirtelen indulsz, akkor is csattan?
kipróbálom.
Inkább magasabb fokozatban csinálja. Ezért gondolom, hogy a váltó. 4-5-6. Ezek vannak 1 tengelyen a váltón ha jól tudom.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1404 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 09:41:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.05 hétfő, 09:36:55
kipróbálom.
Inkább magasabb fokozatban csinálja. Ezért gondolom, hogy a váltó. 4-5-6. Ezek vannak 1 tengelyen a váltón ha jól tudom.
Szerintem meg túl kifinomult a hallásod.
Minden autó "csattan"...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1405 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 09:45:22 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.09.05 hétfő, 09:41:47
Szerintem meg túl kifinomult a hallásod.
Minden autó "csattan"...
lehet. Pedig állítólag botfülem van. Ezért (sem) futottam be fényes zenészi karriert.
pedig próbáltam.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1406 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 09:49:29 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.09.05 hétfő, 09:41:47
Szerintem meg túl kifinomult a hallásod.
Minden autó "csattan"...
A hatos valto meg egyebkent is "csattogva" jar Vik szerint.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1407 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 10:37:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.05 hétfő, 09:49:29
A hatos valto meg egyebkent is "csattogva" jar Vik szerint.
AndyA
igen, de ez nem kapcsoláskori csattanás, hanem terhelésváltáskor. Mész pl. 4-ben, elveszed a lábad a gázról, csattan, gázt adsz, csatta.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1408 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 10:43:15 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.05 hétfő, 10:37:24
igen, de ez nem kapcsoláskori csattanás, hanem terhelésváltáskor. Mész pl. 4-ben, elveszed a lábad a gázról, csattan, gázt adsz, csatta.
Gazelvetelkor nem illendo neki, meg ha legurasz rola, akkor sem. Gazadasnal elofordulhat, ha sikerul binarisan odalepned neki, de az is inkabb csak egy kisebb koppanas, de nem egy messzahangzo csattanas, hogy a Pilisbol jojjon a visszhang. Ha pedig ilyenkor csattog, az leginkabb lendkerek. De ez meg azert lenne fura, mert alacsonyabb fokozatban, nagyobb nyomateknal kellene neki inkabb, nem 4-5-6-ban. Kerdezz meg egy hozzaertot inkabb!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1409 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 11:16:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.05 hétfő, 10:37:24
igen, de ez nem kapcsoláskori csattanás, hanem terhelésváltáskor. Mész pl. 4-ben, elveszed a lábad a gázról, csattan, gázt adsz, csatta.
ja nekem, is ha jobban odafigyelek rá...
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1410 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 16:11:21 »
Nekem is csinálja.
Szerintem motortartó vagy váltótartó bak. Inkább az első.
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.05 hétfő, 10:37:24
igen, de ez nem kapcsoláskori csattanás, hanem terhelésváltáskor. Mész pl. 4-ben, elveszed a lábad a gázról, csattan, gázt adsz, csatta.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1411 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 16:23:14 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.09.05 hétfő, 16:11:21
Nekem is csinálja.
Szerintem motortartó vagy váltótartó bak. Inkább az első.
Leginkabb az also, az szeret csattogni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1412 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 16:38:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.05 hétfő, 10:43:15
Gazelvetelkor nem illendo neki, meg ha legurasz rola, akkor sem. Gazadasnal elofordulhat, ha sikerul binarisan odalepned neki, de az is inkabb csak egy kisebb koppanas, de nem egy messzahangzo csattanas, hogy a Pilisbol jojjon a visszhang. Ha pedig ilyenkor csattog, az leginkabb lendkerek. De ez meg azert lenne fura, mert alacsonyabb fokozatban, nagyobb nyomateknal kellene neki inkabb, nem 4-5-6-ban. Kerdezz meg egy hozzaertot inkabb!
AndyA
Ha pályás talin összefutunk, megmutatom szívesen bárkinek. Gyurkának mutattam, nem tudtunk kiokoskodni semmit.
Amúgy kérdeznék én, de mmt6-hoz nem akarnak érteni. Az általános vélemény szerint az MMT6 ilyen. Csak azt nem tudom, hogy tényleg az, vagy csak megoldás hiányában mondják, illetve az sem tiszta, hogy erre a csattanásra mondják vagy a fokozatkapcsoláskor jelentkező klattyanásra. Ez meg fémesen csattan.
Lendkerék esélyes lehet, mert azóta csinálja, mióta új van fent (gyári ford DMF, én vettem, számlával).
