Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 00:32:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 782250 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:30:51 »

Aláírásomban a "saját cikkek" között van cikk a víz leeresztéséhez, mad kipótolom a termoszcserével.
Igen, lehet otthon is.  wave
worship köszi worship
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:34:23 »

Aláírásomban a "saját cikkek" között van cikk a víz leeresztéséhez, majd kipótolom a termoszcserével.
Igen, lehet otthon is.  wave
Gyorsabb vagy mint én épp ezt akartam kérdezni. vigyor3
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:49:57 »

Gyorsabb vagy mint én épp ezt akartam kérdezni. vigyor3
Ment egy pűűű.
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2009.11.06 péntek, 22:00:16 »

Én lépek alukálni.Csá mindenkinek. wave
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2009.11.07 szombat, 00:13:40 »

N-nél  van tartósan néha kicsit feljebb mászik szomoru1

Enyém is főként N-nél tanyázik. Néha viszont gondol egyet és tartósan Rbetű elülső feléig megy fel és ott áll. És nekem pl Rbetűtúlsó felénél már a ventilátor is bekapcsol. Tegnap pl délután egészen a vastag fehér csíknál volt tehát még közelében sem a N betűnek. Mindezek ellenére a fűtés, mint egy vadbarom úgy tolja a meleget. Ja és kb 1,5 hónapja volt termosztát cserém vízpumpacserével együtt zsír újra és új fagyállóval feltöltve. Én már nem izgatom magam rajta, mert nem igazán bírok rájönni mi miért van. A kiegyenlítő tartályom sapiján változatlanul néha kinyom egy kisebb vízmennyiséget (főként miután kicsit többet megyek magasabb 2500-3000 fordulaton) amit szintén nem igazán értek. Oda is raktam már új sapit, de mindhiába. rinya
Ezeken kívül semmi egyéb jelenség szóval megyek vele használom amig egyszercsak ki nem dobja a baját.
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2009.11.07 szombat, 05:50:28 »

Enyém is főként N-nél tanyázik. Néha viszont gondol egyet és tartósan Rbetű elülső feléig megy fel és ott áll. És nekem pl Rbetűtúlsó felénél már a ventilátor is bekapcsol. Tegnap pl délután egészen a vastag fehér csíknál volt tehát még közelében sem a N betűnek. Mindezek ellenére a fűtés, mint egy vadbarom úgy tolja a meleget. Ja és kb 1,5 hónapja volt termosztát cserém vízpumpacserével együtt zsír újra és új fagyállóval feltöltve. Én már nem izgatom magam rajta, mert nem igazán bírok rájönni mi miért van. A kiegyenlítő tartályom sapiján változatlanul néha kinyom egy kisebb vízmennyiséget (főként miután kicsit többet megyek magasabb 2500-3000 fordulaton) amit szintén nem igazán értek. Oda is raktam már új sapit, de mindhiába. rinya
Ezeken kívül semmi egyéb jelenség szóval megyek vele használom amig egyszercsak ki nem dobja a baját.
Vízhőfok jeladók. Undecided
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2009.11.07 szombat, 19:26:09 »

Goa,

Mindjárt megnézem neked az ábrát.
Hazafelé éreztél valami javulást menetteljesítményileg?
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2009.11.07 szombat, 20:23:09 »

Goa,

Mindjárt megnézem neked az ábrát.
Hazafelé éreztél valami javulást menetteljesítményileg?
Mintha kicsit jobban ment volna, a fogyasztásom viszont biztos nem jó 130-140 jöttem és elég keményen kajolt a mondi.Tuti valami nem stimmel.Valamivel nem stimmel még megpróbálok utána járni. rinya
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2009.11.07 szombat, 20:33:01 »

Mintha kicsit jobban ment volna, a fogyasztásom viszont biztos nem jó 130-140 jöttem és elég keményen kajolt a mondi.Tuti valami nem stimmel.Valamivel nem stimmel még megpróbálok utána járni. rinya
Csati bonyeszabb, mint gondoltam. Kis turelmet kerek.
Ha meglesznek a tuzkarikak, folytatjuk, okes? Ahogy neztem, legalabb +1l gazolaj elfolyt hazafele...  szomoru1
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2009.11.07 szombat, 20:43:57 »

Csati bonyeszabb, mint gondoltam. Kis turelmet kerek.
Ha meglesznek a tuzkarikak, folytatjuk, okes? Ahogy neztem, legalabb +1l gazolaj elfolyt hazafele...  szomoru1
És hol folyt el a gázolaj a tűzkarikánál nem folyik el annyi!!Segítsetek help!!!!!!!!!!!!!!!4 rinya rinya rinya rinya rinya
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2009.11.07 szombat, 20:55:10 »

