Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:08:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
89
90
91
92
93
94
95
[
96
]
97
98
99
100
101
102
103
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2325121 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4750 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 14:27:33 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.12.08 hétfő, 13:10:20
Ameddig nem kezd el csúszni, én hozzá nem nyúlok.
Nekem csúszott. Nagyon. Vik is megnézte, szerinte is.
Megbeszéltem az időpontot is, az alkatrészeket hoztam haza, poénból kipróbáltam, semmi csúszás nem volt. De azért kicseréltettem, de ki tudja mi lett volna később.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
matezneptun1
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4751 Dátum:
2014.12.12 péntek, 11:51:59 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.11.05 szerda, 13:20:20
Na, megcsináltam az olajcserét. AZ elején azért rámjött a para, mikor a spar-os vödör 1/3-ig telt meg olajjal, hogy ez tuti 1,9 liter körül van-e.
Aztán lemértem és tényleg. Viszont én azt hittem,hogy mikor csövön keresztül, fentről töltöm az olajat, akkor ha elég neki, akkor el kezd kifolyni...de nem folyt. Viszont 1,9 liternél többet nem mertem beletölteni. Jól van ez így?
A váltókarnál leszedtem a bovdent, anélkül tök ***án mozog. Ezután a váltónál jól bezsíroztam azt a forgós akármit, ami a bowden másik végén van. Jobb lett. Határozottan jobb lett.
Heló!
van képed a zsírzandó részről esteleg? milyen zsírt használtál?
Naplózva
zolika81
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4752 Dátum:
2014.12.13 szombat, 22:15:51 »
Üdv
Ma elért a végzet!Kinyomott kuplungnál csattogás és ezt a pedálon is érezni.
Szerintem a kettöstömegü K.O.
Meddig lehet húzni vele?(hideg van a szereléshez)
Fix lendkereket használ valaki?Jobb? rosszabb? Kártékony hatás?
Bontott cuccban lehet gondolkozni?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.14 vasárnap, 08:41:59 írta zolika81
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4753 Dátum:
2014.12.13 szombat, 22:27:39 »
Nem kell sorköz, anélkül is olvasható.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4754 Dátum:
2014.12.13 szombat, 23:36:47 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.13 szombat, 22:27:39
Nem kell sorköz, anélkül is olvasható.
Én nem értem. Lehet, hogy a sorközök miatt?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4755 Dátum:
2014.12.13 szombat, 23:37:54 »
Idézetet írta: zolika81 - 2014.12.13 szombat, 22:15:51
Üdv
Ma elért a végzet!Kinyomott kuplungnál csattogás és ezt a pedálon is érezni.
Szerintem a kettöstömegü K.O.
Meddig lehet húzni vele?(hideg van a szereléshez)
Fix lendkereket használ valaki?Jobb? rosszabb? Kártékony hatás?
Bontott cuccban lehet gondolkozni?
Kuplungszettel együtt szokták cserélni. Bontottat nem raknék bele.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
zolika81
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4756 Dátum:
2014.12.14 vasárnap, 08:44:01 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.12.13 szombat, 23:36:47
Én nem értem. Lehet, hogy a sorközök miatt?
Kiszedtem a sorközöket,mentem egy próbakört de semmi javulás!
Naplózva
nzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4757 Dátum:
2014.12.17 szerda, 18:49:48 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Az mk3-as 2002 1.8 92kw autómba megérik a kuplung csere. Az uncsim azt mondja hogy ebbe nincs 2-őstömegű lendkerék és a bárdiba is azt mondták. A kérdésem az lenne hogy akkor most van-e benne és azt kötelező-e kicserélni? 68.000-be lenne a sachs kuplungkészlet kinyomó csapággyal szal mindennel de nem tartalmazza a kettőstömegű lendkereket. Honnan tudhatom hogy csúszik-e a kuplung?
