Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:42:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
23
24
25
26
27
28
29
[
30
]
31
32
33
34
35
36
37
...
43
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 842116 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1450 Dátum:
2012.11.10 szombat, 14:52:21 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.11.10 szombat, 14:46:20
a cromax-ba van
bakker, olvass már vissza egy picit, mire válaszolsz! A cromax egy olyan készletet árul, amiből csak az hiányzik ami valóban kell bele. Kit érdekel, hogy a házhoz adnak egy új rugót, meg egy új műanyag nyomógombot, vagy egy bádogfedelet? Mért nem az van benne ami elromlik? Csak nem átverés?
mindez 8000-ért. 15 körül van utángyártott pumpa
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.10 szombat, 14:57:13 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1451 Dátum:
2012.11.10 szombat, 16:45:33 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.10 szombat, 14:52:21
bakker, olvass már vissza egy picit, mire válaszolsz! A cromax egy olyan készletet árul, amiből csak az hiányzik ami valóban kell bele. Kit érdekel, hogy a házhoz adnak egy új rugót, meg egy új műanyag nyomógombot, vagy egy bádogfedelet? Mért nem az van benne ami elromlik? Csak nem átverés?
mindez 8000-ért. 15 körül van utángyártott pumpa
még a leg elején vettem náluk komlet gyári eredetit pedig már 7 éve és még jó
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1452 Dátum:
2012.11.10 szombat, 17:47:18 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.11.10 szombat, 16:45:33
még a leg elején vettem náluk komlet gyári eredetit pedig már 7 éve és még jó
javítót, vagy pumpát? pumpát én is eredit vettem wyctortól a kocsi vásárlása után, azóta is jó
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1453 Dátum:
2012.11.10 szombat, 17:54:45 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.10 szombat, 17:47:18
javítót, vagy pumpát? pumpát én is eredit vettem wyctortól a kocsi vásárlása után, azóta is jó
komletten + szűrő
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1454 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 05:42:37 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.11.10 szombat, 17:54:45
komletten + szűrő
persze, azt mindig árultak, csak már nem tudják mit kell érte kérni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1455 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 05:47:32 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.11 vasárnap, 05:42:37
persze, azt mindig árultak, csak már nem tudják mit kell érte kérni
Mért nem alszol?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1456 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 06:01:39 »
Idézetet írta: hayhapapi - 2012.11.11 vasárnap, 05:47:32
Mért nem alszol?
mert felébredtem 5-kor
mindjárt megyek Tádéhoz homokozni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1457 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 10:36:19 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.11 vasárnap, 06:01:39
mert felébredtem 5-kor
mindjárt megyek Tádéhoz homokozni
Kezdek félni tőled... :DDDDDDD
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1458 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 13:29:21 »
Idézetet írta: hayhapapi - 2012.11.11 vasárnap, 10:36:19
Kezdek félni tőled... :DDDDDDD
félj is!
látnád hogy néznek ki a frissen homokszórt fékeim
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1459 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 17:34:26 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.10 szombat, 14:52:21
bakker, olvass már vissza egy picit, mire válaszolsz! A cromax egy olyan készletet árul, amiből csak az hiányzik ami valóban kell bele. Kit érdekel, hogy a házhoz adnak egy új rugót, meg egy új műanyag nyomógombot, vagy egy bádogfedelet? Mért nem az van benne ami elromlik? Csak nem átverés?
mindez 8000-ért. 15 körül van utángyártott pumpa
10ért meg alig használt Delphi nálam
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1460 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 17:42:15 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.11.11 vasárnap, 17:34:26
10ért meg alig használt Delphi nálam
így van, vegye meg mindenki, akkor 2500 a távkapcsom
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1461 Dátum:
2012.11.12 hétfő, 14:48:02 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.11 vasárnap, 17:42:15
így van, vegye meg mindenki, akkor 2500 a távkapcsom
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1462 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 09:49:50 »
Előre is bocs,hogy ide írom..
