Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:09:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Automata váltó
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
27
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Automata váltó (Megtekintve 630570 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #300 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 22:53:17 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.04.24 csütörtök, 22:30:15
Addig jó.
Amikor majd lesz, az lesz a szívás...
Szerencsére annyi dsg-t eladtak angolba is (már bontják őket tömegesen), hogy semmivel sem nagyobb szívás mint egy kuplungozás...
Cserébe annyira jók, hogy nem szívesen kéziváltózik utána az ember (mindig jó fokozatban van, mindig rendelkezésre áll az erő, takarékos, gyors, nagyon észrevétlen, biztonságos!! nem fulladsz le sehol, több dologra figyelhetsz a váltás felejtős)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #301 Dátum:
2014.04.25 péntek, 11:54:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.04.24 csütörtök, 22:53:17
Szerencsére annyi dsg-t eladtak angolba is (már bontják őket tömegesen), hogy semmivel sem nagyobb szívás mint egy kuplungozás...
Cserébe annyira jók, hogy nem szívesen kéziváltózik utána az ember (mindig jó fokozatban van, mindig rendelkezésre áll az erő, takarékos, gyors, nagyon észrevétlen, biztonságos!! nem fulladsz le sehol, több dologra figyelhetsz a váltás felejtős)
Ezeknek hiába mondod, h nem csak mondeo van a világon
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #302 Dátum:
2014.04.25 péntek, 11:55:45 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.04.24 csütörtök, 22:30:15
Addig jó.
Amikor majd lesz, az lesz a szívás...
Csak arra utaltam, h nincs semmi baj velük.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #303 Dátum:
2014.04.28 hétfő, 22:39:41 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.04.25 péntek, 11:54:36
Ezeknek hiába mondod, h nem csak mondeo van a világon
jaja, vannak még a szükségmegoldások és a dodge charger
Naplózva
tyavi
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #304 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 17:27:28 »
Sziasztok!
D-ből N-be vagy N-ből D-be lehet (nem káros) féknyomása nélkül is kapcsolni? És akár menet közben is?
köszi
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #305 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 22:15:39 »
Idézetet írta: tyavi - 2014.05.04 vasárnap, 17:27:28
Sziasztok!
D-ből N-be vagy N-ből D-be lehet (nem káros) féknyomása nélkül is kapcsolni? És akár menet közben is?
köszi
Nem káros, semmi problémát nem okoz
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #306 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 15:25:03 »
innen ki törölt hsz-eket és miért? chrispooh kérdésére volt pár válasz, most meg nincs egyse
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
polipisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #307 Dátum:
2014.05.13 kedd, 10:11:17 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.05.11 vasárnap, 15:25:03
innen ki törölt hsz-eket és miért? chrispooh kérdésére volt pár válasz, most meg nincs egyse
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #308 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 10:25:08 »
Sziasztok!
A kiszemelt mondeót elvittem próbaútra (mk4 2007, 2.0 tdci), nagyon szépen váltogat le/fel, egyedül azt vettem észre, ha lassan megyek, akkor 2-ből 1-be néha "érezhetően" , kicsit rántva vált. Gond ez, vagy áttételbeli különbség miatt idővel ez jellemző? Köszönöm!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #309 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 14:51:42 »
Idézetet írta: danidoki - 2014.06.08 vasárnap, 10:25:08
Sziasztok!
A kiszemelt mondeót elvittem próbaútra (mk4 2007, 2.0 tdci), nagyon szépen váltogat le/fel, egyedül azt vettem észre, ha lassan megyek, akkor 2-ből 1-be néha "érezhetően" , kicsit rántva vált. Gond ez, vagy áttételbeli különbség miatt idővel ez jellemző? Köszönöm!
Ez normalis. Minden automata ugy csinalja
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #310 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 19:24:19 »
Szia Kotta!
Köszönöm! S az normális, hogy kiírta egy sárga "i" betü keretében (pont ma), hogy "Transmission service required".
Massage menümpontban elő tudtam hívni az üzenetet, felül egy "I" könyv jellel szerepelt. Váltás nem változott, ugyanúgy
szépen váltogatott.
