Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:06:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2326448 alkalommal)
0 Felhasználó és 82 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3650 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 20:55:15 »

Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni!

Átalakító kuplung szettet cseréltek a mondeon.
Azóta az autó nem indul be.
A szerelő szerint nem jó a lendkerék vegyek 2 tömegűt.
A bárdinál vettem a kuplung szettet, alvázszám szerint adták.
Van valakinek ötlete ?
Létezik ilyen, hogy nem egyezik a két lendkeréken a jel.
Többen írtátok, hogy el kell dobni a 2 tömegű ledkereket és át kell alakítani.
Esetleg  másik jeladót is kell venni?
Sajnos a szerelő csak azt mondja, hogy vegyek egy rá való kuplung szettet és
azt tegyük bele.
Viszont akkor újra ki kell fizetnem a kuplungozás árát + egy másik kuplung szett ami újra
kolompolni fog.
Kérem segítsen valaki.

Üdv



 
 


A lendkerék miatt nem indul.....nem mindegy a fogak száma. Ezért nem indul az autó. Nem kell másik jeladó....belevaló lendkerék kell! A Bárdiban adtak rosszat? 
A kuplung szett már annyira nem "kényes" dolog...azt még ne vegyél másikat....írd meg az alkatrészek számát és megtudjuk nézni, hogy passzol -e a kocsidhoz.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3651 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 21:06:22 »

Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni!

Átalakító kuplung szettet cseréltek a mondeon.
Azóta az autó nem indul be.
A szerelő szerint nem jó a lendkerék vegyek 2 tömegűt.
A bárdinál vettem a kuplung szettet, alvázszám szerint adták.
Van valakinek ötlete ?
Létezik ilyen, hogy nem egyezik a két lendkeréken a jel.
Többen írtátok, hogy el kell dobni a 2 tömegű ledkereket és át kell alakítani.
Esetleg  másik jeladót is kell venni?
Sajnos a szerelő csak azt mondja, hogy vegyek egy rá való kuplung szettet és
azt tegyük bele.
Viszont akkor újra ki kell fizetnem a kuplungozás árát + egy másik kuplung szett ami újra
kolompolni fog.
Kérem segítsen valaki.

Üdv
 

A lendkereket ha megnézed, vannak rajta "fogak". Ez alapján tudja a vezérlő, hogy éppen hol jár a motor. Két fajtával szerelték a Mondeo-kat. Az egyiken nagy (kb 1 centi) széles fogak vannak, a másikon kicsi, kb fél centis. Ha ez nem stimmel, akkor nem fog indulni az autó.
A Te autódhoz valószinűleg nagy fogú lendkerék kell.
Jeladó cserével nem tudod megoldani a problémát, tehát mindenképp szét kell szedni mégegyszer. Én az egytömegűt ebay-ről rendeltem, mert itthon nem lehetett kapni.

Bárdis cikkszámát leirnád, annak amit kaptál?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3652 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 21:17:55 »

Alvázszám szerint nem adhattak egytömegűt, mivel úgy kettős tömegűt kell hoznia a programnak. De a bárdinál nincs is Ford gyári program.
Miből gondolod, hogy kolompolni fog az új kuplung szett?  Sokáig jó az.......

Nagyon valószínű, hogy a beépített lendkereket nem hasonlították össze a kiszerelttel. Nyilván nem kialakítása a lényeg, mivel egyik sima a másik pedig kettős.
A jeladóhoz tartozó fogak a fontosak!

ford program is hoz gyári fix szettet csak nem rendelhető.....MKIII-hoz.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3653 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 21:22:35 »

ford program is hoz gyári fix szettet csak nem rendelhető.....MKIII-hoz.

Cikkszámát tudod?
Más autóhoz (Transit vagy valami) nem lehet rendelni ugyanazzal a cikkszámmal?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3654 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 21:30:16 »

Cikkszámát tudod?
Más autóhoz (Transit vagy valami) nem lehet rendelni ugyanazzal a cikkszámmal?

már nem tudom...pár éve néztük.
tranzithoz bizonyos tipushoz lehet rendelni...de ebay-en árulnak ford egytömegűt mondeóhoz angoloknál...annó linket is adtam, már nem tudom...megkell keresni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3655 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 11:51:21 »

jobbos féltengely függesztő csapágyának tudja valaki a méretét, hogy milyen való bele? vagy link?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3656 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 12:01:35 »

jobbos féltengely függesztő csapágyának tudja valaki a méretét, hogy milyen való bele? vagy link?