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4758 Dátum:
2014.12.17 szerda, 19:09:50 »
Idézetet írta: nzoli - 2014.12.17 szerda, 18:49:48
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Az mk3-as 2002 1.8 92kw autómba megérik a kuplung csere. Az uncsim azt mondja hogy ebbe nincs 2-őstömegű lendkerék és a bárdiba is azt mondták. A kérdésem az lenne hogy akkor most van-e benne és azt kötelező-e kicserélni? 68.000-be lenne a sachs kuplungkészlet kinyomó csapággyal szal mindennel de nem tartalmazza a kettőstömegű lendkereket. Honnan tudhatom hogy csúszik-e a kuplung?
A válaszokat előre is köszönöm!
Azt szerintem csak onnan lehet megtudni, hogyha szétszedik és megnézik. Az előző 1.8-as 110 pacisomban sima lendkerék volt. Szerintem nyugodtan berakathatsz sima lendkereket is. A benzinesekben nincsenek olyan nyomatékok (vagy mik), mint egy dízelben. A csúszást úgy szokták megnézni, hogy benyomod a kuplungot, beteszed sebességbe, nyomod a féket, közben engeded ki a kuplungot és nézed mikor kezd lefulladni. Ha nagyon fent, akkor haldoklik a kuplungod.
Naplózva
Krisz81
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4759 Dátum:
2014.12.19 péntek, 18:01:19 »
Sziasztok!
MK3 2.0 TDCi (FMBA 5 seb) mondeomba kezd meghalni a kinyomó. De mivel 240E km-nél tartok így cserélem a szerkezetet és kuplungtárcsát is. LUK 624313609 kuplung szettet és LUK 510000110 kinyomót vettem bele. A kérdésem az hogy előfeszítés nélkül össze lehet-e rakni a szerkezetet? Van aki azt mondja hogy nem, de van aki azt monja felesleges a célszerszám, mert anélkül is összerakható.
Tehát célszerszám nélkül is összerakható és működni fog?
Van ebben valakinak tapasztalata?
Vélemények?
Üdv:
Krisz
Naplózva
2002.07 MK3 Ghia 2.0 TDCi 130 LE, gyári xenon,F2 optika, 18" Dezent, Titanium X belső, EGR off, INA szabadonfutó, >290ekm
somedra
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4760 Dátum:
2014.12.20 szombat, 07:06:32 »
sziasztok
nemrég vettem egy mk3 -as benzines 110 lovas mondeot,és azt tapasztalom hogy a sebességeket nehezen veszi.a jelenség az az,hogy nagyon erőltetni kell a sebességváltót,hogy bevegye a sebességet.aztán ha bemelegszik akkor könnyebb,de még így sem az igazi.egy ismerősöm azt mondta,hogy van két bowden a váltó és a sebességváltó között ami esetleg megnyúlt és ez okozhatja ezt a hibát.megnéztem és láttam rajta állítási lehetőséget,csak azt nem tudom,hogy jó e ezt piszkálnom.a kuplungra nem gyanakszom,mert se nem recseg se nem csúszik váltásnál,de nem vagyok szerelő csak laikus.szóval ha valaki járt már így vagy tud erről többet kérem írjon.
köszönöm
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4761 Dátum:
2014.12.20 szombat, 09:21:30 »
Idézetet írta: Krisz81 - 2014.12.19 péntek, 18:01:19
Sziasztok!
MK3 2.0 TDCi (FMBA 5 seb) mondeomba kezd meghalni a kinyomó. De mivel 240E km-nél tartok így cserélem a szerkezetet és kuplungtárcsát is. LUK 624313609 kuplung szettet és LUK 510000110 kinyomót vettem bele. A kérdésem az hogy előfeszítés nélkül össze lehet-e rakni a szerkezetet? Van aki azt mondja hogy nem, de van aki azt monja felesleges a célszerszám, mert anélkül is összerakható.
Tehát célszerszám nélkül is összerakható és működni fog?
Van ebben valakinak tapasztalata?
Vélemények?
Üdv:
Krisz
Nem kell célszerszám a szerkezethez, de a tárcsát központosítani kell.
