Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:18:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
73
74
75
76
77
78
79
[
80
]
81
82
83
84
85
86
87
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2327794 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3950 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:42:45 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 21:28:57
Nem mondtam a lexusról, hogy az sohasem romlik el és hogy 100 éves korára sem kopik el csak azt, hogy mondjuk 200000km futásteljesítmény alatt tizede gond van vele, mint a mondeókkal.
Az a baj, hogy a 10000 lexusból került hozzád egy *** leélt a 10000 mondeóból meg hozzád is meg hozzám is meg máshoz is került egy ***.
Egy lexust nem "munkás" autónak vesznek általában, ellenben egy mondeo inkább teherhordóként van használva..könnyebb olyanból rosszat találni amelyik nyúzva van...
Nekem 200 ezerig sem volt semmi baja az MK3-nak nagyon megbízható volt, igaz átlagon felül kíméltem (szerintem..
)
De tényleg nem egy kategória...én mondjuk nem vennék kb soha lexust mert kevés van belőle, minden alkatrészt újban aranyáron adnak hozzá, és ha használod az is kopik, tehát cserélni kell..annyit meg nem ér...inkább egy fiatalabb jóminőségű tucatautó mondjuk mk4 vagy passat
vagy ilyenek...
De kell olyan is aki lexust vesz, sok szerencsét hozzá!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3951 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:43:21 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.25 kedd, 21:40:47
Mondjuk az tény, hogy Tibihez nem viszik a jó Lexusokat mutogatni, hogy némmán" milyen faxa!
Konklúzió: Amilyen autót a Tibi nem látott a sezrvízben (vagy keveset), az faxa!
Tibi! Milyet nem láttál? Olyat akarok legközelebb!
Hogy kérdezhetsz ilyet?
Tibcsi mindenféle autót látott már természetesen!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3952 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:48:24 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 21:18:15
Ez a mondat amit idézek " ls 200 egy átlagos mondeo-t nem ér...." ez GSR hozzászólásában található, szerintem ez az összehasonlítás, én ilyent nem írtam.
Ha leirod, hogy a Mondeo ***, majd valamikor később pedig, hogy a Lexus a jó, akkor az nekem összehasonlitás. De ha nem igy értetted, akkor felőlem legyen.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3953 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:52:18 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.25 kedd, 21:43:21
Hogy kérdezhetsz ilyet?
Tibcsi mindenféle autót látott már természetesen!
És ezek közül néhányhoz engedték is, hogy hozzányúljon
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3954 Dátum:
2014.03.26 szerda, 06:36:44 »
Azért kiváncsi lennék rá, hogy ha lrmenne egy lexusom amit ugyanúgy használnék, mint a mondeómat, akkor mi lenne az összehasonlítás végeredménye.
Nem biztos, higy a lexus jönne ki győztesen.
Egy biztos!
BMW nem vennék (4 éves 120.000km M5-ben főtengely törés???!)
Ja és nem egyedi eset...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3955 Dátum:
2014.03.26 szerda, 07:23:13 »
Idézetet írta: Koniman - 2014.03.26 szerda, 06:36:44
Azért kiváncsi lennék rá, hogy ha lrmenne egy lexusom amit ugyanúgy használnék, mint a mondeómat, akkor mi lenne az összehasonlítás végeredménye.
Nem biztos, higy a lexus jönne ki győztesen.
Egy biztos!
BMW nem vennék (4 éves 120.000km M5-ben főtengely törés???!)
Ja és nem egyedi eset...
Az utolsó sorod bőven lehetne folytatni....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3956 Dátum:
2014.03.26 szerda, 08:21:30 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.26 szerda, 07:23:13
Az utolsó sorod bőven lehetne folytatni....
Górénak van egy M3-as hobbiterepjárója.
Egyik délután rámcsörög, hogy menjek már érte az M0-M6 csomóponthoz, mert megállt a gép és nem indul.
Odamentem, de tényleg nem indul csak döccen egyet, de olyan akksi gyanusan.
Elé kommandóztam magam a lehajtón szembe a forgalommal, de természetesen amennyire lehet balesetmentességet figyelembevéve.
Bikáztuk, de semmi. Tréler, szerviz hibafeltárás, konklúzió előszőr láncszakadást mondtak, de aztán ez módosult főtengelytörésre.
