Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:39:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2325818 alkalommal)
0 Felhasználó és 77 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3900 Dátum: 2014.03.25 kedd, 12:35:05 »

Micsoda őrültség, hogy a gyárak sok pénzt és mérnöki munkaórát beleöltek, hogy csendesebb, finomabb, kíméletesebb legyen az autó üzeme, kíméljék a káros rezgésektől az alkatrészeket, ide tartozik a kettős tömegű lendkerék is............. aztán meg közben jól tönkre teszik az autókat! Mekkora Balfaxok!  eplus2

És nyilván ezek a mérnökök tévedhetetlenek, illetve te meg mérnök vagy...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3901 Dátum: 2014.03.25 kedd, 12:50:09 »

És nyilván ezek a mérnökök tévedhetetlenek, illetve te meg mérnök vagy...  nyes

Miben tévedtek?
Minden autógyár mérnökei?
Nem vagyok mérnök, csak technikus....de ez hogyan jön ide? Attól még ÉN értem a "miért"-jét és már sikkekben is leírták, de vakoknak hiába beszélsz a színekről.
Tudod, szoktam volt mondani, hogy "Nem kell tojást tojnom tudni, hogy megállapítsam büdüs-e vagy nem. "

Nyilván akinek elromlik valamije rögtön valaki vagy valami mást kezd el okolni........tipikus.
Én még nem találkoztam olyan emberrel, aki azt mondta volna, hogy rosszul vezet(het) és ezért megy idő előtt tönkre az autója.
Egyszerűbb és kézenfekvőbb ráfogni valamire, hogy rosszul lett megcsinálva!
Az igény/elvárás és a műszaki megvalósítás mérlege sosem tud középen maradni, pedig törekednek rá.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3902 Dátum: 2014.03.25 kedd, 13:09:45 »

Miben tévedtek?
Minden autógyár mérnökei?
Nem vagyok mérnök, csak technikus....de ez hogyan jön ide? Attól még ÉN értem a "miért"-jét és már sikkekben is leírták, de vakoknak hiába beszélsz a színekről.
Tudod, szoktam volt mondani, hogy "Nem kell tojást tojnom tudni, hogy megállapítsam büdüs-e vagy nem. "

Nyilván akinek elromlik valamije rögtön valaki vagy valami mást kezd el okolni........tipikus.
Én még nem találkoztam olyan emberrel, aki azt mondta volna, hogy rosszul vezet(het) és ezért megy idő előtt tönkre az autója.
Egyszerűbb és kézenfekvőbb ráfogni valamire, hogy rosszul lett megcsinálva!
Az igény/elvárás és a műszaki megvalósítás mérlege sosem tud középen maradni, pedig törekednek rá.

Az autógyártásban nem kevés zsákutca van... Ez is kicsit annak látszik, érződik... Nem megy tönkre pár alkatrész a rezonanciától, nem hangos a motor, simább a járása, cserébe kapsz egy olyan alkatrészt, ami tönkre megy, és még sokba is kerül... Kicsit olyan többe kerül a leves, mint a hús effektus...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3903 Dátum: 2014.03.25 kedd, 13:16:18 »

Az autógyártásban nem kevés zsákutca van... Ez is kicsit annak látszik, érződik... Nem megy tönkre pár alkatrész a rezonanciától, nem hangos a motor, simább a járása, cserébe kapsz egy olyan alkatrészt, ami tönkre megy, és még sokba is kerül... Kicsit olyan többe kerül a leves, mint a hús effektus...

A kényelem elég gyakran szól erről, sőt. Klíma nélkül is elvan az ember (évtizedeken át elvoltunk simán nélküle), mégis szereti az ember, ha kinn 35 fok van. Pedig pénzbe kerül, elromolhat, fel kell időnként töltetni, növeli a fogyasztást.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3904 Dátum: 2014.03.25 kedd, 14:02:51 »

Néhány fórumos arc már beletolt 500 ekm-t a Mondeóba, meg néhány aki nem tud róla hogy ennyi van az autójában,  és ők még nem cseréltek láncot. Escort láncca hajlamos volt nyúlni, de ennél a mk3 Mondeonál mintha nem lenne annyira beszédtéma a fórumon.
Tudod ez a néhány tucat mondeo amiről itt a fórumon tudsz, ez még ezred része sincs a Magyar utakon futó mondeóknak. Elmész egy Cromax üzletbe és érdeklődhetsz az eladásokról, aztán utánna többet fogsz tudni arról, hogy mennyi vezmű. láncot adnak el, nem egy esetben hengerfejjel együtt, vajon miért.? És ez még csak a Cromax, még hány szervízben, mennyit cserélnek a Cromaxnál értékesítetteken kívűl!? Az meg aki nem tud róla, hogy 500 000km van az autójában, vehette úgy is a mondeóját, akár 100 000km-rel ezelőtt, hogy már kicseréltette a volt tulaja a láncot és nála még nem jelentkezett a probléma. De felőlem dicsérhetitek ezeket az olajkályhákat meg benzineseket is mert a fordok minősége kurvára nem éri el azt a minőségi szintet, mint amilyenek voltak 25 évvel ezelőtt (sajnos ez más márkákra is igaz) szomoru1. Ha megtudok normális módon szabadulni a mondeotól, akkor ez volt az utolsó 1980 után gyártott fordom, pedig az elmúlt 30 évben folyamatosan volt ford a garázsban, de az elmúlt 3 évben nagyon eljátszották a beléjük fektetett bizalmamat. Egyenlőre azért még létezik olyan márka, igaz nem sok, egy kezemen megtudom számolni, amelyik messze felűl múlja a többi márkát minőségben, tartósságban stb. Ezért amint tehetem megszakítom a 30 éves fordhoz való hűségemet, persze ettől még nektek megfelelhet. Korábban még szerettem a kihívásokat, mostanra már inkább a nyugodt autózást szeretem, amikor idehaza beülök és Hamburgban szálok ki az autóból, úgy, hogy utközben nem tört el a rugó, meg ilyesmik és ezt az utat akár havonta többször is megtehetem,  nem azt amikor végig kell izgulni egy ezer km-s utat, hogy most ugyan mi megy tönkre. wave
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3905 Dátum: 2014.03.25 kedd, 14:08:13 »

