Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 19:58:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2330817 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1450 Dátum: 2011.09.14 szerda, 20:21:52 »

Kb. 1800-2500ig van szerintem max nyomás,utána csökken. Amúgy szerintem 3000nél inkább 140et megy,nem pedig 150et Smiley
Viszont a 6osról azt tudom,hogy 3000nél 180al megy...
100-nál 2000
125-nél 2500
150-nél 3000

nekem nem csökken eplus2 sőt még inkább nő eplus2

de a többiekében sem kellene, hogy csökkenjen. 1,5-barnak 2000fölött terhelésen meg kell lennie
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1451 Dátum: 2011.09.14 szerda, 20:24:28 »

100-nál 2000
125-nél 2500
150-nél 3000

nekem nem csökken eplus2 sőt még inkább nő eplus2

de a többiekében sem kellene, hogy csökkenjen. 1,5-barnak 2000fölött terhelésen meg kell lennie

Hát passz,én nem szoktam méregetni Smiley 150? Lehet...Majd kipróbálom Cheesy De a 6osnál annyit tudok,hogy:
120-nál 2000
180-nál 3000...Cheesy
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1452 Dátum: 2011.09.14 szerda, 22:03:19 »

Egy barátom keresett ma meg azzal, hogy autópályán ha odalép az autónak, akkor felpörög a motor. MK3 TDCi 130 LE, MMT6 facelift, 160000km. Beültem, beindítottam az autót, és csak üresben benyomtam ütközésig a kuplungot. Nekem sokkal rugalmasabbnak tűnt mint az enyém. Aztán kuplung, kettesbe be, aztán óvatos felengedés.
A kuplung a felső harmadban fogott, de nem volt szerintem olyan vészes. Ahogyan engedtem tovább a pedált, lassan esett le a fordulat és bekapcsolt a lefulladásgátló. Na erre a kuplung meg elkezdett kissé szaggatottan csúszni egészen a felengedett állapotig.

A féktartályban megvolt a szint, bár a folyadék túl barnának tűnt. Azt javasoltam neki, hogy légteleníttesse a kuplungját első körben, bár így utólag belegondolva a pedál benyomására azonnal kiemelt, szóval nem biztos a diagnózis. Szerintem itt kuplungcsere várható...

Szerintetek?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1453 Dátum: 2011.09.14 szerda, 23:35:57 »

Egy barátom keresett ma meg azzal, hogy autópályán ha odalép az autónak, akkor felpörög a motor. MK3 TDCi 130 LE, MMT6 facelift, 160000km. Beültem, beindítottam az autót, és csak üresben benyomtam ütközésig a kuplungot. Nekem sokkal rugalmasabbnak tűnt mint az enyém. Aztán kuplung, kettesbe be, aztán óvatos felengedés.
A kuplung a felső harmadban fogott, de nem volt szerintem olyan vészes. Ahogyan engedtem tovább a pedált, lassan esett le a fordulat és bekapcsolt a lefulladásgátló. Na erre a kuplung meg elkezdett kissé szaggatottan csúszni egészen a felengedett állapotig.

A féktartályban megvolt a szint, bár a folyadék túl barnának tűnt. Azt javasoltam neki, hogy légteleníttesse a kuplungját első körben, bár így utólag belegondolva a pedál benyomására azonnal kiemelt, szóval nem biztos a diagnózis. Szerintem itt kuplungcsere várható...

Szerintetek?

Kuplungcsere.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1454 Dátum: 2011.09.14 szerda, 23:40:44 »

Kuplungcsere.

Én azt szeretném, hogy a kuplung előbb kopjon el, mint ahogy a kinyomó megszólal.
De lehet, hogy ez nem a kívánság topic...  Undecided
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1455 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 08:16:56 »

Egy barátom keresett ma meg azzal, hogy autópályán ha odalép az autónak, akkor felpörög a motor. MK3 TDCi 130 LE, MMT6 facelift, 160000km. Beültem, beindítottam az autót, és csak üresben benyomtam ütközésig a kuplungot. Nekem sokkal rugalmasabbnak tűnt mint az enyém. Aztán kuplung, kettesbe be, aztán óvatos felengedés.
A kuplung a felső harmadban fogott, de nem volt szerintem olyan vészes. Ahogyan engedtem tovább a pedált, lassan esett le a fordulat és bekapcsolt a lefulladásgátló. Na erre a kuplung meg elkezdett kissé szaggatottan csúszni egészen a felengedett állapotig.