Megnéztem a kezelésit ott az a kettő hibaüzenet van, hogy "malfunction" és az "overheat", de nekem
egyik sem jött fel, hanem ez a Transmisskon service required. Olvastam neten, hogy 120K-nál javallt
olajat cserélni, erre figyelmeztetne? Újraindulás után már nem volt üzenet.
KÖSZÖNÖM!
Idézetet írta: KOTTA - 2014.06.08 vasárnap, 14:51:42
Ez normalis. Minden automata ugy csinalja
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #311 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 10:44:42 »
Idézetet írta: danidoki - 2014.06.08 vasárnap, 19:24:19
Szia Kotta!
Köszönöm! S az normális, hogy kiírta egy sárga "i" betü keretében (pont ma), hogy "Transmission service required".
Massage menümpontban elő tudtam hívni az üzenetet, felül egy "I" könyv jellel szerepelt. Váltás nem változott, ugyanúgy
szépen váltogatott.
Megnéztem a kezelésit ott az a kettő hibaüzenet van, hogy "malfunction" és az "overheat", de nekem
egyik sem jött fel, hanem ez a Transmisskon service required. Olvastam neten, hogy 120K-nál javallt
olajat cserélni, erre figyelmeztetne? Újraindulás után már nem volt üzenet.
KÖSZÖNÖM!
Melyik valtod van? Gyar szerint a ketkuplungosban 60ekm az olajcsere, a masik (nyomatekvalto) elettartamos. Az a gond, hogy a sima nyomatekvaltoban olyan helyre raktak az olajszurot, hogy egy normalis csere kb 100eft. A sima csere meg kb olajfrissites. Ha a km garantalt az autoban, akkor 50-60ekmenekent egy olajfrissites jot tesz, ha nem tudod mennI van benne akkor inkabb ne.
Most en ugy vagyok, hogy ha gond lesz a valtoval, akkor majd javittatom, de egyenlore nincs gond. Igaz en meg csak 80ekm-t raktam bele a papiron 65ekm-el vasarolt autoba.
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #312 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 18:24:38 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.06.09 hétfő, 10:44:42
Melyik valtod van? Gyar szerint a ketkuplungosban 60ekm az olajcsere, a masik (nyomatekvalto) elettartamos. Az a gond, hogy a sima nyomatekvaltoban olyan helyre raktak az olajszurot, hogy egy normalis csere kb 100eft. A sima csere meg kb olajfrissites. Ha a km garantalt az autoban, akkor 50-60ekmenekent egy olajfrissites jot tesz, ha nem tudod mennI van benne akkor inkabb ne.
Most en ugy vagyok, hogy ha gond lesz a valtoval, akkor majd javittatom, de egyenlore nincs gond. Igaz en meg csak 80ekm-t raktam bele a papiron 65ekm-el vasarolt autoba.
Elviekben 118e km van benne, s sima nyomatékváltós. Észrevettem, hogy egyenes terepen és kisebb emelkedőkön semmi baj. Ha felérek egy nagy emelkedőre ( 80-90 km/h), akkor van rá esély, hogy kiírja az üzenetet, s nincs a végén lock up. (Kétszer ugyanott történt, utána sehol.) Autópálya előtt félreálltam, nem volt már emelkedő, s nem volt semmi baj. De gondolom ennek 118e km-nél nem szabadna előjönni, még ha csak az olajat kevesli is (emelkedőből gondolva, de lehet, hogy rossz logika...).
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #313 Dátum:
2014.06.13 péntek, 10:15:25 »
Idézetet írta: danidoki - 2014.06.09 hétfő, 18:24:38
Elviekben 118e km van benne, s sima nyomatékváltós. Észrevettem, hogy egyenes terepen és kisebb emelkedőkön semmi baj. Ha felérek egy nagy emelkedőre ( 80-90 km/h), akkor van rá esély, hogy kiírja az üzenetet, s nincs a végén lock up. (Kétszer ugyanott történt, utána sehol.) Autópálya előtt félreálltam, nem volt már emelkedő, s nem volt semmi baj. De gondolom ennek 118e km-nél nem szabadna előjönni, még ha csak az olajat kevesli is (emelkedőből gondolva, de lehet, hogy rossz logika...).
Külföldi fórumon ezt írták:
You may just need an oil change. Be sitting down when you hear the price.
