Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:08:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2327439 alkalommal)
0 Felhasználó és 141 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4300 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 10:01:31 »

jó dolog a 6os váltó,de nem lesz tempomatod,és nem fog húzni az autó 6ban.

TDCI van neki írva az aláírásba, az kéne tudja kezelni a 6-os váltót.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4301 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 10:05:53 »

TDCI van neki írva az aláírásba, az kéne tudja kezelni a 6-os váltót.
én nem így tudom.talán Tislernek is tdci-je van és nem megy a dolog.se tempomat sem erő 6ban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #4302 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 10:06:10 »

jó dolog a 6os váltó,de nem lesz tempomatod,és nem fog húzni az autó 6ban.


Facelift utániakban(neki az van) van 6sebességes tempomattal.Nem lehet olyan programot rátölteni,hogy működjön?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4303 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 10:08:22 »


Facelift utániakban(neki az van) van 6sebességes tempomattal.Nem lehet olyan programot rátölteni,hogy működjön?
eddig még ez senkinek nem sikerült.Az ecuja is más.a csúcsok is mások.semmi nem egyezik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4304 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 10:24:19 »

eddig még ez senkinek nem sikerült.Az ecuja is más.a csúcsok is mások.semmi nem egyezik.

Ha létezett az autójából gyárilag olyan változat, amit 6-os váltóval szereltek, akkor annak a szoftverét rá kell tudd tölteni.
Ez ügyben szerintem Viket kéne megkérdezni amúgy.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4305 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 10:51:03 »

Ha létezett az autójából gyárilag olyan változat, amit 6-os váltóval szereltek, akkor annak a szoftverét rá kell tudd tölteni.
Ez ügyben szerintem Viket kéne megkérdezni amúgy.
nemérted.Tisleré 2002 fl előtti.arra nem lehet fészlit1 vagy 2es sw-t tenni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4306 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 10:53:09 »

nemérted.Tisleré 2002 fl előtti.arra nem lehet fészlit1 vagy 2es sw-t tenni!

De Paxtoll-nak FL-es autója van.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4307 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 11:31:09 »

nemérted.Tisleré 2002 fl előtti.arra nem lehet fészlit1 vagy 2es sw-t tenni!

 eljen
Amelyik tdcinek külön icu-ja van arra nem lehet. Facelift után már megoldható.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4308 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 11:46:05 »

eljen
Amelyik tdcinek külön icu-ja van arra nem lehet. Facelift után már megoldható.
volt már 1 autó is,amelyiken ez meglett csinálva,vagy csak fejben kész még csak? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4309 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 11:51:24 »

volt már 1 autó is,amelyiken ez meglett csinálva,vagy csak fejben kész még csak? vigyor3

Nem tudom....
Èn vikel dumàltam erről....Di és icu-s Ci felejtős. A faceliftes ci azt mondta, hogy valószinű megoldhato.   
Engem igazából a Di érdekelt volna, de nekem többet èr a tempomat....szóval lesz egy eladó 6-os váltó szettem.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4310 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 12:04:05 »

Nem tudom....
Èn vikel dumàltam erről....Di és icu-s Ci felejtős. A faceliftes ci azt mondta, hogy valószinű megoldhato.   
Engem igazából a Di érdekelt volna, de nekem többet èr a tempomat....szóval lesz egy eladó 6-os váltó szettem.  vigyor3
nem-nem volt.Ha valószínű lenne,már 5e ft lenne az 5ös váltó a bontósoknál... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #4311 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 14:41:34 »

A tempomat jelenleg nem is lényeges, mert nincs most sem. Inkább a járulékos dolgokat, ha valaki összerakná, hogy biztosan jól induljak a dolognak. Amiket biztosan cserélni kell, hogy azt el ne felejtsem beszerezni. A váltó és a turbócső valamint a kinyomó és a kulissza rendben van. De még mi kellhet?
Kösz a segítséget.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4312 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 16:41:13 »