A féktartályban megvolt a szint, bár a folyadék túl barnának tűnt. Azt javasoltam neki, hogy légteleníttesse a kuplungját első körben, bár így utólag belegondolva a pedál benyomására azonnal kiemelt, szóval nem biztos a diagnózis. Szerintem itt kuplungcsere várható...

Szerintetek?
Szerkezet és tárcsa csere.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1456 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 14:16:39 »

kuplung hamarabb "hal be", mint a lendkerék szokott? vagy inkább fordítva? csak nagy általánosságban kérdem..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1457 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 14:24:46 »

kuplung hamarabb "hal be", mint a lendkerék szokott? vagy inkább fordítva? csak nagy általánosságban kérdem..

Eddig már volt erre mindenféle verzió. Mikor mi megy először tönkre, de a vége mindegyiknek a kuplung, kinyomócsapágy és kettőstömegű cseréje... Azt úgy tűnik csak szeretné az ember, ha csak légteleníteni kellene...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #1458 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 15:55:18 »

Én azt szeretném, hogy a kuplung előbb kopjon el, mint ahogy a kinyomó megszólal.
De lehet, hogy ez nem a kívánság topic...  Undecided

Nállam is előbb a kinyómó szólalt meg, a tárcsa még bírta volta+ a kéttömegű is.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1459 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 21:20:45 »

Nállam is előbb a kinyómó szólalt meg, a tárcsa még bírta volta+ a kéttömegű is.
pontosan miről ismerhető fel?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1460 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 23:57:25 »

pontosan miről ismerhető fel?

Szia!

Nálam is a kinyomó halt meg először, a tárcsa, szerkezet és a lendkerék még birta volna.
Arról ismered fel, hogy mihelyt kinyomod a kuplungot síró csapágyhang halható, kicsi gázra esetleg megszűnik, de a végén már akkor sem.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1461 Dátum: 2011.09.16 péntek, 08:58:00 »

Szia!

Nálam is a kinyomó halt meg először, a tárcsa, szerkezet és a lendkerék még birta volna.
Arról ismered fel, hogy mihelyt kinyomod a kuplungot síró csapágyhang halható, kicsi gázra esetleg megszűnik, de a végén már akkor sem.
worship
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #1462 Dátum: 2011.09.16 péntek, 10:24:06 »

Szia!

Nálam is a kinyomó halt meg először, a tárcsa, szerkezet és a lendkerék még birta volna.
Arról ismered fel, hogy mihelyt kinyomod a kuplungot síró csapágyhang halható, kicsi gázra esetleg megszűnik, de a végén már akkor sem.

A vége az, hogy sebességbe marad és onnan sehova... Nekem ezt az Auto-Fort előtt produkálta a kanyarodó sávba. Épp oda tartottam kinyomócsapágyat, lendkereket cseréltetni. 15 perc volt mire Vik kiszedte sebességből... Nem volt egyszerű mutatvány.
Naplózva
nadotex
Vendég
« Új hozzászólás #1463 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 21:21:22 »

2004-es MMT6-os váltóban szeretnék olajat cserélni, milyen olaj jár bele? A WSD-M2C 200-C vagy a WSS-M2C 200-C3, mi a különbség közöttük. Hol találom a leeresztő illetve a szintjelző és feltöltő csavarokat. Ha valaki fotóval is tudna segíteni megköszönöm! Üdv.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #1464 Dátum: 2011.09.20 kedd, 21:20:58 »

2004-es MMT6-os váltóban szeretnék olajat cserélni, milyen olaj jár bele? A WSD-M2C 200-C vagy a WSS-M2C 200-C3, mi a különbség közöttük. Hol találom a leeresztő illetve a szintjelző és feltöltő csavarokat. Ha valaki fotóval is tudna segíteni megköszönöm! Üdv.

