Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:08:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
81
82
83
84
85
86
87
[
88
]
89
90
91
92
93
94
95
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2325124 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4350 Dátum:
2014.08.20 szerda, 11:50:39 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.20 szerda, 08:58:12
2,5 v6?
2.0 CRTD
I
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4351 Dátum:
2014.08.20 szerda, 11:58:56 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.08.20 szerda, 11:50:39
2.0 CRTD
I
Ennyi betűt nem lehet megjegyezni, biztos copy&paste volt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4352 Dátum:
2014.08.20 szerda, 12:08:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.08.20 szerda, 11:58:56
Ennyi betűt nem lehet megjegyezni, biztos copy&paste volt.
AndyA
Igen, a hátulján rajt a TD
I
felirat erre emlékeztem, a többit a forgalmiból lestem..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Kgabor
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4353 Dátum:
2014.08.20 szerda, 17:36:04 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.17 vasárnap, 20:23:04
én bevállalnám,hiszen az összes felújított(ezért kell leadni a rosszat mindig a vásárláskor)
Amúgy mennyibe kerül ?
Megkérdeztem a felújítás árát: 78e kinyomó nélkül.
Naplózva
2004-TDCI-130le-4a.-MMT6-Black,EGR-off,Katalizátor iktatva
Döme
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4354 Dátum:
2014.08.22 péntek, 08:44:33 »
Idézetet írta: Petike86 - 2014.08.16 szombat, 19:25:24
Én nem vagyok egy nagy szaki itt...én is segítséget kértem, utánaolvastam!
De ha csattog, akkor esélyes, hogy kettős tömegű lendkerék halálozott el...
És igen, azt kompletten cserélig...kuplung-kinyomó csapágy-lendkerék.
Ha ez a rossz, készülj fel anyagilag
Ennek összege 200 legalább van...
Nem a legfontosabb, de km mennyi van az autóba? azt mondják, hogy kb 200-250 ezer körül kell cserélni...
Kösz a gyors választ, bocs, hogy ilyen későn írok. Lehet, hogy az lesz a vége, egyelőre azt mondta a szerelő, hogy lehet vele menni.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
Paxtoll
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4355 Dátum:
2014.08.22 péntek, 20:22:13 »
Na fa**a! Levettük a váltót az autóról és minden valószínűség szerint a 2tömegűnek kampó. Az egész kuplung alagút tele van a 2tömegűből származó zsíros anyaggal. A szerkezet gatya a tárcsa meg elkopva.
Megy fel rá az egytömegű, én nem akarok játszani tovább ilyesmivel.
Mennyi az ára egy jobb egytömegűnek szerkezettel tárcsával? Annyi árat és kínálatot láttam, hogy nem tudom. Luk vagy ilyesmi ami elfogadható vagy?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4356 Dátum:
2014.08.22 péntek, 21:56:24 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2014.08.22 péntek, 20:22:13
Na fa**a! Levettük a váltót az autóról és minden valószínűség szerint a 2tömegűnek kampó. Az egész kuplung alagút tele van a 2tömegűből származó zsíros anyaggal. A szerkezet gatya a tárcsa meg elkopva.
Megy fel rá az egytömegű, én nem akarok játszani tovább ilyesmivel.
Mennyi az ára egy jobb egytömegűnek szerkezettel tárcsával? Annyi árat és kínálatot láttam, hogy nem tudom. Luk vagy ilyesmi ami elfogadható vagy?
most ez di, vagy ci? utóbbira én nem tennék fixet
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4357 Dátum:
2014.08.23 szombat, 01:13:27 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.22 péntek, 21:56:24
most ez di, vagy ci? utóbbira én nem tennék fixet
Hát, ha az, amit az aláírásába beírt, akkor Ci.
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4358 Dátum:
2014.08.23 szombat, 10:33:33 »
Sziasztok! Lehet veszek egy újabb mondeot ha már a mostanit összetörték. 2005-ös tdci ghia a kiszemelt áldozat. 260ezer km már igaz benne van...
Az eladót felhívtam elég korrektnek tűnt. Az autó 380 km-re van tőlem. Kérdeztem, hogy a kettős tömegű lendkerékkel mi a helyzet?! Mondta, hogy még nem volt cserélve, és bizony hangot is ad. Az árába még bele is férne nekem, hogy pattintok alá egy újat. Viszont mondta, hogy a motornak is elváltozik néha a járása...
