Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:11:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Ethanol - E85
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Ethanol - E85 (Megtekintve 327942 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
misi107
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #450 Dátum:
2010.03.05 péntek, 20:10:52 »
Idézetet írta: Joe - 2010.03.05 péntek, 20:07:31
Áááá nem engedhetek meg ilyen gazdasági helyzetben szinte egyetlen kósza padlógázt sem...
ellentétben velem...szóval először csak a lambda lett most kicserélve.Az újjal nagyon jól ment minden,amíg betértem a frissiben nyílt avia kútra.És mintha elfogyott volna az erő...nem tudom az etanol milyen csupaszon náluk,de benzint én többet nem vételezek tőlük.Igaz,hogy a legolcsóbbak,de inkább megyek egy diszkont kúttal arréb és költök 3 forinttal többet,de oda soha többet...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #451 Dátum:
2010.03.06 szombat, 17:41:59 »
Idézetet írta: Joe - 2010.03.05 péntek, 20:07:31
Áááá nem engedhetek meg ilyen gazdasági helyzetben szinte egyetlen kósza padlógázt sem...
Azt el is hiszem!
Jött most a Lurdyhoz 1 st220as 3as mondi kombi.3l v6 200nemtommennyi paci.Az is ennyit kajol.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kopszsm
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #452 Dátum:
2010.03.13 szombat, 21:50:28 »
http://spuri-adalek.hu/content/view/27/1/
Naplózva
Mk1 1.8 16v
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #453 Dátum:
2010.03.29 hétfő, 10:08:15 »
Pár napja történt egy szoftver frissítés a kütyümön (E85Power) és azóta hót unalom lett a gép.
Reggel pöccre indul, stabilan megy hidegen (meleg motorral eddig sem volt gond), a fogyasztás is úgy tűnik visszaesett.
Elmúlt minden izgalom a reggeleimből...
Teszem hozzá, hogy a gyári computere a kocsinak totál ki volt akadva, alapvetően valószínűleg ez okozta a reggeli nehéz indításokat.
Az SW frissítés óta viszont minden fasza, a check engine sem gyullad ki, akármit is csinálok.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #454 Dátum:
2010.03.29 hétfő, 10:20:20 »
Idézetet írta: KIZS - 2010.03.29 hétfő, 10:08:15
Pár napja történt egy szoftver frissítés a kütyümön (E85Power) és azóta hót unalom lett a gép.
Reggel pöccre indul, stabilan megy hidegen (meleg motorral eddig sem volt gond), a fogyasztás is úgy tűnik visszaesett.
Elmúlt minden izgalom a reggeleimből...
Teszem hozzá, hogy a gyári computere a kocsinak totál ki volt akadva, alapvetően valószínűleg ez okozta a reggeli nehéz indításokat.
Az SW frissítés óta viszont minden ***a, a check engine sem gyullad ki, akármit is csinálok.
csak Zacci meg ne hallja, még a végén sokkot fog kapni
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #455 Dátum:
2010.03.30 kedd, 10:00:01 »
Idézetet írta: KIZS - 2010.03.29 hétfő, 10:08:15
Pár napja történt egy szoftver frissítés a kütyümön (E85Power) és azóta hót unalom lett a gép.
Reggel pöccre indul, stabilan megy hidegen (meleg motorral eddig sem volt gond), a fogyasztás is úgy tűnik visszaesett.
Elmúlt minden izgalom a reggeleimből...
Teszem hozzá, hogy a gyári computere a kocsinak totál ki volt akadva, alapvetően valószínűleg ez okozta a reggeli nehéz indításokat.
Az SW frissítés óta viszont minden ***a, a check engine sem gyullad ki, akármit is csinálok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
heinekenkrisz
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #456 Dátum:
2010.04.11 vasárnap, 18:32:15 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.30 kedd, 10:00:01
hali kerdeznem h a szofi frisites geppen vagy aksi aramtalanitasal tortent irj privatban ha olvastad az uzit 1.8i escort 2.0tdci
Naplózva
heinekenkrisz
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #457 Dátum:
2010.04.11 vasárnap, 18:44:13 »
Idézetet írta: Joe - 2010.03.05 péntek, 20:06:49
Én látok aktuális adatokat, mert nekem tulképpen két komputerállásom van. Van egy, ami az utolsó nullázás után mutat mindent, és van a napi, ami igazából nem napi, mert kb 3-4 órás állás után nullázódik, és ott látok pl egy Bp-Esztergom utat külön is, és ehhez tudom mérni a korábbi adatokat. A hazafelé út, és az azóta megtettek is ugyan azokat az eredményeket hozták, mint eddig, így gondolom, hogy nem történt ebben sem változás...