Az autógyártásban nem kevés zsákutca van... Ez is kicsit annak látszik, érződik... Nem megy tönkre pár alkatrész a rezonanciától, nem hangos a motor, simább a járása, cserébe kapsz egy olyan alkatrészt, ami tönkre megy, és még sokba is kerül... Kicsit olyan többe kerül a leves, mint a hús effektus...


Sajnos teljes mértékben igazad van.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3906 Dátum: 2014.03.25 kedd, 14:39:16 »

Tudod ez a néhány tucat mondeo amiről itt a fórumon tudsz, ez még ezred része sincs a Magyar utakon futó mondeóknak. Elmész egy Cromax üzletbe és érdeklődhetsz az eladásokról, aztán utánna többet fogsz tudni arról, hogy mennyi vezmű. láncot adnak el, nem egy esetben hengerfejjel együtt, vajon miért.? És ez még csak a Cromax, még hány szervízben, mennyit cserélnek a Cromaxnál értékesítetteken kívűl!? Az meg aki nem tud róla, hogy 500 000km van az autójában, vehette úgy is a mondeóját, akár 100 000km-rel ezelőtt, hogy már kicseréltette a volt tulaja a láncot és nála még nem jelentkezett a probléma. De felőlem dicsérhetitek ezeket az olajkályhákat meg benzineseket is mert a fordok minősége kurvára nem éri el azt a minőségi szintet, mint amilyenek voltak 25 évvel ezelőtt (sajnos ez más márkákra is igaz) szomoru1. Ha megtudok normális módon szabadulni a mondeotól, akkor ez volt az utolsó 1980 után gyártott fordom, pedig az elmúlt 30 évben folyamatosan volt ford a garázsban, de az elmúlt 3 évben nagyon eljátszották a beléjük fektetett bizalmamat. Egyenlőre azért még létezik olyan márka, igaz nem sok, egy kezemen megtudom számolni, amelyik messze felűl múlja a többi márkát minőségben, tartósságban stb. Ezért amint tehetem megszakítom a 30 éves fordhoz való hűségemet, persze ettől még nektek megfelelhet. Korábban még szerettem a kihívásokat, mostanra már inkább a nyugodt autózást szeretem, amikor idehaza beülök és Hamburgban szálok ki az autóból, úgy, hogy utközben nem tört el a rugó, meg ilyesmik és ezt az utat akár havonta többször is megtehetem,  nem azt amikor végig kell izgulni egy ezer km-s utat, hogy most ugyan mi megy tönkre. wave
De azért ugye bocs,hogy beleszólpk,azért ilyen autót nem tudsz ugye.Mert én is láttam már luxus kocsit tréleren meg Matizt is.Akkor amikor nekem volt propelleres kocsim semmi baja nem volt a kötelezőkön kívül addig a másik ismerős folyamatossan hordta szervízbe és sokszor tehetett róla nem keveset.Akkor ugye nem *** a FORD!!!!!Havernak 3-szor javították már a WW-t rajta a turbót.nekem nem de ragozhatjuk.Ami elakar romlani az el is romlik. wave wave wave wave
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3907 Dátum: 2014.03.25 kedd, 15:23:07 »