Tegnap volt szerencsém menni egy 110lóvas skoda oktávia kombival és menetdinamikára majdnem olyan volt mint az enyém ,az új bosch adagolóval és hozzáteszem jó állapotú a skoda.
Úgy hogy szerintem sikerült túlépni a gyári 88lóerőt..
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1463 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 17:18:52 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.11.15 csütörtök, 09:49:50
Előre is bocs,hogy ide írom..
Tegnap volt szerencsém menni egy 110lóvas skoda oktávia kombival és menetdinamikára majdnem olyan volt mint az enyém ,az új bosch adagolóval és hozzáteszem jó állapotú a skoda.
Úgy hogy szerintem sikerült túlépni a gyári 88lóerőt..
Sok "modern" olajkályhát megeszik reggelire ez a "88" ló... Magam is vezettem már nem egy 100+-os lovasnak "mondott" dízelt, hát nem mondom, hogy éreztem is...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1464 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 17:46:56 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.11.15 csütörtök, 17:18:52
Sok "modern" olajkályhát megeszik reggelire ez a "88" ló... Magam is vezettem már nem egy 100+-os lovasnak "mondott" dízelt, hát nem mondom, hogy éreztem is...
tudom ,hogy nem leszek népszerű ezzel a kijelentésemmel ,de szerintem jóval jobb motor a 110le-s VW TDi..fiatalabb ,erőssebb és ha nem a legjobb dízel a világon(itt értem ,megbízhatóság,fogyasztás,pöckölhetőség)
Na de nem is ezt akartam belőle kihozni,csak annyit hogy GinJoy kollégának jól sikerült összeszedni benne a lovakat és ha megy úgy mint egy 110le autó akkor szerintem ebbe is meglett a 100 legalább..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1465 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 18:18:50 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.11.15 csütörtök, 17:46:56
Na de nem is ezt akartam belőle kihozni,csak annyit hogy GinJoy kollégának jól sikerült összeszedni benne a lovakat és ha megy úgy mint egy 110le autó akkor szerintem ebbe is meglett a 100 legalább..
mindjárt elpirulok
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1466 Dátum:
2012.11.16 péntek, 15:53:51 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.11.15 csütörtök, 17:46:56
tudom ,hogy nem leszek népszerű ezzel a kijelentésemmel ,de szerintem jóval jobb motor a 110le-s VW TDi..fiatalabb ,erőssebb és ha nem a legjobb dízel a világon(itt értem ,megbízhatóság,fogyasztás,pöckölhetőség)
Na de nem is ezt akartam belőle kihozni,csak annyit hogy GinJoy kollégának jól sikerült összeszedni benne a lovakat és ha megy úgy mint egy 110le autó akkor szerintem ebbe is meglett a 100 legalább..
A "régi" TDi motorok jók voltak, ez tény. Akár Audi, akár VW. A mostaniak... hullanak szét, zabálják a porlasztócsúcsokat, maghalnak a részecskeszűrők, szétmennek a kettőstömegű lendkerekek, stb, stb... Igazat adok maximálisan, hogy a Mondeo TD-k nem a legjobb dízelek, de rengeteg más dízelt lehagynak, ha odafigyel rá az ember... Nem megy, mint az állat, de nem is fogyaszt mellé... Ahhoz képest, hogy igen-igen régi konstrukció, takarékosnak tartom.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1467 Dátum:
2012.11.16 péntek, 16:00:58 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.11.16 péntek, 15:53:51
A "régi" TDi motorok jók voltak, ez tény. Akár Audi, akár VW. A mostaniak... hullanak szét, zabálják a porlasztócsúcsokat, maghalnak a részecskeszűrők, szétmennek a kettőstömegű lendkerekek, stb, stb... Igazat adok maximálisan, hogy a Mondeo TD-k nem a legjobb dízelek, de rengeteg más dízelt lehagynak, ha odafigyel rá az ember... Nem megy, mint az állat, de nem is fogyaszt mellé... Ahhoz képest, hogy igen-igen régi konstrukció, takarékosnak tartom.
