Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:09:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
80
81
82
83
84
85
86
[
87
]
88
89
90
91
92
93
94
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2327469 alkalommal)
0 Felhasználó és 143 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4300 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 10:01:31 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.14 csütörtök, 06:35:43
jó dolog a 6os váltó,de nem lesz tempomatod,és nem fog húzni az autó 6ban.
TDCI van neki írva az aláírásba, az kéne tudja kezelni a 6-os váltót.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4301 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 10:05:53 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.08.14 csütörtök, 10:01:31
TDCI van neki írva az aláírásba, az kéne tudja kezelni a 6-os váltót.
én nem így tudom.talán Tislernek is tdci-je van és nem megy a dolog.se tempomat sem erő 6ban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4302 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 10:06:10 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.14 csütörtök, 06:35:43
jó dolog a 6os váltó,de nem lesz tempomatod,és nem fog húzni az autó 6ban.
Facelift utániakban(neki az van) van 6sebességes tempomattal.Nem lehet olyan programot rátölteni,hogy működjön?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4303 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 10:08:22 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.08.14 csütörtök, 10:06:10
Facelift utániakban(neki az van) van 6sebességes tempomattal.Nem lehet olyan programot rátölteni,hogy működjön?
eddig még ez senkinek nem sikerült.Az ecuja is más.a csúcsok is mások.semmi nem egyezik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4304 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 10:24:19 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.14 csütörtök, 10:08:22
eddig még ez senkinek nem sikerült.Az ecuja is más.a csúcsok is mások.semmi nem egyezik.
Ha létezett az autójából gyárilag olyan változat, amit 6-os váltóval szereltek, akkor annak a szoftverét rá kell tudd tölteni.
Ez ügyben szerintem Viket kéne megkérdezni amúgy.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4305 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 10:51:03 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.08.14 csütörtök, 10:24:19
Ha létezett az autójából gyárilag olyan változat, amit 6-os váltóval szereltek, akkor annak a szoftverét rá kell tudd tölteni.
Ez ügyben szerintem Viket kéne megkérdezni amúgy.
nemérted.Tisleré 2002 fl előtti.arra nem lehet fészlit1 vagy 2es sw-t tenni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4306 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 10:53:09 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.14 csütörtök, 10:51:03
nemérted.Tisleré 2002 fl előtti.arra nem lehet fészlit1 vagy 2es sw-t tenni!
De Paxtoll-nak FL-es autója van.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4307 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 11:31:09 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.14 csütörtök, 10:51:03
nemérted.Tisleré 2002 fl előtti.arra nem lehet fészlit1 vagy 2es sw-t tenni!
Amelyik tdcinek külön icu-ja van arra nem lehet. Facelift után már megoldható.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4308 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 11:46:05 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.08.14 csütörtök, 11:31:09
Amelyik tdcinek külön icu-ja van arra nem lehet. Facelift után már megoldható.
volt már 1 autó is,amelyiken ez meglett csinálva,vagy csak fejben kész még csak?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4309 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 11:51:24 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.14 csütörtök, 11:46:05
volt már 1 autó is,amelyiken ez meglett csinálva,vagy csak fejben kész még csak?
Nem tudom....
Èn vikel dumàltam erről....Di és icu-s Ci felejtős. A faceliftes ci azt mondta, hogy valószinű megoldhato.
Engem igazából a Di érdekelt volna, de nekem többet èr a tempomat....szóval lesz egy eladó 6-os váltó szettem.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4310 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 12:04:05 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.08.14 csütörtök, 11:51:24
Nem tudom....
Èn vikel dumàltam erről....Di és icu-s Ci felejtős. A faceliftes ci azt mondta, hogy valószinű megoldhato.