És hol folyt el a gázolaj a tűzkarikánál nem folyik el annyi!!Segítsetek help!!!!!!!!!!!!!!!4 rinya rinya rinya rinya rinya
Kedves kis tócsát hagytál a műhely előtt. Amikor húztam a porlasztón, közel szárazra fújtam, mire mentünk 2 kört, már tocsogott... Sad
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2009.11.07 szombat, 21:01:04 »

Kedves kis tócsát hagytál a műhely előtt. Amikor húztam a porlasztón, közel szárazra fújtam, mire mentünk 2 kört, már tocsogott... Sad

Az viszont durva mert nem szabadna annyira folynia még akkor se ha engedi legalábbis én így gondolom.Meglátom mi lesz ha kicserélem a tűzkarikákat.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2009.11.07 szombat, 21:13:10 »

Az viszont durva mert nem szabadna annyira folynia még akkor se ha engedi legalábbis én így gondolom.Meglátom mi lesz ha kicserélem a tűzkarikákat.
Pedig az olyan. Törölgetsd körbe, mennyél vele 2 karikát. És ugye 2 hengerről beszélünk...
A résolajcsövet se felejtsd el.
Irtam privit.  wave
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2009.11.07 szombat, 21:23:44 »

Pedig az olyan. Törölgetsd körbe, mennyél vele 2 karikát. És ugye 2 hengerről beszélünk...
A résolajcsövet se felejtsd el.
Irtam privit.  wave
Remélem valami változás lesz ha kicserélem a tűzkarikát.
Írtam rivit. wave
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2009.11.07 szombat, 21:26:06 »

Remélem valami változás lesz ha kicserélem a tűzkarikát.
Írtam rivit. wave
Hosszu es nyogvenyelos a projekted, turelem kell hozza az biztos mint benzineseknel az ingadozo alapjarat.
Kitartas! Ha tudok, segitek  wave

sajat cikkeim kozott ott a cikk a turbomembranbol, szerintem azert fustol alacsony fordulartol, mert az nagyon kinn van, ettol megint lehet sok a fogyi.
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.07 szombat, 21:33:44 írta Tádé » Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2009.11.07 szombat, 21:50:12 »

Hosszu es nyogvenyelos a projekted, turelem kell hozza az biztos mint benzineseknel az ingadozo alapjarat.
Kitartas! Ha tudok, segitek  wave

sajat cikkeim kozott ott a cikk a turbomembranbol, szerintem azert fustol alacsony fordulartol, mert az nagyon kinn van, ettol megint lehet sok a fogyi.
Hát ez jó játéknak tűnik. ;DEzek szerint nekem befele kel tekernem mivel sok az anyag és kb mennyit kel rajta tekerni fél menetet vagy többet??Vagy mi a meglátásod?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2009.11.07 szombat, 21:52:37 »

Hát ez jó játéknak tűnik. ;DEzek szerint nekem befele kel tekernem mivel sok az anyag és kb mennyit kel rajta tekerni fél menetet vagy többet??Vagy mi a meglátásod?
Tekerj be 1 menetet, majd fél menetenként haladj, segítő kintről nézze a füstnyomokat sportos indulásnál. Amikor kb a felére csökken a korom, akkor mérj egy fogyit.  wave
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2009.11.07 szombat, 22:03:35 »

Tekerj be 1 menetet, majd fél menetenként haladj, segítő kintről nézze a füstnyomokat sportos indulásnál. Amikor kb a felére csökken a korom, akkor mérj egy fogyit.  wave
oké ezt holnap meg is csinálom köszi integet2
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2009.11.07 szombat, 22:23:35 »

oké ezt holnap meg is csinálom köszi integet2
Fogyimérés csak a tűzkarikák cseréje után.  wave
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2009.11.07 szombat, 22:28:33 »

Fogyimérés csak a tűzkarikák cseréje után.  wave
oké
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:00:11 »

Gyorsabb vagy mint én épp ezt akartam kérdezni. vigyor3
Figyi,

Ha dobok 1 képet, melyik csavarokat kell bontani termoszcseréhez, az elég a cikkig, vagy nem sürgős?
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2009.11.10 kedd, 08:13:30 »

Figyi,

Ha dobok 1 képet, melyik csavarokat kell bontani termoszcseréhez, az elég a cikkig, vagy nem sürgős?
Csak most vettem  észre az üzeneted.
Nem sürgős, csak idővel szeretnék a végére járni ennek a dolognak.
Előre is köszönöm!!

