Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:14:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 842053 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
RONIN76
Vendég
« Új hozzászólás #1650 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 17:04:50 »

Sziasztok,nemreg vettem egy 95-os 1.8TD MONDEO-t,s szeretnelek megkerni benneteket hogy ha tudtok segitsetek par tanacssal.Eleg konnyen indul reggelente,kb 2-3mp tekeres utan,napkozben par ora allas utan megkonnyebben,izzitas lampa is szepen elalszik,viszont elotte kattan harmat ami szerintem nem normalis.Masodik ami jobban aggaszt hogy alapjaratom reggel kb 1000/perc,miutan melegszik lemegy szepen 800-ra,de miutan jarok vele es melegszik mar az elso lampanal megint 1000 az alapjarat,es NEHA csinal egy olyat hogy magatol felmegy a fordulat kb 2000-ig,utana vissza 1000-re,es ugyanigy ha menetkozben kiveszem uresbe ugyanigy viselkedik,ismetlem nem mindig.Most csereltem benne termosztat-ot(ami kinyit mikor felmelegszik),mivel az ora csak ritkan ment fel az ora NORMAL irasanak az N betujeig es mintha a futes se lett volna az igazi,megis csinalja ezt a jelenseget! Tisztelettel elore is megkoszonok minden segitseget,tippet. Amugy szuper az oldal,par MONDEO-s havernek sokat segitett. Varom valaszotokat. Tisztelettel: ZOLTAN
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1651 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 22:29:44 »

Itt is kifejezem hálámat és maximális tiszteletemet GinJoy úrnak a javításért és a segítségekért !  worship
(csak hozzá fogom vinni, bármi legyen, lazán megér 80 km-t... Smiley)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
josag
Vendég
« Új hozzászólás #1652 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 12:20:04 »

Jó napot!Urak,kéne 1 pici segítség,levegős a teknika 1.8 td mk1,motortértől kasztni ig kicserélve minden cső,cooler hűtőnél benézve bubis a cső folyamatosan,valami ötlet?nekem elfogyott.... help
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1653 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 12:32:08 »

Jó napot!Urak,kéne 1 pici segítség,levegős a teknika 1.8 td mk1,motortértől kasztni ig kicserélve minden cső,cooler hűtőnél benézve bubis a cső folyamatosan,valami ötlet?nekem elfogyott.... help


Valahol farsot szív.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1654 Dátum: 2013.07.30 kedd, 06:47:54 »

Jó napot!Urak,kéne 1 pici segítség,levegős a teknika 1.8 td mk1,motortértől kasztni ig kicserélve minden cső,cooler hűtőnél benézve bubis a cső folyamatosan,valami ötlet?nekem elfogyott.... help

a motor rázkodása miatt is felhabosodhat a gázolaj,de azok a pici bubik nem okoznak tünetet a működésben.
hasoló tünetet a levegősödésre a nem tökéletes beporlasztás tud produkálni.nekem is az volt még a múltban.
cseréltük a csöveket a szűrőházat.oszt meglett nézve a porlasztócsúcs nem volt tökéletes oszt kilett cserélve aztán you minden.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1655 Dátum: 2013.07.30 kedd, 19:22:43 »

Jó napot!Urak,kéne 1 pici segítség,levegős a teknika 1.8 td mk1,motortértől kasztni ig kicserélve minden cső,cooler hűtőnél benézve bubis a cső folyamatosan,valami ötlet?nekem elfogyott.... help

nézd meg a szűrőházat. az esetek nagyon nagy részében az a hiba. viszont ha egyéb tünet nincs, csak látod a bubikat, akkor felejtsd el.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
josag
Vendég
« Új hozzászólás #1656 Dátum: 2013.07.30 kedd, 19:27:54 »

Üdv!Megpróbáltak ki iktatni a szűrőt egyenesen az adagolóra ment a cső a kasztniról.úgy is bubis kicsit,konkrét problémám az lenne hogy melegen ugrál az alapjárat.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1657 Dátum: 2013.07.30 kedd, 19:29:46 »