Motorcsere lett a vége, mert occsóér volt és igy jobban jött ki belőle.
Ismerősnek asszem BMW 325 van és abba is főtengely lett cserélve hasoló gonddal csak az éppen a reggeli induláskor maradt a garázsban.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3957 Dátum:
2014.03.26 szerda, 09:53:12 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.03.25 kedd, 21:42:45
Egy lexust nem "munkás" autónak vesznek általában, ellenben egy mondeo inkább teherhordóként van használva..könnyebb olyanból rosszat találni amelyik nyúzva van...
Nekem 200 ezerig sem volt semmi baja az MK3-nak nagyon megbízható volt, igaz átlagon felül kíméltem (szerintem..
)
De tényleg nem egy kategória...én mondjuk nem vennék kb soha lexust mert kevés van belőle, minden alkatrészt újban aranyáron adnak hozzá, és ha használod az is kopik, tehát cserélni kell..annyit meg nem ér...inkább egy fiatalabb jóminőségű tucatautó mondjuk mk4 vagy passat
vagy ilyenek...
De kell olyan is aki lexust vesz, sok szerencsét hozzá!
Én arra használom az autókat, hogy A-ból B-be eljussak, lehetőleg úgy, hogy féluton az autópálya mellett valahol az A9-en, ne kelljen rugót cserélnem, vagy éppen vízpumpaházat (nem vízpumpát, hanem a házát, mert éppen kilukadt) stb.
Ebben a használatban, hogy idehaza beülök az autóba és 1250 km-rel odébb kiszállok (szerintem az szgk.-nak ez a rendeltetése) én erre használom a mondeot meg erre fogom használni a Lexust is ebben nincs különbség az igénybevételt tekintve egyik autó javára sem. Én mondjuk teherhordásra, melós autónak vennék egy Peugeot Partnert, kishaszon járművet, hiszen az arra a célra van gyártva .
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3958 Dátum:
2014.03.26 szerda, 10:02:32 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.26 szerda, 09:53:12
Én arra használom az autókat, hogy A-ból B-be eljussak, lehetőleg úgy, hogy féluton az autópálya mellett valahol az A9-en, ne kelljen rugót cserélnem, vagy éppen vízpumpaházat (nem vízpumpát, hanem a házát, mert éppen kilukadt) stb.
Ebben a használatban, hogy idehaza beülök az autóba és 1250 km-rel odébb kiszállok (szerintem az szgk.-nak ez a rendeltetése) én erre használom a mondeot meg erre fogom használni a Lexust is ebben nincs különbség az igénybevételt tekintve egyik autó javára sem. Én mondjuk teherhordásra, melós autónak vennék egy Peugeot Partnert, kishaszon járművet, hiszen az arra a célra van gyártva .
Van akinek csak egy kocsira van pénze,sok cuccot kell cipelni,de van 2-3gyerek is,pénz meg nem sok. Ezen feltételek mellett egy kombi Mondeo szvsz tökéletes kompromisszum. Sztem nem sokan engedhetik meg,h minden céljukra autót tartsanak.
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3959 Dátum:
2014.03.26 szerda, 10:09:19 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.25 kedd, 19:46:24
Más márkáknál sokkal komolyabb és drágább dolgok fordulnak elő és pár éves autóknál......
vw golf6 4-5 évesen dobja el a vizpumpát, a vw tiguan -benzines- 4 évesen és 6 számjegyű a vízpumpa, főleg a kompresszoros........ csakhogy párat említsek
Emellett a rugótörés szóra sem érdemes.
Nem kéne általánosítani, hogy évente törik a mondeo rugója, főleg úgy, hogy nincs ismeret a használatáról.
Ha nem tetszik a mondeo, akkor miért vagy itt? Azért, hogy köpködj rá?
Jó a kérdésed, én is feltettem magamnak, hogy miért is vagyok itt és arra jutottam, hogy nem azért, hogy kérdezek valamit és kapjak rá egy arrogáns, kioktató rossz választ.