Tudod ez a néhány tucat mondeo amiről itt a fórumon tudsz, ez még ezred része sincs a Magyar utakon futó mondeóknak. Elmész egy Cromax üzletbe és érdeklődhetsz az eladásokról, aztán utánna többet fogsz tudni arról, hogy mennyi vezmű. láncot adnak el, nem egy esetben hengerfejjel együtt, vajon miért.? És ez még csak a Cromax, még hány szervízben, mennyit cserélnek a Cromaxnál értékesítetteken kívűl!? Az meg aki nem tud róla, hogy 500 000km van az autójában, vehette úgy is a mondeóját, akár 100 000km-rel ezelőtt, hogy már kicseréltette a volt tulaja a láncot és nála még nem jelentkezett a probléma. De felőlem dicsérhetitek ezeket az olajkályhákat meg benzineseket is mert a fordok minősége kurvára nem éri el azt a minőségi szintet, mint amilyenek voltak 25 évvel ezelőtt (sajnos ez más márkákra is igaz) szomoru1. Ha megtudok normális módon szabadulni a mondeotól, akkor ez volt az utolsó 1980 után gyártott fordom, pedig az elmúlt 30 évben folyamatosan volt ford a garázsban, de az elmúlt 3 évben nagyon eljátszották a beléjük fektetett bizalmamat. Egyenlőre azért még létezik olyan márka, igaz nem sok, egy kezemen megtudom számolni, amelyik messze felűl múlja a többi márkát minőségben, tartósságban stb. Ezért amint tehetem megszakítom a 30 éves fordhoz való hűségemet, persze ettől még nektek megfelelhet. Korábban még szerettem a kihívásokat, mostanra már inkább a nyugodt autózást szeretem, amikor idehaza beülök és Hamburgban szálok ki az autóból, úgy, hogy utközben nem tört el a rugó, meg ilyesmik és ezt az utat akár havonta többször is megtehetem,  nem azt amikor végig kell izgulni egy ezer km-s utat, hogy most ugyan mi megy tönkre. wave

Hány TDCi Mondeo van szerinted az országban? Heti átlagban 3 vezérműlánc volt cserés belőlük az elmúlt évben. Ha ezt megszorozzuk mondjuk hárommal, hogy kétszer ennyit javítottak hasonló problémával Fordon kívüli forrásokból (hiszen ezek már elég öreg autók, korántsem hordják mindet márkaszervizekbe), akkor is mondjuk évi 500 autóról beszélhetünk. Nem gondolom, hogy ez alapján típushiba lenne a vezérműlánc széjjelhullása, hiszen mondjuk egy .de-ből behozott autón simán a futott km miatt is lehet cserére szükség (akkor is, ha a tulaj nem is sejti, mennyi km van az autóban - valami félmilliónál cserés elvileg).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3908 Dátum: 2014.03.25 kedd, 16:23:32 »

Ergo,pusztán a futásteljesítmény okán,ha egy első szériás MK3at veszünk,csak évi 30ezer km-el,már megvan közel 400ezer km. De vannak akik éves szinten többet beletesznek,és előbb (6-7-8év alatt) elérik a 400ezres futást...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3909 Dátum: 2014.03.25 kedd, 18:05:54 »

Hány TDCi Mondeo van szerinted az országban? Heti átlagban 3 vezérműlánc volt cserés belőlük az elmúlt évben. Ha ezt megszorozzuk mondjuk hárommal, hogy kétszer ennyit javítottak hasonló problémával Fordon kívüli forrásokból (hiszen ezek már elég öreg autók, korántsem hordják mindet márkaszervizekbe), akkor is mondjuk évi 500 autóról beszélhetünk. Nem gondolom, hogy ez alapján típushiba lenne a vezérműlánc széjjelhullása, hiszen mondjuk egy .de-ből behozott autón simán a futott km miatt is lehet cserére szükség (akkor is, ha a tulaj nem is sejti, mennyi km van az autóban - valami félmilliónál cserés elvileg).

AndyA

Nem konkrétan csak a vezérműlánc a téma hanem, hogy a kettős tömegű lendkerék teszi tönkre!   nyes
A motor káros rezgéseit hivatott elnyelni és nem a lendkerék rángatja a láncot. Na még ugye a főtengely mozdási energiájával szemben nehogy erősebb legyen már a kettős tömegű lendkerék tehetlensége!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3910 Dátum: 2014.03.25 kedd, 18:44:01 »

Nem konkrétan csak a vezérműlánc a téma hanem, hogy a kettős tömegű lendkerék teszi tönkre!   nyes
A motor káros rezgéseit hivatott elnyelni és nem a lendkerék rángatja a láncot. Na még ugye a főtengely mozdási energiájával szemben nehogy erősebb legyen már a kettős tömegű lendkerék tehetlensége!  hehe

Erről van szó. Ha a DMF tenné tönkre, sokkal több lenne belőle. Éves szinten ennyi a normál futott km alapján is sima ügy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3911 Dátum: 2014.03.25 kedd, 19:40:27 »