Üdv!Megpróbáltak ki iktatni a szűrőt egyenesen az adagolóra ment a cső a kasztniról.úgy is bubis kicsit,konkrét problémám az lenne hogy melegen ugrál az alapjárat.
a gyári szűrővel kéne megnézni, hogy a nyomógombja feszes marad-e. ha csak melegen csinálja a bajt, az nagy valószínűséggel adagoló hibásodás lesz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
josag
Vendég
« Új hozzászólás #1658 Dátum: 2013.07.30 kedd, 21:21:48 »

Gyári szűrővel van most is összerakva,de csak meleg motornál csinálja,Lukacs van rajta.adagoló hiba mit takar?
Naplózva
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #1659 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 18:35:56 »

Sziasztok! Erdeklodnek ,hogy mikent lehetne ledugozni az egr szelepet a mondeon. Mk1 . Vakum cso megy a cvt szurobe (gumi cso vakum) illetve egy nagy atmeroju cso megy a motorrerbe gondolom a szivo oldali terbe. Azert szeretnem ledugozni mert a kocsi iszonyatosan fustol a kocsi. Ha van tolto nyomas akkor meg brutalis modba megy at a fustoles. Illetve folyik onnan az olaj... ez mikent lehetseges? De annyira hogy a szelep korul minden tiszta olaj es folyik ...  Az auto erotlen. A fustolesesen probaltam csokkenteni az adagolonal ott ahol a turbo naftat lehet allitani. Mar a turbofeltolto 2500 as fordulat felett eri el a megfelelo nyomast. ( akkor hallani h felporgott) szerintetek mit tegyek?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1660 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 18:43:28 »

Sziasztok! Erdeklodnek ,hogy mikent lehetne ledugozni az egr szelepet a mondeon. Mk1 . Vakum cso megy a cvt szurobe (gumi cso vakum) illetve egy nagy atmeroju cso megy a motorrerbe gondolom a szivo oldali terbe. Azert szeretnem ledugozni mert a kocsi iszonyatosan fustol a kocsi. Ha van tolto nyomas akkor meg brutalis modba megy at a fustoles. Illetve folyik onnan az olaj... ez mikent lehetseges? De annyira hogy a szelep korul minden tiszta olaj es folyik ...  Az auto erotlen. A fustolesesen probaltam csokkenteni az adagolonal ott ahol a turbo naftat lehet allitani. Mar a turbofeltolto 2500 as fordulat felett eri el a megfelelo nyomast. ( akkor hallani h felporgott) szerintetek mit tegyek?

Szerintem ott valami egészen más gond lesz. A motorolaj nem fogy erőteljesen? Esetleg nincs nagyon gázolaj szaga a motorlajnak?
Naplózva
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #1661 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 19:22:24 »

Szerintem ott valami egészen más gond lesz. A motorolaj nem fogy erőteljesen? Esetleg nincs nagyon gázolaj szaga a motorlajnak?
de sajnos fogy az olaj. Mind a motor kopottsagabol adodoan s mind abbol addodoan hogy az olaj karter le van koccolva es meg van repedbe a fotengely feloli oldalon. Illetve olyan ugyesen  csereltek a kocsiban fotengely szimeringet is. H ott is folyik. Raadasul hatul is az egr szelepnel is jon. Ez az utobbi 3 honapban durvult igy el. 100 km 1 dl olaj. Nagyjabol. A sok folyas miatt. Az auto nem fogyaszt viszont sok uzemanyagot. 6-7 kozott van vegyesben. Rakhatok fel youtube ra videot.  Ui. Hideg inditSi vondok vannak.
Naplózva
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #1662 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 19:45:54 »

https://www.youtube.com/watch?v=SdlSg6Uwj1A&feature=youtube_gdata_player    itt van egy video. Bocsi a minoseg es a kapkodas miatt!!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1663 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 21:52:02 »

https://www.youtube.com/watch?v=SdlSg6Uwj1A&feature=youtube_gdata_player    itt van egy video. Bocsi a minoseg es a kapkodas miatt!!