Én azért beneveznék egy 1.9 tdi-re.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1468 Dátum:
2012.11.16 péntek, 16:03:03 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.16 péntek, 16:00:58
Én azért beneveznék egy 1.9 tdi-re.
Szó se róla...
Én sem dobnám ki a motortérből. Főleg egy 6 gangos váltóval...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1469 Dátum:
2012.11.16 péntek, 16:05:25 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.11.16 péntek, 16:03:03
Szó se róla...
Én sem dobnám ki a motortérből. Főleg egy 6 gangos váltóval...
képzeld el a motortérben dupla ekkora hely lenne
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1470 Dátum:
2012.11.16 péntek, 19:09:57 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.11.16 péntek, 15:53:51
A "régi" TDi motorok jók voltak, ez tény. Akár Audi, akár VW. A mostaniak... hullanak szét, zabálják a porlasztócsúcsokat, maghalnak a részecskeszűrők, szétmennek a kettőstömegű lendkerekek, stb, stb... Igazat adok maximálisan, hogy a Mondeo TD-k nem a legjobb dízelek, de rengeteg más dízelt lehagynak, ha odafigyel rá az ember... Nem megy, mint az állat, de nem is fogyaszt mellé... Ahhoz képest, hogy igen-igen régi konstrukció, takarékosnak tartom.
Én ne a mai PD +TDI szörnyegről beszélek,hanem csak a 110le-ről (75+ 90 az szarabb)..
Amúgy a fogyasztás nálam nem talált 6.5 alá nem tudom levinni sehogy se,pedig nem "nagylábas vagyok"
Naplózva
Goa
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1471 Dátum:
2012.11.16 péntek, 21:27:15 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.16 péntek, 16:00:58
Én azért beneveznék egy 1.9 tdi-re.
Arra én is:)
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1472 Dátum:
2012.11.16 péntek, 23:43:39 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.11.16 péntek, 19:09:57
Én ne a mai PD +TDI szörnyegről beszélek,hanem csak a 110le-ről (75+ 90 az szarabb)..
Amúgy a fogyasztás nálam nem talált 6.5 alá nem tudom levinni sehogy se,pedig nem "nagylábas vagyok"
6.5 alá? Fater PD TDi
Galaxyja se megy vegyesben 7 alá. (jó, az 140 lovas) Autóúton 90-nel tempomattal, 6-ban, fedkomp szerint eddig a rekord 4.9/5.0 lityó. Városban 7 alá sosem megy. Egy kicsi klíma, egy kicsit dinamikusabb vezetés, kicsit több utas és 9 liter.
Pályán 130-140-nél is 6.9-7.5 liter. (180-nál 11...
) Ettől függetlenül a Mondeók szerintem nagyon jól fogyasztanak. Azért csak min. 1400kg-t visz. Mellette meg egy 1.2-es 900kg-os pl. Corsa megeszik 9 litert...
Jah, csak poén képpen. Kia Sorento-val (2.5??-ös dízel) mentünk ki németbe, trélerrel. (azon volt horog csak) 90-100-as átlag-nál 13-14 liter zabált, ráadásul semmi 4x4, csak két kerékre volt kapcsolva. Kényelmetlen is volt, egy "jó" dolog az egészben, hogy óránként meg kellett megállni tankolni...
Fúúú... Ehhez képest a Mondeo egy álom.
Meg amúgy is.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Akiee
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1473 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 23:29:28 »
Tudom, hogy már továbbhaladtatok a témával, de van egy kis fejlemény az első hidegindításnál nehezen, vagy éppen csak alig beinduló autónkról. Na szóval lett állítva a töltésen, eddig nagyon előtöltésre volt állítva az autó és most vissza lett véve körülbelül középállásra. Indításra pöcc röff, még 5 másodpercet se kell hajtatni és indul, viszont most meg fehéren(picit kéken is) füstöl amíg fel nem melegszik egy csöppöt és nem is megy annyira (ami mondjuk érthető, mert máshova lett állítva a töltés). Közben megadta magát a turbó membrán.... hurrá 9700 forintért rendelhetünk újat.........