Igazad van az elmúlt évtizedekben is megvoltam az autóimmal a fórumok nélkül és azt hiszem ezután is jobb lessz úgy, hiszen akkor nem kell olvasnom az autókhoz nálam kevesebbet értők hülye hozzászólásait és rossz tanácsait, amivel csak az időm megy el és nem jutok előrébb.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.26 szerda, 13:37:30 írta Truthful
»
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3960 Dátum:
2014.03.26 szerda, 10:12:48 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.03.26 szerda, 10:02:32
Van akinek csak egy kocsira van pénze,sok cuccot kell cipelni,de van 2-3gyerek is,pénz meg nem sok. Ezen feltételek mellett egy kombi Mondeo szvsz tökéletes kompromisszum. Sztem nem sokan engedhetik meg,h minden céljukra autót tartsanak.
Akkor nem kell jönni azzal, hogy nyúzva van és azért *** a lexust meg nem arra használják, ennyi!
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3961 Dátum:
2014.03.26 szerda, 10:26:52 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.26 szerda, 10:12:48
Akkor nem kell jönni azzal, hogy nyúzva van és azért *** a lexust meg nem arra használják, ennyi!
Én mondtam ilyet? Csak annyit,h nekünk a magas futás ellenére egyikben se szakadt/nyúlt meg a lánc...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3962 Dátum:
2014.03.26 szerda, 10:31:23 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.03.26 szerda, 10:26:52
Én mondtam ilyet? Csak annyit,h nekünk a magas futás ellenére egyikben se szakadt/nyúlt meg a lánc...
Amúgy sem jellemző te is tudod.Amúgy amiről ő beszél azt más ismerős is fixre cserélte más kocsiban a lendkereket,de anyagi megfontolásból,és nem másból.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3963 Dátum:
2014.03.26 szerda, 10:34:59 »
Mondeoval mar nem is foglalkoztok a topicban? Csak az OFF megy?
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Nika91127
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3964 Dátum:
2014.03.26 szerda, 10:39:19 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.03.26 szerda, 10:34:59
Mondeoval mar nem is foglalkoztok a topicban? Csak az OFF megy?
Arrol van szo. Fix vs kettostomegu. Lancnyulas. Ezek Mondeo-temak
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3965 Dátum:
2014.03.26 szerda, 10:41:07 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.03.26 szerda, 10:39:19
Arrol van szo. Fix vs kettostomegu. Lancnyulas. Ezek Mondeo-temak
meg a hülye btanácsadás is porondon van.De kérdezz csak nyugodtan.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3966 Dátum:
2014.03.26 szerda, 12:26:54 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.26 szerda, 10:09:19
Jó a kérdésed, én is feltettem magamnak, hogy miért is vagyok itt és arra jutottam, hogy nem azért, hogy kérdezek valamit és kapjak rá egy arogáns, kioktató rossz választ.
Igazad van az elmúlt évtizedekben is megvoltam az autóimmal a fórumok nélkül és azt hiszem ezután is jobb lessz úgy, hiszen akkor nem kell olvasnom az autókhoz nálam kevesebbet értők hűlye hosszászólásait és rossz tanácsait.
OFF
Nem akartam reagálni erre, de mégis megteszem.
Már megint a régi -általad igaznak vélt- lemezt raktad fel.
Mi már nagyon unjuk......
Szerinted egy válasz arrogáns, kioktató és rossz.......ha többértelműen kérdezel és a másik helyes választ kapod a várt helyett? Ülj le, 1-es!
Az autókhoz nálad kevesebbet értők hülye hozzászólásai, rossz tanácsai? Szerintem ilyen nincs! Bemutatkoztál ezzel a DMF tönkreteszi a láncot demagóg szövegeddel!
Egyébként meg ki vagy te? A BMW főmérnöke, hogy itt leszólsz mindenkit?
Egy konkrét -nem félreérthető- kérdést nem tudsz feltenni.
Na de én ezt már tényleg nem rágom tovább. Kihúzom a zsinórt....tehát fenn hagyhatod az unalmas lemezed úgyse hallok belőle semmit.
Majd ha leporoltad az ego-d, akkor gyakorolj egy kis helyesírást is.
De azért, hogy ne távozz rossz szájízzel, mindenben igazad van...mindenki béna, a mérnökök is, te tudod a tutit!
Egy valamiben valóban egyet értünk!
