Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.24 szerda, 11:42:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Ethanol - E85  (Megtekintve 302232 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2010.03.05 péntek, 20:10:52 »

Áááá nem engedhetek meg ilyen gazdasági helyzetben szinte egyetlen kósza padlógázt sem... nyes
ellentétben velem...szóval először csak a lambda lett most kicserélve.Az újjal nagyon jól ment minden,amíg betértem a frissiben nyílt avia kútra.És mintha elfogyott volna az erő...nem tudom az etanol milyen csupaszon náluk,de benzint én többet nem vételezek tőlük.Igaz,hogy a legolcsóbbak,de inkább megyek egy diszkont kúttal arréb és költök 3 forinttal többet,de oda soha többet...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48447



« Új hozzászólás #451 Dátum: 2010.03.06 szombat, 17:41:59 »

Áááá nem engedhetek meg ilyen gazdasági helyzetben szinte egyetlen kósza padlógázt sem... nyes
Azt el is hiszem! hehe
Jött most a Lurdyhoz 1 st220as 3as mondi kombi.3l v6 200nemtommennyi paci.Az is ennyit kajol. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kopszsm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2010.03.13 szombat, 21:50:28 »

http://spuri-adalek.hu/content/view/27/1/ eplus2
Naplózva

Mk1 1.8 16v
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #453 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 10:08:15 »

Pár napja történt egy szoftver frissítés a kütyümön (E85Power) és azóta hót unalom lett a gép.
Reggel pöccre indul, stabilan megy hidegen (meleg motorral eddig sem volt gond), a fogyasztás is úgy tűnik visszaesett.
Elmúlt minden izgalom a reggeleimből...

Teszem hozzá, hogy a gyári computere a kocsinak totál ki volt akadva, alapvetően valószínűleg ez okozta a reggeli nehéz indításokat.
Az SW frissítés óta viszont minden fasza, a check engine sem gyullad ki, akármit is csinálok.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 10:20:20 »

Pár napja történt egy szoftver frissítés a kütyümön (E85Power) és azóta hót unalom lett a gép.
Reggel pöccre indul, stabilan megy hidegen (meleg motorral eddig sem volt gond), a fogyasztás is úgy tűnik visszaesett.
Elmúlt minden izgalom a reggeleimből...

Teszem hozzá, hogy a gyári computere a kocsinak totál ki volt akadva, alapvetően valószínűleg ez okozta a reggeli nehéz indításokat.
Az SW frissítés óta viszont minden ***a, a check engine sem gyullad ki, akármit is csinálok.
csak Zacci meg ne hallja, még a végén sokkot fog kapni  hehe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48447



« Új hozzászólás #455 Dátum: 2010.03.30 kedd, 10:00:01 »

Pár napja történt egy szoftver frissítés a kütyümön (E85Power) és azóta hót unalom lett a gép.
Reggel pöccre indul, stabilan megy hidegen (meleg motorral eddig sem volt gond), a fogyasztás is úgy tűnik visszaesett.
Elmúlt minden izgalom a reggeleimből...

Teszem hozzá, hogy a gyári computere a kocsinak totál ki volt akadva, alapvetően valószínűleg ez okozta a reggeli nehéz indításokat.
Az SW frissítés óta viszont minden ***a, a check engine sem gyullad ki, akármit is csinálok.
Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
heinekenkrisz
Vendég
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 18:32:15 »

Cheesy
hali kerdeznem h a szofi frisites geppen vagy aksi aramtalanitasal tortent irj privatban ha olvastad az uzit                               1.8i escort 2.0tdci
Naplózva
heinekenkrisz
Vendég
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 18:44:13 »