én nem így tudom.talán Tislernek is tdci-je van és nem megy a dolog.se tempomat sem erő 6ban.
Akkor jövök és válaszolok.A 6.-ban nagy az erő és a váltó kifogástalanul teszi a dolgát.Csak jobb lett tőle az autó és már bánom ,hogy nem előbb tettem fel rá.Ami a tempomatott illeti sajnos FL előttiekben nem lehet megoldani ezt a dolgot.Sajnos itt a km érzékelő is más .Nincs rá másik vezérlés és nem lehet rátenni FL utáni SW-t.,%. sebességik felismeri utána sajnos nem!!!!De nem is érdekel a 6. jobb.Volt olyan azt hiszem Bunyek mondta 3.és 6.-ban gyenge volt.Nekem semmi ilyen nincs és dombnak is felfelé húzza magát rendessen.Sőt ami jobb kevessebbet pörög a motor.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4313 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 16:46:40 »

A tempomat jelenleg nem is lényeges, mert nincs most sem. Inkább a járulékos dolgokat, ha valaki összerakná, hogy biztosan jól induljak a dolognak. Amiket biztosan cserélni kell, hogy azt el ne felejtsem beszerezni. A váltó és a turbócső valamint a kinyomó és a kulissza rendben van. De még mi kellhet?
Kösz a segítséget.
A váltóhoz kell a tartóbakja a 6-os más mint az 5-é.továbbá egy uj temosztát ház mert ez is más ebben az esetben.A váltóhoz kell az uj bowdwen.Kulisszában izlés dolga az eltolhatós és felhúzhatós.Nekem felhúzhatós 6-os kulissza van,5-ös váltónál megszoktam ezt.A kinyomó csapágyra menő csövet is kérj mert másképp kell elvezetni.Továbbá az 5-ös váltó esetében a km óra jeladó a váltóban van.A 6-os esetében meg az ABS-ről jön le.Ezért nekem is meg másnak is kellett egy jeladó kereket a féltengelyre esztergáltatni és kis csavarral ráfúrni,továbbá egy fém lemezre rátenni a jel adót elé és beállítani a rést közötte,hogy müködjön a km óra.Ennyi.
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.14 csütörtök, 17:17:16 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4314 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 16:47:59 »

Nem tudom....
Èn vikel dumàltam erről....Di és icu-s Ci felejtős. A faceliftes ci azt mondta, hogy valószinű megoldhato.   
Engem igazából a Di érdekelt volna, de nekem többet èr a tempomat....szóval lesz egy eladó 6-os váltó szettem.  vigyor3
A FL-es 6-os váltóval ellátott autóban a tempomat megy.Alapból ok.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #4315 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 17:55:07 »

A váltóhoz kell a tartóbakja a 6-os más mint az 5-é.továbbá egy uj temosztát ház mert ez is más ebben az esetben.A váltóhoz kell az uj bowdwen.Kulisszában izlés dolga az eltolhatós és felhúzhatós.Nekem felhúzhatós 6-os kulissza van,5-ös váltónál megszoktam ezt.A kinyomó csapágyra menő csövet is kérj mert másképp kell elvezetni.Továbbá az 5-ös váltó esetében a km óra jeladó a váltóban van.A 6-os esetében meg az ABS-ről jön le.Ezért nekem is meg másnak is kellett egy jeladó kereket a féltengelyre esztergáltatni és kis csavarral ráfúrni,továbbá egy fém lemezre rátenni a jel adót elé és beállítani a rést közötte,hogy müködjön a km óra.Ennyi.
  Szia!
Én is fontolgatom a 6-os váltó beszerelést, az a jeladó kerék érdekelne, hogy mi is pontosan valami spéci dolog? És a jeladó az maradt az eredeti, vagy az is cserés?
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4316 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 18:02:17 »

  Szia!
Én is fontolgatom a 6-os váltó beszerelést, az a jeladó kerék érdekelne, hogy mi is pontosan valami spéci dolog? És a jeladó az maradt az eredeti, vagy az is cserés?
Ami a váltóban van jel adó az marad.Azt felkell tenni egy laposvasra és a féltengelyre ráesztergált kerék elé kell tenni .Ennyi.Ezt a kereket a szerelőm vette és a közepébe kell egy dolgot esztergálni amire hozzá erősíted és ezt ráhúztuk a féltengelyre.Egy csavarral rálett fúrva és enyyi.A rést bekell állítani,hogy müködjön.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #4317 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 18:13:24 »

Ami a váltóban van jel adó az marad.Azt felkell tenni egy laposvasra és a féltengelyre ráesztergált kerék elé kell tenni .Ennyi.Ezt a kereket a szerelőm vette és a közepébe kell egy dolgot esztergálni amire hozzá erősíted és ezt ráhúztuk a féltengelyre.Egy csavarral rálett fúrva és enyyi.A rést bekell állítani,hogy müködjön.
Bocs, ha értetlennek tűnök, de milyen kereket kell venni, és mit kell bele esztergálni? Egy képed nincs esetleg?
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4318 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 18:17:22 »

