Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:12:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2325222 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3350 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 21:41:35 »

Szerintem is. A ckp nem sebesség jeladó... azaz, nem a jármű sebességét adja.

Tényleg?  vigyor3
Szerintem nem is írtam olyat!  wave

Senki nem olvassa el, amit írok?  falbav
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3351 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 21:48:44 »

Tényleg?  vigyor3
Szerintem nem is írtam olyat!  wave

Senki nem olvassa el, amit írok?  falbav
Én igen..de ennél a lendkerék dolognál nagyon mellé ment... vigyor3  eplus2 Wink worship
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3352 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 21:52:57 »

Tényleg?  vigyor3
Szerintem nem is írtam olyat!  wave

Senki nem olvassa el, amit írok?  falbav

Én Ervin hsz-ét kommentáltam, de már értem ő miről beszél. Egy kicsit megvezető a sebességjeladó, mert az tk nem az.
Igazából a ckp pozíciót ad, nem a sebesség a lényege.
Crankshaft position sensor, azaz főtengely helyzet jeladó.
A fordulatot inkább a cmp-ről veszik - okkal.
De már csak a aszavakon lovaglunk, a lényeg az, hogy oda kell figyelni, milyen a lendkerék.
Ennyi a lényeg...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3353 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 21:57:07 »


De már csak a aszavakon lovaglunk,


Te nem csak a szavakon... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3354 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 21:58:36 »

Te nem csak a szavakon... eplus2

Bizisten mán csak te hiányoztál...  vigyor3 de most komolyan. Mi van?  Huh?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3355 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 21:59:48 »

Bizisten mán csak te hiányoztál...  vigyor3 de most komolyan. Mi van?  Huh?

Nem érted? Hát min szoktál te még lovagolni a való életben? Na min?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3356 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 22:01:13 »

Nem érted? Hát min szoktál te még lovagolni a való életben? Na min?  hehe

A való életben? He... ez valami hommer dolog? Ne offoljunk...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3357 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 22:09:18 »

Én Ervin hsz-ét kommentáltam, de már értem ő miről beszél. Egy kicsit megvezető a sebességjeladó, mert az tk nem az.
Igazából a ckp pozíciót ad, nem a sebesség a lényege.
Crankshaft position sensor, azaz főtengely helyzet jeladó.
A fordulatot inkább a cmp-ről veszik - okkal.
De már csak a aszavakon lovaglunk, a lényeg az, hogy oda kell figyelni, milyen a lendkerék.
Ennyi a lényeg...

Hát pedig a ckp jele alapján méri a SZÖGsebességet és ettől kezdődik a szabályozási folyamat, azaz tudja mikor melyik henger mennyire dolgozik(korrekciós tényezőt ebből számolja ki).  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3358 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 23:27:39 »

CKP= Crankshaft position sensor / forgattyús tengely jeladó azaz főtengely jeladó
CMP Camshaft position sensor / bütykös tengely jeladó azaz vezérmű tengely jeladó

CMP jeladó a befecskendezés kezdetéshez kell, hogy tudja melyik porlasztót vezérelje éppen és hogy az 1-es henger melyik pozicióban van éppen.
CKP jeladó motorfordulatszámot adja ami a pontos befecskendezéshez kell.
A lendkerék fogszáma két részből áll, nem véletlen....2 hengerpár megy egyszerre 1-4/3-2 és tudja épp hol tart.
Ugyanaz a motor/blokk/főtengely, miért lenne más a fogszám a lendkeréken?
Más cikkszámok között a hátszög ami különbözik semmi más ,az gyakolatilag lényegtelen 16-20fok.
Sebességjelet 6-osnál ABS-ről veszi az ECU, 5-nél meg a váltóban a jeladókerékről.(plussz adagoló szenzort is figyeli,stb)

Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3359 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 23:28:44 »