Én látok aktuális adatokat, mert nekem tulképpen két komputerállásom van. Van egy, ami az utolsó nullázás után mutat mindent, és van a napi, ami igazából nem napi, mert kb 3-4 órás állás után nullázódik, és ott látok pl egy Bp-Esztergom utat külön is, és ehhez tudom mérni a korábbi adatokat. A hazafelé út, és az azóta megtettek is ugyan azokat az eredményeket hozták, mint eddig, így gondolom, hogy nem történt ebben sem változás...
az enyem is megeszi a 15ot de akkor felszedi az aszfaltot nem mindegy h most 3.. ´´nem tudom h othon menyi most a benya´´de mar 30-40 ft\l sokat szamit 1.8i escort 2.0tdci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48447



« Új hozzászólás #458 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 19:00:32 »

hali kerdeznem h a szofi frisites geppen vagy aksi aramtalanitasal tortent irj privatban ha olvastad az uzit                               1.8i escort 2.0tdci

Gondolom nem tőlem kérded,de  sw-t csak gyári diagcuccal lehet frissíteni!Ha van frissítés.
Áramtalanítás után max tanítani lehet az ecu-t.Az nem ugyan az. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
heinekenkrisz
Vendég
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 18:11:01 »

Gondolom nem tőlem kérded,de  sw-t csak gyári diagcuccal lehet frissíteni!Ha van frissítés.
Áramtalanítás után max tanítani lehet az ecu-t.Az nem ugyan az. Wink wave
bocsi a z idetlen kerdesert de a szoftverhez nem ertek ladaban es 2 escortban notem fel a zene epitest viszon vagom +megcsinalok mindent amihez nem kell muszer2.0 tdci 1.8 i eescort
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #460 Dátum: 2010.04.13 kedd, 09:58:12 »

bocsi a z idetlen kerdesert de a szoftverhez nem ertek ladaban es 2 escortban notem fel a zene epitest viszon vagom +megcsinalok mindent amihez nem kell muszer2.0 tdci 1.8 i eescort

Az E85 átalakító cuccon csináltak frissítést (most éppen szét kellett szedni hozzá, de a jövőben már sima USB-ről megy a dolog) és a gyári ECU volt kiakadva (azt pedig csak resetelték). Egyébként a kocsi azóta is hót unalom. Azonnal indul, rögtön megy, szépen gyorsul. Sőt sokkal könnyedebben megy mint eddig. Éppen csak simogatni kell a gázpedált és reagál azonnal. Ilyen se nagyon volt még vele (benzinnel sem).
Naplózva
tendetiti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



« Új hozzászólás #461 Dátum: 2010.05.29 szombat, 16:26:05 »

Sziasztok!
Melyik cég átalakítóját érdemes beszereltetni?
Naplózva

2001 1.8 MkIII 110 Le EGR OFF
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2010.05.29 szombat, 16:48:25 »

Sziasztok!
Melyik cég átalakítóját érdemes beszereltetni?
csakis az e85power kitjével érdemes foglalkozni
Naplózva
tendetiti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



« Új hozzászólás #463 Dátum: 2010.05.29 szombat, 17:55:06 »

csakis az e85power kitjével érdemes foglalkozni

Köszi. Ezt kell programoztatni (Mondjuk a honlapjukon azt írják "teljesen automata") vagy rádugom és annyi...?
Naplózva

2001 1.8 MkIII 110 Le EGR OFF
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2010.05.29 szombat, 17:57:33 »

Köszi. Ezt kell programoztatni (Mondjuk a honlapjukon azt írják "teljesen automata") vagy rádugom és annyi...?
ha elolvasod a honlapot végig, akkor ott minden le van írva Smiley

amúgy a kocsi valós idejű, mért értékei alapján számol a kütyü
viszont ha valami nem stimmel, akkor notiról tudod módosítani az értékeket
megbízható, rendes fazon a készítője, csak ajánlani tudom  eljen
Naplózva
tendetiti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