Azt írja, hogy nem elérhető. Ha olajat is eszik, attól nem nő számottevően a fogyasztás, ugyanis azt az olajból "pótolja", amit egy esetleges gyűrű/szelepszár szimmering hibából adódik. Egy kompeszziómérés és egy normális diagnosztika nem árthat. Abból elég sok minden kiderülhet.
Naplózva
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #1664 Dátum: 2013.08.02 péntek, 01:28:03 »

Azt írja, hogy nem elérhető. Ha olajat is eszik, attól nem nő számottevően a fogyasztás, ugyanis azt az olajból "pótolja", amit egy esetleges gyűrű/szelepszár szimmering hibából adódik. Egy kompeszziómérés és egy normális diagnosztika nem árthat. Abból elég sok minden kiderülhet.
  bocsi. Most mar jo csak privatra volt allitva a video. Sajnos kompresszio hianyos a motor illetve sok a karter gaz. Majd ha megtudod nezni a videot akkor hallani is fogod h kerreg. Sajnos ennek az autonak ketto baja van. A motor es az adagolo. Adagolo is a vevet jarja mar. A kocsiban jelenleg kozel 270000 km van. Hollandiabol kerult MO ra a lz auto. Szoval az a km allas akar 400000felett is lehet.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1665 Dátum: 2013.08.02 péntek, 12:32:38 »

  bocsi. Most mar jo csak privatra volt allitva a video. Sajnos kompresszio hianyos a motor illetve sok a karter gaz. Majd ha megtudod nezni a videot akkor hallani is fogod h kerreg. Sajnos ennek az autonak ketto baja van. A motor es az adagolo. Adagolo is a vevet jarja mar. A kocsiban jelenleg kozel 270000 km van. Hollandiabol kerult MO ra a lz auto. Szoval az a km allas akar 400000felett is lehet.

Hát, ha nagy a kartergáz, akkor erősen gyűrűgyanús. Nem akarlak ijesztgetni, de lehet, hogy kinéz egy motorfelújítás. De lehet, hogy egy cserével olcsóbban kijössz. De ez csak az én véleményem.

"Szoval az a km allas akar 400000felett is lehet."

Ha nem te hoztad be, hanem más, akkor semmi sincs kizárva.
Naplózva
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #1666 Dátum: 2013.08.02 péntek, 13:13:15 »

Hát, ha nagy a kartergáz, akkor erősen gyűrűgyanús. Nem akarlak ijesztgetni, de lehet, hogy kinéz egy motorfelújítás. De lehet, hogy egy cserével olcsóbban kijössz. De ez csak az én véleményem.

"Szoval az a km allas akar 400000felett is lehet."

Ha nem te hoztad be, hanem más, akkor semmi sincs kizárva.
mint irtam a motor az ketseg kivul rossz allapotban van. De a problemam az h minden fordulatszam tartomanyban fustol es jon az olaj az egr szelepbol. Ha azt leakarom dugozni akkor melyik oldalar  dugozzam le ? Gondolom a vakum felolit azt le kell .
Naplózva
josag
Vendég
« Új hozzászólás #1667 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:24:59 »

Gyári szűrővel nekem nem keményedik fel,sem hidegen sem melegen,sem gyújtáson,a pumpa lehet KO ?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1668 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:27:52 »

Gyári szűrővel nekem nem keményedik fel,sem hidegen sem melegen,sem gyújtáson,a pumpa lehet KO ?

Ezt kinek írtad? Használd a válasz "gombot", mert így elég nehéz kideríteni, hogy mire válaszolsz.  vigyor3
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1669 Dátum: 2013.08.06 kedd, 19:43:34 »

Szevasztok!
Mostanság kicsit aktívabban használtam a  gépet, hogy hátha előjön a probléma és sajnos nyertem. Lényeg, a meleg. Ha  mutatom a Normal jelzés N betűjén vándorolgat, klím nélkül egész jól tudom használni a gépet, de pl egy 15km-es szakasz alatt az alapjárat megjárja az 550-850es szakaszt monbdjuk klímával is, de nem áll le! Viszont klímával mondjuk pesten teszteltem, lámpák, pici tötyörgés, stb hőfok felmegy R-ig, venti bekapcsol, de gyakran alapjárat kuplungoláskor eldob és leáll. Ez menet közben is megtörtént. Pl gurulok 1esben körforgalom elé (már budáról kifelé) kuplungolok, gyors beteszem kettőbe, visszarúg egyet, piros parking/brake lámpa villan de tovább megy biccenés után. Ilyen apró megállásokat produkál illetve a végén amikor hazaértem és udvarba álltam, felhívtam szakit, dumáltunk, kicsit traktoros/csörömpölős háttérzaj adagoló felől, majd kézzel megpöccintem a gázbowdent, felpörög és azonnal lefullad. Ezt hallván mondta a szaki, hogy szerinte is adagoló beteg lesz. Nektek is ez a tapasztalatotok? Holnap viszem hozzá, és küldi el majd csütörtökön egy szakműhelybe az egységet karbantartásra. Ha szerintetetk nem ez lehet, akkor szóljatok és nem dobok ki fölösleges 50et felújításra.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1670 Dátum: 2013.08.06 kedd, 19:50:03 »