Hátsó váltótartó nem lehet, mert kicseréltettem (sok pízért, ha kell , a leszedett darab jó állapotban eladó).
lassan esedékes lesz a futómű vizsgálat, ha esetleg lengéscsillapító csere kell, megnézetem a csuklókat is. menetirány szerinti bal oldalról hallatszik, de ez ugye menet közben nem mérvadó.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
polgab
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1413 Dátum:
2011.09.06 kedd, 13:44:12 »
Sziasztok,
még mindig a kuplung kiengedés közbeni kattanással küzdök, hétfőn volt cserélve fékolaj,
első próbakörnél volt olyan is, hogy csak nehezen jött vissza a kuplung, vissza szerelőhöz, megrugdosta a kuplungot,
azt mondta, hogy biztos még levegős volt, aztán hazaúton minden rendben, nincs ez a pattanás. Ma reggel megint kattog,
olyan műanyagos kattanás, mintha valami műanyag pöcökben megakadna a pedál, mit lehet ezzel kezdeni?
Levegősödés okozhatja?
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1414 Dátum:
2011.09.06 kedd, 16:26:39 »
Idézetet írta: polgab - 2011.09.06 kedd, 13:44:12
Sziasztok,
még mindig a kuplung kiengedés közbeni kattanással küzdök, hétfőn volt cserélve fékolaj,
első próbakörnél volt olyan is, hogy csak nehezen jött vissza a kuplung, vissza szerelőhöz, megrugdosta a kuplungot,
azt mondta, hogy biztos még levegős volt, aztán hazaúton minden rendben, nincs ez a pattanás. Ma reggel megint kattog,
olyan műanyagos kattanás, mintha valami műanyag pöcökben megakadna a pedál, mit lehet ezzel kezdeni?
Levegősödés okozhatja?
rákerestem csak egyszerűen a kuplung kattogásra, más márkáknál is előfordul és legtöbbször egy kapcsoló akozza,
amit be kell fújni wd40-el és megoldja.
van nekünk kapcsoló a kuplungon? merre lehet?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1415 Dátum:
2011.09.06 kedd, 16:43:56 »
Idézetet írta: polgab - 2011.09.06 kedd, 16:26:39
rákerestem csak egyszerűen a kuplung kattogásra, más márkáknál is előfordul és legtöbbször egy kapcsoló akozza,
amit be kell fújni wd40-el és megoldja.
van nekünk kapcsoló a kuplungon? merre lehet?
kapcsoló van, ha befekszel a bal1 lábtérbe és benézel a pedálkonzolhoz, látni fogod. Nem hallottam még olyat, hogy az a kapcsoló kattogna, de lehet. Viszont a szerelő ne nagyon rugdossa a kuplungot, hanem inkább légtelenítse le rendesen, mert magától nem nagyon fog légtelenedni szerintem. Továbbá a fékrásegítést is ez adja, így ha levegős a kuplungod, az is levegős lehet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1416 Dátum:
2011.09.06 kedd, 22:08:52 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.05 hétfő, 10:37:24
igen, de ez nem kapcsoláskori csattanás, hanem terhelésváltáskor. Mész pl. 4-ben, elveszed a lábad a gázról, csattan, gázt adsz, csatta.
Lendkerék SZVSZ. Én is hallom lehúzott ablaknál ha akarom. A működési elvéből adódik. Ne foglalkozz vele.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1417 Dátum:
2011.09.06 kedd, 22:27:36 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.09.06 kedd, 22:08:52
Lendkerék SZVSZ. Én is hallom lehúzott ablaknál ha akarom. A működési elvéből adódik. Ne foglalkozz vele.
ezt értem, de akkor a régi jobb volt, mint az új.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1418 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:12:29 »
Sziasztok!
Váltócserével kapcsolatban segítséget szeretnék kérni tőletek. Megvásároltam életem első Fordját, egy 2002 MK3 TDCI 130le-s 5 sebességes Mondeót. Mivel az autó eleje sérült és a motort és váltót ki kell szerelnem a karosszéria javításához, arra gondoltam 6 sebességes váltóval szerelem össze. Olvastam a fórumon hogy más a kinyomócsapágy, talán a kuplung és a lendkerék is. A fö probléma a sebességjeladó ami nincs benne a 6 sebességes váltóba. Van erre valami megoldás? Csinált már valaki hasonló műveletet itt a klubban?
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Nika91127
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1419 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:21:20 »
Idézetet írta: egyuri - 2011.09.13 kedd, 21:12:29
Sziasztok!
