tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2009.11.04 szerda, 21:12:41 » |
|
mind 1 de azért rendes vagy Hogy ha be kellene állítani a dolgokat amiket írtál szívesen elnéznék a jogosítványom megszerzése után:D Ha neked lenne érkezésed meg nekem is Emberi áron:D (Szóval akkor az mk2 es motorok ugyan azok és akkor el is kellene férniük . De akkor turbó-t is kellene cserélni mert külömböző az mk1 esé és az mk2 esé . Vagy leaglább is a csövezése ebből adódóan gondolom akkor az elhelyezése. Legalább is mintha úgy olvastam volna. Nem vagyok meggyőződve erről az állításomról szóval nem biztos hogy igaz Az Mk1 szívó és kipusor felmegy az Mk2 hengerfejre, onnan minden ugyanaz.... Nem kell cserélni semmi mást.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Flyboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2009.11.04 szerda, 21:31:07 » |
|
Az Mk1 szívó és kipusor felmegy az Mk2 hengerfejre, onnan minden ugyanaz.... Nem kell cserélni semmi mást. Oké:D én laikus vagyok ezekben a dolgokban Valamennyit fakítok hozzá de azért nem sokat. De amióta a fórumot olvasgatom azóta ragadt rám egy-két okosság: D Megkérdezem édesapámat ezekről a dolgokról:D Mennyi időbe telne átszerelni am ? vagy neked a kettőnk közti távolság nagy?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2009.11.05 csütörtök, 06:59:17 » |
|
Oké:D én laikus vagyok ezekben a dolgokban Valamennyit fakítok hozzá de azért nem sokat. De amióta a fórumot olvasgatom azóta ragadt rám egy-két okosság: D Megkérdezem édesapámat ezekről a dolgokról:D Mennyi időbe telne átszerelni am ? vagy neked a kettőnk közti távolság nagy? Motorcsere kb 1 nap... A távolság relatív, neked úgyis Martonvásárra kellene jönnöd érte, ott van jóféle aknás műhelylehetőség...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2009.11.05 csütörtök, 14:47:42 » |
|
Motorcsere kb 1 nap... A távolság relatív, neked úgyis Martonvásárra kellene jönnöd érte, ott van jóféle aknás műhelylehetőség... Csak aztán nehogy gokarttal menjen haza....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2009.11.05 csütörtök, 21:23:48 » |
|
Megkérdezhetem nektek mennyit eszik az autótok??Mert az enyém szerintem sokat eszik városban kb9 litert és én ezt sokkalom.Előre is köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Flyboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2009.11.05 csütörtök, 22:27:04 » |
|
Nem tudom Lemérjük majd Csak biztosítást kell rá kötni mert nagyon elrontottak valamit a biztosítónknál.( Az az a netr.............isk nevű portál.<--- nem reklám..) De mihelyst meglesz majd megnézzük. Am amíóta elvittük műszakiztatni ami KB 2 hónapja volt azóta kicsit furcsán ál a futómű. Szerintem elálították. Kicsit összefele álnak az első kerekek (-) <--- így... Szóval na. Édesapám csak azt kifogásolta hogy sosem lehet tudni azt hogy az ember milyen állapotú motort vesz meg. Szóval nála csak ennyi a probléma:D ( így erre a motor csere/javításos témára visszatérve )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2009.11.05 csütörtök, 22:33:48 » |
|