Bocs, ha értetlennek tűnök, de milyen kereket kell venni, és mit kell bele esztergálni? Egy képed nincs esetleg?
Sajnos nincs.A szerelőm jövő héten lesz megkérdezem tőle pontossan.Ugyan és tudom hisz én vittem el azesztergályoshoz,de basszus elfelejtettem lefotózni.A kocsim alatt meg van a védő burkolat és ettől meg nem tudom lefotózni.Ez egy üres jel adó kerék.belsejébe kell egy peremes dolgot esztergálni ami rászorítja a féltengelyre és ezzel kell oda rögzíteni.Nos pótolom és megszerzem akkor elküldöm.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #4319 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 18:20:00 »

Akkor jövök és válaszolok.A 6.-ban nagy az erő és a váltó kifogástalanul teszi a dolgát.Csak jobb lett tőle az autó és már bánom ,hogy nem előbb tettem fel rá.Ami a tempomatott illeti sajnos FL előttiekben nem lehet megoldani ezt a dolgot.Sajnos itt a km érzékelő is más .Nincs rá másik vezérlés és nem lehet rátenni FL utáni SW-t.,%. sebességik felismeri utána sajnos nem!!!!De nem is érdekel a 6. jobb.Volt olyan azt hiszem Bunyek mondta 3.és 6.-ban gyenge volt.Nekem semmi ilyen nincs és dombnak is felfelé húzza magát rendessen.Sőt ami jobb kevessebbet pörög a motor.

Szerintem Bunyek az én autómról beszélt  eplus2 2001. májusi, még VGT-s TDDI. Az enyém nem tudta kezelni a 3.-at meg a 6.-at, így ott nem volt erő benne. H_Zsolt is ugyanígy járt a VGT-ssel. Rajtunk kívül nagyon sokan alakították át és hiba nélkül működik. A pontos okra nem jöttünk rá, valószínű ez az ECU nem tudja kezelni. Én végül levettem a 6-ost, visszaraktam az eredetit, de nagyon sokszor hiányzik a hatodik....
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4320 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 18:23:47 »

Szerintem Bunyek az én autómról beszélt  eplus2 2001. májusi, még VGT-s TDDI. Az enyém nem tudta kezelni a 3.-at meg a 6.-at, így ott nem volt erő benne. H_Zsolt is ugyanígy járt a VGT-ssel. Rajtunk kívül nagyon sokan alakították át és hiba nélkül működik. A pontos okra nem jöttünk rá, valószínű ez az ECU nem tudja kezelni. Én végül levettem a 6-ost, visszaraktam az eredetit, de nagyon sokszor hiányzik a hatodik....
HZSOLT-ra emlékszem,rád nem,de mondani mondta az biztos.Ahogy kész volt rögtön első kérdése ez volt,hisz még aszerelőnk is ugyan az.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #4321 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 18:25:48 »

A váltóhoz kell a tartóbakja a 6-os más mint az 5-é.továbbá egy uj temosztát ház mert ez is más ebben az esetben.A váltóhoz kell az uj bowdwen.Kulisszában izlés dolga az eltolhatós és felhúzhatós.Nekem felhúzhatós 6-os kulissza van,5-ös váltónál megszoktam ezt.A kinyomó csapágyra menő csövet is kérj mert másképp kell elvezetni.Továbbá az 5-ös váltó esetében a km óra jeladó a váltóban van.A 6-os esetében meg az ABS-ről jön le.Ezért nekem is meg másnak is kellett egy jeladó kereket a féltengelyre esztergáltatni és kis csavarral ráfúrni,továbbá egy fém lemezre rátenni a jel adót elé és beállítani a rést közötte,hogy müködjön a km óra.Ennyi.

Az én autóm FL1es itt már nem az ABS adja a jelet?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #4322 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 18:26:36 »

HZSOLT-ra emlékszem,rád nem,de mondani mondta az biztos.Ahogy kész volt rögtön első kérdése ez volt,hisz még aszerelőnk is ugyan az.

 eljen
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #4323 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 18:27:35 »

Bocs, ha értetlennek tűnök, de milyen kereket kell venni, és mit kell bele esztergálni? Egy képed nincs esetleg?

