Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:39:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
72
73
74
75
76
77
78
[
79
]
80
81
82
83
84
85
86
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2325818 alkalommal)
0 Felhasználó és 77 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3900 Dátum:
2014.03.25 kedd, 12:35:05 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.25 kedd, 12:19:13
Micsoda őrültség, hogy a gyárak sok pénzt és mérnöki munkaórát beleöltek, hogy csendesebb, finomabb, kíméletesebb legyen az autó üzeme, kíméljék a káros rezgésektől az alkatrészeket, ide tartozik a kettős tömegű lendkerék is............. aztán meg közben jól tönkre teszik az autókat! Mekkora Balfaxok!
És nyilván ezek a mérnökök tévedhetetlenek, illetve te meg mérnök vagy...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3901 Dátum:
2014.03.25 kedd, 12:50:09 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.25 kedd, 12:35:05
És nyilván ezek a mérnökök tévedhetetlenek, illetve te meg mérnök vagy...
Miben tévedtek?
Minden autógyár mérnökei?
Nem vagyok mérnök, csak technikus....de ez hogyan jön ide? Attól még ÉN értem a "miért"-jét és már sikkekben is leírták, de vakoknak hiába beszélsz a színekről.
Tudod, szoktam volt mondani, hogy "Nem kell tojást tojnom tudni, hogy megállapítsam büdüs-e vagy nem. "
Nyilván akinek elromlik valamije rögtön valaki vagy valami mást kezd el okolni........tipikus.
Én még nem találkoztam olyan emberrel, aki azt mondta volna, hogy rosszul vezet(het) és ezért megy idő előtt tönkre az autója.
Egyszerűbb és kézenfekvőbb ráfogni valamire, hogy rosszul lett megcsinálva!
Az igény/elvárás és a műszaki megvalósítás mérlege sosem tud középen maradni, pedig törekednek rá.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3902 Dátum:
2014.03.25 kedd, 13:09:45 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.25 kedd, 12:50:09
Miben tévedtek?
Minden autógyár mérnökei?
Nem vagyok mérnök, csak technikus....de ez hogyan jön ide? Attól még ÉN értem a "miért"-jét és már sikkekben is leírták, de vakoknak hiába beszélsz a színekről.
Tudod, szoktam volt mondani, hogy "Nem kell tojást tojnom tudni, hogy megállapítsam büdüs-e vagy nem. "
Nyilván akinek elromlik valamije rögtön valaki vagy valami mást kezd el okolni........tipikus.
Én még nem találkoztam olyan emberrel, aki azt mondta volna, hogy rosszul vezet(het) és ezért megy idő előtt tönkre az autója.
Egyszerűbb és kézenfekvőbb ráfogni valamire, hogy rosszul lett megcsinálva!
Az igény/elvárás és a műszaki megvalósítás mérlege sosem tud középen maradni, pedig törekednek rá.
Az autógyártásban nem kevés zsákutca van... Ez is kicsit annak látszik, érződik... Nem megy tönkre pár alkatrész a rezonanciától, nem hangos a motor, simább a járása, cserébe kapsz egy olyan alkatrészt, ami tönkre megy, és még sokba is kerül... Kicsit olyan többe kerül a leves, mint a hús effektus...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3903 Dátum:
2014.03.25 kedd, 13:16:18 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.25 kedd, 13:09:45
Az autógyártásban nem kevés zsákutca van... Ez is kicsit annak látszik, érződik... Nem megy tönkre pár alkatrész a rezonanciától, nem hangos a motor, simább a járása, cserébe kapsz egy olyan alkatrészt, ami tönkre megy, és még sokba is kerül... Kicsit olyan többe kerül a leves, mint a hús effektus...
A kényelem elég gyakran szól erről, sőt. Klíma nélkül is elvan az ember (évtizedeken át elvoltunk simán nélküle), mégis szereti az ember, ha kinn 35 fok van. Pedig pénzbe kerül, elromolhat, fel kell időnként töltetni, növeli a fogyasztást.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3904 Dátum:
2014.03.25 kedd, 14:02:51 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.03.25 kedd, 11:06:41
Néhány fórumos arc már beletolt 500 ekm-t a Mondeóba, meg néhány aki nem tud róla hogy ennyi van az autójában, és ők még nem cseréltek láncot. Escort láncca hajlamos volt nyúlni, de ennél a mk3 Mondeonál mintha nem lenne annyira beszédtéma a fórumon.