Ez utóbbi lehet a lendkerék miatt?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Shad
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4359 Dátum:
2014.08.23 szombat, 10:53:39 »
Idézetet írta: mobster - 2014.08.23 szombat, 10:33:33
Sziasztok! Lehet veszek egy újabb mondeot ha már a mostanit összetörték. 2005-ös tdci ghia a kiszemelt áldozat. 260ezer km már igaz benne van...
Az eladót felhívtam elég korrektnek tűnt. Az autó 380 km-re van tőlem. Kérdeztem, hogy a kettős tömegű lendkerékkel mi a helyzet?! Mondta, hogy még nem volt cserélve, és bizony hangot is ad. Az árába még bele is férne nekem, hogy pattintok alá egy újat. Viszont mondta, hogy a motornak is elváltozik néha a járása...
Ez utóbbi lehet a lendkerék miatt?
Meg kellene hallgatni. Ha nem ért hozzá, akkor lehet, hogy a szíj berregésére is azt hiszi a tulaj, hogy a motor alapjárata változik meg. Szerintem írd be, hogy hol van az autó, hátha valamelyik fórumtárs a közelben lakik és megnézni neked.
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4360 Dátum:
2014.08.23 szombat, 11:18:07 »
Idézetet írta: Shad - 2014.08.23 szombat, 10:53:39
Meg kellene hallgatni. Ha nem ért hozzá, akkor lehet, hogy a szíj berregésére is azt hiszi a tulaj, hogy a motor alapjárata változik meg. Szerintem írd be, hogy hol van az autó, hátha valamelyik fórumtárs a közelben lakik és megnézni neked.
Akkor a kettős tömegű miatt nem változhat a motorhang ha jól gondolom?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Paxtoll
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4361 Dátum:
2014.08.24 vasárnap, 11:19:53 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.08.23 szombat, 01:13:27
Hát, ha az, amit az aláírásába beírt, akkor Ci.
Ci az autó. Már fent is van a fix lendkerék, és semmi olyat nem tapasztalok ami miatt ne ajánlanám másnak is a cserét. Tökéletes rázkódás és/vagy zajmentes. Most mentem vele 300km-ert közben a legkisebb problémám sem volt. Fel került a 6-os váltó is egy szereléssel. Nem kis munka volt. Mindent ami elől volt le kellett bontani, hogy kényelmesen cserélhető legyen. Ha valakit érdekel 20ért csinálta egy szerelő az egész lendkerék és váltó cserét.
Nekem egyelőre szokatlan a kuplung kiemelésének pozíciója(magas), így az azért érdekelne, hogy ez állítható vagy nem. Én a saját pozíciómhoz igazítanám. 2-3cm a holtjáték a pedálon most de én olyan 6cm körülire pozicionálnám.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4362 Dátum:
2014.08.24 vasárnap, 11:28:30 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.08.23 szombat, 01:13:27
Hát, ha az, amit az aláírásába beírt, akkor Ci.
meg az is, hogy duratorq di
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Paxtoll
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4363 Dátum:
2014.08.24 vasárnap, 11:34:59 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.24 vasárnap, 11:28:30
meg az is, hogy duratorq di
Egyébként ezt írja a Ford, én csak kimásoltam és átillesztettem ide. Alvázszám alapján kilistázva. Már elfelejtettem melyik oldal, de ami kiadja, hogy megvételkor miket tartalmazott az autó, hol készült és mikor, stb.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4364 Dátum:
2014.08.24 vasárnap, 13:43:46 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2014.08.24 vasárnap, 11:34:59
Egyébként ezt írja a Ford, én csak kimásoltam és átillesztettem ide. Alvázszám alapján kilistázva. Már elfelejtettem melyik oldal, de ami kiadja, hogy megvételkor miket tartalmazott az autó, hol készült és mikor, stb.
Az
etis
-re gondoltál?
Naplózva
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4365 Dátum:
2014.08.24 vasárnap, 17:03:18 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2014.08.24 vasárnap, 11:19:53
Ci az autó. Már fent is van a fix lendkerék, és semmi olyat nem tapasztalok ami miatt ne ajánlanám másnak is a cserét. Tökéletes rázkódás és/vagy zajmentes. Most mentem vele 300km-ert közben a legkisebb problémám sem volt. Fel került a 6-os váltó is egy szereléssel. Nem kis munka volt. Mindent ami elől volt le kellett bontani, hogy kényelmesen cserélhető legyen. Ha valakit érdekel 20ért csinálta egy szerelő az egész lendkerék és váltó cserét.