Küldtem pár képet PÜ-ben.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4324 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 18:29:26 »

Küldtem pár képet PÜ-ben.
Küld el nekem is légyszi hadd legyen meg nekem is worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #4325 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 18:36:20 »

Ide is tegyétek ki, had csodáljam én is. Smiley
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #4326 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 18:38:29 »

Ide is tegyétek ki, had csodáljam én is. Smiley

Remélem Ervin nem haragszik meg érte, szerzői jogok Őt illetik.

http://kepfeltoltes.hu/120316/100_2326_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/130216/100_2893_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/130216/100_2894_www.kepfeltoltes.hu_.jpg



üdv.: Jani
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4327 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 18:42:29 »

Az én autóm FL1es itt már nem az ABS adja a jelet?
Nekem sem akkor Te honnan kapod a jelet?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #4328 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 18:50:41 »

Nekem sem akkor Te honnan kapod a jelet?Huh?

Várjál ez kérdés volt. Smiley

Akkor fordítva írom. Az FL1es autók elméletileg már 5ös és 6os váltóval is ABS-ről veszik a jelet.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4329 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 18:57:17 »

Várjál ez kérdés volt. Smiley

Akkor fordítva írom. Az FL1es autók elméletileg már 5ös és 6os váltóval is ABS-ről veszik a jelet.
Rosszul értelmeztem amit írtál nem vettem észre a kérdőjelet.Én is előbbeniben írtam,hogy a te autód az ABS-ről kapja a jelet . worship worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #4330 Dátum: 2014.08.15 péntek, 10:21:58 »

Sziasztok!

Olvasgattam vissza, de rengeteg hozzászólás van, és elég szerteágazó témában!

Elnézést, hogy nem olvasok vissza minden egyes hozzászólást!


Kérdésem az lenne, hogy mik a konkrét jelei a kuplung, kettős tömegű lendkerék hibának?!


Mert nekem van olyan, hogy néha nem indul az autó ( olyan érdekes, kerregő hang)

Azonban más tünet nem észlelhető...nincs leállításkor hang, indításkor sincs ez a kattanós hang!

Nem ráz...és húz rendesen az autó!

Azonban ez a néha nem indulás kicsit zavar!

Én önindító hibára gyanakodok!

Mert az autóban belülről hallható folyamatos halk hang (olyan mint néha a világításnál van, folyamatos hang)

És onnan hallom, ahova a kulcsot behelyezem...de lehet a rádió az Smiley

Valakinek van valami ötlete? remélem nem a kettős lendkerék hiba... falbav
Naplózva
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #4331 Dátum: 2014.08.16 szombat, 16:23:48 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon. Az autó, amit most vettem egy 2003-as 130 LE-s TDCI 6 sebességes váltóval. Következő problémáim vannak:
- Járó motornál üresben felengedett kuplungnál csattogó hang a váltó felől (állítólag most csréltek kinyomó csapágyat).
- A fedélzeti komputer nem reagál a bajuszkapcsoló nyomógombjára sem, és a bal oldali nullázó gombra sem.
Válaszokat előre is köszönöm.
Döme
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4332 Dátum: 2014.08.16 szombat, 18:32:10 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon. Az autó, amit most vettem egy 2003-as 130 LE-s TDCI 6 sebességes váltóval. Következő problémáim vannak:
- Járó motornál üresben felengedett kuplungnál csattogó hang a váltó felől (állítólag most csréltek kinyomó csapágyat).
- A fedélzeti komputer nem reagál a bajuszkapcsoló nyomógombjára sem, és a bal oldali nullázó gombra sem.
Válaszokat előre is köszönöm.
Döme
A csattogó hang az általában lendkerék szokott lenni.Számla van a cseréről,mert akkor bármit lehet mondani.?,A bajuszkapcsoló nyomógombja lehet rossz ha nem reagál,a baloldali nullázó gomb pedig csak az átlagdfogyit nullázza,mégpedig úgy,hogy arra váltod a nyomó gommbbal és nyomvatartod míg csippan és átugrik 99.9-re.A többi érték magától változik,mint a még megtehető km,az átlagsebesség,és a kinti hőmérséklet.Megkell nézni ha rossz a nyomó gomb a kapcsoló oldalán akkor sajna csere.Állítsd le kuplung nélkül és ha akkor is csattog akkor sanszos a lendkerék.nekem az a furcsa,hogy kinyomót általában kuplung-lendkerékkel együtt cserélik,de lehet nálad eladás volt és csak az volt a nagyon rossz és így adták el.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #4333 Dátum: 2014.08.16 szombat, 19:25:24 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon. Az autó, amit most vettem egy 2003-as 130 LE-s TDCI 6 sebességes váltóval. Következő problémáim vannak:
- Járó motornál üresben felengedett kuplungnál csattogó hang a váltó felől (állítólag most csréltek kinyomó csapágyat).
- A fedélzeti komputer nem reagál a bajuszkapcsoló nyomógombjára sem, és a bal oldali nullázó gombra sem.
Válaszokat előre is köszönöm.
Döme