Engem igazából a Di érdekelt volna, de nekem többet èr a tempomat....szóval lesz egy eladó 6-os váltó szettem.
nem-nem volt.Ha valószínű lenne,már 5e ft lenne az 5ös váltó a bontósoknál...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Paxtoll
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4311 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 14:41:34 »
A tempomat jelenleg nem is lényeges, mert nincs most sem. Inkább a járulékos dolgokat, ha valaki összerakná, hogy biztosan jól induljak a dolognak. Amiket biztosan cserélni kell, hogy azt el ne felejtsem beszerezni. A váltó és a turbócső valamint a kinyomó és a kulissza rendben van. De még mi kellhet?
Kösz a segítséget.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4312 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 16:41:13 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.14 csütörtök, 10:05:53
én nem így tudom.talán Tislernek is tdci-je van és nem megy a dolog.se tempomat sem erő 6ban.
Akkor jövök és válaszolok.A 6.-ban nagy az erő és a váltó kifogástalanul teszi a dolgát.Csak jobb lett tőle az autó és már bánom ,hogy nem előbb tettem fel rá.Ami a tempomatott illeti sajnos FL előttiekben nem lehet megoldani ezt a dolgot.Sajnos itt a km érzékelő is más .Nincs rá másik vezérlés és nem lehet rátenni FL utáni SW-t.,%. sebességik felismeri utána sajnos nem!!!!De nem is érdekel a 6. jobb.Volt olyan azt hiszem Bunyek mondta 3.és 6.-ban gyenge volt.Nekem semmi ilyen nincs és dombnak is felfelé húzza magát rendessen.Sőt ami jobb kevessebbet pörög a motor.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4313 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 16:46:40 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2014.08.14 csütörtök, 14:41:34
A tempomat jelenleg nem is lényeges, mert nincs most sem. Inkább a járulékos dolgokat, ha valaki összerakná, hogy biztosan jól induljak a dolognak. Amiket biztosan cserélni kell, hogy azt el ne felejtsem beszerezni. A váltó és a turbócső valamint a kinyomó és a kulissza rendben van. De még mi kellhet?
Kösz a segítséget.
A váltóhoz kell a tartóbakja a 6-os más mint az 5-é.továbbá egy uj temosztát ház mert ez is más ebben az esetben.A váltóhoz kell az uj bowdwen.Kulisszában izlés dolga az eltolhatós és felhúzhatós.Nekem felhúzhatós 6-os kulissza van,5-ös váltónál megszoktam ezt.A kinyomó csapágyra menő csövet is kérj mert másképp kell elvezetni.Továbbá az 5-ös váltó esetében a km óra jeladó a váltóban van.A 6-os esetében meg az ABS-ről jön le.Ezért nekem is meg másnak is kellett egy jeladó kereket a féltengelyre esztergáltatni és kis csavarral ráfúrni,továbbá egy fém lemezre rátenni a jel adót elé és beállítani a rést közötte,hogy müködjön a km óra.Ennyi.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.14 csütörtök, 17:17:16 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4314 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 16:47:59 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.08.14 csütörtök, 11:51:24
Nem tudom....
Èn vikel dumàltam erről....Di és icu-s Ci felejtős. A faceliftes ci azt mondta, hogy valószinű megoldhato.
Engem igazából a Di érdekelt volna, de nekem többet èr a tempomat....szóval lesz egy eladó 6-os váltó szettem.
A FL-es 6-os váltóval ellátott autóban a tempomat megy.Alapból ok.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4315 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 17:55:07 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.08.14 csütörtök, 16:46:40
A váltóhoz kell a tartóbakja a 6-os más mint az 5-é.továbbá egy uj temosztát ház mert ez is más ebben az esetben.A váltóhoz kell az uj bowdwen.Kulisszában izlés dolga az eltolhatós és felhúzhatós.Nekem felhúzhatós 6-os kulissza van,5-ös váltónál megszoktam ezt.A kinyomó csapágyra menő csövet is kérj mert másképp kell elvezetni.Továbbá az 5-ös váltó esetében a km óra jeladó a váltóban van.A 6-os esetében meg az ABS-ről jön le.Ezért nekem is meg másnak is kellett egy jeladó kereket a féltengelyre esztergáltatni és kis csavarral ráfúrni,továbbá egy fém lemezre rátenni a jel adót elé és beállítani a rést közötte,hogy müködjön a km óra.Ennyi.