Én pont a hétvégén cseréltem olajat a váltómban, de ez MTX75-s, azaz 5 sebességes. Nálam az olajleresztő a váltó alján az alső sebességváltó bak előtt volt és a kocsi jobb oldala felé nézett. A feltöltő/ellenörzőnyílás a váltó elején volt(hűtőrács felől) A csavarok kicsavarásához 8-as imbuszkulcs kell. De ha az enyémből indulok ki akkor vagy tegyél rá egy csövet, vagy legalább 3/8 vagy 1/2 Krovát használj, mert az enyémek is baromira meg voltak húzva. Az olaj betöltését pedig egy 1m tömlő+tölcsérrel oldottam meg. Én gyári olajat tettem bele, én ezt javasolnám neked is. Már csak azért is mert elég szép színe volt még mikor leengedtem 153e Km- után.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1465 Dátum: 2011.09.20 kedd, 21:27:13 »

2004-es MMT6-os váltóban szeretnék olajat cserélni, milyen olaj jár bele? A WSD-M2C 200-C vagy a WSS-M2C 200-C3, mi a különbség közöttük. Hol találom a leeresztő illetve a szintjelző és feltöltő csavarokat. Ha valaki fotóval is tudna segíteni megköszönöm! Üdv.
http://mondeo.hu/index.php?topic=6212.0  wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #1466 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:56:03 »


tudtok valahol, valakinél elfogadható áron kuplungszettet (és lendkereket ) 115 lovas TDDI-hez???

kösz
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #1467 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 21:04:59 »

tudtok valahol, valakinél elfogadható áron kuplungszettet (és lendkereket ) 115 lovas TDDI-hez???

kösz

Én a Kauf-fer kft-nélhttp://kauffer.hu/index.php?page=kuplung&op=kuplung_akcio szereztem be az enyémet.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1468 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 21:10:32 »

130 körül van lendkerék+kuplungszett, kinyomó meg kb 30...
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.25 vasárnap, 22:21:30 írta Bunyek » Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1469 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 21:34:52 »

tudtok valahol, valakinél elfogadható áron kuplungszettet (és lendkereket ) 115 lovas TDDI-hez???

kösz

Kauffernél érdemes nézelődni. 95-ből magvan a kuplung szett kinyomóval. Sachs.
Naplózva
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #1470 Dátum: 2011.09.28 szerda, 20:17:58 »

Kauffernél érdemes nézelődni. 95-ből magvan a kuplung szett kinyomóval. Sachs.
[/quote

Köszi Mindenkinek. körülsasolok...
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1471 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 09:10:28 »

tudtok valahol, valakinél elfogadható áron kuplungszettet (és lendkereket ) 115 lovas TDDI-hez???

kösz
Krisz01-nél érdeklődj..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #1472 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 12:28:25 »

sziasztok!nekem se adta ki a lendkerék!Igaz a kuplung is elég magasan fog de még nem csúszik.Viszont a lendkerék már egy éve csörög szép csendesen Sad  Egész pontosan megvtel után 2 héttel csörrent meg először. Hát kicsit hisztis lettem :S amúgy én ahogy nézegettem egy kettőstömegű 100 ezer körül komplett kuplung szintén. az gép 2.0 16V benzin erre is étezik fix lendítő???
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #1473 Dátum: 2011.10.12 szerda, 20:00:25 »

Üdv mindenkinek,

Nagyon magam alatt vagyok!!!!!!!!!!
Féltengelyszimering cserére vittem a mondimat és ma felhívott a szerelő a kettős tömegü lendkerék is szét van hullva. Azt javasolta cseréljem ki 145 e Ft mondot scash lendkerékre majdnem magamhoz nyúltam egy hónapba nem keresek ennyit!! És ez csak a lendkerék!! Azt mondta csak azt kell cserélni. Ezt nem együtt szokták a kuplunggal meg a kinyomócsapággyal?
Néztem a behivatkozott Kauf-Fer Kft oldalát http://kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1112710&cat=186&group=Kuplung
Ott 120 e Ft ért mindent adnak. Ez milyen minőség van valakinek tapasztalata? A céggel vagy a lendkerékkel?

Mit tegyek szerintetek?
Úgy hiszem egy ideig a szerelőnél pihen majd a kocsi az udvarban. Sad
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1474 Dátum: 2011.10.12 szerda, 20:06:24 »

Üdv mindenkinek,

Nagyon magam alatt vagyok!!!!!!!!!!
Féltengelyszimering cserére vittem a mondimat és ma felhívott a szerelő a kettős tömegü lendkerék is szét van hullva. Azt javasolta cseréljem ki 145 e Ft mondot scash lendkerékre majdnem magamhoz nyúltam egy hónapba nem keresek ennyit!! És ez csak a lendkerék!! Azt mondta csak azt kell cserélni. Ezt nem együtt szokták a kuplunggal meg a kinyomócsapággyal?
Néztem a behivatkozott Kauf-Fer Kft oldalát http://kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1112710&cat=186&group=Kuplung
Ott 120 e Ft ért mindent adnak. Ez milyen minőség van valakinek tapasztalata? A céggel vagy a lendkerékkel?