De azért ugye bocs,hogy beleszólpk,azért ilyen autót nem tudsz ugye.Mert én is láttam már luxus kocsit tréleren meg Matizt is.Akkor amikor nekem volt propelleres kocsim semmi baja nem volt a kötelezőkön kívül addig a másik ismerős folyamatossan hordta szervízbe és sokszor tehetett róla nem keveset.Akkor ugye nem *** a FORD!!!!!Havernak 3-szor javították már a WW-t rajta a turbót.nekem nem de ragozhatjuk.Ami elakar romlani az el is romlik. wave wave wave wave
Így van ahogy irod, ami elromolhat az el is fog romlani. Maradnék a hozzászólásomban említett rugótörésnél. Szerinted az normális, hogy 3 évvel ezelőtt törött első rugóval vettem az autót, holott számlával igazolta az előző tulaj, hogy másfél évvel előtte cserélték ki a rugókat és gyári rugók kerültek bele. Én a 3 év alatt megint cseréltem és én is gyárit raktam bele, toronycsapágyakat is cseréltem, most egy hónapja megint eltört a jobb első. Ez a hiba pedig fentáll az mk3-nál is és itt a fórumon is többen cseréltek már többször is rugót, mert eltört. Andy A jó, hogy említette Németországot, mivel Németországban élek nézegettem itt a mondeókat, mert fiatalabbat akartam venni, na ekkor ment el igazán a kedvem a Fordoktól, ennyi szart amit itt láttam, szinte hihetetlen, csak példa, hogy pont törött első rugóval rendelkezik minden 3.-ik meghirdetett mondeo. Más márkáknál is előfordul rugótörés elvétve, de nem évente. wave
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3912 Dátum: 2014.03.25 kedd, 19:46:24 »

Így van ahogy irod, ami elromolhat az el is fog romlani. Maradnék a hozzászólásomban említett rugótörésnél. Szerinted az normális, hogy 3 évvel ezelőtt törött első rugóval vettem az autót, holott számlával igazolta az előző tulaj, hogy másfél évvel előtte cserélték ki a rugókat és gyári rugók kerültek bele. Én a 3 év alatt megint cseréltem és én is gyárit raktam bele, toronycsapágyakat is cseréltem, most egy hónapja megint eltört a jobb első. Ez a hiba pedig fentáll az mk3-nál is és itt a fórumon is többen cseréltek már többször is rugót, mert eltört. Andy A jó, hogy említette Németországot, mivel Németországban élek nézegettem itt a mondeókat, mert fiatalabbat akartam venni, na ekkor ment el igazán a kedvem a Fordoktól, ennyi szart amit itt láttam, szinte hihetetlen, csak példa, hogy pont törött első rugóval rendelkezik minden 3.-ik meghirdetett mondeo. Más márkáknál is előfordul rugótörés elvétve, de nem évente. wave

Más márkáknál sokkal komolyabb és drágább dolgok fordulnak elő és pár éves autóknál......
vw golf6 4-5 évesen dobja el a vizpumpát, a vw tiguan -benzines- 4 évesen és 6 számjegyű a vízpumpa, főleg a kompresszoros........ csakhogy párat említsek
Emellett a rugótörés szóra sem érdemes.

Nem kéne általánosítani, hogy évente törik a mondeo rugója, főleg úgy, hogy nincs ismeret a használatáról.  wave

Ha nem tetszik a mondeo, akkor miért vagy itt? Azért, hogy köpködj rá?  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3913 Dátum: 2014.03.25 kedd, 19:47:08 »

Egyenlőre azért még létezik olyan márka, igaz nem sok, egy kezemen megtudom számolni, amelyik messze felűl múlja a többi márkát minőségben, tartósságban stb.
Melyik márkák ezek?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3914 Dátum: 2014.03.25 kedd, 19:50:37 »

Más márkáknál sokkal komolyabb és drágább dolgok fordulnak elő és pár éves autóknál......
vw golf6 4-5 évesen dobja el a vizpumpát, a vw tiguan -benzines- 4 évesen és 6 számjegyű a vízpumpa, főleg a kompresszoros........ csakhogy párat említsek
Emellett a rugótörés szóra sem érdemes.

Nem kéne általánosítani, hogy évente törik a mondeo rugója, főleg úgy, hogy nincs ismeret a használatáról.  wave

Ha nem tetszik a mondeo, akkor miért vagy itt? Azért, hogy köpködj rá?  taps

Csak van ismerete, hiszen MK2-je van. MK2 nél nekem is volt rugótörésem elöl, mindkettő, sőt az egyik 2x. MkIII-nál meg itt olvasom a fórumon, hogy többeknél jön elő, ahogy öregszenek az autók. 10 év fölött én is számítok rá, hogy előfordulhat majd.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3915 Dátum: 2014.03.25 kedd, 19:58:36 »

Csak van ismerete, hiszen MK2-je van. MK2 nél nekem is volt rugótörésem elöl, mindkettő, sőt az egyik 2x. MkIII-nál meg itt olvasom a fórumon, hogy többeknél jön elő, ahogy öregszenek az autók. 10 év fölött én is számítok rá, hogy előfordulhat majd.

A topikot tekintve III.
Itt általában a III-asról van szó. Hogy kerül ide a II. tapasztalatai?

Neked hogyan törött el az egyik rugód 2x?  Nem cserélted ki az első törés után?  eplus2

Tesómnak I-ese van (ami szinte olyan, mint a II.......illetve a II olyan, mint az I...csak a lámpák másak) 20 éves elmúlt, eddig nem törött a rugója 1x sem. Na?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3916 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:02:22 »

Ezt most mindannyiatoknak irom, akik a vezérműlánc témán lovagoltok, olvassátok el mégegyszer amit az AndyA azon hozzászólására írtam, amelyben belinkelte a Német weboldalt!!!!!!!!!!!!!!! Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.25 kedd, 20:16:49 írta Truthful » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3917 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:03:41 »

A topikot tekintve III.
Itt általában a III-asról van szó. Hogy kerül ide a II. tapasztalatai?