Valószínű, hogy ott úgy cserélik az olajat, hogy váltó le, olaj és szűrő ki, majd új szűrő és olaj, a művelet - ha jól emlékszem írásaitokra - 100k alatt nem áll meg...Sima frissítés kijön 50kból, de kérdés, azzal érek-e valamit. Hajlanék én is "ha már csinálunk valamit, jól csináljuk meg"' megoldás felé. Tudom a dilemmát én is arról, hogy szabad-e olajat cserélni, merthogy a régi tömít (ahol kell) vagy éppenséggel elzár (ahol nem kéne).
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Georgo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #314 Dátum:
2014.06.13 péntek, 11:43:19 »
Sziasztok!
Lenne egy kis gondom az autóm váltójával.MK4 2,0TDCI,2007-es 190000km.
Álló helyzetben berakja magát serviz üzemmódba,
és a menetstabilizátor kijelzője világit a műszerfalon.
2-3 újra inditás és eltűnik minden,mintha mi sem történt volna.
Van egy ELM327 BLUETOOTH-os kiolvasóm,
ami P1719-es erőátvitel, hibakódot talált.
Valaki esetleg egy hozzáértő váltóst tudna ajánlani,vagy ötletet hogy ez mi a lehet.
Köszi
Georgo
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #315 Dátum:
2014.06.13 péntek, 12:32:45 »
Idézetet írta: Georgo - 2014.06.13 péntek, 11:43:19
Sziasztok!
Lenne egy kis gondom az autóm váltójával.MK4 2,0TDCI,2007-es 190000km.
Álló helyzetben berakja magát serviz üzemmódba,
és a menetstabilizátor kijelzője világit a műszerfalon.
2-3 újra inditás és eltűnik minden,mintha mi sem történt volna.
Van egy ELM327 BLUETOOTH-os kiolvasóm,
ami P1719-es erőátvitel, hibakódot talált.
Valaki esetleg egy hozzáértő váltóst tudna ajánlani,vagy ötletet hogy ez mi a lehet.
Köszi
Georgo
Mégegy taxis?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #316 Dátum:
2014.06.13 péntek, 12:44:30 »
Idézetet írta: Georgo - 2014.06.13 péntek, 11:43:19
Sziasztok!
Lenne egy kis gondom az autóm váltójával.MK4 2,0TDCI,2007-es 190000km.
Álló helyzetben berakja magát serviz üzemmódba,
és a menetstabilizátor kijelzője világit a műszerfalon.
2-3 újra inditás és eltűnik minden,mintha mi sem történt volna.
Van egy ELM327 BLUETOOTH-os kiolvasóm,
ami P1719-es erőátvitel, hibakódot talált.
Valaki esetleg egy hozzáértő váltóst tudna ajánlani,vagy ötletet hogy ez mi a lehet.
Köszi
Georgo
androiddal olvastad ki?!Az nem lesz elég....
Töltsd le laptopra a forscan legújabb verzióját-ingyenes,és azzal diagolj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Georgo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #317 Dátum:
2014.06.13 péntek, 13:17:37 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.13 péntek, 12:44:30
androiddal olvastad ki?!Az nem lesz elég....
Töltsd le laptopra a forscan legújabb verzióját-ingyenes,és azzal diagolj.
Köszi,megpróbálom.
Naplózva
Georgo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #318 Dátum:
2014.06.13 péntek, 13:24:47 »
Idézetet írta: BT - 2014.06.13 péntek, 12:32:45
Mégegy taxis?
Igen,még egy.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #319 Dátum:
2014.06.13 péntek, 13:37:54 »
Idézetet írta: Georgo - 2014.06.13 péntek, 13:24:47
Igen,még egy.
Siky még itt taxis, bár ő mk3, de tud használt olajat, fékbetét, tárcsát...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Georgo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #320 Dátum:
2014.06.13 péntek, 13:58:02 »
Idézetet írta: BT - 2014.06.13 péntek, 13:37:54
Siky még itt taxis, bár ő mk3, de tud használt olajat, fékbetét, tárcsát...
Gondolom te tőle vásárolsz,ha igy ajánlod.
De jobban tetszene ha a problémámra reagáltál volna.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.13 péntek, 14:01:30 írta Georgo
»
Naplózva
tyavi
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #321 Dátum:
2014.06.18 szerda, 19:13:09 »
Hello Fiuk!