Szevasztok!
Mostanság kicsit aktívabban használtam a  gépet, hogy hátha előjön a probléma és sajnos nyertem. Lényeg, a meleg. Ha  mutatom a Normal jelzés N betűjén vándorolgat, klím nélkül egész jól tudom használni a gépet, de pl egy 15km-es szakasz alatt az alapjárat megjárja az 550-850es szakaszt monbdjuk klímával is, de nem áll le! Viszont klímával mondjuk pesten teszteltem, lámpák, pici tötyörgés, stb hőfok felmegy R-ig, venti bekapcsol, de gyakran alapjárat kuplungoláskor eldob és leáll. Ez menet közben is megtörtént. Pl gurulok 1esben körforgalom elé (már budáról kifelé) kuplungolok, gyors beteszem kettőbe, visszarúg egyet, piros parking/brake lámpa villan de tovább megy biccenés után. Ilyen apró megállásokat produkál illetve a végén amikor hazaértem és udvarba álltam, felhívtam szakit, dumáltunk, kicsit traktoros/csörömpölős háttérzaj adagoló felől, majd kézzel megpöccintem a gázbowdent, felpörög és azonnal lefullad. Ezt hallván mondta a szaki, hogy szerinte is adagoló beteg lesz. Nektek is ez a tapasztalatotok? Holnap viszem hozzá, és küldi el majd csütörtökön egy szakműhelybe az egységet karbantartásra. Ha szerintetetk nem ez lehet, akkor szóljatok és nem dobok ki fölösleges 50et felújításra.
nagy valószínűséggel az lesz a baj, bár a rendes javítása nem nagyon fog kijönni 50-ből. ha kopott az elosztófej, szinte kuka az egész
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1671 Dátum: 2013.08.06 kedd, 19:52:40 »

nagy valószínűséggel az lesz a baj, bár a rendes javítása nem nagyon fog kijönni 50-ből. ha kopott az elosztófej, szinte kuka az egész
Akkor inkább keressek egy bontottat? Mi alapján keressem? Van valami egyedi cucc ami alapján tudhatom hogy az kell nekem? Még csak egy hónapja vagyok a büszke gazdija, de nagyon táccik a dög ha rendben adagol a kicsike. Cheesy
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1672 Dátum: 2013.08.06 kedd, 19:55:56 »

Akkor inkább keressek egy bontottat? Mi alapján keressem? Van valami egyedi cucc ami alapján tudhatom hogy az kell nekem? Még csak egy hónapja vagyok a büszke gazdija, de nagyon táccik a dög ha rendben adagol a kicsike. Cheesy
hát az is lutri, olyat kéne keresni, amivel még lehet menni pár kanyart próbaképpen. a lényeg, hogy melegen ne álljon le, és induljon is rendesen(szintén melegen)
egyébként az ilyen leállás utáni indításkor elindul hamar, vagy sokat kell tekerni?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1673 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:04:39 »

Pöccre indul azonnal. Ezért is volt nehéz megtalálni, hogy valszeg innen indul a hiba.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1674 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:05:48 »