Váltócserével kapcsolatban segítséget szeretnék kérni tőletek. Megvásároltam életem első Fordját, egy 2002 MK3 TDCI 130le-s 5 sebességes Mondeót. Mivel az autó eleje sérült és a motort és váltót ki kell szerelnem a karosszéria javításához, arra gondoltam 6 sebességes váltóval szerelem össze. Olvastam a fórumon hogy más a kinyomócsapágy, talán a kuplung és a lendkerék is. A fö probléma a sebességjeladó ami nincs benne a 6 sebességes váltóba. Van erre valami megoldás? Csinált már valaki hasonló műveletet itt a klubban?
Igen csinált más is ilyet
Ervint keresd
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1420 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:22:11 »
Idézetet írta: egyuri - 2011.09.13 kedd, 21:12:29
Sziasztok!
Váltócserével kapcsolatban segítséget szeretnék kérni tőletek. Megvásároltam életem első Fordját, egy 2002 MK3 TDCI 130le-s 5 sebességes Mondeót. Mivel az autó eleje sérült és a motort és váltót ki kell szerelnem a karosszéria javításához, arra gondoltam 6 sebességes váltóval szerelem össze. Olvastam a fórumon hogy más a kinyomócsapágy, talán a kuplung és a lendkerék is. A fö probléma a sebességjeladó ami nincs benne a 6 sebességes váltóba. Van erre valami megoldás? Csinált már valaki hasonló műveletet itt a klubban?
arra azért készülj, hogy kb 120eft az egész átépítés
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
arrabonus
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1421 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:27:44 »
Idézetet írta: egyuri - 2011.09.13 kedd, 21:12:29
... 2002 MK3 TDCI 130le-s 5 sebességes ...
Volt ilyen összeállítás? Én úgy tudtam, hogy a 130-as mind hatfokozatú váltóval van szerelve. Milyen a turbód változó, vagy fix geometriás?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1422 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:29:33 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.09.13 kedd, 21:27:44
Volt ilyen összeállítás? Én úgy tudtam, hogy a 130-as mind hatfokozatú váltóval van szerelve. Milyen a turbód változó, vagy fix geometriás?
Nekünk is ilyen van
130 lovas 5 sebességes...A Fordnál is csak néztek. Szerintem változógeós már a turbó...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1423 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:29:42 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.09.13 kedd, 21:27:44
Volt ilyen összeállítás? Én úgy tudtam, hogy a 130-as mind hatfokozatú váltóval van szerelve. Milyen a turbód változó, vagy fix geometriás?
facelift előtt volt
az összes 130le-s vgt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1424 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:32:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.13 kedd, 21:29:42
facelift előtt volt
az összes 130le-s vgt
De nálunk talán nem is volt jellemző,csak a németeknél...Amúgy szerintem nagyon jó összeállítás
Naplózva
arrabonus
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1425 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:32:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.13 kedd, 21:29:42
facelift előtt volt
az összes 130le-s vgt
Nem véletlenül kérdezem. Forgalmi szerint az enyém is 130-as, pedig valójában csak 115. Ez is egy trükk a nepperek tarsolyában, én megettem...
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1426 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:34:51 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.09.13 kedd, 21:32:56
Nem véletlenül kérdezem. Forgalmi szerint az enyém is 130-as, pedig valójában csak 115. Ez is egy trükk a nepperek tarsolyában, én megettem...
Nekünk ténylegesen 130 lóerős
Mi is meglepődtünk...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1427 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:34:59 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.13 kedd, 21:32:36
De nálunk talán nem is volt jellemző,csak a németeknél...Amúgy szerintem nagyon jó összeállítás
6-os váltóban is ugyan olyan az 1-5, csak van még egy 6. sebesség.
ez is jól megy 130le-ssel
am ismerősnek 115le-s volt 6sebességessel.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1428 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:35:28 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.09.13 kedd, 21:32:56
Nem véletlenül kérdezem. Forgalmi szerint az enyém is 130-as, pedig valójában csak 115. Ez is egy trükk a nepperek tarsolyában, én megettem...
pedig érezhető különbség van teljesítményben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1429 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:36:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.13 kedd, 21:34:59
6-os váltóban is ugyan olyan az 1-5, csak van még egy 6. sebesség.
ez is jól megy 130le-ssel
am ismerősnek 115le-s volt 6sebességessel.
