Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:50:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
TD motor
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
8
9
...
43
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 842260 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
tothárpi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #50 Dátum:
2009.09.28 hétfő, 14:43:29 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.09.28 hétfő, 14:05:03
Majd szólj vissza, ha jutsz valamire...
+néztem a turbomembránnál a csövet & nem ereszt. viszont a fordulat ingadozás nem szünt +
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #51 Dátum:
2009.09.28 hétfő, 14:51:00 »
Idézetet írta: tothárpi/MK1 - 2009.09.28 hétfő, 14:43:29
+néztem a turbomembránnál a csövet & nem ereszt. viszont a fordulat ingadozás nem szünt +
Járó motornál nézted?
Ha igen, akkor levegő.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #52 Dátum:
2009.09.28 hétfő, 14:56:04 »
Adagolós írta régebben:
De a turbósoknál valóban fennál ennek a hibának a lehetősége is. De ezt nagyon egyszerűen ellnőrizheted. A membrántól a hajlított kis gumicsövet lehúzod, ha ott gázolaj csöpög, akkor szakadt a membrán.
Az első gázfröccsig fehéren füstölés egy másik történet. Valószínűleg kopott a műanyag lapát a szívóoldalon. Emiatt kicsi a transzfernyomás, kevés az előtöltés és a startátmenet szelep se kapcsol át időben, még az alapjárati fordulat elérése előtt. Ráadásul még levegőt is kap valahonnan, ami tovább ront a helyzeten. Amikor adsz egy gázt, akkor eléri a nyomás azt az értéket aminél átkapcsol a startátmenet szelep, valamint a rendszerből kinyomja a levegőt is. Ezért stabilizálódik (valamennyire) a motor járása.
Ezt persze csak feltételezem az általad leírtak alapján.
A levegösödés helyét legegyszerűbben kannára kötéssel lehet kideríteni. Az adagoló szívó és visszafolyó ágát be kell kötni egy gázolajos kannába átlátszó csövekkel. Nem árt ha kötsz a szívó oldalra egy kézi pumpát, mert különben az életbe nem fog sikerülni kilégtelenítened az adagolót. Csak ráadott gyújtásnál pumpálj!!!
Ha sikerült a rákötés és légtelenítés, akkor beindítod a gépet. Néhány perc járatás után a visszafolyó ágban sem szabad buborékoknak lenni. Ha nagyon buborékosodik, akkor tömítetlen az adagolód.
Érdemes másnap reggel kannáról hidegindítani, hogy változik e valami az eredeti viselkedédhez képest.
Amíg kéken füstöl, próbálj meg a kézipumpával rásegíteni. Ha ilyenkor emelkedik az alapjáratod, az egyértelműen a lapátok kopottságára utal.
Ha kannáról hidegindítva tökéletesen működik minden (erre kevés az esélyed) akkor nyert ügyed van, mert az adagolód jó. Ekkor már csak a tanktól az adagolóig terjedő szakaszon kell keresned a hibát. Gyakran rossz a gyári kézipumpa (ha még megvan rajta) de a gyorscsatlakozókkal is ez a helyzet.
A levegősödés helyét az adagolón megtalálni olyan, mint a tűt a szénakazalban megkeresni. Nézd meg azt a képet amit feltettem. Ami piros rajta, az többségében tömítő karika.
Ha még nem volt cserélve tömítés az adagolódban, akkor valszeg az összes szétlapult, megkeményedett, elöregedett ami csak van benne. Tapasztalataim szerint én erre tippelek.
Naplózva
tothárpi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #53 Dátum:
2009.09.28 hétfő, 15:25:00 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.09.28 hétfő, 14:51:00
Járó motornál nézted?
Ha igen, akkor levegő.
igen néztem. ma du van egy talalkozom 1 adagolo dokival,majd kivancsi leszek mit mond. elolvastam azt is amit küldtél amit egy előző adagolós írt majd még át tanulmányozom. köszönöm
Naplózva
robbie
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #54 Dátum:
2009.09.29 kedd, 15:58:28 »
sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy hogyan tudom beállítani, hogy az 1-es dugattyú gyújtáson legyen.
Vezérműszíj szakadása volt az autónak és most szerelném vissza a hengerfejet.