Pöccre indul azonnal. Ezért is volt nehéz megtalálni, hogy valszeg innen indul a hiba.
akkor lehet, csak a szivattyúja lesz szarrákopva. akkor meg kicsit sok az 50. vagy benne van a le-fel szerelés is?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1675 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:11:37 »

akkor lehet, csak a szivattyúja lesz szarrákopva. akkor meg kicsit sok az 50. vagy benne van a le-fel szerelés is?
Neem. Adagoló le, műhelybe el, alap tisztítás és tömítés csere 35, majds telefon, mit kell felújítani és cserélni. amúgy aknám van, meg pár célszerszámom is és forgácsoló vagyok, ha ez mond valamit.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.06 kedd, 20:14:07 írta subway » Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1676 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:23:57 »

Neem. Adagoló le, műhelybe el, alap tisztítás és tömítés csere 35, majds telefon, mit kell felújítani és cserélni. amúgy aknám van, meg pár célszerszámom is és forgácsoló vagyok, ha ez mond valamit.
egy síma tömicsere 35? ez azért tényleg sok. ennyiért csapágyat, és szivattyút is ki szoktam cserélni alapból
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1677 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:32:39 »

egy síma tömicsere 35? ez azért tényleg sok. ennyiért csapágyat, és szivattyút is ki szoktam cserélni alapból
Gyóvan na. Idáig brava 1.4 12V benzinesem volt. Azt kivülről fújom. Egyszer HF-eztem, egyszer váltót generáloztam rajta, a öbbi emg csak apróság. Akkor ezen mi lenne a művelet?
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.06 kedd, 20:35:30 írta subway » Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1678 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:34:33 »

Akkor ezen mi lenne a művelet?
mire gondolsz? nem értem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1679 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:36:23 »

mire gondolsz? nem értem
Az adagolóval! Csak lekap, szétkap, amit kell cserél, felszabályoz, csapágyaz, vissza, légtelenít, oszt csá? Vagy ez hogy megy?
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1680 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:39:45 »

Az adagolóval! Csak lekap, szétkap, amit kell cserél, felszabályoz, csapágyaz, vissza, légtelenít, oszt csá? Vagy ez hogy megy?
ha le van szedve, akkor szétszerel, mindent kipucol, új csapágyak, új tömítések, új szivattyú. összerakni, felrakni, alapjáratot állítani, örülni. ez szokott 35 lenni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1681 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:41:55 »

ha le van szedve, akkor szétszerel, mindent kipucol, új csapágyak, új tömítések, új szivattyú. összerakni, felrakni, alapjáratot állítani, örülni. ez szokott 35 lenni
Nincs véletlenül ehhez egy elérhető etzold-od, vagy használható szerelésed? Vagy elérhető az oldalon valahol?
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1682 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:49:53 »

Nincs véletlenül ehhez egy elérhető etzold-od, vagy használható szerelésed? Vagy elérhető az oldalon valahol?
etzold csak a kocsihoz létezik. adagolóhoz nem nagyon van.
legtöbbször jobb is, hogy nincs. a robbantott ábráján sem tüntetik fel a szimmetrikus alkatrészeket, nem biztos, hogy össze tudod rakni így elsőre.

így néz ki:
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.06 kedd, 20:53:41 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1683 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:53:33 »

etzold csak a kocsihoz létezik. adagolóhoz nem nagyon van semmi.
legtöbbször jobb is, hogy nincs. a robbantott ábráján sem tüntetik fel a szimmetrikus alkatrészeket, nem biztos, hogy össze tudod rakni így elsőre.

így néz ki:

Ez így cuki önmagában, és nekem bosch adagolósom van, de az etzoldot ugyebár én a szerelésre értettem, mármint a gépből kibontás/visszatételre értettem. Ha az asztalomon van, akkor valahogy megoldom a robbantás/összerakást, max a beállítás ami kérdéses. A vezérlésben már amúgy is csak 8k km van max ceréig részemről.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1684 Dátum: 2013.08.06 kedd, 21:01:14 »