https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200112-elso-feltengely-alkatreszei/3596-feltengely-elso-alkatreszei-ford-mondeo-2000-2007-csapagy
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3657 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 12:05:37 »

eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3658 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 12:08:21 »

eljen

itt méretek is vannak:
http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iii_kombi_bwy_2000_11_2007_08__15493/eroatviteli_alkatreszek_1__hajtotengely_1__hajtotengely_1__mind?gyakori=I
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3659 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 12:15:29 »

ez többe kerül mint egy hibátlan bontott féltengely falbav

www.ebay.co.uk/itm/BALL-BEARING-FRONT-DRIVE-SHAFT-30X58X20-FORD-FOCUS-I-CAK-1998-2005-4106404-/251317563884?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a83b1b1ec

ez jó lehet?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3660 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 12:20:31 »


Elvileg jó. De postával már majdnem ott vagy, mint a kovács autós linken a febi.

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3661 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 12:24:03 »

Elvileg jó. De postával már majdnem ott vagy, mint a kovács autós linken a febi.

na azt nem is láttam közben vigyor3 köszi Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3662 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 14:00:27 »

Sziasztok,

nemrég cseréltek Lendkereket (Sachs), kuplungszerkezet,tárcsát,kinyomót (Luk), És váltó oldali szimmeringet.

Kb 5ezer km után elkezdett hangoskodni, hogy ha pl. városban araszolok és sokat csúsztatom a kuplungot, vagy pl. egy emelkedőnél indulva kattogást hallok. Azóta beletettem még 20ezer km-t, és most már hidegen olyat is csinál, ha kinyomom a kuplungot, akkor is kattog.

Lendkerék? Lehet ez a rossz beszerelés következménye?(bár gondolom akkor már az elejétől fogva csinálta volna) Vagy alkatrészhiba?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #3663 Dátum: 2014.01.28 kedd, 16:53:25 »

sziasztok,nemrég egy fúrcsa zajra lettem figyelmes alapjáraton,mintha kattogna valami de nem tudom behatárolni,esetleg tapasztalt valaki ilyesmi jelenséget és mi okozhatja ?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3664 Dátum: 2014.01.28 kedd, 17:03:41 »

sziasztok,nemrég egy fúrcsa zajra lettem figyelmes alapjáraton,mintha kattogna valami de nem tudom behatárolni,esetleg tapasztalt valaki ilyesmi jelenséget és mi okozhatja ?

Lehet több dolog is....
Legalább azt próbáld behatárolni, hogy a motortérrel szemben állva jobb vagy bal oldalról jön a hang. Utána már könnyebben tudunk segíteni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #3665 Dátum: 2014.01.28 kedd, 17:09:42 »

olyan hangot ad mintha ütne valami,nem lehet lendkerék?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3666 Dátum: 2014.01.28 kedd, 17:12:18 »

olyan hangot ad mintha ütne valami,nem lehet lendkerék?


A lendkereket úgy tudod meghallgatni, hogy nem nyomod ki a kuplungot mikor leállítod az autót.....ha rossz akkor csörög.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #3667 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 14:15:26 »

jobbos féltengely függesztő csapágyának tudja valaki a méretét, hogy milyen való bele? vagy link?

Ennek a csapágynak milyen hibajelensége van? Nekem sebességbe 60 km fölött elveszem a gázt és sípol egy csapágy. Lehet, hogy ez?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3668 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 14:32:13 »

Ennek a csapágynak milyen hibajelensége van? Nekem sebességbe 60 km fölött elveszem a gázt és sípol egy csapágy. Lehet, hogy ez?
nekem 4-5-6-ban padlón berázza a kocsit
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #3669 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 14:34:46 »

nekem 4-5-6-ban padlón berázza a kocsit

Hasonló tünet nekem is van, de mondjuk nekem már a lendkerekem csere érett és ezt a jelenséget  a kuplung csúszásának gondoltam. Neked ez simán gyorsításkor van? Nem padlóra gondolok.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3670 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 14:47:02 »

Hasonló tünet nekem is van, de mondjuk nekem már a lendkerekem csere érett és ezt a jelenséget  a kuplung csúszásának gondoltam. Neked ez simán gyorsításkor van? Nem padlóra gondolok.
igen, nagyobb gáznál is beráz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #3671 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 14:54:01 »

igen, nagyobb gáznál is beráz

Akkor nekem is itt lesz a gond. Itt is.Sad
Naplózva
fnorbo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #3672 Dátum: 2014.02.01 szombat, 12:43:14 »