Ja és a sok indítózás miatt gázolaj került a motorolajba és az felhígult... Lehet olajat is cserélni
Szerintetek lenne értelme elvinni porlasztóshoz a kocsit? Mert ugye füstöl, néha dadog, vagy köhög nem is tudom hogy mondjam. Mintha néha behugyozna az egyik porlasztó és kihagyna egy henger vagy én nem tudom, és alacsony fordulaton rángat is....
Ejjj, ezek a hidegek, mindig csak a baj van vele
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1474 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 06:31:38 »
Idézetet írta: Akiee - 2012.11.18 vasárnap, 23:29:28
Tudom, hogy már továbbhaladtatok a témával, de van egy kis fejlemény az első hidegindításnál nehezen, vagy éppen csak alig beinduló autónkról. Na szóval lett állítva a töltésen, eddig nagyon előtöltésre volt állítva az autó és most vissza lett véve körülbelül középállásra. Indításra pöcc röff, még 5 másodpercet se kell hajtatni és indul, viszont most meg fehéren(picit kéken is) füstöl amíg fel nem melegszik egy csöppöt és nem is megy annyira (ami mondjuk érthető, mert máshova lett állítva a töltés). Közben megadta magát a turbó membrán.... hurrá 9700 forintért rendelhetünk újat.........
Ja és a sok indítózás miatt gázolaj került a motorolajba és az felhígult... Lehet olajat is cserélni
Szerintetek lenne értelme elvinni porlasztóshoz a kocsit? Mert ugye füstöl, néha dadog, vagy köhög nem is tudom hogy mondjam. Mintha néha behugyozna az egyik porlasztó és kihagyna egy henger vagy én nem tudom, és alacsony fordulaton rángat is....
Ejjj, ezek a hidegek, mindig csak a baj van vele
Nem szabad az előtöltést ennyire hátra állítani. Azért dadog az autó, mert túl kevés. 5mp az messze van a jó indulástól. A gázolaj a motorolajba nem az indítózástól megy, hanem mert sz@r a porlasztó, de a dadogás meg nem az miatt van, hanem, mert nem jó helyre lett állítva. Ezért is füstöl. Állíttasd be rendesen, mert hamar kinyírod vele a motort
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1475 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 08:31:00 »
Ezt nem hiszem el!!
Valamit kijavítok,előjön más ezen a talicskán...
Ma reggel indultam melóba ,100 m után feltűnt villog az olaj visszajelző..letettem most...
Olyan kérdésem lenne,hogy szerintetek kontakt hiba vagy olajpumpa?
Gáz adásra erősödik a fény..
Esetleg mit érdemes beletenni?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1476 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 09:48:59 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.11.19 hétfő, 08:31:00
Ezt nem hiszem el!!
Valamit kijavítok,előjön más ezen a talicskán...
Ma reggel indultam melóba ,100 m után feltűnt villog az olaj visszajelző..letettem most...
Olyan kérdésem lenne,hogy szerintetek kontakt hiba vagy olajpumpa?
Gáz adásra erősödik a fény..
Esetleg mit érdemes beletenni?
Belenyúlhattál akkor a vásárlásnál...
Elég beteg Mondit kaptál ezek szerint. 5W 40-es olajjal pótóld, ha fogyott. (Castrol elég jó)
Olajcsere mikor volt? Bár, ha erősödik a fény (és a töltésed jó, meg az akku is) akkor olajnyomás-kapcsoló hiba lesz az. Le kéne húznod a szenzorról a vezetéket, majd gyújtás és ekkor nem kellene világítania. Ha világít akkor kábel hiba. A kapcsoló a gázolaj-szűrőház előtt van, az előfűtő fölött, beletekerve a blokkba. (legalábbis így látom, perpillanat képen)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1477 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 12:36:44 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.11.19 hétfő, 09:48:59
Belenyúlhattál akkor a vásárlásnál...