Ez így cuki önmagában, és nekem bosch adagolósom van, de az etzoldot ugyebár én a szerelésre értettem, mármint a gépből kibontás/visszatételre értettem. Ha az asztalomon van, akkor valahogy megoldom a robbantás/összerakást, max a beállítás ami kérdéses. A vezérlésben már amúgy is csak 8k km van max ceréig részemről.
leszedni nem nagy ügy, a vezérléscserénél egyszerű is. 3 csavar tartja a bordáskerék alatt, meg a túloldalon 2 a nyomócsövek alatt. viszont egy-két spéci szerszám nem árt hozzá, mert nem tudod szétszedni. de azt akár csinálni is tudsz, ha esztergályos vagy.
beállítani nem nagyon kell, semmi nem mászik el a szétszedésnél, csak a hátsó csapágy mélységét kell ugyanoda állítani

inkább pár jó tanács: szivattyút kizárólag gyárit szabad venni,  csapágyakat is valami jó minőségűt vegyél



etzoldot meg megkeresed valami torrent oldalon
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1685 Dátum: 2013.08.06 kedd, 21:22:50 »

leszedni nem nagy ügy, a vezérléscserénél egyszerű is. 3 csavar tartja a bordáskerék alatt, meg a túloldalon 2 a nyomócsövek alatt. viszont egy-két spéci szerszám nem árt hozzá, mert nem tudod szétszedni. de azt akár csinálni is tudsz, ha esztergályos vagy.
beállítani nem nagyon kell, semmi nem mászik el a szétszedésnél, csak a hátsó csapágy mélységét kell ugyanoda állítani

inkább pár jó tanács: szivattyút kizárólag gyárit szabad venni,  csapágyakat is valami jó minőségűt vegyél



etzoldot meg megkeresed valami torrent oldalon
Hát nem tom. Leírásban mindig könnyűnek tűnik, de ha vezérlést kell bontani, akkor az már nem olyan gyerek játék.  Csak nem tom elvigyem szakihoz, vagy neki essek magam...
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1686 Dátum: 2013.08.06 kedd, 21:28:52 »

Hát nem tom. Leírásban mindig könnyűnek tűnik, de ha vezérlést kell bontani, akkor az már nem olyan gyerek játék.  Csak nem tom elvigyem szakihoz, vagy neki essek magam...
az lesz a legkönnyebb része
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1687 Dátum: 2013.08.07 szerda, 05:11:29 »

az lesz a legkönnyebb része
Köszi a biztatást. Este leszedtem egyet, hát a leszedés nem tűnik nagy dolognak, csak a beállítás kicsit zavaros még, bár lehet azért mert még reggel van számomra. Azokat a rögzítő tüskéket nem tudom a közeljövőben legyártani magamnak, mert foglaltak a hagyományos gépek itthonra meg még nem sikerült beszerválnom egyet. Ez jó lehet? Gondoltam a tüskéket megszerzem akkor így és majd apránként haladok tovább.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1688 Dátum: 2013.08.07 szerda, 05:33:38 »

Köszi a biztatást. Este leszedtem egyet, hát a leszedés nem tűnik nagy dolognak, csak a beállítás kicsit zavaros még, bár lehet azért mert még reggel van számomra. Azokat a rögzítő tüskéket nem tudom a közeljövőben legyártani magamnak, mert foglaltak a hagyományos gépek itthonra meg még nem sikerült beszerválnom egyet. Ez jó lehet? Gondoltam a tüskéket megszerzem akkor így és majd apránként haladok tovább.
Hmm. Asszem inkább szakira bízom. Nem érzem az erőt, hogy ennek nekiessek és kitanuljam ezt a gépet is. Amikor megvettem, megfogadtam, hogy inkább fizetek a jó szakinak, mint hogy a fél napjaimat a gép alatt töltsem. Szerencsére találtam Leányváron egy lelkiismeretes rendes srácot. Jah és nem is dolgozik drágáé.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1689 Dátum: 2013.08.07 szerda, 17:16:44 »