Neked hogyan törött el az egyik rugód 2x?  Nem cserélted ki az első törés után?  eplus2

Tesómnak I-ese van (ami szinte olyan, mint a II.......illetve a II olyan, mint az I...csak a lámpák másak) 20 éves elmúlt, eddig nem törött a rugója 1x sem. Na?  hehe
Szerintem a rugótörésre 10 év felett lehet számítani, ennél is annál is. Ha nem következik be, akkor lehet örülni.
Egyébként meg nem gond ha MK2 is szóba lett hozva, MK1-et is ide írtad, nem gond. Ne kötekedj!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3918 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:07:06 »

Szerintem a rugótörésre 10 év felett lehet számítani, ennél is annál is. Ha nem következik be, akkor lehet örülni.
Egyébként meg nem gond ha MK2 is szóba lett hozva, MK1-et is ide írtad, nem gond. Ne kötekedj!

Nos, hogyan törött el az egyik rugód 2x?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3919 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:09:39 »

A topikot tekintve III.
Itt általában a III-asról van szó. Hogy kerül ide a II. tapasztalatai?

Neked hogyan törött el az egyik rugód 2x?  Nem cserélted ki az első törés után?  eplus2

Tesómnak I-ese van (ami szinte olyan, mint a II.......illetve a II olyan, mint az I...csak a lámpák másak) 20 éves elmúlt, eddig nem törött a rugója 1x sem. Na?  hehe
Képzeld, nem csak mondeoval van tapasztalatom sőt még azokon belül se csak a II-sel, lehet, hogy most II-m van, de nem jelenti azt, hogy csak a II.t ismerem.
Azt is elárulom, hogy az I-es RS mondeomban nekem sem tört el egyszer sem a rugó a 7 év alatt megtett 175000km alatt.
Valószinű azért mert nem a gyári, hanem az RS által gyártott rugó volt benne, ezért most a II-es a hétvégén megkapja a KONI szettet, talán az sem olyan törékeny mint a gyári széria!
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3920 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:13:12 »

Szerintem a rugótörésre 10 év felett lehet számítani, ennél is annál is. Ha nem következik be, akkor lehet örülni.
Egyébként meg nem gond ha MK2 is szóba lett hozva, MK1-et is ide írtad, nem gond. Ne kötekedj!
Amiket itt Németországban néztem egyik sem volt közel sem 10 éves és még talán az utak is jobbak, mint odahaza és mégis eltört a rugójuk és ezek közt van diesel és benzines is akkor most mi van ilyenkor?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3921 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:15:40 »

A topikot tekintve III.
Itt általában a III-asról van szó. Hogy kerül ide a II. tapasztalatai?

Neked hogyan törött el az egyik rugód 2x?  Nem cserélted ki az első törés után?  eplus2

Tesómnak I-ese van (ami szinte olyan, mint a II.......illetve a II olyan, mint az I...csak a lámpák másak) 20 éves elmúlt, eddig nem törött a rugója 1x sem. Na?  hehe
Igaz, hogy neked MK III-d van, de múltkor bebízonyosodott, hogy arról sincsen tapasztalatod! taps
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3922 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:16:52 »

Igaz, hogy neked MK III-d van, de múltkor bebízonyosodott, hogy arról sincsen tapasztalatod! taps

 nyes
 Akkor úgy zárult, hogy megsértődtél.......   taps
Ez nem azt bizonyítja, amit te mondasz.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3923 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:20:30 »

Melyik márkák ezek?
Az első a Lexus és nekem nem is kell több, a többit meghagyom másoknak.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3924 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:22:58 »

nyes
 Akkor úgy zárult, hogy megsértődtél.......   taps
Ez nem azt bizonyítja, amit te mondasz.  hehe
Nem úgy zárult, hanem úgy zárult, hogy teljesen egyértelműen kérdeztem, csak te nem értetted meg, mások elsőre levágták, úgy végződött, hogy oda linkelték neked, "hogy nem látod???" eljen
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3925 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:25:58 »

Nem úgy zárult, hanem úgy zárult, hogy teljesen egyértelműen kérdeztem, csak te nem értetted meg, mások elsőre levágták, úgy végződött, hogy oda linkelték neked, "hogy nem látod???" eljen

Nem bánom, hidd úgy ahogy akarod.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3926 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:28:37 »

Nem bánom, hidd úgy ahogy akarod.  eplus2
Ez nem hit kérdése, a száraz tények mutatták!!!! nyes
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3927 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:31:20 »

Az első a Lexus és nekem nem is kell több, a többit meghagyom másoknak.

Lexus?   Shocked
4.5 évesen olyan pusztulat volt egy ls 450-es futóműve, fékjei.....alig lehetett szétszedni. Komplett be zárcsere.elfelejtett kinyitni, úgy kellett bentről roncsolással kinyitni.
Nem olcsó a zár...... de a mondeokra fújunk.
10 alatti, ls 200 egy átlagos mondeo-t nem ér.....

