Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:10:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 631400 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #300 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 22:53:17 »

Addig jó. Wink
Amikor majd lesz, az lesz a szívás...
Szerencsére annyi dsg-t eladtak angolba is (már bontják őket tömegesen), hogy semmivel sem nagyobb szívás mint egy kuplungozás... eplus2
Cserébe annyira jók, hogy nem szívesen kéziváltózik utána az ember (mindig jó fokozatban van, mindig rendelkezésre áll az erő, takarékos, gyors, nagyon észrevétlen, biztonságos!! nem fulladsz le sehol, több dologra figyelhetsz a váltás felejtős)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #301 Dátum: 2014.04.25 péntek, 11:54:36 »

Szerencsére annyi dsg-t eladtak angolba is (már bontják őket tömegesen), hogy semmivel sem nagyobb szívás mint egy kuplungozás... eplus2
Cserébe annyira jók, hogy nem szívesen kéziváltózik utána az ember (mindig jó fokozatban van, mindig rendelkezésre áll az erő, takarékos, gyors, nagyon észrevétlen, biztonságos!! nem fulladsz le sehol, több dologra figyelhetsz a váltás felejtős)
Ezeknek hiába mondod, h nem csak mondeo van a világon  nyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2014.04.25 péntek, 11:55:45 »

Addig jó. Wink
Amikor majd lesz, az lesz a szívás...
Csak arra utaltam, h nincs semmi baj velük.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 22:39:41 »

Ezeknek hiába mondod, h nem csak mondeo van a világon  nyes

jaja, vannak még a szükségmegoldások és a dodge charger nyes
Naplózva
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 17:27:28 »

Sziasztok!

D-ből N-be  vagy N-ből D-be lehet (nem káros) féknyomása nélkül is kapcsolni? És akár menet közben is?

köszi
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #305 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 22:15:39 »

Sziasztok!

D-ből N-be  vagy N-ből D-be lehet (nem káros) féknyomása nélkül is kapcsolni? És akár menet közben is?

köszi
Nem káros, semmi problémát nem okoz
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #306 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 15:25:03 »

innen ki törölt hsz-eket és miért?  chrispooh kérdésére volt pár válasz, most meg nincs egyse
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
polipisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #307 Dátum: 2014.05.13 kedd, 10:11:17 »

innen ki törölt hsz-eket és miért?  chrispooh kérdésére volt pár válasz, most meg nincs egyse
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 10:25:08 »

Sziasztok!

A kiszemelt mondeót elvittem próbaútra (mk4 2007, 2.0 tdci), nagyon szépen váltogat le/fel, egyedül azt vettem észre, ha lassan megyek, akkor 2-ből 1-be néha "érezhetően" , kicsit rántva vált. Gond ez, vagy áttételbeli különbség miatt idővel ez jellemző? Köszönöm!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #309 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 14:51:42 »

Sziasztok!

A kiszemelt mondeót elvittem próbaútra (mk4 2007, 2.0 tdci), nagyon szépen váltogat le/fel, egyedül azt vettem észre, ha lassan megyek, akkor 2-ből 1-be néha "érezhetően" , kicsit rántva vált. Gond ez, vagy áttételbeli különbség miatt idővel ez jellemző? Köszönöm!

Ez normalis. Minden automata ugy csinalja
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 19:24:19 »

Szia Kotta!

Köszönöm! S az normális, hogy kiírta egy sárga "i" betü keretében (pont ma), hogy "Transmission service required".
Massage menümpontban elő tudtam hívni az üzenetet, felül egy "I" könyv jellel szerepelt. Váltás nem változott, ugyanúgy
szépen váltogatott.

Megnéztem a kezelésit ott az a kettő hibaüzenet van, hogy "malfunction" és az "overheat", de nekem
egyik sem jött fel, hanem ez a Transmisskon service required. Olvastam neten, hogy 120K-nál javallt
olajat cserélni, erre figyelmeztetne? Újraindulás után már nem volt üzenet.
KÖSZÖNÖM!
 worship

Ez normalis. Minden automata ugy csinalja
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 10:44:42 »

Szia Kotta!

Köszönöm! S az normális, hogy kiírta egy sárga "i" betü keretében (pont ma), hogy "Transmission service required".
Massage menümpontban elő tudtam hívni az üzenetet, felül egy "I" könyv jellel szerepelt. Váltás nem változott, ugyanúgy
szépen váltogatott.