Hmm. Asszem inkább szakira bízom. Nem érzem az erőt, hogy ennek nekiessek és kitanuljam ezt a gépet is. Amikor megvettem, megfogadtam, hogy inkább fizetek a jó szakinak, mint hogy a fél napjaimat a gép alatt töltsem. Szerencsére találtam Leányváron egy lelkiismeretes rendes srácot. Jah és nem is dolgozik drágáé.
Nyah elvittem deget a man-hoz, pont akkor fejezte be a másik gépet. Be is álltam az udvarba, elmondtam neki a jelenséget, aztán kicsit megtúráztattuk a gépet, mert valamire kiváncsi volt, aztán végeredményként közölte hogy holnap akkor avval kezd, hogy szétakasztja a kipurendszert, és megy vele pár próbakört, mert szerinte eldugult a katalizátor. Nuku füst, illetve csak nagyon ritkán, még padlózáskor se mindig, de ha éppen nyomott egy kövéret maga mögé, akkor meg is lódult a dög, szal lehet valami abban amit mond. De ha nem, akkor megy vissza az adagolóra. Viszont akkor már egy olyan elektonyos kérdésem lenne, hogy a ventillátor eggyes fokozatának hol kéne bekapcsolnia? Mert ugyebár klímánál egyből a kettes kapcsol, és tegnap a nagy városozásban és haza szenvedésben hát őszintén amikor beálltam az udvarba, a NORMAL felirat R betű közepénél indult a venti és szerintem az már a kettes fokozat volt. Vagy ebbe a degbe nincs ilyen? Vagy ha van, akkor előtét ellenállás, vagy más elektronikai baja lehet? Jah igen a gép elektronikai része rám marad 50%ban.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1690 Dátum: 2013.08.07 szerda, 19:33:54 »

Köszi a biztatást. Este leszedtem egyet, hát a leszedés nem tűnik nagy dolognak, csak a beállítás kicsit zavaros még, bár lehet azért mert még reggel van számomra. Azokat a rögzítő tüskéket nem tudom a közeljövőben legyártani magamnak, mert foglaltak a hagyományos gépek itthonra meg még nem sikerült beszerválnom egyet. Ez jó lehet? Gondoltam a tüskéket megszerzem akkor így és majd apránként haladok tovább.
stiftről adok egy rajzot, az alapján tudsz gyártani, az adagolóhoz, meg nem kell csak egy 6-os fúrószár
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1691 Dátum: 2013.08.07 szerda, 19:34:56 »

Nyah elvittem deget a man-hoz, pont akkor fejezte be a másik gépet. Be is álltam az udvarba, elmondtam neki a jelenséget, aztán kicsit megtúráztattuk a gépet, mert valamire kiváncsi volt, aztán végeredményként közölte hogy holnap akkor avval kezd, hogy szétakasztja a kipurendszert, és megy vele pár próbakört, mert szerinte eldugult a katalizátor. Nuku füst, illetve csak nagyon ritkán, még padlózáskor se mindig, de ha éppen nyomott egy kövéret maga mögé, akkor meg is lódult a dög, szal lehet valami abban amit mond. De ha nem, akkor megy vissza az adagolóra. Viszont akkor már egy olyan elektonyos kérdésem lenne, hogy a ventillátor eggyes fokozatának hol kéne bekapcsolnia? Mert ugyebár klímánál egyből a kettes kapcsol, és tegnap a nagy városozásban és haza szenvedésben hát őszintén amikor beálltam az udvarba, a NORMAL felirat R betű közepénél indult a venti és szerintem az már a kettes fokozat volt. Vagy ebbe a degbe nincs ilyen? Vagy ha van, akkor előtét ellenállás, vagy más elektronikai baja lehet? Jah igen a gép elektronikai része rám marad 50%ban.
általában egyszerű előtétellenállás hiba. vegyél 160 fokos hőbiztosítékot, cseréld ki, aztán jó lesz. kb 200 ft
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1692 Dátum: 2013.08.07 szerda, 20:20:08 »

általában egyszerű előtétellenállás hiba. vegyél 160 fokos hőbiztosítékot, cseréld ki, aztán jó lesz. kb 200 ft

Zsír! Köszi!  worship Majd ha hazajött a műtétről a deg, megejtem ezt is. Lnkelek egy biztit: Ez jó lehet? Ez jó lehet? Katt Bár ezek csak 10A terhelést bírnak, a ventinek nem több delej kell?
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1693 Dátum: 2013.08.07 szerda, 20:31:51 »