Elég beteg Mondit kaptál ezek szerint. 5W 40-es olajjal pótóld, ha fogyott. (Castrol elég jó)
Olajcsere mikor volt? Bár, ha erősödik a fény (és a töltésed jó, meg az akku is) akkor olajnyomás-kapcsoló hiba lesz az. Le kéne húznod a szenzorról a vezetéket, majd gyújtás és ekkor nem kellene világítania. Ha világít akkor kábel hiba. A kapcsoló a gázolaj-szűrőház előtt van, az előfűtő fölött, beletekerve a blokkba. (legalábbis így látom, perpillanat képen)
Most volt olajcsere..10W40 olajjal..
Olaj nem fogy ,az előző olajcsere között is talán 1mm eltérés volt a nívón ..
Holnap megvizsgálom mi-merre hány méter..
Naplózva
Akiee
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1478 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 12:42:14 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.19 hétfő, 06:31:38
Nem szabad az előtöltést ennyire hátra állítani. Azért dadog az autó, mert túl kevés. 5mp az messze van a jó indulástól. A gázolaj a motorolajba nem az indítózástól megy, hanem mert sz@r a porlasztó, de a dadogás meg nem az miatt van, hanem, mert nem jó helyre lett állítva. Ezért is füstöl. Állíttasd be rendesen, mert hamar kinyírod vele a motort
Jó lehet 5 másodperc se kell, 3-dik tekerésre indul, de eddig full előtöltésre volt állítva, alig volt 1-2 mm már hátra a max-ig, amit az adagolósok állítottak anno pont azért mert így füstölt, rángatott, dadogott, és amikor adtak neki plusz előtöltést, a probléma megszűnt, viszont a nem indulós téma meg előjött..... Sehogy se jó :\
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1479 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 13:26:59 »
Idézetet írta: Akiee - 2012.11.19 hétfő, 12:42:14
Jó lehet 5 másodperc se kell, 3-dik tekerésre indul, de eddig full előtöltésre volt állítva, alig volt 1-2 mm már hátra a max-ig, amit az adagolósok állítottak anno pont azért mert így füstölt, rángatott, dadogott, és amikor adtak neki plusz előtöltést, a probléma megszűnt, viszont a nem indulós téma meg előjött..... Sehogy se jó :\
az, hogy ott hány mm-t látsz valamelyik végén az semmit nem jelent. raksz rá egy másik szíjat, és már máshogyan kell beállítani. egyébként meg, ha nem tudod mennyit állítasz, akkor hogyan állítasz? Ott tized mm-ek már sokat számítanak. Ha hátul hagyod nemsokára gyűjthetsz motorra is. meg kell nézni, működik-e a hidegindító berendezés rajta pl, vagy jó helyen van-e a tps. vakvilágba nem tekergetjük az adagolót, azért van az ember, aki ért hozzá
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Akiee
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1480 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 13:33:35 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.19 hétfő, 13:26:59
az, hogy ott hány mm-t látsz valamelyik végén az semmit nem jelent. raksz rá egy másik szíjat, és már máshogyan kell beállítani. egyébként meg, ha nem tudod mennyit állítasz, akkor hogyan állítasz? Ott tized mm-ek már sokat számítanak. Ha hátul hagyod nemsokára gyűjthetsz motorra is. meg kell nézni, működik-e a hidegindító berendezés rajta pl, vagy jó helyen van-e a tps. vakvilágba nem tekergetjük az adagolót, azért van az ember, aki ért hozzá
http://mondeo.hu/wiki/index.php/El%C5%91t%C3%B6lt%C3%A9s_%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s_Mk1/Mk2_TD
Innen néztem hogyan kell, meg szerelő ismerős "magyarázta el, mit merre hogyan" de van a közelbe egy diesel "specialista" majd elviszem hozzá.