Megnéztem a kezelésit ott az a kettő hibaüzenet van, hogy "malfunction" és az "overheat", de nekem
egyik sem jött fel, hanem ez a Transmisskon service required. Olvastam neten, hogy 120K-nál javallt
olajat cserélni, erre figyelmeztetne? Újraindulás után már nem volt üzenet.
KÖSZÖNÖM!
 worship


Melyik valtod van? Gyar szerint a ketkuplungosban 60ekm az olajcsere, a masik (nyomatekvalto) elettartamos. Az a gond, hogy a sima nyomatekvaltoban olyan helyre raktak az olajszurot, hogy egy normalis csere kb 100eft. A sima csere meg kb olajfrissites. Ha a km garantalt az autoban, akkor 50-60ekmenekent egy olajfrissites jot tesz, ha nem tudod mennI van benne akkor inkabb ne.

Most en ugy vagyok, hogy ha gond lesz a valtoval, akkor majd javittatom, de egyenlore nincs gond. Igaz en meg csak 80ekm-t raktam bele a papiron 65ekm-el vasarolt autoba.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 18:24:38 »

Melyik valtod van? Gyar szerint a ketkuplungosban 60ekm az olajcsere, a masik (nyomatekvalto) elettartamos. Az a gond, hogy a sima nyomatekvaltoban olyan helyre raktak az olajszurot, hogy egy normalis csere kb 100eft. A sima csere meg kb olajfrissites. Ha a km garantalt az autoban, akkor 50-60ekmenekent egy olajfrissites jot tesz, ha nem tudod mennI van benne akkor inkabb ne.

Most en ugy vagyok, hogy ha gond lesz a valtoval, akkor majd javittatom, de egyenlore nincs gond. Igaz en meg csak 80ekm-t raktam bele a papiron 65ekm-el vasarolt autoba.

Elviekben 118e km van benne, s sima nyomatékváltós.  Észrevettem, hogy egyenes terepen és kisebb emelkedőkön semmi baj. Ha felérek egy nagy emelkedőre ( 80-90 km/h), akkor van rá esély, hogy kiírja az üzenetet, s nincs a végén lock up. (Kétszer ugyanott történt, utána sehol.) Autópálya előtt félreálltam, nem volt már emelkedő, s nem volt semmi baj. De gondolom ennek 118e km-nél nem szabadna előjönni, még ha csak az olajat kevesli is (emelkedőből gondolva, de lehet, hogy rossz logika...).
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #313 Dátum: 2014.06.13 péntek, 10:15:25 »

Elviekben 118e km van benne, s sima nyomatékváltós.  Észrevettem, hogy egyenes terepen és kisebb emelkedőkön semmi baj. Ha felérek egy nagy emelkedőre ( 80-90 km/h), akkor van rá esély, hogy kiírja az üzenetet, s nincs a végén lock up. (Kétszer ugyanott történt, utána sehol.) Autópálya előtt félreálltam, nem volt már emelkedő, s nem volt semmi baj. De gondolom ennek 118e km-nél nem szabadna előjönni, még ha csak az olajat kevesli is (emelkedőből gondolva, de lehet, hogy rossz logika...).

Külföldi fórumon ezt írták:
You may just need an oil change. Be sitting down when you hear the price.

Valószínű, hogy ott úgy cserélik az olajat, hogy váltó le, olaj és szűrő ki, majd új szűrő és olaj, a művelet - ha jól emlékszem írásaitokra - 100k alatt nem áll meg...Sima frissítés kijön 50kból, de kérdés, azzal érek-e valamit. Hajlanék én is "ha már csinálunk valamit, jól csináljuk meg"' megoldás felé. Tudom a dilemmát én is arról, hogy szabad-e olajat cserélni, merthogy a régi tömít (ahol kell) vagy éppenséggel elzár (ahol nem kéne).
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Georgo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



E-mail
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2014.06.13 péntek, 11:43:19 »


Sziasztok!
Lenne egy kis gondom az autóm váltójával.MK4 2,0TDCI,2007-es 190000km.
Álló helyzetben berakja magát serviz üzemmódba,
és a menetstabilizátor kijelzője világit a műszerfalon.
2-3 újra inditás és eltűnik minden,mintha mi sem történt volna.
Van egy ELM327 BLUETOOTH-os kiolvasóm,
ami P1719-es erőátvitel, hibakódot talált.
Valaki esetleg egy hozzáértő váltóst tudna ajánlani,vagy ötletet hogy ez mi a lehet.

