Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:49:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Ethanol - E85  (Megtekintve 327347 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #250 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 15:24:29 »

naja  vigyor3
fogyit tesztelem meg...minap mentem bp-kecskemet-bp 120as tempomat 10littyos fogyi. Kicsit soknak talalom  vigyor3 Picit lejebb vettem az alap dusitast, de csak egy hajszalnyival. Kivancsi vok, igy mennyit eszik...igaz most full varos...11.6-ot mutat a fedcomp  vigyor3 Szerintem olyan 10k korul lesz ez is.
kevesebbre ne nagyon számíts szerintem
Naplózva
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 15:29:25 »

kevesebbre ne nagyon számíts szerintem

Én is megmértem 3x. Kb. 10 liter jött ki vegyes használat mellett. Az szerintem nem olyan vészes. Nekem előtte kb. 8,5 volt.

Na de ez erősen lábfüggő. A haver 12-ből is ritkán jön ki a 2 literes off rönyójával.  falbav (Tiszta benzin üzem)
Mondjuk városban nekem sem 10...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 15:34:42 »

Nyilvan teljesen normalis a 10littyos fogyi, ha elotte 8.5vot...az kb. 20% tobblet. Nade aze 120-nal nem 8.5-ot evett a gep  vigyor3
Valamellik nap beugrom Vik-hez picit allitgatni az oktanszamon. Megcelozzuk a 100-ast oszt meglassuk mi torpenik...Ha jo az ECU sw, akko elvileg kisebb fogyi+jobban menesre lehet szamitani.
Naplózva

blah blah blah
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 16:01:29 »

Nyilvan teljesen normalis a 10littyos fogyi, ha elotte 8.5vot...az kb. 20% tobblet. Nade aze 120-nal nem 8.5-ot evett a gep  vigyor3
Valamellik nap beugrom Vik-hez picit allitgatni az oktanszamon. Megcelozzuk a 100-ast oszt meglassuk mi torpenik...Ha jo az ECU sw, akko elvileg kisebb fogyi+jobban menesre lehet szamitani.

Na erre én is kíváncsi leszek! Majd tudósíts, hogy mit változott az üzem!
Naplózva
Getech2a
Vendég
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2009.10.09 péntek, 11:46:04 »

potival ? Az nem lesz jau. Azt kellene elerni, hogy minden mert ertekhez dobjon x %-ot. A potis megoldas erre nem alkalmas, mar ha nincs mogotte olyan elektronika, ami szamitasba veszi az aktualisan mert ertekeket. Egyebkent ugy tunik csak bizonyos korulmenyek kozott dob hibakodot. Minitalin mericskeltuk a lambdat, es szepen mukodott. Persze akkor nem volt lehetoseg hosszabb mericskelesre, de majd...akkor eppen nem jott elo a hibakod. Arra vok kivancsi, milyen ertekeket kapunk, a hibakod keletkezesekor. Abbol talan le lehet szurni valamit, es talan modositani a kutyu SW-t, hogy ne dobja a hibakodot.
Szia zacci!

Ennek pont az volt a lényege, ha jól emlékszem, hogy volt benne egy elektronika is, nem csupán az ellenállás, de tudod mit, inkább rákérdezek az a biztos, csak közben a haverom leköltözött vmi faluba Gyöngyösről, s nem tudom elérni, eddig skype nyomtuk leginkább az instruciocserét... na ha van vmi konkrét info, irok ujra...addig is sikeres bütykölést!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #255 Dátum: 2009.10.09 péntek, 12:41:37 »

Szia zacci!

Ennek pont az volt a lényege, ha jól emlékszem, hogy volt benne egy elektronika is, nem csupán az ellenállás, de tudod mit, inkább rákérdezek az a biztos, csak közben a haverom leköltözött vmi faluba Gyöngyösről, s nem tudom elérni, eddig skype nyomtuk leginkább az instruciocserét... na ha van vmi konkrét info, irok ujra...addig is sikeres bütykölést!

 worship
Naplózva

blah blah blah
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2009.10.13 kedd, 10:52:04 »

El vagy tűnve Zacci!