A hidegindító (dúsító patron) meg nemrég lett cserélve szóval az tuti jó.
Köszi a tanácsokat
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1481 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 13:38:27 »
Idézetet írta: Akiee - 2012.11.19 hétfő, 13:33:35
http://mondeo.hu/wiki/index.php/El%C5%91t%C3%B6lt%C3%A9s_%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s_Mk1/Mk2_TD
Innen néztem hogyan kell, meg szerelő ismerős "magyarázta el, mit merre hogyan" de van a közelbe egy diesel "specialista" majd elviszem hozzá.
A hidegindító (dúsító patron) meg nemrég lett cserélve szóval az tuti jó.
Köszi a tanácsokat
Ez jó, még Tádé írta. "Mi merre hogyan", az oké, csak a "mennyit" is számít nem keveset.
Az, hogy nem rég vetted a dúsítót, még nem jelenti, hogy nem romolhat el. 2 percet megér, hogy leellenőrzitek. Feltételezném, hogy nem vettél 70-ért újat, hanem valami bontottat nem?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1482 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 13:39:38 »
Várjál, dúsítópatront vettél, vagy hidegindítót? nem mindegy
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Akiee
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1483 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 13:41:12 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.19 hétfő, 13:39:38
Várjál, dúsítópatront vettél, vagy hidegindítót? nem mindegy
Csak patront 7ezerért bárdi autósboltból
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1484 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 13:44:38 »
Idézetet írta: Akiee - 2012.11.19 hétfő, 13:41:12
Csak patront 7ezerért bárdi autósboltból
akkor mondjuk még a hidegindítód előfordul, hogy nem működik, de nem működik rossz tps beállítástól sem
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Akiee
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1485 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 13:46:53 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.19 hétfő, 13:44:38
akkor mondjuk még a hidegindítód előfordul, hogy nem működik, de nem működik rossz tps beállítástól sem
De az alapjárati fordulatszám az változik ahogy melegszik a motor, szóval akkor az jelentheti azt hogy működik nem?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1486 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 13:53:55 »
Idézetet írta: Akiee - 2012.11.19 hétfő, 13:46:53
De az alapjárati fordulatszám az változik ahogy melegszik a motor, szóval akkor az jelentheti azt hogy működik nem?
mégegyszer mondom: hidegindító patron nem egyenlő a dúsítóval. egyiket vetted 7ezerért, a másik 70, és még csak nem is hasonlít rá, csak egy adagolóalkatrész
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1487 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 15:54:18 »
Idézetet írta: Akiee - 2012.11.19 hétfő, 13:46:53
De az alapjárati fordulatszám az változik ahogy melegszik a motor, szóval akkor az jelentheti azt hogy működik nem?
GinJoy-hoz kellene vinned az autót, mert én is megjártam anno már vagy 15 "dízel specialistát", meg csodaszerelőt, motorcsere lett a vége...
(nem nyalok, csak eleve Mondeós, meg korrekt, hozzáértő ember
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1488 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 15:58:33 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.11.19 hétfő, 15:54:18
GinJoy-hoz kellene vinned az autót, mert én is megjártam anno már vagy 15 "dízel specialistát", meg csodaszerelőt, motorcsere lett a vége...