Nem tudom Lemérjük majd Csak biztosítást kell rá kötni mert nagyon elrontottak valamit a biztosítónknál.( Az az a netr.............isk nevű portál.<--- nem reklám..) De mihelyst meglesz majd megnézzük. Am amíóta elvittük műszakiztatni ami KB 2 hónapja volt azóta kicsit furcsán ál a futómű. Szerintem elálították. Kicsit összefele álnak az első kerekek (-) <--- így... Szóval na. Édesapám csak azt kifogásolta hogy sosem lehet tudni azt hogy az ember milyen állapotú motort vesz meg. Szóval nála csak ennyi a probléma:D ( így erre a motor csere/javításos témára visszatérve ) na igen,de ha benézel a benzines topicba és visszaolvasol,jópár motorfelújítás sült el visszafelé.Jómagam is azért döntöttem a csere mellett,mert volt egy jó motorom meg egy rossz.Az akkori szerelő a kettőből akart egyet,én meg nem engedtem.Utóbb kiderült,hogy jó döntés volt.Az eredetiben nem volt egy darab tömítés sem,mindent piros katyvasszal tömítettek,ami a hármas mondeotól van,de ezek még gumi tömítésesek.Gyakorlatilag ahová jutott elég ott jó volt,ahol nem ott meg folyt az olaj.Ha összeszámolom,hogy mi kellett volna a rendbetételhez,az autó értékének a fele jött volna ki.Ezért ajánlom inkább a motort megbízható helyről mint a felesleges szét és összeszerelést.De ez a személyes véleményem,a többit Ti tudjátok (annyi biztos,hogy a motorcserét utána papíroztatni kell.A motorkód egyezzen meg...)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2009.11.05 csütörtök, 22:36:09 » |
|
Megkérdezhetem nektek mennyit eszik az autótok??Mert az enyém szerintem sokat eszik városban kb9 litert és én ezt sokkalom.Előre is köszönöm.
Nekem városban szerintem max 7, bár így sose használom, Tatabánya-Székesfehérvár viszonylatban normál haladással 5,8l
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Flyboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2009.11.05 csütörtök, 23:24:28 » |
|
na igen,de ha benézel a benzines topicba és visszaolvasol,jópár motorfelújítás sült el visszafelé.Jómagam is azért döntöttem a csere mellett,mert volt egy jó motorom meg egy rossz.Az akkori szerelő a kettőből akart egyet,én meg nem engedtem.Utóbb kiderült,hogy jó döntés volt.Az eredetiben nem volt egy darab tömítés sem,mindent piros katyvasszal tömítettek,ami a hármas mondeotól van,de ezek még gumi tömítésesek.Gyakorlatilag ahová jutott elég ott jó volt,ahol nem ott meg folyt az olaj.Ha összeszámolom,hogy mi kellett volna a rendbetételhez,az autó értékének a fele jött volna ki.Ezért ajánlom inkább a motort megbízható helyről mint a felesleges szét és összeszerelést.De ez a személyes véleményem,a többit Ti tudjátok (annyi biztos,hogy a motorcserét utána papíroztatni kell.A motorkód egyezzen meg...)
Hát igen még papírozni kell az eredetiségi papír ugyebár vagy micsoda. Meg lehet hogy még más is . De gondolom azért az sem egy olcsó mulatság .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mittoodomain
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2009.11.06 péntek, 01:53:33 » |
|
Nekem városban szerintem max 7, bár így sose használom, Tatabánya-Székesfehérvár viszonylatban normál haladással 5,8l
Ezt az enyém is tudja. Szóval ezek az adatok alátámasztást nyertek részemről. Amúgy Tádé b..szik felismerni a mondeósokat mikor szembe mennek vele Zámoly-Fehérvér között. Hiába a bordó 5ajtós MKI ő ilyenekre már nem figyel oda munkából hazafelé megfáradtan 15:11-kor
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2009.11.06 péntek, 02:08:58 » |
|
Ezt az enyém is tudja. Szóval ezek az adatok alátámasztást nyertek részemről. Amúgy Tádé b..szik felismerni a mondeósokat mikor szembe mennek vele Zámoly-Fehérvér között. Hiába a bordó 5ajtós MKI ő ilyenekre már nem figyel oda munkából hazafelé megfáradtan 15:11-kor Kabbe' Ismerős volt, de nem bírtam elképzelni, hogy te vagy. Nemsoká indulok haza. Félúton tali? Villogok is...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2009.11.06 péntek, 08:08:26 » |
|
Hát igen még papírozni kell az eredetiségi papír ugyebár vagy micsoda. Meg lehet hogy még más is . De gondolom azért az sem egy olcsó mulatság .