Én nem vagyok egy nagy szaki itt...én is segítséget kértem, utánaolvastam!

De ha csattog, akkor esélyes, hogy kettős tömegű lendkerék halálozott el...

És igen, azt kompletten cserélig...kuplung-kinyomó csapágy-lendkerék.

Ha ez a rossz, készülj fel anyagilag  Undecided Undecided

Ennek összege 200 legalább van...

Nem a legfontosabb, de km mennyi van az autóba? azt mondják, hogy kb 200-250 ezer körül kell cserélni...
Naplózva
Kgabor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #4334 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 19:15:30 »

Sziasztok!

Érdeklődnék,hogy újíttatott-e már valaki kettőstömegűt+kuplungot?Ha igen,bevált-e?Nem tudom bevállaljam-e a felújítást.
Naplózva

2004-TDCI-130le-4a.-MMT6-Black,EGR-off,Katalizátor iktatva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4335 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 20:23:04 »

Sziasztok!

Érdeklődnék,hogy újíttatott-e már valaki kettőstömegűt+kuplungot?Ha igen,bevált-e?Nem tudom bevállaljam-e a felújítást.
én bevállalnám,hiszen az összes felújított(ezért kell leadni a rosszat mindig a vásárláskor)
Amúgy mennyibe kerül ?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kgabor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #4336 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 20:38:00 »

én bevállalnám,hiszen az összes felújított(ezért kell leadni a rosszat mindig a vásárláskor)
Amúgy mennyibe kerül ?

Még pontos árat nem tudok,holnap kérek árajánlatot.Ahogy nézegettem olyan 80-100e között van.
Naplózva

2004-TDCI-130le-4a.-MMT6-Black,EGR-off,Katalizátor iktatva
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #4337 Dátum: 2014.08.19 kedd, 18:39:14 »

Sziasztok!

Holnap lesz a napja a váltó cserének. 5-ről 6-ra, elvileg minden meg is van hozzá. A kérdés, hogy a nyelestengely vagy a féltengely lehet e másfajta? Más bordaszám vagy hossz vagy ilyesmi? Mire kell figyelni kiszerelésnél és visszaszerelésnél. Le kell e engedni a motort vagy kifér a váltó a kerék irányába, stb..?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4338 Dátum: 2014.08.19 kedd, 20:13:23 »

Sziasztok!

Holnap lesz a napja a váltó cserének. 5-ről 6-ra, elvileg minden meg is van hozzá. A kérdés, hogy a nyelestengely vagy a féltengely lehet e másfajta? Más bordaszám vagy hossz vagy ilyesmi? Mire kell figyelni kiszerelésnél és visszaszerelésnél. Le kell e engedni a motort vagy kifér a váltó a kerék irányába, stb..?
Egyformák a tengelyek mind, a segédalvázat kell leengedni teljesen és úgy kifér a váltó(persze a motor váltó oldalán is engedni kell valamennyit)
Sok sikert!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #4339 Dátum: 2014.08.19 kedd, 20:33:59 »

Egyformák a tengelyek mind, a segédalvázat kell leengedni teljesen és úgy kifér a váltó(persze a motor váltó oldalán is engedni kell valamennyit)
Sok sikert!

Köszönöm.

Most már legalább tudom, hogy miért voltak lazák a csavarok a segédalvázban hátul, mikor megvettem az autót. A lendkerék cserénél nem húzták vissza. gun

Esetleg nyomaték a váltó rögzítéséhez? 40-50Nm vagy alacsonyabb nyomaték de szögre húzva? Bármi jellemző probléma vagy akadály? Csináltam már váltócserét több autónál is, de még Mondeón nem. Mennyi idő alatt tudja megcsinálni 2 autószerelő?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4340 Dátum: 2014.08.19 kedd, 22:05:10 »

Köszönöm.