Nekem egyelőre szokatlan a kuplung kiemelésének pozíciója(magas), így az azért érdekelne, hogy ez állítható vagy nem. Én a saját pozíciómhoz igazítanám. 2-3cm a holtjáték a pedálon most de én olyan 6cm körülire pozicionálnám.
Győr körül csinálták?
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Paxtoll
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4366 Dátum:
2014.08.24 vasárnap, 17:36:38 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2014.08.24 vasárnap, 17:03:18
Győr körül csinálták?
Igen, egész pontosan Zircen.
Naplózva
Paxtoll
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4367 Dátum:
2014.08.24 vasárnap, 19:19:05 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.08.24 vasárnap, 13:43:46
Az
etis
-re gondoltál?
Igen
Itt is van amit ír:
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 03.09.2003
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: kombi
Változat: 20-as sorozat
Motor: Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Tengely áttétel: 3.41
Emisszió: 2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló: kézi vezérlésű légkondicionáló ber.
Terület: (+)"D"
Fényezés: Deep Navy
Belső szín: Ebony Belső
Belső anyag: Majestic
és még egy csomó minden!
A HPCR jelenti ebben az esetben azt, hogy közös nyomócsöves a gép.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4368 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 09:36:50 »
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, hátha tud nekem valaki segíteni benne.
Az Mk3-ban levő MTX75 típusú váltó az megegyezik az Mk1-ben találhatóval?
Azaz, ha szerzek egy Mk3-ból való váltót, azt az én '96-os, hidrokuplungos Mk1-embe bele tudom tenni gond nélkül? Vagy felejtős, mert máshol vannak a váltóházon a felfogatási pontok, más a féltengelyek fogszáma, stb.
Bocsi, ha volt már róla szó, ezt a topikot még nem olvastam végig.
Köszi minden infót, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4369 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 09:41:07 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2014.08.25 hétfő, 09:36:50
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, hátha tud nekem valaki segíteni benne.
Az Mk3-ban levő MTX75 típusú váltó az megegyezik az Mk1-ben találhatóval?
Azaz, ha szerzek egy Mk3-ból való váltót, azt az én '96-os, hidrokuplungos Mk1-embe bele tudom tenni gond nélkül? Vagy felejtős, mert máshol vannak a váltóházon a felfogatási pontok, más a féltengelyek fogszáma, stb.
Bocsi, ha volt már róla szó, ezt a topikot még nem olvastam végig.
Köszi minden infót, Üdv, HegeGabi.
máshol van rajta minden. De ha raszansz egy napot a tengelyeket at tudod rakni es meg is van a hosszú atteteled
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4370 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 09:45:05 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.25 hétfő, 09:41:07
máshol van rajta minden. De ha raszansz egy napot a tengelyeket at tudod rakni es meg is van a hosszú atteteled
Affene, pedig azt hittem, hogy jó lehet.
Nem nagyon van helyem a panel parkolóban a váltó kibontására és mókolására.
Igazából azt hittem, hogy ha egy Mk3-ból szerzek egy váltót, az kicsit kevesebbet futott, és jobb állapotú lesz, mint a régebbiek. De akkor kell vadásznom Mk2-ből valót, ha jól gondolom.
Amúgy feltételezésem szerint a difimmel lehet a baj, mert minden váltás után klattyan egyet, mikor ráengedem a terhelést. És ugyanezt csinálja, mikor játszok a gázpedállal is - lenyom/felenged, mindig klattyan. Szerinted is jó irányba tapogatódzom a difi elgondolással?
Köszi.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4371 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 10:03:10 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2014.08.25 hétfő, 09:45:05
Affene, pedig azt hittem, hogy jó lehet.
Nem nagyon van helyem a panel parkolóban a váltó kibontására és mókolására.
Igazából azt hittem, hogy ha egy Mk3-ból szerzek egy váltót, az kicsit kevesebbet futott, és jobb állapotú lesz, mint a régebbiek. De akkor kell vadásznom Mk2-ből valót, ha jól gondolom.
Amúgy feltételezésem szerint a difimmel lehet a baj, mert minden váltás után klattyan egyet, mikor ráengedem a terhelést. És ugyanezt csinálja, mikor játszok a gázpedállal is - lenyom/felenged, mindig klattyan. Szerinted is jó irányba tapogatódzom a difi elgondolással?
