Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:09:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
23
24
25
26
27
28
29
[
30
]
31
32
33
34
35
36
37
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2327475 alkalommal)
0 Felhasználó és 145 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1450 Dátum:
2011.09.14 szerda, 20:21:52 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.14 szerda, 20:17:19
Kb. 1800-2500ig van szerintem max nyomás,utána csökken. Amúgy szerintem 3000nél inkább 140et megy,nem pedig 150et
Viszont a 6osról azt tudom,hogy 3000nél 180al megy...
100-nál 2000
125-nél 2500
150-nél 3000
nekem nem csökken
sőt még inkább nő
de a többiekében sem kellene, hogy csökkenjen. 1,5-barnak 2000fölött terhelésen meg kell lennie
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1451 Dátum:
2011.09.14 szerda, 20:24:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.14 szerda, 20:21:52
100-nál 2000
125-nél 2500
150-nél 3000
nekem nem csökken
sőt még inkább nő
de a többiekében sem kellene, hogy csökkenjen. 1,5-barnak 2000fölött terhelésen meg kell lennie
Hát passz,én nem szoktam méregetni
150? Lehet...Majd kipróbálom
De a 6osnál annyit tudok,hogy:
120-nál 2000
180-nál 3000...
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1452 Dátum:
2011.09.14 szerda, 22:03:19 »
Egy barátom keresett ma meg azzal, hogy autópályán ha odalép az autónak, akkor felpörög a motor. MK3 TDCi 130 LE, MMT6 facelift, 160000km. Beültem, beindítottam az autót, és csak üresben benyomtam ütközésig a kuplungot. Nekem sokkal rugalmasabbnak tűnt mint az enyém. Aztán kuplung, kettesbe be, aztán óvatos felengedés.
A kuplung a felső harmadban fogott, de nem volt szerintem olyan vészes. Ahogyan engedtem tovább a pedált, lassan esett le a fordulat és bekapcsolt a lefulladásgátló. Na erre a kuplung meg elkezdett kissé szaggatottan csúszni egészen a felengedett állapotig.
A féktartályban megvolt a szint, bár a folyadék túl barnának tűnt. Azt javasoltam neki, hogy légteleníttesse a kuplungját első körben, bár így utólag belegondolva a pedál benyomására azonnal kiemelt, szóval nem biztos a diagnózis. Szerintem itt kuplungcsere várható...
Szerintetek?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1453 Dátum:
2011.09.14 szerda, 23:35:57 »
Idézetet írta: gabe - 2011.09.14 szerda, 22:03:19
Egy barátom keresett ma meg azzal, hogy autópályán ha odalép az autónak, akkor felpörög a motor. MK3 TDCi 130 LE, MMT6 facelift, 160000km. Beültem, beindítottam az autót, és csak üresben benyomtam ütközésig a kuplungot. Nekem sokkal rugalmasabbnak tűnt mint az enyém. Aztán kuplung, kettesbe be, aztán óvatos felengedés.
A kuplung a felső harmadban fogott, de nem volt szerintem olyan vészes. Ahogyan engedtem tovább a pedált, lassan esett le a fordulat és bekapcsolt a lefulladásgátló. Na erre a kuplung meg elkezdett kissé szaggatottan csúszni egészen a felengedett állapotig.
A féktartályban megvolt a szint, bár a folyadék túl barnának tűnt. Azt javasoltam neki, hogy légteleníttesse a kuplungját első körben, bár így utólag belegondolva a pedál benyomására azonnal kiemelt, szóval nem biztos a diagnózis. Szerintem itt kuplungcsere várható...
Szerintetek?
Kuplungcsere.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1454 Dátum:
2011.09.14 szerda, 23:40:44 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.14 szerda, 23:35:57
Kuplungcsere.
Én azt szeretném, hogy a kuplung előbb kopjon el, mint ahogy a kinyomó megszólal.