Váltóba olajat mikor kell cserélni, melyik szerviznél kell vmit csinálni?
köszi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #322 Dátum:
2014.06.18 szerda, 19:26:44 »
Idézetet írta: Georgo - 2014.06.13 péntek, 13:58:02
Gondolom te tőle vásárolsz,ha igy ajánlod.
De jobban tetszene ha a problémámra reagáltál volna.
Nem, csak a taxisok vásárolnak ilyen xarokat.
Kiolvastad forscannel is a hibakódot? Azóta is csinálja?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #323 Dátum:
2014.06.18 szerda, 22:48:22 »
Idézetet írta: tyavi - 2014.06.18 szerda, 19:13:09
Hello Fiuk!
Váltóba olajat mikor kell cserélni, melyik szerviznél kell vmit csinálni?
köszi
nyomatékváltóban:
- ha nem tudod mennyi km van benne (garantáltan), akkor soha, vagy ha tönkremegy
- ha tudod, akkor 100eKm, de csak olaj frissítést tudnak csinálni
Ha duplakuplungos:
- 60eKm
Naplózva
Georgo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #324 Dátum:
2014.06.19 csütörtök, 12:58:11 »
Idézetet írta: BT - 2014.06.18 szerda, 19:26:44
Nem, csak a taxisok vásárolnak ilyen xarokat.
Kiolvastad forscannel is a hibakódot? Azóta is csinálja?
Nem tudom milyen xarokat vásárolnak a taxisok,meg hogy mi köze van a kérdésemnez a taxisokhoz,
meg egyálltalán hogy miről beszélsz.
Egyébként még nem olvastam ki forscan-el,mert nincs amivel kiolvassam,de folyamatban van a beszerzése.
A mai napig meg nem produkálta a hibát.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #325 Dátum:
2014.06.19 csütörtök, 13:12:34 »
Idézetet írta: Georgo - 2014.06.19 csütörtök, 12:58:11
Nem tudom milyen xarokat vásárolnak a taxisok,meg hogy mi köze van a kérdésemnez a taxisokhoz,
meg egyálltalán hogy miről beszélsz.
Egyébként még nem olvastam ki forscan-el,mert nincs amivel kiolvassam,de folyamatban van a beszerzése.
A mai napig meg nem produkálta a hibát.
rossz taxis poént süt el mindig,csak olyan béna,mert azt hiszi,mindenkinek bejön.nem kell foglalkozni vele.amúgy jó srác,nem dobálja kaviccsal a repülőt.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #326 Dátum:
2014.06.19 csütörtök, 13:14:55 »
Idézetet írta: Georgo - 2014.06.19 csütörtök, 12:58:11
Nem tudom milyen xarokat vásárolnak a taxisok,meg hogy mi köze van a kérdésemnez a taxisokhoz,
meg egyálltalán hogy miről beszélsz.
Egyébként még nem olvastam ki forscan-el,mert nincs amivel kiolvassam,de folyamatban van a beszerzése.
A mai napig meg nem produkálta a hibát.
Azt írtad, hogy van egy elm327-ed. Akkor már csak egy laptop kell.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #327 Dátum:
2014.06.19 csütörtök, 13:16:17 »
Idézetet írta: BT - 2014.06.19 csütörtök, 13:14:55
Azt írtad, hogy van egy elm327-ed. Akkor már csak egy laptop kell.
ezt írta ő is: "Egyébként még nem olvastam ki forscan-el,mert
nincs amivel kiolvassam
,de folyamatban van a beszerzése."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Georgo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #328 Dátum:
2014.06.19 csütörtök, 13:16:43 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.19 csütörtök, 13:12:34
rossz taxis poént süt el mindig,csak olyan béna,mert azt hiszi,mindenkinek bejön.nem kell foglalkozni vele.amúgy jó srác,nem dobálja kaviccsal a repülőt.....
Rendben,és remélem csattogós lepkéje sincs.
Naplózva
Georgo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #329 Dátum:
2014.06.19 csütörtök, 13:24:50 »
Idézetet írta: BT - 2014.06.19 csütörtök, 13:14:55
Azt írtad, hogy van egy elm327-ed. Akkor már csak egy laptop kell.