Szia!
Én is fontolgatom a 6-os váltó beszerelést, az a jeladó kerék érdekelne, hogy mi is pontosan valami spéci dolog? És a jeladó az maradt az eredeti, vagy az is cserés?
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4316 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 18:02:17 »
Idézetet írta: tibike71 - 2014.08.14 csütörtök, 17:55:07
Szia!
Én is fontolgatom a 6-os váltó beszerelést, az a jeladó kerék érdekelne, hogy mi is pontosan valami spéci dolog? És a jeladó az maradt az eredeti, vagy az is cserés?
Ami a váltóban van jel adó az marad.Azt felkell tenni egy laposvasra és a féltengelyre ráesztergált kerék elé kell tenni .Ennyi.Ezt a kereket a szerelőm vette és a közepébe kell egy dolgot esztergálni amire hozzá erősíted és ezt ráhúztuk a féltengelyre.Egy csavarral rálett fúrva és enyyi.A rést bekell állítani,hogy müködjön.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4317 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 18:13:24 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.08.14 csütörtök, 18:02:17
Ami a váltóban van jel adó az marad.Azt felkell tenni egy laposvasra és a féltengelyre ráesztergált kerék elé kell tenni .Ennyi.Ezt a kereket a szerelőm vette és a közepébe kell egy dolgot esztergálni amire hozzá erősíted és ezt ráhúztuk a féltengelyre.Egy csavarral rálett fúrva és enyyi.A rést bekell állítani,hogy müködjön.
Bocs, ha értetlennek tűnök, de milyen kereket kell venni, és mit kell bele esztergálni? Egy képed nincs esetleg?
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4318 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 18:17:22 »
Idézetet írta: tibike71 - 2014.08.14 csütörtök, 18:13:24
Bocs, ha értetlennek tűnök, de milyen kereket kell venni, és mit kell bele esztergálni? Egy képed nincs esetleg?
Sajnos nincs.A szerelőm jövő héten lesz megkérdezem tőle pontossan.Ugyan és tudom hisz én vittem el azesztergályoshoz,de basszus elfelejtettem lefotózni.A kocsim alatt meg van a védő burkolat és ettől meg nem tudom lefotózni.Ez egy üres jel adó kerék.belsejébe kell egy peremes dolgot esztergálni ami rászorítja a féltengelyre és ezzel kell oda rögzíteni.Nos pótolom és megszerzem akkor elküldöm.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4319 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 18:20:00 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.08.14 csütörtök, 16:41:13
Akkor jövök és válaszolok.A 6.-ban nagy az erő és a váltó kifogástalanul teszi a dolgát.Csak jobb lett tőle az autó és már bánom ,hogy nem előbb tettem fel rá.Ami a tempomatott illeti sajnos FL előttiekben nem lehet megoldani ezt a dolgot.Sajnos itt a km érzékelő is más .Nincs rá másik vezérlés és nem lehet rátenni FL utáni SW-t.,%. sebességik felismeri utána sajnos nem!!!!De nem is érdekel a 6. jobb.Volt olyan azt hiszem Bunyek mondta 3.és 6.-ban gyenge volt.Nekem semmi ilyen nincs és dombnak is felfelé húzza magát rendessen.Sőt ami jobb kevessebbet pörög a motor.
Szerintem Bunyek az én autómról beszélt
2001. májusi, még VGT-s TDDI. Az enyém nem tudta kezelni a 3.-at meg a 6.-at, így ott nem volt erő benne. H_Zsolt is ugyanígy járt a VGT-ssel. Rajtunk kívül nagyon sokan alakították át és hiba nélkül működik. A pontos okra nem jöttünk rá, valószínű ez az ECU nem tudja kezelni. Én végül levettem a 6-ost, visszaraktam az eredetit, de nagyon sokszor hiányzik a hatodik....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4320 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 18:23:47 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.08.14 csütörtök, 18:20:00
Szerintem Bunyek az én autómról beszélt
2001. májusi, még VGT-s TDDI. Az enyém nem tudta kezelni a 3.-at meg a 6.-at, így ott nem volt erő benne. H_Zsolt is ugyanígy járt a VGT-ssel. Rajtunk kívül nagyon sokan alakították át és hiba nélkül működik. A pontos okra nem jöttünk rá, valószínű ez az ECU nem tudja kezelni. Én végül levettem a 6-ost, visszaraktam az eredetit, de nagyon sokszor hiányzik a hatodik....