De lehet, hogy ez nem a kívánság topic...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1455 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 08:16:56 »
Idézetet írta: gabe - 2011.09.14 szerda, 22:03:19
Egy barátom keresett ma meg azzal, hogy autópályán ha odalép az autónak, akkor felpörög a motor. MK3 TDCi 130 LE, MMT6 facelift, 160000km. Beültem, beindítottam az autót, és csak üresben benyomtam ütközésig a kuplungot. Nekem sokkal rugalmasabbnak tűnt mint az enyém. Aztán kuplung, kettesbe be, aztán óvatos felengedés.
A kuplung a felső harmadban fogott, de nem volt szerintem olyan vészes. Ahogyan engedtem tovább a pedált, lassan esett le a fordulat és bekapcsolt a lefulladásgátló. Na erre a kuplung meg elkezdett kissé szaggatottan csúszni egészen a felengedett állapotig.
A féktartályban megvolt a szint, bár a folyadék túl barnának tűnt. Azt javasoltam neki, hogy légteleníttesse a kuplungját első körben, bár így utólag belegondolva a pedál benyomására azonnal kiemelt, szóval nem biztos a diagnózis. Szerintem itt kuplungcsere várható...
Szerintetek?
Szerkezet és tárcsa csere.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1456 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 14:16:39 »
kuplung hamarabb "hal be", mint a lendkerék szokott? vagy inkább fordítva? csak nagy általánosságban kérdem..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1457 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 14:24:46 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.15 csütörtök, 14:16:39
kuplung hamarabb "hal be", mint a lendkerék szokott? vagy inkább fordítva? csak nagy általánosságban kérdem..
Eddig már volt erre mindenféle verzió. Mikor mi megy először tönkre, de a vége mindegyiknek a kuplung, kinyomócsapágy és kettőstömegű cseréje... Azt úgy tűnik csak szeretné az ember, ha csak légteleníteni kellene...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1458 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 15:55:18 »
Idézetet írta: teo - 2011.09.14 szerda, 23:40:44
Én azt szeretném, hogy a kuplung előbb kopjon el, mint ahogy a kinyomó megszólal.
De lehet, hogy ez nem a kívánság topic...
Nállam is előbb a kinyómó szólalt meg, a tárcsa még bírta volta+ a kéttömegű is.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1459 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 21:20:45 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.09.15 csütörtök, 15:55:18
Nállam is előbb a kinyómó szólalt meg, a tárcsa még bírta volta+ a kéttömegű is.
pontosan miről ismerhető fel?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1460 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 23:57:25 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.15 csütörtök, 21:20:45
pontosan miről ismerhető fel?
Szia!
Nálam is a kinyomó halt meg először, a tárcsa, szerkezet és a lendkerék még birta volna.
Arról ismered fel, hogy mihelyt kinyomod a kuplungot síró csapágyhang halható, kicsi gázra esetleg megszűnik, de a végén már akkor sem.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1461 Dátum:
2011.09.16 péntek, 08:58:00 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.09.15 csütörtök, 23:57:25
Szia!
Nálam is a kinyomó halt meg először, a tárcsa, szerkezet és a lendkerék még birta volna.
Arról ismered fel, hogy mihelyt kinyomod a kuplungot síró csapágyhang halható, kicsi gázra esetleg megszűnik, de a végén már akkor sem.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
chunkh asarurrasagh
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1462 Dátum:
2011.09.16 péntek, 10:24:06 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.09.15 csütörtök, 23:57:25
Szia!
Nálam is a kinyomó halt meg először, a tárcsa, szerkezet és a lendkerék még birta volna.
Arról ismered fel, hogy mihelyt kinyomod a kuplungot síró csapágyhang halható, kicsi gázra esetleg megszűnik, de a végén már akkor sem.
A vége az, hogy sebességbe marad és onnan sehova... Nekem ezt az Auto-Fort előtt produkálta a kanyarodó sávba. Épp oda tartottam kinyomócsapágyat, lendkereket cseréltetni. 15 perc volt mire Vik kiszedte sebességből... Nem volt egyszerű mutatvány.
