swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:30:51 » |
|
Aláírásomban a "saját cikkek" között van cikk a víz leeresztéséhez, mad kipótolom a termoszcserével. Igen, lehet otthon is. köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:34:23 » |
|
Aláírásomban a "saját cikkek" között van cikk a víz leeresztéséhez, majd kipótolom a termoszcserével. Igen, lehet otthon is. Gyorsabb vagy mint én épp ezt akartam kérdezni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:49:57 » |
|
Gyorsabb vagy mint én épp ezt akartam kérdezni. Ment egy pűűű.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2009.11.06 péntek, 22:00:16 » |
|
Én lépek alukálni.Csá mindenkinek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mittoodomain
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2009.11.07 szombat, 00:13:40 » |
|
N-nél van tartósan néha kicsit feljebb mászik Enyém is főként N-nél tanyázik. Néha viszont gondol egyet és tartósan Rbetű elülső feléig megy fel és ott áll. És nekem pl Rbetűtúlsó felénél már a ventilátor is bekapcsol. Tegnap pl délután egészen a vastag fehér csíknál volt tehát még közelében sem a N betűnek. Mindezek ellenére a fűtés, mint egy vadbarom úgy tolja a meleget. Ja és kb 1,5 hónapja volt termosztát cserém vízpumpacserével együtt zsír újra és új fagyállóval feltöltve. Én már nem izgatom magam rajta, mert nem igazán bírok rájönni mi miért van. A kiegyenlítő tartályom sapiján változatlanul néha kinyom egy kisebb vízmennyiséget (főként miután kicsit többet megyek magasabb 2500-3000 fordulaton) amit szintén nem igazán értek. Oda is raktam már új sapit, de mindhiába. Ezeken kívül semmi egyéb jelenség szóval megyek vele használom amig egyszercsak ki nem dobja a baját.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2009.11.07 szombat, 05:50:28 » |
|
Enyém is főként N-nél tanyázik. Néha viszont gondol egyet és tartósan Rbetű elülső feléig megy fel és ott áll. És nekem pl Rbetűtúlsó felénél már a ventilátor is bekapcsol. Tegnap pl délután egészen a vastag fehér csíknál volt tehát még közelében sem a N betűnek. Mindezek ellenére a fűtés, mint egy vadbarom úgy tolja a meleget. Ja és kb 1,5 hónapja volt termosztát cserém vízpumpacserével együtt zsír újra és új fagyállóval feltöltve. Én már nem izgatom magam rajta, mert nem igazán bírok rájönni mi miért van. A kiegyenlítő tartályom sapiján változatlanul néha kinyom egy kisebb vízmennyiséget (főként miután kicsit többet megyek magasabb 2500-3000 fordulaton) amit szintén nem igazán értek. Oda is raktam már új sapit, de mindhiába. Ezeken kívül semmi egyéb jelenség szóval megyek vele használom amig egyszercsak ki nem dobja a baját. Vízhőfok jeladók.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2009.11.07 szombat, 19:26:09 » |
|
Goa,
Mindjárt megnézem neked az ábrát. Hazafelé éreztél valami javulást menetteljesítményileg?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2009.11.07 szombat, 20:23:09 » |
|
Goa,
Mindjárt megnézem neked az ábrát. Hazafelé éreztél valami javulást menetteljesítményileg?
Mintha kicsit jobban ment volna, a fogyasztásom viszont biztos nem jó 130-140 jöttem és elég keményen kajolt a mondi.Tuti valami nem stimmel.Valamivel nem stimmel még megpróbálok utána járni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2009.11.07 szombat, 20:33:01 » |
|
Mintha kicsit jobban ment volna, a fogyasztásom viszont biztos nem jó 130-140 jöttem és elég keményen kajolt a mondi.Tuti valami nem stimmel.Valamivel nem stimmel még megpróbálok utána járni. Csati bonyeszabb, mint gondoltam. Kis turelmet kerek. Ha meglesznek a tuzkarikak, folytatjuk, okes? Ahogy neztem, legalabb +1l gazolaj elfolyt hazafele...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2009.11.07 szombat, 20:43:57 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2009.11.07 szombat, 20:55:10 » |
|
Kedves kis tócsát hagytál a műhely előtt. Amikor húztam a porlasztón, közel szárazra fújtam, mire mentünk 2 kört, már tocsogott...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2009.11.07 szombat, 21:01:04 » |
|
Kedves kis tócsát hagytál a műhely előtt. Amikor húztam a porlasztón, közel szárazra fújtam, mire mentünk 2 kört, már tocsogott... Az viszont durva mert nem szabadna annyira folynia még akkor se ha engedi legalábbis én így gondolom.Meglátom mi lesz ha kicserélem a tűzkarikákat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2009.11.07 szombat, 21:13:10 » |
|
Az viszont durva mert nem szabadna annyira folynia még akkor se ha engedi legalábbis én így gondolom.Meglátom mi lesz ha kicserélem a tűzkarikákat.