Tudod ez a néhány tucat mondeo amiről itt a fórumon tudsz, ez még ezred része sincs a Magyar utakon futó mondeóknak. Elmész egy Cromax üzletbe és érdeklődhetsz az eladásokról, aztán utánna többet fogsz tudni arról, hogy mennyi vezmű. láncot adnak el, nem egy esetben hengerfejjel együtt, vajon miért.? És ez még csak a Cromax, még hány szervízben, mennyit cserélnek a Cromaxnál értékesítetteken kívűl!? Az meg aki nem tud róla, hogy 500 000km van az autójában, vehette úgy is a mondeóját, akár 100 000km-rel ezelőtt, hogy már kicseréltette a volt tulaja a láncot és nála még nem jelentkezett a probléma. De felőlem dicsérhetitek ezeket az olajkályhákat meg benzineseket is mert a fordok minősége kurvára nem éri el azt a minőségi szintet, mint amilyenek voltak 25 évvel ezelőtt (sajnos ez más márkákra is igaz)
. Ha megtudok normális módon szabadulni a mondeotól, akkor ez volt az utolsó 1980 után gyártott fordom, pedig az elmúlt 30 évben folyamatosan volt ford a garázsban, de az elmúlt 3 évben nagyon eljátszották a beléjük fektetett bizalmamat. Egyenlőre azért még létezik olyan márka, igaz nem sok, egy kezemen megtudom számolni, amelyik messze felűl múlja a többi márkát minőségben, tartósságban stb. Ezért amint tehetem megszakítom a 30 éves fordhoz való hűségemet, persze ettől még nektek megfelelhet. Korábban még szerettem a kihívásokat, mostanra már inkább a nyugodt autózást szeretem, amikor idehaza beülök és Hamburgban szálok ki az autóból, úgy, hogy utközben nem tört el a rugó, meg ilyesmik és ezt az utat akár havonta többször is megtehetem, nem azt amikor végig kell izgulni egy ezer km-s utat, hogy most ugyan mi megy tönkre.
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3905 Dátum:
2014.03.25 kedd, 14:08:13 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.25 kedd, 13:09:45
Az autógyártásban nem kevés zsákutca van... Ez is kicsit annak látszik, érződik... Nem megy tönkre pár alkatrész a rezonanciától, nem hangos a motor, simább a járása, cserébe kapsz egy olyan alkatrészt, ami tönkre megy, és még sokba is kerül... Kicsit olyan többe kerül a leves, mint a hús effektus...
Sajnos teljes mértékben igazad van.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3906 Dátum:
2014.03.25 kedd, 14:39:16 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 14:02:51
Tudod ez a néhány tucat mondeo amiről itt a fórumon tudsz, ez még ezred része sincs a Magyar utakon futó mondeóknak. Elmész egy Cromax üzletbe és érdeklődhetsz az eladásokról, aztán utánna többet fogsz tudni arról, hogy mennyi vezmű. láncot adnak el, nem egy esetben hengerfejjel együtt, vajon miért.? És ez még csak a Cromax, még hány szervízben, mennyit cserélnek a Cromaxnál értékesítetteken kívűl!? Az meg aki nem tud róla, hogy 500 000km van az autójában, vehette úgy is a mondeóját, akár 100 000km-rel ezelőtt, hogy már kicseréltette a volt tulaja a láncot és nála még nem jelentkezett a probléma. De felőlem dicsérhetitek ezeket az olajkályhákat meg benzineseket is mert a fordok minősége kurvára nem éri el azt a minőségi szintet, mint amilyenek voltak 25 évvel ezelőtt (sajnos ez más márkákra is igaz)
. Ha megtudok normális módon szabadulni a mondeotól, akkor ez volt az utolsó 1980 után gyártott fordom, pedig az elmúlt 30 évben folyamatosan volt ford a garázsban, de az elmúlt 3 évben nagyon eljátszották a beléjük fektetett bizalmamat. Egyenlőre azért még létezik olyan márka, igaz nem sok, egy kezemen megtudom számolni, amelyik messze felűl múlja a többi márkát minőségben, tartósságban stb. Ezért amint tehetem megszakítom a 30 éves fordhoz való hűségemet, persze ettől még nektek megfelelhet. Korábban még szerettem a kihívásokat, mostanra már inkább a nyugodt autózást szeretem, amikor idehaza beülök és Hamburgban szálok ki az autóból, úgy, hogy utközben nem tört el a rugó, meg ilyesmik és ezt az utat akár havonta többször is megtehetem, nem azt amikor végig kell izgulni egy ezer km-s utat, hogy most ugyan mi megy tönkre.
