Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 10:14:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 14   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Ethanol - E85  (Megtekintve 328014 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Getech2a
Vendég
« Új hozzászólás #200 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 10:45:18 »

Miert kell olajat cserezni 5e km utan ?  fejvakaras

Ezt nem én találtam ki, hogy kell, hanem rrnagy írta régebben, most már nemtudom 1. vagy a 2. lapon.
Naplózva
Getech2a
Vendég
« Új hozzászólás #201 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 10:50:26 »

rrnagy írta, hogy a vizgöz megejelnése az égésből kifojólag, problémát jelent az olajnak ezért 5000km-enként oilcsere kell... bár én ebben nem bízok annyira, hogy így van, bár ő itt beszél egy kevésbé hatékony etanolos üzemeltetésről átlagosnak mondható ismert technologiáról, én meg olyanról, ami ultrahatékony... s az ő ismereteik még nincsenek ezen a szinten, amit én tudok, az néhány magyar feltaláló fejlesztési eredménye.... A technologia sorsa még nem tisztázott...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #202 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 11:13:26 »

rrnagy írta, hogy a vizgöz megejelnése az égésből kifojólag, problémát jelent az olajnak ezért 5000km-enként oilcsere kell... bár én ebben nem bízok annyira, hogy így van, bár ő itt beszél egy kevésbé hatékony etanolos üzemeltetésről átlagosnak mondható ismert technologiáról, én meg olyanról, ami ultrahatékony... s az ő ismereteik még nincsenek ezen a szinten, amit én tudok, az néhány magyar feltaláló fejlesztési eredménye.... A technologia sorsa még nem tisztázott...

Meselj...
Naplózva

blah blah blah
Getech2a
Vendég
« Új hozzászólás #203 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 11:46:25 »

Az etanol felhasználása egy-egy motortípusban más , más igényeket vet fel....
Elöször talán az elején kezdjük.... a példákat ne lepödjünk meg de karbis mocira hozom elöször, mert a mindenkori fejlesztési tesztalany a saját autom motorja, ami jelen esetben egy ford orion 1.6 szivo benzinmoci, egy karbival szerelve, ami ráadásul egy torku karb, vákumos tolattyúval, subertüvel.... a subertü állithato, így bizonyos határokon belül szabályozhato a szegényitése, vagy dusitása az üzemanyagnak....
továbblépve.... az E-85 üzemanyag egy része 15% benya, többi alkohol...... Na most ha ezt egy ilyen kocsiban tisztán kezdjük tankolni, a kocsi üzemeltetése az alap beállításokkal nem lesz eccerü, mert rángatva megy majd, nehéz indulással, küszködik.....
Vizsgáljuk meg  aproblémát, miért van.....
Az E-85 üzemanyag "nehezebb" fojadék, (mint a tiszta benya) ezért az alap beállítások nem jók hozzá... egy karbis moci esetén több üzemanyagot kell adni, a megfelelő üzemanyagkeverés eléréséhez... a karbisnál tekerek a subertün, s ok lesz a helyzet, addig állitom, amig nem fog tudni rángatásmentesen járni a motor 5. sebességben monjuk stagnálo 2200-as fordulaton....
Havernak hengerenkénti injektoros turbós subaruján meg kellett 1 barral növelni a befecskendezö nyomást, amit a nyomástartó szelep cseréjével lehetett elérni, a sürübb fojadékhoz, ezt meg lehet oldani ugy is, hogy a bef. fuvokák idejét növeljük, kitoljuk %-okkal.
További különbség a benzinhez képest a kompressziotürése, amely a 105 oktánt üti... ildomosabb lenne nagyobb süritésü motort használni hozzá, de most gazdálkodjunk abbol, ami van.... Az E-85 lassabban ég, ez persze megint csak sürités függő is...
Lassabb égéséből fakadoan állitani kell az elögyujtáson.... nagyobb elögyujtás kell neki, mint benzin esetén! ez, hogy mennyivel már a motor köbcentije, süritési végnyomása határozza meg..... Meg persze nagyban függ attól is, milyen üzemre hangoljuk ki a mocit, nagyobb teljesitményre , mint eredetileg, vagy normál megszokott.... Nagyobb teljesitmény eléréséhez nagyobb fuelmennyiség kell, az pedig nagyobb elögyujtással jár... egy szegényebb keverék gyorsabban elég, mint a dusabb... persze ennek is vannak kritikus értékei.
Na itt jön a képbe egy ujabb fogalom..... Van rá módszer amivel gyorsítható az égés, ha gyorsabb lesz az égés, azt is jelenti majd, hogy hatékonyabb...... Késöbb fojtatom az eszmefuttatást, csak közben meloznom is kell, miig van mit... Smiley
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #204 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 11:55:30 »


Lassabb égéséből fakadoan állitani kell az elögyujtáson.... nagyobb elögyujtás kell neki, mint benzin esetén! ez, hogy mennyivel már a motor köbcentije, süritési végnyomása határozza meg..... Meg persze nagyban függ attól is, milyen üzemre hangoljuk ki a mocit, nagyobb teljesitményre , mint eredetileg, vagy normál megszokott.... Nagyobb teljesitmény eléréséhez nagyobb fuelmennyiség kell, az pedig nagyobb elögyujtással jár... egy szegényebb keverék gyorsabban elég, mint a dusabb... persze ennek is vannak kritikus értékei.
Na itt jön a képbe egy ujabb fogalom..... Van rá módszer amivel gyorsítható az égés, ha gyorsabb lesz az égés, azt is jelenti majd, hogy hatékonyabb...... Késöbb fojtatom az eszmefuttatást, csak közben meloznom is kell, miig van mit... Smiley