Pedig az olyan. Törölgetsd körbe, mennyél vele 2 karikát. És ugye 2 hengerről beszélünk... A résolajcsövet se felejtsd el. Irtam privit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2009.11.07 szombat, 21:23:44 » |
|
Pedig az olyan. Törölgetsd körbe, mennyél vele 2 karikát. És ugye 2 hengerről beszélünk... A résolajcsövet se felejtsd el. Irtam privit. Remélem valami változás lesz ha kicserélem a tűzkarikát. Írtam rivit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2009.11.07 szombat, 21:26:06 » |
|
Remélem valami változás lesz ha kicserélem a tűzkarikát. Írtam rivit. Hosszu es nyogvenyelos a projekted, turelem kell hozza az biztos mint benzineseknel az ingadozo alapjarat. Kitartas! Ha tudok, segitek sajat cikkeim kozott ott a cikk a turbomembranbol, szerintem azert fustol alacsony fordulartol, mert az nagyon kinn van, ettol megint lehet sok a fogyi.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.07 szombat, 21:33:44 írta Tádé »
|
Naplózva
|
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2009.11.07 szombat, 21:50:12 » |
|
Hosszu es nyogvenyelos a projekted, turelem kell hozza az biztos mint benzineseknel az ingadozo alapjarat. Kitartas! Ha tudok, segitek sajat cikkeim kozott ott a cikk a turbomembranbol, szerintem azert fustol alacsony fordulartol, mert az nagyon kinn van, ettol megint lehet sok a fogyi. Hát ez jó játéknak tűnik. ;DEzek szerint nekem befele kel tekernem mivel sok az anyag és kb mennyit kel rajta tekerni fél menetet vagy többet??Vagy mi a meglátásod?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2009.11.07 szombat, 21:52:37 » |
|
Hát ez jó játéknak tűnik. ;DEzek szerint nekem befele kel tekernem mivel sok az anyag és kb mennyit kel rajta tekerni fél menetet vagy többet??Vagy mi a meglátásod?
Tekerj be 1 menetet, majd fél menetenként haladj, segítő kintről nézze a füstnyomokat sportos indulásnál. Amikor kb a felére csökken a korom, akkor mérj egy fogyit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2009.11.07 szombat, 22:03:35 » |
|
Tekerj be 1 menetet, majd fél menetenként haladj, segítő kintről nézze a füstnyomokat sportos indulásnál. Amikor kb a felére csökken a korom, akkor mérj egy fogyit. oké ezt holnap meg is csinálom köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2009.11.07 szombat, 22:23:35 » |
|
oké ezt holnap meg is csinálom köszi Fogyimérés csak a tűzkarikák cseréje után.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2009.11.07 szombat, 22:28:33 » |
|
Fogyimérés csak a tűzkarikák cseréje után. oké
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:00:11 » |
|
Gyorsabb vagy mint én épp ezt akartam kérdezni. Figyi, Ha dobok 1 képet, melyik csavarokat kell bontani termoszcseréhez, az elég a cikkig, vagy nem sürgős?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2009.11.10 kedd, 08:13:30 » |
|
Figyi,
Ha dobok 1 képet, melyik csavarokat kell bontani termoszcseréhez, az elég a cikkig, vagy nem sürgős?
Csak most vettem észre az üzeneted. Nem sürgős, csak idővel szeretnék a végére járni ennek a dolognak. Előre is köszönöm!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2009.11.10 kedd, 08:30:11 » |
|
Csak most vettem észre az üzeneted. Nem sürgős, csak idővel szeretnék a végére járni ennek a dolognak. Előre is köszönöm!!