"
az elmúlt évtizedekben is megvoltam az autóimmal a fórumok nélkül és azt hiszem ezután is jobb lessz úgy,
"
ON
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3967 Dátum:
2014.03.26 szerda, 12:33:44 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.26 szerda, 12:26:54
OFF
Nem akartam reagálni erre, de mégis megteszem.
Már megint a régi -általad igaznak vélt- lemezt raktad fel.
Mi már nagyon unjuk......
Szerinted egy válasz arrogáns, kioktató és rossz.......ha többértelműen kérdezel és a másik helyes választ kapod a várt helyett? Ülj le, 1-es!
Az autókhoz nálad kevesebbet értők hülye hozzászólásai, rossz tanácsai? Szerintem ilyen nincs! Bemutatkoztál ezzel a DMF tönkreteszi a láncot demagóg szövegeddel!
Egyébként meg ki vagy te? A BMW főmérnöke, hogy itt leszólsz mindenkit?
Egy konkrét -nem félreérthető- kérdést nem tudsz feltenni.
Na de én ezt már tényleg nem rágom tovább. Kihúzom a zsinórt....tehát fenn hagyhatod az unalmas lemezed úgyse hallok belőle semmit.
Majd ha leporoltad az ego-d, akkor gyakorolj egy kis helyesírást is.
De azért, hogy ne távozz rossz szájízzel, mindenben igazad van...mindenki béna, a mérnökök is, te tudod a tutit!
Egy valamiben valóban egyet értünk!
"
az elmúlt évtizedekben is megvoltam az autóimmal a fórumok nélkül és azt hiszem ezután is jobb lessz úgy,
"
ON
Nyasgem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3968 Dátum:
2014.03.26 szerda, 12:35:49 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.26 szerda, 12:33:44
Nyasgem.
Ez elég primitív érv volt!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3969 Dátum:
2014.03.26 szerda, 12:36:52 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.26 szerda, 12:35:49
Ez elég primitív érv volt!
Csak annyira mint a tiéd.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3970 Dátum:
2014.03.26 szerda, 12:38:47 »
Ha offoltok, azzal menjetek az OFF-ba.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3971 Dátum:
2014.03.26 szerda, 12:39:22 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.26 szerda, 12:36:52
Csak annyira mint a tiéd.
OFF
Dehogy, sokkal jobban. Ebben is jobb vagy!
Tudod, én nem kezdtem el sértegetni. Azt pedig azok kezdik, akiknek nem marad már más!
OFF
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3972 Dátum:
2014.03.26 szerda, 12:40:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.26 szerda, 12:38:47
Ha offoltok, azzal menjetek az OFF-ba.
AndyA
Igaz. Sorry.......
De csak nem akarja azt csinálni, amit ígért!
Vagy fenyegetésnek szánta?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3973 Dátum:
2014.03.26 szerda, 12:42:01 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.26 szerda, 12:40:16
Igaz. Sorry.......
De csak nem akarja azt csinálni, amit ígért!
Vagy fenyegetésnek szánta?
A fenyegetést hagyd csak nyugodtan rám.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3974 Dátum:
2014.03.26 szerda, 12:48:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.26 szerda, 12:42:01
A fenyegetést hagyd csak nyugodtan rám.
AndyA
Éééén hagyjam?
Félreértettél valamit.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3975 Dátum:
2014.03.26 szerda, 12:51:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.26 szerda, 12:42:01
A fenyegetést hagyd csak nyugodtan rám.
AndyA
Naplózva
Gepetto
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3976 Dátum:
2014.03.26 szerda, 13:01:14 »
Két ember, két különböző vélemény.
Nem értem hogy miért akarja meggyőzni valaki a másikat hogy nincs igaza....
Ez valami presztizs kérdés?
Dobálóznak éves tapasztalatokkal, más más márkákkal, más országokkal. Miről szól ez? Az hogy mindenki bizonyíthassa az igazát.
Lehet hogy én vagyok a hülye, de ha engem megpróbál valaki meggyőzni a saját hülyeségéről akkor ráhagyom.
Ha igaza van ha nem, semmi sem változik attól hogy kinek van igaza.
Gyerekes
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3977 Dátum:
2014.03.26 szerda, 17:43:38 »
Idézetet írta: Gepetto - 2014.03.26 szerda, 13:01:14
Két ember, két különböző vélemény.