HZSOLT-ra emlékszem,rád nem,de mondani mondta az biztos.Ahogy kész volt rögtön első kérdése ez volt,hisz még aszerelőnk is ugyan az.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Paxtoll
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4321 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 18:25:48 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.08.14 csütörtök, 16:46:40
A váltóhoz kell a tartóbakja a 6-os más mint az 5-é.továbbá egy uj temosztát ház mert ez is más ebben az esetben.A váltóhoz kell az uj bowdwen.Kulisszában izlés dolga az eltolhatós és felhúzhatós.Nekem felhúzhatós 6-os kulissza van,5-ös váltónál megszoktam ezt.A kinyomó csapágyra menő csövet is kérj mert másképp kell elvezetni.Továbbá az 5-ös váltó esetében a km óra jeladó a váltóban van.A 6-os esetében meg az ABS-ről jön le.Ezért nekem is meg másnak is kellett egy jeladó kereket a féltengelyre esztergáltatni és kis csavarral ráfúrni,továbbá egy fém lemezre rátenni a jel adót elé és beállítani a rést közötte,hogy müködjön a km óra.Ennyi.
Az én autóm FL1es itt már nem az ABS adja a jelet?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4322 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 18:26:36 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.08.14 csütörtök, 18:23:47
HZSOLT-ra emlékszem,rád nem,de mondani mondta az biztos.Ahogy kész volt rögtön első kérdése ez volt,hisz még aszerelőnk is ugyan az.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4323 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 18:27:35 »
Idézetet írta: tibike71 - 2014.08.14 csütörtök, 18:13:24
Bocs, ha értetlennek tűnök, de milyen kereket kell venni, és mit kell bele esztergálni? Egy képed nincs esetleg?
Küldtem pár képet PÜ-ben.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4324 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 18:29:26 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.08.14 csütörtök, 18:27:35
Küldtem pár képet PÜ-ben.
Küld el nekem is légyszi hadd legyen meg nekem is
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Paxtoll
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4325 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 18:36:20 »
Ide is tegyétek ki, had csodáljam én is.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4326 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 18:38:29 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2014.08.14 csütörtök, 18:36:20
Ide is tegyétek ki, had csodáljam én is.
Remélem Ervin nem haragszik meg érte, szerzői jogok Őt illetik.
http://kepfeltoltes.hu/120316/100_2326_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130216/100_2893_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130216/100_2894_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
üdv.: Jani
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4327 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 18:42:29 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2014.08.14 csütörtök, 18:25:48
Az én autóm FL1es itt már nem az ABS adja a jelet?
Nekem sem akkor Te honnan kapod a jelet?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Paxtoll
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4328 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 18:50:41 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.08.14 csütörtök, 18:42:29
Nekem sem akkor Te honnan kapod a jelet?
Várjál ez kérdés volt.
Akkor fordítva írom. Az FL1es autók elméletileg már 5ös és 6os váltóval is ABS-ről veszik a jelet.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4329 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 18:57:17 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2014.08.14 csütörtök, 18:50:41
Várjál ez kérdés volt.
Akkor fordítva írom. Az FL1es autók elméletileg már 5ös és 6os váltóval is ABS-ről veszik a jelet.
Rosszul értelmeztem amit írtál nem vettem észre a kérdőjelet.Én is előbbeniben írtam,hogy a te autód az ABS-ről kapja a jelet .
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4330 Dátum:
2014.08.15 péntek, 10:21:58 »
Sziasztok!
Olvasgattam vissza, de rengeteg hozzászólás van, és elég szerteágazó témában!