« Új hozzászólás #465 Dátum: 2010.05.29 szombat, 18:02:20 »

ha elolvasod a honlapot végig, akkor ott minden le van írva Smiley

amúgy a kocsi valós idejű, mért értékei alapján számol a kütyü
viszont ha valami nem stimmel, akkor notiról tudod módosítani az értékeket
megbízható, rendes fazon a készítője, csak ajánlani tudom  eljen

Köszi az infót. Akkor az USB-shez progit is adnak?
Naplózva

2001 1.8 MkIII 110 Le EGR OFF
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2010.05.29 szombat, 21:10:20 »

Köszi az infót. Akkor az USB-shez progit is adnak?
a pontos működéséről nincs infóm, de mindennemű segítséget megkapsz, hogy te magad tudd kezelni a kütyüt, állítgatni, tehát nem kell szervizbe járni emiatt
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 18:04:51 »

ha elolvasod a honlapot végig, akkor ott minden le van írva Smiley

amúgy a kocsi valós idejű, mért értékei alapján számol a kütyü
viszont ha valami nem stimmel, akkor notiról tudod módosítani az értékeket
megbízható, rendes fazon a készítője, csak ajánlani tudom  eljen

Itt a műanyag csövek a probléma, nem? Hogy szétmarja.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 20:55:12 »

Itt a műanyag csövek a probléma, nem? Hogy szétmarja.
a benzin sokkal agresszívebb anyag, mégsincs semmi baja, nem? Smiley
amúgy a gumira mondják, hogy szétmarja, de ez hülyeség, ismerősnél 3 éve áll befőttesüvegben két darab üzemanyagcső, de semmi baja
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 08:14:56 »

a benzin sokkal agresszívebb anyag, mégsincs semmi baja, nem? Smiley
amúgy a gumira mondják, hogy szétmarja, de ez hülyeség, ismerősnél 3 éve áll befőttesüvegben két darab üzemanyagcső, de semmi baja

Nem tudom, nem vagyok kémikus! Smiley Mindig is utáltam! Itt írta valaki, hogy a fő probléma az E85 maró hatása.
Ez a 3 év meggyőző teszt!  eljen
Viszont a fórumon nem sok autó lett átalakítva, én még várok... Illetve aki átalakított az se volt 100% pozítiv vízhangú.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
waze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60


E-mail
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2010.06.02 szerda, 09:26:06 »

Nem tudom, nem vagyok kémikus! Smiley Mindig is utáltam! Itt írta valaki, hogy a fő probléma az E85 maró hatása.
Ez a 3 év meggyőző teszt!  eljen
Viszont a fórumon nem sok autó lett átalakítva, én még várok... Illetve aki átalakított az se volt 100% pozítiv vízhangú.

keresd vissza rnagy8 beírásait, a 3. oldaltól kezdődik, ő üzemanyagaellátó rendszerekkel foglakozik mint mérnök. én perpill 50-50%-ban használom, gond egy szál se, leszámítva hogy lehűlt az idő, kb 12 fok van és másodszorra indul a verda.
maszek emailben ezt írta rnagy8 (remélem nem bánja ha idézem..:-))

Már én is kipróbáltam E85-tel a gépet, kb 35%-ban. Sajnos az SCI motorosnak nem tesz hosszútávon jót a nagynyomású szivattyú kenése (vagy elégtelen kenése) miatt ezért egy alkalom után leálltam vele. Természetesen semmi negatívumot ennyiből nem vettem észre, 5-7 fokban indult rendesen. Szerintem kicsit nyomatékosabb lett alacsony fordulaton, de lehet, hogy ezt csak belemagyaráztam.

A fő flexifuel szakértő munkatársam is elkezdte használni 50%-ban a saját 8 szelepes Seat Cordobáján. Semmi negatívum, de Ő is érez nyomatéknövekedést.