Nem értem hogy miért akarja meggyőzni valaki a másikat hogy nincs igaza....
Ez valami presztizs kérdés?
Dobálóznak éves tapasztalatokkal, más más márkákkal, más országokkal. Miről szól ez? Az hogy mindenki bizonyíthassa az igazát.
Lehet hogy én vagyok a hülye, de ha engem megpróbál valaki meggyőzni a saját hülyeségéről akkor ráhagyom.
Ha igaza van ha nem, semmi sem változik attól hogy kinek van igaza.
Gyerekes
Azért GSR-nak és nekem is igaza van abból itt senki sem mond hülyeségeket max ha nem jó kihelyesbítjük egymást.Azért neszóljon le már bárki bárkit azért mert kevesebbet ért hozzá mint ő szerinte.Azért mondanak mások is jót nem csak az okosok.Ez jobban zavar itt bárkit.itt már régebben volt ilyen aki lefikázta a mondeót és el is hajtottuk.De nem ez a szándék sosem.De az azért fercsa,hogy a mondeonak mennyi hibája van az ő általa vásárolni akaró kocsinak meg semmi.Minden autó küzd azzal amivel/tipus hiba/ és ehez hozzá jön a sofőr vezetése,meg hogy vigyázz rá.Aki sokat van fent a fórumon az tudja és észleli jön a tanács a kérdésre,és ha nem ér célba mindig hozzá tesszük te döntesz..Andy bocs az OFF-t.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3978 Dátum:
2014.03.29 szombat, 12:50:37 »
hűha kicsit elszabadultak itten a dolgok... szóval egy kis "write only" üzemmódban kérdeznék...
terhelésváltáskor hallható nyekkenés okát merre keressem? Nem, nem én nyekkenek hanem valami a motortérben. Fix fordulatról elveszem a gázt hallani valami nyekkenő hangot, majd ha újra gázt adok akkor megint ugyanaz a hang hallatszik. Motortartó/váltó tartó bak vagy dmf felé keresgéljek? Leállításkor nincs csattanás önindítóm még nem produkál rossz hangot meg nem is állt meg, néha alapjáraton ugyan remeg a motor, de nem mindig és gázadásra abbamarad, ez lehet dmf halál előszele? Akkor a fenti vitákat elnézve meg se merjem kérdezni hogy vajon mit rakjak bele ha cserés dmf vs smf?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3979 Dátum:
2014.03.29 szombat, 19:55:34 »
Idézetet írta: Guen - 2014.03.29 szombat, 12:50:37
hűha kicsit elszabadultak itten a dolgok... szóval egy kis "write only" üzemmódban kérdeznék...
terhelésváltáskor hallható nyekkenés okát merre keressem? Nem, nem én nyekkenek hanem valami a motortérben. Fix fordulatról elveszem a gázt hallani valami nyekkenő hangot, majd ha újra gázt adok akkor megint ugyanaz a hang hallatszik. Motortartó/váltó tartó bak vagy dmf felé keresgéljek? Leállításkor nincs csattanás önindítóm még nem produkál rossz hangot meg nem is állt meg, néha alapjáraton ugyan remeg a motor, de nem mindig és gázadásra abbamarad, ez lehet dmf halál előszele? Akkor a fenti vitákat elnézve meg se merjem kérdezni hogy vajon mit rakjak bele ha cserés dmf vs smf?
motortartó bakok,szilentek,gömbfejek,futómű.elég sok minden okozhatja....jól meg kell rángatni mindent rajta.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pedro
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3980 Dátum:
2014.03.29 szombat, 19:59:51 »
Kuplung teljes felújítás előtt állok. Egy átlagos szervizben ( nem márka szerviz ) mennyi időt vesz igénybe és mennyibe kerül egy ilyen munka ?
Naplózva
Mondeo III 2002/1 TDDi 115 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3981 Dátum:
2014.03.29 szombat, 20:01:18 »
Idézetet írta: pedro - 2014.03.29 szombat, 19:59:51
Kuplung teljes felújítás előtt állok. Egy átlagos szervizben ( nem márka szerviz ) mennyi időt vesz igénybe és mennyibe kerül egy ilyen munka ?