Azt lehet tudni pontosan mennyivel lassabb az eges ? Az elogyujtas az ok. Azt minden otonal allitani kell.
Naplózva

blah blah blah
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #205 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 12:00:24 »

Az etanol felhasználása egy-egy motortípusban más , más igényeket vet fel....
Elöször talán az elején kezdjük.... a példákat ne lepödjünk meg de karbis mocira hozom elöször, mert a mindenkori fejlesztési tesztalany a saját autom motorja, ami jelen esetben egy ford orion 1.6 szivo benzinmoci, egy karbival szerelve, ami ráadásul egy torku karb, vákumos tolattyúval, subertüvel.... a subertü állithato, így bizonyos határokon belül szabályozhato a szegényitése, vagy dusitása az üzemanyagnak....
továbblépve.... az E-85 üzemanyag egy része 15% benya, többi alkohol...... Na most ha ezt egy ilyen kocsiban tisztán kezdjük tankolni, a kocsi üzemeltetése az alap beállításokkal nem lesz eccerü, mert rángatva megy majd, nehéz indulással, küszködik.....
Vizsgáljuk meg  aproblémát, miért van.....
Az E-85 üzemanyag "nehezebb" fojadék, (mint a tiszta benya) ezért az alap beállítások nem jók hozzá... egy karbis moci esetén több üzemanyagot kell adni, a megfelelő üzemanyagkeverés eléréséhez... a karbisnál tekerek a subertün, s ok lesz a helyzet, addig állitom, amig nem fog tudni rángatásmentesen járni a motor 5. sebességben monjuk stagnálo 2200-as fordulaton....
Havernak hengerenkénti injektoros turbós subaruján meg kellett 1 barral növelni a befecskendezö nyomást, amit a nyomástartó szelep cseréjével lehetett elérni, a sürübb fojadékhoz, ezt meg lehet oldani ugy is, hogy a bef. fuvokák idejét növeljük, kitoljuk %-okkal.
További különbség a benzinhez képest a kompressziotürése, amely a 105 oktánt üti... ildomosabb lenne nagyobb süritésü motort használni hozzá, de most gazdálkodjunk abbol, ami van.... Az E-85 lassabban ég, ez persze megint csak sürités függő is...
Lassabb égéséből fakadoan állitani kell az elögyujtáson.... nagyobb elögyujtás kell neki, mint benzin esetén! ez, hogy mennyivel már a motor köbcentije, süritési végnyomása határozza meg..... Meg persze nagyban függ attól is, milyen üzemre hangoljuk ki a mocit, nagyobb teljesitményre , mint eredetileg, vagy normál megszokott.... Nagyobb teljesitmény eléréséhez nagyobb fuelmennyiség kell, az pedig nagyobb elögyujtással jár... egy szegényebb keverék gyorsabban elég, mint a dusabb... persze ennek is vannak kritikus értékei.
Na itt jön a képbe egy ujabb fogalom..... Van rá módszer amivel gyorsítható az égés, ha gyorsabb lesz az égés, azt is jelenti majd, hogy hatékonyabb...... Késöbb fojtatom az eszmefuttatást, csak közben meloznom is kell, miig van mit... Smiley
Jó amit irsz, ha van idöd akkor kérlek folytasd
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #206 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 13:21:51 »

Az olajcserére nem 5000-kéntit írtam, hanem, hogy 5000-rel lerövidült a Focus 1 15000-es csereperiódusa 10000-re. Pontosan a több felvett víz miatt. Szelepfenék korroziójának kiküszöböléséért max a Ford fog köszönetet mondani, mi olyan beszállítók vagyunk, akiknél ez nem játszik szerepet.  Sajnos ugyanígy nem tudunk profitálni a kipufogó és az olaj élettartamának növeléséből sem. De majd az E85-tel tankoló srácok. taps
Az ethanolnak kisebb az égés során felszabaduló energiája, mint a benzinnek ezért kell több belőle azonos teljesítményhez (dizelnek meg jóval több ezért kell belőle kevesebb). Én nem tudom, hogy a fajsúlynak a beállításokhoz bármi köze van-e.
Viszont valóban magas az oktánszáma ezért lehet korábbira venni az előgyújtás pillanatát így csalni ki nagyobb teljesítményt belőle. (nem fog kopogni ott ahol egy benzin már igen, még a korábbi előgyújtással sem). Ezt a gyári motorvezérlő nem fogja kihasználni, ugyanazért amiért a 99-es és 100-as benzin jóságát sem. Ebben kell neki segíteni szoftveresen.
De arra vevő lennék, hogy az üzemanyagban úszó réz alkatrészek mitől lehetnének ellenállóak az E85-nek  worship
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #207 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 13:26:38 »

Az olajcserére nem 5000-kéntit írtam, hanem, hogy 5000-rel lerövidült a Focus 1 15000-es csereperiódusa 10000-re. Pontosan a több felvett víz miatt. Szelepfenék korroziójának kiküszöböléséért max a Ford fog köszönetet mondani, mi olyan beszállítók vagyunk, akiknél ez nem játszik szerepet.  Sajnos ugyanígy nem tudunk profitálni a kipufogó és az olaj élettartamának növeléséből sem. De majd az E85-tel tankoló srácok. taps
Az ethanolnak kisebb az égés során felszabaduló energiája, mint a benzinnek ezért kell több belőle azonos teljesítményhez (dizelnek meg jóval több ezért kell belőle kevesebb). Én nem tudom, hogy a fajsúlynak a beállításokhoz bármi köze van-e.