Tévedsz.A tavalyi áron: Ami kell az Nkh vizsgához: -számla v. adásvételi a motor eredetéről (nekem ez nem kellett,mert saját volt) -a beszerelő cég műszaki adatlapja (ezt a Suzuki szervízben egy ismerős ismerőse állította ki.Ár 2 üveg whiskey...),ők igazolják,hogy hivatalosan megtörtént a beszerelés,kiszámlázott két óra szerelést-7e ft.Érdekesség,hogy először elmentem a Ford szervízbe-by Ford Hovány.Ők azt se tudták,hogy mit akarok,mert motorcserét sose csináltak... -NKH vizsga-2eft adatlap+2e ft vizsgadíj -okmányiroda új törzskönyv 8e ft,forgalmit csak átírják-ingyen... -új zöldkártya 8e ft Mint látható azért nemárt ismerős,haver,barát,hogy minél olcsóbb legyen...Magát a melót az csinálta,aki szétbontotta az előzőt,10e ft volt. Összesen:cakk-pakk mondjuk 40e ft. Ez csak a típusazonos motorra vonatkozik,amihez kell az,hogy a motorkód ugyanaz legyen (nem a motorszám!,nagytudású NKH kollega be akarta bizonyítani,hogy nem típusazonos került bele.Aztán a folyosón függő táblán megmutattam,mi van ott leírva és mi szerepel az autó típustábláján.A lehúzós k...a anyjukat...) Ehhez nem kell tőlük engedély. HA nem egyezik a kód,akkor engedélyt kell tőlük kérni a beszereléshez.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2009.11.06 péntek, 16:18:39 » |
|
Megkérdezhetem nektek mennyit eszik az autótok??Mert az enyém szerintem sokat eszik városban kb9 litert és én ezt sokkalom.Előre is köszönöm.
Enyém országúton 90km/ó-nál 5,5l Városban 9liter. Én is sokallom, de ez van. Városban rövidebbeket megyek, ez is okozhatja talán.
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2009.11.06 péntek, 18:59:07 » |
|
Enyém országúton 90km/ó-nál 5,5l Városban 9liter. Én is sokallom, de ez van. Városban rövidebbeket megyek, ez is okozhatja talán.
Nálam ugyan az a baj a városi fogyasztást sokkalom.Nekem a lambda szondát mondták tisztítsam meg lehet benne valami??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2009.11.06 péntek, 19:02:41 » |
|
Nálam ugyan az a baj a városi fogyasztást sokkalom.Nekem a lambda szondát mondták tisztítsam meg lehet benne valami??
Tiedben nincs lambda szonda. Nem légtömegmérőt, vagy MAF szenzort mondtak? Nem árthat egy adagoló-beállítás, levegőszűrő friss-e, gumiabroncsok fel vannak-e fújva, termosztát jó-e?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2009.11.06 péntek, 19:35:36 » |
|
Tiedben nincs lambda szonda. Nem légtömegmérőt, vagy MAF szenzort mondtak? Nem árthat egy adagoló-beállítás, levegőszűrő friss-e, gumiabroncsok fel vannak-e fújva, termosztát jó-e?
A termosztát és a fogyi között mi az összefüggés?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2009.11.06 péntek, 19:36:37 » |
|
Tiedben nincs lambda szonda. Nem légtömegmérőt, vagy MAF szenzort mondtak? Nem árthat egy adagoló-beállítás, levegőszűrő friss-e, gumiabroncsok fel vannak-e fújva, termosztát jó-e?
Az enyémben mért nincs?? Az adagoló beállítás mit takar??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2009.11.06 péntek, 19:37:54 » |
|
A termosztát és a fogyi között mi az összefüggés?
Hideg motornál tovább húzza a hidegindító viaszpatron a dúsítót, többet kajol
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2009.11.06 péntek, 19:39:57 » |
|
Az enyémben mért nincs?? Az adagoló beállítás mit takar??