Pedig ideális teszt-hideg van!  wave

Hogy szuperál az új kütyü? Beállítottad már?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2009.10.13 kedd, 11:10:35 »

El vagy tűnve Zacci!

Pedig ideális teszt-hideg van!  wave

Hogy szuperál az új kütyü? Beállítottad már?

naja...most idealis az ido a kinlodasra  vigyor3 Fel allasban vegulis elsore indul, de koszorulni kell. Most meg nemtom, hogy tul sok vagy keves a lotyi...majd kiderul... wave
Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 14:24:02 »

egy kis mériccskélés
http://etanol.blog.hu/2009/10/14/e85_benzin_fogyasztasmeres
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #259 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 14:50:47 »


Ez mekkorka hulyeseg  vigyor3 Marmint az, hogy az ECU pluszban igazodik az uzemanyag kompresszio turesehez. Ezt szeria auto nem tudja, csak a sport verdak. Mindig az alap beallitas a kiindulo ertek es onnan csak visszafele korrigal az ECU !  vigyor3 A gyujtas magadnak kell beallitani(mechanikusan), illetve mokolni az ECU-ban.
Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 14:55:39 »

Ez mekkorka hulyeseg  vigyor3 Marmint az, hogy az ECU pluszban igazodik az uzemanyag kompresszio turesehez. Ezt szeria auto nem tudja, csak a sport verdak. Mindig az alap beallitas a kiindulo ertek es onnan csak visszafele korrigal az ECU !  vigyor3 A gyujtas magadnak kell beallitani(mechanikusan), illetve mokolni az ECU-ban.
azért általában 98-as oktánig tud állítani, afelett nem (kopelban legalábbis így volt)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 14:57:10 »

azért általában 98-as oktánig tud állítani, afelett nem (kopelban legalábbis így volt)

Szeria oto nem tud. Eze szoktak bele irni a gepkonyvbe, hogy tankolhacc nagyobb oktanszamu benyat, de ertelme nem sok.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 15:12:48 »

Egyebkent nem vagom miert kell bonyolitani a merest ilyen grammos hulyeseggel. Igaz, jol nez ki a sok szam, de nem tomegre kene menni, mikor a kuton literre adjak a let. Az auto szinten liter/km-t ir. A userek szinten liter/km-ben gondolkodnak. Ez a foszer meg at valtja grammra, aztan a vegen vissza literre  vigyor3 Fele ilyen rovid lehetne a cikk...
Azt meg nem veszi figyelembe, hogy az e85-nel eges soran zoxigen keletkezik, amit a lambda szegenykevereknek erzekel es el kezd dusitani. A benyanak 14.7:1 az e85nek meg valahol 9:1(ha jol tom) az optimalis keverek aranya. Ez a meres akkor lenne hiteles, ha ugyan olyan teljesitmeny mellett merne a fogyit. Itt meg nagyobb teljesitmeny kap, termeszetesen tobb le elegetesevel. Valos, nagyobb teljesitmenyt akkor lehetne elerni, ha beallitana a gyujtast normalisan. Akkor lehetne kihasznalni az e85ben rejlo kb. 105-os oktanszamot. Igy meg nyilvan tobbet eszik a gep, ha tobb naftat is tol a szajaba. Vegye le a dusitast annyira, hogy ugyan azt a teljesitmenyt kapja a meropadon. Rogton nem 35% lesz a tobblet fogyi  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.15 csütörtök, 15:20:42 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #263 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 15:20:12 »