az enyem is megeszi a 15ot de akkor felszedi az aszfaltot nem mindegy h most 3.. ´´nem tudom h othon menyi most a benya´´de mar 30-40 ft\l sokat szamit 1.8i escort 2.0tdci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #458 Dátum:
2010.04.11 vasárnap, 19:00:32 »
Idézetet írta: heinekenkrisz - 2010.04.11 vasárnap, 18:32:15
hali kerdeznem h a szofi frisites geppen vagy aksi aramtalanitasal tortent irj privatban ha olvastad az uzit 1.8i escort 2.0tdci
Gondolom nem tőlem kérded,de sw-t csak gyári diagcuccal lehet frissíteni!Ha van frissítés.
Áramtalanítás után max tanítani lehet az ecu-t.Az nem ugyan az.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
heinekenkrisz
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #459 Dátum:
2010.04.12 hétfő, 18:11:01 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.11 vasárnap, 19:00:32
Gondolom nem tőlem kérded,de sw-t csak gyári diagcuccal lehet frissíteni!Ha van frissítés.
Áramtalanítás után max tanítani lehet az ecu-t.Az nem ugyan az.
bocsi a z idetlen kerdesert de a szoftverhez nem ertek ladaban es 2 escortban notem fel a zene epitest viszon vagom +megcsinalok mindent amihez nem kell muszer2.0 tdci 1.8 i eescort
Naplózva
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #460 Dátum:
2010.04.13 kedd, 09:58:12 »
Idézetet írta: heinekenkrisz - 2010.04.12 hétfő, 18:11:01
bocsi a z idetlen kerdesert de a szoftverhez nem ertek ladaban es 2 escortban notem fel a zene epitest viszon vagom +megcsinalok mindent amihez nem kell muszer2.0 tdci 1.8 i eescort
Az E85 átalakító cuccon csináltak frissítést (most éppen szét kellett szedni hozzá, de a jövőben már sima USB-ről megy a dolog) és a gyári ECU volt kiakadva (azt pedig csak resetelték). Egyébként a kocsi azóta is hót unalom. Azonnal indul, rögtön megy, szépen gyorsul. Sőt sokkal könnyedebben megy mint eddig. Éppen csak simogatni kell a gázpedált és reagál azonnal. Ilyen se nagyon volt még vele (benzinnel sem).
Naplózva
tendetiti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #461 Dátum:
2010.05.29 szombat, 16:26:05 »
Sziasztok!
Melyik cég átalakítóját érdemes beszereltetni?
Naplózva
2001 1.8 MkIII 110 Le EGR OFF
yooccoo
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #462 Dátum:
2010.05.29 szombat, 16:48:25 »
Idézetet írta: tendetiti - 2010.05.29 szombat, 16:26:05
Sziasztok!
Melyik cég átalakítóját érdemes beszereltetni?
csakis az e85power kitjével érdemes foglalkozni
Naplózva
tendetiti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #463 Dátum:
2010.05.29 szombat, 17:55:06 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.05.29 szombat, 16:48:25
csakis az e85power kitjével érdemes foglalkozni
Köszi. Ezt kell programoztatni (Mondjuk a honlapjukon azt írják "teljesen automata") vagy rádugom és annyi...?
Naplózva
2001 1.8 MkIII 110 Le EGR OFF
yooccoo
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #464 Dátum:
2010.05.29 szombat, 17:57:33 »
Idézetet írta: tendetiti - 2010.05.29 szombat, 17:55:06
Köszi. Ezt kell programoztatni (Mondjuk a honlapjukon azt írják "teljesen automata") vagy rádugom és annyi...?
ha elolvasod a honlapot végig, akkor ott minden le van írva
amúgy a kocsi valós idejű, mért értékei alapján számol a kütyü
viszont ha valami nem stimmel, akkor notiról tudod módosítani az értékeket
megbízható, rendes fazon a készítője, csak ajánlani tudom
Naplózva
tendetiti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #465 Dátum:
2010.05.29 szombat, 18:02:20 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.05.29 szombat, 17:57:33
ha elolvasod a honlapot végig, akkor ott minden le van írva
amúgy a kocsi valós idejű, mért értékei alapján számol a kütyü
viszont ha valami nem stimmel, akkor notiról tudod módosítani az értékeket
megbízható, rendes fazon a készítője, csak ajánlani tudom
Köszi az infót. Akkor az USB-shez progit is adnak?