Szerintem semmi koze. Tobb kell neki oszt csok  vigyor3

Válasz
Viszont valóban magas az oktánszáma ezért lehet korábbira venni az előgyújtás pillanatát így csalni ki nagyobb teljesítményt belőle. (nem fog kopogni ott ahol egy benzin már igen, még a korábbi előgyújtással sem). Ezt a gyári motorvezérlő nem fogja kihasználni, ugyanazért amiért a 99-es és 100-as benzin jóságát sem. Ebben kell neki segíteni szoftveresen.

Errol ugye mar beszeltunk...Ez megoldhato...mar ha nem csak disz...majd kiproszalom...beallitom mondjuk 98ra, aztan meglassuk...ha meg csak benyat tok taknyolni, akkor azt 98bol teszem majd. Remelem nem lesz ra szuksegem  vigyor3 Amiota e85el jarkalok egyetlen eccer kellett benyat tankolnom, kulonben nem ertem volna oda a kuthoz  vigyor3 Bele toltam 2littyot, aztan felontottem e85el  vigyor3
Válasz
De arra vevő lennék, hogy az üzemanyagban úszó réz alkatrészek mitől lehetnének ellenállóak az E85-nek  worship

muszaly annak rezbol lennie ?
Naplózva

blah blah blah
Getech2a
Vendég
« Új hozzászólás #208 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 13:41:48 »

Azt lehet tudni pontosan mennyivel lassabb az eges ? Az elogyujtas az ok. Azt minden otonal allitani kell.
Sajnos ezt, hogy sebességileg mint történik , ezt sajnos nem tudom mértékegységbe "ölteni"
A ford 1.6B 8 szelepes motornál ez azt jelentette, ahol a vezértengelyről van lehajtva a gyujtáselosztó (azonbelül, az indukcios jeladó, gy. elektronika is erre van épitve) ez elforgatható ugyebár, ebben az esetben a gyujtáselosztón az elögyujtás növelése érdekében az én motoromnál mindösszesen 2-3 fokot jelentett csupán. .... volt pl, ahol hasonlót csináltunk egy renault clio központi injektorosnál, ott a trükk annyi volt, hogy épp volt helyünk, s a gyujtás, "központi" jeladót, elögyujtás irányba 2 fokkal szereltük át. Így javitottuk az inditási nehézséget,.... Sajnos nehéz hozzáférni az állítható nyomástartó szelephez, ami szintén kulcsfontosságu volt a teljes etanol üzemnél............ Na mindezeken túllépve most egyelőre leálltunk evvel a dologgal, mert az automotoroktól kissé elkanyarodtunk egy uj motor, vagy inkább üzemanyagrendszer felé, ahol a felhasználás tárgya egy egyhengeres motor, amely agregátornak épül. Nevezetesen azért, mert a "*** cionista" kormányunk, volt olyan kedves, hogy mocskos drágára emelte a villanyáram árát, s ráadásul velünk fizetteti azokét a cigányok, egyéb semmirekellők diját, akik nem tudják, nem akarják fizetni....
Elnézést, hogy kicsit elvittem magam, de mindig felbosszant ez a dolog....
Csak röptében egyelöre annyit az égésgyorsitásról, hogy a gyujtást "megrezonáltatjuk", ami egyszerüsitve azt jelenti, hogy egyeteln munkaütem alatt rengetegszer történik a szikrázás... azaz rezgőkörös gyujtást hozunk létre. Rezonáns égést hozunk létre, ami hatékonyabb égést hoz létre, mert gyorsabb, mint a közönséges gyujtás. ez csupán néhány plusz vezetéket, 1db plusz alaktrészt, vmint speciális gyertyát jelent.

A kismotor , ami készül, olyan technologiai áttörést fog jelenteni a "komustikában", hogy akkora sebességü égést hoz létre, hogy holtpont után kell gyujtani a keveréket, mert akkora égési sebességet hoz létre, hogyha holtpont elött gyujtanánk, akkor vis***ugná a dugattyut.... na persze itt már jelentős eltrések vannak az üzemanyagnak szánt keverék terén. (E-85-Brown gas injektor)...... erre most még nem akarok nagyon belemenni, hogy kifilézzem, az még hetek kérdése, mert addig az E-85kft vel szeretnénk együttmüködni, s hazánk javára hasznot termelni evvel.... ha sikerül a technologyt "bevédeni" igérem részleteiről is írni fogok, sőt Weblap készül a dologból. Már néhány lapja kész, de nincs feltéve, sőt ha arról lesz szó, segiteni fogok másoknak a megépitésben is, ha neki mer kezdeni. Talán még annyit, hogy a Brown gas egy mono hidrogén-monoxigén-H2, vmint O2 keverékgáz, ami úgymond vizbontásból származik.... kicsit hasonlatos, mint a hidrogén, amit a jövőben a kutakon lehet venni, csak ez attól agresszivebb tulajdonságokkal, sztatikus töltéssel bír, vmint a motor üzeme közben állítja elő magának......mivel ez tovább gyorsitja majd az égéssebességet, egyre kevesebb E-85 re lesz szükség...... Tudom most ez így hirtelen elég tömény lett az informáciokból, de ha van kérdés válaszolok..... talán annyit, leirom, hogy most az öreg fordom jelen pill.1.6. a karbis (E-85-el).... kiegészitésekkel 100-110 le, alapjáraton diesel nyomaték jellemzi, 6l fogyasztás  110-120 temponál..,.. városi 7,5l..... végseb 200-210km/h gyorsulás rendkivül jó....Ha benzinhez integrálom a technologiát és ahhoz hangolom a rendszert, akkor nemritka az 5 l benzinfogyasztás sem.... városiban meg max 6,5l........... rendkivül sok gőz keletkezik mindkét üzemnél tehát benzin+brown gas, vagy E-85+Brown gas is.... a régi ford kipuff jól biirja korrozio nélkül, vagyis gyenge korrozio mellett, mert anno a ford dupla falu csövel adta ki a régi modelleket, s így még 3 éve miota használom a kocsit, nem kellett hegesztgetnem a kipuffot... idestova több tizezer kilométer ment már bele, s nem volt gond a motorral.... a motorot, monjuk mikor a kocsit megvettem én meggyürüztem, mert gynege volt már szegénykém....
Ha van kérdés válaszolok....