(nem nyalok, csak eleve Mondeós, meg korrekt, hozzáértő ember
)
Nem kell hozzám hozni, pláne 200 km-ről(bár van aki győrből is hozzám jár
) , olyanhoz kell vinni, aki ért hozzá. aki olyan tanácsot ad, hogy az előtöltést egyik végéről a másikig kell állítani, az nem ért hozzá. Az több, mint egy fog a szíjon. Ha a másik szíjat is így állítanák, már szétverte volna a motort
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1489 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 16:11:16 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.19 hétfő, 15:58:33
Nem kell hozzám hozni, pláne 200 km-ről(bár van aki győrből is hozzám jár
) , olyanhoz kell vinni, aki ért hozzá. aki olyan tanácsot ad, hogy az előtöltést egyik végéről a másikig kell állítani, az nem ért hozzá. Az több, mint egy fog a szíjon. Ha a másik szíjat is így állítanák, már szétverte volna a motort
Pedig, ha törik, ha szakad én MK1-2 TD tulajoknak mást nem ajánlok...
Kiskunhalason is volt egy adagoló isten (sok-sok ember szerint), az is "megjavította" az öreget anno... (rengetegen hordták hozzá a dízeleket, nálam ott szakadt a húr, hogy a hibátlan és problémát nem okozó előfűtőt ügyesen és szépen kikötötte (olyan szépen, még a csípőfogó nyoma is látszott a benne maradt csőcsonkon, de a csatit már nem húzta le róla), mert ő úgy gondolta, hogy az nem kell oda... kb. anyád... én adagoló állításért vittem oda az autót... jah és a végén derült ki a 200. szerelőnél, hogy üzemanyag-szűrőház membránja döglött be, azért fulladt le néha...)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Goa
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1490 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 18:58:07 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.11.19 hétfő, 15:54:18
GinJoy-hoz kellene vinned az autót, mert én is megjártam anno már vagy 15 "dízel specialistát", meg csodaszerelőt, motorcsere lett a vége...
(nem nyalok, csak eleve Mondeós, meg korrekt, hozzáértő ember
)
Ezt csak igazolni tudom én törzsvendég vagyok nála:)
Naplózva
Akiee
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1491 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 18:10:32 »
Azt tudja valaki hogy miért van az, hogy már hidegen is keringeti a vizet az autó egyből indulás után? A kiegyenlítőtartályba lehet látni, hogy hidegen "fordulaton" is már forgatja a vizet pedig a motor még nagyon hideg. A kiegyenlítő tartályból kijövő 2 vékony csőből nem lehet az alsót levakolni? Azt hiszem az Escortokon nincs is az a cső.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1492 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 19:57:13 »
Idézetet írta: Akiee - 2012.12.02 vasárnap, 18:10:32
Azt tudja valaki hogy miért van az, hogy már hidegen is keringeti a vizet az autó egyből indulás után? A kiegyenlítőtartályba lehet látni, hogy hidegen "fordulaton" is már forgatja a vizet pedig a motor még nagyon hideg. A kiegyenlítő tartályból kijövő 2 vékony csőből nem lehet az alsót levakolni? Azt hiszem az Escortokon nincs is az a cső.
Dízeleknél és V6-osoknál van 2db visszavezetés. Az lenne a baj, ha nem keringene...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Akiee
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1493 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 00:25:50 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.12.02 vasárnap, 19:57:13
Dízeleknél és V6-osoknál van 2db visszavezetés. Az lenne a baj, ha nem keringene...
Az nem baj ha kering, de miért kering már jéghideg motornál ezzel megnehezítve azt hogy az autó elérje az üzemi hőfokot? Minden télen az (is) a problémánk hogy nagyon nem akar bemelegedni a motor. Mondjuk nyáron se igen megy a NORMAL feliratnál az R közelébe se, na de télen aztán ha nincs nagy takaró az elején akkor sose megy fel a víz. Ez konstrukció betegség vagy csak nálam van így?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1494 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 00:51:30 »
Idézetet írta: Akiee - 2012.12.03 hétfő, 00:25:50
Az nem baj ha kering, de miért kering már jéghideg motornál ezzel megnehezítve azt hogy az autó elérje az üzemi hőfokot? Minden télen az (is) a problémánk hogy nagyon nem akar bemelegedni a motor. Mondjuk nyáron se igen megy a NORMAL feliratnál az R közelébe se, na de télen aztán ha nincs nagy takaró az elején akkor sose megy fel a víz. Ez konstrukció betegség vagy csak nálam van így?
vagy ki van belezve a termosztátod, vagy nyitva le is ragadhatott...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Akiee
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1495 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 12:12:15 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.03 hétfő, 00:51:30
vagy ki van belezve a termosztátod, vagy nyitva le is ragadhatott...