Mit tegyek szerintetek?
Úgy hiszem egy ideig a szerelőnél pihen majd a kocsi az udvarban. Sad

LUK szett, hibatlan, plane, ha csak erre fussa, es meg erre is csak nehezen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #1475 Dátum: 2011.10.12 szerda, 20:25:15 »

Üdv mindenkinek,

Nagyon magam alatt vagyok!!!!!!!!!!
Féltengelyszimering cserére vittem a mondimat és ma felhívott a szerelő a kettős tömegü lendkerék is szét van hullva. Azt javasolta cseréljem ki 145 e Ft mondot scash lendkerékre majdnem magamhoz nyúltam egy hónapba nem keresek ennyit!! És ez csak a lendkerék!! Azt mondta csak azt kell cserélni. Ezt nem együtt szokták a kuplunggal meg a kinyomócsapággyal?
Néztem a behivatkozott Kauf-Fer Kft oldalát http://kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1112710&cat=186&group=Kuplung
Ott 120 e Ft ért mindent adnak. Ez milyen minőség van valakinek tapasztalata? A céggel vagy a lendkerékkel?

Mit tegyek szerintetek?
Úgy hiszem egy ideig a szerelőnél pihen majd a kocsi az udvarban. Sad

Én is tőlük rendeltem meg a komplett szettet. Hibátlan mind a cég mind a cucc.(Nekem gyorsan leküldték a cuccot) LUK gyártmány. Mellesleg a gyári cuccok is LUK-ok voltak amik kijöttek a kocsiból.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #1476 Dátum: 2011.10.12 szerda, 20:39:36 »

Én is tőlük rendeltem meg a komplett szettet. Hibátlan mind a cég mind a cucc.(Nekem gyorsan leküldték a cuccot) LUK gyártmány. Mellesleg a gyári cuccok is LUK-ok voltak amik kijöttek a kocsiból.

Kösz.

Szerinted szetben cseréljem?
Vagy csak a lendkereket?

Köszi a segítséget.
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #1477 Dátum: 2011.10.12 szerda, 20:41:18 »

Üdv mindenkinek,

Nagyon magam alatt vagyok!!!!!!!!!!
Féltengelyszimering cserére vittem a mondimat és ma felhívott a szerelő a kettős tömegü lendkerék is szét van hullva. Azt javasolta cseréljem ki 145 e Ft mondot scash lendkerékre majdnem magamhoz nyúltam egy hónapba nem keresek ennyit!! És ez csak a lendkerék!! Azt mondta csak azt kell cserélni. Ezt nem együtt szokták a kuplunggal meg a kinyomócsapággyal?
Néztem a behivatkozott Kauf-Fer Kft oldalát http://kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1112710&cat=186&group=Kuplung
Ott 120 e Ft ért mindent adnak. Ez milyen minőség van valakinek tapasztalata? A céggel vagy a lendkerékkel?

Mit tegyek szerintetek?
Úgy hiszem egy ideig a szerelőnél pihen majd a kocsi az udvarban
Én is tőlük rendeltem kb 2 éve ezelőtt eddig még semmi baja sincs annyi különbséggel,hogy a kinyomócsapágy az nem Luk volt hanem Scash
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1478 Dátum: 2011.10.12 szerda, 20:52:06 »

LUK szett, hibatlan, plane, ha csak erre fussa, es meg erre is csak nehezen.

AndyA


Hogyan kell érteni e dehonesztáló megjegyzést a LUK-ra vonatkozóan?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1479 Dátum: 2011.10.12 szerda, 20:56:35 »

De jó is a kéttömeg...de jó az is,hogy nekem nincs... nyes
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1480 Dátum: 2011.10.12 szerda, 20:59:09 »

Kösz.

Szerinted szetben cseréljem?
Vagy csak a lendkereket?

Köszi a segítséget.

Ha tartósan meg akarod tartani az autót, akkor sztem szettben. Annál is inkább, hogy a linkelt akció igen jónak tűnik. Lehet, külön a lendkereket kapod ennyiért. Kis túlzással mondva.

Tudom, nem vígasztal, de a TDCI 2.2-be ugyanezt a készletet 284-ért kapni. Luk, Sachs. Májusban cseréltettem.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #1481 Dátum: 2011.10.12 szerda, 21:22:14 »

Kösz.