De nem szeretem a 6os váltót,mert kapcsolgatni kell(chip nélkül)...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1430 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:38:02 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.13 kedd, 21:36:44
De nem szeretem a 6os váltót,mert kapcsolgatni kell(chip nélkül)...
ettől nagyobb gondod sose legyen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1431 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:38:34 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.13 kedd, 21:34:51
Nekünk ténylegesen 130 lóerős
Mi is meglepődtünk...
nem értem, hogy miért, facelift előtt CSAK 5 sebességes volt, tök8, hogy hány lovas
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1432 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:39:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.13 kedd, 21:38:02
ettől nagyobb gondod sose legyen
Hétvégétől nem lesz,bár amennyit én a 6os váltóhoz hozzáérek...Max,ha apáék elmennek valahova,és inni akarnak
Addig marad nekem az 5 sebesség
Naplózva
arrabonus
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1433 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:39:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.13 kedd, 21:35:28
pedig érezhető különbség van teljesítményben
Nem ismertem a típust, állapotra jó volt a verda. Azóta 245.000 km-t hajtottam bele. A teljesítménye ennek sem rossz, ha éppen jó a porlasztócsúcs
igaz 130-ast még nem próbáltam.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1434 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:39:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.13 kedd, 21:38:34
nem értem, hogy miért, facelift előtt CSAK 5 sebességes volt, tök8, hogy hány lovas
Azért,mert elvileg 115 lovasnak írták,be alvázszám alapján meg 130as volt...meg változós turbó van rajta...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1435 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:40:55 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.09.13 kedd, 21:39:14
Nem ismertem a típust, állapotra jó volt a verda. Azóta 245.000 km-t hajtottam bele. A teljesítménye ennek sem rossz, ha éppen jó a porlasztócsúcs
igaz 130-ast még nem próbáltam.
a mienkből átülve gyenge volt a 115 lovas
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1436 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:41:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.13 kedd, 21:40:55
a mienkből átülve gyenge volt a 115 lovas
Tényleg,te nem csinálod meg 6os-ra a váltót Ervin után szabadon?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1437 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:44:33 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.13 kedd, 21:41:46
Tényleg,te nem csinálod meg 6os-ra a váltót Ervin után szabadon?
tervben van, lett is volna egy váltó szállítással együtt 30e-ért, 150ekm-rel, garanciával. csak most túl sok projekt megy egyszerre végre valaminek a végére kéne érni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1438 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:46:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.13 kedd, 21:44:33
tervben van, lett is volna egy váltó szállítással együtt 30e-ért, 150ekm-rel, garanciával. csak most túl sok projekt megy egyszerre végre valaminek a végére kéne érni
Komolyan,a Fordnak figyelnie kéne a fórumot,és kihozni egy Ford Mondeo MK3 Classicot 2.0 Tddi motorral,gyári chippel,6os váltóval,szabadonfutóval...Tuti sikere lenne
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1439 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:52:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.13 kedd, 21:44:33
tervben van, lett is volna egy váltó szállítással együtt 30e-ért, 150ekm-rel, garanciával. csak most túl sok projekt megy egyszerre végre valaminek a végére kéne érni
annyiért ha van kell....és esküszöm megcsinálom az első TDDI 6-ost fix lendkerékkel...hogy rohadjon meg akkor is..
Bár most inkább eladnám....a merga megint....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1440 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:54:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.13 kedd, 21:52:31
annyiért ha van kell....és esküszöm megcsinálom az első TDDI 6-ost fix lendkerékkel...hogy rohadjon meg akkor is..
Bár most inkább eladnám....a merga megint....
ha érdekel, akkor el tudom intézni, csak 2-3 hét, mire megjön...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1441 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:56:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.13 kedd, 21:54:14
ha érdekel, akkor el tudom intézni, csak 2-3 hét, mire megjön...
annyiért érdekel...privi.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1442 Dátum:
2011.09.13 kedd, 22:21:46 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.09.13 kedd, 21:27:44
Volt ilyen összeállítás? Én úgy tudtam, hogy a 130-as mind hatfokozatú váltóval van szerelve. Milyen a turbód változó, vagy fix geometriás?
A facelift elottiekben MT75 van, hiaba 130 paci.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1443 Dátum:
2011.09.13 kedd, 23:36:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.13 kedd, 22:21:46
A facelift elottiekben MT75 van, hiaba 130 paci.
AndyA
Pontosabban... kb átpilistól kezdve szerelték a 130-asokat 6 sebességgel (a facelift jún 15). Egy darabig úgy volt, hogy a 130 lovas volt 6 sebességgel, a 115 5-tel, de később már a 115-ös is volt 6 sebességessel...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1444 Dátum:
2011.09.14 szerda, 09:12:07 »
Köszönöm az infókat
Az én autóm Belgiumból származik, honnan tudom megállapítani hogy valójában 130le? Motorkód:FMBA, a turbó változós szerintem (ránézésre) de nem vagyok biztos benne, nem nagyon ismerem a típust egyenlőre.
azt megtudjátok mondani hogy áttételben miben különbözik a 5-ös és a 6-os váltó? (fokozatok, végáttétel) Érdemes bajlódni az átépítéssel?