Az a baj, hogy a sajátomat nem akarnám kicserélni most, ($) ha valakiét cserélem, akkor tudok jó képeket csinázni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2009.11.10 kedd, 09:54:53 » |
|
Az a baj, hogy a sajátomat nem akarnám kicserélni most, ($) ha valakiét cserélem, akkor tudok jó képeket csinázni.
Oksa. Ha lesz "alany" akkor is jó lesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 18:09:39 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 18:34:30 » |
|
Az a baj, hogy a sajátomat nem akarnám kicserélni most, ($) ha valakiét cserélem, akkor tudok jó képeket csinázni.
Ha valaki nagyon szeretne képeket csinázni, az én autómon minden rossz alkatrészt kicserélhet, és közben csinázhatja a képeket.
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 19:00:46 » |
|
Ha valaki nagyon szeretne képeket csinázni, az én autómon minden rossz alkatrészt kicserélhet, és közben csinázhatja a képeket. Beszélhetünk...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 20:21:51 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:24:13 » |
|
Beszélhetünk...
Melyik városban szoktál szerelni?
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:29:28 » |
|
Tegnap megfigyeltem az alapjáratomat, indulásnál 900/perc aztán ahogy melegszik a motor 950, 1000, 1050, végül ha teljesen meleg a motor 1100. A fordulatszámnak nem csökkennie kellene a bemelegedés során?
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:39:00 » |
|
Tegnap megfigyeltem az alapjáratomat, indulásnál 900/perc aztán ahogy melegszik a motor 950, 1000, 1050, végül ha teljesen meleg a motor 1100. A fordulatszámnak nem csökkennie kellene a bemelegedés során?
Gyurci most űzte ki a levegőt az adagolóból és meggyógyult ettől a technika. Ugyanezek a tünetek voltak neki is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:39:38 » |
|
Melyik városban szoktál szerelni?
Bármelyikben, ahová kifizetik a gázolajat... Szerda Szombathely...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
voto
|
|
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2009.11.17 kedd, 19:43:56 » |
|
Bármelyikben, ahová kifizetik a gázolajat... Szerda Szombathely... Ige Igen hozzám jön..... Remélem eredményes lessz a projekt.
|
|
|
Naplózva
|
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor.... '07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2009.11.18 szerda, 17:07:10 » |
|
Bármelyikben, ahová kifizetik a gázolajat... Szerda Szombathely... Azért jobb ott, ahol van meleg műhely, vagy valami. Nem?
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2009.11.18 szerda, 17:11:58 » |
|
Gyurci most űzte ki a levegőt az adagolóból .
Ez egyszerű dolog, vagy hosszú küzdelem?
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2009.11.18 szerda, 18:13:53 » |
|
Azért jobb ott, ahol van meleg műhely, vagy valami. Nem?
Ez most felhívás egy keringőre?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 16:16:41 » |
|
Ez most felhívás egy keringőre? Á, nekem nincs ilyen.
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 10:47:23 » |
|
látom nem annyira egyszerű ez sem. Azt nem értem, ha jár a motor miért nem tudja kidolgozni a levegőt az egész üzemanyagrendszerből.
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 11:01:49 » |
|
látom nem annyira egyszerű ez sem. Azt nem értem, ha jár a motor miért nem tudja kidolgozni a levegőt az egész üzemanyagrendszerből.
Mindíg kap friss levegőt...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2009.11.24 kedd, 14:59:24 » |
|
Mindíg kap friss levegőt...
Értem már. Gondolom, ahol a levegő be tud szökni, ott a gázolaj is ki tud szökni, így ebből adódhat az autóm motorházterében időnként érezhető gázolajszag. Jó a felfedezésem?