(Bocsi rrnagy, nem jól értelmeztem a km-es olajcserés szöveget.. elnézést!) miért nem csináltok ro acél alkatrészeket a tankba?) Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.01 csütörtök, 13:47:07 írta Getech2a » Naplózva
Getech2a
Vendég
« Új hozzászólás #209 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 13:51:29 »

Az olajcserére nem 5000-kéntit írtam, hanem, hogy 5000-rel lerövidült a Focus 1 15000-es csereperiódusa 10000-re. Pontosan a több felvett víz miatt. Szelepfenék korroziójának kiküszöböléséért max a Ford fog köszönetet mondani, mi olyan beszállítók vagyunk, akiknél ez nem játszik szerepet.  Sajnos ugyanígy nem tudunk profitálni a kipufogó és az olaj élettartamának növeléséből sem. De majd az E85-tel tankoló srácok. taps
Az ethanolnak kisebb az égés során felszabaduló energiája, mint a benzinnek ezért kell több belőle azonos teljesítményhez (dizelnek meg jóval több ezért kell belőle kevesebb). Én nem tudom, hogy a fajsúlynak a beállításokhoz bármi köze van-e.
Viszont valóban magas az oktánszáma ezért lehet korábbira venni az előgyújtás pillanatát így csalni ki nagyobb teljesítményt belőle. (nem fog kopogni ott ahol egy benzin már igen, még a korábbi előgyújtással sem). Ezt a gyári motorvezérlő nem fogja kihasználni, ugyanazért amiért a 99-es és 100-as benzin jóságát sem. Ebben kell neki segíteni szoftveresen.
De arra vevő lennék, hogy az üzemanyagban úszó réz alkatrészek mitől lehetnének ellenállóak az E85-nek  worship

hmm a porlasztás- nehezebb fojadék kapcsolata----- a nehezebb fajsulyu fojadék nehezebben porlasztható, injektoroknál egy fuvoka nyitás idö alatt benzinből többet spriccol ki mennyiségileg a fuvoka, mint ugyanakkora nyomáson , ugyanakkora idö alatt etanolból...  (legtöbb álltalam megismert, mért esetben)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #210 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 13:59:27 »

Sajnos ezt, hogy sebességileg mint történik , ezt sajnos nem tudom mértékegységbe "ölteni"
A ford 1.6B 8 szelepes motornál ez azt jelentette, ahol a vezértengelyről van lehajtva a gyujtáselosztó (azonbelül, az indukcios jeladó, gy. elektronika is erre van épitve) ez elforgatható ugyebár, ebben az esetben a gyujtáselosztón az elögyujtás növelése érdekében az én motoromnál mindösszesen 2-3 fokot jelentett csupán. .... volt pl, ahol hasonlót csináltunk egy renault clio központi injektorosnál, ott a trükk annyi volt, hogy épp volt helyünk, s a gyujtás, "központi" jeladót, elögyujtás irányba 2 fokkal szereltük át. Így javitottuk az inditási nehézséget,.... Sajnos nehéz hozzáférni az állítható nyomástartó szelephez, ami szintén kulcsfontosságu volt a teljes etanol üzemnél............

Hat nemtom...Nem lehet tul nagy kulonbseg, mivel most eppen ugyan ugy viselkedik a gepem, mint benyaval. Tehat turestartomanyon ugymond belul van. PErsze jo lenne kicsit nagyobb elogyujtas, de ezt majd alkalom adtan megejtem...ecceru atallitani...MKIIInal sajna nem cserelheto a nyomasszabalyzo szelep, mivel okos modon jol beleintegraltak a pumpaba...Persze roncsolassal oldhato a kotes, csak hat utana vissza is kene csinazni...Raadasul ugy tunik a nyomasszabalyzo szelep nem a legjobban sikerult darabja a pumpanak  levele En at terveznem...mar ha tenyleg ez okozza a meleg mocinal nehezen indulast.
Naplózva

blah blah blah
Getech2a
Vendég
« Új hozzászólás #211 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 14:03:52 »

Van asszem az ugynevezett hunflex E-85 készülék, az meg asszem, pont azt csinálja, hogy kitolja a nyitási időt, ha hülyeséget iirtam, cáfoljátok meg....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #212 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 14:12:53 »

Van asszem az ugynevezett hunflex E-85 készülék, az meg asszem, pont azt csinálja, hogy kitolja a nyitási időt, ha hülyeséget iirtam, cáfoljátok meg....