Most már legalább tudom, hogy miért voltak lazák a csavarok a segédalvázban hátul, mikor megvettem az autót. A lendkerék cserénél nem húzták vissza. gun

Esetleg nyomaték a váltó rögzítéséhez? 40-50Nm vagy alacsonyabb nyomaték de szögre húzva? Bármi jellemző probléma vagy akadály? Csináltam már váltócserét több autónál is, de még Mondeón nem. Mennyi idő alatt tudja megcsinálni 2 autószerelő?

Kuplung cserére szoktak mondani 8 órát (enyémen is kb annyit dolgoztak). Váltócserénél azért más egyéb dolgot is meg kell csinálni, úgyhogy 2 napot szerintem számolhatsz.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4341 Dátum: 2014.08.19 kedd, 22:06:23 »

Köszönöm.

Most már legalább tudom, hogy miért voltak lazák a csavarok a segédalvázban hátul, mikor megvettem az autót. A lendkerék cserénél nem húzták vissza. gun

Esetleg nyomaték a váltó rögzítéséhez? 40-50Nm vagy alacsonyabb nyomaték de szögre húzva? Bármi jellemző probléma vagy akadály? Csináltam már váltócserét több autónál is, de még Mondeón nem. Mennyi idő alatt tudja megcsinálni 2 autószerelő?
Kösd fel a hűtőt mielőtt leengeded a segédalvázat, mert az tartja. Vedd ki a jobb oldali féltengelyeket is (mindkét jobboldalit), azon ne spórolj....ezek segítenek.

Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4342 Dátum: 2014.08.19 kedd, 22:15:46 »

Egyformák a tengelyek mind, a segédalvázat kell leengedni teljesen és úgy kifér a váltó(persze a motor váltó oldalán is engedni kell valamennyit)
Sok sikert!
worship taps

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4343 Dátum: 2014.08.19 kedd, 22:20:59 »

worship taps

[img width=800 height=600]http://kephost.com/images/2014/08/19/IMG_20120615_151540.jpg[/img
Ismerős kép..emlékszem késtél, de este 11-kor már kapcsoltam a 6.-at. nyes
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.19 kedd, 23:07:13 írta AndyA » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4344 Dátum: 2014.08.19 kedd, 22:25:14 »

Ismerős kép..emlékszem késtél, de este 11-kor már kapcsoltam a 6.-at. nyes
15 percet asszem vigyor3 hosszú nap volt, de megérte worship (am de jó rég volt, most számolom, vagy 2-3 éve wow1)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4345 Dátum: 2014.08.19 kedd, 22:32:13 »

15 percet asszem vigyor3 hosszú nap volt, de megérte worship (am de jó rég volt, most számolom, vagy 2-3 éve wow1)
Azon a pár kilométeren hogy lehet annyit késni... vigyor3
Múlt héten voltunk Szoboszlón, 3,5 óránál alig volt több az út (370km) de szerintem kiégett a dpf... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4346 Dátum: 2014.08.19 kedd, 22:41:07 »

Azon a pár kilométeren hogy lehet annyit késni... vigyor3
Múlt héten voltunk Szoboszlón, 3,5 óránál alig volt több az út (370km) de szerintem kiégett a dpf... eplus2
szólhattál volna, hogy erre jársz, jó lett volna dumálni Wink (meg lett volna egy 6-os váltó amit fel kellett volna rakni eplus2  beka3 )
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4347 Dátum: 2014.08.19 kedd, 22:52:57 »

szólhattál volna, hogy erre jársz, jó lett volna dumálni Wink (meg lett volna egy 6-os váltó amit fel kellett volna rakni eplus2  beka3 )
eplus2 csak hogy ne essek ki a gyakorlatból...meg lazítás képpen... hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4348 Dátum: 2014.08.19 kedd, 23:05:38 »

eplus2 csak hogy ne essek ki a gyakorlatból...meg lazítás képpen... hehe
úgyúgy nyes eljen worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4349 Dátum: 2014.08.20 szerda, 08:58:12 »

Azon a pár kilométeren hogy lehet annyit késni... vigyor3
Múlt héten voltunk Szoboszlón, 3,5 óránál alig volt több az út (370km) de szerintem kiégett a dpf... eplus2
2,5 v6?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.