De azért ugye bocs,hogy beleszólpk,azért ilyen autót nem tudsz ugye.Mert én is láttam már luxus kocsit tréleren meg Matizt is.Akkor amikor nekem volt propelleres kocsim semmi baja nem volt a kötelezőkön kívül addig a másik ismerős folyamatossan hordta szervízbe és sokszor tehetett róla nem keveset.Akkor ugye nem *** a FORD!!!!!Havernak 3-szor javították már a WW-t rajta a turbót.nekem nem de ragozhatjuk.Ami elakar romlani az el is romlik.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3907 Dátum:
2014.03.25 kedd, 15:23:07 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 14:02:51
Tudod ez a néhány tucat mondeo amiről itt a fórumon tudsz, ez még ezred része sincs a Magyar utakon futó mondeóknak. Elmész egy Cromax üzletbe és érdeklődhetsz az eladásokról, aztán utánna többet fogsz tudni arról, hogy mennyi vezmű. láncot adnak el, nem egy esetben hengerfejjel együtt, vajon miért.? És ez még csak a Cromax, még hány szervízben, mennyit cserélnek a Cromaxnál értékesítetteken kívűl!? Az meg aki nem tud róla, hogy 500 000km van az autójában, vehette úgy is a mondeóját, akár 100 000km-rel ezelőtt, hogy már kicseréltette a volt tulaja a láncot és nála még nem jelentkezett a probléma. De felőlem dicsérhetitek ezeket az olajkályhákat meg benzineseket is mert a fordok minősége kurvára nem éri el azt a minőségi szintet, mint amilyenek voltak 25 évvel ezelőtt (sajnos ez más márkákra is igaz)
. Ha megtudok normális módon szabadulni a mondeotól, akkor ez volt az utolsó 1980 után gyártott fordom, pedig az elmúlt 30 évben folyamatosan volt ford a garázsban, de az elmúlt 3 évben nagyon eljátszották a beléjük fektetett bizalmamat. Egyenlőre azért még létezik olyan márka, igaz nem sok, egy kezemen megtudom számolni, amelyik messze felűl múlja a többi márkát minőségben, tartósságban stb. Ezért amint tehetem megszakítom a 30 éves fordhoz való hűségemet, persze ettől még nektek megfelelhet. Korábban még szerettem a kihívásokat, mostanra már inkább a nyugodt autózást szeretem, amikor idehaza beülök és Hamburgban szálok ki az autóból, úgy, hogy utközben nem tört el a rugó, meg ilyesmik és ezt az utat akár havonta többször is megtehetem, nem azt amikor végig kell izgulni egy ezer km-s utat, hogy most ugyan mi megy tönkre.
Hány TDCi Mondeo van szerinted az országban? Heti átlagban 3 vezérműlánc volt cserés belőlük az elmúlt évben. Ha ezt megszorozzuk mondjuk hárommal, hogy kétszer ennyit javítottak hasonló problémával Fordon kívüli forrásokból (hiszen ezek már elég öreg autók, korántsem hordják mindet márkaszervizekbe), akkor is mondjuk évi 500 autóról beszélhetünk. Nem gondolom, hogy ez alapján típushiba lenne a vezérműlánc széjjelhullása, hiszen mondjuk egy .de-ből behozott autón simán a futott km miatt is lehet cserére szükség (akkor is, ha a tulaj nem is sejti, mennyi km van az autóban - valami félmilliónál cserés elvileg).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3908 Dátum:
2014.03.25 kedd, 16:23:32 »
Ergo,pusztán a futásteljesítmény okán,ha egy első szériás MK3at veszünk,csak évi 30ezer km-el,már megvan közel 400ezer km. De vannak akik éves szinten többet beletesznek,és előbb (6-7-8év alatt) elérik a 400ezres futást...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3909 Dátum:
2014.03.25 kedd, 18:05:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.25 kedd, 15:23:07
Hány TDCi Mondeo van szerinted az országban? Heti átlagban 3 vezérműlánc volt cserés belőlük az elmúlt évben. Ha ezt megszorozzuk mondjuk hárommal, hogy kétszer ennyit javítottak hasonló problémával Fordon kívüli forrásokból (hiszen ezek már elég öreg autók, korántsem hordják mindet márkaszervizekbe), akkor is mondjuk évi 500 autóról beszélhetünk. Nem gondolom, hogy ez alapján típushiba lenne a vezérműlánc széjjelhullása, hiszen mondjuk egy .de-ből behozott autón simán a futott km miatt is lehet cserére szükség (akkor is, ha a tulaj nem is sejti, mennyi km van az autóban - valami félmilliónál cserés elvileg).
AndyA
Nem konkrétan csak a vezérműlánc a téma hanem, hogy a kettős tömegű lendkerék teszi tönkre!
A motor káros rezgéseit hivatott elnyelni és nem a lendkerék rángatja a láncot. Na még ugye a főtengely mozdási energiájával szemben nehogy erősebb legyen már a kettős tömegű lendkerék tehetlensége!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3910 Dátum:
2014.03.25 kedd, 18:44:01 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.25 kedd, 18:05:54
Nem konkrétan csak a vezérműlánc a téma hanem, hogy a kettős tömegű lendkerék teszi tönkre!
A motor káros rezgéseit hivatott elnyelni és nem a lendkerék rángatja a láncot. Na még ugye a főtengely mozdási energiájával szemben nehogy erősebb legyen már a kettős tömegű lendkerék tehetlensége!
Erről van szó. Ha a DMF tenné tönkre, sokkal több lenne belőle. Éves szinten ennyi a normál futott km alapján is sima ügy.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3911 Dátum:
2014.03.25 kedd, 19:40:27 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.03.25 kedd, 14:39:16
De azért ugye bocs,hogy beleszólpk,azért ilyen autót nem tudsz ugye.Mert én is láttam már luxus kocsit tréleren meg Matizt is.Akkor amikor nekem volt propelleres kocsim semmi baja nem volt a kötelezőkön kívül addig a másik ismerős folyamatossan hordta szervízbe és sokszor tehetett róla nem keveset.Akkor ugye nem *** a FORD!!!!!Havernak 3-szor javították már a WW-t rajta a turbót.nekem nem de ragozhatjuk.Ami elakar romlani az el is romlik.