igen, az osszes ethanol atalakito ezt csinazza. A nyomas noveles es a nyitasi ido kozott lenyegi kulonbseg nincs. kvazi mind2 dologgal ugyan azt ered el. Csak ugye egy nyomas szabalyzo szelepet nem biztos hogy azonnal ki tucc cserelni az ut szelen. Ethanol kutyut meg ecceruen kikapcsolod, es maris az eredeti alapotba kerul a gep. Utobbi praktikusabb.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.01 csütörtök, 14:27:12 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #213 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 14:13:28 »

MKIIInal sajna nem cserelheto a nyomasszabalyzo szelep, mivel okos modon jol beleintegraltak a pumpaba...Persze roncsolassal oldhato a kotes, csak hat utana vissza is kene csinazni...Raadasul ugy tunik a nyomasszabalyzo szelep nem a legjobban sikerult darabja a pumpanak  levele En at terveznem...mar ha tenyleg ez okozza a meleg mocinal nehezen indulast.
Vazze, ne fikázd, az én gyártósorom volt 3 évig, amiről a nyomásszabályzó szeleped lepottyant. Tök jó az  eplus2
És még, hogy nem cserélhető?! 3 csavar fogja a műanyag zsebet, amiben ül, csak ki kell venni az üzemyanag ellátó modult (amit Te pumpának hívsz) a tankból.
A te bajod valszeg nem a nyomásértékével van, hanem a nyomástartási képességével. Mielőtt cserélni szeretnéd, csináld meg a nyomáspróbát. Ha kiszeded azt is megmondom, hogy lehet átkalibrálni 380-ról mondjuk 410kPa-ra, de azért azt figyelembe kell venni, hogy a PCM ugyan tudja tovább nyitva tartani az injektort ha kicsi a nyomás és szegény a keverék (lambda visszajelzése alapján) de végtelenül rövid ideig nem tudja kinyitni ha úgy érzi, hogy túl dús, pont a nagyobb rendszernyomás miatt. Szóval szerintem nem a nyomás áthangolása a megoldás, de ha mindig E85-tel mennél, akkor ha mákod van a többletnyomással kompenzálnád a többlet igényt. De ez már elég lutri.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #214 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 14:21:13 »

Vazze, ne fikázd, az én gyártósorom volt 3 évig, amiről a nyomásszabályzó szeleped lepottyant. Tök jó az  eplus2
vigyor3 worship worship worship Wink
Válasz
És még, hogy nem cserélhető?! 3 csavar fogja a műanyag zsebet, amiben ül, csak ki kell venni az üzemyanag ellátó modult (amit Te pumpának hívsz) a tankból.

nuh akko cserelheto ? En ugy vettem ki a szavaidbol, hogy nem... worship nah akko az kircsi  vigyor3
Válasz
A te bajod valszeg nem a nyomásértékével van, hanem a nyomástartási képességével.
Najo, de arrol a szelepnek kell gondoskodnia, nem ?
Válasz
Mielőtt cserélni szeretnéd, csináld meg a nyomáspróbát.

ertettem fonok, bocs fonok  idiota vigyor3
Válasz
Ha kiszeded azt is megmondom, hogy lehet átkalibrálni 380-ról mondjuk 410kPa-ra, de azért azt figyelembe kell venni, hogy a PCM ugyan tudja tovább nyitva tartani az injektort ha kicsi a nyomás és szegény a keverék (lambda visszajelzése alapján) de végtelenül rövid ideig nem tudja kinyitni ha úgy érzi, hogy túl dús, pont a nagyobb rendszernyomás miatt. Szóval szerintem nem a nyomás áthangolása a megoldás, de ha mindig E85-tel mennél, akkor ha mákod van a többletnyomással kompenzálnád a többlet igényt. De ez már elég lutri.


nah ezt mar akartam kerdezni, hogy pl. az ST220 pumpaja mennyire compatible a 2.0 pumpajaval ? marmint meretileg stb. csak a pumpedli  vigyor3
Vagy mind1ik pumpedli ua. csak a szelepekkel jaccotok ? Mondjuk eccerubb lenne, nem kene x fele pumpedli mocit gyartani  fejvakaras
Szerintem egy minimalis nyomas novelest meg siman el bir a rendszer...ez jol jonne, ha mondjuk kutyu nelkul akarnek e85ot...nade ugy enem allhatok meg az ut szelen nyomas szabalyzot hackolni, ha netan benyara fanyalodnek  vigyor3 De aze erdekel a dolog, mert 380 vs. 410 nem nagy kulonbseg, de azert jo ha tud az a pumpedli  vigyor3 Mondjuk kompenzalnam az orogedessel jaro gyengulest  vigyor3 vagy mitomen, nemtom, hackoljunk  taps Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.01 csütörtök, 14:27:57 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #215 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 14:33:03 »

Az a pumpában levő visszacsapó szelep, amire mondtam, hogy nem szerelhető roncsolásmentesen.  police

A nyomásszabályzó szelep -mely nem mellékesen visszacsapó szelepként is funkcionál- önmagában is egy szervizben cserélhető alkatrész. Na annak tud a belsejében részecske, kosz megakadni és onnantól nem tartja a nyomást.

A V6 és ST üzemanyag ellátók hasonló felépítésüek de erősebb pumpa van bennük és nagyobb nyomású a nyomásszabályzó kalibrálása (450kPa). Méretileg mindegyik csereszabatos a másikkal, de nyugodj meg a pumpa méretezésébe bele van kalkulálva az öregedés, ami egy motornak kell azt tudni fogja 15 év múlva is. Ha meghibásodik az más kérdés.