 

Amit nem reklámoznak a “kütyü” forgalmazók:

-az E85-ben oldott víz (0-4%) elektrokémiai korroziót indít el (a benzin nem vezet, a víz igen). A réz tartalmú anyagokat ez kikezdi ez tény. A felvett víz az égéstermékben is intenzívebben van jelen, gyorsabban korrodál mondjuk a kipufogó. A korrózió miatt a flexifuel Fordok hengerfeje/szelepfészke speciálisan hőkezelt a korrozió-ellenállás miatt. Évek alatt tutira csinál valamit a kocsidban, kérdés, hogy miylen mértékben és, hogy észreveszed-e.

Mi egy Ford által meghatározott E85 tesztfolyadékot használunk a tesztjeinkhez, az sok vizet és sok ként tartalmaz.

A gyakorlati hatása viszont ennek nem annyira ismert mert nem tudjuk, hogy pontosan mennyire vizes az E85  kutakon. Kén többnyire nem sok van benne mert azt maximálják már néhány ppm-ben. Sajnos az ethanol felveszi a vízet a környező levegőből is viszont az se elképzelhetetlen, hogy annyira alacsony a víztartalma a tankolt anyagnak, hogy gyakrolatilag sose veszed észre a hatását. Erre mondanám, hogy lutri.

-Az E85-től megdagadnak a hagyományos üzemanyag-tömítések. Ez tény. Az MK2-ben, szerintem MBR anyagú van, ami nem FFV kompatibilis még. A kérdés, hogy ez a dagadás mennyire hat a funkcióra, ki fog-e türemkedni a helyéről a tömítés? Megint azt mondom, hogy próba szerencse.

 

A legrosszabb, ami történhet, hogy pár év alatt tönkremegy az üa szintjelződ, és a szivattyúd illetve felgyorsul a hengerfejed és a kipufogód korróziója. De minden jelenség arányos az E85 aránnyal és az E85-ben lévő víz arányával.

 

A tapasztalat az, hogy 50%-ig használhatod az E85-öt befecskendezés változtatás nélkül, ha ennél több E85-öt szeretnél akkor kell ugye valamilyen kütyü bele (az mondjuk 40-50 ezer beszerelve) mivel az E85 égéshője kevesebb, többet kell belőle elégetni egységnyi teljesítményhez. 100% E85-nél van 20-25% többletfogyasztás. Természetesen kisebb ethanol aránynál kisebb vagy semmilyen növekedést nem fogsz tapasztalni. Matekozd ki, hogy mész-e annyit, hogy megérje. Ha nem éri meg vastagon akkor nem érdemes.

Mindenesetre egyszer kipróbálhatod 50%-ig, semmi bajod nem lesz tőle. Jó kis aromás illata van kipugáznak amikor elindítod az autót :-))

Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2010.06.02 szerda, 09:50:25 »

Természetesen kisebb ethanol aránynál kisebb vagy semmilyen növekedést nem fogsz tapasztalni. Matekozd ki, hogy mész-e annyit, hogy megérje. Ha nem éri meg vastagon akkor nem érdemes.
ha nem számít, hogy mennyit hagysz ott a benzinkúton, akkor valóban nem érdemes foglalkozni vele  hehe
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2010.06.02 szerda, 23:03:08 »

Szerintetek átalakítás nélkül be merjek próbálkozni egy V6-osnál 70:30 benzin-etanollal, majd ha minden oké, akkor felesben?
Annyira rövid és vegyes a tapasztalat, ill. van jó pár negatív vélemény a hosszabb távú hatásairól, ami nem vszínű, hogy alaptalan lenne. Pedig szívem szerint kipróbálnám. De mi van, ha több lenne a kár, mint a haszon? Több helyen is olvastam, hogy a csöveken túl az injektorra sincs vmi jó hatással, főleg átalakítás nélkül, ha csak keverve van.
Mit gondoltok? Őszintén szólva parázok. Egy régebbi swiftnél vagy astránál bátran tennék egy próbát, de egy V6-os motort nem szeretnék gallyra vágni.  Tanácstalan vagyok.  szomoru1
 
Ill. amit még írtatok, hogy magasabb fordulaton megáll a tudomány. Ez mit jelent, meddig pörgethetem el, hol fogy el a szussz belőle egy 2.5-ös gépnél?