 
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2009.11.10 kedd, 08:30:11 »

Csak most vettem  észre az üzeneted.
Nem sürgős, csak idővel szeretnék a végére járni ennek a dolognak.
Előre is köszönöm!!
Az a baj, hogy a sajátomat nem akarnám kicserélni most, ($) ha valakiét cserélem, akkor tudok jó képeket csinázni.
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2009.11.10 kedd, 09:54:53 »

Az a baj, hogy a sajátomat nem akarnám kicserélni most, ($) ha valakiét cserélem, akkor tudok jó képeket csinázni.
Oksa. Ha lesz "alany" akkor is jó lesz. vigyor3
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 18:09:39 »

Új cikk TD hibakeresés témakörben
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 18:34:30 »

Az a baj, hogy a sajátomat nem akarnám kicserélni most, ($) ha valakiét cserélem, akkor tudok jó képeket csinázni.

Ha valaki nagyon szeretne képeket csinázni, az én autómon minden rossz alkatrészt kicserélhet, és közben csinázhatja a képeket.  nyes
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 19:00:46 »

Ha valaki nagyon szeretne képeket csinázni, az én autómon minden rossz alkatrészt kicserélhet, és közben csinázhatja a képeket.  nyes
Beszélhetünk...
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 20:21:51 »

Új cikk a beragadt tűzkarika kiszabadításáról
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:24:13 »

Beszélhetünk...

Melyik városban szoktál szerelni?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:29:28 »

Tegnap megfigyeltem az alapjáratomat, indulásnál 900/perc aztán ahogy melegszik a motor 950, 1000, 1050, végül ha teljesen meleg a motor 1100.
A fordulatszámnak nem csökkennie kellene a bemelegedés során?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:39:00 »

Tegnap megfigyeltem az alapjáratomat, indulásnál 900/perc aztán ahogy melegszik a motor 950, 1000, 1050, végül ha teljesen meleg a motor 1100.
A fordulatszámnak nem csökkennie kellene a bemelegedés során?
Gyurci most űzte ki a levegőt az adagolóból és meggyógyult ettől a technika. Ugyanezek a tünetek voltak neki is.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:39:38 »

Melyik városban szoktál szerelni?
Bármelyikben, ahová kifizetik a gázolajat...

Szerda Szombathely...  vigyor3
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2009.11.17 kedd, 19:43:56 »

Bármelyikben, ahová kifizetik a gázolajat...

Szerda Szombathely...  vigyor3

Ige Igen hozzám jön.....
Remélem eredményes lessz a projekt.
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2009.11.18 szerda, 17:07:10 »

Bármelyikben, ahová kifizetik a gázolajat...

Szerda Szombathely...  vigyor3

Azért jobb ott, ahol van meleg műhely, vagy valami. Nem?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2009.11.18 szerda, 17:11:58 »

Gyurci most űzte ki a levegőt az adagolóból .

Ez egyszerű dolog, vagy hosszú küzdelem?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2009.11.18 szerda, 17:49:57 »

Ez egyszerű dolog, vagy hosszú küzdelem?

Így kell kezdeni:
http://mondeotade.fanklub.hu/TD_air.pdf
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2009.11.18 szerda, 18:13:53 »

Azért jobb ott, ahol van meleg műhely, vagy valami. Nem?
Ez most felhívás egy keringőre?  eplus2
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 16:16:41 »

Ez most felhívás egy keringőre?  eplus2

Á, nekem nincs ilyen.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 10:47:23 »


látom nem annyira egyszerű ez sem.
Azt nem értem, ha jár a motor miért nem tudja kidolgozni a levegőt az egész üzemanyagrendszerből.

Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 11:01:49 »

látom nem annyira egyszerű ez sem.
Azt nem értem, ha jár a motor miért nem tudja kidolgozni a levegőt az egész üzemanyagrendszerből.
Mindíg kap friss levegőt...
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2009.11.24 kedd, 14:59:24 »

Mindíg kap friss levegőt...