Sziasztok!
Pár hete vettem egy 2004-es 2.0tdci mondeot.A hibajelenség pedig az ha nincs benyomva a kuplung akkor ketyeg az autó,ha benyomom a kuplungot akkor csillapodik a hang.A kérdésem az lenne,hogy ez a kettöstömegű miatt van?Ha igen akkor meddig lehet vele még közlekedni?Ha esetleg a kettöstömegű rossz akkor tudtok nekem abban segíteni,hogy budapesten hol tudnám a lehető legjobb áron beszerezni,ja és szerelő is kellene mert aki eddig szerelt nekem autókat ö azt mondta,hogy nem vállalja. szomoru1
Naplózva

2004.09. FORD MONDEO 2.0TDCI TREND
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3673 Dátum: 2014.02.01 szombat, 12:50:21 »

Sziasztok!
Pár hete vettem egy 2004-es 2.0tdci mondeot.A hibajelenség pedig az ha nincs benyomva a kuplung akkor ketyeg az autó,ha benyomom a kuplungot akkor csillapodik a hang.A kérdésem az lenne,hogy ez a kettöstömegű miatt van?Ha igen akkor meddig lehet vele még közlekedni?Ha esetleg a kettöstömegű rossz akkor tudtok nekem abban segíteni,hogy budapesten hol tudnám a lehető legjobb áron beszerezni,ja és szerelő is kellene mert aki eddig szerelt nekem autókat ö azt mondta,hogy nem vállalja. szomoru1

Ez lehet kinyomó,ha leállítod kuplung nélkül akkor is csattan akkor inkább lendkerék.Rázza is a kocsit.Több helyről is kell érdeklődni.Kuplungmester.hu-Racingbazár.hu,itt a fórumon a keres-kínál rovatban vannak alkatrész árusok fórumos kedvezménnyel náluk is tudsz érdeklődni.Keresd Vik-et ő tud neked segíteni Ford-Fort Könyves Kálmán Krt Lurdy házzal szemben.Hogy meddig lehet vele menni tág fogalom.Minnél előbb utána járni és ha rossz kicserélni.Mutasd meg Vik-nek ő mit  mond rá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #3674 Dátum: 2014.02.01 szombat, 14:39:57 »

Sziasztok!
Pár hete vettem egy 2004-es 2.0tdci mondeot.A hibajelenség pedig az ha nincs benyomva a kuplung akkor ketyeg az autó,ha benyomom a kuplungot akkor csillapodik a hang.A kérdésem az lenne,hogy ez a kettöstömegű miatt van?Ha igen akkor meddig lehet vele még közlekedni?Ha esetleg a kettöstömegű rossz akkor tudtok nekem abban segíteni,hogy budapesten hol tudnám a lehető legjobb áron beszerezni,ja és szerelő is kellene mert aki eddig szerelt nekem autókat ö azt mondta,hogy nem vállalja. szomoru1

Ha ketyeg van még ideje ha nem ketyeg lejárt az ideje!  eplus2 integet2
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
fnorbo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #3675 Dátum: 2014.02.01 szombat, 14:46:50 »

 hehe
köszi
Naplózva

2004.09. FORD MONDEO 2.0TDCI TREND
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3676 Dátum: 2014.02.04 kedd, 11:47:48 »

Tudja valaki, hogy ~ mennyiért mennek most bontott, a földet nem 50-szer megkerült 130 lovas tdci-hez való bontott MMT6-os váltók?
Illetve azt, hogy mennyibe van egy nyelestengely-csapágy csere (a fel-le szerelés nélkül)?

Csak mert a dízelben hidegen már eléggé hangoskodik, és lehet inkább érdemes lenne a 420 felé járó váltót egészében cserélni valami kevesebben futottra.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3677 Dátum: 2014.02.04 kedd, 16:22:04 »

Sziasztok,

nemrég cseréltek Lendkereket (Sachs), kuplungszerkezet,tárcsát,kinyomót (Luk), És váltó oldali szimmeringet.

Kb 5ezer km után elkezdett hangoskodni, hogy ha pl. városban araszolok és sokat csúsztatom a kuplungot, vagy pl. egy emelkedőnél indulva kattogást hallok. Azóta beletettem még 20ezer km-t, és most már hidegen olyat is csinál, ha kinyomom a kuplungot, akkor is kattog.

Lendkerék? Lehet ez a rossz beszerelés következménye?(bár gondolom akkor már az elejétől fogva csinálta volna) Vagy alkatrészhiba?

Erre valaki?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Titye
Vendég
« Új hozzászólás #3678 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:18:41 »

Sziasztok!

Érdeklődöm, hogy az ötös váltóval kiadott autóm átalakítható e hatfokozatosra?