Válaszokat köszönöm.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #55 Dátum:
2009.09.29 kedd, 16:02:49 »
Idézetet írta: robbie - 2009.09.29 kedd, 15:58:28
sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy hogyan tudom beállítani, hogy az 1-es dugattyú gyújtáson legyen.
Vezérműszíj szakadása volt az autónak és most szerelném vissza a hengerfejet.
Válaszokat köszönöm.
Van az adagoló alatt egy csavar, azt kell kitekerni, és betekerni egy megfelelő formájú stiftet, arra ráforgatni a főtengelyt.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #56 Dátum:
2009.09.29 kedd, 16:19:13 »
Van az adagoló alatt egy 10es fejű 10es csavar, azt kell kitekerni, és betekerni egy megfelelő formájú stiftet, arra ráforgatni a főtengelyt.
Naplózva
robbie
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #57 Dátum:
2009.09.29 kedd, 16:46:20 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.09.29 kedd, 16:19:13
Van az adagoló alatt egy 10es fejű 10es csavar, azt kell kitekerni, és betekerni egy megfelelő formájú stiftet, arra ráforgatni a főtengelyt.
Köszi a gyors választ!
Most csak meg kell találni ezt a csavart.
Esetleg ezzel lenne felfogva az adagoló tartója is?
Vagy ennek segítségével van az üzemanyagcső is rögzítve?
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #58 Dátum:
2009.09.29 kedd, 17:31:27 »
Idézetet írta: robbie - 2009.09.29 kedd, 16:46:20
Köszi a gyors választ!
Most csak meg kell találni ezt a csavart.
Esetleg ezzel lenne felfogva az adagoló tartója is?
Vagy ennek segítségével van az üzemanyagcső is rögzítve?
Nem. Ez egy különálló csavar valahol az adagoló tartója körül. A 10es fej nem biztos, lehet 13as is.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #59 Dátum:
2009.09.29 kedd, 17:51:30 »
Idézetet írta: robbie - 2009.09.29 kedd, 16:46:20
Köszi a gyors választ!
Most csak meg kell találni ezt a csavart.
Esetleg ezzel lenne felfogva az adagoló tartója is?
Vagy ennek segítségével van az üzemanyagcső is rögzítve?
Ez az adagoló alatt van, ha van klímád akkor a komresszor jobb oldali csavarjával egysíkban fölötte. látsz egy öntvény bakot, és abban van egy lyuk, azon dugod be a kulcsot krova 10-est. csak vigyázz a csavar ki ne essen, mert akkor még egy meló megkeresni.
(vagy gyere el szombaton a talira, aztán feltesszük neked a hengerfejet mire elkezdődik a móka. )
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #60 Dátum:
2009.09.29 kedd, 17:57:49 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.09.29 kedd, 17:51:30
(vagy gyere el szombaton a talira, aztán feltesszük neked a hengerfejet mire elkezdődik a móka. )
(ha lenne fetrengve röhögős szmájli...) A Lurdyig meg tolja mondjuk Sopronból?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.29 kedd, 18:01:52 írta Tádé
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #61 Dátum:
2009.09.29 kedd, 18:01:46 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.09.29 kedd, 17:57:49
(ha lenne fetrengve röhögős szmájli...) A Lurdyig meg tolja mongyuk Sopronból?
nem, csak tatabányáig. onnan elhúzod. vagy Rpeter -hez megy szombathelyre
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
robbie
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #62 Dátum:
2009.09.29 kedd, 19:54:05 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.09.29 kedd, 17:51:30
Ez az adagoló alatt van, ha van klímád akkor a komresszor jobb oldali csavarjával egysíkban fölötte. látsz egy öntvény bakot, és abban van egy lyuk, azon dugod be a kulcsot krova 10-est. csak vigyázz a csavar ki ne essen, mert akkor még egy meló megkeresni.
(vagy gyere el szombaton a talira, aztán feltesszük neked a hengerfejet mire elkezdődik a móka. )
Na így már ok.
Remélem holnap már pörögni fog a motor és nem kell tolni a hétvégi talira
beszámolok a sikerélményről.
Naplózva
retro78
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #63 Dátum:
2009.09.30 szerda, 01:59:49 »
Sziasztok! TD mesterek, segítsetek... Az autómon már jó ideje nincs elfogadható alapjárat. Hidegindítást követően, amíg a dúsító működik, viszonylag egyenletesen jár, de rövidesen elkezd ingadozni 500-750 közt és van hogy le is áll. Ez meleg motornál végig így megy, teljesen szabályos időközökkel ingadozik. Egyébként jól indul és jól megy, csak az alapjárattal van a gond. Mi lehet a hibás alakatrész? Itt a környékemen senki nem tud értelmes tanácsot adni Lucas adagolóval kapcsolatban. Előre is köszönöm...