Senkinek nincs, akinek Mk1-2 TDje van, nézd meg a zöldkártyád, "szabályzatlan katalizátorral"... Az adagolóbeállítás az emelt alapjárati, alapjárati fordulatszám, és a fordulatszám esésének idejének beállítása. Járó motor kell hozzá, meg 1/2 óra...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2009.11.06 péntek, 19:41:08 » |
|
Hideg motornál tovább húzza a hidegindító viaszpatron a dúsítót, többet kajol
Miből derülhet ki hogy szabira ment a termosztátom?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2009.11.06 péntek, 19:42:10 » |
|
Miből derülhet ki hogy szabira ment a termosztátom? Ilyen időben nem megy fel középre a mutató, ill fűtés harmatos.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2009.11.06 péntek, 19:44:25 » |
|
Ilyen időben nem megy fel középre a mutató, ill fűtés harmatos. A fűtésem elfogatható igaz még nincs nagy hideg. A mutató viszont tényleg nem áll be középre.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2009.11.06 péntek, 19:48:47 » |
|
Senkinek nincs, akinek Mk1-2 TDje van, nézd meg a zöldkártyád, "szabályzatlan katalizátorral"... Az adagolóbeállítás az emelt alapjárati, alapjárati fordulatszám, és a fordulatszám esésének idejének beállítása. Járó motor kell hozzá, meg 1/2 óra... Nekem időben visszaengedi a normális alapjáratra. Akkor mitől lehet a nagy a városi fogyasztásom?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2009.11.06 péntek, 19:55:59 » |
|
Nekem időben visszaengedi a normális alapjáratra. Akkor mitől lehet a nagy a városi fogyasztásom?
Teljes fordulatszámtól max 5s az előírás erre. Alapjárati értékeket kell ellenőrizni ill beállítani. Szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2009.11.06 péntek, 19:56:17 » |
|
A fűtésem elfogatható igaz még nincs nagy hideg. A mutató viszont tényleg nem áll be középre.
Mennyire nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:06:07 » |
|
Teljes fordulatszámtól max 5s az előírás erre. Alapjárati értékeket kell ellenőrizni ill beállítani. Szerintem.
Mik az alapjárati értékek??Esetleg azt tudod?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:10:13 » |
|
Mik az alapjárati értékek??Esetleg azt tudod?
Emelt alapjárat kiakasztott leállítószeleppel+4mm-es hézagolással a töltésszabályzókarnál 900+-100 1/min, alapjárat 830+-20 1/min. Természetesen üzemmeleg motornál.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:14:23 » |
|
Emelt alapjárat kiakasztott leállítószeleppel+4mm-es hézagolással a töltésszabályzókarnál 900+-100 1/min, alapjárat 830+-20 1/min. Természetesen üzemmeleg motornál.
Sajna én ezt nem hiszem hogy meg tudom csinálni.Azért köszönöm az infót.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:18:35 » |
|
Sajna én ezt nem hiszem hogy meg tudom csinálni.Azért köszönöm az infót. Holnap de Martonvásáron leszek, az neked kb 60km, ha lejössz, megcsinálom neked...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:24:24 » |
|
Holnap de Martonvásáron leszek, az neked kb 60km, ha lejössz, megcsinálom neked... És kb mikor lenne jó neked??És csak 43km
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:24:57 » |
|
És kb mikor lenne jó neked??
Elméletileg kb 9től kb 15ig.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dadman
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:25:58 » |
|
A leállítószeleptől tényleg meg kell fulladnia? Nekem csak letolja a fordulatot, de nem tudom vele megfojtani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:27:17 » |
|
A leállítószeleptől tényleg meg kell fulladnia? Nekem csak letolja a fordulatot, de nem tudom vele megfojtani.
Igen, le kell állítsa. Koppanásig húzod?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dadman
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:28:37 » |
|
Igen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:33:03 » |
|
Lol. Értekezek egy adagolóssal, mert ilyennel még nem találkoztam. Talán az alapjárati töltés annyira sok, hogy nem tudod a stopszeleppel megállítani?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:45:31 » |
|
A leállítószeleptől tényleg meg kell fulladnia? Nekem csak letolja a fordulatot, de nem tudom vele megfojtani.