Naplózva
nadotex
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1463 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 21:21:22 »
2004-es MMT6-os váltóban szeretnék olajat cserélni, milyen olaj jár bele? A WSD-M2C 200-C vagy a WSS-M2C 200-C3, mi a különbség közöttük. Hol találom a leeresztő illetve a szintjelző és feltöltő csavarokat. Ha valaki fotóval is tudna segíteni megköszönöm! Üdv.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1464 Dátum:
2011.09.20 kedd, 21:20:58 »
Idézetet írta: nadotex - 2011.09.19 hétfő, 21:21:22
2004-es MMT6-os váltóban szeretnék olajat cserélni, milyen olaj jár bele? A WSD-M2C 200-C vagy a WSS-M2C 200-C3, mi a különbség közöttük. Hol találom a leeresztő illetve a szintjelző és feltöltő csavarokat. Ha valaki fotóval is tudna segíteni megköszönöm! Üdv.
Én pont a hétvégén cseréltem olajat a váltómban, de ez MTX75-s, azaz 5 sebességes. Nálam az olajleresztő a váltó alján az alső sebességváltó bak előtt volt és a kocsi jobb oldala felé nézett. A feltöltő/ellenörzőnyílás a váltó elején volt(hűtőrács felől) A csavarok kicsavarásához 8-as imbuszkulcs kell. De ha az enyémből indulok ki akkor vagy tegyél rá egy csövet, vagy legalább 3/8 vagy 1/2 Krovát használj, mert az enyémek is baromira meg voltak húzva. Az olaj betöltését pedig egy 1m tömlő+tölcsérrel oldottam meg. Én gyári olajat tettem bele, én ezt javasolnám neked is. Már csak azért is mert elég szép színe volt még mikor leengedtem 153e Km- után.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1465 Dátum:
2011.09.20 kedd, 21:27:13 »
Idézetet írta: nadotex - 2011.09.19 hétfő, 21:21:22
2004-es MMT6-os váltóban szeretnék olajat cserélni, milyen olaj jár bele? A WSD-M2C 200-C vagy a WSS-M2C 200-C3, mi a különbség közöttük. Hol találom a leeresztő illetve a szintjelző és feltöltő csavarokat. Ha valaki fotóval is tudna segíteni megköszönöm! Üdv.
http://mondeo.hu/index.php?topic=6212.0
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
mferkó
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1466 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 20:56:03 »
tudtok valahol, valakinél elfogadható áron kuplungszettet (és lendkereket ) 115 lovas TDDI-hez???
kösz
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1467 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 21:04:59 »
Idézetet írta: mferkó - 2011.09.25 vasárnap, 20:56:03
tudtok valahol, valakinél elfogadható áron kuplungszettet (és lendkereket ) 115 lovas TDDI-hez???
kösz
Én a Kauf-fer kft-nél
http://kauffer.hu/index.php?page=kuplung&op=kuplung_akcio
szereztem be az enyémet.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1468 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 21:10:32 »
130 körül van lendkerék+kuplungszett, kinyomó meg kb 30...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.25 vasárnap, 22:21:30 írta Bunyek
»
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1469 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 21:34:52 »
Idézetet írta: mferkó - 2011.09.25 vasárnap, 20:56:03
tudtok valahol, valakinél elfogadható áron kuplungszettet (és lendkereket ) 115 lovas TDDI-hez???
kösz
Kauffernél érdemes nézelődni. 95-ből magvan a kuplung szett kinyomóval. Sachs.
Naplózva
mferkó
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1470 Dátum:
2011.09.28 szerda, 20:17:58 »
Idézetet írta: teo - 2011.09.25 vasárnap, 21:34:52
Kauffernél érdemes nézelődni. 95-ből magvan a kuplung szett kinyomóval. Sachs.
[/quote
Köszi Mindenkinek. körülsasolok...
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1471 Dátum:
2011.09.29 csütörtök, 09:10:28 »
Idézetet írta: mferkó - 2011.09.25 vasárnap, 20:56:03
tudtok valahol, valakinél elfogadható áron kuplungszettet (és lendkereket ) 115 lovas TDDI-hez???
kösz
Krisz01-nél érdeklődj..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1472 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 12:28:25 »
sziasztok!nekem se adta ki a lendkerék!Igaz a kuplung is elég magasan fog de még nem csúszik.Viszont a lendkerék már egy éve csörög szép csendesen
Egész pontosan megvtel után 2 héttel csörrent meg először. Hát kicsit hisztis lettem :S amúgy én ahogy nézegettem egy kettőstömegű 100 ezer körül komplett kuplung szintén. az gép 2.0 16V benzin erre is étezik fix lendítő???