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #64 Dátum:
2009.09.30 szerda, 18:42:49 »
Idézetet írta: retro78 - 2009.09.30 szerda, 01:59:49
Sziasztok! TD mesterek, segítsetek... Az autómon már jó ideje nincs elfogadható alapjárat. Hidegindítást követően, amíg a dúsító működik, viszonylag egyenletesen jár, de rövidesen elkezd ingadozni 500-750 közt és van hogy le is áll. Ez meleg motornál végig így megy, teljesen szabályos időközökkel ingadozik. Egyébként jól indul és jól megy, csak az alapjárattal van a gond. Mi lehet a hibás alakatrész? Itt a környékemen senki nem tud értelmes tanácsot adni Lucas adagolóval kapcsolatban. Előre is köszönöm...
Dugulás (üza.szűrő), levegősödés (csatik)?
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #65 Dátum:
2009.09.30 szerda, 19:41:11 »
Idézetet írta: retro78 - 2009.09.30 szerda, 01:59:49
Sziasztok! TD mesterek, segítsetek... Az autómon már jó ideje nincs elfogadható alapjárat. Hidegindítást követően, amíg a dúsító működik, viszonylag egyenletesen jár, de rövidesen elkezd ingadozni 500-750 közt és van hogy le is áll. Ez meleg motornál végig így megy, teljesen szabályos időközökkel ingadozik. Egyébként jól indul és jól megy, csak az alapjárattal van a gond. Mi lehet a hibás alakatrész? Itt a környékemen senki nem tud értelmes tanácsot adni Lucas adagolóval kapcsolatban. Előre is köszönöm...
Hol vagy elérhető?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
retro78
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #66 Dátum:
2009.09.30 szerda, 22:17:43 »
Köszi! Szűrőm tiszta és kivételesen nem levegős a rendszer, azzal már szívtam eleget korábban és lecseréltem bosch-ra a szűrőt. Dugulásra gyanakszom, de az csak az adagolóban lehet. Korábban történt, hogy a leállítószelep gumi zárórésze elporladt és annak darabjait nyilván beszívta az adagoló. Elképzelhető, hogy ez most okoz problémát. De magát az adagolót nem merném szétszedni és fogalmam nincs hol keressem a hibát...
GinJoy, Kaposvári vagyok! Te merre?! Esetleg ránéznél? Ha elindul és ésszerű távon belül vagy, elmennék... Ugyanis ma már el sem indult hidegen.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #67 Dátum:
2009.10.02 péntek, 20:05:23 »
Idézetet írta: retro78 - 2009.09.30 szerda, 22:17:43
Köszi! Szűrőm tiszta és kivételesen nem levegős a rendszer, azzal már szívtam eleget korábban és lecseréltem bosch-ra a szűrőt. Dugulásra gyanakszom, de az csak az adagolóban lehet. Korábban történt, hogy a leállítószelep gumi zárórésze elporladt és annak darabjait nyilván beszívta az adagoló. Elképzelhető, hogy ez most okoz problémát. De magát az adagolót nem merném szétszedni és fogalmam nincs hol keressem a hibát...
GinJoy, Kaposvári vagyok! Te merre?! Esetleg ránéznél? Ha elindul és ésszerű távon belül vagy, elmennék... Ugyanis ma már el sem indult hidegen.
Dunaújváros
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #68 Dátum:
2009.10.02 péntek, 20:06:55 »
Kérdezze már meg valaki, hogy mi van a víznyomásommal...
Á , mégsem. Inkább hagyjuk. Ne is beszéljünk róla
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #69 Dátum:
2009.10.02 péntek, 20:08:56 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.10.02 péntek, 20:06:55
Kérdezze már meg valaki, hogy mi van a víznyomásommal...
Á , mégsem. Inkább hagyjuk. Ne is beszéljünk róla
Én nem kérdezem. Tudom.
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #70 Dátum:
2009.10.02 péntek, 21:24:51 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.10.02 péntek, 20:06:55
Kérdezze már meg valaki, hogy mi van a víznyomásommal...