Biztos van ezekből is megkímélt........de ami eddig (és nem csak a felsoroltak, azok példák csak) a kezem között  volt, hát egyiktől sem estem seggre.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3928 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:33:12 »

Ez nem hit kérdése, a száraz tények mutatták!!!! nyes

Szerinted.
Ahogyan te írtad elsőre, úgy nem volt egyértelmű.
Mivel én vázoltam az egyik lehetőséget.......majd írtad, hogy nem az. A következőkben már nem volt nehéz a másik dologra gondolni.  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3929 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:34:16 »

Ez nem hit kérdése, a száraz tények mutatták!!!! nyes

De akkor gondold, ahogy akarod...... jogod van hozzá!!!!  (én is teszek sok felkiáltó jelet, úgy biztos hatásosabb  nyes )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3930 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:35:15 »

Lexus?   Shocked
4.5 évesen olyan pusztulat volt egy ls 450-es futóműve, fékjei.....alig lehetett szétszedni. Komplett be zárcsere.elfelejtett kinyitni, úgy kellett bentről roncsolással kinyitni.
Nem olcsó a zár...... de a mondeokra fújunk.
10 alatti, ls 200 egy átlagos mondeo-t nem ér.....

Biztos van ezekből is megkímélt........de ami eddig (és nem csak a felsoroltak, azok példák csak) a kezem között  volt, hát egyiktől sem estem seggre.

Én se seggre esni akarok tőlük, hanem gondmentesen autózni velük. Én Írországban jó párral autóztam, de én nem is hasonlítom hozzá a mondeot, mert nem is lehet.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3931 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:41:04 »

Én se seggre esni akarok tőlük, hanem gondmentesen autózni velük. Én Írországban jó párral autóztam, de én nem is hasonlítom hozzá a mondeot, mert nem is lehet.

Az árról is essen szó.......amennyi az áruk és amilyen állapotba kerülnek.......hát botrányos.
Az erős túlzás, hogy gondmentes. Lehet.......az első 2-3 évben. Aztán meg mélyre kell nyúlni a zsebbe.
De 2-3 éves koráig szinte minden hibátlan........de teljesen ez sem igaz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3932 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:41:53 »

Szerinted.
Ahogyan te írtad elsőre, úgy nem volt egyértelmű.
Mivel én vázoltam az egyik lehetőséget.......majd írtad, hogy nem az. A következőkben már nem volt nehéz a másik dologra gondolni.  nyes
Elég kemény volt a vázolásod, pirossal bekaríkázott porvédők és nyolc kérdőjellel a végén a nem látod, aztán kiderült, hogy te vagy aki nem látta!
De tudod mit részemről befejezve, nekem nem kell magyarázkodnod, abból nem jössz ki jól már a nagy tapasztalatoddal sem.
Különben meg pont ezért *** ez a fórum, mert kérdezek valamit normálisan és jön rá a kemény, kioktató, *** válasz, olyantól, akinek fogalma sincsen róla, hogy mit kérdeztem!
Szevasz!
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3933 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:44:07 »

Az árról is essen szó.......amennyi az áruk és amilyen állapotba kerülnek.......hát botrányos.
Az erős túlzás, hogy gondmentes. Lehet.......az első 2-3 évben. Aztán meg mélyre kell nyúlni a zsebbe.
De 2-3 éves koráig szinte minden hibátlan........de teljesen ez sem igaz.
Nem mondtam, hogy te vegyél lexust, megint elbeszélünk egymás mellett, azt irtam, hogy én fogok azt venni. Wink
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3934 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:44:43 »

Elég kemény volt a vázolásod, pirossal bekaríkázott porvédők és nyolc kérdőjellel a végén a nem látod, aztán kiderült, hogy te vagy aki nem látta!
De tudod mit részemről befejezve, nekem nem kell magyarázkodnod, abból nem jössz ki jól már a nagy tapasztalatoddal sem.
Különben meg pont ezért *** ez a fórum, mert kérdezek valamit normálisan és jön rá a kemény, kioktató, *** válasz, olyantól, akinek fogalma sincsen róla, hogy mit kérdeztem!
Szevasz!

Állj le az anyaggal, mert az emlékezetedre rosszul hat.
Kérdezz egyértelműen, hogy mindenki tudja mit kérdezel. Ennyi.
Máskülönben nem kioktatás volt a piros karika és NEM is neked ment a kép, hanem Zoleex-nak. Na erről ennyit............  taps

Ma van kedvem a te félékhez.....szóval nem hagyom rád. Pedig már rég úgy kéne.... eplus2

« Utoljára szerkesztve: 2014.03.25 kedd, 20:46:26 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3935 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:45:06 »

Nem mondtam, hogy te vegyél lexust, megint elbeszélünk egymás mellett, azt irtam, hogy én fogok azt venni. Wink

Oké, vegyél.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3936 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:59:41 »

Állj le az anyaggal, mert az emlékezetedre rosszul hat.
Kérdezz egyértelműen, hogy mindenki tudja mit kérdezel. Ennyi.
Máskülönben nem kioktatás volt a piros karika és NEM is neked ment a kép, hanem Zoleex-nak. Na erről ennyit............  taps

Ma van kedvem a te félékhez.....szóval nem hagyom rád. Pedig már rég úgy kéne.... eplus2


Az anyaggal nálad van baj!
Az előbb irtad, hogy én kérdeztem és te vázoltad, minden hozzászólásodban másképpen emlékszel!?
Hát most az bassza a csőrödet, hogy Zoleex elsőre megértette, neked meg fingod sem volt, hogy mit kérdeztem?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3937 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:09:32 »

Az első a Lexus és nekem nem is kell több, a többit meghagyom másoknak.