25-30 pénz kb.....1 munkanap alatt megcsinálják.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3982 Dátum:
2014.03.29 szombat, 22:49:00 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.29 szombat, 19:55:34
motortartó bakok,szilentek,gömbfejek,futómű.elég sok minden okozhatja....jól meg kell rángatni mindent rajta.
köszi akkor arra kezdek szétnézni
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
pedro
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3983 Dátum:
2014.03.29 szombat, 23:21:27 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.29 szombat, 20:01:18
25-30 pénz kb.....1 munkanap alatt megcsinálják.
Köszönöm
Naplózva
Mondeo III 2002/1 TDDi 115 LE
atis0313
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 288
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3984 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 17:32:32 »
Tudja valaki, hogy mit lehetne és hol megkenni, hogy amikor a váltót üresben mozgatom és sebességbe teszem, akkor simán menjen? Olyan szorulós érzésű kicsit, mióta melegebb van. Ott a kulisszába ami megy két rúd, olyan mintha azok adnák mozgatáskor. Köszi.
Naplózva
2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3985 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 18:49:00 »
Idézetet írta: atis0313 - 2014.03.30 vasárnap, 17:32:32
Tudja valaki, hogy mit lehetne és hol megkenni, hogy amikor a váltót üresben mozgatom és sebességbe teszem, akkor simán menjen? Olyan szorulós érzésű kicsit, mióta melegebb van. Ott a kulisszába ami megy két rúd, olyan mintha azok adnák mozgatáskor. Köszi.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atis0313
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 288
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3986 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 18:56:51 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.30 vasárnap, 18:49:00
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0
Megpróbálom, de szerintem ez most nem onnan jön. Nem akad a váltó, hanem olyan szorulós, reszelős érzés már akkor is ha üresben megmozgatom jobbra-balra. Azért jól befújom ott is ahol amúgy is szoktam.
Naplózva
2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
bibi105
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
.
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3987 Dátum:
2014.04.09 szerda, 19:58:46 »
Hali!
Olyan kérdésem lenne /biztos már egy-két embernek elcsépelt téma/ hogy a lendkerék cseréje egytömegüre mennyire rizikós. ill. van-e v.kinek ezzel a cserével negatív tapasztalata?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3988 Dátum:
2014.04.12 szombat, 09:44:04 »
Idézetet írta: bibi105 - 2014.04.09 szerda, 19:58:46
Hali!
Olyan kérdésem lenne /biztos már egy-két embernek elcsépelt téma/ hogy a lendkerék cseréje egytömegüre mennyire rizikós. ill. van-e v.kinek ezzel a cserével negatív tapasztalata?
Ez olyan kérdés, mint: "a dízel vagy benzines autó a jobb?"
Ki melyikben hisz......
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3989 Dátum:
2014.04.12 szombat, 09:47:53 »
Azért ez fizika, nem hit kérdése.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3990 Dátum:
2014.04.12 szombat, 09:49:39 »
Az én kérdésem, hogy csinált-e már valaki MK3-as TDCI-n automataváltósból visszaalakítást kéziváltósra? Erősen gondolkodom ilyenben, ha találnék valami váltóhibást, lehet hogy belekezdenék.
Pedálsort simán át lehet-e rakni?
Kupplungpedál kapcsoló csatlakozója pl. benne van-e a kábelkötegben az automatánál?
Váltókulisszát simán át lehet csavarozni az automata választókar helyére, vagy alakítgatni kell valamit?
Előre is köszönöm
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3991 Dátum:
2014.04.12 szombat, 09:51:29 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.12 szombat, 09:47:53
Azért ez fizika, nem hit kérdése.
A kettőstömegűnél a lendkerékben van a rezgéscsillapítás, az egytömegűnél a kupplungtárcsában. Ezek közül kell hinni valamelyikben.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3992 Dátum:
2014.04.12 szombat, 09:56:32 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.04.12 szombat, 09:51:29
A kettőstömegűnél a lendkerékben van a rezgéscsillapítás, az egytömegűnél a kupplungtárcsában. Ezek közül kell hinni valamelyikben.
Sajnos ez nem ilyen egyszerű.