Á , mégsem. Inkább hagyjuk. Ne is beszéljünk róla
Mee, mia zisten van vele?!
Aldozok tyukot, hogy ne legyen hengerfejes...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #71 Dátum:
2009.10.03 szombat, 06:18:59 »
Idézetet írta: avokado - 2009.10.02 péntek, 21:24:51
Aldozok tyukot, hogy ne legyen hengerfejes...
Hát a tünetek olyanok, de nem hiszem el, hogy minden hengerfej rosz. pláne, hogy be lett vizsgálva, és most ugyanazt produkálja, mint a régi. új tömítés, új csavarok, minden előírás szerint, és megint nem jó
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #72 Dátum:
2009.10.03 szombat, 07:37:36 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.10.03 szombat, 06:18:59
Hát a tünetek olyanok, de nem hiszem el, hogy minden hengerfej rosz. pláne, hogy be lett vizsgálva, és most ugyanazt produkálja, mint a régi. új tömítés, új csavarok, minden előírás szerint, és megint nem jó
A tyuk mar szanaszejjel van: kitartas!
Naplózva
retro78
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #73 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 21:43:49 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.10.03 szombat, 06:18:59
Hát a tünetek olyanok, de nem hiszem el, hogy minden hengerfej rosz. pláne, hogy be lett vizsgálva, és most ugyanazt produkálja, mint a régi. új tömítés, új csavarok, minden előírás szerint, és megint nem jó
Én csak akkor járok így, ha kínosan ügyelek a részletekre. A mondimon nem lehet féket csinálni... Új tárcsa, új betét, agy alaposan letisztítva és üt
adagoló... egyszer csak megjavult. vettem egy bontottat de nem kellett feltenni. Most úgy tűnik hibátlan.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #74 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 19:21:08 »
beszéltem a szerelővel, és azt mondta, hogy hengerfej a hiba a látottak alapján, mert ő még a kis vízcsövekre gyanakodott. mikor mondtam, hogy most cseréltem ki, mert el volt dugulva, akkor azt mondta, hogy lehet símán nem légtelenedett le, a dugult cső miatt, és megégette a tömítést.
másik: a bmw-k pl dízelbe bármilyen utángyártott tömítést kidobnak, azt mondta, vegyek bele gyárit rakjam vele össze. ezt az egy esélyt még adjam meg neki, mert szerinte nagyon jó a hangja, és jól is indul, ha megjavul, semmi esetre sem cseréljem ki a mocit
szerk:
mondjuk, ha ennyi a baja, akkor is köpök egy jó nagyot, hogy hengerfejet cseréltem másodszor is ilyen hülyeség miatt
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #75 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 17:29:11 »
Kérés az Mk2 TD topicban
Így nem duplázás.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #76 Dátum:
2009.10.28 szerda, 17:03:57 »
Ha leállás után kiszállok az autóból, és nyitott ajtónál lehajolok, abban a magasságban érzek valami gázolaj vagy füstszagot, vagy a kettő keverékét. Normális dolog ez? Ha nem, mit érdemes megnézni?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #77 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 21:19:29 »
Idézetet írta: Csimbió - 2009.10.28 szerda, 17:03:57
Ha leállás után kiszállok az autóból, és nyitott ajtónál lehajolok, abban a magasságban érzek valami gázolaj vagy füstszagot, vagy a kettő keverékét. Normális dolog ez? Ha nem, mit érdemes megnézni?
Motortérben keress folyásokat. Ha nem találsz semmit, sztem hagyd a lecsóba.
Naplózva
Flyboy
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #78 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 21:41:42 »
Sziasztok ! újra sikerült eljutni idáig hogy írjak a fórumba:D Szóval lenne egy olyan kérdésem hogy szerintetek hol érné meg legjobban és mennyit kóstálna egy Mk1 es 1.8as TD-mondeo motorját felújítani . Szóval cakk-pakk fúrás dúgattyú csere meg minden . Ami kell egy teljes motorblokk generálhoz:D (Remélem érthető voltam) laikus vagyok.
Válaszokat előre is köszi ! Sziasztok !