Elnézést, hogy nem olvasok vissza minden egyes hozzászólást!
Kérdésem az lenne, hogy mik a konkrét jelei a kuplung, kettős tömegű lendkerék hibának?!
Mert nekem van olyan, hogy néha nem indul az autó ( olyan érdekes, kerregő hang)
Azonban más tünet nem észlelhető...nincs leállításkor hang, indításkor sincs ez a kattanós hang!
Nem ráz...és húz rendesen az autó!
Azonban ez a néha nem indulás kicsit zavar!
Én önindító hibára gyanakodok!
Mert az autóban belülről hallható folyamatos halk hang (olyan mint néha a világításnál van, folyamatos hang)
És onnan hallom, ahova a kulcsot behelyezem...de lehet a rádió az
Valakinek van valami ötlete? remélem nem a kettős lendkerék hiba...
Naplózva
Döme
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4331 Dátum:
2014.08.16 szombat, 16:23:48 »
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon. Az autó, amit most vettem egy 2003-as 130 LE-s TDCI 6 sebességes váltóval. Következő problémáim vannak:
- Járó motornál üresben felengedett kuplungnál csattogó hang a váltó felől (állítólag most csréltek kinyomó csapágyat).
- A fedélzeti komputer nem reagál a bajuszkapcsoló nyomógombjára sem, és a bal oldali nullázó gombra sem.
Válaszokat előre is köszönöm.
Döme
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4332 Dátum:
2014.08.16 szombat, 18:32:10 »
Idézetet írta: Döme - 2014.08.16 szombat, 16:23:48
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon. Az autó, amit most vettem egy 2003-as 130 LE-s TDCI 6 sebességes váltóval. Következő problémáim vannak:
- Járó motornál üresben felengedett kuplungnál csattogó hang a váltó felől (állítólag most csréltek kinyomó csapágyat).
- A fedélzeti komputer nem reagál a bajuszkapcsoló nyomógombjára sem, és a bal oldali nullázó gombra sem.
Válaszokat előre is köszönöm.
Döme
A csattogó hang az általában lendkerék szokott lenni.Számla van a cseréről,mert akkor bármit lehet mondani.?,A bajuszkapcsoló nyomógombja lehet rossz ha nem reagál,a baloldali nullázó gomb pedig csak az átlagdfogyit nullázza,mégpedig úgy,hogy arra váltod a nyomó gommbbal és nyomvatartod míg csippan és átugrik 99.9-re.A többi érték magától változik,mint a még megtehető km,az átlagsebesség,és a kinti hőmérséklet.Megkell nézni ha rossz a nyomó gomb a kapcsoló oldalán akkor sajna csere.Állítsd le kuplung nélkül és ha akkor is csattog akkor sanszos a lendkerék.nekem az a furcsa,hogy kinyomót általában kuplung-lendkerékkel együtt cserélik,de lehet nálad eladás volt és csak az volt a nagyon rossz és így adták el.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4333 Dátum:
2014.08.16 szombat, 19:25:24 »
Idézetet írta: Döme - 2014.08.16 szombat, 16:23:48
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon. Az autó, amit most vettem egy 2003-as 130 LE-s TDCI 6 sebességes váltóval. Következő problémáim vannak:
- Járó motornál üresben felengedett kuplungnál csattogó hang a váltó felől (állítólag most csréltek kinyomó csapágyat).
- A fedélzeti komputer nem reagál a bajuszkapcsoló nyomógombjára sem, és a bal oldali nullázó gombra sem.
Válaszokat előre is köszönöm.
Döme
Én nem vagyok egy nagy szaki itt...én is segítséget kértem, utánaolvastam!
De ha csattog, akkor esélyes, hogy kettős tömegű lendkerék halálozott el...
És igen, azt kompletten cserélig...kuplung-kinyomó csapágy-lendkerék.
Ha ez a rossz, készülj fel anyagilag
Ennek összege 200 legalább van...