Köszi.
MK2-ben van kettős tömegű?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4372 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 10:27:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.08.25 hétfő, 10:03:10
MK2-ben van kettős tömegű?
AndyA
Van.
1992-2005-ig ugyan olyan kell az 1.8 benzineshez (cromax szerint).
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.25 hétfő, 10:30:43 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4373 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 10:36:56 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.08.25 hétfő, 10:27:47
Van.
1992-2005-ig ugyan olyan kell az 1.8 benzineshez (cromax szerint).
Akkor előbb gondolnám azt csattanni, mint a difit...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4374 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 10:54:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.08.25 hétfő, 10:36:56
Akkor előbb gondolnám azt csattanni, mint a difit...
AndyA
De HegeGabi-nak Mk1 van.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4375 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 11:12:36 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.08.25 hétfő, 10:54:45
De HegeGabi-nak Mk1 van.
És abban nincs DMF?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4376 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 11:31:23 »
Meg még a kettesben sincs.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4377 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 11:32:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.08.25 hétfő, 11:12:36
És abban nincs DMF?
AndyA
Szerintem nincs.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4378 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 11:35:24 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2014.08.25 hétfő, 09:45:05
Affene, pedig azt hittem, hogy jó lehet.
Nem nagyon van helyem a panel parkolóban a váltó kibontására és mókolására.
Igazából azt hittem, hogy ha egy Mk3-ból szerzek egy váltót, az kicsit kevesebbet futott, és jobb állapotú lesz, mint a régebbiek. De akkor kell vadásznom Mk2-ből valót, ha jól gondolom.
Amúgy feltételezésem szerint a difimmel lehet a baj, mert minden váltás után klattyan egyet, mikor ráengedem a terhelést. És ugyanezt csinálja, mikor játszok a gázpedállal is - lenyom/felenged, mindig klattyan. Szerinted is jó irányba tapogatódzom a difi elgondolással?
Köszi.
a kuplungtarcsad lesz gatya
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4379 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 14:29:04 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.25 hétfő, 11:31:23
Meg még a kettesben sincs.
A Cromax mégis árul hozzá, és az ex MKII-mbe is csak véletlenül volt.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4380 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 14:37:42 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.08.25 hétfő, 14:29:04
A Cromax mégis árul hozzá, és az ex MKII-mbe is csak véletlenül volt.
én nem látok náluk ilyet
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4381 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 15:04:35 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.25 hétfő, 14:37:42
én nem látok náluk ilyet
https://cromax.hu/110000000-motor/110740000-lendkerek-es-alkatreszei/110740309-lendkerek/10656-lendkerek-ford-focus-1998-2005-benzines-1_8?flypage=0&kereso_marka=Ford&kereso_modell=7
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4382 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 15:23:16 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.08.25 hétfő, 15:04:35
https://cromax.hu/110000000-motor/110740000-lendkerek-es-alkatreszei/110740309-lendkerek/10656-lendkerek-ford-focus-1998-2005-benzines-1_8?flypage=0&kereso_marka=Ford&kereso_modell=7
ez normál. Itt szo sincs kettostomegu lendkerekrol
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4383 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 15:34:13 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.25 hétfő, 15:23:16
ez normál. Itt szo sincs kettostomegu lendkerekrol
Pedig a termék leírásnál azt írja.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4384 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 15:39:01 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.08.25 hétfő, 15:34:13
Pedig a termék leírásnál azt írja.