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1473 Dátum:
2011.10.12 szerda, 20:00:25 »
Üdv mindenkinek,
Nagyon magam alatt vagyok!!!!!!!!!!
Féltengelyszimering cserére vittem a mondimat és ma felhívott a szerelő a kettős tömegü lendkerék is szét van hullva. Azt javasolta cseréljem ki 145 e Ft mondot scash lendkerékre majdnem magamhoz nyúltam egy hónapba nem keresek ennyit!! És ez csak a lendkerék!! Azt mondta csak azt kell cserélni. Ezt nem együtt szokták a kuplunggal meg a kinyomócsapággyal?
Néztem a behivatkozott Kauf-Fer Kft oldalát
http://kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1112710&cat=186&group=Kuplung
Ott 120 e Ft ért mindent adnak. Ez milyen minőség van valakinek tapasztalata? A céggel vagy a lendkerékkel?
Mit tegyek szerintetek?
Úgy hiszem egy ideig a szerelőnél pihen majd a kocsi az udvarban.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1474 Dátum:
2011.10.12 szerda, 20:06:24 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.10.12 szerda, 20:00:25
Üdv mindenkinek,
Nagyon magam alatt vagyok!!!!!!!!!!
Féltengelyszimering cserére vittem a mondimat és ma felhívott a szerelő a kettős tömegü lendkerék is szét van hullva. Azt javasolta cseréljem ki 145 e Ft mondot scash lendkerékre majdnem magamhoz nyúltam egy hónapba nem keresek ennyit!! És ez csak a lendkerék!! Azt mondta csak azt kell cserélni. Ezt nem együtt szokták a kuplunggal meg a kinyomócsapággyal?
Néztem a behivatkozott Kauf-Fer Kft oldalát
http://kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1112710&cat=186&group=Kuplung
Ott 120 e Ft ért mindent adnak. Ez milyen minőség van valakinek tapasztalata? A céggel vagy a lendkerékkel?
Mit tegyek szerintetek?
Úgy hiszem egy ideig a szerelőnél pihen majd a kocsi az udvarban.
LUK szett, hibatlan, plane, ha csak erre fussa, es meg erre is csak nehezen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1475 Dátum:
2011.10.12 szerda, 20:25:15 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.10.12 szerda, 20:00:25
Üdv mindenkinek,
Nagyon magam alatt vagyok!!!!!!!!!!
Féltengelyszimering cserére vittem a mondimat és ma felhívott a szerelő a kettős tömegü lendkerék is szét van hullva. Azt javasolta cseréljem ki 145 e Ft mondot scash lendkerékre majdnem magamhoz nyúltam egy hónapba nem keresek ennyit!! És ez csak a lendkerék!! Azt mondta csak azt kell cserélni. Ezt nem együtt szokták a kuplunggal meg a kinyomócsapággyal?
Néztem a behivatkozott Kauf-Fer Kft oldalát
http://kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1112710&cat=186&group=Kuplung
Ott 120 e Ft ért mindent adnak. Ez milyen minőség van valakinek tapasztalata? A céggel vagy a lendkerékkel?
Mit tegyek szerintetek?
Úgy hiszem egy ideig a szerelőnél pihen majd a kocsi az udvarban.
Én is tőlük rendeltem meg a komplett szettet. Hibátlan mind a cég mind a cucc.(Nekem gyorsan leküldték a cuccot) LUK gyártmány. Mellesleg a gyári cuccok is LUK-ok voltak amik kijöttek a kocsiból.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1476 Dátum:
2011.10.12 szerda, 20:39:36 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.10.12 szerda, 20:25:15
Én is tőlük rendeltem meg a komplett szettet. Hibátlan mind a cég mind a cucc.(Nekem gyorsan leküldték a cuccot) LUK gyártmány. Mellesleg a gyári cuccok is LUK-ok voltak amik kijöttek a kocsiból.