A kettős tömegűt is érdemes cserélni, mert biztosan elhasználódott már annyira, hogy nem érdemes benthagyni még ha nem is volt hangja. Előbb fog tönkretenni, mint az új kuplung és "viheti magával" a kuplungozott is, mivel arra van rögzítve.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.20 szombat, 10:43:11 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4762 Dátum:
2014.12.20 szombat, 09:24:58 »
Idézetet írta: somedra - 2014.12.20 szombat, 07:06:32
sziasztok
nemrég vettem egy mk3 -as benzines 110 lovas mondeot,és azt tapasztalom hogy a sebességeket nehezen veszi.a jelenség az az,hogy nagyon erőltetni kell a sebességváltót,hogy bevegye a sebességet.aztán ha bemelegszik akkor könnyebb,de még így sem az igazi.egy ismerősöm azt mondta,hogy van két bowden a váltó és a sebességváltó között ami esetleg megnyúlt és ez okozhatja ezt a hibát.megnéztem és láttam rajta állítási lehetőséget,csak azt nem tudom,hogy jó e ezt piszkálnom.a kuplungra nem gyanakszom,mert se nem recseg se nem csúszik váltásnál,de nem vagyok szerelő csak laikus.szóval ha valaki járt már így vagy tud erről többet kérem írjon.
köszönöm
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4763 Dátum:
2014.12.20 szombat, 10:37:38 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.20 szombat, 09:21:30
Nem kell célszerszám a
szervezethez
,..
Milyen szervezethez? ---> Használj Swift key-t és állítsd be rendesen!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Cila76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4764 Dátum:
2014.12.21 vasárnap, 17:30:35 »
Idézetet írta: somedra - 2014.12.20 szombat, 07:06:32
sziasztok
nemrég vettem egy mk3 -as benzines 110 lovas mondeot,és azt tapasztalom hogy a sebességeket nehezen veszi.a jelenség az az,hogy nagyon erőltetni kell a sebességváltót,hogy bevegye a sebességet.aztán ha bemelegszik akkor könnyebb,de még így sem az igazi.egy ismerősöm azt mondta,hogy van két bowden a váltó és a sebességváltó között ami esetleg megnyúlt és ez okozhatja ezt a hibát.megnéztem és láttam rajta állítási lehetőséget,csak azt nem tudom,hogy jó e ezt piszkálnom.a kuplungra nem gyanakszom,mert se nem recseg se nem csúszik váltásnál,de nem vagyok szerelő csak laikus.szóval ha valaki járt már így vagy tud erről többet kérem írjon.
köszönöm
Szia.
Én is szenvedek a váltással. Én az egyessel küzdök a legjobban. Próbáltam a WD40-el megfújni, de semmit sem segített. Nekem , ha áll a motor nagyon könnyen mozog a váltókar és könnyű berakni sebességbe. De ha beindítom, akkor már megy a küzdelem. A legkevesebb erő az egyeshez akkor kell, ha a váltókart üresből alig mozdítom el balra (közvetlenül a 3 mellett) és úgy tolom előre. Szerelőm szerint a kuplung nem emel ki. Kuplung csere kompletten 200.000-250.000Ft. Mivel a kuplunggal semmi bajom (nem csúszik, nem recseg, nincs hangja a lendkeréknek) így hallogatom, mert nem vagyok benne biztos, hogy az a baja. Például hátramenet után mindig nagyon könnyű betenni egyesbe. De az tény, hogy sok bosszúságot okoz. Nincs valakinek ötlete, hogy lehetne eldönteni, hogy tényleg a kuplung-e a hibás?
Naplózva
Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4765 Dátum:
2014.12.21 vasárnap, 20:06:59 »
Idézetet írta: Cila76 - 2014.12.21 vasárnap, 17:30:35
Szia.
Én is szenvedek a váltással. Én az egyessel küzdök a legjobban. Próbáltam a WD40-el megfújni, de semmit sem segített. Nekem , ha áll a motor nagyon könnyen mozog a váltókar és könnyű berakni sebességbe. De ha beindítom, akkor már megy a küzdelem. A legkevesebb erő az egyeshez akkor kell, ha a váltókart üresből alig mozdítom el balra (közvetlenül a 3 mellett) és úgy tolom előre. Szerelőm szerint a kuplung nem emel ki. Kuplung csere kompletten 200.000-250.000Ft. Mivel a kuplunggal semmi bajom (nem csúszik, nem recseg, nincs hangja a lendkeréknek) így hallogatom, mert nem vagyok benne biztos, hogy az a baja. Például hátramenet után mindig nagyon könnyű betenni egyesbe. De az tény, hogy sok bosszúságot okoz. Nincs valakinek ötlete, hogy lehetne eldönteni, hogy tényleg a kuplung-e a hibás?
nagy az esély rá h nem emel ki a kuplung. amíg nem derül ki úgy indulj h kuplung be, 3.4. és úgy egyes.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
kalci
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4766 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:57:18 »
Sziasztok!