Hát pedig a ckp jele alapján méri a SZÖGsebességet és ettől kezdődik a szabályozási folyamat, azaz tudja mikor melyik henger mennyire dolgozik(korrekciós tényezőt ebből számolja ki).  Wink

A lényeg pont nem ez. Másrészt SZÖGsebességet ebből mérni nem lehet, csak KÖVetkeztetni.
A fordulatszám nem állandó, így a köztes lépéseket csak saccolni lehet.
Akár a cmp jeléből is lehetne KÖVetkeztetni a SZÖGsebességet, csak ippen 18x rosszabb az eredmény.
A korrekciós tényezőt NEM ebből számolja ki, ez csak ez is kell(het) hozzá. Ahhoz biz kell némi visszacsatolás - ha már említetted a szabályzást.
Ebből nemhogy azt sem tudja, melyik henger hogy dolgozik, hanem még azt sem tudja, most éppen melyik hengerben van gyújtás.
A szabályzás nem a SZÖGsebesség alapján megy, hanem fordulatszám alapján.
A SZÖG az előgyújtáshoz kell.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3360 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 23:32:49 »

... és hogy az 1-es henger melyik pozicióban van éppen.

Ezt a CKP adja.

Válasz
CKP jeladó motorfordulatszámot adja ami a pontos befecskendezéshez kell.

Mindkét jeladóból következik a fordulatszám.
Sőt, a szgép figyeli a két jeladót, és ha nincsenek szinkronban, azonnal leállítja a műsort.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3361 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 23:59:08 »

Ezt a CKP adja.

Mindkét jeladóból következik a fordulatszám.
Sőt, a szgép figyeli a két jeladót, és ha nincsenek szinkronban, azonnal leállítja a műsort.

Nem minden esetben. Sok tdci fut szinkronhibával.......
Szkóppal kimutatható, de most nem keresek képet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3362 Dátum: 2013.10.25 péntek, 00:25:14 »

A lényeg pont nem ez. Másrészt SZÖGsebességet ebből mérni nem lehet, csak KÖVetkeztetni.
A fordulatszám nem állandó, így a köztes lépéseket csak saccolni lehet.
Akár a cmp jeléből is lehetne KÖVetkeztetni a SZÖGsebességet, csak ippen 18x rosszabb az eredmény.
A korrekciós tényezőt NEM ebből számolja ki, ez csak ez is kell(het) hozzá. Ahhoz biz kell némi visszacsatolás - ha már említetted a szabályzást.
Ebből nemhogy azt sem tudja, melyik henger hogy dolgozik, hanem még azt sem tudja, most éppen melyik hengerben van gyújtás.
A szabályzás nem a SZÖGsebesség alapján megy, hanem fordulatszám alapján.
A SZÖG az előgyújtáshoz kell.
Fáradt vagyok már.....
A fordulatszám változás szögsebesség változás is.
Amúgy igenis tudja, hogy mikor melyik henger mit csinál. Hiszem a CPU vezérli a befecskendezést, így tudja mikor és melyik hengerben volt munkaütem. Valamit azt is tudja, hogy mekkora szöggyorsulást okozott az adott henger munkaüteme. Ha eltér szabályoz, mert a cél a legegyenletesebb motorjárás.
Előgyújtás? Cr dízelekről beszélünk..... wave
A cmp jele nem annyira "stabil", mint a ckp jel. Hacsak nem fogaskerék vezérlésű. A ckp jel kapcsolódik közvetlenül a főtengely forgásához, ezért butaság lenne cmp jellel szabályozni bármit is.
Sok motornak csak az induláshoz kell a cmp jel.....de mégtöbb benzines pedig megy cmp jel nélkül is.

Fárasztjuk itt egymás csak azt nem tudom miért.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.25 péntek, 00:28:21 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3363 Dátum: 2013.10.25 péntek, 00:26:38 »

Nem minden esetben. Sok tdci fut szinkronhibával.......
Szkóppal kimutatható, de most nem keresek képet.