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1445 Dátum:
2011.09.14 szerda, 09:47:02 »
Idézetet írta: egyuri - 2011.09.14 szerda, 09:12:07
Köszönöm az infókat
Az én autóm Belgiumból származik, honnan tudom megállapítani hogy valójában 130le? Motorkód:FMBA, a turbó változós szerintem (ránézésre) de nem vagyok biztos benne, nem nagyon ismerem a típust egyenlőre.
azt megtudjátok mondani hogy áttételben miben különbözik a 5-ös és a 6-os váltó? (fokozatok, végáttétel) Érdemes bajlódni az átépítéssel?
Az FMBA az 130 lovas. Szerintem érdemes bajlódni a 6-os váltóval. Páran megcsinálták...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1446 Dátum:
2011.09.14 szerda, 09:51:44 »
Idézetet írta: egyuri - 2011.09.14 szerda, 09:12:07
Köszönöm az infókat
Az én autóm Belgiumból származik, honnan tudom megállapítani hogy valójában 130le? Motorkód:FMBA, a turbó változós szerintem (ránézésre) de nem vagyok biztos benne, nem nagyon ismerem a típust egyenlőre.
azt megtudjátok mondani hogy áttételben miben különbözik a 5-ös és a 6-os váltó? (fokozatok, végáttétel) Érdemes bajlódni az átépítéssel?
A 6-os attetelben ugyanazt tudja, mint az 5-os, csak megtoldottak meg egy fokozattal. Autopalya 130 korul nem 2900-2950 a fordulat, hanem 2400-2450 korul van. Fogyasztasban ennel a temponal nem jelent sokat, ugyanugy 6 liter korul, de kevesbe porog a motor, kimelobb a menet. Viszont 100 koruli temponal, sima orszaguton mar annal tobbet szamit, ha bedugod 6-ba, es eppen a turbotoltes hataran kruzolsz vele, ott bizony lejjebb is viszi a fogyasztast. Nekem ilyen van mind a ket autoban, de ha nem lenne, alighanem nekiallnek az atepitesnek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1447 Dátum:
2011.09.14 szerda, 10:23:12 »
Akkor ha meg lesz minden infóm bele vágok az átépítésbe, úgy is szét akarom szerelni a gépet hogy megismerjem minden porcikáját, ill. kicseréljem amit csak kell.
off: hallottam hogy a fűtése gyenge télen, ezen lehet javítani? Hol találok infót?
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1448 Dátum:
2011.09.14 szerda, 20:14:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.14 szerda, 09:51:44
A 6-os attetelben ugyanazt tudja, mint az 5-os, csak megtoldottak meg egy fokozattal. Autopalya 130 korul nem 2900-2950 a fordulat, hanem 2400-2450 korul van. Fogyasztasban ennel a temponal nem jelent sokat, ugyanugy 6 liter korul, de kevesbe porog a motor, kimelobb a menet. Viszont 100 koruli temponal, sima orszaguton mar annal tobbet szamit, ha bedugod 6-ba, es eppen a turbotoltes hataran kruzolsz vele, ott bizony lejjebb is viszi a fogyasztast. Nekem ilyen van mind a ket autoban, de ha nem lenne, alighanem nekiallnek az atepitesnek.
AndyA
1, mtx75 kerek 150-nél forog 3000-et
2, ez a turbonyomás alatt autózni, amit írsz hülyeség. 3 vagy 5ezernél ha lelépsz a gázpedálról, akkor sincs turbónyomás. ez nem olyan, hogy 1700-1800-tól 5000-ig folyamatosan 1,5bar van...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1449 Dátum:
2011.09.14 szerda, 20:17:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.14 szerda, 20:14:19
1, mtx75 kerek 150-nél forog 3000-et
2, ez a turbonyomás alatt autózni, amit írsz hülyeség. 3 vagy 5ezernél ha lelépsz a gázpedálról, akkor sincs turbónyomás. ez nem olyan, hogy 1700-1800-tól 5000-ig folyamatosan 1,5bar van...
Kb. 1800-2500ig van szerintem max nyomás,utána csökken. Amúgy szerintem 3000nél inkább 140et megy,nem pedig 150et
Viszont a 6osról azt tudom,hogy 3000nél 180al megy...
Naplózva
Oldalak:
1
...
22
23
24
25
26
27
28
[
29
]
30
31
32
33
34
35
36
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