***órollerem újabb sarcot vet ki rám úgy érzem.
Ha kinyomom a kuplungot és berakom egyesbe vagy kettesbe vagy hármasba akkor hangot ad ki. Éles ciccegő hangot. Szerintetek komplett kuplung szett +kinyomó csere? Esetleg lendkerék csere is?
Szomorú vagyok. szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4767 Dátum:
2014.12.23 kedd, 17:05:52 »
Idézetet írta: kalci - 2014.12.23 kedd, 15:57:18
Sziasztok!
***órollerem újabb sarcot vet ki rám úgy érzem.
Ha kinyomom a kuplungot és berakom egyesbe vagy kettesbe vagy hármasba akkor hangot ad ki. Éles ciccegő hangot. Szerintetek komplett kuplung szett +kinyomó csere? Esetleg lendkerék csere is?
Szomorú vagyok. szomoru1
én inkább a váltóra tippelnék ebben az esetben.nyelestengelycsapágy minimum....
csak sebességben,és menet közben?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kalci
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4768 Dátum:
2014.12.23 kedd, 19:51:36 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.23 kedd, 17:05:52
én inkább a váltóra tippelnék ebben az esetben.nyelestengelycsapágy minimum....
csak sebességben,és menet közben?
Csinálja menet közben is. Beszéltem az előző tulajjal és azt mondta régebben volt már ilyen és át kellett zsírozni akkor és utána jó volt.
Kuplunggal ha eltudok indulni gázadás nélkül akkor még nem lehet a szakadék szélén ugye?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4769 Dátum:
2014.12.23 kedd, 19:55:02 »
Idézetet írta: kalci - 2014.12.23 kedd, 19:51:36
Csinálja menet közben is. Beszéltem az előző tulajjal és azt mondta régebben volt már ilyen és át kellett zsírozni akkor és utána jó volt.
Kuplunggal ha eltudok indulni gázadás nélkül akkor még nem lehet a szakadék szélén ugye?
Mit kellett átzsírozni?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4770 Dátum:
2014.12.23 kedd, 19:59:01 »
én ma megcsináltam a váltót. eddig nehezen vette az egyest, és a hátramenetet. most már király
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
kalci
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4771 Dátum:
2014.12.23 kedd, 19:59:08 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.23 kedd, 19:55:02
Mit kellett átzsírozni?
Ezt mondta pontosan: ,,a váltókar és a szerkezet csatlakozásánál nyüsszögött, megkenettem"
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4772 Dátum:
2014.12.23 kedd, 20:36:37 »
Idézetet írta: kalci - 2014.12.23 kedd, 19:59:08
Ezt mondta pontosan: ,,a váltókar és a szerkezet csatlakozásánál nyüsszögött, megkenettem"
najó,de menet közben folyamatosan nyüsszög?nemértem én ezt...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4773 Dátum:
2014.12.23 kedd, 20:43:21 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.23 kedd, 20:36:37
najó,de menet közben folyamatosan nyüsszög?nemértem én ezt...
Ezért kérdeztem én is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kalci
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4774 Dátum:
2014.12.23 kedd, 20:48:07 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.23 kedd, 20:36:37
najó,de menet közben folyamatosan nyüsszög?nemértem én ezt...
Akkor nyüsszög amikor a valtókart sebességbe rakom. Utana csöndbe van. Ha újra váltok akkor megint egy nyikkanó hang és így tovább. Mintha valami szorulna, surlódna.
Bocsánat ha rosszul magyarázom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4775 Dátum:
2014.12.23 kedd, 20:51:58 »
Idézetet írta: kalci - 2014.12.23 kedd, 20:48:07
Akkor nyüsszög amikor a valtókart sebességbe rakom. Utana csöndbe van. Ha újra váltok akkor megint egy nyikkanó hang és így tovább. Mintha valami szorulna, surlódna.