Egyebkent nem vagom miert kell bonyolitani a merest ilyen grammos hulyeseggel. Igaz, jol nez ki a sok szam, de nem tomegre kene menni, mikor a kuton literre adjak a let. Ez a foszer meg at valtja grammra, aztan a vegen vissza literre  vigyor3 Fele ilyen rovid lehetne a cikk...
de így néz ki jobban  vigyor3

mi a helyzet a kütyüddel?
én most elvagyok, második indítózásra indul
néha ugrál az alapjárat, de nem vészesen, 750-1000 között, leejteni csak ritkán ejti
szerintem biztos ami biztos alapon lekapom a szívósort meg az alapjáratit megint, abból baj nem lehet
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #264 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 15:27:42 »

de így néz ki jobban  vigyor3

mi a helyzet a kütyüddel?
én most elvagyok, második indítózásra indul
néha ugrál az alapjárat, de nem vészesen, 750-1000 között, leejteni csak ritkán ejti
szerintem biztos ami biztos alapon lekapom a szívósort meg az alapjáratit megint, abból baj nem lehet

Hat most igy ebben a hidegben hulyeskedik. Arra torekedtem, hogy elso inditasra beroffenjen. Ugy tunik ez nem jo irany. Nehezen, de sikerul elso nekifutasra roffenteni, de elkezdett ingadozni az alapjarat es ma figyeltem meg, hogy akkor simul ki, ha picit megnyomom a gazt. Nem porog fel a moci, csak abba hagyja az ugralast. Vagy tul sok let kap, vagy keveset. Gyanitom, hogy tul sokat, es a pillango szelepen keresztul kap nemi luftot, ezert hagyja abba az ingadozast. Mondjuk az ingadozas joval kisebb merteku, mint a masik kutyuvel es kb. 2 perc alatt abba is hagyja. Viszont azt figyeltem meg, hogy ilyenkor gyorsitas utan az alapjarat ugy zuhan mint egy zongora. Mintha nem jarna a moci. Piszok gyorsan leesik, es e miatt 1000 korul el kezd ingazni picit. Meleg mocinal ez mar egyaltlaan nem csinazza. Szal vagy tul sok let kap es ezert zuhan ilyen gyorsan a ford. szam, vagy tul keveset. Ez ki fog derulni. Most kb. kozep allason van a poti. Asszem lejebb fogom tekerni, mert ha figyelembe vesszuk azt a tenyt, hogy maga az ECU is dusit, meg a kutyu is, lehet talicska szam borul a nafta a mociba  vigyor3
Gyanitom, hogy a vege az lesz, hogy marad a 2 inditozas es egy minimalis hideg dusitas. Bar meg a gyujtas allitas okozhat nemi meglepetest Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.15 csütörtök, 15:35:40 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 22:16:46 »

hihi  vigyor3 Azt tudtatok, hogy van teli E85 is ? hihi  vigyor3
A normalhoz kepest kb. 25% benyat tartalamaz. A jo az, hogy az ara ua. A rossz az, hogy fingod nincs arrol, hogy eppen "teli" vagy "nyari" E85-ot taknyolsz  vigyor3 hihi  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #266 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 22:53:06 »

hihi  vigyor3 Azt tudtatok, hogy van teli E85 is ? hihi  vigyor3
A normalhoz kepest kb. 25% benyat tartalamaz. A jo az, hogy az ara ua. A rossz az, hogy fingod nincs arrol, hogy eppen "teli" vagy "nyari" E85-ot taknyolsz  vigyor3 hihi  vigyor3
nekem az a meglepő, hogy eddig nem tudtad vigyor3
a kutas tudja  eljen
Naplózva
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 22:55:44 »

hihi  vigyor3 Azt tudtatok, hogy van teli E85 is ? hihi  vigyor3
A normalhoz kepest kb. 25% benyat tartalamaz. A jo az, hogy az ara ua. A rossz az, hogy fingod nincs arrol, hogy eppen "teli" vagy "nyari" E85-ot taknyolsz  vigyor3 hihi  vigyor3
teli? mivel van tele?  wow1
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #268 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 23:00:10 »

teli? mivel van tele?  wow1
téli, csak válság van, ékezet nélkül írt (mint mindig)  hehe
elsőre én se értettem, mondom, biztos beleszorult a pumpa  vigyor3
Naplózva
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 23:03:59 »