Tökéletes sosem lesz. Amíg benne van a tűrésban, megy.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3364 Dátum: 2013.10.25 péntek, 00:34:08 »

Fáradt vagyok már.....

Látom...

Válasz
A fordulatszám változás szögsebesség változás is.

Persze. Csakhogy amíg a fordulatszám semmilyen információt nem ad azon kívül, hogy t idő alatt megtett 1 fordulatot.
Hogy az elején gyorsabban, a végén lassabban (állandó fordulatszám mellett sem állandó a szögsebesség, ezért kell szabadonfutó), az nem számít.
Míg a szögsebesség oillanatnyi sebesség. Lehet állandó (monnyuk egy villanymotor), és ingadozhat (mint pl egy robbanómotor).

Válasz
Amúgy igenis tudja, hogy mikor melyik henger mit csinál.
Hiszem a CPU vezérli a befecskendezést, így tudja mikor és melyik hengerben volt munkaütem. Valamit azt is tudja, hogy mekkora szöggyorsulást okozott az adott henger munkaüteme. Ha eltér szabályoz, mert a cél a leegsenletesebb motorjárás.
Előgyújtás? Cr dízelekről beszélünk..... wave

Dehogy tudja... azt igen, hogy az 1-4 dugattyú fenn van, de azt nem, hogy az 1 v 4-esben történt durranás.
A dízelnél előtöltés van, de teljesen ugyanaz a cél.

Válasz
A cmp jele nem annyira "stabil", mint a ckp jel. Hacsak nem fogaskerék vezérlésű. A ckp jel kapcsolódik közvetlenül a főtengely forgásához, ezért butaság lenne cmp jellel szabályozni bármit is.
Sok motornak csak az induláshoz kell a cmp jel.....de mégtöbb benzines pedig megy cmp jel nélkül is.

Ugye a cmp általában hall jeladó, míg a cmp tekercs, és nullkomparátor, felfutó élre... miért ne lenne stabil?
A jellegmezős motorokhoz kell a cmp jele is, úgy tudnak jobban szabályozni.

Válasz
Fárasztjuk itt egymás csak azt nem tudom miért.  wave

Mer' csak.  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3365 Dátum: 2013.10.25 péntek, 00:49:27 »

Látom...

Persze. Csakhogy amíg a fordulatszám semmilyen információt nem ad azon kívül, hogy t idő alatt megtett 1 fordulatot.
Hogy az elején gyorsabban, a végén lassabban (állandó fordulatszám mellett sem állandó a szögsebesség, ezért kell szabadonfutó), az nem számít.
Míg a szögsebesség oillanatnyi sebesség. Lehet állandó (monnyuk egy villanymotor), és ingadozhat (mint pl egy robbanómotor).

Dehogy tudja... azt igen, hogy az 1-4 dugattyú fenn van, de azt nem, hogy az 1 v 4-esben történt durranás.
A dízelnél előtöltés van, de teljesen ugyanaz a cél.

Ugye a cmp általában hall jeladó, míg a cmp tekercs, és nullkomparátor, felfutó élre... miért ne lenne stabil?
A jellegmezős motorokhoz kell a cmp jele is, úgy tudnak jobban szabályozni.

Mer' csak.  vigyor3

Milyen előtöltés van cr-nél? Smiley

Nem véletlen volt idézőjeles a "stabil". Odaírtam miért. A meghajtás miatt nem az a főtengelyhez, ezért a ckp a fő jeladó.

" cmp hall közben a cmp tekercs"?  Nem csak én vagyok fáradt....  vigyor3
Nem csak körülfordulási jelét ad a ckp! Akkor elég lenne 1 jel rajta!  Rendszerint 60+2 jel van egy körülfordulás alatt.
Onnan tudja, hogy 1 v. 4.   vagy bármelyik, hogy előtte oda fecskendezett be.  wave
Méghogy nem számít, hogy gyorsult vagy lassult az a henger? Hát dehogynem, ez a lényeg!