ja hát az semmi csak reklámszöveg. Minden lendkereknel ugyanaz a szoveg van. Még az escort-nál is
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.25 hétfő, 15:43:34 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4385 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 15:54:51 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.25 hétfő, 15:39:01
ja hát az semmi csak reklámszöveg. Minden lendkereknel ugyanaz a szoveg van. Még az escort-nál is
Akkor ez vezetett félre. Akkor nincsen benne csak egytömegű.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
sztupy
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4386 Dátum:
2014.09.02 kedd, 12:56:41 »
Pár hete vettem észre az alábbit, szerintetek mi lehet a hiba oka (kmóra szerint 150e, valszeg olyan 200e lehet az autóban jelenleg):
1. Ha benyomom a kuplungot, akár egy picit is, felerősödő kattogó hangot hallok (üresjáratban is)
2. Váltáskor az alsó fokozatoknál (1-3) ha a kuplung felengedésével egyidőben gázt is adok, akkor szintén hallok néha nem odaillő zörejeket
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4387 Dátum:
2014.09.02 kedd, 13:05:46 »
Idézetet írta: sztupy - 2014.09.02 kedd, 12:56:41
Pár hete vettem észre az alábbit, szerintetek mi lehet a hiba oka (kmóra szerint 150e, valszeg olyan 200e lehet az autóban jelenleg):
1. Ha benyomom a kuplungot, akár egy picit is, felerősödő kattogó hangot hallok (üresjáratban is)
2. Váltáskor az alsó fokozatoknál (1-3) ha a kuplung felengedésével egyidőben gázt is adok, akkor szintén hallok néha nem odaillő zörejeket
Én a kinyomócsapágyat mondanám. Leállításkor nincs egy élesen csattanó hang? Ha valóban ez a baja, (mivel akár a kinyomócsapágy, akár a kuplung bármely részének cseréje nem kis munkával és költséggel jár,) én javasolnám a kuplungtárcsa+szerkezet+lendkerék cserét.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4388 Dátum:
2014.09.02 kedd, 14:10:39 »
Idézetet írta: sztupy - 2014.09.02 kedd, 12:56:41
Pár hete vettem észre az alábbit, szerintetek mi lehet a hiba oka (kmóra szerint 150e, valszeg olyan 200e lehet az autóban jelenleg):
1. Ha benyomom a kuplungot, akár egy picit is, felerősödő kattogó hangot hallok (üresjáratban is)
2. Váltáskor az alsó fokozatoknál (1-3) ha a kuplung felengedésével egyidőben gázt is adok, akkor szintén hallok néha nem odaillő zörejeket
1. Alighanem kezdődik a kinyomócsapágyad.
2. Én mindig így szoktam váltani, hogy a kuplung felengedésével együtt gázt adok... Vagy mire gondolsz pontosan?
De kinyomó ez is lehet, meg kezdődő kettős tömegű gond is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sztupy
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4389 Dátum:
2014.09.02 kedd, 16:54:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.09.02 kedd, 14:10:39
1. Alighanem kezdődik a kinyomócsapágyad.
2. Én mindig így szoktam váltani, hogy a kuplung felengedésével együtt gázt adok... Vagy mire gondolsz pontosan?
De kinyomó ez is lehet, meg kezdődő kettős tömegű gond is.
AndyA
2. Én is mindig így váltok, de ha előbb felengedem a kuplungot és csak aztán adok gázt (ami macerás, hisz nem ehhez vagyok szokva
), akkor nincs zaj.
Mindegy, már fel vagyok készülve, hogy komplett csere lesz itten...
Naplózva
placi86
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4390 Dátum:
2014.09.02 kedd, 23:16:11 »
Üdv!
2hete kicseréltettem a komplett kuplung és kettőstömegű lendkereket kinyomócsapággyal.Elvittem a szerelőhöz meg is csinálta,majd hazamentem vele és másnap ott volt egy olajfolt a kocsi alatt,majd szóltam neki hogy mi a helyzet visszavittem és megint szétborította a fél elejét tettünk bele egy tömítést ami a váltó házban van belül fém tányér szélén tömítéssel,hogy az okozhatja az olajfolyást a váltóháznál,de sajnos összerakás után ismét jelentkezett az olajfolyás(nem orrán száján folyik,de alul a váltóháznál van egy kis bemarás a találkozási pontnál és ott összegyűlik,majd lassacskán egy egy csepp keletkezik. 3.szorra is szét lett szedve miután megnézte a gyári kinyómócsapágyat hátha ott volt valami tömítés és az a hiba okozója mivel egy luk márkájú készlet került bele újjonan(kuplungmestertől rendeltem Pestről) és ehhez nem volt gyárilag semmiféle tömítés így bekente tömítő pasztával a kinyomócsapágyat és most értem haza nem rég alánézek erre megint ott a folyás. Kezdek rohadtul belefáradni ebbe a körbe és nem értem milehet a probléma. Mielőtt szét lett szedve soha nem volt egy csepp olajfolyás sem a kocsi alatt sehol,de most 238.000km után megtörtént a komplett kuplung kettőstömegű lendkerék és kuplung csere kinyomócsapággyal azóta még az ág is húz,mert nem jó valami! esetleg valakinek valami tipp? megköszönnék minden segítséget. worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4391 Dátum:
2014.09.02 kedd, 23:59:35 »
Idézetet írta: placi86 - 2014.09.02 kedd, 23:16:11
Üdv!