téli, csak válság van, ékezet nélkül írt (mint mindig)  hehe
elsőre én se értettem, mondom, biztos beleszorult a pumpa  vigyor3
jaaa.......  falbav  hehe
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #270 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 23:08:38 »

hihi  vigyor3 Azt tudtatok, hogy van teli E85 is ? hihi  vigyor3
A normalhoz kepest kb. 25% benyat tartalamaz. A jo az, hogy az ara ua. A rossz az, hogy fingod nincs arrol, hogy eppen "teli" vagy "nyari" E85-ot taknyolsz  vigyor3 hihi  vigyor3
És E75-nek hívják a pontosság kedvéért?  Wink nyes
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 23:21:36 »

És E75-nek hívják a pontosság kedvéért?  Wink nyes
a 95-ös benzin is néha csak a nevében 95-ös, szóval ennyit nézzünk el nekik  Wink
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 23:31:38 »

Pláne ha benzint tesznek bele Ethanol áron.... Ilyen átverésnek szívesen lennék "áldozata"
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2009.10.16 péntek, 09:02:34 »

És E75-nek hívják a pontosság kedvéért?  Wink nyes

nem  vigyor3 E85-nek hijjak  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #274 Dátum: 2009.10.16 péntek, 15:13:31 »

zacci

jövő hét valamelyik este alkeszmérő projekt?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2009.10.16 péntek, 19:49:00 »

zacci

jövő hét valamelyik este alkeszmérő projekt?

oks  eljen taps worship Wink
Naplózva

blah blah blah
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2009.10.17 szombat, 23:50:25 »

Hol fogtok mérni?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 09:03:46 »

Hol fogtok mérni?

valceg az autoban  vigyor3 Mondjuk a Lurdynal... wave
Naplózva

blah blah blah
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 19:56:12 »

valceg az autoban  vigyor3 Mondjuk a Lurdynal... wave
Csütörtök este akkor a Lurdynál olyan fél 8 fele?  Pénteken nem jó mert ketten akkor lehet hogy tömegnek számítanánk és még elkezdenének oszlatni  bennünket nyes
Naplózva
Bill bácsi
Vendég
« Új hozzászólás #279 Dátum: 2009.10.20 kedd, 22:37:54 »

Sziasztok!

Én Szfváron lakom. Itt ugyan, csak egy kúton van E85, de még én sem hallottam róla, hogy lenne téli bioetanol. Elképzelhető, hogy ha lenne ilyen, akkor magasabb lenne a benzintartalma? Erről tudtok valamit? Gondolom erre van aki azt mondaná, hogy tankoljak külön benyát, csakhogy a lényeg a bioetanol árában rejlik. Valóban jó lenne, ha lenne téli változat, mert a mostani reggeli hidegben ugyan pöccre indul a motor, de mielőtt elindulnék kell várnom kb 2-3 percet, hogy melegedjen, különben ha a gázra lépek, akkor lefullad. Én nem vettem bele külön semmilyen elektronikát, de nem vettem volna észre, hogy nem menne jól az autó, pedig én 100%-ban bioetanollal járok, mióta hallottam róla. Egy viszont tényleg igaz, hogy többet eszik E85-ből, mint a benzinből, de még így is megéri az ára miatt, nem beszélve, hogy nem szennyezem a környezetem. A gyórsításban is van valami, mert most tényleg úgy gyorsul a gép (V6), mintha ST lenne. Azt hallottam, hogy viszont nem tesz jót a réz alkatrészeknek, értem ezalatt a réz tömítéseket és a benzinszivattyú réz részeit a tankban és a benzinszintjelző rész érintkezőit. Erről van valakinek esetleg valamilyen tapasztalata? Köszi. Sziasztok!  wave poigneemain

Bill bácsi
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #280 Dátum: 2009.10.21 szerda, 07:58:30 »

Csütörtök este akkor a Lurdynál olyan fél 8 fele?  Pénteken nem jó mert ketten akkor lehet hogy tömegnek számítanánk és még elkezdenének oszlatni  bennünket nyes

ok, kuldj lecci tel szamot puben  wave
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #281 Dátum: 2009.10.21 szerda, 08:20:43 »

Sziasztok!