Jóéjt
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #79 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 21:52:15 »
Idézetet írta: Flyboy - 2009.11.01 vasárnap, 21:41:42
Sziasztok ! újra sikerült eljutni idáig hogy írjak a fórumba:D Szóval lenne egy olyan kérdésem hogy szerintetek hol érné meg legjobban és mennyit kóstálna egy Mk1 es 1.8as TD-mondeo motorját felújítani . Szóval cakk-pakk fúrás dúgattyú csere meg minden . Ami kell egy teljes motorblokk generálhoz:D (Remélem érthető voltam) laikus vagyok.
Válaszokat előre is köszi ! Sziasztok !
Jóéjt
Nem lenne 1szerűbb egy jól karbantartott angol MKII td motort megvenni? Vagy egy egész donort, a maradékot meg kiárulod itt a clubba
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #80 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 21:54:08 »
Idézetet írta: Flyboy - 2009.11.01 vasárnap, 21:41:42
Sziasztok ! újra sikerült eljutni idáig hogy írjak a fórumba:D Szóval lenne egy olyan kérdésem hogy szerintetek hol érné meg legjobban és mennyit kóstálna egy Mk1 es 1.8as TD-mondeo motorját felújítani . Szóval cakk-pakk fúrás dúgattyú csere meg minden . Ami kell egy teljes motorblokk generálhoz:D (Remélem érthető voltam) laikus vagyok.
Válaszokat előre is köszi ! Sziasztok !
Jóéjt
Semmiért ne akarj felújítani, lehet rosszabb lesz, mint volt.
Szakál metál volt az utolsó megbízható hely, de már onnan is hallani rosszakat.
Én 200 körülre tippelnék egy fullos felújítást.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #81 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 22:09:28 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.01 vasárnap, 21:19:29
Motortérben keress folyásokat. Ha nem találsz semmit, sztem hagyd a lecsóba.
Azon gondolkodom, létezik-e olyan folyás, ami csak ideiglenesen folyik valaminek a hatására, majd abbahagyja, és azért nem veszem észre.
A gázolajszűrő alatt kicsit olajosak a vezetékek, de az lehet, hogy már ősidők óta olyan, mert hiába szaglászom, nem érzek ott semmit.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
misi107
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #82 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 01:20:20 »
Idézetet írta: Flyboy - 2009.11.01 vasárnap, 21:41:42
Sziasztok ! újra sikerült eljutni idáig hogy írjak a fórumba:D Szóval lenne egy olyan kérdésem hogy szerintetek hol érné meg legjobban és mennyit kóstálna egy Mk1 es 1.8as TD-mondeo motorját felújítani . Szóval cakk-pakk fúrás dúgattyú csere meg minden . Ami kell egy teljes motorblokk generálhoz:D (Remélem érthető voltam) laikus vagyok.
Válaszokat előre is köszi ! Sziasztok !
Jóéjt
Én is azt tudom tanácsolni,hogy ne újíttasd fel.Az utóbbi időkben csak nagy szívások voltak vele.Ha már rászánod magad,inkább keress megbízható helyről komplett motort.A csere+papírozás majdhogynem a feléből megvan.Érdeklődj szundinál,de a vaterán is szoktak lenni eladó motorok.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #83 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 07:10:49 »
Idézetet írta: misi107 - 2009.11.02 hétfő, 01:20:20
Én is azt tudom tanácsolni,hogy ne újíttasd fel.Az utóbbi időkben csak nagy szívások voltak vele.Ha már rászánod magad,inkább keress megbízható helyről komplett motort.A csere+papírozás majdhogynem a feléből megvan.Érdeklődj szundinál,de a vaterán is szoktak lenni eladó motorok.
Meg tudok is eladó Mk1 1.8TD motort.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #84 Dátum:
2009.11.04 szerda, 16:29:48 »
Idézetet írta: Flyboy - 2009.11.01 vasárnap, 21:41:42
Sziasztok ! újra sikerült eljutni idáig hogy írjak a fórumba:D Szóval lenne egy olyan kérdésem hogy szerintetek hol érné meg legjobban és mennyit kóstálna egy Mk1 es 1.8as TD-mondeo motorját felújítani . Szóval cakk-pakk fúrás dúgattyú csere meg minden . Ami kell egy teljes motorblokk generálhoz:D (Remélem érthető voltam) laikus vagyok.
Válaszokat előre is köszi ! Sziasztok !