« Utoljára szerkesztve: 2010.06.03 csütörtök, 00:07:46 írta seekay » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 00:12:24 »

Szerintetek átalakítás nélkül be merjek próbálkozni egy V6-osnál 70:30 benzin-etanollal, majd ha minden oké, akkor felesben?
Annyira rövid és vegyes a tapasztalat, ill. van jó pár negatív vélemény a hosszabb távú hatásairól, ami nem vszínű, hogy alaptalan lenne. Pedig szívem szerint kipróbálnám. De mi van, ha több lenne a kár, mint a haszon? Több helyen is olvastam, hogy a csöveken túl az injektorra sincs vmi jó hatással, főleg átalakítás nélkül, ha csak keverve van.
Mit gondoltok? Őszintén szólva parázok. Egy régebbi swiftnél vagy astránál bátran tennék egy próbát, de egy V6-os motort nem szeretnék gallyra vágni.  Tanácstalan vagyok.  szomoru1
 
Ill. amit még írtatok, hogy magasabb fordulaton megáll a tudomány. Ez mit jelent, meddig pörgethetem el, hol fogy el a szussz belőle egy 2.5-ös gépnél?


keveréssel nem ronthatsz el semmit, az biztos  eljen
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 00:35:11 »

keveréssel nem ronthatsz el semmit, az biztos  eljen

És a pörgetéssel mi a helyzet?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 10:27:37 »

És a pörgetéssel mi a helyzet?
nekem húz rendesen, szóval nem tudom, miről van szó Smiley
szerintem amúgy max az lehet, hogy injektor eléri a max kapacitást, de hogy ez pontosan hogy van és mennyi az annyi ...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 12:06:10 »

nekem húz rendesen, szóval nem tudom, miről van szó Smiley
szerintem amúgy max az lehet, hogy injektor eléri a max kapacitást, de hogy ez pontosan hogy van és mennyi az annyi ...

Te milyen arányba használod?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 13:08:18 »

Te milyen arányba használod?
nekem többnyire 100%, de kipróbáltam már többféle keverést (keverés esetén az 50-50% a legjobb)
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 13:20:00 »

nekem többnyire 100%, de kipróbáltam már többféle keverést (keverés esetén az 50-50% a legjobb)

Átalakító nélkül?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 13:22:11 »

Átalakító nélkül?
átalakítóval
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 15:02:58 »

átalakítóval

Melyikkel?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 15:10:14 »

Melyikkel?
hunflex de luxe (egy éve.. )
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 15:28:12 »

hunflex de luxe (egy éve.. )

Mennyi volt, meg mennyiért szerelték be?
Más okosság kell? Előszűrő? Előmelegítő, stb...? Adalék a plussz kenéshez?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 15:35:37 »

Mennyi volt, meg mennyiért szerelték be?
Más okosság kell? Előszűrő? Előmelegítő, stb...? Adalék a plussz kenéshez?
20 volt akciósan, én szereltem be
egy rövid tekertetés után második indítózásra indult a legnagyobb hidegekben is
(ha meg valami nyűgje van a kocsinak, azt kihozza, de hát ugye valamit valamiért)
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 15:48:30 »

Vannak azért pozitív tapasztalatok átalakító nélkül is?  wow1
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #485 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 15:53:21 »