Így van ahogy irod, ami elromolhat az el is fog romlani. Maradnék a hozzászólásomban említett rugótörésnél. Szerinted az normális, hogy 3 évvel ezelőtt törött első rugóval vettem az autót, holott számlával igazolta az előző tulaj, hogy másfél évvel előtte cserélték ki a rugókat és gyári rugók kerültek bele. Én a 3 év alatt megint cseréltem és én is gyárit raktam bele, toronycsapágyakat is cseréltem, most egy hónapja megint eltört a jobb első. Ez a hiba pedig fentáll az mk3-nál is és itt a fórumon is többen cseréltek már többször is rugót, mert eltört. Andy A jó, hogy említette Németországot, mivel Németországban élek nézegettem itt a mondeókat, mert fiatalabbat akartam venni, na ekkor ment el igazán a kedvem a Fordoktól, ennyi szart amit itt láttam, szinte hihetetlen, csak példa, hogy pont törött első rugóval rendelkezik minden 3.-ik meghirdetett mondeo. Más márkáknál is előfordul rugótörés elvétve, de nem évente.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3912 Dátum:
2014.03.25 kedd, 19:46:24 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 19:40:27
Így van ahogy irod, ami elromolhat az el is fog romlani. Maradnék a hozzászólásomban említett rugótörésnél. Szerinted az normális, hogy 3 évvel ezelőtt törött első rugóval vettem az autót, holott számlával igazolta az előző tulaj, hogy másfél évvel előtte cserélték ki a rugókat és gyári rugók kerültek bele. Én a 3 év alatt megint cseréltem és én is gyárit raktam bele, toronycsapágyakat is cseréltem, most egy hónapja megint eltört a jobb első. Ez a hiba pedig fentáll az mk3-nál is és itt a fórumon is többen cseréltek már többször is rugót, mert eltört. Andy A jó, hogy említette Németországot, mivel Németországban élek nézegettem itt a mondeókat, mert fiatalabbat akartam venni, na ekkor ment el igazán a kedvem a Fordoktól, ennyi szart amit itt láttam, szinte hihetetlen, csak példa, hogy pont törött első rugóval rendelkezik minden 3.-ik meghirdetett mondeo. Más márkáknál is előfordul rugótörés elvétve, de nem évente.
Más márkáknál sokkal komolyabb és drágább dolgok fordulnak elő és pár éves autóknál......
vw golf6 4-5 évesen dobja el a vizpumpát, a vw tiguan -benzines- 4 évesen és 6 számjegyű a vízpumpa, főleg a kompresszoros........ csakhogy párat említsek
Emellett a rugótörés szóra sem érdemes.
Nem kéne általánosítani, hogy évente törik a mondeo rugója, főleg úgy, hogy nincs ismeret a használatáról.
Ha nem tetszik a mondeo, akkor miért vagy itt? Azért, hogy köpködj rá?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3913 Dátum:
2014.03.25 kedd, 19:47:08 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 14:02:51
Egyenlőre azért még létezik olyan márka, igaz nem sok, egy kezemen megtudom számolni, amelyik messze felűl múlja a többi márkát minőségben, tartósságban stb.
Melyik márkák ezek?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3914 Dátum:
2014.03.25 kedd, 19:50:37 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.25 kedd, 19:46:24
Más márkáknál sokkal komolyabb és drágább dolgok fordulnak elő és pár éves autóknál......
vw golf6 4-5 évesen dobja el a vizpumpát, a vw tiguan -benzines- 4 évesen és 6 számjegyű a vízpumpa, főleg a kompresszoros........ csakhogy párat említsek
Emellett a rugótörés szóra sem érdemes.
Nem kéne általánosítani, hogy évente törik a mondeo rugója, főleg úgy, hogy nincs ismeret a használatáról.
Ha nem tetszik a mondeo, akkor miért vagy itt? Azért, hogy köpködj rá?
Csak van ismerete, hiszen MK2-je van. MK2 nél nekem is volt rugótörésem elöl, mindkettő, sőt az egyik 2x. MkIII-nál meg itt olvasom a fórumon, hogy többeknél jön elő, ahogy öregszenek az autók. 10 év fölött én is számítok rá, hogy előfordulhat majd.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3915 Dátum:
2014.03.25 kedd, 19:58:36 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.25 kedd, 19:50:37
Csak van ismerete, hiszen MK2-je van. MK2 nél nekem is volt rugótörésem elöl, mindkettő, sőt az egyik 2x. MkIII-nál meg itt olvasom a fórumon, hogy többeknél jön elő, ahogy öregszenek az autók. 10 év fölött én is számítok rá, hogy előfordulhat majd.
A topikot tekintve III.
Itt általában a III-asról van szó. Hogy kerül ide a II. tapasztalatai?
Neked hogyan törött el az egyik rugód 2x? Nem cserélted ki az első törés után?
Tesómnak I-ese van (ami szinte olyan, mint a II.......illetve a II olyan, mint az I...csak a lámpák másak) 20 éves elmúlt, eddig nem törött a rugója 1x sem. Na?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3916 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:02:22 »
Ezt most mindannyiatoknak irom, akik a vezérműlánc témán lovagoltok, olvassátok el mégegyszer amit az AndyA azon hozzászólására írtam, amelyben belinkelte a Német weboldalt!!!!!!!!!!!!!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.25 kedd, 20:16:49 írta Truthful
»
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3917 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:03:41 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.25 kedd, 19:58:36
A topikot tekintve III.