Nyomáspróbát csináltál már?  nyes
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #216 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 14:35:35 »

tessék, nyomásszabályzó  vigyor3
http://img.carstyling.hu/usercars/00/02/89/85/28985_1251830158.jpg
http://img.carstyling.hu/usercars/00/02/89/85/28985_1251830248.jpg
http://img.carstyling.hu/usercars/00/02/89/85/28985_1251830359.jpg
Naplózva
Getech2a
Vendég
« Új hozzászólás #217 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 14:38:06 »

rrnagy: nemtudsz gyártani olyan gy. trafót, ami estleg 50-60KV-ot tud?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #218 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 14:40:10 »

rrnagy: nemtudsz gyártani olyan gy. trafót, ami estleg 50-60KV-ot tud?

tesla@megrazlak.nagyon  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #219 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 15:00:20 »

rrnagy: nemtudsz gyártani olyan gy. trafót, ami estleg 50-60KV-ot tud?
Normál trafó 12V helyett 24V-on nem jó? Egy darabig...  nyes
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Getech2a
Vendég
« Új hozzászólás #220 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 15:09:26 »

Normál trafó 12V helyett 24V-on nem jó? Egy darabig...  nyes

az a baj, ahhoz meg ugye áramátalakító, meg uj elektronika szükséges.... arról nem is beszélve, hogy kitudja a bírja-e a frekit, amikor extrém az igénybevétel.... ugyértem kapja a fordulatszámot, mint a bolond a freki meg felmegy.... szerintem kemény melegedés kezdödik....
Láttam már neten ilyen trafót, de az legközelebb amcsiból rendelhető, azt meg még nem csináltam, hogy onnan rendeltem volna vmit..... vagy egyeltalán elküdik-e europába egy darabot, meg föleg.
Naplózva
Getech2a
Vendég
« Új hozzászólás #221 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 15:12:12 »

freki felmegy, ugyértem, mikor kapja a fordulatot.....
régebben csináltam olyat, hogy szereztem egy kisérlethez egy Trabi trafót, ami ugye 6V, és azt nyomattam a gyári ford elektronikával... na az durva volt, csak épp 5km-t mentem vele, s kinyiffantottam.... az volt a mák, hogy vittem az eredeti trafoot.. Smiley aztán ut menti visszahackelés volt.... Sad
Naplózva
Getech2a
Vendég
« Új hozzászólás #222 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 15:13:29 »

Normál trafó 12V helyett 24V-on nem jó? Egy darabig...  nyes
Azt meg nem tudom, hogy mükszik-e 24V ról az eredeti gy. elektronika..... vagy megpurnyad.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #223 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 19:45:16 »

Nuh, eddig meg minden rendben az uj kutyuvel. Jah, mas az elektronyika is  vigyor3 Most toltam 1et a hideg dusitason, mert total le volt csavarva. Kivancsi vok reggel hogy indul...
Naplózva

blah blah blah
Getech2a
Vendég
« Új hozzászólás #224 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 19:50:29 »

Nuh, eddig meg minden rendben az uj kutyuvel. Jah, mas az elektronyika is  vigyor3 Most toltam 1et a hideg dusitason, mert total le volt csavarva. Kivancsi vok reggel hogy indul...

zacci: te milyen tipusú E-85 kütyüt használsz most? ki a gyártó?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #225 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 19:52:11 »

Nuh, eddig meg minden rendben az uj kutyuvel. Jah, mas az elektronyika is  vigyor3 Most toltam 1et a hideg dusitason, mert total le volt csavarva. Kivancsi vok reggel hogy indul...
szerintem feleslegesen Cheesy
mindenesetre kíváncsi vagyok, holnap mit kezd vele
ha nem rohansz sehova, akkor rádughatnád a gépet megfigyelés céljábul
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #226 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 22:12:11 »

zacci: te milyen tipusú E-85 kütyüt használsz most? ki a gyártó?

HunFlex
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #227 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 22:14:07 »

szerintem feleslegesen Cheesy
mindenesetre kíváncsi vagyok, holnap mit kezd vele
ha nem rohansz sehova, akkor rádughatnád a gépet megfigyelés céljábul

koppra le vot tekerve a hideg dusitas. Msot feltekertem kb. negyedre...lehet most ki is mek es beroffentem a paripat  vigyor3
A geppel az a baj, hgoy egy ideje meg van bolondulva  Undecided Allo helyzetben van sebessegem meg -20v a lambda meg a dusitas 5000% meg ilyenek 8D
jah es neha 8000 az RPM  Cheesy Szal komplett hulyesegeket mutat  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #228 Dátum: 2009.10.02 péntek, 00:03:10 »

koppra le vot tekerve a hideg dusitas. Msot feltekertem kb. negyedre...lehet most ki is mek es beroffentem a paripat  vigyor3
A geppel az a baj, hgoy egy ideje meg van bolondulva  Undecided Allo helyzetben van sebessegem meg -20v a lambda meg a dusitas 5000% meg ilyenek 8D
jah es neha 8000 az RPM  Cheesy Szal komplett hulyesegeket mutat  Cheesy
akksid rendben van amúgy?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #229 Dátum: 2009.10.02 péntek, 05:27:50 »

akksid rendben van amúgy?
A progi van begajdulva. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #230 Dátum: 2009.10.02 péntek, 08:20:21 »