Kösz.
Szerinted szetben cseréljem?
Vagy csak a lendkereket?
Köszi a segítséget.
Naplózva
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1477 Dátum:
2011.10.12 szerda, 20:41:18 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.10.12 szerda, 20:00:25
Üdv mindenkinek,
Nagyon magam alatt vagyok!!!!!!!!!!
Féltengelyszimering cserére vittem a mondimat és ma felhívott a szerelő a kettős tömegü lendkerék is szét van hullva. Azt javasolta cseréljem ki 145 e Ft mondot scash lendkerékre majdnem magamhoz nyúltam egy hónapba nem keresek ennyit!! És ez csak a lendkerék!! Azt mondta csak azt kell cserélni. Ezt nem együtt szokták a kuplunggal meg a kinyomócsapággyal?
Néztem a behivatkozott Kauf-Fer Kft oldalát
http://kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1112710&cat=186&group=Kuplung
Ott 120 e Ft ért mindent adnak. Ez milyen minőség van valakinek tapasztalata? A céggel vagy a lendkerékkel?
Mit tegyek szerintetek?
Úgy hiszem egy ideig a szerelőnél pihen majd a kocsi az udvarban
Én is tőlük rendeltem kb 2 éve ezelőtt eddig még semmi baja sincs annyi különbséggel,hogy a kinyomócsapágy az nem Luk volt hanem Scash
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1478 Dátum:
2011.10.12 szerda, 20:52:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.12 szerda, 20:06:24
LUK szett, hibatlan, plane, ha csak erre fussa, es meg erre is csak nehezen.
AndyA
Hogyan kell érteni e dehonesztáló megjegyzést a LUK-ra vonatkozóan?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1479 Dátum:
2011.10.12 szerda, 20:56:35 »
De jó is a kéttömeg...de jó az is,hogy nekem nincs...
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1480 Dátum:
2011.10.12 szerda, 20:59:09 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.10.12 szerda, 20:39:36
Kösz.
Szerinted szetben cseréljem?
Vagy csak a lendkereket?
Köszi a segítséget.
Ha tartósan meg akarod tartani az autót, akkor sztem szettben. Annál is inkább, hogy a linkelt akció igen jónak tűnik. Lehet, külön a lendkereket kapod ennyiért. Kis túlzással mondva.
Tudom, nem vígasztal, de a TDCI 2.2-be ugyanezt a készletet 284-ért kapni. Luk, Sachs. Májusban cseréltettem.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1481 Dátum:
2011.10.12 szerda, 21:22:14 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.10.12 szerda, 20:39:36
Kösz.
Szerinted szetben cseréljem?
Vagy csak a lendkereket?
Köszi a segítséget.
Hát ugye ez inkább pénztárca függő és hogy mik terveid a kocsival hosszútávon. Ha még nálad lesz a kocsi egy jó darabig akkor mindenképpen érdemes mindent cserélni, mert a cseredíj kb.30000Ft. Na most, ha csak a kéttömegüt cseréled ki akkor lehet lassan beszarik a kinyomód mint nekem és akkor újra fizetheted a 30000Ft-s szereléi díjat. Szóval ha anyagilag teheted és marad a kocsi akkor cseréltess mindent mert így csak 1x kell a szerelési díjat fizetned.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1482 Dátum:
2011.10.12 szerda, 21:47:36 »
Idézetet írta: teo - 2011.10.12 szerda, 20:52:06
Hogyan kell érteni e dehonesztáló megjegyzést a LUK-ra vonatkozóan?
Szegeny ember fozzel viz. Akinek nincs penze Sachs-ra, annak a LUK is boven jo, olcsobber'.
De ez miert lenne dehonesztalo?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1483 Dátum:
2011.10.12 szerda, 22:29:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.12 szerda, 21:47:36
Szegeny ember fozzel viz. Akinek nincs penze Sachs-ra, annak a LUK is boven jo, olcsobber'.
De ez miert lenne dehonesztalo?