Vannak azért pozitív tapasztalatok átalakító nélkül is?  wow1
te nem is olvasol csak írsz?  vigyor3
50-50% arányig nyugodtan lehet keverni kütyü nélkül, fogyi nem emelkedik sokkal, viszont kevesebbet fizetsz érte
amúgy van olyan gép is, amelyik megeszi kütyü nélkül is a 100%-ot
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #486 Dátum: 2010.06.04 péntek, 01:19:38 »

te nem is olvasol csak írsz?  vigyor3
50-50% arányig nyugodtan lehet keverni kütyü nélkül, fogyi nem emelkedik sokkal, viszont kevesebbet fizetsz érte
amúgy van olyan gép is, amelyik megeszi kütyü nélkül is a 100%-ot

Köszi, tankoltam 70:30-ban, eddig minden okénak tűnik, hamarosan emelem a dózist.  wave
Felmerült bennem egy kérdés. Mivel ugye az alkohol erős tisztító hatása miatt hajlamos a korábbi lerakódásokat kioldani, célszerű az első etanolos használatot követően 800-1000 km múlva benzinszűrőt cserélni, hogy a feloldódott dzsuva ne jusson tovább a befecskendező rendszerhez.
Kérdés, ha kb. egy hónapja volt cserélve a szűrő, azaz gyakorlatilag tiszta, akkor kell-e hamarosan ismét cserélni az etanol miatt, vagy ilyen esetben nem indokolt?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2010.06.04 péntek, 08:08:32 »

20 volt akciósan, én szereltem be
egy rövid tekertetés után második indítózásra indult a legnagyobb hidegekben is
(ha meg valami nyűgje van a kocsinak, azt kihozza, de hát ugye valamit valamiért)


Mit tartalmaz a szett, csak elektronikát?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 13:02:06 »

Köszi, tankoltam 70:30-ban, eddig minden okénak tűnik, hamarosan emelem a dózist.  wave
Felmerült bennem egy kérdés. Mivel ugye az alkohol erős tisztító hatása miatt hajlamos a korábbi lerakódásokat kioldani, célszerű az első etanolos használatot követően 800-1000 km múlva benzinszűrőt cserélni, hogy a feloldódott dzsuva ne jusson tovább a befecskendező rendszerhez.
Kérdés, ha kb. egy hónapja volt cserélve a szűrő, azaz gyakorlatilag tiszta, akkor kell-e hamarosan ismét cserélni az etanol miatt, vagy ilyen esetben nem indokolt?
én megvártam volna az etanolozással a szűrőcserét, így megint cserélned kell majd
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 13:02:19 »

Mit tartalmaz a szett, csak elektronikát?
csak elektronika, persze
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #490 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 14:03:01 »

csak elektronika, persze

Mást nem is építettél bele?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 22:03:56 »

Vannak azért pozitív tapasztalatok átalakító nélkül is?  wow1

Én Galaxy VR6- ba tankolom hiba nélkül...
Lehet, hogy 5%-al megnőtt a fogyi, de lehet, hogy nem... Ez annyira minimális, hogy ez adódhat a más útvonalak/helyzetek miatt is akár...
Legutóbb 50-50%-nál 288,9-re jött ki/liter... Indulni ugyan úgy indult, mint hidegben. Lassan nekem is jön a szűrőcsere...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #492 Dátum: 2010.06.08 kedd, 08:06:05 »

Én Galaxy VR6- ba tankolom hiba nélkül...
Lehet, hogy 5%-al megnőtt a fogyi, de lehet, hogy nem... Ez annyira minimális, hogy ez adódhat a más útvonalak/helyzetek miatt is akár...
Legutóbb 50-50%-nál 288,9-re jött ki/liter... Indulni ugyan úgy indult, mint hidegben. Lassan nekem is jön a szűrőcsere...

Átalakítón nem gondokozol?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2010.06.08 kedd, 10:24:59 »

Átalakítón nem gondokozol?