Bocsánat ha rosszul magyarázom.
így már érthető.ennek a kuplunhozg szerintem semmi köze és a lendkerékhez sem.A váltókar alatt lehet zsírozni,meg a bowdenek nyüszöghetnek.A váltón szerintem már nem nyüszöghet semmi.Én nem is lehetne behallani....
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kalci
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4776 Dátum:
2014.12.23 kedd, 21:07:55 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.23 kedd, 20:51:58
így már érthető.ennek a kuplunhozg szerintem semmi köze és a lendkerékhez sem.A váltókar alatt lehet zsírozni,meg a bowdenek nyüszöghetnek.A váltón szerintem már nem nyüszöghet semmi.Én nem is lehetne behallani....
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0
Akkor lehet csak hallani, ha le van húzva az ablak.
Amit linkeltél ott a kép nem látható. Hol kell pontosan zsírozni? Megoldható otthon vagy inkább szerelő?
Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4777 Dátum:
2014.12.23 kedd, 22:40:02 »
Idézetet írta: kalci - 2014.12.23 kedd, 21:07:55
Akkor lehet csak hallani, ha le van húzva az ablak.
Amit linkeltél ott a kép nem látható. Hol kell pontosan zsírozni? Megoldható otthon vagy inkább szerelő?
Köszönöm a válaszokat.
Ha felnyitott motorháztetőnél állsz, és valaki közben váltogat, rögtön látod (hallod) hol kell zsírozni. A váltóbovdenek végénél.
Megoldható otthon.
Nekem is volt ilyen. Üdv!
Bár az enyém nem 2.5 v6, de gondolom ott sem más a helyzet.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.23 kedd, 22:42:14 írta kupeti
»
Naplózva
marcii1989
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4778 Dátum:
2014.12.27 szombat, 01:45:27 »
Sziasztok! Az lenne a kerdesem, hogy mitol lehet az, hogy hidegen remeg a kuplung a kocsiba, de ha bemelegszik, mar semmi baja? Koszonom elore is a valaszt!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4779 Dátum:
2014.12.27 szombat, 10:01:29 »
Idézetet írta: marcii1989 - 2014.12.27 szombat, 01:45:27
Sziasztok! Az lenne a kerdesem, hogy mitol lehet az, hogy hidegen remeg a kuplung a kocsiba, de ha bemelegszik, mar semmi baja? Koszonom elore is a valaszt!
cserélj generátort.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4780 Dátum:
2014.12.27 szombat, 10:45:34 »
Idézetet írta: marcii1989 - 2014.12.27 szombat, 01:45:27
Sziasztok! Az lenne a kerdesem, hogy mitol lehet az, hogy hidegen remeg a kuplung a kocsiba, de ha bemelegszik, mar semmi baja? Koszonom elore is a valaszt!
Az "Elektromos dolgok" topicban valakinek megszólalásig hasonló problémája van. Már kapott tanácsot. Szerintem olvasd el te is, lehet neked is hasznodra válik!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4781 Dátum:
2015.01.02 péntek, 12:11:59 »
Sziasztok!
Tudom, nem kötelező, de szeretném lecserélmi a váltómban az olajat!
Én már csak ilyen olajcsere fetisiszta vagyok...
Az a kérdésem, hogy a következő olajat érdemes-e megvennem, mert nem teljesen egyezik a specifikációja a wikiben leírtakkal?!
http://www.bardiauto.hu/webshop/meret-szerint/olajok-adalekok/meretoil_valtomuolaj/-CAS%20121-1
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4782 Dátum:
2015.01.02 péntek, 14:13:32 »
Idézetet írta: panses - 2015.01.02 péntek, 12:11:59
Sziasztok!
Tudom, nem kötelező, de szeretném lecserélmi a váltómban az olajat!
Én már csak ilyen olajcsere fetisiszta vagyok...