Értem már. Gondolom, ahol a levegő be tud szökni, ott a gázolaj is ki tud szökni, így ebből adódhat az autóm motorházterében időnként érezhető gázolajszag.
Jó a felfedezésem?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #191 Dátum: 2009.11.24 kedd, 15:50:59 »

Értem már. Gondolom, ahol a levegő be tud szökni, ott a gázolaj is ki tud szökni, így ebből adódhat az autóm motorházterében időnként érezhető gázolajszag.
Jó a felfedezésem?

szerintem nem feltétlenül van így. vannak szakaszok, ahol negatív nyomás hatására megy a go (pl az adagoló előtt), így ott a levegő is könnyen beszökik. viszont a go csak akkor jönne ki, ha túlnyomás lenne a rendszerben. a rések meg általában nem akkorák, hogy 0 nyomáson kicsorogjon a nafta. ettől lesz olyan izgalmas a levegőkeresés  eplus2
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2009.11.24 kedd, 16:19:37 »

szerintem nem feltétlenül van így. vannak szakaszok, ahol negatív nyomás hatására megy a go (pl az adagoló előtt), így ott a levegő is könnyen beszökik. viszont a go csak akkor jönne ki, ha túlnyomás lenne a rendszerben. a rések meg általában nem akkorák, hogy 0 nyomáson kicsorogjon a nafta. ettől lesz olyan izgalmas a levegőkeresés  eplus2
nyes taps
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2009.11.24 kedd, 16:27:32 »

szerintem nem feltétlenül van így. vannak szakaszok, ahol negatív nyomás hatására megy a go (pl az adagoló előtt), így ott a levegő is könnyen beszökik. viszont a go csak akkor jönne ki, ha túlnyomás lenne a rendszerben. a rések meg általában nem akkorák, hogy 0 nyomáson kicsorogjon a nafta. ettől lesz olyan izgalmas a levegőkeresés  eplus2

Na és mi a helyzet a gázolajszűrő környékén, ugyanez?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2009.11.24 kedd, 16:30:20 »

Na és mi a helyzet a gázolajszűrő környékén, ugyanez?
Igen. Pl ha a csatlakozó a szívóoldalon (az adagoló felé) nem okés, ott szívja a levegőt, de pumpáláskor nem látod, mert akkor nyomóoldalnak számít.
Ha a szívóoldalon (ide tartozik a membrán) van a baj, akkor pumpálásra is látszik... És ez csak a pumpa...  eplus2
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #195 Dátum: 2009.11.24 kedd, 17:17:27 »

Igen. Pl ha a csatlakozó a szívóoldalon (az adagoló felé) nem okés, ott szívja a levegőt, de pumpáláskor nem látod, mert akkor nyomóoldalnak számít.
Ha a szívóoldalon (ide tartozik a membrán) van a baj, akkor pumpálásra is látszik... És ez csak a pumpa...  eplus2

amúgy akartam már kérdezni, hogy ha gyújtás nélkül pumpálom, akkor nem keletkezik nyomás a szűrő és az adagoló között? mert így esetleg fel lehetne tárni a szivárgás helyét, ha ezen a szakaszon van. még akár az előtöltés állító mágnes tömítetlensége is előjöhet. (melyik membrán és még mi más mehet tönkre ettől?)
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2009.11.25 szerda, 18:46:36 »

amúgy akartam már kérdezni, hogy ha gyújtás nélkül pumpálom, akkor nem keletkezik nyomás a szűrő és az adagoló között? mert így esetleg fel lehetne tárni a szivárgás helyét, ha ezen a szakaszon van. még akár az előtöltés állító mágnes tömítetlensége is előjöhet. (melyik membrán és még mi más mehet tönkre ettől?)
Ha gyújtás nélkül pumpálod, a csövet pumpálod csak fel a szűrő meg az adagoló között.  szomoru1
Hazudok, ez pl kifogástalan a bemenőág áteresztőszemének vizsgálatához.  wave
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #197 Dátum: 2009.11.25 szerda, 18:55:49 »

Ha gyújtás nélkül pumpálod, a csövet pumpálod csak fel a szűrő meg az adagoló között.  szomoru1
Hazudok, ez pl kifogástalan a bemenőág áteresztőszemének vizsgálatához.  wave

egyre tisztább a rendszer  vigyor3
de van egy keresztkérdésem: felpumpálom, adok rá gyújtást, de nem indítok. ilyenkor ugye kinyit a szelep és a csőből a nyomás egy része bemegy az adagolóba. jó a gondolkozásmód?
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2009.11.25 szerda, 18:56:23 »

egyre tisztább a rendszer  vigyor3
de van egy keresztkérdésem: felpumpálom, adok rá gyújtást, de nem indítok. ilyenkor ugye kinyit a szelep és a csőből a nyomás egy része bemegy az adagolóba. jó a gondolkozásmód?
igen.
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2009.11.26 csütörtök, 16:22:26 »

Ha gyújtás nélkül pumpálod, a csövet pumpálod csak fel a szűrő meg az adagoló között.  szomoru1
Hazudok, ez pl kifogástalan a bemenőág áteresztőszemének vizsgálatához.  wave


hát ezt meg honnan tudod?  nyes hallotál már ilyen esetről?  eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.