Én Szfváron lakom. Itt ugyan, csak egy kúton van E85, de még én sem hallottam róla, hogy lenne téli bioetanol. Elképzelhető, hogy ha lenne ilyen, akkor magasabb lenne a benzintartalma? Erről tudtok valamit? Gondolom erre van aki azt mondaná, hogy tankoljak külön benyát, csakhogy a lényeg a bioetanol árában rejlik. Valóban jó lenne, ha lenne téli változat, mert a mostani reggeli hidegben ugyan pöccre indul a motor, de mielőtt elindulnék kell várnom kb 2-3 percet, hogy melegedjen, különben ha a gázra lépek, akkor lefullad. Én nem vettem bele külön semmilyen elektronikát, de nem vettem volna észre, hogy nem menne jól az autó, pedig én 100%-ban bioetanollal járok, mióta hallottam róla. Egy viszont tényleg igaz, hogy többet eszik E85-ből, mint a benzinből, de még így is megéri az ára miatt, nem beszélve, hogy nem szennyezem a környezetem. A gyórsításban is van valami, mert most tényleg úgy gyorsul a gép (V6), mintha ST lenne. Azt hallottam, hogy viszont nem tesz jót a réz alkatrészeknek, értem ezalatt a réz tömítéseket és a benzinszivattyú réz részeit a tankban és a benzinszintjelző rész érintkezőit. Erről van valakinek esetleg valamilyen tapasztalata? Köszi. Sziasztok!  wave poigneemain

Bill bácsi

olvass vissza...nen kell sokat... wave
Naplózva

blah blah blah
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2009.10.21 szerda, 09:40:23 »

Zacci papa!

Mennyire vagy elégedett az új verzióval? Kezdhetem kiszedni az enyémből a régit, hogy valahogy kicseréljük, vagy várjak még? De mire?  Esetleg segítenél lebonyolítani a cserét?  help
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2009.10.21 szerda, 09:59:08 »

Zacci papa!

Mennyire vagy elégedett az új verzióval? Kezdhetem kiszedni az enyémből a régit, hogy valahogy kicseréljük, vagy várjak még? De mire?  Esetleg segítenél lebonyolítani a cserét?  help

nyugisag, lazasag.  wave
Naplózva

blah blah blah
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #284 Dátum: 2009.10.21 szerda, 12:35:25 »

Ezt írtad két hete is!  vigyor3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2009.10.21 szerda, 12:37:56 »

Ezt írtad két hete is!  vigyor3
jövőre is ezt fogja írni  vigyor3
persze ha nem szólok neki, el is felejti  taps
Naplózva
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2009.10.27 kedd, 22:55:03 »

Mi ez a nagy csend?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #287 Dátum: 2009.10.27 kedd, 23:11:58 »

Mi ez a nagy csend?
mi lenne?
megint elfelejtett menni az emberhez vagy nem indul a kocsija, mert megitta a szeszt  hehe
én elvagyok, második indításra indul, szépen jár
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #288 Dátum: 2009.10.28 szerda, 09:38:04 »

Nem mentem az ipsehez, mert nem kell...meg... vigyor3
Nos, eddigi tapasztalataim:

Ha tul nagy hideginditasi dusitast allitok be, akkor kb. pocre indul a gep, de egy darabig hulyen ingadozik az alapjarat. Zavaro. Szerintem ilyenkor tuldusit.
Ha vissza veszem a hideginditast, akkor altalaban masodikra pocre indul es nincs hulye ingadozo alapjarat. Innentol gyak. tokeletesen uzemel a verda. Az alap dusitasbol vissza vettem, mert kezdett picit elszallni a fogyi. Hosszu hetvegen voltunk Ratkan...Ut kozben talaltunk egy AVIA kutat  vigyor3 A gep jol viselkedett. 5-6e kornyeken erezhetoen csokken a teljesitmeny. Mondjuk odaig nem igen szoktam porgetni, csak nagy ritkan. Meg nem jutottam el Vik-hez, de hamarosan...le fogom ellenoriztetni az elogyujtast, illetve be lesz allitva 98-100 koruli oktanszamra a rendszer. Ettol varok meg nemi fogyi csokkenest. A pocre indulasrol egyelore letettem, mert igy ebben a formaban ez szinte kivitelezhetettlen. Esetleg valami melegito cucclit kene tekerni a gyujtocsore, aztan gyujtaskor gyorsan felmelegitene a csoben levo uzemanyagot. Igy pocre indulna. Mert egyebkent ha mar jart a moci akar 10sec-et is, utana mar pocre indul. Bar lehet ennek semmi koze a meleghez.
Bszelek majd az ipsevel, hogy a modositsa a progit ugy, hogy elso inditaskor tegyen egy huplit a gorbebe. Igy pocre indulna, de utana nem ingadozna olyan hulyen az alapjarat. Majd meglassuk...Lehet, hogy az oktan allitastol megjavul a hideginditas...ki tuggya... vigyor3
Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #289 Dátum: 2009.10.28 szerda, 09:45:51 »

olvassá és okulj
valamint lásd be, hogy tévedtél azzal kapcsolatban, hogy nem fog működni Smiley

Ma több mint 3 órát jártam a várost az omival, be kellett ugranom pár helyre.
Közben a notebook mellettem volt, és realtime logoltam vele. A teljes elemzés holnap
lesz, de az már most látszik, hogy 20%-os dúsítás van részterheléseken 1.00-n cövekelő
lambdával. És az átlaga is 20% lett a dúsításnak (azaz elindulástól megérkezésig az
átlagot is mérte a kütyü), ebben volt sok dugó, pár padlógáz, meg egy kis autópálya is.
Maximális érték 34% lett, de volt hogy 8%-on állt, miközben a lambda végig 0.99-1.01
között mászkált. Sport módon még finomítanom kell, de érdekes módon ott is megáll
30% körüli dúsítási értékeknél, 0,9 körüli lambdánál.
Szerintem jövő héten be tudom fejezni a teszteket és finomításokat, utána héten lesz a fékpados mérés.

Még sokat kell majd mennem, hogy a valós átlagolt pontos túlfogyasztási érték kijöjjön... de azért az látszik,
hogy normál menetben az 1.00 lambdához 20% dúsítás dukál, kb erre az értékre várom majd a kiátlagolt
túlfogyasztási értéket. Az dobhat rajta, ha sok a padlógázas gyorsítgatás, mert olyankor sport módba kapcsol
az átalakító, és eltol 0.86 körüli lambdára, amihez már jóval nagyobb dúsítás is tartozhat. Viszont így jóval
erősebb a motor, mint gyári állapotában, ennyit megér

Amúgy a ma reggeli hidegindítás teszt már elég jól ment, várakozás nélkül másodszorra beröffent, onnan már
nem is rángatott, rögtön elindulva tudtam vele rendesen menni. A második röffenés is csak valszeg attól van,
mert elengedi az AC a nyomást a körből iccaka. Talán ma belekerül az AC relé vezérléséhez szükséges áramkör,
és akkor kiderül, hogy ez-e a gond.

Hidegindítás már elég jól megy. 3 fokban teszteltem eddig, ami a leghidegebb volt. Első tekerésre már-már beindult
volna, de mégsem. Másodikra viszont pöccre, és járatás nélkül is el lehet vele indulni, nem rángat. Még kicsit azért
dolgozom rajta, hogy első tekerésre is röffenjen (még nincs bekötve az AC kapcsoló kör).