Itt általában a III-asról van szó. Hogy kerül ide a II. tapasztalatai?
Neked hogyan törött el az egyik rugód 2x? Nem cserélted ki az első törés után?
Tesómnak I-ese van (ami szinte olyan, mint a II.......illetve a II olyan, mint az I...csak a lámpák másak) 20 éves elmúlt, eddig nem törött a rugója 1x sem. Na?
Szerintem a rugótörésre 10 év felett lehet számítani, ennél is annál is. Ha nem következik be, akkor lehet örülni.
Egyébként meg nem gond ha MK2 is szóba lett hozva, MK1-et is ide írtad, nem gond. Ne kötekedj!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3918 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:07:06 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.25 kedd, 20:03:41
Szerintem a rugótörésre 10 év felett lehet számítani, ennél is annál is. Ha nem következik be, akkor lehet örülni.
Egyébként meg nem gond ha MK2 is szóba lett hozva, MK1-et is ide írtad, nem gond. Ne kötekedj!
Nos, hogyan törött el az egyik rugód 2x?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3919 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:09:39 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.25 kedd, 19:58:36
A topikot tekintve III.
Itt általában a III-asról van szó. Hogy kerül ide a II. tapasztalatai?
Neked hogyan törött el az egyik rugód 2x? Nem cserélted ki az első törés után?
Tesómnak I-ese van (ami szinte olyan, mint a II.......illetve a II olyan, mint az I...csak a lámpák másak) 20 éves elmúlt, eddig nem törött a rugója 1x sem. Na?
Képzeld, nem csak mondeoval van tapasztalatom sőt még azokon belül se csak a II-sel, lehet, hogy most II-m van, de nem jelenti azt, hogy csak a II.t ismerem.
Azt is elárulom, hogy az I-es RS mondeomban nekem sem tört el egyszer sem a rugó a 7 év alatt megtett 175000km alatt.
Valószinű azért mert nem a gyári, hanem az RS által gyártott rugó volt benne, ezért most a II-es a hétvégén megkapja a KONI szettet, talán az sem olyan törékeny mint a gyári széria!
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3920 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:13:12 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.25 kedd, 20:03:41
Szerintem a rugótörésre 10 év felett lehet számítani, ennél is annál is. Ha nem következik be, akkor lehet örülni.
Egyébként meg nem gond ha MK2 is szóba lett hozva, MK1-et is ide írtad, nem gond. Ne kötekedj!
Amiket itt Németországban néztem egyik sem volt közel sem 10 éves és még talán az utak is jobbak, mint odahaza és mégis eltört a rugójuk és ezek közt van diesel és benzines is akkor most mi van ilyenkor?
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3921 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:15:40 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.25 kedd, 19:58:36
A topikot tekintve III.
Itt általában a III-asról van szó. Hogy kerül ide a II. tapasztalatai?
Neked hogyan törött el az egyik rugód 2x? Nem cserélted ki az első törés után?
Tesómnak I-ese van (ami szinte olyan, mint a II.......illetve a II olyan, mint az I...csak a lámpák másak) 20 éves elmúlt, eddig nem törött a rugója 1x sem. Na?
Igaz, hogy neked MK III-d van, de múltkor bebízonyosodott, hogy arról sincsen tapasztalatod!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3922 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:16:52 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 20:15:40
Igaz, hogy neked MK III-d van, de múltkor bebízonyosodott, hogy arról sincsen tapasztalatod!
Akkor úgy zárult, hogy megsértődtél.......
Ez nem azt bizonyítja, amit te mondasz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3923 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:20:30 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.25 kedd, 19:47:08
Melyik márkák ezek?
Az első a Lexus és nekem nem is kell több, a többit meghagyom másoknak.
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3924 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:22:58 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.25 kedd, 20:16:52
Akkor úgy zárult, hogy megsértődtél.......
Ez nem azt bizonyítja, amit te mondasz.
Nem úgy zárult, hanem úgy zárult, hogy teljesen egyértelműen kérdeztem, csak te nem értetted meg, mások elsőre levágták, úgy végződött, hogy oda linkelték neked, "hogy nem látod???"
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3925 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:25:58 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 20:22:58
Nem úgy zárult, hanem úgy zárult, hogy teljesen egyértelműen kérdeztem, csak te nem értetted meg, mások elsőre levágták, úgy végződött, hogy oda linkelték neked, "hogy nem látod???"
Nem bánom, hidd úgy ahogy akarod.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3926 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:28:37 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.25 kedd, 20:25:58
Nem bánom, hidd úgy ahogy akarod.
Ez nem hit kérdése, a száraz tények mutatták!!!!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3927 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:31:20 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 20:20:30
Az első a Lexus és nekem nem is kell több, a többit meghagyom másoknak.
Lexus?
4.5 évesen olyan pusztulat volt egy ls 450-es futóműve, fékjei.....alig lehetett szétszedni. Komplett be zárcsere.elfelejtett kinyitni, úgy kellett bentről roncsolással kinyitni.