Zsír! Köszi!  worship Majd ha hazajött a műtétről a deg, megejtem ezt is. Lnkelek egy biztit: Ez jó lehet? Ez jó lehet? Katt Bár ezek csak 10A terhelést bírnak, a ventinek nem több delej kell?
kizárt dolog, mert nem tudom
én még nem néztem ilyeneket sosem. kértem a boltban, és adtak, aztán működött. biztos, hogy nagyobb áramot vesz fel, hiszen a biztije 60 -as. bár lehet, hogy mivel az ellenállásal sorban van kötve,  így kisebb az áramfelvétel, mint 10 amper. az ugye 120-130 watt, az lassú módban lehet, hogy nincs annyi

amúgy így néz ki, de talán nincs is nagyobb mint 10 amperes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1694 Dátum: 2013.08.07 szerda, 20:52:27 »

kizárt dolog, mert nem tudom
én még nem néztem ilyeneket sosem. kértem a boltban, és adtak, aztán működött. biztos, hogy nagyobb áramot vesz fel, hiszen a biztije 60 -as. bár lehet, hogy mivel az ellenállásal sorban van kötve,  így kisebb az áramfelvétel, mint 10 amper. az ugye 120-130 watt, az lassú módban lehet, hogy nincs annyi

amúgy így néz ki, de talán nincs is nagyobb mint 10 amperes
Köszi! Akkor majd lehet utánajárok, lesz rá időm, meg számolok majd kicsit, de amúgy a 10As az utolsó ami így néz ki, a 16A-s asszem már foglalatos. Meg ugyebár az 250V váltó 10A itt meg 12V egyenről beszélünk, ami szintén másfelé és arányokban van, így könnyen meglehet hogy simán elég lesz. Cheesy De amúgy ami a vicces, hogy más előtét ellenállásra hasonlító alaktrészeket is láttam az egyik kedvenc alkatrészes boltomban így a polcokra kiszórva kiárusításra pár száz forintokért, de még sose neveztem be rájuk és hoztam el egyet se méricskélésre.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1695 Dátum: 2013.08.07 szerda, 20:57:51 »

Köszi! Akkor majd lehet utánajárok, lesz rá időm, meg számolok majd kicsit, de amúgy a 10As az utolsó ami így néz ki, a 16A-s asszem már foglalatos. Meg ugyebár az 250V váltó 10A itt meg 12V egyenről beszélünk, ami szintén másfelé és arányokban van, így könnyen meglehet hogy simán elég lesz. Cheesy De amúgy ami a vicces, hogy más előtét ellenállásra hasonlító alaktrészeket is láttam az egyik kedvenc alkatrészes boltomban így a polcokra kiszórva kiárusításra pár száz forintokért, de még sose neveztem be rájuk és hoztam el egyet se méricskélésre.
a 10 A az akkor is annyi, ha 12 volton, vagy 240 volton használod, csak más teljesítmény tartozik hozzá
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1696 Dátum: 2013.08.07 szerda, 21:31:51 »

a 10 A az akkor is annyi, ha 12 volton, vagy 240 volton használod, csak más teljesítmény tartozik hozzá
Sac kb ja. De asszem mára elteszem magam, nemsoká kelni kő. Köszönöm a segítséget és a tanácsokat! Jó éjt mindenkinek!
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
josag
Vendég
« Új hozzászólás #1697 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 11:21:16 »

Gyári szűrővel nekem nem keményedik fel,sem hidegen sem melegen,sem gyújtáson,a pumpa lehet KO ?



a gyári szűrővel kéne megnézni, hogy a nyomógombja feszes marad-e. ha csak melegen csinálja a bajt, az nagy valószínűséggel adagoló hibásodás lesz
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1698 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 16:32:37 »

Gyári szűrővel nekem nem keményedik fel,sem hidegen sem melegen,sem gyújtáson,a pumpa lehet KO ?



Hát vagy úgy jártál mint én. EGyszer bedeglett, aztán kicserélték egy megszólalásig hasonlító butángyártottra. De se visszacsapó szelepek nicnsenek benne, se a pumpa rész nem működik. De mondom a ház maga úgy néz ki mint a gyári, de mégse az. Cheesy Most egy kézipumpa van beépítve megfelelő helyre.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1699 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 20:01:23 »

Gyári szűrővel nekem nem keményedik fel,sem hidegen sem melegen,sem gyújtáson,a pumpa lehet KO ?



ne azt nézd, hogy felkeményedik e, hanem, hogy járó motornál ne szívja be a pumpa tetejét
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.