2hete kicseréltettem a komplett kuplung és kettőstömegű lendkereket kinyomócsapággyal.Elvittem a szerelőhöz meg is csinálta,majd hazamentem vele és másnap ott volt egy olajfolt a kocsi alatt,majd szóltam neki hogy mi a helyzet visszavittem és megint szétborította a fél elejét tettünk bele egy tömítést ami a váltó házban van belül fém tányér szélén tömítéssel,hogy az okozhatja az olajfolyást a váltóháznál,de sajnos összerakás után ismét jelentkezett az olajfolyás(nem orrán száján folyik,de alul a váltóháznál van egy kis bemarás a találkozási pontnál és ott összegyűlik,majd lassacskán egy egy csepp keletkezik. 3.szorra is szét lett szedve miután megnézte a gyári kinyómócsapágyat hátha ott volt valami tömítés és az a hiba okozója mivel egy luk márkájú készlet került bele újjonan(kuplungmestertől rendeltem Pestről) és ehhez nem volt gyárilag semmiféle tömítés így bekente tömítő pasztával a kinyomócsapágyat és most értem haza nem rég alánézek erre megint ott a folyás. Kezdek rohadtul belefáradni ebbe a körbe és nem értem milehet a probléma. Mielőtt szét lett szedve soha nem volt egy csepp olajfolyás sem a kocsi alatt sehol,de most 238.000km után megtörtént a komplett kuplung kettőstömegű lendkerék és kuplung csere kinyomócsapággyal azóta még az ág is húz,mert nem jó valami! esetleg valakinek valami tipp? megköszönnék minden segítséget. worship
Egy kérdést egy helyre. Ha lesz válasz, akkor lesz válasz így is.
Türelem, nem mindenki olvassa 7/24-ben a fórumot.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4392 Dátum:
2014.09.09 kedd, 20:39:51 »
Idézetet írta: placi86 - 2014.09.02 kedd, 23:16:11
Üdv!
2hete kicseréltettem a komplett kuplung és kettőstömegű lendkereket kinyomócsapággyal.Elvittem a szerelőhöz meg is csinálta,majd hazamentem vele és másnap ott volt egy olajfolt a kocsi alatt,majd szóltam neki hogy mi a helyzet visszavittem és megint szétborította a fél elejét tettünk bele egy tömítést ami a váltó házban van belül fém tányér szélén tömítéssel,hogy az okozhatja az olajfolyást a váltóháznál,de sajnos összerakás után ismét jelentkezett az olajfolyás(nem orrán száján folyik,de alul a váltóháznál van egy kis bemarás a találkozási pontnál és ott összegyűlik,majd lassacskán egy egy csepp keletkezik. 3.szorra is szét lett szedve miután megnézte a gyári kinyómócsapágyat hátha ott volt valami tömítés és az a hiba okozója mivel egy luk márkájú készlet került bele újjonan(kuplungmestertől rendeltem Pestről) és ehhez nem volt gyárilag semmiféle tömítés így bekente tömítő pasztával a kinyomócsapágyat és most értem haza nem rég alánézek erre megint ott a folyás. Kezdek rohadtul belefáradni ebbe a körbe és nem értem milehet a probléma. Mielőtt szét lett szedve soha nem volt egy csepp olajfolyás sem a kocsi alatt sehol,de most 238.000km után megtörtént a komplett kuplung kettőstömegű lendkerék és kuplung csere kinyomócsapággyal azóta még az ág is húz,mert nem jó valami! esetleg valakinek valami tipp? megköszönnék minden segítséget. worship
Sötét az olaj, vagy világos? Ha sötét főtengely szimering, ha világos akkor nyelestengely szimmering...a főtengely szimering szokott folyatni majdnem minden fl utánin mert kispóroltak abból is egy réteg tömítést...megérte
az ezer éves milliót futott di-k általában por szárazak.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4393 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 16:52:07 »
Üdv Mindenknek!
Egy gyors kérdést szeretnék feldobni, 2.0 tddi-hez ebay-en 70 ezer alatti áron (postaköltséggel) kettöstömegű lendkerék átalakító komplett szett 4 év, vagy 40000 mérföld garival, jó ár?
Sajnos nem vagyok tisztában az árakkal, de nekem jónak tűnik.