A progi van begajdulva. nyes

nem kicsit, nagyon  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #231 Dátum: 2009.10.02 péntek, 08:26:20 »

tegnap kiutottem a szokasos hibakodot, amit man egy jo ideje csak nezegettem...Egyelore nem tert vissza...remelem nem is fog  Cheesy
Jah es reggel elso probalkozasra indult a gep...jo mondjuk kellett vagy 5-6 tekeres, de beindult...asszem meg adok egy keveset a hidegdusitasnak  Grin
Nemtom mit csinalt a figura ezzel a kutyuvel, de igy ebben a formaban baromi jol muxik  taps Gyak az eg vilagon semmi kulonbseget nem erzek a benyas uzemmodhoz kepest  taps Illetve 1 dolgot...mintha stabilabb lenne az egesz E85el...
A progin modositott es a feteket is lecserezte mas tipusra. Lehet konkretabb jelet ad, vagy gyorsabb, vagy mitomen  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #232 Dátum: 2009.10.02 péntek, 11:43:02 »

tegnap kiutottem a szokasos hibakodot, amit man egy jo ideje csak nezegettem...Egyelore nem tert vissza...remelem nem is fog  Cheesy
Jah es reggel elso probalkozasra indult a gep...jo mondjuk kellett vagy 5-6 tekeres, de beindult...asszem meg adok egy keveset a hidegdusitasnak  Grin
Nemtom mit csinalt a figura ezzel a kutyuvel, de igy ebben a formaban baromi jol muxik  taps Gyak az eg vilagon semmi kulonbseget nem erzek a benyas uzemmodhoz kepest  taps Illetve 1 dolgot...mintha stabilabb lenne az egesz E85el...
A progin modositott es a feteket is lecserezte mas tipusra. Lehet konkretabb jelet ad, vagy gyorsabb, vagy mitomen  Cheesy

Akkor örülünk vala...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Getech2a
Vendég
« Új hozzászólás #233 Dátum: 2009.10.02 péntek, 15:30:00 »

tegnap kiutottem a szokasos hibakodot, amit man egy jo ideje csak nezegettem...Egyelore nem tert vissza...remelem nem is fog  Cheesy
Jah es reggel elso probalkozasra indult a gep...jo mondjuk kellett vagy 5-6 tekeres, de beindult...asszem meg adok egy keveset a hidegdusitasnak  Grin
Nemtom mit csinalt a figura ezzel a kutyuvel, de igy ebben a formaban baromi jol muxik  taps Gyak az eg vilagon semmi kulonbseget nem erzek a benyas uzemmodhoz kepest  taps Illetve 1 dolgot...mintha stabilabb lenne az egesz E85el...
A progin modositott es a feteket is lecserezte mas tipusra. Lehet konkretabb jelet ad, vagy gyorsabb, vagy mitomen  Cheesy

zacci! örülök a sikereidnek a készülék használatával!! gratulálok!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #234 Dátum: 2009.10.02 péntek, 15:37:32 »

zacci! örülök a sikereidnek a készülék használatával!! gratulálok!

thx ! De azt azert kiemelnem, hogy meg csak 2 napja tesztelem...pl. nem csinaltam meg ECU "resetet", de valoszinu nem is fogok  vigyor3
Szal majd kb. 1 het mulva mondok valamit...vegyetek vagy ne vegyetek  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #235 Dátum: 2009.10.02 péntek, 18:40:24 »

A check engine ujra tamad  vigyor3 Apa, kezdooodik  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #236 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:03:53 »

A check engine ujra tamad  vigyor3 Apa, kezdooodik  Cheesy
Random generált megint egyet?  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #237 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:05:07 »

Random generált megint egyet?  vigyor3
Berúgott!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #238 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:05:50 »

A check engine ujra tamad  vigyor3 Apa, kezdooodik  Cheesy
operátor hiba?  eplus2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #239 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:15:22 »

Random generált megint egyet?  vigyor3

jah  vigyor3 Meg nem olvastam ki, de 110%, hogy szegenykeverek hiba  vigyor3 Mondjuk ez nem meglepo...Az E85 keveresi aranya nem 14:7, hanem kevesebb. Az ECU meg nyilvan benyara van hangolodva  vigyor3 Nem igazan akarok melyebben belenyulni a rencerbe, max. a lambda jelet kene atverni fix. mitomen 20%-al eltolva a mert ertekeket. De a verda jol megy, most nincs vele gond. A check engine lampat meg mar megszoktam  vigyor3 Komolyan zavart, hogy nem vilagit  Cheesy
Mas egyebet nemtok mondani, kerem kaccsoja ki  Cheesy
Esetleg lekapom az akksit, hatha...de lusta vok meg ahhoz is  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
takee
Vendég
« Új hozzászólás #240 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:13:29 »


Esetleg lekapom az akksit, hatha...de lusta vok meg ahhoz is  Cheesy

Elég ha kiveszed a comp biztosítékát 15 percre. Erről lásd bővebben TáDé segédletét az MK II elektromos dolgokban. nyes
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #241 Dátum: 2009.10.02 péntek, 22:45:23 »

Mondjuk ez nem meglepo...Az E85 keveresi aranya nem 14:7, hanem kevesebb.
Miért melyiknek 14:7. wow1 A whiskey-cola-nak?  nyes
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #242 Dátum: 2009.10.03 szombat, 07:50:10 »