Naplózva
2001 1.8 MkIII 110 Le EGR OFF
yooccoo
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #466 Dátum:
2010.05.29 szombat, 21:10:20 »
Idézetet írta: tendetiti - 2010.05.29 szombat, 18:02:20
Köszi az infót. Akkor az USB-shez progit is adnak?
a pontos működéséről nincs infóm, de mindennemű segítséget megkapsz, hogy te magad tudd kezelni a kütyüt, állítgatni, tehát nem kell szervizbe járni emiatt
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #467 Dátum:
2010.05.30 vasárnap, 18:04:51 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.05.29 szombat, 17:57:33
ha elolvasod a honlapot végig, akkor ott minden le van írva
amúgy a kocsi valós idejű, mért értékei alapján számol a kütyü
viszont ha valami nem stimmel, akkor notiról tudod módosítani az értékeket
megbízható, rendes fazon a készítője, csak ajánlani tudom
Itt a műanyag csövek a probléma, nem? Hogy szétmarja.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
yooccoo
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #468 Dátum:
2010.05.30 vasárnap, 20:55:12 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.30 vasárnap, 18:04:51
Itt a műanyag csövek a probléma, nem? Hogy szétmarja.
a benzin sokkal agresszívebb anyag, mégsincs semmi baja, nem?
amúgy a gumira mondják, hogy szétmarja, de ez hülyeség, ismerősnél 3 éve áll befőttesüvegben két darab üzemanyagcső, de semmi baja
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #469 Dátum:
2010.05.31 hétfő, 08:14:56 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.05.30 vasárnap, 20:55:12
a benzin sokkal agresszívebb anyag, mégsincs semmi baja, nem?
amúgy a gumira mondják, hogy szétmarja, de ez hülyeség, ismerősnél 3 éve áll befőttesüvegben két darab üzemanyagcső, de semmi baja
Nem tudom, nem vagyok kémikus!
Mindig is utáltam! Itt írta valaki, hogy a fő probléma az E85 maró hatása.
Ez a 3 év meggyőző teszt!
Viszont a fórumon nem sok autó lett átalakítva, én még várok... Illetve aki átalakított az se volt 100% pozítiv vízhangú.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
waze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #470 Dátum:
2010.06.02 szerda, 09:26:06 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.31 hétfő, 08:14:56
Nem tudom, nem vagyok kémikus!
Mindig is utáltam! Itt írta valaki, hogy a fő probléma az E85 maró hatása.
Ez a 3 év meggyőző teszt!
Viszont a fórumon nem sok autó lett átalakítva, én még várok... Illetve aki átalakított az se volt 100% pozítiv vízhangú.
keresd vissza rnagy8 beírásait, a 3. oldaltól kezdődik, ő üzemanyagaellátó rendszerekkel foglakozik mint mérnök. én perpill 50-50%-ban használom, gond egy szál se, leszámítva hogy lehűlt az idő, kb 12 fok van és másodszorra indul a verda.
maszek emailben ezt írta rnagy8 (remélem nem bánja ha idézem..:-))
Már én is kipróbáltam E85-tel a gépet, kb 35%-ban. Sajnos az SCI motorosnak nem tesz hosszútávon jót a nagynyomású szivattyú kenése (vagy elégtelen kenése) miatt ezért egy alkalom után leálltam vele. Természetesen semmi negatívumot ennyiből nem vettem észre, 5-7 fokban indult rendesen. Szerintem kicsit nyomatékosabb lett alacsony fordulaton, de lehet, hogy ezt csak belemagyaráztam.
A fő flexifuel szakértő munkatársam is elkezdte használni 50%-ban a saját 8 szelepes Seat Cordobáján. Semmi negatívum, de Ő is érez nyomatéknövekedést.