Szerinted szetben cseréljem?
Vagy csak a lendkereket?

Köszi a segítséget.

Hát ugye ez inkább pénztárca függő és hogy mik terveid a kocsival hosszútávon. Ha még nálad lesz a kocsi egy jó darabig akkor mindenképpen érdemes mindent cserélni, mert a cseredíj kb.30000Ft. Na most, ha csak a kéttömegüt cseréled ki akkor lehet lassan beszarik a kinyomód mint nekem és akkor újra fizetheted a 30000Ft-s szereléi díjat. Szóval ha anyagilag teheted és marad a kocsi akkor cseréltess mindent mert így csak 1x kell a szerelési díjat fizetned.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1482 Dátum: 2011.10.12 szerda, 21:47:36 »

Hogyan kell érteni e dehonesztáló megjegyzést a LUK-ra vonatkozóan?

Szegeny ember fozzel viz. Akinek nincs penze Sachs-ra, annak a LUK is boven jo, olcsobber'.

De ez miert lenne dehonesztalo?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1483 Dátum: 2011.10.12 szerda, 22:29:27 »

Szegeny ember fozzel viz. Akinek nincs penze Sachs-ra, annak a LUK is boven jo, olcsobber'.

De ez miert lenne dehonesztalo?

AndyA

Én nem tudtam róla, hogy a LUK gyengébb minőség a Sachsnál. De majd elválik, a lendkerekem nekem is olyan. A többi cucc Sachs. Így alakult.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1484 Dátum: 2011.10.12 szerda, 22:37:38 »

Szegeny ember fozzel viz. Akinek nincs penze Sachs-ra, annak a LUK is boven jo, olcsobber'.

De ez miert lenne dehonesztalo?

AndyA
Attól hogy 1 db alaktrész magasabb kategóriájú attól még nem lesz maybach a mondeoból. Én magamra vállalom hogy smucig szegény ember vagyok akinek jó gyári alaktrész ami lehet hogy éppen LUK vagy akármi. Amire én használom nekem megfelel.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1485 Dátum: 2011.10.12 szerda, 22:54:33 »

Én nem tudtam róla, hogy a LUK gyengébb minőség a Sachsnál. De majd elválik, a lendkerekem nekem is olyan. A többi cucc Sachs. Így alakult.

Nem feltetlenul gyengebb, de mindenesetre olcsobb, es itt eppen ez volt a szempont. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1486 Dátum: 2011.10.12 szerda, 23:05:02 »

Nem feltetlenul gyengebb, de mindenesetre olcsobb, es itt eppen ez volt a szempont. :-)

AndyA

Úgy legyen! Még 5 évig akarom tartani az autót, arra a 80 ezerre legyen elég! Smiley
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1487 Dátum: 2011.10.12 szerda, 23:51:20 »

Én nem tudtam róla, hogy a LUK gyengébb minőség a Sachsnál. De majd elválik, a lendkerekem nekem is olyan. A többi cucc Sachs. Így alakult.
Szidták itt már a sachs-ot is.Kinek mi jön be és mennyire lelkiismeretesen szerelik be.Az előző autómban is sachs tárcsa volt újonnan (az előző tulaj rakatta be) de félrekopott.Valószínűleg xartak központosítani meg egyformán meghúzni a csavarokat.Utána azt vettem az most átkerült a jelenlegi autóba és becsülettel dolgozik.
Naplózva
krecsopapa
Vendég
« Új hozzászólás #1488 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 19:43:30 »

Sziasztok!
Ma délelőtt Hévíz-Dunaújváros 180km 80-nal
Még indulás után elszált az ötödik, folyamatosan kidobta!
Ha valaki tapasztalt már ilyent, kérem irja meg, mire számíthatok anyagilag

Köszönettel:
KJ
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1489 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 12:02:47 »

Sziasztok!
Ma délelőtt Hévíz-Dunaújváros 180km 80-nal
Még indulás után elszált az ötödik, folyamatosan kidobta!
Ha valaki tapasztalt már ilyent, kérem irja meg, mire számíthatok anyagilag

Köszönettel:
KJ

Kevés benne az olaj. Feltöltöd, és ennyi. Nekem volt ilyen az Orionon.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #1490 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 21:01:51 »


Örömmel jelentem hogy sikeresen átépítettem a járgányom 5 sebességesröl 6-osra! Mindenkinek köszönöm a sok hasznos infót amivel segítették a műveletet worship és a kilóméter óra is működik Wink

Igazatok volt megérte átépíteni!