Én nem vonom kétségbe senki tudását.......de ne csináljunk már a viccből tréfát!  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.25 péntek, 07:35:52 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3366 Dátum: 2013.10.25 péntek, 09:25:01 »

Lehet itt vitatkozni dolgokon....teljesen más a befecskendezés kezdete adagolós,pd vagy CR motoroknál...
CKP induktiv jeladó, CMP meg Hall jeladó,már az ős régi ladán is Hall jeladó volt gyújtásra.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3367 Dátum: 2013.10.25 péntek, 12:41:51 »

...
Ugyanaz a motor/blokk/főtengely, miért lenne más a fogszám a lendkeréken?
...


Két fajta lendkerék van fogszám szempontjából. A korábbiakon kevesebb fog van (32 kicsi, 2 nagy), aztán váltottak sűrűbbre:
Kép
Ennek a fogszámnak stimmelni kell, különben nem indul el az autó. Viszont ez nem attól függ, hogy 5 vagy 6 sebesség vagy TDDI/TDCI. Talán az első években volt nagy fog, aztán valamikor 2003 környékén váltottak. (Lendkerekemhez adtak egy papírt, azon elemezgették ezt a kérdést. Meg kéne néznem, ha megvan még...)

Ha a fogszám stimmel, akkor simán átrakható másik Mondeo-ba.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3368 Dátum: 2013.10.25 péntek, 18:54:45 »

Lehet itt vitatkozni dolgokon....teljesen más a befecskendezés kezdete adagolós,pd vagy CR motoroknál...

Hát... annyira azért nem, sőt.

Válasz
CKP induktiv jeladó, CMP meg Hall jeladó,már az ős régi ladán is Hall jeladó volt gyújtásra.

Az ősrégi ladán mechanikus megszakítás volt... anno még állítgattuk.
Később jött a tirisztoros gyújtás, még mindig megszakítóval. Ezt váltotta le a hall.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3369 Dátum: 2013.10.25 péntek, 19:08:26 »

Milyen előtöltés van cr-nél? Smiley

Itt is a holtpont előtt kell befecskendezni.

Válasz
" cmp hall közben a cmp tekercs"?  Nem csak én vagyok fáradt....  vigyor3

Nagyon úgy néz ki...

Válasz
Nem csak körülfordulási jelét ad a ckp! Akkor elég lenne 1 jel rajta!  Rendszerint 60+2 jel van egy körülfordulás alatt.

Én nem mondtam, hogy csak körülfordulást ad. Én 36 jelre emlékszem, Zseby asszem 32-őt ír, kell ugye egy, ahol beazonosítod az 1-es henger mikor van fenn.
Ez tiszta sor.

Válasz
Onnan tudja, hogy 1 v. 4.   vagy bármelyik, hogy előtte oda fecskendezett be.  wave

Mondd már meg, honnan tudja, hogy 1-es, vagy 4-es hengernél fecskendeztek be? Megmondom én: sehonnan.
Vagy másképpen. Írd már le, milyen szög értékek tartoznak ha az 1-es dugattyú van fenn, és ha a 4-es.
Rögtön meg fogod érteni...

Válasz
Méghogy nem számít, hogy gyorsult vagy lassult az a henger? Hát dehogynem, ez a lényeg!

A henger az nem lassul, jól be van az ágyazva a helyére. Nyilván a dugattyúra gondolsz.
Na, annak nem tudod megmondani a pillanatnyi sebességét, és innen a gyorsulását sem.
Csakannyit tudsz, hogy az egyik fogtól a másikig mennyi telt el, ebből csak a sebesség átlagát tudod.
Egy gyorsuló mozgásnál ez így néz ki: 5, 6, 6, 7, 8 valamilyen sebességegység.
Vagyis, diszkrét értékeket kapsz. Tud a dugattyú hirtelen 5-ről 6-ra gyorsulni, 0 idő alatt?
Nem hát.
Tehát sem a gyorsulását, sem a sebességét nem tudod, csak következtethetsz rá.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3370 Dátum: 2013.10.25 péntek, 19:17:03 »

Itt is a holtpont előtt kell befecskendezni.