AndyA
Én nem tudtam róla, hogy a LUK gyengébb minőség a Sachsnál. De majd elválik, a lendkerekem nekem is olyan. A többi cucc Sachs. Így alakult.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1484 Dátum:
2011.10.12 szerda, 22:37:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.12 szerda, 21:47:36
Szegeny ember fozzel viz. Akinek nincs penze Sachs-ra, annak a LUK is boven jo, olcsobber'.
De ez miert lenne dehonesztalo?
AndyA
Attól hogy 1 db alaktrész magasabb kategóriájú attól még nem lesz maybach a mondeoból. Én magamra vállalom hogy smucig szegény ember vagyok akinek jó gyári alaktrész ami lehet hogy éppen LUK vagy akármi. Amire én használom nekem megfelel.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1485 Dátum:
2011.10.12 szerda, 22:54:33 »
Idézetet írta: teo - 2011.10.12 szerda, 22:29:27
Én nem tudtam róla, hogy a LUK gyengébb minőség a Sachsnál. De majd elválik, a lendkerekem nekem is olyan. A többi cucc Sachs. Így alakult.
Nem feltetlenul gyengebb, de mindenesetre olcsobb, es itt eppen ez volt a szempont. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1486 Dátum:
2011.10.12 szerda, 23:05:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.12 szerda, 22:54:33
Nem feltetlenul gyengebb, de mindenesetre olcsobb, es itt eppen ez volt a szempont. :-)
AndyA
Úgy legyen! Még 5 évig akarom tartani az autót, arra a 80 ezerre legyen elég!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1487 Dátum:
2011.10.12 szerda, 23:51:20 »
Idézetet írta: teo - 2011.10.12 szerda, 22:29:27
Én nem tudtam róla, hogy a LUK gyengébb minőség a Sachsnál. De majd elválik, a lendkerekem nekem is olyan. A többi cucc Sachs. Így alakult.
Szidták itt már a sachs-ot is.Kinek mi jön be és mennyire lelkiismeretesen szerelik be.Az előző autómban is sachs tárcsa volt újonnan (az előző tulaj rakatta be) de félrekopott.Valószínűleg xartak központosítani meg egyformán meghúzni a csavarokat.Utána azt vettem az most átkerült a jelenlegi autóba és becsülettel dolgozik.
Naplózva
krecsopapa
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1488 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 19:43:30 »
Sziasztok!
Ma délelőtt Hévíz-Dunaújváros 180km 80-nal
Még indulás után elszált az ötödik, folyamatosan kidobta!
Ha valaki tapasztalt már ilyent, kérem irja meg, mire számíthatok anyagilag
Köszönettel:
KJ
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1489 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 12:02:47 »
Idézetet írta: krecsopapa - 2011.10.16 vasárnap, 19:43:30
Sziasztok!
Ma délelőtt Hévíz-Dunaújváros 180km 80-nal
Még indulás után elszált az ötödik, folyamatosan kidobta!
Ha valaki tapasztalt már ilyent, kérem irja meg, mire számíthatok anyagilag
Köszönettel:
KJ
Kevés benne az olaj. Feltöltöd, és ennyi. Nekem volt ilyen az Orionon.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1490 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 21:01:51 »
Örömmel jelentem hogy sikeresen átépítettem a járgányom 5 sebességesröl 6-osra! Mindenkinek köszönöm a sok hasznos infót amivel segítették a műveletet
és a kilóméter óra is működik
Igazatok volt megérte átépíteni!
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1491 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 21:04:27 »
Idézetet írta: egyuri - 2011.10.20 csütörtök, 21:01:51
Örömmel jelentem hogy sikeresen átépítettem a járgányom 5 sebességesröl 6-osra! Mindenkinek köszönöm a sok hasznos infót amivel segítették a műveletet
és a kilóméter óra is működik
Igazatok volt megérte átépíteni!
tddi vagy tdci?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1492 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 21:26:24 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.20 csütörtök, 21:04:27
tddi vagy tdci?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.msg584843#msg584843
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1493 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 22:04:45 »
Idézetet írta: egyuri - 2011.10.20 csütörtök, 21:01:51
Örömmel jelentem hogy sikeresen átépítettem a járgányom 5 sebességesröl 6-osra! Mindenkinek köszönöm a sok hasznos infót amivel segítették a műveletet
és a kilóméter óra is működik
Igazatok volt megérte átépíteni!