Köszi
Georgo
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #315 Dátum: 2014.06.13 péntek, 12:32:45 »

Sziasztok!
Lenne egy kis gondom az autóm váltójával.MK4 2,0TDCI,2007-es 190000km.
Álló helyzetben berakja magát serviz üzemmódba,
és a menetstabilizátor kijelzője világit a műszerfalon.
2-3 újra inditás és eltűnik minden,mintha mi sem történt volna.
Van egy ELM327 BLUETOOTH-os kiolvasóm,
ami P1719-es erőátvitel, hibakódot talált.
Valaki esetleg egy hozzáértő váltóst tudna ajánlani,vagy ötletet hogy ez mi a lehet.

Köszi
Georgo

Mégegy taxis?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #316 Dátum: 2014.06.13 péntek, 12:44:30 »

Sziasztok!
Lenne egy kis gondom az autóm váltójával.MK4 2,0TDCI,2007-es 190000km.
Álló helyzetben berakja magát serviz üzemmódba,
és a menetstabilizátor kijelzője világit a műszerfalon.
2-3 újra inditás és eltűnik minden,mintha mi sem történt volna.
Van egy ELM327 BLUETOOTH-os kiolvasóm,
ami P1719-es erőátvitel, hibakódot talált.
Valaki esetleg egy hozzáértő váltóst tudna ajánlani,vagy ötletet hogy ez mi a lehet.

Köszi
Georgo
androiddal olvastad ki?!Az nem lesz elég....

Töltsd le laptopra a forscan legújabb verzióját-ingyenes,és azzal diagolj.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Georgo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



E-mail
« Új hozzászólás #317 Dátum: 2014.06.13 péntek, 13:17:37 »

androiddal olvastad ki?!Az nem lesz elég....

Töltsd le laptopra a forscan legújabb verzióját-ingyenes,és azzal diagolj.


Köszi,megpróbálom.
Naplózva
Georgo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



E-mail
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2014.06.13 péntek, 13:24:47 »

Mégegy taxis?

Igen,még egy. taps
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #319 Dátum: 2014.06.13 péntek, 13:37:54 »

Igen,még egy. taps

Siky még itt taxis, bár ő mk3, de tud használt olajat, fékbetét, tárcsát...  taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Georgo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



E-mail
« Új hozzászólás #320 Dátum: 2014.06.13 péntek, 13:58:02 »

Siky még itt taxis, bár ő mk3, de tud használt olajat, fékbetét, tárcsát...  taps

Gondolom te  tőle vásárolsz,ha igy ajánlod.
De jobban tetszene ha a problémámra reagáltál volna.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.13 péntek, 14:01:30 írta Georgo » Naplózva
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #321 Dátum: 2014.06.18 szerda, 19:13:09 »

Hello Fiuk!

Váltóba olajat mikor kell cserélni, melyik szerviznél kell vmit csinálni?

köszi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #322 Dátum: 2014.06.18 szerda, 19:26:44 »

Gondolom te  tőle vásárolsz,ha igy ajánlod.
De jobban tetszene ha a problémámra reagáltál volna.

Nem, csak a taxisok vásárolnak ilyen xarokat. hehe

Kiolvastad forscannel is a hibakódot? Azóta is csinálja?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2014.06.18 szerda, 22:48:22 »

Hello Fiuk!

Váltóba olajat mikor kell cserélni, melyik szerviznél kell vmit csinálni?

köszi

nyomatékváltóban:
- ha nem tudod mennyi km van benne (garantáltan), akkor soha, vagy ha tönkremegy
- ha tudod, akkor 100eKm, de csak olaj frissítést tudnak csinálni

Ha duplakuplungos:
- 60eKm
Naplózva
Georgo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



E-mail
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 12:58:11 »

Nem, csak a taxisok vásárolnak ilyen xarokat. hehe

Kiolvastad forscannel is a hibakódot? Azóta is csinálja?
Nem tudom milyen xarokat vásárolnak a taxisok,meg hogy mi köze van a kérdésemnez a taxisokhoz,
meg egyálltalán hogy miről beszélsz.
Egyébként még nem olvastam ki forscan-el,mert nincs amivel kiolvassam,de folyamatban van a beszerzése.
A mai napig meg nem produkálta a hibát.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #325 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 13:12:34 »