Nem a legfontosabb, de km mennyi van az autóba? azt mondják, hogy kb 200-250 ezer körül kell cserélni...
Naplózva
Kgabor
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4334 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 19:15:30 »
Sziasztok!
Érdeklődnék,hogy újíttatott-e már valaki kettőstömegűt+kuplungot?Ha igen,bevált-e?Nem tudom bevállaljam-e a felújítást.
Naplózva
2004-TDCI-130le-4a.-MMT6-Black,EGR-off,Katalizátor iktatva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4335 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 20:23:04 »
Idézetet írta: Kgabor - 2014.08.17 vasárnap, 19:15:30
Sziasztok!
Érdeklődnék,hogy újíttatott-e már valaki kettőstömegűt+kuplungot?Ha igen,bevált-e?Nem tudom bevállaljam-e a felújítást.
én bevállalnám,hiszen az összes felújított(ezért kell leadni a rosszat mindig a vásárláskor)
Amúgy mennyibe kerül ?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Kgabor
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4336 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 20:38:00 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.17 vasárnap, 20:23:04
én bevállalnám,hiszen az összes felújított(ezért kell leadni a rosszat mindig a vásárláskor)
Amúgy mennyibe kerül ?
Még pontos árat nem tudok,holnap kérek árajánlatot.Ahogy nézegettem olyan 80-100e között van.
Naplózva
2004-TDCI-130le-4a.-MMT6-Black,EGR-off,Katalizátor iktatva
Paxtoll
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4337 Dátum:
2014.08.19 kedd, 18:39:14 »
Sziasztok!
Holnap lesz a napja a váltó cserének. 5-ről 6-ra, elvileg minden meg is van hozzá. A kérdés, hogy a nyelestengely vagy a féltengely lehet e másfajta? Más bordaszám vagy hossz vagy ilyesmi? Mire kell figyelni kiszerelésnél és visszaszerelésnél. Le kell e engedni a motort vagy kifér a váltó a kerék irányába, stb..?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4338 Dátum:
2014.08.19 kedd, 20:13:23 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2014.08.19 kedd, 18:39:14
Sziasztok!
Holnap lesz a napja a váltó cserének. 5-ről 6-ra, elvileg minden meg is van hozzá. A kérdés, hogy a nyelestengely vagy a féltengely lehet e másfajta? Más bordaszám vagy hossz vagy ilyesmi? Mire kell figyelni kiszerelésnél és visszaszerelésnél. Le kell e engedni a motort vagy kifér a váltó a kerék irányába, stb..?
Egyformák a tengelyek mind, a segédalvázat kell leengedni teljesen és úgy kifér a váltó(persze a motor váltó oldalán is engedni kell valamennyit)
Sok sikert!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Paxtoll
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4339 Dátum:
2014.08.19 kedd, 20:33:59 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.08.19 kedd, 20:13:23
Egyformák a tengelyek mind, a segédalvázat kell leengedni teljesen és úgy kifér a váltó(persze a motor váltó oldalán is engedni kell valamennyit)
Sok sikert!
Köszönöm.
Most már legalább tudom, hogy miért voltak lazák a csavarok a segédalvázban hátul, mikor megvettem az autót. A lendkerék cserénél nem húzták vissza.
Esetleg nyomaték a váltó rögzítéséhez? 40-50Nm vagy alacsonyabb nyomaték de szögre húzva? Bármi jellemző probléma vagy akadály? Csináltam már váltócserét több autónál is, de még Mondeón nem. Mennyi idő alatt tudja megcsinálni 2 autószerelő?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4340 Dátum:
2014.08.19 kedd, 22:05:10 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2014.08.19 kedd, 20:33:59
Köszönöm.
Most már legalább tudom, hogy miért voltak lazák a csavarok a segédalvázban hátul, mikor megvettem az autót. A lendkerék cserénél nem húzták vissza.
Esetleg nyomaték a váltó rögzítéséhez? 40-50Nm vagy alacsonyabb nyomaték de szögre húzva? Bármi jellemző probléma vagy akadály? Csináltam már váltócserét több autónál is, de még Mondeón nem. Mennyi idő alatt tudja megcsinálni 2 autószerelő?