Amit nem reklámoznak a “kütyü” forgalmazók:
-az E85-ben oldott víz (0-4%) elektrokémiai korroziót indít el (a benzin nem vezet, a víz igen). A réz tartalmú anyagokat ez kikezdi ez tény. A felvett víz az égéstermékben is intenzívebben van jelen, gyorsabban korrodál mondjuk a kipufogó. A korrózió miatt a flexifuel Fordok hengerfeje/szelepfészke speciálisan hőkezelt a korrozió-ellenállás miatt. Évek alatt tutira csinál valamit a kocsidban, kérdés, hogy miylen mértékben és, hogy észreveszed-e.
Mi egy Ford által meghatározott E85 tesztfolyadékot használunk a tesztjeinkhez, az sok vizet és sok ként tartalmaz.
A gyakorlati hatása viszont ennek nem annyira ismert mert nem tudjuk, hogy pontosan mennyire vizes az E85 kutakon. Kén többnyire nem sok van benne mert azt maximálják már néhány ppm-ben. Sajnos az ethanol felveszi a vízet a környező levegőből is viszont az se elképzelhetetlen, hogy annyira alacsony a víztartalma a tankolt anyagnak, hogy gyakrolatilag sose veszed észre a hatását. Erre mondanám, hogy lutri.
-Az E85-től megdagadnak a hagyományos üzemanyag-tömítések. Ez tény. Az MK2-ben, szerintem MBR anyagú van, ami nem FFV kompatibilis még. A kérdés, hogy ez a dagadás mennyire hat a funkcióra, ki fog-e türemkedni a helyéről a tömítés? Megint azt mondom, hogy próba szerencse.
A legrosszabb, ami történhet, hogy pár év alatt tönkremegy az üa szintjelződ, és a szivattyúd illetve felgyorsul a hengerfejed és a kipufogód korróziója. De minden jelenség arányos az E85 aránnyal és az E85-ben lévő víz arányával.
A tapasztalat az, hogy 50%-ig használhatod az E85-öt befecskendezés változtatás nélkül, ha ennél több E85-öt szeretnél akkor kell ugye valamilyen kütyü bele (az mondjuk 40-50 ezer beszerelve) mivel az E85 égéshője kevesebb, többet kell belőle elégetni egységnyi teljesítményhez. 100% E85-nél van 20-25% többletfogyasztás. Természetesen kisebb ethanol aránynál kisebb vagy semmilyen növekedést nem fogsz tapasztalni. Matekozd ki, hogy mész-e annyit, hogy megérje. Ha nem éri meg vastagon akkor nem érdemes.
Mindenesetre egyszer kipróbálhatod 50%-ig, semmi bajod nem lesz tőle. Jó kis aromás illata van kipugáznak amikor elindítod az autót :-))
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #471 Dátum:
2010.06.02 szerda, 09:50:25 »
Idézetet írta: waze - 2010.06.02 szerda, 09:26:06
Természetesen kisebb ethanol aránynál kisebb vagy semmilyen növekedést nem fogsz tapasztalni. Matekozd ki, hogy mész-e annyit, hogy megérje. Ha nem éri meg vastagon akkor nem érdemes.
ha nem számít, hogy mennyit hagysz ott a benzinkúton, akkor valóban nem érdemes foglalkozni vele
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #472 Dátum:
2010.06.02 szerda, 23:03:08 »
Szerintetek átalakítás nélkül be merjek próbálkozni egy V6-osnál 70:30 benzin-etanollal, majd ha minden oké, akkor felesben?
Annyira rövid és vegyes a tapasztalat, ill. van jó pár negatív vélemény a hosszabb távú hatásairól, ami nem vszínű, hogy alaptalan lenne. Pedig szívem szerint kipróbálnám. De mi van, ha több lenne a kár, mint a haszon? Több helyen is olvastam, hogy a csöveken túl az injektorra sincs vmi jó hatással, főleg átalakítás nélkül, ha csak keverve van.
Mit gondoltok? Őszintén szólva parázok. Egy régebbi swiftnél vagy astránál bátran tennék egy próbát, de egy V6-os motort nem szeretnék gallyra vágni. Tanácstalan vagyok.