Jóéjt
Nagy gépműhely kecskemét, szakál metál, vagy fortuna bt. kb 150-200 ha igazán mindent meg akarsz csináltatni. fortuna bt-t profinak tartják, én már csináltattam ott hengerfejet. 2 nap alatt felújították cakk-pakk
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
misi107
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #85 Dátum:
2009.11.04 szerda, 18:15:30 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.11.04 szerda, 16:29:48
Nagy gépműhely kecskemét, szakál metál, vagy fortuna bt. kb 150-200 ha igazán mindent meg akarsz csináltatni. fortuna bt-t profinak tartják, én már csináltattam ott hengerfejet. 2 nap alatt felújították cakk-pakk
150-200?nem semmi...szerintem a csere kevesebb és kevésbé rizikós,persze megbízható helyről kell venni motort.pl. tádé....
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #86 Dátum:
2009.11.04 szerda, 19:05:42 »
Idézetet írta: misi107 - 2009.11.04 szerda, 18:15:30
150-200?nem semmi...szerintem a csere kevesebb és kevésbé rizikós,persze megbízható helyről kell venni motort.pl. tádé....
Jelenleg 3 db motor van raktáron, abból 2 darabos... De vigyétek csak...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #87 Dátum:
2009.11.04 szerda, 19:52:26 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.04 szerda, 19:05:42
Jelenleg 3 db motor van raktáron, abból 2 darabos... De vigyétek csak...
Csinálj belőlük traktort...a dízel abba való,nem?
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #88 Dátum:
2009.11.04 szerda, 19:54:58 »
Idézetet írta: misi107 - 2009.11.04 szerda, 19:52:26
Csinálj belőlük traktort...a dízel abba való,nem?
Gokarton gondolkodok. 90LE (lehet kicsit több is megfelelő adagolóval) egy max 400kg-os verdában.
Szigorú lenne...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #89 Dátum:
2009.11.04 szerda, 19:57:43 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.04 szerda, 19:54:58
Gokarton gondolkodok. 90LE (lehet kicsit több is megfelelő adagolóval) egy max 400kg-os verdában.
Szigorú lenne...
inkább fűnyírós kistraktort
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #90 Dátum:
2009.11.04 szerda, 19:59:21 »
Idézetet írta: yooccoo - 2009.11.04 szerda, 19:57:43
inkább fűnyírós kistraktort
És azzal hogy menőzök? Megraktam fűvel két konténer 1/2 óra alatt?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #91 Dátum:
2009.11.04 szerda, 20:01:31 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.04 szerda, 19:59:21
És azzal hogy menőzök? Megraktam fűvel két konténer 1/2 óra alatt?
driftelni azzal is lehetne, csak fel kell hívni a közönség figyelmét, hogy ne nyúlkáljanak a verda felé, mert levágja a kezüket
na menjünk innen, mert ez nagyon OFF
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #92 Dátum:
2009.11.04 szerda, 20:31:27 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.04 szerda, 19:59:21
És azzal hogy menőzök? Megraktam fűvel két konténer 1/2 óra alatt?
traktorverseny,amin a súlyokat huzigálják?esetleg eladhatnád az egyiket a börtönnek,a generátorunk úgyis úgy *** ahogy van...lezsírozom,hogy a pályázatod nyerjen...(a pályázatfigyelő tiszt a haverom....adok neki mondjuk egy karton sört és a tiéd a győzelem!
)
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #93 Dátum:
2009.11.04 szerda, 20:33:56 »
Idézetet írta: misi107 - 2009.11.04 szerda, 20:31:27
traktorverseny,amin a súlyokat huzigálják?esetleg eladhatnád az egyiket a börtönnek,a generátorunk úgyis úgy szfh ahogy van...lezsírozom,hogy a pályázatod nyerjen...(a pályázatfigyelő tiszt a haverom....adok neki mondjuk egy karton sört és a tiéd a győzelem!
)
A közbeszerzés zsíros falat itt agyarországban, bennevagyok.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #94 Dátum:
2009.11.04 szerda, 20:44:47 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.04 szerda, 20:33:56
A közbeszerzés zsíros falat itt agyarországban, bennevagyok.
hát na...akkor megbeszéltük..holnap megyek beadatni a hini elleni vakcinát,utána beszélek vele...