Nagyon úgy néz ki...

Én nem mondtam, hogy csak körülfordulást ad. Én 36 jelre emlékszem, Zseby asszem 32-őt ír, kell ugye egy, ahol beazonosítod az 1-es henger mikor van fenn.
Ez tiszta sor.

Mondd már meg, honnan tudja, hogy 1-es, vagy 4-es hengernél fecskendeztek be? Megmondom én: sehonnan.
Vagy másképpen. Írd már le, milyen szög értékek tartoznak ha az 1-es dugattyú van fenn, és ha a 4-es.
Rögtön meg fogod érteni...

A henger az nem lassul, jól be van az ágyazva a helyére. Nyilván a dugattyúra gondolsz.
Na, annak nem tudod megmondani a pillanatnyi sebességét, és innen a gyorsulását sem.
Csakannyit tudsz, hogy az egyik fogtól a másikig mennyi telt el, ebből csak a sebesség átlagát tudod.
Egy gyorsuló mozgásnál ez így néz ki: 5, 6, 6, 7, 8 valamilyen sebességegység.
Vagyis, diszkrét értékeket kapsz. Tud a dugattyú hirtelen 5-ről 6-ra gyorsulni, 0 idő alatt?
Nem hát.
Tehát sem a gyorsulását, sem a sebességét nem tudod, csak következtethetsz rá.

"Mondd már meg, honnan tudja, hogy 1-es, vagy 4-es hengernél fecskendeztek be? Megmondom én: sehonnan.
Vagy másképpen. Írd már le, milyen szög értékek tartoznak ha az 1-es dugattyú van fenn, és ha a 4-es.
Rögtön meg fogod érteni..."

Ne fárasszatok már!  falbav
Onnan tudja, hogy előtte ő adta ki a befecskendező jelet és így mindig tudja, hogy melyik hengerhez tartozik az érték....a következtetés, ami elég..nyilván nem kell számokra kiszámolnia.
Ezt nem nekem kell megérteni....... nyes


"A henger az nem lassul, jól be van az ágyazva a helyére. Nyilván a dugattyúra gondolsz.
Na, annak nem tudod megmondani a pillanatnyi sebességét, és innen a gyorsulását sem.
Csakannyit tudsz, hogy az egyik fogtól a másikig mennyi telt el, ebből csak a sebesség átlagát tudod.
Egy gyorsuló mozgásnál ez így néz ki: 5, 6, 6, 7, 8 valamilyen sebességegység.
Vagyis, diszkrét értékeket kapsz. Tud a dugattyú hirtelen 5-ről 6-ra gyorsulni, 0 idő alatt?
Nem hát.
Tehát sem a gyorsulását, sem a sebességét nem tudod, csak következtethetsz rá."

Nyilván vannak pontatlan elírások a megnevezésekben..... hajnalban írtam, telefonról.
De simán értetted és érthető, hogy mire utaltam vagyis mire gondoltam. wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3371 Dátum: 2013.10.25 péntek, 19:17:26 »

Nekem elég.......... befejeztem.  integet2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tsibusz01
Vendég
« Új hozzászólás #3372 Dátum: 2013.10.25 péntek, 20:57:16 »

Igen 2001es 6 fokozatú
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3373 Dátum: 2013.10.25 péntek, 23:47:40 »

...
Én nem mondtam, hogy csak körülfordulást ad. Én 36 jelre emlékszem, Zseby asszem 32-őt ír, kell ugye egy, ahol beazonosítod az 1-es henger mikor van fenn.
...