Ill. amit még írtatok, hogy magasabb fordulaton megáll a tudomány. Ez mit jelent, meddig pörgethetem el, hol fogy el a szussz belőle egy 2.5-ös gépnél?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.03 csütörtök, 00:07:46 írta seekay
»
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #473 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 00:12:24 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.02 szerda, 23:03:08
Szerintetek átalakítás nélkül be merjek próbálkozni egy V6-osnál 70:30 benzin-etanollal, majd ha minden oké, akkor felesben?
Annyira rövid és vegyes a tapasztalat, ill. van jó pár negatív vélemény a hosszabb távú hatásairól, ami nem vszínű, hogy alaptalan lenne. Pedig szívem szerint kipróbálnám. De mi van, ha több lenne a kár, mint a haszon? Több helyen is olvastam, hogy a csöveken túl az injektorra sincs vmi jó hatással, főleg átalakítás nélkül, ha csak keverve van.
Mit gondoltok? Őszintén szólva parázok. Egy régebbi swiftnél vagy astránál bátran tennék egy próbát, de egy V6-os motort nem szeretnék gallyra vágni. Tanácstalan vagyok.
Ill. amit még írtatok, hogy magasabb fordulaton megáll a tudomány. Ez mit jelent, meddig pörgethetem el, hol fogy el a szussz belőle egy 2.5-ös gépnél?
keveréssel nem ronthatsz el semmit, az biztos
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #474 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 00:35:11 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.06.03 csütörtök, 00:12:24
keveréssel nem ronthatsz el semmit, az biztos
És a pörgetéssel mi a helyzet?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #475 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 10:27:37 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.03 csütörtök, 00:35:11
És a pörgetéssel mi a helyzet?
nekem húz rendesen, szóval nem tudom, miről van szó
szerintem amúgy max az lehet, hogy injektor eléri a max kapacitást, de hogy ez pontosan hogy van és mennyi az annyi ...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #476 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 12:06:10 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.06.03 csütörtök, 10:27:37
nekem húz rendesen, szóval nem tudom, miről van szó
szerintem amúgy max az lehet, hogy injektor eléri a max kapacitást, de hogy ez pontosan hogy van és mennyi az annyi ...
Te milyen arányba használod?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
yooccoo
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #477 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 13:08:18 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.06.03 csütörtök, 12:06:10
Te milyen arányba használod?
nekem többnyire 100%, de kipróbáltam már többféle keverést (keverés esetén az 50-50% a legjobb)
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #478 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 13:20:00 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.06.03 csütörtök, 13:08:18
nekem többnyire 100%, de kipróbáltam már többféle keverést (keverés esetén az 50-50% a legjobb)
Átalakító nélkül?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #479 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 13:22:11 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.03 csütörtök, 13:20:00
Átalakító nélkül?
átalakítóval
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #480 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 15:02:58 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.06.03 csütörtök, 13:22:11
átalakítóval
Melyikkel?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
yooccoo
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #481 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 15:10:14 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.06.03 csütörtök, 15:02:58
Melyikkel?
hunflex de luxe (egy éve.. )
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #482 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 15:28:12 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.06.03 csütörtök, 15:10:14
hunflex de luxe (egy éve.. )
Mennyi volt, meg mennyiért szerelték be?
Más okosság kell? Előszűrő? Előmelegítő, stb...? Adalék a plussz kenéshez?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
yooccoo
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #483 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 15:35:37 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.06.03 csütörtök, 15:28:12
Mennyi volt, meg mennyiért szerelték be?
Más okosság kell? Előszűrő? Előmelegítő, stb...? Adalék a plussz kenéshez?
20 volt akciósan, én szereltem be
egy rövid tekertetés után második indítózásra indult a legnagyobb hidegekben is
(ha meg valami nyűgje van a kocsinak, azt kihozza, de hát ugye valamit valamiért)
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #484 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 15:48:30 »
Vannak azért pozitív tapasztalatok átalakító nélkül is?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #485 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 15:53:21 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.03 csütörtök, 15:48:30
Vannak azért pozitív tapasztalatok átalakító nélkül is?
te nem is olvasol csak írsz?