Nem akarok belefolyni ebbe a vitába, de szerintem egy Lexust, ami van vagy 20 milla (normálisabb felszereltséggel) értelmetlen egy Mondeo-hoz hasonlítani.
(Nem azért, mert bármelyik jobb a másiknál, hanem mert egyszerűen nem ugyanaz a kategória. Más célközönség, más vevőkör, más felhasználási mód, stb.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3938 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:13:17 »

Nem akarok belefolyni ebbe a vitába, de szerintem egy Lexust, ami van vagy 20 milla (normálisabb felszereltséggel) értelmetlen egy Mondeo-hoz hasonlítani.
(Nem azért, mert bármelyik jobb a másiknál, hanem mert egyszerűen nem ugyanaz a kategória. Más célközönség, más vevőkör, más felhasználási mód, stb.)
Nem én voltam aki összehasonlította, én azt irtam, hogy az lesz a következő autóm és ez nagy különbség. wave
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3939 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:15:23 »

Az anyaggal nálad van baj!
Az előbb irtad, hogy én kérdeztem és te vázoltad, minden hozzászólásodban másképpen emlékszel!?
Hát most az bassza a csőrödet, hogy Zoleex elsőre megértette, neked meg fingod sem volt, hogy mit kérdeztem?
Látom nem érted.....megint.
Én írtam a porvédőt. Zoleex látta, hogy nem az a kérdés (pedig ahogy kérdeztél az is lehetne) így egyből a másik dologra gondolt.
Unalmas a lemezed, nincs másik?
Kinek miről van fingja és miről nincs.......azt nemhiszem, hogy te fogod eldönteni érdemben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3940 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:18:15 »

Nem akarok belefolyni ebbe a vitába, de szerintem egy Lexust, ami van vagy 20 milla (normálisabb felszereltséggel) értelmetlen egy Mondeo-hoz hasonlítani.
(Nem azért, mert bármelyik jobb a másiknál, hanem mert egyszerűen nem ugyanaz a kategória. Más célközönség, más vevőkör, más felhasználási mód, stb.)
Ez a mondat amit idézek " ls 200 egy átlagos mondeo-t nem ér...." ez GSR hozzászólásában található, szerintem ez az összehasonlítás, én ilyent nem írtam.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3941 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:19:05 »

Látom nem érted.....megint.
Én írtam a porvédőt. Zoleex látta, hogy nem az a kérdés (pedig ahogy kérdeztél az is lehetne) így egyből a másik dologra gondolt.
Unalmas a lemezed, nincs másik?
Kinek miről van fingja és miről nincs.......azt nemhiszem, hogy te fogod eldönteni érdemben.
Hát ez az, hogy miért irtál porvédöt, mikor azt senki sem kérdezte, irtam már neked, hogy miért volt egyértelmű a kérdésem, mert én azt a gumit kérdeztem ami az uszó csapon helyezkedik el, csak egy gumi van ami 100%-ban csak a csapon helyezkedik el, mert ugye a porvédőnek csak az egyik vége rögzül az uszó csapon. Mi nem volt egyértelmű neked, ha tudtad volna, hogy van egy gumicső, ami csak az egyik csapon található, akkor nem jöttél volna a povédő kioktató fotójával!  wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.25 kedd, 21:24:54 írta Truthful » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3942 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:19:55 »

Nem én voltam aki összehasonlította, én azt irtam, hogy az lesz a következő autóm és ez nagy különbség. wave

Nem te voltál, aki hasonlította?
Itt szólod le a mondeo-kat........Styleair kérte, hogy mondj egy autót amivel nincsenek gondok és erre írtad a lexus-t.


Aztán a nem létező gondokból én meg gyorsan említettem párat.
 eplus2

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3943 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:22:18 »

Srácok nyugi!  poigneemain
Nem tudtam miért csuklok....amíg bele nem olvastam a topicba.  vigyor3  Nem érdemes ilyen hülyeségeken vitázni....mindenkinek más a nézőpontja/véleménye a dolgokról.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3944 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:26:07 »

Srácok nyugi!  poigneemain
Nem tudtam miért csuklok....amíg bele nem olvastam a topicba.  vigyor3  Nem érdemes ilyen hülyeségeken vitázni....mindenkinek más a nézőpontja/véleménye a dolgokról.