A hétvégi 200km (többszöri hidegindítással, nem egyben) alatt 18% átlagdúsítást mért a kütyü, és a tankszintjelző
alapján is reális ugyanez a többletfogyasztási százalék.
Sport módon még kicsit dolgoznom kell, mert a dúsításszabályzás már nagyon gyors, a lambdaszabályzás viszont
lassú, ezért padlógáznál bevillan még a sárga lámpa, mert túl dúsnak érzi a keveréket 1-2 mp-re, míg a lambdaablak
átáll a kütyüben. Erre még kitalálok valami okosat
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #290 Dátum: 2009.10.28 szerda, 10:17:36 »

olvassá és okulj
valamint lásd be, hogy tévedtél azzal kapcsolatban, hogy nem fog működni Smiley


Micsoda nem fog mukodni ?  vigyor3 Ebben most mit kell okulni ?
Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #291 Dátum: 2009.10.28 szerda, 10:22:52 »

Micsoda nem fog mukodni ?  vigyor3 Ebben most mit kell okulni ?
azt mondtad, hogy ismerősöm bele fog bukni a kütyüjébe  vigyor3
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #292 Dátum: 2009.10.28 szerda, 10:32:56 »

azt mondtad, hogy ismerősöm bele fog bukni a kütyüjébe  vigyor3

olvasd el meg 1x amit irtam  vigyor3

Egyebkent nem ertem miert egy rossz ertekhez probalja igazitani a dusitast  fejvakaras
Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #293 Dátum: 2009.10.28 szerda, 13:20:24 »

http://etanol.blog.hu/2009/10/23/nemzetkozi_biouzemanyag_road_show_magyarorszagon#more1469013
http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=181&akt=2
Naplózva
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #294 Dátum: 2009.10.28 szerda, 16:22:11 »

Na ugye, hogy van miről írnotok!  wave

Yooccoo neked akkor már nem is a Hunflex virit bent? Vagy mi van most?  wow1
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #295 Dátum: 2009.10.28 szerda, 17:13:36 »

Na ugye, hogy van miről írnotok!  wave

Yooccoo neked akkor már nem is a Hunflex virit bent? Vagy mi van most?  wow1
nekem hunflexem van, a fenti kütyü tesztstádiumban van, egyelőre egy van belőle
Naplózva
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #296 Dátum: 2009.10.28 szerda, 17:34:01 »

nekem hunflexem van, a fenti kütyü tesztstádiumban van, egyelőre egy van belőle

Ha kész lesz mennyire lehet, majd testre szabni?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #297 Dátum: 2009.10.28 szerda, 19:21:32 »

Ha kész lesz mennyire lehet, majd testre szabni?

kb. annyira mint a bioetunt vagymit.
Naplózva

blah blah blah
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #298 Dátum: 2009.10.30 péntek, 09:45:55 »

kb. annyira mint a bioetunt vagymit.

Mondjuk sokkal többnek nincs is értelme.
Szerintem is azt kellene csinálni, hogy a már végleges kütyüvel elmenni egy normális szagértőhöz, aki az előgyújtást, meg az oktánszámemelést megcsinálja teljesen műszeres mérések alapján és akkor a kocsi az új anyagra van hangolva normálisan.
Esetleg egy tuningműhely is szóba jöhet, ott is elég normálisan meg tudnák csinálni a beállításokat.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #299 Dátum: 2009.10.30 péntek, 09:48:10 »

Mondjuk sokkal többnek nincs is értelme.
Szerintem is azt kellene csinálni, hogy a már végleges kütyüvel elmenni egy normális szagértőhöz, aki az előgyújtást, meg az oktánszámemelést megcsinálja teljesen műszeres mérések alapján és akkor a kocsi az új anyagra van hangolva normálisan.
Esetleg egy tuningműhely is szóba jöhet, ott is elég normálisan meg tudnák csinálni a beállításokat.
ennyi erővel csippelhetsz is, kütyü nélkül Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.035 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.