 
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1491 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 21:04:27 »

Örömmel jelentem hogy sikeresen átépítettem a járgányom 5 sebességesröl 6-osra! Mindenkinek köszönöm a sok hasznos infót amivel segítették a műveletet worship és a kilóméter óra is működik Wink

Igazatok volt megérte átépíteni!

 
eljen taps
tddi vagy tdci?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1492 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 21:26:24 »

eljen taps
tddi vagy tdci?

http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.msg584843#msg584843
 wave
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1493 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 22:04:45 »

Örömmel jelentem hogy sikeresen átépítettem a járgányom 5 sebességesröl 6-osra! Mindenkinek köszönöm a sok hasznos infót amivel segítették a műveletet worship és a kilóméter óra is működik Wink

Igazatok volt megérte átépíteni!

 

 eljen
Na mesélj te hogy kivitelezted a dologot....kiváncsi vagyok.
mennyiben álltál meg?
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #1494 Dátum: 2011.10.21 péntek, 05:10:34 »

Örömmel jelentem hogy sikeresen átépítettem a járgányom 5 sebességesröl 6-osra! Mindenkinek köszönöm a sok hasznos infót amivel segítették a műveletet worship és a kilóméter óra is működik Wink

Igazatok volt megérte átépíteni!

 
Gratula! Én is kivancsi lennék a végére mennyi mani és mi kellett végül bele. Írhatnál egy cikket róla. taps
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #1495 Dátum: 2011.10.21 péntek, 11:42:24 »

Most csak röviden:
 Az autót sérülten vásároltam, a motort váltót ki kellet vennem a kaszni javításához, ekkor jött az ötlet hogy átépítsem. Azt tudnotok kell hogy van egy közepesen felszerelt autójavító műhelyem. Ezután kerestem egy angol autót amiből megvettem a váltót, kuliszát bowdenekkel, turbócsövet, komplett kuplungot kinyomóval.
Maga az átépítés probléma mentesen zajlott, minden passzolt csak a kuplung munkahenger csövével és a vákumcsövekkel kellet játszani egy kicsit.
 A sebességjeladó megoldásában Ervin kolléga segitet worship worship A jobboldali csapágyazott féltengelyre lett ráépítve a jeladó tárcsa.
Az auto tdci 130le vákuumos turbóval szerelt kivitel.
A költsége az átépítésnek kb130 000-140 000ft ez csak az alkatrészek ára a bontott  kuplunggal és a lendkerékkel együtt.

Más:
Nem akar működni az autómban a tempomat (gyári beszerelés) tudtok segíteni? Volt már valakinek gondja a tempomattal? Az is lehet hogy kezdő mondeosként én vagyok láma hozzá.

Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1496 Dátum: 2011.10.21 péntek, 11:55:47 »

Nem akar működni az autómban a tempomat (gyári beszerelés) tudtok segíteni? Volt már valakinek gondja a tempomattal? Az is lehet hogy kezdő mondeosként én vagyok láma hozzá.

Enyemben is megallt, de meg nem foglalkoztam vele. Ha valakinek van otlete, hogyen lehet/erdemes diagnosztizalni, inden otlet welkoma.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #1497 Dátum: 2011.10.21 péntek, 12:02:52 »

Más:
Nem akar működni az autómban a tempomat (gyári beszerelés) tudtok segíteni? Volt már valakinek gondja a tempomattal? Az is lehet hogy kezdő mondeosként én vagyok láma hozzá.
vezeték szakadás a sérüléstől (bár azt nem írtad mennyire és hol volt sérülve a vas), pedál kapcsolók elszállása pl átalakításkor, program eldobás ... van lehetőség Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #1498 Dátum: 2011.10.21 péntek, 13:49:21 »

Nekem csak elől volt sérülve, egy kicsit. kábelek nem sérültek. Pedál kapcsolok nekem is eszembe jutottak, viszont mikor ráadom a gyújtást a tempomat ikonja pár másodpercig megjelenik a műszerfalon. Lehet csináltatok egy diagnosztikát.
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1499 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:59:13 »

Örömmel jelentem hogy sikeresen átépítettem a járgányom 5 sebességesröl 6-osra! Mindenkinek köszönöm a sok hasznos infót amivel segítették a műveletet worship és a kilóméter óra is működik Wink

Igazatok volt megérte átépíteni!

 
eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.