Alig 2 éves a termosztát ami benne van. Mondjuk azt észre vettem hogy mindig nyitva van résnyire egy kicsit, sose zár le 100%ig. Ez normális vagy nem fasza?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1496 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 15:32:16 »
Idézetet írta: Akiee - 2012.12.03 hétfő, 00:25:50
Az nem baj ha kering, de miért kering már jéghideg motornál ezzel megnehezítve azt hogy az autó elérje az üzemi hőfokot? Minden télen az (is) a problémánk hogy nagyon nem akar bemelegedni a motor. Mondjuk nyáron se igen megy a NORMAL feliratnál az R közelébe se, na de télen aztán ha nincs nagy takaró az elején akkor sose megy fel a víz. Ez konstrukció betegség vagy csak nálam van így?
Ezek ilyenek. Ha az N-t eléri már üzemmeleg a motor, N-O között már lehet neki taposni. R-M-nél még ok, fölötte már baj van TD esetében.
Tehát a "vízszintes" mutatót ne várd, jobb ha alatta van, csak hagyja el a fehér mezőt.
Gyári termosztátod van egyébként? Jó a vízpumpa és fagyálló keveréke? A hidegindító dolgozik rendesen?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
koszitibor
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1497 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 19:34:00 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.12.03 hétfő, 15:32:16
Ezek ilyenek. Ha az N-t eléri már üzemmeleg a motor, N-O között már lehet neki taposni. R-M-nél még ok, fölötte már baj van TD esetében.
Tehát a "vízszintes" mutatót ne várd, jobb ha alatta van, csak hagyja el a fehér mezőt.
Gyári termosztátod van egyébként? Jó a vízpumpa és fagyálló keveréke? A hidegindító dolgozik rendesen?
nem nem dizelem van hanem benzines,csak az lenne a kérdésem hogy nekem a-l közé szokott felmenni nagy dúgoba de le is meg.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1498 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 20:48:32 »
Idézetet írta: Akiee - 2012.12.03 hétfő, 12:12:15
Alig 2 éves a termosztát ami benne van. Mondjuk azt észre vettem hogy mindig nyitva van résnyire egy kicsit, sose zár le 100%ig. Ez normális vagy nem fasza?
az a termosztát rossz. A vízpumpának az a dolga , hogy keringesse. Ez minden autónál így van, a termosztát csak megkerülő rész. Amíg zárva van, addig nem engedi a hűtő felé
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1499 Dátum:
2012.12.04 kedd, 00:54:00 »
Idézetet írta: koszitibor - 2012.12.03 hétfő, 19:34:00
nem nem dizelem van hanem benzines,csak az lenne a kérdésem hogy nekem a-l közé szokott felmenni nagy dúgoba de le is meg.
Mindegy.
Benyásnál úgy tudom normális(abb) a melegebb jelzés. Bár az NOMAL-mál az A-L már eléggé a vége, gondolom belövi a ventit azért hűl vissza. Érdemes lenne átmosnod a klíma-radiátort és a hűtővíz-radiátort is, nekem is dzsuvás volt nagyon (mert a paraszt "át"-szerelő úgy hagyta...) és álló helyzetben rengeteget mentek a ventilátorok... Mióta kitakarítottam, nyáron is csak kemény hajtás után indultak be, leginkább rükvercben. Meg klíma használat mellett természetesen.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Oldalak:
1
...
23
24
25
26
27
28
29
[
30
]
31
32
33
34
35
36
37
...
43
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