Nem tudom milyen xarokat vásárolnak a taxisok,meg hogy mi köze van a kérdésemnez a taxisokhoz,
meg egyálltalán hogy miről beszélsz.
Egyébként még nem olvastam ki forscan-el,mert nincs amivel kiolvassam,de folyamatban van a beszerzése.
A mai napig meg nem produkálta a hibát.
rossz taxis poént süt el mindig,csak olyan béna,mert azt hiszi,mindenkinek bejön.nem kell foglalkozni vele.amúgy jó srác,nem dobálja kaviccsal a repülőt..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #326 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 13:14:55 »

Nem tudom milyen xarokat vásárolnak a taxisok,meg hogy mi köze van a kérdésemnez a taxisokhoz,
meg egyálltalán hogy miről beszélsz.
Egyébként még nem olvastam ki forscan-el,mert nincs amivel kiolvassam,de folyamatban van a beszerzése.
A mai napig meg nem produkálta a hibát.

Azt írtad, hogy van egy elm327-ed. Akkor már csak egy laptop kell.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #327 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 13:16:17 »

Azt írtad, hogy van egy elm327-ed. Akkor már csak egy laptop kell.
ezt írta ő is: "Egyébként még nem olvastam ki forscan-el,mert nincs amivel kiolvassam,de folyamatban van a beszerzése."  nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Georgo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



E-mail
« Új hozzászólás #328 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 13:16:43 »

rossz taxis poént süt el mindig,csak olyan béna,mert azt hiszi,mindenkinek bejön.nem kell foglalkozni vele.amúgy jó srác,nem dobálja kaviccsal a repülőt..... vigyor3
Rendben,és remélem csattogós lepkéje sincs. Wink
Naplózva
Georgo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



E-mail
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 13:24:50 »

Azt írtad, hogy van egy elm327-ed. Akkor már csak egy laptop kell.
Elm327 van,de az bluetooth-os.A laptoppal össze tud kommunikálni,vagy usb csatis kell?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 13:31:01 »

Rendben,és remélem csattogós lepkéje sincs. Wink

nincs neki,m ert attól meg az orvos tiltotta el. A papírrepülő meg elvágta az újját. Szóval halmozottan hátrányos helyzetű, de állandóan Alf-ra akar ráugrani Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #331 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 13:35:18 »

Elm327 van,de az bluetooth-os.A laptoppal össze tud kommunikálni,vagy usb csatis kell?
ha tud BT kapcsolatot a laposod,akkor műkszik vele.csak a megfelelő COM portra kell állítani,vagy autora.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #332 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 13:36:01 »

nincs neki,m ert attól meg az orvos tiltotta el. A papírrepülő meg elvágta az újját. Szóval halmozottan hátrányos helyzetű, de állandóan Alf-ra akar ráugrani Smiley
nemnem.a Tibcsire.csak most nincsenek jóban,ezért mindenkit megkörnyékez.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 13:37:48 »

nemnem.a Tibcsire.csak most nincsenek jóban,ezért mindenkit megkörnyékez.... hehe

Tényleg, el is felejtettem, hogy a Tibcsi neki az első Cheesy  nyes
Naplózva
Georgo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



E-mail
« Új hozzászólás #334 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 13:46:31 »

ha tud BT kapcsolatot a laposod,akkor műkszik vele.csak a megfelelő COM portra kell állítani,vagy autora.
Ok.Akkor megpróbálom kivarázsolni az adatokat.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #335 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 21:07:53 »

nemnem.a Tibcsire.csak most nincsenek jóban,ezért mindenkit megkörnyékez.... hehe

Tipcsivel jóban vagyunk, csak keveset talizunk.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 21:41:26 »

Tipcsivel jóban vagyunk, csak keveset talizunk.  hehe

Alf, megnyugodhatsz. BT-nek még mindig Tibcsi kell Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #337 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 22:00:53 »

Alf, megnyugodhatsz. BT-nek még mindig Tibcsi kell Smiley
örökké fog tartani ez a szerelem. laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Georgo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



E-mail
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2014.06.21 szombat, 15:24:33 »

androiddal olvastad ki?!Az nem lesz elég....

Töltsd le laptopra a forscan legújabb verzióját-ingyenes,és azzal diagolj.