Az a kérdésem, hogy a következő olajat érdemes-e megvennem, mert nem teljesen egyezik a specifikációja a wikiben leírtakkal?!
http://www.bardiauto.hu/webshop/meret-szerint/olajok-adalekok/meretoil_valtomuolaj/-CAS%20121-1
Olyat tegyél bele, ami tudja a wsd-m2c200-c szabványt.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4783 Dátum:
2015.01.02 péntek, 14:16:06 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.01.02 péntek, 14:13:32
Olyat tegyél bele, ami tudja a wsd-m2c200-c szabványt.
Ott írja a linkelt olaj adatainál a specifikációt.
Az kinézett olaj megfelelő.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4784 Dátum:
2015.01.02 péntek, 14:18:57 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.02 péntek, 14:16:06
Ott írja a linkelt olaj adatainál a specifikációt.
Az kinézett olaj megfelelő.
Akkor ok
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4785 Dátum:
2015.01.02 péntek, 14:24:35 »
GSR és Zsolteey! Köszi!
Csak mert a wiki ezt: "Manuális váltó (MTX75, 5 seb) : 75W-90 (Ford ESDM-2C186-A)" írja! De, ha azt mondjátok EZ jó, akkor megrendelem.
Mégegyszer kössz!
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4786 Dátum:
2015.01.02 péntek, 14:33:25 »
Idézetet írta: panses - 2015.01.02 péntek, 14:24:35
GSR és Zsolteey! Köszi!
Csak mert a wiki ezt: "Manuális váltó (MTX75, 5 seb) : 75W-90 (Ford ESDM-2C186-A)" írja! De, ha azt mondjátok EZ jó, akkor megrendelem.
Mégegyszer kössz!
Egy olaj többféle specifikációt is teljesíthet, de nem mindegyiket adják meg vagy írják le mindig.
Tessék, itt mindegyik szerepel.
http://www.fordpartsuk.com/shop/ford_75w90_transmission_oil_1ltr_f_1790199_c_1045.htm
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.02 péntek, 14:38:02 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4787 Dátum:
2015.01.02 péntek, 21:33:19 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.02 péntek, 14:33:25
Egy olaj többféle specifikációt is teljesíthet, de nem mindegyiket adják meg vagy írják le mindig.
Tessék, itt mindegyik szerepel.
http://www.fordpartsuk.com/shop/ford_75w90_transmission_oil_1ltr_f_1790199_c_1045.htm
Na ez végképp meggyőzött! A lényeg, hogy egy kicsit megfin*assam a szerelőmet a váltóolaj cserével!
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4788 Dátum:
2015.01.03 szombat, 13:12:09 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.01.02 péntek, 14:13:32
Olyat tegyél bele, ami tudja a wsd-m2c200-c szabványt.
Ezek szerint jó bele:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4789 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 03:01:54 »
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hozzátok.
Ahogy megjöttek a mínuszok a kocsi hideg állapotban nem igazán akarja venni az egyes, valamint rükverc fokozatot. Nem szokásom erőltetni, de úgy vélem talán be sem tudnám tenni az említett sebességi fokozatokba, ha nem járatom meg a kulisszát járó motornál benyomott kuplunggal harmadik negyedik sebességi fokozatba legalább 4-szer 5-ször. Ezután be tudom rakni egyesbe, illetve hátramenetbe is. Viszont ha pl hamar állóra fékeztem az autót és újból 1-es kell akkor általában megint meg kell járatnom 3-4 be jó párszor. Váltó olaj lett benne cserélve, a jelenség ugyan úgy megmarad. Van valami ötletetek?
Mivel mostanában nem jártam itt, had kívánjak mindenkinek Boldog, Balesetmentes Új Évet!
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4790 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 09:49:54 »
Idézetet írta: mobster - 2015.01.04 vasárnap, 03:01:54
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hozzátok.
Ahogy megjöttek a mínuszok a kocsi hideg állapotban nem igazán akarja venni az egyes, valamint rükverc fokozatot. Nem szokásom erőltetni, de úgy vélem talán be sem tudnám tenni az említett sebességi fokozatokba, ha nem járatom meg a kulisszát járó motornál benyomott kuplunggal harmadik negyedik sebességi fokozatba legalább 4-szer 5-ször. Ezután be tudom rakni egyesbe, illetve hátramenetbe is. Viszont ha pl hamar állóra fékeztem az autót és újból 1-es kell akkor általában megint meg kell járatnom 3-4 be jó párszor. Váltó olaj lett benne cserélve, a jelenség ugyan úgy megmarad. Van valami ötletetek?