Én nyugodt vagyok, nem vitázom. Jól szórakozom....... eplus2
Vitázni nem így szoktam. Meg azt sem mindenkivel érdemes.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3945 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:26:16 »

Srácok nyugi!  poigneemain
Nem tudtam miért csuklok....amíg bele nem olvastam a topicba.  vigyor3  Nem érdemes ilyen hülyeségeken vitázni....mindenkinek más a nézőpontja/véleménye a dolgokról.
worship
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3946 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:27:30 »

Srácok nyugi!  poigneemain
Nem tudtam miért csuklok....amíg bele nem olvastam a topicba.  vigyor3  Nem érdemes ilyen hülyeségeken vitázni....mindenkinek más a nézőpontja/véleménye a dolgokról.
eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3947 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:28:57 »

Nem te voltál, aki hasonlította?
Itt szólod le a mondeo-kat........Styleair kérte, hogy mondj egy autót amivel nincsenek gondok és erre írtad a lexus-t.


Aztán a nem létező gondokból én meg gyorsan említettem párat.
 eplus2


Nem mondtam a lexusról, hogy az sohasem romlik el és hogy 100 éves korára sem kopik el csak azt, hogy mondjuk 200000km futásteljesítmény alatt tizede gond van vele, mint a mondeókkal.
Az a baj, hogy a 10000 lexusból került hozzád egy *** leélt a 10000 mondeóból meg hozzád is meg hozzám is meg máshoz is került egy ***.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.25 kedd, 21:31:00 írta Truthful » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3948 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:40:08 »

Tudod ez a néhány tucat mondeo amiről itt a fórumon tudsz, ez még ezred része sincs a Magyar utakon futó mondeóknak. Elmész egy Cromax üzletbe és érdeklődhetsz az eladásokról, aztán utánna többet fogsz tudni arról, hogy mennyi vezmű. láncot adnak el, nem egy esetben hengerfejjel együtt, vajon miért.? És ez még csak a Cromax, még hány szervízben, mennyit cserélnek a Cromaxnál értékesítetteken kívűl!? Az meg aki nem tud róla, hogy 500 000km van az autójában, vehette úgy is a mondeóját, akár 100 000km-rel ezelőtt, hogy már kicseréltette a volt tulaja a láncot és nála még nem jelentkezett a probléma. De felőlem dicsérhetitek ezeket az olajkályhákat meg benzineseket is mert a fordok minősége kurvára nem éri el azt a minőségi szintet, mint amilyenek voltak 25 évvel ezelőtt (sajnos ez más márkákra is igaz) szomoru1. Ha megtudok normális módon szabadulni a mondeotól, akkor ez volt az utolsó 1980 után gyártott fordom, pedig az elmúlt 30 évben folyamatosan volt ford a garázsban, de az elmúlt 3 évben nagyon eljátszották a beléjük fektetett bizalmamat. Egyenlőre azért még létezik olyan márka, igaz nem sok, egy kezemen megtudom számolni, amelyik messze felűl múlja a többi márkát minőségben, tartósságban stb. Ezért amint tehetem megszakítom a 30 éves fordhoz való hűségemet, persze ettől még nektek megfelelhet. Korábban még szerettem a kihívásokat, mostanra már inkább a nyugodt autózást szeretem, amikor idehaza beülök és Hamburgban szálok ki az autóból, úgy, hogy utközben nem tört el a rugó, meg ilyesmik és ezt az utat akár havonta többször is megtehetem,  nem azt amikor végig kell izgulni egy ezer km-s utat, hogy most ugyan mi megy tönkre. wave
hol van erről infó? én pl. a talkford.com (korábban fordmondeo.co.uk) fórumában sem látom jelét a tömeges DMF miatti vezérműlánc pusztulásnak. Ellenben hajtókar görbület, dugó lyukadás, CR/turbó pusztulás van dögivel.
 (btw, a cromaxot én nem gondolnám hiteles forrásnak az alkatrészeladásban meglévő anyagi érdekeltség miatt. A fórum viszont indikatív lehet a témában, mivel egyrészt jelentős 2.0tdci merítés van, másrészt jellemzően sokat futott gépek vannak közöttük az áruk miatt, így ha valahol, akkor itt kellene jelentkezni a problémának, de nem teszi).

ez olyan téma, mint a HHO? arról is sokan állítják hogy jó, sokan meg hogy placebo.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3949 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:40:47 »

Nem mondtam a lexusról, hogy az sohasem romlik el és hogy 100 éves korára sem kopik el csak azt, hogy mondjuk 200000km futásteljesítmény alatt tizede gond van vele, mint a mondeókkal.
Az a baj, hogy a 10000 lexusból került hozzád egy *** leélt a 10000 mondeóból meg hozzád is meg hozzám is meg máshoz is került egy ***.
Mondjuk az tény, hogy Tibihez nem viszik a jó Lexusokat mutogatni, hogy némmán" milyen faxa!  eplus2

Konklúzió: Amilyen autót a Tibi nem látott a sezrvízben (vagy keveset), az faxa!  vigyor3

Tibi! Milyet nem láttál? Olyat akarok legközelebb!  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.