Még sose becéztek ilyen szépen  Grin Grin
A 32+2 az tutihótziher. Csere előtt le lett számolva a régin is és az újon is.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3374 Dátum: 2013.10.26 szombat, 11:38:53 »

Ne fárasszatok már!  falbav
Onnan tudja, hogy előtte ő adta ki a befecskendező jelet és így mindig tudja, hogy melyik hengerhez tartozik az érték....a következtetés, ami elég..nyilván nem kell számokra kiszámolnia.
Ezt nem nekem kell megérteni....... nyes

A lendkerék helyzetéből nem lehet tudni, hogy 1 v 4... nem ő adja ki a jelet.

Válasz
Nyilván vannak pontatlan elírások a megnevezésekben..... hajnalban írtam, telefonról.
De simán értetted és érthető, hogy mire utaltam vagyis mire gondoltam. wave

Nem az elírás a lényeg. De még mindig... nem tudod a pillanatnyi értéket! Ahhoz egy analóg jeladó kellene! Ez meg nem az.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3375 Dátum: 2013.10.26 szombat, 11:42:26 »

Még sose becéztek ilyen szépen  Grin Grin
A 32+2 az tutihótziher. Csere előtt le lett számolva a régin is és az újon is.

Ó bocsánat. Elnéztem a neved.
Egy hosszabb fog az akkora, mintha két fog közti rész be lenne töltve?
Tehát, ha 1 fog 1 cm széles, két fog között 1 cm van, akkor a nagy fog 3 cm?
Ha igen, akkor kijön a 36 fog... azért jó szám ez, mert így egy fognyi távolság pont 10 fok lenne.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3376 Dátum: 2013.10.26 szombat, 21:35:34 »

Ó bocsánat. Elnéztem a neved.
Egy hosszabb fog az akkora, mintha két fog közti rész be lenne töltve?
Tehát, ha 1 fog 1 cm széles, két fog között 1 cm van, akkor a nagy fog 3 cm?
Ha igen, akkor kijön a 36 fog... azért jó szám ez, mert így egy fognyi távolság pont 10 fok lenne.

Semmi gond  integet2

Nem méregettem a fogakat, de ránézésre úgy lehet ahogy mondod. Ezt a képet még akkor csináltam, amikor megjött a lendkerék:
http://kepfeltoltes.hu/131026/P6070153_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
soska2
Vendég
« Új hozzászólás #3377 Dátum: 2013.10.30 szerda, 09:08:56 »

helló

szeretném meg kérdezni hogy szerintetek  ha kettős tömegű lenkereket kel cseréltetnem az autón akkor a kuplung+csapagytis kell vagy csak ajánlott??
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3378 Dátum: 2013.10.30 szerda, 10:06:16 »

helló

szeretném meg kérdezni hogy szerintetek  ha kettős tömegű lenkereket kel cseréltetnem az autón akkor a kuplung+csapagytis kell vagy csak ajánlott??

Ajánlott. Nem kis meló és szhopás, ezáltal nem olcsó szétszedni. 30+e csak a munkadíj általában. Ami visont még ajánlott, az a főtengely szimering kicserélése azon az oldalon.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3379 Dátum: 2013.10.30 szerda, 12:36:24 »

Még sose becéztek ilyen szépen  Grin Grin
A 32+2 az tutihótziher. Csere előtt le lett számolva a régin is és az újon is.
Zseby.....  nevetes1 nevetes2 taps taps taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3380 Dátum: 2013.10.30 szerda, 12:37:20 »

Zseby.....  nevetes1 nevetes2 taps taps taps

Kicseréljem a nicket? taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3381 Dátum: 2013.10.30 szerda, 12:38:09 »

Kicseréljem a nicket? taps

AndyA
én megcsinálnám egy hétre tesztből....mondjuk Zsebybaba..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3382 Dátum: 2013.10.30 szerda, 12:39:09 »

én megcsinálnám egy hétre tesztből....mondjuk Zsebybaba..... nyes

Nem tudna belépni.....  ergo nem is látná...magát.
Ha jól emlékszem SMF-ben nem lehet különböző a belépési nick és amit látnak.  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3383 Dátum: 2013.10.30 szerda, 12:40:18 »

Nem tudna belépni.....  ergo nem is látná...magát.
a nicknevet átlehet úgy írni,hogy a belépéshez szükséges dolgok nem változnak.nekem sem ez az eredeti nickem....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3384 Dátum: 2013.10.30 szerda, 12:42:44 »

a nicknevet átlehet úgy írni,hogy a belépéshez szükséges dolgok nem változnak.nekem sem ez az eredeti nickem....