Nekem nem éri még meg.
Kb március/április óta használom felesbe, és sztem az első ezres azóta most megy bele...
Ha kelleni fog, akkor sztem igen, végülis a válasz a kérdésedre: de! nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #494 Dátum: 2010.06.08 kedd, 10:54:15 »

Én Galaxy VR6- ba tankolom hiba nélkül...
Lehet, hogy 5%-al megnőtt a fogyi, de lehet, hogy nem... Ez annyira minimális, hogy ez adódhat a más útvonalak/helyzetek miatt is akár...
Legutóbb 50-50%-nál 288,9-re jött ki/liter... Indulni ugyan úgy indult, mint hidegben. Lassan nekem is jön a szűrőcsere...

50-50-nál alig vettél észre fogyasztásnövekedést?
Az én első tankolásomra a 70-30-as (benzin-etanol) próbánál a fedélzeti alapján városban 13-14-et csipegetett, eddig csak sima benzinnél a fedélzeti szerint ez max. 11-12 volt. Nem tom hogy ez mennyire reális adat, tényleg ennyivel többet eszik-e, még nem fogyott ki a tank, de természetesen lemérem a végén. Mindenesetre amennyiben ez valós adat, akkor majdhogynem az jön ki, hogy "drágább a leves, mint a hús". És akkor még nem is emeltem meg az arányt 50-50-re...  wow1
Egyelőre még nem ment el a kísérletezgetési kedvem, de most ez hirtelen soknak tűnik.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.08 kedd, 20:35:38 írta seekay » Naplózva
waze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60


E-mail
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 10:46:37 »

helló,
én is most próbálkozom 50-50%-ban használni de sztem nagyon megugrik a fogyasztás. most tankoltam másodszorra vegyesen 10-10 litert és kiszámolom decire mennyit kajál de ha most is sokkal több jön ki akkor leállok vele.
amúgy mk2-es, 1.8-as a verda, a gyári fogyasztásadatokkal járkálok vele, elég kímélő a jobb lábam...:-DD

kinek mi a tapasztalata vegyes használatnál?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48447



« Új hozzászólás #496 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 15:19:38 »

helló,
én is most próbálkozom 50-50%-ban használni de sztem nagyon megugrik a fogyasztás. most tankoltam másodszorra vegyesen 10-10 litert és kiszámolom decire mennyit kajál de ha most is sokkal több jön ki akkor leállok vele.
amúgy mk2-es, 1.8-as a verda, a gyári fogyasztásadatokkal járkálok vele, elég kímélő a jobb lábam...:-DD

kinek mi a tapasztalata vegyes használatnál?
lásd az előző hsz-t! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 20:26:40 »

Na közben tesztelgettem, 50-50-nél semmi gond, 70-30 (etanol-benzin) arányt viszont már nem bír el tünetmentesen, a motor check lámpa kigyulladt. Rátankoltam némi benzint, de még mindig nem aludt ki. Nektek egyből kialudt, vagy kell menni vele vmennyit, míg észhez tér? Vagy ha egyből nem aludt ki, akkor túl kevés benyát kapott? Tankoljak még rá?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48447



« Új hozzászólás #498 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 20:55:48 »

Na közben tesztelgettem, 50-50-nél semmi gond, 70-30 (etanol-benzin) arányt viszont már nem bír el tünetmentesen, a motor check lámpa kigyulladt. Rátankoltam némi benzint, de még mindig nem aludt ki. Nektek egyből kialudt, vagy kell menni vele vmennyit, míg észhez tér? Vagy ha egyből nem aludt ki, akkor túl kevés benyát kapott? Tankoljak még rá?
a túl szegény keverékhiba miatt állt ki a motorkontrollámpa.
tankolj rá benyát és vedd le az akkusarukat negyed órára.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 22:33:54 »

a túl szegény keverékhiba miatt állt ki a motorkontrollámpa.
tankolj rá benyát és vedd le az akkusarukat negyed órára.

Ilyenkor hibakódot is dob, vagy ha tankolok rá egy tisztességes mennyiségű benyát, akkor kialszik? Sarut muszáj leszedni?
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.15 kedd, 00:15:30 írta seekay » Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.035 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.