Elm327 van,de az bluetooth-os.A laptoppal össze tud kommunikálni,vagy usb csatis kell?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #330 Dátum:
2014.06.19 csütörtök, 13:31:01 »
Idézetet írta: Georgo - 2014.06.19 csütörtök, 13:16:43
Rendben,és remélem csattogós lepkéje sincs.
nincs neki,m ert attól meg az orvos tiltotta el. A papírrepülő meg elvágta az újját. Szóval halmozottan hátrányos helyzetű, de állandóan Alf-ra akar ráugrani
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #331 Dátum:
2014.06.19 csütörtök, 13:35:18 »
Idézetet írta: Georgo - 2014.06.19 csütörtök, 13:24:50
Elm327 van,de az bluetooth-os.A laptoppal össze tud kommunikálni,vagy usb csatis kell?
ha tud BT kapcsolatot a laposod,akkor műkszik vele.csak a megfelelő COM portra kell állítani,vagy autora.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #332 Dátum:
2014.06.19 csütörtök, 13:36:01 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.06.19 csütörtök, 13:31:01
nincs neki,m ert attól meg az orvos tiltotta el. A papírrepülő meg elvágta az újját. Szóval halmozottan hátrányos helyzetű, de állandóan Alf-ra akar ráugrani
nemnem.a Tibcsire.csak most nincsenek jóban,ezért mindenkit megkörnyékez....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #333 Dátum:
2014.06.19 csütörtök, 13:37:48 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.19 csütörtök, 13:36:01
nemnem.a Tibcsire.csak most nincsenek jóban,ezért mindenkit megkörnyékez....
Tényleg, el is felejtettem, hogy a Tibcsi neki az első
Naplózva
Georgo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #334 Dátum:
2014.06.19 csütörtök, 13:46:31 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.19 csütörtök, 13:35:18
ha tud BT kapcsolatot a laposod,akkor műkszik vele.csak a megfelelő COM portra kell állítani,vagy autora.
Ok.Akkor megpróbálom kivarázsolni az adatokat.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #335 Dátum:
2014.06.19 csütörtök, 21:07:53 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.19 csütörtök, 13:36:01
nemnem.a Tibcsire.csak most nincsenek jóban,ezért mindenkit megkörnyékez....
Tipcsivel jóban vagyunk, csak keveset talizunk.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #336 Dátum:
2014.06.19 csütörtök, 21:41:26 »
Idézetet írta: BT - 2014.06.19 csütörtök, 21:07:53
Tipcsivel jóban vagyunk, csak keveset talizunk.
Alf, megnyugodhatsz. BT-nek még mindig Tibcsi kell
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #337 Dátum:
2014.06.19 csütörtök, 22:00:53 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.06.19 csütörtök, 21:41:26
Alf, megnyugodhatsz. BT-nek még mindig Tibcsi kell
örökké fog tartani ez a szerelem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Georgo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #338 Dátum:
2014.06.21 szombat, 15:24:33 »
Idézetet írta: alf T-boy - 2014.06.13 péntek, 12:44:30
androiddal olvastad ki?!Az nem lesz elég....
Töltsd le laptopra a forscan legújabb verzióját-ingyenes,és azzal diagolj.
Sikerült kapcsolatot teremteteni a forscan-el,és ezeket az adatokat sikerűlt kiszedni belőle.
===DTC P02E1:72-68===
Code: P02E1 - Diesel Intake Air Flow Control Performance
Additional Fault Symptom:
- Actuator Stuck Open
Status:
- DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
- Test not complete
Module: Powertrain Control Module===END DTC P02E1:72-68===
===DTC P0489:00-2F===
Code: P0489 - EGR Control Circuit Low
Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Powertrain Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Possible causes :
An electrical fault in the EGR control circuit.
Sticking EGR Valve
Do not renew any components until all pinpoints associated with this DTC are complete.
===END DTC P0489:00-2F===
===DTC P1335:00-6C===
Code: P1335 - EGR Position Sensor Minimum Stop Performance
Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
- Test not complete
Module: Powertrain Control Module===END DTC P1335:00-6C===
===DTC P1719-P===
Code: P1719 - Engine Torque Signal
Status:
- Pending - mailfunction is expected to be confirmed
Module: On Board Diagnostic II
Diagnostic Trouble Code details
Engine Torque Signal
===END DTC P1719-P===
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #339 Dátum:
2014.06.21 szombat, 20:57:10 »
Idézetet írta: Georgo - 2014.06.21 szombat, 15:24:33
Sikerült kapcsolatot teremteteni a forscan-el,és ezeket az adatokat sikerűlt kiszedni belőle.