Naplózva
Flyboy
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #95 Dátum:
2009.11.04 szerda, 20:45:31 »
Hmm ez érdekes! Azt hittem több lesz mint egy motor felújítás. Szóval a Mk2 es mondeo motor belemenne? Monjduk abból is egy jobb darab kéne
mert
szeretnénk még használni
Az egész autónak ez az egyetlen gyenge pontja. Van még benne erő meg minden de nem olyan jó a prolasztása meg kicsit rosszul
is indul stb stb . Édes apám jobban ért hozzá. Én mindig csak a netes dolgokat intézem
. Mk2-es ből 1.8TD mennyivel jobb az mk1-esénél? Erőben ,szavatosságilag és megbízhatóságilag
. Ezek érdekelnének . ha olyan 100ezer körül kijönne vagy valamivel több-ből akkor az már jó lenne .Legalább is
én így gondolom édesapám szavából kivéve
Válaszotokat előre is köszi !
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #96 Dátum:
2009.11.04 szerda, 20:49:39 »
Idézetet írta: Flyboy - 2009.11.04 szerda, 20:45:31
Hmm ez érdekes! Azt hittem több lesz mint egy motor felújítás. Szóval a Mk2 es mondeo motor belemenne? Monjduk abból is egy jobb darab kéne
mert
szeretnénk még használni
Az egész autónak ez az egyetlen gyenge pontja. Van még benne erő meg minden de nem olyan jó a prolasztása meg kicsit rosszul
is indul stb stb . Édes apám jobban ért hozzá. Én mindig csak a netes dolgokat intézem
. Mk2-es ből 1.8TD mennyivel jobb az mk1-esénél? Erőben ,szavatosságilag és megbízhatóságilag
. Ezek érdekelnének . ha olyan 100ezer körül kijönne vagy valamivel több-ből akkor az már jó lenne .Legalább is
én így gondolom édesapám szavából kivéve
Válaszotokat előre is köszi !
Mennyire sürgős a dolog?
Nekem a saját motoromat meg kellene hengerfejezni, ha jó, szívesen eladom azt, ami most van a verdámban...
A százasba beleférnél...
Az Mk2 ugyanaz, mint Mk1, csak kicsit kevesebb kilóméter van benne általában...
Magam ellen beszélek, de vállalok téli felkészítést dízeleseknek, adagolóhangolás, hidegindítási gondok feltárása, ilyesmi...
Naplózva
Flyboy
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #97 Dátum:
2009.11.04 szerda, 20:53:08 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.04 szerda, 20:49:39
Mennyire sürgős a dolog?
Nekem a saját motoromat meg kellene hengerfejezni, ha jó, szívesen eladom azt, ami most van a verdámban...
A százasba beleférnél...
Az Mk2 ugyanaz, mint Mk1, csak kicsit kevesebb kilóméter van benne általában...
Magam ellen beszélek, de vállalok téli felkészítést dízeleseknek, adagolóhangolás, hidegindítási gondok feltárása, ilyesmi...
őő ezt pontosan nem beszéltük meg édesapámmal . De szerintem nem olyan sűrgős KB a tél vége fele - tavasz kezdete. Am a mi mondeonkban 235000 Km van .
De hollandia importos
Szóval elég nagy az esély arra hogy vissza tekert és lehet már 1 olyan 100000 Km-errel több van már benne:) bár kitudja. Futóművek rendben vannak nem rozsdálnak. Nem eszi a rozsda a kocsit se alul se felül se belül
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.04 szerda, 20:57:11 írta Flyboy
»
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #98 Dátum:
2009.11.04 szerda, 21:03:00 »
Jah, most látom, 200km oda, 200 vissza... Bocs.
Naplózva
Flyboy
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #99 Dátum:
2009.11.04 szerda, 21:11:01 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.04 szerda, 21:03:00
Jah, most látom, 200km oda, 200 vissza... Bocs.
mind 1 de azért rendes vagy
Hogy ha be kellene állítani a dolgokat amiket írtál szívesen elnéznék a jogosítványom megszerzése után:D Ha neked lenne érkezésed meg nekem is
Emberi áron:D
(Szóval akkor az mk2 es motorok ugyan azok és akkor el is kellene férniük . De akkor turbó-t is kellene
cserélni mert külömböző az mk1 esé és az mk2 esé . Vagy leaglább is a csövezése ebből adódóan gondolom akkor az elhelyezése. Legalább is mintha úgy
olvastam volna. Nem vagyok meggyőződve erről az állításomról szóval nem biztos hogy igaz
Naplózva
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
8
9
...
43
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