De mindneki azt csinál amit akar!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3993 Dátum:
2014.04.12 szombat, 10:03:44 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.04.12 szombat, 09:51:29
A kettőstömegűnél a lendkerékben van a rezgéscsillapítás, az egytömegűnél a kupplungtárcsában. Ezek közül kell hinni valamelyikben.
Minden kuplungban van rezgéscsillapítás, de az nem azt a rezgést csillapítja, amit a kettőstömegű!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3994 Dátum:
2014.04.12 szombat, 10:24:04 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.04.12 szombat, 09:49:39
Az én kérdésem, hogy csinált-e már valaki MK3-as TDCI-n automataváltósból visszaalakítást kéziváltósra? Erősen gondolkodom ilyenben, ha találnék valami váltóhibást, lehet hogy belekezdenék.
Pedálsort simán át lehet-e rakni?
Kupplungpedál kapcsoló csatlakozója pl. benne van-e a kábelkötegben az automatánál?
Váltókulisszát simán át lehet csavarozni az automata választókar helyére, vagy alakítgatni kell valamit?
Előre is köszönöm
Sok mindent kell(ene) alakítani....
Azon kívül amiket írtál:
- féltengely is más
- ECU
- és még sok apróság
Szerintem nem érné mg foglalkozni vele....max akkor, ha van egy donorod hozzá és mindent magadnak csinálsz.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3995 Dátum:
2014.04.12 szombat, 12:43:22 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.12 szombat, 10:24:04
Sok mindent kell(ene) alakítani....
Azon kívül amiket írtál:
- féltengely is más
- ECU
- és még sok apróság
Szerintem nem érné mg foglalkozni vele....max akkor, ha van egy donorod hozzá és mindent magadnak csinálsz.
Ettől féltem, szerintem halva született ötlet volt..... Lehet hogy még ha én csinálom, és az időt nem számolom, akkor sem éri meg. Erről gyorsan lebeszéltél
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.12 szombat, 12:48:19 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3996 Dátum:
2014.04.12 szombat, 12:46:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.12 szombat, 10:03:44
Minden kuplungban van rezgéscsillapítás, de az nem azt a rezgést csillapítja, amit a kettőstömegű!
Részemről OFF!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
mk3sanyi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3997 Dátum:
2014.04.12 szombat, 12:59:07 »
Sziasztok!
Most cserélem a váltómban az olajat.A leírásokkal ellentétben,nekem a feltöltő csavar a bal
oldali féltengelytöl jobbra van a kerék felől.A másik..3l olajat engedtem le,hol a francba öntöttek bele ennyit?
Egyébként 6-os válto
Naplózva
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3998 Dátum:
2014.04.16 szerda, 00:37:34 »
Sziasztok,
egy igazi láma kérdés,
A kuplung + szerkezet + kinyomó csapágy + kettős tömegű lendkerék csere esetén motorból leengedik az olajat?
Mert lassan olajcsere kellene, de a kinyomó csapágyam is elkezdett kissé morogni, és gondolom 220e km felett, akkor már a komplett kuplung rendszert érdemes lesz majd cserélni...
Szal olajcserét megütném, de a kuplungozással még várnék..
Szerintem nincs köze hozzá, de azért biztos ami tuti megkérdezem
thanx!
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3999 Dátum:
2014.04.16 szerda, 05:02:36 »
Idézetet írta: Levis - 2014.04.16 szerda, 00:37:34
Sziasztok,
egy igazi láma kérdés,
A kuplung + szerkezet + kinyomó csapágy + kettős tömegű lendkerék csere esetén motorból leengedik az olajat?
Mert lassan olajcsere kellene, de a kinyomó csapágyam is elkezdett kissé morogni, és gondolom 220e km felett, akkor már a komplett kuplung rendszert érdemes lesz majd cserélni...
Szal olajcserét megütném, de a kuplungozással még várnék..
Szerintem nincs köze hozzá, de azért biztos ami tuti megkérdezem
thanx!
Ha normálisan meg akarod csinálni, akkor érdemes cserélni hátsó főtengely szimmeringet is, ami a váltó felől van. Ahhoz le kell engedni az olajat a motorból.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Oldalak:
1
...
73
74
75
76
77
78
79
[
80
]
81
82
83
84
85
86
87
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