Kuplung cserére szoktak mondani 8 órát (enyémen is kb annyit dolgoztak). Váltócserénél azért más egyéb dolgot is meg kell csinálni, úgyhogy 2 napot szerintem számolhatsz.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4341 Dátum:
2014.08.19 kedd, 22:06:23 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2014.08.19 kedd, 20:33:59
Köszönöm.
Most már legalább tudom, hogy miért voltak lazák a csavarok a segédalvázban hátul, mikor megvettem az autót. A lendkerék cserénél nem húzták vissza.
Esetleg nyomaték a váltó rögzítéséhez? 40-50Nm vagy alacsonyabb nyomaték de szögre húzva? Bármi jellemző probléma vagy akadály? Csináltam már váltócserét több autónál is, de még Mondeón nem. Mennyi idő alatt tudja megcsinálni 2 autószerelő?
Kösd fel a hűtőt mielőtt leengeded a segédalvázat, mert az tartja. Vedd ki a jobb oldali féltengelyeket is (mindkét jobboldalit), azon ne spórolj....ezek segítenek.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4342 Dátum:
2014.08.19 kedd, 22:15:46 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.08.19 kedd, 20:13:23
Egyformák a tengelyek mind, a segédalvázat kell leengedni teljesen és úgy kifér a váltó(persze a motor váltó oldalán is engedni kell valamennyit)
Sok sikert!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4343 Dátum:
2014.08.19 kedd, 22:20:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.08.19 kedd, 22:15:46
[img width=800 height=600]http://kephost.com/images/2014/08/19/IMG_20120615_151540.jpg[/img
Ismerős kép..emlékszem késtél, de este 11-kor már kapcsoltam a 6.-at.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.19 kedd, 23:07:13 írta AndyA
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4344 Dátum:
2014.08.19 kedd, 22:25:14 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.08.19 kedd, 22:20:59
Ismerős kép..emlékszem késtél, de este 11-kor már kapcsoltam a 6.-at.
15 percet asszem
hosszú nap volt, de megérte
(am de jó rég volt, most számolom, vagy 2-3 éve
)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4345 Dátum:
2014.08.19 kedd, 22:32:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.08.19 kedd, 22:25:14
15 percet asszem
hosszú nap volt, de megérte
(am de jó rég volt, most számolom, vagy 2-3 éve
)
Azon a pár kilométeren hogy lehet annyit késni...
Múlt héten voltunk Szoboszlón, 3,5 óránál alig volt több az út (370km) de szerintem kiégett a dpf...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4346 Dátum:
2014.08.19 kedd, 22:41:07 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.08.19 kedd, 22:32:13
Azon a pár kilométeren hogy lehet annyit késni...
Múlt héten voltunk Szoboszlón, 3,5 óránál alig volt több az út (370km) de szerintem kiégett a dpf...
szólhattál volna, hogy erre jársz, jó lett volna dumálni
(meg lett volna egy 6-os váltó amit fel kellett volna rakni
)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4347 Dátum:
2014.08.19 kedd, 22:52:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.08.19 kedd, 22:41:07
szólhattál volna, hogy erre jársz, jó lett volna dumálni
(meg lett volna egy 6-os váltó amit fel kellett volna rakni
)
csak hogy ne essek ki a gyakorlatból...meg lazítás képpen...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4348 Dátum:
2014.08.19 kedd, 23:05:38 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.08.19 kedd, 22:52:57
csak hogy ne essek ki a gyakorlatból...meg lazítás képpen...
úgyúgy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4349 Dátum:
2014.08.20 szerda, 08:58:12 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.08.19 kedd, 22:32:13
Azon a pár kilométeren hogy lehet annyit késni...
Múlt héten voltunk Szoboszlón, 3,5 óránál alig volt több az út (370km) de szerintem kiégett a dpf...
2,5 v6?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
80
81
82
83
84
85
86
[
87
]
88
89
90
91
92
93
94
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