GigaLOL. Rájöttem. A töltésállítókar ütközője ha eléggé kint van, nem kell megfulladjon a verda tőle.... Ajánlom neked is a beállítgatást. Nem iszákos a verdád? Esetleg hidegindítási gondok?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dadman
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:46:29 » |
|
Lehet, hogy rendesen elpiszkálták a töltésszabályozó ütközőcsavarját, látszik a meneten a festék nyoma, kb 3 mm-rel följebb van tekerve. Lehet, hogy döglött az előtöltésszabályozó mágnes, és az alapjáratot ezzel emelték meg? (se gyujtáson, se alapjáraton nem "zizeg semmi az adagolón") Vagy hülyeségre gondolok?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:49:23 » |
|
Lehet, hogy rendesen elpiszkálták a töltésszabályozó ütközőcsavarját, látszik a meneten a festék nyoma, kb 3 mm-rel följebb van tekerve. Lehet, hogy döglött az előtöltésszabályozó mágnes, és az alapjáratot ezzel emelték meg? (se gyujtáson, se alapjáraton nem "zizeg semmi az adagolón") Vagy hülyeségre gondolok?
Előtöltésszabályzónak nincs köze a fordulatszámokhoz, Mk1en nem zizeg semmi. A 3 mm elég ehhez. Szerintem hidegindítási gondja volt az előző gazninak és így próbált kompenzálni. Sajna mostanában sok ilyen kontármunkát látok, javítok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dadman
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:51:43 » |
|
MK1-es, de a 66KW-os motor, egyébként mi a külömbség a 65, és 66KW-os között pontosan? 1996 Júniusi gyártás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:52:58 » |
|
Elméletileg kb 9től kb 15ig. Én nagyon szépen köszönöm a segítséket.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:54:11 » |
|
Én nagyon szépen köszönöm a segítséket. Nagyon szívesen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:56:29 » |
|
MK1-es, de a 66KW-os motor, egyébként mi a külömbség a 65, és 66KW-os között pontosan? 1996 Júniusi gyártás.
Szerintem csak a teljesítménymérés. Az Mk2-nél már más a turbó, a cooler, meg a vezérlés.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dadman
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:03:50 » |
|
Az alapjáratom viszont nem magas, és amennyire láttam az alapjáratállító csavart nem piszkálták el. Ez mitől lehet?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:06:17 » |
|
Az alapjáratom viszont nem magas, és amennyire láttam az alapjáratállító csavart nem piszkálták el. Ez mitől lehet? Passz. Meg kell méregetni a dolgokat, és kiderül. Mennyi idő alatt esik maxról alapjáratra a fordulat? Szerintem az nálad elég sok lesz...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dadman
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:10:49 » |
|
Passz. Meg kell méregetni a dolgokat, és kiderül. Mennyi idő alatt esik maxról alapjáratra a fordulat? Szerintem az nálad elég sok lesz... Még nem is adtam neki max gázt sose, de majd megmérem. Azér köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #145 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:11:38 » |
|
Még nem is adtam neki max gázt sose, de majd megmérem. Azér köszi! Szivi (ui láttad: 5s a gyári..)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:11:58 » |
|
Mennyire nem?
N-nél van tartósan néha kicsit feljebb mászik
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #147 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:18:05 » |
|
N-nél van tartósan néha kicsit feljebb mászik Szerintem egy új termosz nem vészes árú a friss fagyállóval sem, egy próbát megér...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:27:00 » |
|
Szerintem egy új termosz nem vészes árú a friss fagyállóval sem, egy próbát megér... Ez otthon sk. is kivitelezhető dolog?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:28:29 » |
|
Ez otthon sk. is kivitelezhető dolog? Aláírásomban a "saját cikkek" között van cikk a víz leeresztéséhez, majd kipótolom a termoszcserével. Igen, lehet otthon is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.06 péntek, 21:31:36 írta Tádé »
|
Naplózva
|
|
|
|
|