Miért melyiknek 14:7. wow1 A whiskey-cola-nak?  nyes

jajj elirtam  vigyor3 14.7:1 nah  vigyor3 ne kotekegyeeeee  duhos2 Grin
Naplózva

blah blah blah
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #243 Dátum: 2009.10.03 szombat, 21:09:51 »

jajj elirtam  vigyor3 14.7:1 nah  vigyor3 ne kotekegyeeeee  duhos2 Grin
Örülj neki, hogy valaki elolvassa, amit kopácsolsz  nyes taps
Csüngök a szavaidon és egyébként is érdemes Veled diskurálni, még ilyeneken is.
Jó a verda?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Getech2a
Vendég
« Új hozzászólás #244 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 13:23:42 »

jah  vigyor3 Meg nem olvastam ki, de 110%, hogy szegenykeverek hiba  vigyor3 Mondjuk ez nem meglepo...Az E85 keveresi aranya nem 14:7, hanem kevesebb. Az ECU meg nyilvan benyara van hangolodva  vigyor3 Nem igazan akarok melyebben belenyulni a rencerbe, max. a lambda jelet kene atverni fix. mitomen 20%-al eltolva a mert ertekeket. De a verda jol megy, most nincs vele gond. A check engine lampat meg mar megszoktam  vigyor3 Komolyan zavart, hogy nem vilagit  Cheesy
Mas egyebet nemtok mondani, kerem kaccsoja ki  Cheesy
Esetleg lekapom az akksit, hatha...de lusta vok meg ahhoz is  Cheesy

zacci: egyik haverom csinált egy modult lambdához, avval lehet szegényiteni, dusitani is...... egy potméterrel állitható... utánakérdezzek jobban, mi a szitu vele? nem tudom hány szálas lambdás tipushoz van készitve...
Naplózva
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #245 Dátum: 2009.10.07 szerda, 15:14:38 »

Zacci!

Akkor gondolj már ránk is, akik veled együtt belefogtak az elején és intézz már egy cserét!
Nekem más problémám továbbra sincs, csak a hidegindítás. Melegen az én verdámban szinte tökéletes a dolog.
Elindulni viszont elég gáz, mert rángat, meg gázadásra ejti a fordulatot.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #246 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 08:32:13 »

Zacci!

Akkor gondolj már ránk is, akik veled együtt belefogtak az elején és intézz már egy cserét!
Nekem más problémám továbbra sincs, csak a hidegindítás. Melegen az én verdámban szinte tökéletes a dolog.
Elindulni viszont elég gáz, mert rángat, meg gázadásra ejti a fordulatot.


nyugisag, lazasag  vigyor3 Beszelni fogok az urgevel...
Nalam most ugy tunik nem rangat. Persze reggel hidegen nem tepem a szajat, de normal hazsnalat mellett nincs rangatas. Most a hideginditassal kinlodok...fel tekertem kozep allasba a hideg dusitast...ma reggel egesz jol indult, de majd kiderul...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #247 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 08:36:18 »

zacci: egyik haverom csinált egy modult lambdához, avval lehet szegényiteni, dusitani is...... egy potméterrel állitható... utánakérdezzek jobban, mi a szitu vele? nem tudom hány szálas lambdás tipushoz van készitve...
potival ? Az nem lesz jau. Azt kellene elerni, hogy minden mert ertekhez dobjon x %-ot. A potis megoldas erre nem alkalmas, mar ha nincs mogotte olyan elektronika, ami szamitasba veszi az aktualisan mert ertekeket. Egyebkent ugy tunik csak bizonyos korulmenyek kozott dob hibakodot. Minitalin mericskeltuk a lambdat, es szepen mukodott. Persze akkor nem volt lehetoseg hosszabb mericskelesre, de majd...akkor eppen nem jott elo a hibakod. Arra vok kivancsi, milyen ertekeket kapunk, a hibakod keletkezesekor. Abbol talan le lehet szurni valamit, es talan modositani a kutyu SW-t, hogy ne dobja a hibakodot.
Naplózva

blah blah blah
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #248 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 15:10:13 »

nyugisag, lazasag  vigyor3 Beszelni fogok az urgevel...
Nalam most ugy tunik nem rangat. Persze reggel hidegen nem tepem a szajat, de normal hazsnalat mellett nincs rangatas. Most a hideginditassal kinlodok...fel tekertem kozep allasba a hideg dusitast...ma reggel egesz jol indult, de majd kiderul...

Jóvanna!   vigyor3

Csak ezt a verziót már eleget teszteltem, kipróbálnám én is az újabbat.
Remélem egy az egybe cseréli a muki...  wave

Egyébként most kb. 5 liter benya került a tankba, hogy kihúzzam az e85 kútig és azóta majdnem tökéletes. Ezek szerint nem sok hiányzik a pontos működéshez.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #249 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 15:16:44 »

Jóvanna!   vigyor3

Csak ezt a verziót már eleget teszteltem, kipróbálnám én is az újabbat.
Remélem egy az egybe cseréli a muki...  wave

Egyébként most kb. 5 liter benya került a tankba, hogy kihúzzam az e85 kútig és azóta majdnem tökéletes. Ezek szerint nem sok hiányzik a pontos működéshez.

naja  vigyor3
fogyit tesztelem meg...minap mentem bp-kecskemet-bp 120as tempomat 10littyos fogyi. Kicsit soknak talalom  vigyor3 Picit lejebb vettem az alap dusitast, de csak egy hajszalnyival. Kivancsi vok, igy mennyit eszik...igaz most full varos...11.6-ot mutat a fedcomp  vigyor3 Szerintem olyan 10k korul lesz ez is.
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 14   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.