Hm....   Más névvel lépsz be?
Akkor a regisztrációssal kell belépni és más jelenik meg......... na ezt megnézem másol, ahol admin vagyok.
Mondjuk sosem próbálgattam ilyet, ha lehet....hajrá!  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3385 Dátum: 2013.10.30 szerda, 12:43:48 »

Hm....
Akkor a regisztrációssal kell belépni és más jelenik meg......... na ezt megnézem másol, ahol admin vagyok.
Mondjuk sosem próbálgattam ilyet, ha lehet....hajrá!  nyes
így van.nekem most is ilyen....ehhez sima userként is hozzáférsz.már a sajátodhoz
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3386 Dátum: 2013.10.30 szerda, 12:44:37 »

így van.nekem most is ilyen....ehhez sima userként is hozzáférsz.már a sajátodhoz


Ahhoz igen  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3387 Dátum: 2013.10.30 szerda, 12:45:33 »

Nem tudna belépni.....  ergo nem is látná...magát.
Ha jól emlékszem SMF-ben nem lehet különböző a belépési nick és amit látnak.  fejvakaras

Alapértelmezésben azonos.

De át lehet írni...  hehe

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3388 Dátum: 2013.10.30 szerda, 12:47:28 »

Alapértelmezésben azonos.

De át lehet írni...  hehe

AndyA
lécci,lécciiiii! laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3389 Dátum: 2013.10.30 szerda, 12:50:52 »

lécci,lécciiiii! laugh

Megvan! hehe

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3390 Dátum: 2013.10.30 szerda, 13:17:44 »

Megvan! hehe

AndyA
hol? még mindig Zsolteey. nemtudom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3391 Dátum: 2013.10.30 szerda, 13:31:05 »

hol? még mindig Zsolteey. nemtudom

A tiédet írtam át egy kicsit, de nem vetted észre időben, így visszaállítottam. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3392 Dátum: 2013.10.30 szerda, 13:32:00 »

A tiédet írtam át egy kicsit, de nem vetted észre időben, így visszaállítottam. Smiley

AndyA
knuppel2 lol002 afro1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3393 Dátum: 2013.10.30 szerda, 17:41:05 »

én megcsinálnám egy hétre tesztből....mondjuk Zsebybaba..... nyes

Nah-nah-nah kérem, nem garázdálkodni a nevemmel, mert aztán violent violent violent
 nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3394 Dátum: 2013.10.30 szerda, 21:33:19 »

Hm....   Más névvel lépsz be?
Ha megtudod mivel, kikezded!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3395 Dátum: 2013.10.30 szerda, 21:53:56 »

Ha megtudod mivel, kikezded!  eplus2

Te tudod?

Gyáva vagy, ha nem mered ideírni!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3396 Dátum: 2013.10.30 szerda, 22:00:15 »

Te tudod?

Gyáva vagy, ha nem mered ideírni!  eplus2
Furdaljon téged a kíváncsiság!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3397 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 06:47:23 »

Te tudod?

Gyáva vagy, ha nem mered ideírni!  eplus2
az eredeti nickem simitomi volt.ebből lett alf. nemtudom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3398 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 18:03:50 »

az eredeti nickem simitomi volt.ebből lett alf. nemtudom

Balogh Tomi ezt meglátja...  nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3399 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:23:08 »

Balogh Tomi ezt meglátja...  nyes nyes
nemértem miért? A böcsületes nevem Simon Tamás.ebből azért erősen következik a simitomi ,nem?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.