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
|
|
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2009.11.24 kedd, 15:50:59 » |
|
Értem már. Gondolom, ahol a levegő be tud szökni, ott a gázolaj is ki tud szökni, így ebből adódhat az autóm motorházterében időnként érezhető gázolajszag. Jó a felfedezésem?
szerintem nem feltétlenül van így. vannak szakaszok, ahol negatív nyomás hatására megy a go (pl az adagoló előtt), így ott a levegő is könnyen beszökik. viszont a go csak akkor jönne ki, ha túlnyomás lenne a rendszerben. a rések meg általában nem akkorák, hogy 0 nyomáson kicsorogjon a nafta. ettől lesz olyan izgalmas a levegőkeresés
|
|
|
Naplózva
|
1,8TD kombi 1998 2,0i 5ajtós 2004
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2009.11.24 kedd, 16:19:37 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2009.11.24 kedd, 16:27:32 » |
|
szerintem nem feltétlenül van így. vannak szakaszok, ahol negatív nyomás hatására megy a go (pl az adagoló előtt), így ott a levegő is könnyen beszökik. viszont a go csak akkor jönne ki, ha túlnyomás lenne a rendszerben. a rések meg általában nem akkorák, hogy 0 nyomáson kicsorogjon a nafta. ettől lesz olyan izgalmas a levegőkeresés Na és mi a helyzet a gázolajszűrő környékén, ugyanez?
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2009.11.24 kedd, 16:30:20 » |
|
Na és mi a helyzet a gázolajszűrő környékén, ugyanez?
Igen. Pl ha a csatlakozó a szívóoldalon (az adagoló felé) nem okés, ott szívja a levegőt, de pumpáláskor nem látod, mert akkor nyomóoldalnak számít. Ha a szívóoldalon (ide tartozik a membrán) van a baj, akkor pumpálásra is látszik... És ez csak a pumpa...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
|
|
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2009.11.24 kedd, 17:17:27 » |
|
Igen. Pl ha a csatlakozó a szívóoldalon (az adagoló felé) nem okés, ott szívja a levegőt, de pumpáláskor nem látod, mert akkor nyomóoldalnak számít. Ha a szívóoldalon (ide tartozik a membrán) van a baj, akkor pumpálásra is látszik... És ez csak a pumpa... amúgy akartam már kérdezni, hogy ha gyújtás nélkül pumpálom, akkor nem keletkezik nyomás a szűrő és az adagoló között? mert így esetleg fel lehetne tárni a szivárgás helyét, ha ezen a szakaszon van. még akár az előtöltés állító mágnes tömítetlensége is előjöhet. (melyik membrán és még mi más mehet tönkre ettől?)
|
|
|
Naplózva
|
1,8TD kombi 1998 2,0i 5ajtós 2004
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2009.11.25 szerda, 18:46:36 » |
|
amúgy akartam már kérdezni, hogy ha gyújtás nélkül pumpálom, akkor nem keletkezik nyomás a szűrő és az adagoló között? mert így esetleg fel lehetne tárni a szivárgás helyét, ha ezen a szakaszon van. még akár az előtöltés állító mágnes tömítetlensége is előjöhet. (melyik membrán és még mi más mehet tönkre ettől?)
Ha gyújtás nélkül pumpálod, a csövet pumpálod csak fel a szűrő meg az adagoló között. Hazudok, ez pl kifogástalan a bemenőág áteresztőszemének vizsgálatához.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
|
|
« Új hozzászólás #197 Dátum: 2009.11.25 szerda, 18:55:49 » |
|
Ha gyújtás nélkül pumpálod, a csövet pumpálod csak fel a szűrő meg az adagoló között. Hazudok, ez pl kifogástalan a bemenőág áteresztőszemének vizsgálatához. egyre tisztább a rendszer de van egy keresztkérdésem: felpumpálom, adok rá gyújtást, de nem indítok. ilyenkor ugye kinyit a szelep és a csőből a nyomás egy része bemegy az adagolóba. jó a gondolkozásmód?
|
|
|
Naplózva
|
1,8TD kombi 1998 2,0i 5ajtós 2004
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2009.11.25 szerda, 18:56:23 » |
|
egyre tisztább a rendszer de van egy keresztkérdésem: felpumpálom, adok rá gyújtást, de nem indítok. ilyenkor ugye kinyit a szelep és a csőből a nyomás egy része bemegy az adagolóba. jó a gondolkozásmód? igen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mittoodomain
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2009.11.26 csütörtök, 16:22:26 » |
|
Ha gyújtás nélkül pumpálod, a csövet pumpálod csak fel a szűrő meg az adagoló között. Hazudok, ez pl kifogástalan a bemenőág áteresztőszemének vizsgálatához. hát ezt meg honnan tudod? hallotál már ilyen esetről?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|