Mivel mostanában nem jártam itt, had kívánjak mindenkinek Boldog, Balesetmentes Új Évet!
Első körben zsírozd meg a váltókulisszát a váltó tetején.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4791 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 12:17:45 »
Idézetet írta: mobster - 2015.01.04 vasárnap, 03:01:54
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hozzátok.
Ahogy megjöttek a mínuszok a kocsi hideg állapotban nem igazán akarja venni az egyes, valamint rükverc fokozatot. Nem szokásom erőltetni, de úgy vélem talán be sem tudnám tenni az említett sebességi fokozatokba, ha nem járatom meg a kulisszát járó motornál benyomott kuplunggal harmadik negyedik sebességi fokozatba legalább 4-szer 5-ször. Ezután be tudom rakni egyesbe, illetve hátramenetbe is. Viszont ha pl hamar állóra fékeztem az autót és újból 1-es kell akkor általában megint meg kell járatnom 3-4 be jó párszor. Váltó olaj lett benne cserélve, a jelenség ugyan úgy megmarad. Van valami ötletetek?
Mivel mostanában nem jártam itt, had kívánjak mindenkinek Boldog, Balesetmentes Új Évet!
Vedd ki üresbe, engedd ki a kuplungot, újra nyomd be a kuplungot, és úgy be 1-be v R-be.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
extremlajos
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4792 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 14:02:41 »
Ford Mondeo MK3 2.0tddi 66kw 16v 2001év...eladó váltó manuális 5 seb,kuplung szett,féltengelyek stb stb A-Z ig
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4793 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 14:22:38 »
Idézetet írta: extremlajos - 2015.01.04 vasárnap, 14:02:41
Ford Mondeo MK3 2.0tddi 66kw 16v 2001év...eladó váltó manuális 5 seb,kuplung szett,féltengelyek stb stb A-Z ig
Keres-Kínál topicba tedd át.Nehéz eladni,mert én is több helyen hirdetem az 5 sebességes váltómat de nem kell senkinek.Inkább vesznek ha oda jutnak mint én is 6-ost vesznek rá.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4794 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 09:08:35 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.04 vasárnap, 09:49:54
Első körben zsírozd meg a váltókulisszát a váltó tetején.
este ranyomtam egy jo csomo wd40-et. Kivancsi leszek a kulonbsegre. Egy nagyon keveset mentem vele mint probakor, lenyeges volt a valtozas.
Koszonom
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4795 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 10:57:15 »
Idézetet írta: mobster - 2015.01.05 hétfő, 09:08:35
este ranyomtam egy jo csomo wd40-et. Kivancsi leszek a kulonbsegre. Egy nagyon keveset mentem vele mint probakor, lenyeges volt a valtozas.
Koszonom
A WD-40 ide (sem) jó.
Rátapadós, teflonos szórózsír jellegű anyagot érdemes ráfújni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4796 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 10:58:06 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.05 hétfő, 10:57:15
A WD-40 ide (sem) jó.
Rátapadós, teflonos szórózsír jellegű anyagot érdemes ráfújni.
Javasolj valamit, hogy egyértelmű legyen. Köszi.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4797 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 11:08:15 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.01.05 hétfő, 10:58:06
Javasolj valamit, hogy egyértelmű legyen. Köszi.
Javasolt......teflonos zsírspray.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4798 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 11:29:51 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.01.05 hétfő, 10:58:06
Javasolj valamit, hogy egyértelmű legyen. Köszi.
http://www.olajdokk.hu/webshop/details/92/8/%C3%A1pol%C3%A1si-term%C3%A9kek/?vmcchk=1
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4799 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 11:32:38 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.01.05 hétfő, 10:58:06
Javasolj valamit, hogy egyértelmű legyen. Köszi.
Egyértelmű, amit írtam.
Ha írok márka nevet, akkor az hihető, hogy csak az a jó.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
89
90
91
92
93
94
95
[
96
]
97
98
99
100
101
102
103
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