Nem olcsó a zár...... de a mondeokra fújunk.
10 alatti, ls 200 egy átlagos mondeo-t nem ér.....
Biztos van ezekből is megkímélt........de ami eddig (és nem csak a felsoroltak, azok példák csak) a kezem között volt, hát egyiktől sem estem seggre.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3928 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:33:12 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 20:28:37
Ez nem hit kérdése, a száraz tények mutatták!!!!
Szerinted.
Ahogyan te írtad elsőre, úgy nem volt egyértelmű.
Mivel én vázoltam az egyik lehetőséget.......majd írtad, hogy nem az. A következőkben már nem volt nehéz a másik dologra gondolni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3929 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:34:16 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 20:28:37
Ez nem hit kérdése, a száraz tények mutatták!!!!
De akkor gondold, ahogy akarod...... jogod van hozzá!!!! (én is teszek sok felkiáltó jelet, úgy biztos hatásosabb
)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3930 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:35:15 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.25 kedd, 20:31:20
Lexus?
4.5 évesen olyan pusztulat volt egy ls 450-es futóműve, fékjei.....alig lehetett szétszedni. Komplett be zárcsere.elfelejtett kinyitni, úgy kellett bentről roncsolással kinyitni.
Nem olcsó a zár...... de a mondeokra fújunk.
10 alatti, ls 200 egy átlagos mondeo-t nem ér.....
Biztos van ezekből is megkímélt........de ami eddig (és nem csak a felsoroltak, azok példák csak) a kezem között volt, hát egyiktől sem estem seggre.
Én se seggre esni akarok tőlük, hanem gondmentesen autózni velük. Én Írországban jó párral autóztam, de én nem is hasonlítom hozzá a mondeot, mert nem is lehet.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3931 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:41:04 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 20:35:15
Én se seggre esni akarok tőlük, hanem gondmentesen autózni velük. Én Írországban jó párral autóztam, de én nem is hasonlítom hozzá a mondeot, mert nem is lehet.
Az árról is essen szó.......amennyi az áruk és amilyen állapotba kerülnek.......hát botrányos.
Az erős túlzás, hogy gondmentes. Lehet.......az első 2-3 évben. Aztán meg mélyre kell nyúlni a zsebbe.
De 2-3 éves koráig szinte minden hibátlan........de teljesen ez sem igaz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3932 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:41:53 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.25 kedd, 20:33:12
Szerinted.
Ahogyan te írtad elsőre, úgy nem volt egyértelmű.
Mivel én vázoltam az egyik lehetőséget.......majd írtad, hogy nem az. A következőkben már nem volt nehéz a másik dologra gondolni.
Elég kemény volt a vázolásod, pirossal bekaríkázott porvédők és nyolc kérdőjellel a végén a nem látod, aztán kiderült, hogy te vagy aki nem látta!
De tudod mit részemről befejezve, nekem nem kell magyarázkodnod, abból nem jössz ki jól már a nagy tapasztalatoddal sem.
Különben meg pont ezért *** ez a fórum, mert kérdezek valamit normálisan és jön rá a kemény, kioktató, *** válasz, olyantól, akinek fogalma sincsen róla, hogy mit kérdeztem!
Szevasz!
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3933 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:44:07 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.25 kedd, 20:41:04
Az árról is essen szó.......amennyi az áruk és amilyen állapotba kerülnek.......hát botrányos.
Az erős túlzás, hogy gondmentes. Lehet.......az első 2-3 évben. Aztán meg mélyre kell nyúlni a zsebbe.
De 2-3 éves koráig szinte minden hibátlan........de teljesen ez sem igaz.
Nem mondtam, hogy te vegyél lexust, megint elbeszélünk egymás mellett, azt irtam, hogy én fogok azt venni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3934 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:44:43 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 20:41:53
Elég kemény volt a vázolásod, pirossal bekaríkázott porvédők és nyolc kérdőjellel a végén a nem látod, aztán kiderült, hogy te vagy aki nem látta!
De tudod mit részemről befejezve, nekem nem kell magyarázkodnod, abból nem jössz ki jól már a nagy tapasztalatoddal sem.
Különben meg pont ezért *** ez a fórum, mert kérdezek valamit normálisan és jön rá a kemény, kioktató, *** válasz, olyantól, akinek fogalma sincsen róla, hogy mit kérdeztem!
Szevasz!
Állj le az anyaggal, mert az emlékezetedre rosszul hat.
Kérdezz egyértelműen, hogy mindenki tudja mit kérdezel. Ennyi.
Máskülönben nem kioktatás volt a piros karika és NEM is neked ment a kép, hanem Zoleex-nak. Na erről ennyit............
Ma van kedvem a te félékhez.....szóval nem hagyom rád. Pedig már rég úgy kéne....
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.25 kedd, 20:46:26 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3935 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:45:06 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 20:44:07
Nem mondtam, hogy te vegyél lexust, megint elbeszélünk egymás mellett, azt irtam, hogy én fogok azt venni.
Oké, vegyél.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3936 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:59:41 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.25 kedd, 20:44:43
Állj le az anyaggal, mert az emlékezetedre rosszul hat.