Milyen átalakítások, alkatrészek kellenek hozzá?

Titye
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3679 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:24:07 »

Sziasztok!

Érdeklődöm, hogy az ötös váltóval kiadott autóm átalakítható e hatfokozatosra?

Milyen átalakítások, alkatrészek kellenek hozzá?

Titye
Aki tdci-s az TISLER19.kértdezd őt.
Tddi-s több van.Ervin,HZsolt92,,Bunyek és még sokan mások....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3680 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:25:15 »

Sziasztok!

Érdeklődöm, hogy az ötös váltóval kiadott autóm átalakítható e hatfokozatosra?

Milyen átalakítások, alkatrészek kellenek hozzá?

Titye

Át.
Kell: váltó, kinyomó, kulissza+bovdenek, turbócsövezést átalakítani, hűtő, kuplung hidraulika csövek + sebességjeladót kell megoldani.
Hirtelen ezek jutottak eszembe, ha valami lemaradt majd kiegészítik a többiek.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3681 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:37:00 »

Át.
Kell: váltó, kinyomó, kulissza+bovdenek, turbócsövezést átalakítani, hűtő, kuplung hidraulika csövek + sebességjeladót kell megoldani.
Hirtelen ezek jutottak eszembe, ha valami lemaradt majd kiegészítik a többiek.

Mindenesetre van, aki már megcsinálta. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3682 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:41:01 »

Mindenesetre van, aki már megcsinálta. Smiley

AndyA

Én még várok...a mostani lendkerekem a vége felé jár, de pár ezer még biztos van benne szóval addig marad.
A cuccok már mind megvannak hozzá a kettős tömegű+kuplung szett kivételével.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3683 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:55:17 »

Át.
Kell: váltó, kinyomó, kulissza+bovdenek, turbócsövezést átalakítani, hűtő, kuplung hidraulika csövek + sebességjeladót kell megoldani.
Hirtelen ezek jutottak eszembe, ha valami lemaradt majd kiegészítik a többiek.

És ha TDDI az alany, akkor 6.-ban nuku tempomat.  rinya
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3684 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:56:56 »

És ha TDDI az alany, akkor 6.-ban nuku tempomat.  rinya

Igen sajnos ez így van. 
Viszont neki Ci-je van ott úgy tudom megoldható.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3685 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:01:23 »

Igen sajnos ez így van. 
Viszont neki Ci-je van ott úgy tudom megoldható.
ezt azért kérdezzék meg Tisler-től is.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3686 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:15:27 »

Igen sajnos ez így van. 
Viszont neki Ci-je van ott úgy tudom megoldható.

CI-n kell működjön. Ha mást nem, kell rá másik szoftvert rakni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3687 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:22:01 »

CI-n kell működjön. Ha mást nem, kell rá másik szoftvert rakni.

Én is úgy tudom, hogy ott másik szoftverrel megoldható. Valamit jó lenne kitalálni Di-re is.
Majd Tisler megmondja a tutit.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3688 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:25:55 »

Én is úgy tudom, hogy ott másik szoftverrel megoldható. Valamit jó lenne kitalálni Di-re is.
Majd Tisler megmondja a tutit.

HZsolt92 múltkor irta, hogy dolgozik az ügyön, de még nem jött rá a megoldásra Sad
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Titye
Vendég
« Új hozzászólás #3689 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:29:23 »

Köszi mindenkinek!

De jól elvettétek a kedvem tőle. Azt hittem, hogy 5-ös váltó le. 6-os váltó fel. Max a kuplungnál valami csere és kész.

Titye
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3690 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:30:43 »

ezt azért kérdezzék meg Tisler-től is.... Roll Eyes
Ő úgy is azt fogja mondani, hogy neki is ez volt, és porlasztócsúcsokat kellett cserélni.  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3691 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:32:45 »

Köszi mindenkinek!

De jól elvettétek a kedvem tőle. Azt hittem, hogy 5-ös váltó le. 6-os váltó fel. Max a kuplungnál valami csere és kész.

Titye

Azért nem kell ennyire megijedni Smiley
Ismerős szerelősrác egy hétvége alatt megcsinálta.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3692 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:35:14 »

Köszi mindenkinek!

De jól elvettétek a kedvem tőle. Azt hittem, hogy 5-ös váltó le. 6-os váltó fel. Max a kuplungnál valami csere és kész.