Sikerült kapcsolatot teremteteni a forscan-el,és ezeket az adatokat sikerűlt kiszedni belőle.

===DTC P02E1:72-68===
Code: P02E1 - Diesel Intake Air Flow Control Performance

Additional Fault Symptom:
 - Actuator Stuck Open

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
 - Test not complete

Module: Powertrain Control Module===END DTC P02E1:72-68===

===DTC P0489:00-2F===
Code: P0489 - EGR Control Circuit Low

Status:
 - DTC Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module

Diagnostic Trouble Code details

Possible causes :

An electrical fault in the EGR control circuit.

Sticking EGR Valve

Do not renew any components until all pinpoints associated with this DTC are complete.

===END DTC P0489:00-2F===

===DTC P1335:00-6C===
Code: P1335 - EGR Position Sensor Minimum Stop Performance

Status:
 - Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
 - Test not complete

Module: Powertrain Control Module===END DTC P1335:00-6C===

===DTC P1719-P===
Code: P1719 - Engine Torque Signal

Status:
 - Pending - mailfunction is expected to be confirmed

Module: On Board Diagnostic II

Diagnostic Trouble Code details

Engine Torque Signal

===END DTC P1719-P===
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #339 Dátum: 2014.06.21 szombat, 20:57:10 »

Sikerült kapcsolatot teremteteni a forscan-el,és ezeket az adatokat sikerűlt kiszedni belőle.

===DTC P02E1:72-68===
Code: P02E1 - Diesel Intake Air Flow Control Performance

Additional Fault Symptom:
 - Actuator Stuck Open

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
 - Test not complete

Module: Powertrain Control Module===END DTC P02E1:72-68===

===DTC P0489:00-2F===
Code: P0489 - EGR Control Circuit Low

Status:
 - DTC Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module

Diagnostic Trouble Code details

Possible causes :

An electrical fault in the EGR control circuit.

Sticking EGR Valve

Do not renew any components until all pinpoints associated with this DTC are complete.

===END DTC P0489:00-2F===

===DTC P1335:00-6C===
Code: P1335 - EGR Position Sensor Minimum Stop Performance

Status:
 - Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
 - Test not complete

Module: Powertrain Control Module===END DTC P1335:00-6C===

===DTC P1719-P===
Code: P1719 - Engine Torque Signal

Status:
 - Pending - mailfunction is expected to be confirmed

Module: On Board Diagnostic II

Diagnostic Trouble Code details

Engine Torque Signal

===END DTC P1719-P===
csak a váltóhibához:
Angol fórumon azt írják,hogy ezt a hibát egy bizonyos szelep meghibásodása okozza a váltóban.

"Szelep csere  megoldotta a problémát- az automata sebességváltó nyomaték hibát".

Egy jó automatásnál utána kellene járni....


Egr le van zárva,vagy szimplán nem működik-rossz?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #340 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 19:43:23 »

csak a váltóhibához:
Angol fórumon azt írják,hogy ezt a hibát egy bizonyos szelep meghibásodása okozza a váltóban.

"Szelep csere  megoldotta a problémát- az automata sebességváltó nyomaték hibát".

Egy jó automatásnál utána kellene járni....


Egr le van zárva,vagy szimplán nem működik-rossz?
ha a szelep a szeleptömböt jelenti akkor az 3 kiló újonnan+a csere+olaj stb... nem kell levenni a váltót hozzá.   De azt fogják mondani, h akkor már legyen levéve+atomjaira szedve, mer úgy tuti jó lesz. Az meg horror.. 5-600 legalább
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Georgo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



E-mail
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 12:25:58 »

csak a váltóhibához:
Angol fórumon azt írják,hogy ezt a hibát egy bizonyos szelep meghibásodása okozza a váltóban.

"Szelep csere  megoldotta a problémát- az automata sebességváltó nyomaték hibát".

Egy jó automatásnál utána kellene járni....


Egr le van zárva,vagy szimplán nem működik-rossz?

Nincs lezárva az egr,le volt szedve és kipucolva,de ezek szerint nem járt sikkerrel.
Hol találok "jó automatást"valami tipp esetleg?
Naplózva
Georgo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



E-mail
« Új hozzászólás #342 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 12:31:15 »

ha a szelep a szeleptömböt jelenti akkor az 3 kiló újonnan+a csere+olaj stb... nem kell levenni a váltót hozzá.   De azt fogják mondani, h akkor már legyen levéve+atomjaira szedve, mer úgy tuti jó lesz. Az meg horror.. 5-600 legalább

Köszi,elég csúnyán fest a helyzet.Mostmár tudom értem miért szabadult tőle a volt gazda.
Naplózva
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 12:36:17 »

Köszi,elég csúnyán fest a helyzet.Mostmár tudom értem miért szabadult tőle a volt gazda.