Kérdezz egyértelműen, hogy mindenki tudja mit kérdezel. Ennyi.
Máskülönben nem kioktatás volt a piros karika és NEM is neked ment a kép, hanem Zoleex-nak. Na erről ennyit............
Ma van kedvem a te félékhez.....szóval nem hagyom rád. Pedig már rég úgy kéne....
Az anyaggal nálad van baj!
Az előbb irtad, hogy én kérdeztem és te vázoltad, minden hozzászólásodban másképpen emlékszel!?
Hát most az bassza a csőrödet, hogy Zoleex elsőre megértette, neked meg fingod sem volt, hogy mit kérdeztem?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3937 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:09:32 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 20:20:30
Az első a Lexus és nekem nem is kell több, a többit meghagyom másoknak.
Nem akarok belefolyni ebbe a vitába, de szerintem egy Lexust, ami van vagy 20 milla (normálisabb felszereltséggel) értelmetlen egy Mondeo-hoz hasonlítani.
(Nem azért, mert bármelyik jobb a másiknál, hanem mert egyszerűen nem ugyanaz a kategória. Más célközönség, más vevőkör, más felhasználási mód, stb.)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3938 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:13:17 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.25 kedd, 21:09:32
Nem akarok belefolyni ebbe a vitába, de szerintem egy Lexust, ami van vagy 20 milla (normálisabb felszereltséggel) értelmetlen egy Mondeo-hoz hasonlítani.
(Nem azért, mert bármelyik jobb a másiknál, hanem mert egyszerűen nem ugyanaz a kategória. Más célközönség, más vevőkör, más felhasználási mód, stb.)
Nem én voltam aki összehasonlította, én azt irtam, hogy az lesz a következő autóm és ez nagy különbség.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3939 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:15:23 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 20:59:41
Az anyaggal nálad van baj!
Az előbb irtad, hogy én kérdeztem és te vázoltad, minden hozzászólásodban másképpen emlékszel!?
Hát most az bassza a csőrödet, hogy Zoleex elsőre megértette, neked meg fingod sem volt, hogy mit kérdeztem?
Látom nem érted.....megint.
Én írtam a porvédőt. Zoleex látta, hogy nem az a kérdés (pedig ahogy kérdeztél az is lehetne) így egyből a másik dologra gondolt.
Unalmas a lemezed, nincs másik?
Kinek miről van fingja és miről nincs.......azt nemhiszem, hogy te fogod eldönteni érdemben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3940 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:18:15 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.25 kedd, 21:09:32
Nem akarok belefolyni ebbe a vitába, de szerintem egy Lexust, ami van vagy 20 milla (normálisabb felszereltséggel) értelmetlen egy Mondeo-hoz hasonlítani.
(Nem azért, mert bármelyik jobb a másiknál, hanem mert egyszerűen nem ugyanaz a kategória. Más célközönség, más vevőkör, más felhasználási mód, stb.)
Ez a mondat amit idézek " ls 200 egy átlagos mondeo-t nem ér...." ez GSR hozzászólásában található, szerintem ez az összehasonlítás, én ilyent nem írtam.
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3941 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:19:05 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.25 kedd, 21:15:23
Látom nem érted.....megint.
Én írtam a porvédőt. Zoleex látta, hogy nem az a kérdés (pedig ahogy kérdeztél az is lehetne) így egyből a másik dologra gondolt.
Unalmas a lemezed, nincs másik?
Kinek miről van fingja és miről nincs.......azt nemhiszem, hogy te fogod eldönteni érdemben.
Hát ez az, hogy miért irtál porvédöt, mikor azt senki sem kérdezte, irtam már neked, hogy miért volt egyértelmű a kérdésem, mert én azt a gumit kérdeztem ami az uszó csapon helyezkedik el, csak egy gumi van ami 100%-ban csak a csapon helyezkedik el, mert ugye a porvédőnek csak az egyik vége rögzül az uszó csapon. Mi nem volt egyértelmű neked, ha tudtad volna, hogy van egy gumicső, ami csak az egyik csapon található, akkor nem jöttél volna a povédő kioktató fotójával!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.25 kedd, 21:24:54 írta Truthful
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3942 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:19:55 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 21:13:17
Nem én voltam aki összehasonlította, én azt irtam, hogy az lesz a következő autóm és ez nagy különbség.
Nem te voltál, aki hasonlította?
Itt szólod le a mondeo-kat........Styleair kérte, hogy mondj egy autót amivel nincsenek gondok és erre írtad a lexus-t.
Aztán a nem létező gondokból én meg gyorsan említettem párat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3943 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:22:18 »
Srácok nyugi!
Nem tudtam miért csuklok....amíg bele nem olvastam a topicba.
Nem érdemes ilyen hülyeségeken vitázni....mindenkinek más a nézőpontja/véleménye a dolgokról.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3944 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:26:07 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.25 kedd, 21:22:18
Srácok nyugi!
Nem tudtam miért csuklok....amíg bele nem olvastam a topicba.
Nem érdemes ilyen hülyeségeken vitázni....mindenkinek más a nézőpontja/véleménye a dolgokról.
Én nyugodt vagyok, nem vitázom. Jól szórakozom.......