Titye

Lényegében igen.  vigyor3  Az 5-ös levételénél úgyis le kell bontani (majdnem) a fél autót. 
Amúgy, ha elől van az EGR-ed akkor nem kell a turbócsövezést átalakítani. 
Ha bontóból veszel mindent hozzá árban nem is vészes.  Nekem majdnem 2x annyiba fog kerülni az új kettős tömegű+kuplung szett, mint amit a váltóra és a többire költöttem.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Titye
Vendég
« Új hozzászólás #3693 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:43:36 »

Lényegében igen.  vigyor3  Az 5-ös levételénél úgyis le kell bontani (majdnem) a fél autót. 
Amúgy, ha elől van az EGR-ed akkor nem kell a turbócsövezést átalakítani. 
Ha bontóból veszel mindent hozzá árban nem is vészes.  Nekem majdnem 2x annyiba fog kerülni az új kettős tömegű+kuplung szett, mint amit a váltóra és a többire költöttem.

EGR oldalt van.
Nagyságrendileg mibe fáj egy ilyen mutatvány és mennyi idő?

Titye
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #3694 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:51:40 »

Sziasztok,

nemrég cseréltek Lendkereket (Sachs), kuplungszerkezet,tárcsát,kinyomót (Luk), És váltó oldali szimmeringet.

Kb 5ezer km után elkezdett hangoskodni, hogy ha pl. városban araszolok és sokat csúsztatom a kuplungot, vagy pl. egy emelkedőnél indulva kattogást hallok. Azóta beletettem még 20ezer km-t, és most már hidegen olyat is csinál, ha kinyomom a kuplungot, akkor is kattog.

Lendkerék? Lehet ez a rossz beszerelés következménye?(bár gondolom akkor már az elejétől fogva csinálta volna) Vagy alkatrészhiba?
Nálam is ugyan ez a szitu,kuplung csere után párszáz km-er után kattog,a régi kuplungnál a lendítőkerék csattogott azért cseréltem.Ha bemelegszik akkor sokkal halkabban de hallatszik.Én is várom a hasznos hozzászolást.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3695 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:55:41 »

Ő úgy is azt fogja mondani, hogy neki is ez volt, és porlasztócsúcsokat kellett cserélni.  Cheesy
de újakat!  laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3696 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:58:05 »

EGR oldalt van.
Nagyságrendileg mibe fáj egy ilyen mutatvány és mennyi idő?

Titye

Az ár sok mindentől függ....
Én a váltó, kulissza, kinyomó, hűtő,turbó csövek, + egyéb apróságokért fizettem összesen 70 ezret. Viszont, ha lent lesz a váltó akkor cserélni akarom a lendkereket is, mert már van hangja. (most még erre várok, hagyom még pusztulni  vigyor3
Az új kettős tömegű + kuplungszett + kinyomó az olyan 120-150ezer körül mozog.  A szerelés az nem tudom mennyi lehet, mert azt magamnak fogom csinálni. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3697 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:59:51 »

Nálam is ugyan ez a szitu,kuplung csere után párszáz km-er után kattog,a régi kuplungnál a lendítőkerék csattogott azért cseréltem.Ha bemelegszik akkor sokkal halkabban de hallatszik.Én is várom a hasznos hozzászolást.

Szervizben csinálták? Számla van mindenről? 
Ha igen akkor vidd vissza és oldják meg.....mást sajnos nem nagyon tudsz csinálni.  szomoru1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Titye
Vendég
« Új hozzászólás #3698 Dátum: 2014.02.04 kedd, 21:18:12 »

Az ár sok mindentől függ....
Én a váltó, kulissza, kinyomó, hűtő,turbó csövek, + egyéb apróságokért fizettem összesen 70 ezret. Viszont, ha lent lesz a váltó akkor cserélni akarom a lendkereket is, mert már van hangja. (most még erre várok, hagyom még pusztulni  vigyor3
Az új kettős tömegű + kuplungszett + kinyomó az olyan 120-150ezer körül mozog.  A szerelés az nem tudom mennyi lehet, mert azt magamnak fogom csinálni. 


Köszi az infókat. Többre gondolta, azt hittem, hogy drágább mulatság.

Még azért alszom párat rá.

Köszi

Titye
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3699 Dátum: 2014.02.04 kedd, 21:46:03 »

hűtőt kajak fölös venni....kicsit gondolkodni kell és ennyi... eplus2
Az ICU-s TDCI-kre nem lehet rárakni a 6-os szoftvert...
-1: mert nem volt rájuk ..
-2: az ECU mérete(adat) kisebb mint az ICU nélküli 6-os TDCI-ken igy értelemszerűen nem fér rá a 6-os szoftver...

Nem tudom érthető e?

Tischlernek sincs 6-ban tempomat.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.