===DTC P02E1:72-68===
Code: P02E1 - Diesel Intake Air Flow Control Performance
Additional Fault Symptom:
- Actuator Stuck Open
Status:
- DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
- Test not complete
Module: Powertrain Control Module===END DTC P02E1:72-68===
===DTC P0489:00-2F===
Code: P0489 - EGR Control Circuit Low
Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Powertrain Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Possible causes :
An electrical fault in the EGR control circuit.
Sticking EGR Valve
Do not renew any components until all pinpoints associated with this DTC are complete.
===END DTC P0489:00-2F===
===DTC P1335:00-6C===
Code: P1335 - EGR Position Sensor Minimum Stop Performance
Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
- Test not complete
Module: Powertrain Control Module===END DTC P1335:00-6C===
===DTC P1719-P===
Code: P1719 - Engine Torque Signal
Status:
- Pending - mailfunction is expected to be confirmed
Module: On Board Diagnostic II
Diagnostic Trouble Code details
Engine Torque Signal
===END DTC P1719-P===
csak a váltóhibához:
Angol fórumon azt írják,hogy ezt a hibát egy bizonyos szelep meghibásodása okozza a váltóban.
"Szelep csere megoldotta a problémát- az automata sebességváltó nyomaték hibát".
Egy jó automatásnál utána kellene járni....
Egr le van zárva,vagy szimplán nem működik-rossz?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #340 Dátum:
2014.06.22 vasárnap, 19:43:23 »
Idézetet írta: alf T-boy - 2014.06.21 szombat, 20:57:10
csak a váltóhibához:
Angol fórumon azt írják,hogy ezt a hibát egy bizonyos szelep meghibásodása okozza a váltóban.
"Szelep csere megoldotta a problémát- az automata sebességváltó nyomaték hibát".
Egy jó automatásnál utána kellene járni....
Egr le van zárva,vagy szimplán nem működik-rossz?
ha a szelep a szeleptömböt jelenti akkor az 3 kiló újonnan+a csere+olaj stb... nem kell levenni a váltót hozzá. De azt fogják mondani, h akkor már legyen levéve+atomjaira szedve, mer úgy tuti jó lesz. Az meg horror.. 5-600 legalább
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Georgo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #341 Dátum:
2014.06.23 hétfő, 12:25:58 »
Idézetet írta: alf T-boy - 2014.06.21 szombat, 20:57:10
csak a váltóhibához:
Angol fórumon azt írják,hogy ezt a hibát egy bizonyos szelep meghibásodása okozza a váltóban.
"Szelep csere megoldotta a problémát- az automata sebességváltó nyomaték hibát".
Egy jó automatásnál utána kellene járni....
Egr le van zárva,vagy szimplán nem működik-rossz?
Nincs lezárva az egr,le volt szedve és kipucolva,de ezek szerint nem járt sikkerrel.
Hol találok "jó automatást"valami tipp esetleg?
Naplózva
Georgo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #342 Dátum:
2014.06.23 hétfő, 12:31:15 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.06.22 vasárnap, 19:43:23
ha a szelep a szeleptömböt jelenti akkor az 3 kiló újonnan+a csere+olaj stb... nem kell levenni a váltót hozzá. De azt fogják mondani, h akkor már legyen levéve+atomjaira szedve, mer úgy tuti jó lesz. Az meg horror.. 5-600 legalább
Köszi,elég csúnyán fest a helyzet.Mostmár tudom értem miért szabadult tőle a volt gazda.
Naplózva
fecso71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #343 Dátum:
2014.06.23 hétfő, 12:36:17 »
Idézetet írta: Georgo - 2014.06.23 hétfő, 12:31:15
Köszi,elég csúnyán fest a helyzet.Mostmár tudom értem miért szabadult tőle a volt gazda.
Nekem anno ők szervizelték..Igaz szolnokiak de egy telefont megér. Fóris Dezső 06-20 953 0153
Naplózva
2019 Mondeo Hybrid Vignale
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #344 Dátum:
2014.06.23 hétfő, 12:37:27 »
Idézetet írta: Georgo - 2014.06.23 hétfő, 12:25:58
Nincs lezárva az egr,le volt szedve és kipucolva,de ezek szerint nem járt sikkerrel.