Vitázni nem így szoktam. Meg azt sem mindenkivel érdemes.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3945 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:26:16 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.25 kedd, 21:22:18
Srácok nyugi!
Nem tudtam miért csuklok....amíg bele nem olvastam a topicba.
Nem érdemes ilyen hülyeségeken vitázni....mindenkinek más a nézőpontja/véleménye a dolgokról.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3946 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:27:30 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.25 kedd, 21:22:18
Srácok nyugi!
Nem tudtam miért csuklok....amíg bele nem olvastam a topicba.
Nem érdemes ilyen hülyeségeken vitázni....mindenkinek más a nézőpontja/véleménye a dolgokról.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3947 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:28:57 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.25 kedd, 21:19:55
Nem te voltál, aki hasonlította?
Itt szólod le a mondeo-kat........Styleair kérte, hogy mondj egy autót amivel nincsenek gondok és erre írtad a lexus-t.
Aztán a nem létező gondokból én meg gyorsan említettem párat.
Nem mondtam a lexusról, hogy az sohasem romlik el és hogy 100 éves korára sem kopik el csak azt, hogy mondjuk 200000km futásteljesítmény alatt tizede gond van vele, mint a mondeókkal.
Az a baj, hogy a 10000 lexusból került hozzád egy *** leélt a 10000 mondeóból meg hozzád is meg hozzám is meg máshoz is került egy ***.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.25 kedd, 21:31:00 írta Truthful
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3948 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:40:08 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 14:02:51
Tudod ez a néhány tucat mondeo amiről itt a fórumon tudsz, ez még ezred része sincs a Magyar utakon futó mondeóknak. Elmész egy Cromax üzletbe és érdeklődhetsz az eladásokról, aztán utánna többet fogsz tudni arról, hogy mennyi vezmű. láncot adnak el, nem egy esetben hengerfejjel együtt, vajon miért.? És ez még csak a Cromax, még hány szervízben, mennyit cserélnek a Cromaxnál értékesítetteken kívűl!? Az meg aki nem tud róla, hogy 500 000km van az autójában, vehette úgy is a mondeóját, akár 100 000km-rel ezelőtt, hogy már kicseréltette a volt tulaja a láncot és nála még nem jelentkezett a probléma. De felőlem dicsérhetitek ezeket az olajkályhákat meg benzineseket is mert a fordok minősége kurvára nem éri el azt a minőségi szintet, mint amilyenek voltak 25 évvel ezelőtt (sajnos ez más márkákra is igaz)
. Ha megtudok normális módon szabadulni a mondeotól, akkor ez volt az utolsó 1980 után gyártott fordom, pedig az elmúlt 30 évben folyamatosan volt ford a garázsban, de az elmúlt 3 évben nagyon eljátszották a beléjük fektetett bizalmamat. Egyenlőre azért még létezik olyan márka, igaz nem sok, egy kezemen megtudom számolni, amelyik messze felűl múlja a többi márkát minőségben, tartósságban stb. Ezért amint tehetem megszakítom a 30 éves fordhoz való hűségemet, persze ettől még nektek megfelelhet. Korábban még szerettem a kihívásokat, mostanra már inkább a nyugodt autózást szeretem, amikor idehaza beülök és Hamburgban szálok ki az autóból, úgy, hogy utközben nem tört el a rugó, meg ilyesmik és ezt az utat akár havonta többször is megtehetem, nem azt amikor végig kell izgulni egy ezer km-s utat, hogy most ugyan mi megy tönkre.
hol van erről infó? én pl. a talkford.com (korábban fordmondeo.co.uk) fórumában sem látom jelét a tömeges DMF miatti vezérműlánc pusztulásnak. Ellenben hajtókar görbület, dugó lyukadás, CR/turbó pusztulás van dögivel.
(btw, a cromaxot én nem gondolnám hiteles forrásnak az alkatrészeladásban meglévő anyagi érdekeltség miatt. A fórum viszont indikatív lehet a témában, mivel egyrészt jelentős 2.0tdci merítés van, másrészt jellemzően sokat futott gépek vannak közöttük az áruk miatt, így ha valahol, akkor itt kellene jelentkezni a problémának, de nem teszi).
ez olyan téma, mint a HHO? arról is sokan állítják hogy jó, sokan meg hogy placebo.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3949 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:40:47 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 21:28:57
Nem mondtam a lexusról, hogy az sohasem romlik el és hogy 100 éves korára sem kopik el csak azt, hogy mondjuk 200000km futásteljesítmény alatt tizede gond van vele, mint a mondeókkal.
Az a baj, hogy a 10000 lexusból került hozzád egy *** leélt a 10000 mondeóból meg hozzád is meg hozzám is meg máshoz is került egy ***.
Mondjuk az tény, hogy Tibihez nem viszik a jó Lexusokat mutogatni, hogy némmán" milyen faxa!
Konklúzió: Amilyen autót a Tibi nem látott a sezrvízben (vagy keveset), az faxa!
Tibi! Milyet nem láttál? Olyat akarok legközelebb!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
72
73
74
75
76
77
78
[
79
]
80
81
82
83
84
85
86
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