50-50% arányig nyugodtan lehet keverni kütyü nélkül, fogyi nem emelkedik sokkal, viszont kevesebbet fizetsz érte
amúgy van olyan gép is, amelyik megeszi kütyü nélkül is a 100%-ot
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #486 Dátum:
2010.06.04 péntek, 01:19:38 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.06.03 csütörtök, 15:53:21
te nem is olvasol csak írsz?
50-50% arányig nyugodtan lehet keverni kütyü nélkül, fogyi nem emelkedik sokkal, viszont kevesebbet fizetsz érte
amúgy van olyan gép is, amelyik megeszi kütyü nélkül is a 100%-ot
Köszi, tankoltam 70:30-ban, eddig minden okénak tűnik, hamarosan emelem a dózist.
Felmerült bennem egy kérdés. Mivel ugye az alkohol erős tisztító hatása miatt hajlamos a korábbi lerakódásokat kioldani, célszerű az első etanolos használatot követően 800-1000 km múlva benzinszűrőt cserélni, hogy a feloldódott dzsuva ne jusson tovább a befecskendező rendszerhez.
Kérdés, ha kb. egy hónapja volt cserélve a szűrő, azaz gyakorlatilag tiszta, akkor kell-e hamarosan ismét cserélni az etanol miatt, vagy ilyen esetben nem indokolt?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #487 Dátum:
2010.06.04 péntek, 08:08:32 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.06.03 csütörtök, 15:35:37
20 volt akciósan, én szereltem be
egy rövid tekertetés után második indítózásra indult a legnagyobb hidegekben is
(ha meg valami nyűgje van a kocsinak, azt kihozza, de hát ugye valamit valamiért)
Mit tartalmaz a szett, csak elektronikát?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
yooccoo
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #488 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 13:02:06 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.04 péntek, 01:19:38
Köszi, tankoltam 70:30-ban, eddig minden okénak tűnik, hamarosan emelem a dózist.
Felmerült bennem egy kérdés. Mivel ugye az alkohol erős tisztító hatása miatt hajlamos a korábbi lerakódásokat kioldani, célszerű az első etanolos használatot követően 800-1000 km múlva benzinszűrőt cserélni, hogy a feloldódott dzsuva ne jusson tovább a befecskendező rendszerhez.
Kérdés, ha kb. egy hónapja volt cserélve a szűrő, azaz gyakorlatilag tiszta, akkor kell-e hamarosan ismét cserélni az etanol miatt, vagy ilyen esetben nem indokolt?
én megvártam volna az etanolozással a szűrőcserét, így megint cserélned kell majd
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #489 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 13:02:19 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.06.04 péntek, 08:08:32
Mit tartalmaz a szett, csak elektronikát?
csak elektronika, persze
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #490 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 14:03:01 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.06.07 hétfő, 13:02:19
csak elektronika, persze
Mást nem is építettél bele?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #491 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 22:03:56 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.03 csütörtök, 15:48:30
Vannak azért pozitív tapasztalatok átalakító nélkül is?
Én Galaxy VR6- ba tankolom hiba nélkül...
Lehet, hogy 5%-al megnőtt a fogyi, de lehet, hogy nem... Ez annyira minimális, hogy ez adódhat a más útvonalak/helyzetek miatt is akár...
Legutóbb 50-50%-nál 288,9-re jött ki/liter... Indulni ugyan úgy indult, mint hidegben. Lassan nekem is jön a szűrőcsere...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #492 Dátum:
2010.06.08 kedd, 08:06:05 »
Idézetet írta: Joe - 2010.06.07 hétfő, 22:03:56
Én Galaxy VR6- ba tankolom hiba nélkül...
Lehet, hogy 5%-al megnőtt a fogyi, de lehet, hogy nem... Ez annyira minimális, hogy ez adódhat a más útvonalak/helyzetek miatt is akár...
Legutóbb 50-50%-nál 288,9-re jött ki/liter... Indulni ugyan úgy indult, mint hidegben. Lassan nekem is jön a szűrőcsere...
Átalakítón nem gondokozol?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #493 Dátum:
2010.06.08 kedd, 10:24:59 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.06.08 kedd, 08:06:05
Átalakítón nem gondokozol?
Nekem nem éri még meg.
Kb március/április óta használom felesbe, és sztem az első ezres azóta most megy bele...