Hol találok "jó automatást"valami tipp esetleg?
Este elokeresem azokat akikkel en kommunikaltam sokat. Budapesti kellene?
Naplózva
Georgo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #345 Dátum:
2014.06.23 hétfő, 13:04:59 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.06.23 hétfő, 12:37:27
Este elokeresem azokat akikkel en kommunikaltam sokat. Budapesti kellene?
Köszi,nem bánnám ha budapesti lenne,mivel én is itt lakom.
Naplózva
Georgo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #346 Dátum:
2014.06.23 hétfő, 13:06:59 »
Idézetet írta: fecso71 - 2014.06.23 hétfő, 12:36:17
Nekem anno ők szervizelték..Igaz szolnokiak de egy telefont megér. Fóris Dezső 06-20 953 0153
Köszi,megcsörgetem,bár elég messze van nekem.
Naplózva
Georgo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #347 Dátum:
2014.06.24 kedd, 13:20:31 »
Idézetet írta: alf T-boy - 2014.06.21 szombat, 20:57:10
csak a váltóhibához:
Angol fórumon azt írják,hogy ezt a hibát egy bizonyos szelep meghibásodása okozza a váltóban.
"Szelep csere megoldotta a problémát- az automata sebességváltó nyomaték hibát".
Egy jó automatásnál utána kellene járni....
Egr le van zárva,vagy szimplán nem működik-rossz?
Voltam Szelecki-nél diagon,az egr szelep hibát mutatta csak ki.A váltóban semmit.Azt mondták cseréljük ki az egr szelepet mert valószinű hogy az kavar be az elektronikába.Ha ez igy van akkor azoknak akiknek le van dugózva az egr, miért nem kavar bele?Ha egy márkaszerviz is "valószinű ez a problémázik"akkor hova mehetek ahol tutira megmondják a hiba okát.Ért valaki a fordokhoz valahol az országban?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #348 Dátum:
2014.06.25 szerda, 07:49:56 »
Idézetet írta: Georgo - 2014.06.24 kedd, 13:20:31
Voltam Szelecki-nél diagon,az egr szelep hibát mutatta csak ki.A váltóban semmit.Azt mondták cseréljük ki az egr szelepet mert valószinű hogy az kavar be az elektronikába.Ha ez igy van akkor azoknak akiknek le van dugózva az egr, miért nem kavar bele?Ha egy márkaszerviz is "valószinű ez a problémázik"akkor hova mehetek ahol tutira megmondják a hiba okát.Ért valaki a fordokhoz valahol az országban?
A ledugozott egr-nel a szutykos visszaaramoltatott kipufogogaz mozgasat szunteted meg a szivosor fele. Ezt semmi nem figyeli az mk4-nel legalabbis az euro 4-es mociknal.
Euro 5-nel nem tudom, de sztm ott is ugyan ez a helyzet.
Csak az egr helyzetet ellenorzi. Amennyiben az nem ugy mozog ahogy kellene hibat dob.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
chrispooh
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #349 Dátum:
2014.06.27 péntek, 14:58:39 »
Sziasztok! Nekem is pont ez a bajom. Már 2,5 éve van meg a járgány (2008 MK4 Titanium Aut. 2.0 TDCi). Pár hónapja kezdte el, hogy 20km/h-nál, csakis mikor lassítok beránt egyet. Hol jobban érezhetően, hol csak éppen észrevehetően. Múltkor a Gellért-hegyről jöttem le vele, gurultam D-ben, és mikor leértem, teljesen megszűnt ez a jelenség majdnem 1 hónapig. Aztán megint kezd előjönni.
Bevittem szervízbe (Auto-Fort - Németh Viktor), előtte Petrányiba Üllői útra, de egyik helyen sem tudtak kiolvasni a komputerből semmit.
Elég tanácstalan vagyok, mert nem szeretném tönkretenni a szeretett kis járgányomat és nem tudom, mit tegyek-mit ne tegyek vele
Idézetet írta: KOTTA - 2014.06.08 vasárnap, 14:51:42
Ez normalis. Minden automata ugy csinalja
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
27
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