Na mesélj te hogy kivitelezted a dologot....kiváncsi vagyok.
mennyiben álltál meg?
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1494 Dátum:
2011.10.21 péntek, 05:10:34 »
Idézetet írta: egyuri - 2011.10.20 csütörtök, 21:01:51
Örömmel jelentem hogy sikeresen átépítettem a járgányom 5 sebességesröl 6-osra! Mindenkinek köszönöm a sok hasznos infót amivel segítették a műveletet
és a kilóméter óra is működik
Igazatok volt megérte átépíteni!
Gratula! Én is kivancsi lennék a végére mennyi mani és mi kellett végül bele. Írhatnál egy cikket róla.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1495 Dátum:
2011.10.21 péntek, 11:42:24 »
Most csak röviden:
Az autót sérülten vásároltam, a motort váltót ki kellet vennem a kaszni javításához, ekkor jött az ötlet hogy átépítsem. Azt tudnotok kell hogy van egy közepesen felszerelt autójavító műhelyem. Ezután kerestem egy angol autót amiből megvettem a váltót, kuliszát bowdenekkel, turbócsövet, komplett kuplungot kinyomóval.
Maga az átépítés probléma mentesen zajlott, minden passzolt csak a kuplung munkahenger csövével és a vákumcsövekkel kellet játszani egy kicsit.
A sebességjeladó megoldásában Ervin kolléga segitet
A jobboldali csapágyazott féltengelyre lett ráépítve a jeladó tárcsa.
Az auto tdci 130le vákuumos turbóval szerelt kivitel.
A költsége az átépítésnek kb130 000-140 000ft ez csak az alkatrészek ára a bontott kuplunggal és a lendkerékkel együtt.
Más:
Nem akar működni az autómban a tempomat (gyári beszerelés) tudtok segíteni? Volt már valakinek gondja a tempomattal? Az is lehet hogy kezdő mondeosként én vagyok láma hozzá.
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1496 Dátum:
2011.10.21 péntek, 11:55:47 »
Idézetet írta: egyuri - 2011.10.21 péntek, 11:42:24
Nem akar működni az autómban a tempomat (gyári beszerelés) tudtok segíteni? Volt már valakinek gondja a tempomattal? Az is lehet hogy kezdő mondeosként én vagyok láma hozzá.
Enyemben is megallt, de meg nem foglalkoztam vele. Ha valakinek van otlete, hogyen lehet/erdemes diagnosztizalni, inden otlet welkoma.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1497 Dátum:
2011.10.21 péntek, 12:02:52 »
Idézetet írta: egyuri - 2011.10.21 péntek, 11:42:24
Más:
Nem akar működni az autómban a tempomat (gyári beszerelés) tudtok segíteni? Volt már valakinek gondja a tempomattal? Az is lehet hogy kezdő mondeosként én vagyok láma hozzá.
vezeték szakadás a sérüléstől (bár azt nem írtad mennyire és hol volt sérülve a vas), pedál kapcsolók elszállása pl átalakításkor, program eldobás ... van lehetőség
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1498 Dátum:
2011.10.21 péntek, 13:49:21 »
Nekem csak elől volt sérülve, egy kicsit. kábelek nem sérültek. Pedál kapcsolok nekem is eszembe jutottak, viszont mikor ráadom a gyújtást a tempomat ikonja pár másodpercig megjelenik a műszerfalon. Lehet csináltatok egy diagnosztikát.
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1499 Dátum:
2011.10.21 péntek, 16:59:13 »
Idézetet írta: egyuri - 2011.10.20 csütörtök, 21:01:51
Örömmel jelentem hogy sikeresen átépítettem a járgányom 5 sebességesröl 6-osra! Mindenkinek köszönöm a sok hasznos infót amivel segítették a műveletet
és a kilóméter óra is működik
Igazatok volt megérte átépíteni!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
...
23
24
25
26
27
28
29
[
30
]
31
32
33
34
35
36
37
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