Nekem anno ők szervizelték..Igaz szolnokiak de egy telefont megér.  Fóris Dezső  06-20 953 0153
Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 12:37:27 »

Nincs lezárva az egr,le volt szedve és kipucolva,de ezek szerint nem járt sikkerrel.
Hol találok "jó automatást"valami tipp esetleg?

Este elokeresem azokat akikkel en kommunikaltam sokat. Budapesti kellene?
Naplózva
Georgo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



E-mail
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 13:04:59 »

Este elokeresem azokat akikkel en kommunikaltam sokat. Budapesti kellene?

Köszi,nem bánnám ha budapesti lenne,mivel én is itt lakom.
Naplózva
Georgo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



E-mail
« Új hozzászólás #346 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 13:06:59 »

Nekem anno ők szervizelték..Igaz szolnokiak de egy telefont megér.  Fóris Dezső  06-20 953 0153

Köszi,megcsörgetem,bár elég messze van nekem.
Naplózva
Georgo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



E-mail
« Új hozzászólás #347 Dátum: 2014.06.24 kedd, 13:20:31 »

csak a váltóhibához:
Angol fórumon azt írják,hogy ezt a hibát egy bizonyos szelep meghibásodása okozza a váltóban.

"Szelep csere  megoldotta a problémát- az automata sebességváltó nyomaték hibát".

Egy jó automatásnál utána kellene járni....


Egr le van zárva,vagy szimplán nem működik-rossz?

Voltam Szelecki-nél diagon,az egr szelep hibát mutatta csak ki.A váltóban semmit.Azt mondták cseréljük ki az egr szelepet mert valószinű hogy az kavar be az elektronikába.Ha ez igy van akkor azoknak akiknek le van dugózva az egr, miért nem kavar bele?Ha egy márkaszerviz is "valószinű ez a problémázik"akkor hova mehetek ahol tutira megmondják a hiba okát.Ért valaki a fordokhoz valahol az országban?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2014.06.25 szerda, 07:49:56 »

Voltam Szelecki-nél diagon,az egr szelep hibát mutatta csak ki.A váltóban semmit.Azt mondták cseréljük ki az egr szelepet mert valószinű hogy az kavar be az elektronikába.Ha ez igy van akkor azoknak akiknek le van dugózva az egr, miért nem kavar bele?Ha egy márkaszerviz is "valószinű ez a problémázik"akkor hova mehetek ahol tutira megmondják a hiba okát.Ért valaki a fordokhoz valahol az országban?
A ledugozott egr-nel a szutykos visszaaramoltatott kipufogogaz mozgasat szunteted meg a szivosor fele. Ezt semmi nem figyeli az mk4-nel legalabbis az euro 4-es mociknal.
Euro 5-nel nem tudom, de sztm ott is ugyan ez a helyzet.
Csak az egr helyzetet ellenorzi. Amennyiben az nem ugy mozog ahogy kellene hibat dob.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
chrispooh
Vendég
« Új hozzászólás #349 Dátum: 2014.06.27 péntek, 14:58:39 »

Sziasztok! Nekem is pont ez a bajom. Már 2,5 éve van meg a járgány (2008 MK4 Titanium Aut. 2.0 TDCi). Pár hónapja kezdte el, hogy 20km/h-nál, csakis mikor lassítok beránt egyet. Hol jobban érezhetően, hol csak éppen észrevehetően. Múltkor a Gellért-hegyről jöttem le vele, gurultam D-ben, és mikor leértem, teljesen megszűnt ez a jelenség majdnem 1 hónapig. Aztán megint kezd előjönni.
Bevittem szervízbe (Auto-Fort - Németh Viktor), előtte Petrányiba Üllői útra, de egyik helyen sem tudtak kiolvasni a komputerből semmit.
Elég tanácstalan vagyok, mert nem szeretném tönkretenni a szeretett kis járgányomat és nem tudom, mit tegyek-mit ne tegyek vele  rinya


Ez normalis. Minden automata ugy csinalja
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.