Tanyo
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4394 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 17:02:54 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2014.09.11 csütörtök, 16:52:07
Üdv Mindenknek!
Egy gyors kérdést szeretnék feldobni, 2.0 tddi-hez ebay-en 70 ezer alatti áron (postaköltséggel) kettöstömegű lendkerék átalakító komplett szett 4 év, vagy 40000 mérföld garival, jó ár?
Sajnos nem vagyok tisztában az árakkal, de nekem jónak tűnik.
Tanyo
elég sokaknak nem vált be ez a szett :/ milyen évjáratúba kéne?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4395 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 20:33:35 »
Szia!
Az autó 2002.10. havi 2.0 TDDI, kb 308.000 km futással. Az autó leállításkor a lendkerék még nem csattan és a kasznit sem rázza, de a fémreszeléket már szórogatja az önindítóra, meg a főtengely holtponti jeladóra. Gondoltam beszerzek egy ilyen egytömegű szettet, hogy ha végképp megadja magát legyen a garázsban egy, ne kelljen szaladgálnom és rohadt drágán kényszerből megvenni egy kettős tömegű szettet.
Egyébként erről van szó:
http://www.ebay.co.uk/itm/251150636146?redirect=mobile
Nem látok rajta semmilyen jelzést, hogy ki a gyártó, de ezt le tudom levelezni.
Azt is megköszönném, ha valaki írna valamiféle tapasztalatot az egytömegű szettről, mert ilyesmit nem nagyon találta. Hogyan változnak a menettulajdonságok, ráz e az autó, bírja a sebváltó, a motortartó bakok bírják a megnövekedő rezonanciát, stb.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4396 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:48:40 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2014.09.11 csütörtök, 20:33:35
Szia!
Az autó 2002.10. havi 2.0 TDDI, kb 308.000 km futással. Az autó leállításkor a lendkerék még nem csattan és a kasznit sem rázza, de a fémreszeléket már szórogatja az önindítóra, meg a főtengely holtponti jeladóra. Gondoltam beszerzek egy ilyen egytömegű szettet, hogy ha végképp megadja magát legyen a garázsban egy, ne kelljen szaladgálnom és rohadt drágán kényszerből megvenni egy kettős tömegű szettet.
Egyébként erről van szó:
http://www.ebay.co.uk/itm/251150636146?redirect=mobile
Nem látok rajta semmilyen jelzést, hogy ki a gyártó, de ezt le tudom levelezni.
Azt is megköszönném, ha valaki írna valamiféle tapasztalatot az egytömegű szettről, mert ilyesmit nem nagyon találta. Hogyan változnak a menettulajdonságok, ráz e az autó, bírja a sebváltó, a motortartó bakok bírják a megnövekedő rezonanciát, stb.
Nem jó ötlet:
https://www.google.at/search?q=techniclutch+scam&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=hPwRVN-GOcGH8QeXqICQCw
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4397 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:49:25 »
Válaszolok gyorsan magamnak, visszaolvastam a topikban és úgy látom már többen is vásároltak ugyanilyen egytömegű szettet ugyanettől a Mókustól, úgyhogy holnap meg is rendelem a motyót.
A hozzászólásokból az derül ki számomra, hogy aki beszerelte az egytömegű szettet, szinte senki sem bánta meg. Egy hozzászólónál volt valami hibajelenség, ott valami szerelési hiba lehetett, vagy letört egy darab az önindító fogaskerekéből és az szétdarálta a kuplungtárcsa felületét.
Én a hozzászólások alapján meggyőztem magam.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4398 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:50:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.09.11 csütörtök, 21:48:40
Nem jó ötlet:
https://www.google.at/search?q=techniclutch+scam&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=hPwRVN-GOcGH8QeXqICQCw
AndyA
Saját tapasztalat:
Nekem kétszer küldtek el 2.0-ba való DMF-et, miután egyeztettünk és ők küldték meg a helyes 2.2-es DMF cikkszámot! Fizikailag tényleg beleépíthető, passzos, de nagyon hamar széjjel hull, mert nem a 2.2 erejéhez méretezték, hanem a 2.0-hoz.
És kétszer küldtem nekik vissza, és kértem vissza a Paypalen az árát. Annyit nem mondtak utána, hogy "fapapucs".
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4399 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 22:10:44 »
Köszi a cikkgyűjteményt, lelomboztál.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Oldalak:
1
...
81
82
83
84
85
86
87
[
88
]
89
90
91
92
93
94
95
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