Ha kelleni fog, akkor sztem igen, végülis a válasz a kérdésedre: de!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
seekay
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #494 Dátum:
2010.06.08 kedd, 10:54:15 »
Idézetet írta: Joe - 2010.06.07 hétfő, 22:03:56
Én Galaxy VR6- ba tankolom hiba nélkül...
Lehet, hogy 5%-al megnőtt a fogyi, de lehet, hogy nem... Ez annyira minimális, hogy ez adódhat a más útvonalak/helyzetek miatt is akár...
Legutóbb 50-50%-nál 288,9-re jött ki/liter... Indulni ugyan úgy indult, mint hidegben. Lassan nekem is jön a szűrőcsere...
50-50-nál alig vettél észre fogyasztásnövekedést?
Az én első tankolásomra a 70-30-as (benzin-etanol) próbánál a fedélzeti alapján városban 13-14-et csipegetett, eddig csak sima benzinnél a fedélzeti szerint ez max. 11-12 volt. Nem tom hogy ez mennyire reális adat, tényleg ennyivel többet eszik-e, még nem fogyott ki a tank, de természetesen lemérem a végén. Mindenesetre amennyiben ez valós adat, akkor majdhogynem az jön ki, hogy "drágább a leves, mint a hús". És akkor még nem is emeltem meg az arányt 50-50-re...
Egyelőre még nem ment el a kísérletezgetési kedvem, de most ez hirtelen soknak tűnik.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.08 kedd, 20:35:38 írta seekay
»
Naplózva
waze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #495 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 10:46:37 »
helló,
én is most próbálkozom 50-50%-ban használni de sztem nagyon megugrik a fogyasztás. most tankoltam másodszorra vegyesen 10-10 litert és kiszámolom decire mennyit kajál de ha most is sokkal több jön ki akkor leállok vele.
amúgy mk2-es, 1.8-as a verda, a gyári fogyasztásadatokkal járkálok vele, elég kímélő a jobb lábam...:-DD
kinek mi a tapasztalata vegyes használatnál?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #496 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 15:19:38 »
Idézetet írta: waze - 2010.06.14 hétfő, 10:46:37
helló,
én is most próbálkozom 50-50%-ban használni de sztem nagyon megugrik a fogyasztás. most tankoltam másodszorra vegyesen 10-10 litert és kiszámolom decire mennyit kajál de ha most is sokkal több jön ki akkor leállok vele.
amúgy mk2-es, 1.8-as a verda, a gyári fogyasztásadatokkal járkálok vele, elég kímélő a jobb lábam...:-DD
kinek mi a tapasztalata vegyes használatnál?
lásd az előző hsz-t!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
seekay
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #497 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 20:26:40 »
Na közben tesztelgettem, 50-50-nél semmi gond, 70-30 (etanol-benzin) arányt viszont már nem bír el tünetmentesen, a motor check lámpa kigyulladt. Rátankoltam némi benzint, de még mindig nem aludt ki. Nektek egyből kialudt, vagy kell menni vele vmennyit, míg észhez tér? Vagy ha egyből nem aludt ki, akkor túl kevés benyát kapott? Tankoljak még rá?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #498 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 20:55:48 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.14 hétfő, 20:26:40
Na közben tesztelgettem, 50-50-nél semmi gond, 70-30 (etanol-benzin) arányt viszont már nem bír el tünetmentesen, a motor check lámpa kigyulladt. Rátankoltam némi benzint, de még mindig nem aludt ki. Nektek egyből kialudt, vagy kell menni vele vmennyit, míg észhez tér? Vagy ha egyből nem aludt ki, akkor túl kevés benyát kapott? Tankoljak még rá?
a túl szegény keverékhiba miatt állt ki a motorkontrollámpa.
tankolj rá benyát és vedd le az akkusarukat negyed órára.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
seekay
Vendég
Válasz: Ethanol - E85
«
Új hozzászólás #499 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 22:33:54 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.14 hétfő, 20:55:48
a túl szegény keverékhiba miatt állt ki a motorkontrollámpa.
tankolj rá benyát és vedd le az akkusarukat negyed órára.
Ilyenkor hibakódot is dob, vagy ha tankolok rá egy tisztességes mennyiségű benyát, akkor kialszik? Sarut muszáj leszedni?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.15 kedd, 00:15:30 írta seekay
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